Bara sus header
Click aici pentru a te intoarce in prima pagina Ziare.com
Alege un alt profil Buton semnul intrebarii
Algeri 2008: Afla candidatii din colegiul tau!

'Seful' homosexualilor s-a insurat religios ieri Luni, 05 Iunie 2006, ora 02:18

TEXT SIZE:  Micsoreaza fontul Mareste fontul

La o zi dupa parada gay, Florin Buhuceanu, seful homosexualilor din Romania , s-a cununat religios cu iubitul lui spaniol, Raoul. Ceremonia, o premiera nu numai in Romania, dar si in multe alte tari, a fost oficiata de episcopul canadian Diane Fischer. Legal, gestul are doar o valoare simbolica.
Florin Buhuceanu, seful homosexualilor din Romania, s-a cununat ieri, doar simbolic, cu iubitul lui spaniol Raoul. Cei doi indragostiti stiu perfect ca evenimentul nu are nici o valabilitate ... toata stirea


Articol citit de 2345 ori


Sursa: Libertatea
RSS Newsletter
Comunitate
Ordoneaza dupa data postarii:  Crescator | Descrescator
Marian
spune:
05.06.2006, 05:50
Mesaj adresat lui ,,Florin si Raoul,,...

Sa le dorim casa de moloz...si tzarina sa le fie usoara la toamna...!!!

Ole, ole, ole.....!!!

Oye, Raoul yo no tengo niguna duda que a ti no te gusta el cantante Juan Gabriel...es un mexicano pero nu pasa nada...por que canta en tu idioma pendejo...!!!

Marian un roman din Statele Unite...

calin
spune:
05.06.2006, 07:19
sodoma si gomora

...CEL MAi mizerabil pacat ...CEL MAI SCARBOS ,EU NU POT SA-MI ANCHIPUI CA SE POATE FACE ASA CEVA ...UNDE ESTI TU TEPES DOAMNE ,SA LE BAGI TEAPA IN **** SA SE SATURE...SANTETI POSEDATI DE CEI MAI SPURCATI DEMONI....MERGETI LA DOCTOR NU CUMVA SA SE REANCARNEZE TEPES CEL DREPT ,.....

LOL
raspunde:
05.06.2006, 08:22
Care Tepes? Ala cu sexualitatea incerta? Hehehe

Mai nene, nu il baga pe Tepes aici caci Tepes era cam libertin in ale sexului... :-))
Ce dracu te dai destept daca bubui de prostie?

r
raspunde:
06.06.2006, 00:00
lola, daca esti proasta de ce nu taci?

L-ai cunoscut tu pe Tepes sa stii cat de libertin era? Proasta mai esti?

PunctSiDeLaCapat
raspunde:
06.06.2006, 21:18
Live and LET LIVE

... si dezbara-te de ura de care, se pare, mustesti in prezent... pana la urma, e pacat pentru chiar tine ...

ION
raspunde:
06.06.2006, 22:55
pentru LOL

DE UNDE STII --AI TRECUT PRIN...P......LA LUI ??? VREAU SA SPUN TEAPA LUI. SORRY.

LOL
spune:
05.06.2006, 08:25
Bravo mai!!!

Asa mai dragilor... nu va simpatizez prea tare dar pentru ca ii infuriati pe oamenii de bine va multumesc... Abia ne scapati de ei. Ma si gindesc cite femei de la APACA vor face atac cerebral si citi adulatori de Ion Iliescu vor cadea din picioare la aflarea vestii :-))

Schnell
spune:
05.06.2006, 13:46
retinere

Consider ca sunt un om normal, poate dupa altii nu, dar cu siguranta sunt un om cu defecte. Pe cei ce au inclinatii homo ii sfatuiesc sa gandeasca, daca pot, ca ceea ce vreau sa legalizeze este o anomalie. Logica si bunul simt ne spune ca acest cuplu nu are o finalitate constructiva (care in acceptiunea tuturor reprezinta BINELE). O actiune care conduce la distrugere este considerat RAUL,ori prin aceasta asociere acest lucru se petrece. Sodoma si Gomora sunt exemple pentru acest fel de comportament. In nici un caz aceste orase nu erau distruse daca oamenii aceea se autoapreciau negativ si se luptau impotriva lor. Dumnezeu nu-l osandeste pe cel pacatos, ci-l iubeste mai mult, daca acesta se lupta cu neputinta. Daca un om cu inclinatii homosexuale s-ar lupta cu aceasta neputinta, impotriva poftelor sale, ar fi mai valoros in fata Lui, decat unul care se lupta cu betia sau hotia sau alte pacate considerate obisnuite. Deci oameni buni, care aveti si dvs. creier ca oricare altul,... (arata tot comentariul)

PunctSiDeLaCapat
raspunde:
06.06.2006, 21:38
in sfarsit, un discurs civilizat...

