Ziare.com Actual
Alege un alt profil

Vitaminele reduc eficacitatea tratamentelor anticancer Miercuri, 28 Mai 2008, ora 15:55

TEXT SIZE:  Micsoreaza fontul Mareste fontul

Articole similare:

ARHIVA

Aduna bulinele eva.ro!
Vitaminele luate sub forma de suplimente alimentare reduc eficacitatea tratamentelor anticancer, arata un studiu recent realizat de cercetatorii americani.

Studiul, publicat in Journal of the National Cancer Institute si preluat de The Telegraph, se bazeaza pe faptul ca atat chimioterapia cat si radioterapia distrug tumorile canceroase prin stimularea formarii de radicali liberi, in timp ce antioxidantii continuti de vitamine ii elimina. Din acest motiv, suplimentele alimentare care contin anumite vitamine precum vitamina E si betacaroten pot reduce eficacitatea tratamentelor anticancer.

Profesorul Brian Lawenda, de la Centrul Medical Naval din San Diego, California, a revizuit datele puse la dispozitie de mai multe studii despre efectele radioterapiei, chimioterapiei si ale suplimentelor cu vitamine asupra organismului.

Potrivit rezultatelor furnizate de aceste studii, suplimentele cu vitamine sunt asociate cu rate de supravietuire mai scazute in randul pacientilor cu cancer.

Articol citit de 1039 ori


Sursa: Ziare.com
RSS Newsletter
Nu exista comentarii pentru aceasta stire.