Stiri minut cu minut

Steaua castiga in Giulesti prin suspendarea partidei Vineri, 21 Martie 2008, ora 07:16

Micsoreaza fontul     Mareste fontul

REACTII

ARHIVA

Rezerva promovare
Derby-ul dintre Rapid si Steaua a fost intrerupt de catre arbitrul Alexandru Deaconu, care a fost lovit in cap cu o bricheta aruncata din tribune, iar dupa ce a fost aproape de a fi lovit de o a doua bricheta, acesta a fluierat suspendarea partidei, fara a se consulta cu nimeni, dezlantuind astfel furia rapidistilor, care i-au acuzat pe oaspeti de o interventie la "butoane".

Steaua se afla, astfel, la cel de-al treilea meci in care a castigat cu ajutorul arbitrilor, dupa cel cu CFR Cluj si Unirea Urziceni in care brigazile nu au vazut penalty-uri sau fazele din care s-au marcat golurile.

Alexandru Deaconu le-a adus, astfel, elevilor lui Marius Lacatus 3 puncte pretioase, dupa ce erau foarte aproape de a pleca din Giulesti fara niciun punct.

Rapidul a pierdut intalnirea cu 0 - 3, iar Steaua se apropie si mai mult de liderul CFR Cluj.

Alexandru Deaconu: "Am avut dureri mari dar acum sunt bine. Decizia intreruperii meciului a fost regulamentara".

Gigi Becali:"Nu ma intereseaza pe mine, nu e vorba de premeditare, astept respectarea regulamentului. Sa respecte legea si cu asta basta! Prima data arbitrul a fost lovit, a vrut sa continue meciul, dar s-a revenit iar. Ce era sa faca omul? Sunt bucuros ca am castigat trei puncte, cine nu vrea sa fie avantajat? Spune cineva "ia-mi Doamne"? Toata lumea spune "da-mi Doamne"! Cand o sa fie Gabi Balint patron si o sa joace el, sa ceara el rejucarea. Eu vreau sa se respecte regulamentele adica din ceea ce stiu, Steaua sa castige cu 3-0. A fost un meci bun, de angajament, din partea ambelor echipe. Eram disperat la 1-0 pentru Rapid. Speram la o egalare pentru ca la 1-1 noi eram in avantaj dupa ce in Ghencea fusese 0-0 in tur. Normal ca am castigat la masa verde, nu comentez altceva".

George Copos: "Sunt trei probleme la aceasta partida:
1. Arbitrul trebuia sa ne acorde trei minute pentru a comunica suporterilor sa nu mai arunce cu obiecte din tribuna.
2. Daca va mai aduceti aminte, la meciul tur, Bozovici sau Sapunaru, nu mai stiu sigur, a fost lovit cu un surub, care apoi a disparut misterios
3 Eu nu cred ca un rapidist adevarat ar fi putut sa arunce cu un obiect. Ma gandesc serios daca nu a fost o premeditare.Vom merge oriunde la UEFA, la FIFA, oriunde. Nu sunt de acord cu acest lucru, e vorba de civilizatie, de educatie".

Conform Realitatea TV, jucatorii celor doua echipe s-au incaierat la vestiare, vinovati fiind jucatorii rapidisti care au intrat peste stelisti, impartind pumni in stanga si in dreapta.

Valeriu Argaseala: "Suntem izolati in Giulesti. Suntem inchisi in stadion. Jucatorii nu au fost agresati, dar cineva a vrut sa intre in vestiar, au batut cu pumnii si picioarele in usa, dar n-au reusit sa intre", a declarat oficialul stelist pentru Realitatea TV.

Adrian Ilie: " Inca nu putem iesi de la vestiar! Rapidistii ne injura si ne ameninta! Nu mai sunt probleme sa forteze intrarea in vestiar cum s-a spus mai devreme. Eu am ajuns acum aici si pot sa va spun ca lucrurile sunt destul de calme. Totusi jucatorii nostrii sunt extrem de speriati".

Adrian Porumboiu:"Daca a aruncat cineva in el, decizia arbitrului este corecta si Steaua o sa castige cu 3-0. Nu am ce sa comentez, asta este."

Ion Craciunescu:"Rapid pierde la masa verde cu 3 - 0".

Marian Iancu:"M-a sunat cineva din tribuna si mi-a spus ca cel care a aruncat in Deaconu era stelist. De ce nu a aruncat inainte la 0-0 ?!? Vreau sa se demonstreze cu cine tinea cel care a aruncat".

