Fara motociclete tunate si ATV-uri in Bucuresti Vineri, 04 Iulie 2008, ora 11:24

TEXT SIZE:  Micsoreaza fontul Mareste fontul

Articole similare:

REACTII

Rezerva promovare
Bucurestenii vor sa fie interzisa circulatia motocicletelor tunate si a ATV-urilor pe drumurile publice, din cauza zgomotului produs de acestea.

In cadrul dezbaterii publice despre Planul de Actiune privind Zgomotul Urban pentru Bucuresti, organizata la sediul municipalitatii, Sorin Nastasa, sef de serviciu la Directia de Mediu din Primaria Capitalei, a citit mai multe mesaje de la cetateni, in care au fost propuse solutii pentru reducerea disconfortului fonic in oras.

Intre acestea se numara si introducerea unei taxe pentru circulatia autovehiculelor pe arterele din centrul Capitalei, informeaza NewsIn.

Potrivit edililor, masurile cerute de majoritatea bucurestenilor au toate sansele sa completeze strategia municipalitatii pentru reducerea zgomotului, care va deveni litera de lege in oras dupa adoptarea ei de catre consilierii generali.

Planul de Actiune privind Zgomotul Urban este prima strategie de acest gen pentru un oras din Romania.

Intre principalele probleme care se doresc rezolvate in cadrul acestei strategii se numara asigurarea unor suprafete de rulare de calitate pentru strazile Capitalei, interdictii aeriene pe timp de noapte deasupra orasului si reducerea zgomotului printr-o proiectare mai buna a locuintelor.


Articol citit de 2219 ori


Sursa: Ziare.com
RSS Newsletter
Comunitate
Ordoneaza dupa data postarii:  Crescator | Descrescator
Q
spune:
04.07.2008, 11:56
Ar trebui data o lege generala

O lege impotriva vehiculelor f. zgomotoase cred ca exista deja prin codul rutier...
RAR-ul ar trebui sa nu permita vehiculelor galagioase sa circule pe drumurile publice.

Dar revenim la problema eterna, in Romania legea e doar de forma.

Q
raspunde:
04.07.2008, 11:56
+

si ar trebui facut la nivelul intregii tari.

Boare de petunii
raspunde:
04.07.2008, 15:34
gataaaa!

am citit tot si cobor sa-mi scot toba de pe mobra-de tot! vreti liniste? la sanatoriu cu voi gainilor!

Traian
spune:
04.07.2008, 11:56
FOARTE BINE !

Daca doriti argumente, stati in strada cand trec cateva vehicule de acest fel.

zx6r
raspunde:
07.07.2008, 16:06
legi a la Romania

Sa interzica cazaturile de camioane, autobuze etc. nu tobele moto.Apropos, tobele SUNT OMOLOGATE pentru moto, si intr-adevar iti salveaza viata cand stai la stop si se suie RATB-ul pe tine, sau vreo leshinatura in Q7.
Pana la urma, d'aia avem moto: sa nu fac 3 ore pana la birou.Daca v-a trebuit masina, pai, stati in trafic.Atat timp cat e safe sa ma strecor, si sunt VAZUT, am s-o fac.
Pentru un motociclist nu este necesar impactul ca sa cada.
Orice te face mai vizibil in trafic...
Tobele mai sunt bune si ptr. ametztitzii care traverseaza pe unde apuca.
M-am saturat de conceptii idioate atunci cand e vorba de moto.Nu toti motociclistii "zboara" pe sosele, asa cum nu toti conducatorii de auto pe 4 roti au luat carnetul pe 200Eur.
Mai multa toleranta si intelegere n-ar strica.

RADOS
spune:
04.07.2008, 12:00
mare e gradina

motociclete tunate ?? dar cum or fi alea fulgerate :) inainte sa ca SORIN NASTASE sa bata cimpii cu poluarea fonica (reducerea zgomotelor) sa ii invete pe soferi sa se uite in oglinzi cind fac depasiri, sa acorde prioritate cind au aceasta obligatie , deoarece soferii sunt la capitolul acesta varza . atentie domnule SORIN o toba modificata la motocicleta salveaza de cele mai multe ori viata motociclistului deoarece soferul aude apropierea motocicletei si se uita in oglinda sau se asigura la intrarea pe drumul principal astfel nu accidenteaza conducatorul motocicletei . prin ce sustineti dumneavostra puteti fi tras la raspundere ca , complice moral la accidentarea motociclistilor . VREI TU SA FI UN CRIMINAL ???

Q
raspunde:
04.07.2008, 12:54
Nici motociclistii...

... nu sunt usa de biserica. Am avut mai multe cazuri cand am fost depasit de motociclisti/motoristi total aiurea.