Schnell, desi nu sunt de acord cu unele dintre opiniile tale, apreciez - si ma simt oarecum usurat de - tonul tau CIVILIZAT. Ai absolut tot dreptul sa gandesti si simti ceea ce gandesti si simti pe aceasta tema. Din pacate insa se pare ca asta este foarte rar - de cele mai multe ori, covarsitor, discursul impotriva homosexualitatii in Romania ia forme foarte virulente si vulgare...

Si desi n-am sa ma lansez aici si acum intr-o polemica de argumente rationale si, repet, civilizate (caci se pare ca ai fi unul dintre putinii capabili de un astfel de dialog...), vreau totusi sa punctez pe marginea comentariului tau vizavi "legalizarea unei anomalii" si "finalitatea constructiva" a casatoriei traditionale a unui cuplu heterosexual. Nu cred ca argumentul validitatii casatoriei heterosexuale poate sta in procreare, atata timp cat, sa fim sinceri, cate cupluri hetero, casatorite sau nu, au, si folosesc, optiunea anticonceptionalelor... SAU: ce se intampla cu cuplurile in care unul... (arata tot comentariul)

Ana
raspunde:
06.06.2006, 22:13
Tu crezi ce iti convine .

Stimate PunctSiDelaCapat ;
Nu pot fi deacord cu tine . Un lucru este cert ca o dezbatere civilizata si publica nu cred ca homosexualii si-o doresc . Ei nu sint pregatiti si nu pot avea niciodata argumentele prin care sa cistige simpatia celuilalt mare grup din care se trag : heterosexualii . Cind oamenii se gindesc numai la sex insemna ca o duc prea bine . A veni cu argumente din sfera anomaliei pentru a crea o alta anomalie mi se pare copilaresc . Cred ca indiferent de sex sau de preferintele personale avem cu totii si raspunderi in aceasta viata . Si dincolo de handicapurile si suferintele personale mai exista si niste idealuri mai inalte si nobile pe care ar trebui sa le vedem . Ginditi-va ( si aveti obligatia sa o faceti ) : astazi doriti casatoria , miine doriti sa infiati copii si care va fi urmatorul pas ? Eu cred ca voi stirniti razboiul din care nu cred ca iesiti invingatori .

R
spune:
06.06.2006, 00:07
ba, poate c s-a maritat!?

Si poate ca e sefa? iar nu sef...

rr
spune:
06.06.2006, 08:15
fac mult sex ?

adica isi imping fecalele pina in stomac toata ziua ?

gina
spune:
06.06.2006, 08:51
De ce nu ne vedem de propriile vieti si nu lasam pe altii sa-si traiasca viata asa cum doresc!!!

Nu pot crede ca asta se intampla intr-o tara care se considera europeana si vrea sa adere la UE!Un singur lucru e de spus!Nu suntem pregatiti pt UE si toate punctele de vedere!Modul de gandire al oamenilor e inapoiat!Cum poti sa blamezi pe cineva pt faptul ca e gay????Chiar nu are libertatea de a-si alege cum sa-si traiasca viata?Chiar au nevoie de niste tirani care sa le spuna cum sa-si traiasca viata?

Io
raspunde:
06.06.2006, 13:06
In sfarsit ! ! ! ! ! !

o opinie decenta, la obiect si careia ii dau mare dreptate! Romanii NU sunt inca pregatiti pt. UE. Cu asemenea mentalitate, nu prea aratam a tara democrata si moderna. RO are atatea alte probleme si pe noi ne ... aia grija ce fac homosexualii ... Penibil.

heterosexual
raspunde:
06.06.2006, 18:06
Viata Privata

Viata privata este una si nu avem nimic de comentat si Homosexualitatea afisata in public este cu totul altceva.
Nu cu Curu' intram in UE ci cu Capu' . Din pacate multi politicieni gandesc cu curul. Tu daca esti lesby, nu am nimic impotriva preferintelor tale sexuale atata timp cat o "faci" la tine acasa. Sper ca ai inteles ! Actul procrearii se realizeaza intre un barbat si o femeie nu intre doi homosexuali sau doua lesbience.