Constantin Zotta:"Totul a fost premeditat Nu au fost incidente in vestiare. Stelistii au dat dovada de lasitate, sa le fie rusine ca au fugit la vestiare. Astia sunt jucatori de Liga Campionilor? Suporterul care a aruncat cu bricheta sau cu ce a aruncat o sa fie identificat. Totul a fost filmat, suntem pregatiti sa-l gasim".

Ioan Andone:"Nu ma intereseaza pe mine ca se discuta daca a fost sau nu regie! Nu stiu decat ca ma uitam la meci si nu-mi venea sa cred ce vedeam. In rest, nu ma preocupa decat echipa mea!"

Iuliu Muresan: "Este incredibil, nu-mi vine sa cred. Pur si simplu sunt socat. Nu am vazut in viata mea asa ceva. Nu este corect ceea ce s-a intamplat. Deaconu a arbitrat perfect pana atunci si nu trebuia sa se intample asa ceva".

Grigore Sichitiu: "Jucatorii Stelei au plecat in zece secunde si cred ca totul a fost premeditat".

Ionut Lupescu: "Nu am vazut meciul, dar am ramas surprins de ceea ce s-a intamplat, am un gust amar. Cred ca decizia lui Alexandru Deaconu de a intrerupe jocul a fost corecta. El e cel care decide. E pacat ca din cauza unui huligan s-a stricat un derby. Singura solutie ar fi ca oamenii din jurul acelui individ sa-l identifice si sa-l predea Politiei. Legat de meci, Comisia de Disciplina va decide ce sanctiune se va lua, meci pierdut de Rapid cu 3-0 sau rejucare"

Pancu, comotie cerebrala:A suferit o comotie in timpul meciului. Nu este ceva grav. A avut o comotie, a avut o pierdere temporara de cunostinta in timpul unei ciocniri si merge sa stea sub supraveghere", a declarat medicul Marian Dumitru.

Anghel Iordanescu:"E prima data cand se intampla asa ceva, e pacat ca s-a intamplat asa ceva in fotbalul romanesc. Prin acest fapt se confirma criza din arbitrajul romanesc".

Autorul golului, Sapunaru: "Nu va imaginati cat am visat sa marchez contra Stelei, dar tot meciul l-a stricat Deaconu. L-a lovit o bricheta si plangea pe teren ca o femeie. Eu stiu ce a patit? Eu l-am vazut ca plangea ca o femeie. Cred ca a fost ceva premeditat, nu stiu daca pierdem cu 3-0, s-au spus vorbe urate la vestiare, dar nu s-a batut nimeni".

Fathi Taher: "Sunt suparat, nimeni nu intelege ce s-a intamplat, nu am vazut nimic exact. Nu cred ca a fost cu noroc acest prim meci al meu. E deranjant ce s-a intamplat. Fotbalul trebuie curatat, trebuie sa fie cinstit si corect, exact asa cum a fost inainte. Investim sigur. Nu are nici o legatura ce s-a intamplat cu ce facem noi".

Presa straina despre incident - Reuters: Obiectele aruncate au fost mai multe (brichete si pietre). In min 72, o piatra l-a lovit in cap si in min 73 a oprit meciul, la 6 minute dupa ce Sapunaru a marcat... Conform regulamentului FRF, Rapid ar putea fi penalizata cu o infrangere la 3-0, 10 puncte de penalizare si suspendarea stadionului. Zotta acuza fanii Steaua pentru provocarea deliberata a incidentului.

Urmariti mai jos filmuletul cu golul lui Sapunaru si fluierul de final al partidei.

Articol citit de 5411 ori


Sursa: Ziare.com
Autor: Gnaticov Cristian
Email:
RSS Newsletter
Comunitate
Ordoneaza dupa data postarii:  Crescator | Descrescator
Pozitie rezervata Jurnalistu' lu' peste...

Pai ce vrei domnule, sa-i sparga capul si el sa continue meciul? Mi-e mila de saracii jucatori rapidisti care au dat c-au avut mai bun pentru acest meci si uite unde au ajuns din cauza unor imbecili care sunt in stare sa-si omoare "adversarii" pentru un meci de fotbal. RUSINE!!! Cui ati facut un bine? Celui mai mare rahat din Romania, BECALI!!!

-3 Vot negativ -3 Vot pozitiv 0
Tzack raspunde: 21.03.2008, 00:53
Ai DREPTATE!