Ba chiar intr-o noapte coborand din Poiana Brasov am fost flancat si pe stanga si pe dreapta de doua scutere. Serpentine, noapte, si doi idioti de o parte si de alta a masinii - cate variante de siguranta ai?..

Sunt de acord un vehicul cu 2 roti (motocicleta, scuter sau bicicleta) trebuie tratat ca si o masina. Dar regula asta trebuie sa fie respectata de ambele tabere. Doar ca poti sa te bagi cu motorul intre doua masini la stop, nu inseamna ca e si bine sa o faci.

FLORIN
raspunde:
04.07.2008, 12:58
radiosule

sunteti niste teroristi fonici sunt de acord sa va interzica circulatia prin orase

lotru
raspunde:
04.07.2008, 13:06
stai linistit ca nu mor caii cand vor cainii ,hahah

atat

strumfu
raspunde:
04.07.2008, 13:28

si de ce nu e bine? iti ?ifoneaza tie orgoliul? :)

ontopic: ce se intelege prin "motociclete tunate"? Daca se refera la tobe exista tobe aftermarket care suna doar cu putin peste sunetul unei tobe stock, insa modifica raspunsul la acceleratie. Si de astea se vor lua?

Sa se ia de zgomot cand nu vor mai da carnete pe bani, cand la volan nu vor mai fi retarzi care nu stiu nici sa citeasca, blonde cu gandul la ***??, mosi senili cu palarie de paie si ciori cu 8 ghiuluri pe degetele tinute pe volane de Q7.

strumfu
raspunde:
04.07.2008, 13:31

comentariul anterior era pentru domnul Q.

si mai adaug ceva: evident ca un motociclist va trata o masina ca pe o masina. LOL!!

Q
raspunde:
04.07.2008, 13:50
...

Ideea era ca si motociclistul sa isi considere motocicleta ca pe o masina si sa nu mai fie erou strecurator prin trafic.

Manat de dementza
raspunde:
04.07.2008, 19:17
La tara cu voi, cei care vreti muuulta liniste

Bai nene, daca nu-ti place, muta-te la tara unde e liniste si pace, in oras... e oameni, deci e motoare.

ftr
raspunde:
05.07.2008, 21:05

esti de la tara

goe
spune:
04.07.2008, 13:42
muzica din cartiere

Ar trebui sa se ia masuri drastice impotriva celor care dau mai mereu muzica tare in locuinte si mai si deschid ferestrele pentru ca sa se auda si afara!!!!!!! Nici politia si nici primaria nu sunt interesate asigurarea linistii in cartiere!!!!!!!

cristi3000
spune:
04.07.2008, 14:08
zgomot in orase

sa traiasca manelele, si manelarii cu mertan ca de ei au intrat in europa mai repede, motociclistii proscrisi si violatori de babe sa moara, sa dispara, sa fie dati afara din univers..........ei sant paria societatii, din cuza lor romania nu merge in directia care trebuie.

motoristu'
spune:
04.07.2008, 14:26
Semnatura la moarte

Si cu chestia asta aprobata motociclistii nu vor mai putea fi auziti in trafic... nu ca erau foarte vazuti sau auziti pana acum... dar daca tot vorbim de galagia din oras, hai sa vorbim si de galagia produsa de autoturismele vechi, tunate prost si care inca circula pe strazi... toate autoturismele LADA, BMW de acum 20-30 de ani se regasesc prin Bucuresti... halal conducere...

Mitica
spune:
04.07.2008, 14:27
Fara motociclete tunate si ATV-uri in Bucuresti

Ce bine ar fi ca nu se mai poate asa, face fiecare ce vrea si ce'i trece prin cap , nu se mai respecta nimic !
Linistea ar trebui respectata obligatoriu in timpul noptii, nu sa se circule cu motocicletele ambalate ca la curse!
Si cu alarmele auto ar trebui intreprins ceva .

ATV-istul
spune:
04.07.2008, 15:52
ar trebui

Mah...ce e aia motocicleta tunata? Daca ii schimb oglinda e tunata? ce are tunat-ul cu zgomotul?
Si ce are cu atv-ul? atita timp cat l-am inscris in circulatie, si am platit toate taxele si prostiile, am EXACT aceleasi drepturi sa circul pe drumurile publice ca oricine altcineva.

Si daca mi se interzice sa merg pe drumurile publice cu atv-ul...pe unde sa merg mai? pe trotuare?


Si cine sunt aia "bucurestenii" care vor sa fie interzisa circualtia bla bla bla? aia care nua un nici una si nici alta:

Mah...sa stiti ca eu vreau sa fie interzisa circulatia tuturor vehiculelor care nu au numere de inmatriculare asa cum le am eu. (sic)

si de unde se leaga zgomotul urban cu motociletele si atv-uri? Camioanele or fi silentioase?

Cred ca ma duc sa dau o tura acuma...cine mai vine?