Fructele maresc talia Joi, 26 Iunie 2008, ora 17:39

TEXT SIZE:  Micsoreaza fontul Mareste fontul

Articole similare:

ARHIVA

Rezerva promovare
Zaharurile din fructe incurajeaza dezvoltarea unui abdomen voluminos, si favorizeaza diabetul si maladiile cardiace.

Informatia apare intr-un studiu publicat in revista New Scientist, informeaza The Telegraph.

Astfel, fructoza, care se gaseste in special in fructe si in bauturile racoritoare, are drept efect dezvoltarea unui abdomen voluminos, mai mult decat celelalte tipuri de zahar.

Cercetatorii si-au propus sa compare impactul unei alimentatii bogate in fructoza asupra greutatii corporale a unor persoane cu cel al unui regim alimentar care continea alte tipuri de zaharuri.

La studiu au participat 33 de adulti supraponderali si obezi, care timp de 10 saptamani au avut o dieta "normala". Ulterior, participantii la studiu au fost impartiti in doua grupuri, cel dintai primind un sfert din numarul zilnic de calorii din fructoza, al doilea, din glucoza.

Dupa 20 de saptamani, ambele grupuri luasera in greutate in medie, acelasi numar de kilograme - 1,5.

Totusi, cei care au consumat mai multa fructoza au remarcat o depunere mai mare de tesut adipos in jurul taliei, in timp ce participantii la studiu care au consumat glucoza au constatat o depunere a grasimii pe tot corpul.

Articol citit de 2809 ori


Sursa: Ziare.com
RSS Newsletter
Comunitate
Ordoneaza dupa data postarii:  Crescator | Descrescator
lolita
spune:
26.06.2008, 18:01
chiar asa?

si atunci, ce sa mai mancam pentru a ne pastra silueta? daca si fructele ingrasa... e mai buna o friptura, nu? :)) macar tine de foame!!

sica
raspunde:
27.06.2008, 07:16
silueta

miscarea de zi cu zi si o dieta normala

Alissia
raspunde:
01.08.2008, 23:24
un mic sfat

Programul cu care slabesc 1 kg in 10 zile (mentionez ca eu slabesc foarte greu):
8.00 mic dejun -4 linguri cereale integrale amestecate cu 250 g branza dulce degresata subtiata cu lapte 1,5% (tine mai bine de foame)
10.00 fitness (10 min incalzire+40 min aparate+30 minute crosstrainer)
12.00 un shake cu proteine
13.00 pranzul (ce vrei,cu continut redus in grasimi,fara paine,orez,cartofi)
15.00 un sandwich normal,fara grasimi.Un fruct,un iaurt etc.
18.00 cina-o salata mare cu ton(in suc propriu) sau cu piept de pui.Cu dressing 5%,sau o lingurita ulei de masline.
Nu se consuma fructe si dulciuri seara.
In caz de foame-rontaie legume.
Micul dejun se ia cu 2 ore inainte de antrenament.
Se pot consuma carbohidrati (paine .cartofi orez)numai dupa 2 ore de la sfarsitul antrenamentului.
Inlocuieste salamurile,cremwurstii,parizerul etc cu sunca presata.
Inlocuieste painea alba cu cea neagra (graham),cel mult 300g/zi(arata tot comentariul)

dan
spune:
26.06.2008, 19:06
adulti obezi?

si cum ramane cu cei care consuma multe fructe si fac ceva miscare?

lolita
raspunde:
27.06.2008, 10:47
pofta de mancare

la finalul alergarii, vor avea o foame de lup, asa ca-si vor pune o fleica pe gratar!!:))

equinox
spune:
26.06.2008, 20:02
nedumeriri

Nu am inteles totusi care a fost, pentru cei prezenti la studiu, aportul zilnic de calorii? Si daca diferentele de procente intre aportul diferitelor tipuri de glucide a fost compensat cu calorii din proteine sau grasimi? (in cazul in care subiectii din celel doua grupuri au avut un aport egal de calorii pe zi).Si apoi, nu se pot trage concluzii pe un studiu facut pe un asa numar mic de subiecti.

canadianul
spune:
26.06.2008, 21:46
Prostii

Nimic mai fals si mincinos decat acest 'studiu'. Pai daca faci 'cercetare' pe 30 de grasi normal sa-ti iasa aceste rezultate. Nu mai e un secret pentru nimeni ca marile companii alimentare au propriile 'institute de cercetari' ca sa le sustina 'stiintific' produsele lor . Asa se face ca au aparut 'studii' care spun ca o cafea pe zi nu este daunatoare pentru organis. Cafeaua este o afacere de multe miliarde pe an si era normal sa apara un astfel de 'studiu'. Ma gandesc numai la comertul cu cafea din USA si Canada ca sa nu vorbim de Europa. O cafea costa 1 sau 2 $ in America si chiar 5euro la Paris. Dintr-un kg de cafea care costa 10$ poti sa faci leger 50 de cafele deci 20centi pe cafea. Profiturile sunt imense. A spune ca poti sa faci diabet mancand fructe este cea mai mare aberatie. Zaharul din fructe se asimileaza mult mai repede decat zaharul sintetic si nu prezinta absolut nici un risc de diabet. Recent s-a descoperit defapt ca a consuma miere de albine sau fructe dulci dar... (arata tot comentariul)

tot din Canada
raspunde:
27.06.2008, 00:49
Bunboana, dulce bunboana !

Mai compatriotule, un lucru este clar, zaharul in sange (ca e fructoza,zaharoza ori glucoza) antreneaza o secretie de insulina ori insulina este cea fara de care grasimile nu apar in organism. Daca mananci 300 de grame de grasimi, nu exista nici o reactie insulinica si nimic nu se depune. In schimb 300 de grame de zahar antreneaza o hipersecretie insulinica urmata de fixarea grasimilor. Teoria caloriilor este o magarie pe care in mod straniu medicii inca incearca s-o vanda. Un lucru e clar...zaharul nu e bun pentru sanatate.Cei mai multzi obezi se afla in America de Nord fiindca se infrupta cu amestecuri de grasimi si zahar ! Exemplu cel mai tipic : hamburger cu french fries, deci un amestec traznet de grasimi cu zahar (amidonul din cartofi) ,plus 1 litru de Pepsi ( care contine peste 100 de grame de zahar). Hai s-o lasam balta ! Documenteaza-te si vorbeste..... dupe !

mosu
spune:
27.06.2008, 07:48
eronat

Daca ar fi facut studiul pe 33 slabanogi ar fi ajuns la concluzii inverse
Nu orice statistia poate fi numita studiu. 10 zile nu e o perioada concludenta
Eu mamananc in medie un kg de fructe pe zi de 60 de ani si sunt subponderal.
Mai mult decat atat, bunica , strabunica, matusa si unchiul au avut diabet deci sunt o persoana cu risc de familie, dar fructoza din fructe si sucuri nu a declansat diabetul.