Cu adevarat ai dreptate!

-3 Vot negativ -3 Vot pozitiv 0
Sorin raspunde: 21.03.2008, 11:53
Penibili, suporterii rapidisti!

Cum adica un obiect??
S-a aruncat inca din prima repriza. Ghinionul lor a fost ca a l-au nimerit pe arbitru, iar apoi in nesimtirea lor au continuat sa arunce, desi au fost nenumarate evrtismente. Inca de la inceputul reprizei a doua se auze comentatorul de pe stadion indemnand suporterii sa nu mai arunce cu obiecte in teren. Sa te mai miri de ce au fost imprejmuiti in Ghencea :(
mai bine se limitau la flemge, macar alea nu-i duceau la intreruperea partidei. In plus scolo erau experti!

0 Vot negativ 0 Vot pozitiv 0
Nati-o franta ca ti-am dres-o! raspunde: 21.03.2008, 22:10
Dar suruburile ce sunt?

In Ghencea ta civilizata, suruburile se arunca in jucatorii adversi nu in arbitri ... si nu se mai opreste meciul ca doar e asa o mare diferenta ... nu?
Doar e terenul Stelei, cine ar avea curaj sa se puna cu campioana lumii?
La blaturi, desigur.

0 Vot negativ 0 Vot pozitiv 0
Nati-o franta ca ti-am dres-o! raspunde: 21.03.2008, 22:12
Ce am zis mai sus e pentru Sorin

Vajnicul aparator al legilor si regulamentelor de fotbal. Steliste.

0 Vot negativ 0 Vot pozitiv 0
E corect

E pacat pentru jucatorii Rapidului care n-au nici o vina dar asa nu se mai poate. Ce era sa faca ala ? Sa astepte sa-l nimereasca si a treia oara? Sa-l omoare? Fara DEPUNCTARE ca in ITALIA nu or sa se invete minte fiindca idiotii de conducatori -Copos, Zotta ii apara pe golanii si huliganii de pe stadion

-3 Vot negativ -3 Vot pozitiv 0
Soccer66 spune: 20.03.2008, 22:34
Mai du-te mai ziaristu lu peste in p a aia

Pai ce vrei, sa-i dea in cap si tot sa continue meciul. Tiganii din Gilesti isi merita soarta

-6 Vot negativ -6 Vot pozitiv 0
nemicrobist anticiobani parveniti ,ardelean... raspunde: 21.03.2008, 08:05
mirare

EU NU SUNT UN FAN AL FOOT-BALL-ULUI...
AM O INTREBARE:DE CE AR FI FOST RAPIDIST CEL CE A ARUNCAT OBIECTUL,CAND ECHIPA"LUI" CONDUCEA..?
Pe de alta parte,mis-a parut ca arbitrul ala Deaconu,cam agrava semnele loviturii:
1.nu s-a vazut la el nici o tresarire care sa indice momentul unei lovituri..
2.dupa aia,prea se tinea de cap si exprima o mimica suferinda,dupa care,nu l-a mai durut de loc...
3.uitati-va pe reluari daca,in asa-zisul moment al impactului ,dupa ce si-a dus mana la cap,si-a privit-o,pt ca masta este un reflex spontan daca esti lovit la cap...

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
Ardeleanul anticioban parvenit raspunde: 21.03.2008, 08:16
Si inca ceva...

A propos...
Daca Steaua ar fi o echipa adevarata,fair,ar trebui ca stelistii sa nu acepte EI 3-0 si sa ceara EI rejucarea match-ului..
Da' ce vreti de la patronul ala mizerabil care crde ca se poate orice cu bani tupeu,nesimtire , impertinenta si smecheriemdem bishnitar...
(se pare ca se poate)...

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
nemicrobist anticiobani parveniti ,ardelean... raspunde: 21.03.2008, 08:18
mirare

EU NU SUNT UN FAN AL FOOT-BALL-ULUI...
AM O INTREBARE:DE CE AR FI FOST RAPIDIST CEL CE A ARUNCAT OBIECTUL,CAND ECHIPA"LUI" CONDUCEA..?
Pe de alta parte,mis-a parut ca arbitrul ala Deaconu,cam agrava semnele loviturii:
1.nu s-a vazut la el nici o tresarire care sa indice momentul unei lovituri..
2.dupa aia,prea se tinea de cap si exprima o mimica suferinda,dupa care,nu l-a mai durut de loc...
3.uitati-va pe reluari daca,in asa-zisul moment al impactului ,dupa ce si-a dus mana la cap,si-a privit-o,pt ca masta este un reflex spontan daca esti lovit la cap...