PunctSiDeLaCapat
raspunde:
06.06.2006, 21:48
DREPT la viata privata

Chiar crezi ca nu as prefera sa fie totul simplu si comod, in asa fel incat sa nu trebuiasca sa ies niciodata din comfortul vietii mele private? ... Chiar crezi ca gasesc vreo placere anume in a iesi in lume stiind ca la orice colt, daca cineva stie sau realizeaza ca sunt gay, as putea fi atacat nu numai verbal, dar si fizic?? (ceea ce s-a si intamplat, apropo...)
Daca am fi lasati in pace si am avea aceleasi drepturi ca toti ceilalti cetateni romani, te-as putea asigura ca n-ar mai fi nevoie sa ne aparam continuu in public. Nu cunosc pe nimeni care isi doreste asa, numa' de dragu' artei, sa iasa in public pentru a se apara, atunci cand ceea ce apara este considerat de catre majoritate (deseori violenta) rusinos, bolnav, degradat, degenerat, etc.

Cat despre actul procrearii... IUBESC acest argument!!! Hai sa fim sinceri, spune-mi cu mana pe inima ca de fiecare data, sau hai sa zicem chiar, in majoritatea datilor cand ai avut relatii sexuale, a fost pentru a procrea...

PunctSiDeLaCapat
raspunde:
06.06.2006, 21:50
SLAVA ...

... CA MAI EXISTA SI VOCI CA A GINEI!

ION
raspunde:
06.06.2006, 23:34
drept la viata privata

Nimeni nu i-ti ia acest drept, nu va mai afisati si nu va mai considerati victime ale celor ce urasc ceea ce face-ti voi.Sinte-ti niste bolnavi incurabili. In text spui ca nu gasesti vreo placere -------- ai dreptate, placera o gasesti numai atunci cind o primesti----stii tu unde. Tu vorbesti de procreere???? Tu stii teoretic ce inseamna acest act. Momentul procrearii unui copil acolo unde exista un barbat si o femeie, un cuplu sanatos in general acest moment este ales. Nu te apuci sa faci un copil cind esti beat P......A .pentru ca atunci risti sa iasa unul sau una ca tine.

nic
spune:
06.06.2006, 11:13
Sa nu uitam ce inseamna dragostea....

altfel vom suporta blestestemele ei...!

Domule ziarist ,
sef la rubrica elogii si idile romantice la fesaria€¦

Credeti ca intrarea in UE va fi aprobata pe baza unei astfel de propaganda facuta tolerantei unor rebuturi ale naturii si mai ales unor indivizi rupti total de o existenta exemplara , contrar celor scrise si in Biblia Adevarataa€¦
Grija lor Bre, trebuie lasata in seama doctorilora€¦. oamenilor de stiinta si sociologilor care i-au a€œhranita€ sa creasca inversa€¦

De fapt nu vroiam sa-mi pierd vremea cu unul care nici macar nu stie ce contine notiunea de dragoste si care profaneaza frumusetea rostului vietii pe aceasta planetaa€¦.mizgalind hirtia , din coltul puturos a doi degenerati care fac a€œdragostea€ indesind rahatula€¦
a€¦.ci doar sa-i atrag atentia ca orice om cu frica lui D-zeu , trebuie macar sa stie
ca este elementara€¦..sa presupunaa€¦
a€¦ ca cineva acolo SUS ne priveste cum ne batem joc de legile... (arata tot comentariul)

PunctSiDeLaCapat
raspunde:
06.06.2006, 21:56
Lasa-L pe Cel de Sus ACOLO SUS

... si nu mai decide in numele lui Dumnezeu!
Sau ar trebui poate sa-ti reamintesc, daca tot ne dam asa de mari crestini, despre Iisus si aruncatul cu piatra??