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
nemicrobist anticiobani parveniti ,ardelean... raspunde: 21.03.2008, 08:19
mirare

EU NU SUNT UN FAN AL FOOT-BALL-ULUI...
AM O INTREBARE:DE CE AR FI FOST RAPIDIST CEL CE A ARUNCAT OBIECTUL,CAND ECHIPA"LUI" CONDUCEA..?
Pe de alta parte,mis-a parut ca arbitrul ala Deaconu,cam agrava semnele loviturii:
1.nu s-a vazut la el nici o tresarire care sa indice momentul unei lovituri..
2.dupa aia,prea se tinea de cap si exprima o mimica suferinda,dupa care,nu l-a mai durut de loc...
3.uitati-va pe reluari daca,in asa-zisul moment al impactului ,dupa ce si-a dus mana la cap,si-a privit-o,pt ca masta este un reflex spontan daca esti lovit la cap...

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
Redbayern(Germania) raspunde: 21.03.2008, 08:46
Rasist

Ma acesta,cum iti poti ma permite sa spui asa tammnesam tigani imputiti,pai ce ma Niculita si P.Marin sint blonzi?Tigani sint peste tot,si nu deranjeaza toti la un loc,cit deranjeaza jigodia aia de fecali.steaua(sic) e invatata sa primeasca pomeni inca din timpul lui ceausescu.Cei mai in varsza isi aduc aminte de o finala de cupa cind ii batuse in teren Dinamo,dar au parasit terenul,si bineinteles ca au cistigat la masa verde cu 3-0,ca deh saracii,pierdusera.Imi aduc aminte ca in anii aceiia facusera aurolacii o serie de zeci de jocuri numai cu victorii,luate cu japca,,ca nu erau ei asa de tari,vedeti-va de treabba.Se dadeau directive la toate echipele sa piarda in fata aurolacilor,dar Poli Timisoaara ii batea mereu,bineinteles suportind consecintelle.Asa ca mai baiete mai informeaza-te si pe urma sa deschizi ciocul in aceste chestii care te depasesc..Apropo,sti ca afara daca unul ar fi scris ce scrii tu,ar fi fost pedepsit penal?dar tu nu sti,,esti mic si fraier,esti in fata uni... (arata tot comentariul)

0 Vot negativ +1 Vot pozitiv +1
Suparat_si_Scarbit raspunde: 21.03.2008, 11:09
TOTUL a fost PREMEDITAT !!!

Banditul Deaconu, platit de Ciobanul FEKALI, aranjase de dimineatza TOT "scenariul" !.... Cititzi in ProSport si va crucitzi !!!
ME-E SCARBAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

0 Vot negativ +1 Vot pozitiv +1
un spectator spune: 20.03.2008, 22:38
decizie corecta

a fost corect sa se intrerupa meciul, din cauza unor elemente huliganice venite la stadion pentru a se descarca, asta este fotbalul romanesc, plin de mizerie in tribuna si in atitudinea suporterilor
cei care au aruncat, ori nu inteleg limba romana, ori sunt retardati

-3 Vot negativ -3 Vot pozitiv 0
Scarbitul spune: 20.03.2008, 22:49
pacat ca avem astfel de mafioti in fotbal

Rapidistii au ajuns sa nu mai creada in institutiile fotbalului.Acum tapii ispasitori sant tot ei.
Morala:cine nu accepta mafia din fotbal o sa fie crunt pedepsit,mai bine sa taca toti din gura si sa inghita.
Becali este o rusine

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
Corectu spune: 20.03.2008, 22:57
Eu propunca toate echipele dezavantajate de mafie

Sa se retraga din liga lui Mitica&mafia si sa infiinteze o alta liga in care sa castige cel mai bun,pe teren si nu in birouri.

0 Vot negativ +6 Vot pozitiv +6
clujanul spune: 20.03.2008, 23:14
Propunere

La toate meciurile sa infiltram un ninja care sa arunce cu o bricheta si sa scapam de la retrogragdare

0 Vot negativ +4 Vot pozitiv +4
dorin raspunde: 21.03.2008, 02:07
Aha

Este mai ieftin decat sa achizionati fotbalisti si antrenori.Cu 100.000 de mii de euro aveti toate punctele de acum pana la final.

0 Vot negativ +1 Vot pozitiv +1
Popa Natu spune: 20.03.2008, 23:29
Pute a Kokat romanesc de la 10 poste !

Sunt stelist din copilarie (e adevarat admiram echipa pana in 1981 cand am parasit Romania) dar ce se petrece azi in fotbalul romanesc este de-a dreptul strigator la cer.Un hotz analfabet,ajutat de un militzian la fel de analfabet dar mai sarac+doua kurve la federatie (Pulescu si Strandu-Mircea-drog) isi bat joc de o tzara intreaga !. Mai animalelor, intr-o buna zi, Ardealul si Banatul va vor trimite la plimbare sa cereti de mancare lui Becali !! Tzara de rahat, popor de mamaliga !!!

0 Vot negativ +4 Vot pozitiv +4
Redbayern-Germania raspunde: 21.03.2008, 08:34
Ardealul...

Ardealul si Banatul erau pamint de flori daca nu sareau sudistii.Nu voi ati darimat regimul lui ceasca....apoi sinteti chiar convinsi ca sinteti ceva aparte,ca totul vi se cuvine,si ca faceti voi ordine in tara.Si eu locuiesc ca tine afara,dar nu ma bag in chestii care nu le cunosc.De unde *** sti tu ce sa intimplat,atit timp cit esti afara?Citesti pe net si iiti versi veninul asupra bucurestiului,faci tu ordine in tara,ca deh,tu esti ardelean ori banatean si voi aveti trei c....ie,sinteti mai zmexheri.Cit despre aceste intimplari,e la mintea cocosului ca ala era stelist,ca doar nu vreun rapidist arunca cind echipa lui conducea,chiar si un bannatean ar intelege asta.

0 Vot negativ +3 Vot pozitiv +3
Ba eu vad ca te bagi

Dar macar am ris la faza cu "a sarit sudul sa va scoata din cacao". Esti hazliu.

0 Vot negativ +1 Vot pozitiv +1
Altul de afara raspunde: 21.03.2008, 20:03
Nu fii rau

De cand cu televiziunea prin satelit, stiu si cei de afara cum merge buda romaneasca de fotbal. Daca te-ai fi uitat la TV la meci, ti-ai fi dat si tu seama.
Noroiul iti apartine acum. Bucura-te si tu ca Lovin al tau cand arbitrul a fluierat suspendarea meciului. Mare victorie!! Mare echipa!! Meritati Liga, nu uitati sa-l luati pe fostul vostru junior Deaconu cu voi!

0 Vot negativ 0 Vot pozitiv 0
Tzack spune: 21.03.2008, 00:50
Muresan!

Incredibil! Oamenii pe stadion nu stiu exact ce s-a intimplat, dar Muresan stie - era un stelist; sa aduca probele, dar sint sigur ca e vrajeala; 1.cum putea sa ajunga un suporter stelist acolo? 2. n-a aruncat doar unul, cadeau o gramada de obiecte.
Muresanee, du-te si te culca. Oricum nu luati campionatul.

-5 Vot negativ -5 Vot pozitiv 0
pacala in vacanta..de azi spune: 21.03.2008, 01:41
trist..

E logic si la mintea cocosului ca la acel scor,un rapidist nu ar fi aruncat cu nimic ..decit ..vorbe "dulci".A fost clar o inscenare stelista...dar asta e pe fondul temperamentului giulestean.S-a ajuns la cele mai murdare lucruri in sportul-fptbalul romanesc.Spuneti-mi cine te conduc ca sa va spun..cum esti!Rusine..rusine,pacat ca are de pierdut Clujul.Da ,cel ce-a spus de Ardeal si Banat are dreptate..alta lume. .Tolerind ciumele ca Becali si &comp,se creeaza toleranta..si se ajunge la pesta porcina!!!!!

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
Jiji corsicatu spune: 21.03.2008, 01:58
Mai invata sa numeri !

Bai gazetar de rahat ! Ce *** scrii, fraiere ?
Afirmi ca: cel Steaua se afla, astfel, la cel de-al patrulea meci in care este favorizata de arbitrii, dupa cel cu CFR Cluj si Unirea Urziceni Pai din patru ramin doua meciuri !!!!! Dute tata si vinde seminte la boschetari fraiere . Lasa-i pe cei mai competenti sa scrie ca tu, ......Afirmi deasemenea ca Deaconu ajuta Steaua sa cistige !!!! De ce p****a *** nu te-ai dus tu sa joci daca esti sme ? Esti chior sau nu ai vazut de cind se arunca din tribune cu diverse ? Dute la zota sa-ti dea de o bere, boschet ***.