Sau poate ca, si mai important, ar trebui sa-ti reamintesc chiar mesajul central al crestinismului: IUBIREA. Da, iubirea, adica cea in care nu este loc pentru dispret si ura, nu este loc pentru injurii si batjocuri... Daca ti-a scapat acest mesaj, te rog, mai ia o data la citit Biblia Adevarata...

Petru
raspunde:
06.06.2006, 22:32
raspund lui PunctSiDelaCapat

Ai mari probleme psihice frate ,. Iti edte frica . Eu unul nu m-as lega de unul ca tine decit daca mi.ai da tircoale , ceea ce tie ti se pare OK , dat nu mie . De aceea ai luat bataie . Te compatimesc ca pe o fiinta , dar nu te pot aproba . Sper ca esti atent la nuantele cuvintelor . Tu vrei o recunoastere prin lege pentru ca sa-ti creasca curajul sa mergi mai departe si sa imprastii boala . Dar nu ai chiar nici o responsabilitate domnule ?! De ce crezi ca toti cei ce-ti combat ideeile te urasc ? S-au crezi ca toti cei care te cunosc si te accepta te iubesc ? Nu ai inteles decit as literam din BIBLIE si din cauza handicapului tau esti orb sau mai bine zis vrei sa fii orb . Nu te straduiesti de loc sa cresti , sa te dezvolti ca persoana . Banuiesc ca ai multe complexe ( si sintem multi care avem un complex sau altul ) dar de aici si pina la a cere Umanitatii sa-mi recunoasca handicapul si sa mi-l accepte este mare distanta . Si nu-i un handicap oarecare cel de care suferi tu . Ma... (arata tot comentariul)

Loredana
spune:
06.06.2006, 12:12
"Legaturi periculoase"

In principiu accept aceste devieri comportamentale. Si la animale intalnim asemenea manifestari. De aici si pana la exchibitionismul numit "parada homosexualilor" este cale lunga. In realitate sunt foarte putine persoane atrase de acelasi sex. De regula, cauza acestor comportamente "nefiresti" este de natura psihica. Majoritatea pot fi tratati. Aceasta minoritate "bolnava" sexual nu are dreptul sa ceara "legalizarea casatoriei" dintre doi parteneri de acelasi sex. Casatoria intre homosexuali este un oximoron. Ei au existat si vor exista in continuare. Sunt aberatii ale naturii umane. Nu avem ce face. Pericol este atunci cand acestia fac prozeliti din randul heterosexualilor. Si mai grav atunci cand corup minori. Acesti homosexuali se pot bucura in continuare de legea permisiva de a nu fi condamnati la inchisoare pentru orientarea lor sexuala.
"Preferintele sexuale tin de viata privata, iar aceasta trebuie sa ramana privata" afirma chiar creatorul de moda Razvan Ciobanu, un... (arata tot comentariul)

roman
raspunde:
06.06.2006, 13:33
Ai dreptate! Este suficient!

In plus au posibilitatea de a se indrepta, prin taina spovedaniei si ascultarea de sfaturile duhovnicului si de invatatura Bisericii.

PunctSiDeLaCapat
raspunde:
06.06.2006, 22:37
Mituri si contra-argumente

1. DEVIERI COMPORTAMENTALE / ABERATII ALE NATURII

Daca prin "devieri" si "aberatii" se intelege un fenomen care apare intr-un mic procentaj, ca forma alternativa fata de modelul "standard", majoritar, atunci da, homosexualitatea este un astfel de fenomen. Face parte din infinita gama genetica a umanitatii - si nu numai. Problema apare insa cand asupra acestei intelegeri "stiintifice", daca vrei, a termenilor de mai sus, se adauga conotatii sociale, valori morale pe axa bine-rau, acuzatii si condamnari...

2. POT FI TRATATI / "BOLNAVI" SEXUAL

In marea parte a lumii educate - cu exceptia curentelor mai putin bazate in stiinta si mai mult in dogma religioasa -, homosexualitatea nu mai este considerata DE MULT o boala. Fie ca accepti teoria genetica, fie una socio-psihologica, fie o combinatie, heterosexualitatea, homosexualitatea si bisexualitatea sunt privite ca fiind EXPRESII FIRESTI ale gamei de afectiv-sexuale umane, si nu ca maladii care trebuie eradicate... Si, ca sa fim... (arata tot comentariul)

0