-2 Vot negativ -2 Vot pozitiv 0
yo spune: 21.03.2008, 04:23
oile(fotbalisti fara personalitate) lui cacareaza...

...au obtinut o mare victorie...la masa ...tiganiei din fotbalul romanesc....oameni fara caracter...care se umilesc in fata unui cioban...semianalfabet

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
Hagi raspunde: 21.03.2008, 04:43
Ciobnu-i total analfabet si-ar terebui eliminat

Sunt Stelist dar nu ma dau cu ciobanu'

0 Vot negativ +4 Vot pozitiv +4
Canadianul spune: 21.03.2008, 04:40
am fost stelist dar nu mai sunt

Stelist am fost de cand ma stiu dar acum asi vrea sa piarda steaua cu orice echipa(chiar si cu Dinamo).B____i (mi-e sila sa-i scriu numele)iti face sila de fotbal si a stricat o frumoasa echipa(cum era Steaua prin '80)Acel tip(b----i) ar trebui total ignorat fiind-ca asta l-ar face sa se simta cel mai prost.Sper ca cineva sa-i vina de hac cat mai curand.Viermele naibii

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
DXN spune: 21.03.2008, 06:16
O părere

Dacă arbitrul Deaconu dorea să ajute pe STEAUA o putea să o facă pe parcursul jocului printr-un arbitraj părtinitor nu in maniera de a intrerupe jocul.

0 Vot negativ +1 Vot pozitiv +1
ION raspunde: 21.03.2008, 07:16
Genial

Imi parer rau sa te contazic dar aceasta metoda este geniala: Hotul striga Hotii! Deaconu a iesit si erou si cu bani frumosi de la Becali.

0 Vot negativ +2 Vot pozitiv +2
Bici raspunde: 21.03.2008, 19:53
Mai gandeste-te

Deaconu a crezut ca Steaua va bate oricum, de aceea cat a fost 0-0 a fost corect. Dar s-a ingrosat gluma, ailalti au marcat si el a intors foaia. Planul B a intrat pe rol cand si-a dat seama ca Steaua nu mai are sanse sa castige, dupa cat de prost jucau. Si atunci a intrerupt jocul, cu ajutor din tribune de la amicii lui Becali. Am vazut un "expert" pe aici (nu vreau sa folosesc limbaje becaliene) spunand ca in meciul tur a fost lovit un jucator, nu un arbitru, ceea ce ar fi o mare diferenta. O mai mare gogomanie nu am auzit niciodata. Pai ce ilustre, jucatorii nu sunt atat de importanti ca arbitrii? Pentru lovirea lor nu se intrerupe meciul? Ce, astia sunt animale? Nu e misiunea arbitrului sa protejeze si jucatorii? A platit echipa Steaua cu 0-3 pentru incidentul cu surubul din tur? A platit Poli Timisoara cu 0-3 pentru maltratarea tusierului de catre Ganea? Cate puncte li s-au luat pentru asta?
Deci numai la Rapid se aplica pierderea meciului la masa verde. Nimic nu a fost... (arata tot comentariul)

0 Vot negativ 0 Vot pozitiv 0
ION spune: 21.03.2008, 07:11
De ce?

Am o intrebare: De ce echipa care trebuie sa piarda cu 3-0 est Rapid si nu Steaua? Eu ma gandesc ca daca la mine acasa am niste invitati si unul din ei il loveste pe altul nu cred ca eu platesc amanda doar pentru ca sunt gazda. Daca FRF va da 3-0 pt Steaua atunci la toate meciurile din deplasare Gigi plateste doi baieti sa arunce cu brichete in arbitru si victoria ti-e asigurata. Mai trimite doi si la Cluj si "butonele" au fuctionat perfect. APEL CATRE CFR CLUJ: JUCATI CU STADIONUL GOL CA METODA GIGI BREVETA DE FRF VA MANANCA PUNCTELE DE PE TEREN PROPRIU.

0 Vot negativ +1 Vot pozitiv +1
M raspunde: 21.03.2008, 09:18
ahahah

saracii de ei, niste nevinovati rapidistii astia

-1 Vot negativ -1