Crin Antonescu ia lectii de actorie de la Mircea Diaconu

   

Crin Antonescu ia lectii de actorie de la Mircea Diaconu Foto: Crinantonescu.ro
Candidatul PNL la prezidentiale, Crin Antonescu, care vrea sa ofere romanilor un model de presedinte total opus de cel al lui Traian Basescu, se pregateste intens de alegeri: ia lectii de actorie. Nu oricum, ci cu profesorul lui personal, Mircea Diaconu, aflat la primul mandat de senator din partea liberalilor.

Desi prima impresie ar putea fi ca lectiile de actorie nu sunt decat o fita a prezidentiabilului PNL, daca ne uitam in jur o sa ne dam seama ca nimic din ceea ce este simplu nu ne mai place, vrem tot pachetul odata, daca se poate si la acelasi pret: un vot. In arta oratoriei, secretul este constientizarea impactului coroborat al cuvantului cu mimica si gestul.

La fel si Crin Antonescu, constient de asteptarile pe care le au romanii, ii fura secretele colegului de partid ca sa reuseasca sa transmita electoratului, intr-un mod ireprosabil, mesajul sau pentru Cotroceni.

"Identificarea totala cu ceea ce esti si cu ceea ce vrei sa transmiti. Aceasta este cheia. Este ceea ce incerc eu, acum, sa fac cu Crin Antonescu. Din fericire pentru mine si pentru el, Crin Antonescu este un om deschis, sincer si direct, un om care are, desigur, stofa de actor. Este usor si placut sa lucrezi cu un om precum Crin Antonescu", a dezvalui maestrul Mircea Diaconu pentru Inpolitics.

"Mecanica interioara a exprimarii este deosebit de importanta. Este necesar sa iti asumi, intr-o maniera absoluta, ceea ce vrei sa exprimi. Numai astfel poti sa trezesti, intr-un mod total, atentia si intersul receptorului. Multi oameni sunt descurajati de lipsa de mesaj. De vina este cel care emite mesajul", a adaugat actorul.

Mircea Diaconu a explicat ca adversarul lui Crin Antonescu, presedintele Traian Basescu este, la randul lui, un actor cu state vechi: "De exemplu, si Traian Basescu este, in aceasta ordine de idei, un actor. Traian Basescu este un actor cabotin. Nu vreau sa intru in detalii in ceea ce il priveste pe seful statului. Ceva dintr-un actor detine si Mircea Geoana.

Problema principala a lui Geoana este ca nu reuseste niciodata sa se identifice cu mesajul pe care il transmite sau cu rolul pe care il joaca. Urmarea nu este deloc fericita deoarece Mircea Geoana, chiar si atunci cand spune adevarul, avem impresia ca minte".
Vineri, 25 Septembrie 2009, ora 16:34
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 1182 ori

Vezi toate cele 41 comentarii
 
Rank user: x5

25.09.2009, 17:04

Pozitie rezervata

Reminiscente de vita veche

Ce mai stire senzationala ! Poate nu stiu toti, dar fiecare candidat la alegerile prezidentiale, si nu numai este obligat sa ia lectii de dictie, de miscare (sa stie ce sa faca si ce sa nu faca cu miinile - gestica omului spune foarte mult), cum sa se-ncrunte, sau sa rida, dupa caz...Ca unii amesteca lucrurile, ca nu se prinde nimic de ei, este alta poveste...Orice om politic, este un actor. Trebuie sa minta, dar in asa fel, incit sa fie crezut, trebuie sa zimbeasca, chiar daca-l strige cravata, sau pantofii, trebuie sa stie ca atunci cind se aseza pe un scaun, obligatoriu sa-si desfaca nasturii la haina...Trebuie sa stie ca atunci cind se aseaza, sa nu aiba ciorapi scurti...sa i se vada duligile...Trebuie sa stie, ca atunci cind este o doamna prin preajma, sa nu se repeada ca un mitocan sa-i pupe mina, sa astepte ca d-na sa-l bage-n seama...Sa nu hahaie, hodoronc-tronc,sa nu bitiie din picioare, sa aiba ochi de vultur, nu de vultur sasiu, sa aiba vocea barbateasca, grava, cind... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,2
Impotriva
51 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
55 voturi

 
 
nu mai plange baby !

spune:

25.09.2009, 16:50

Este reteta americana

Metoda contribuie la o prezenta agreabila. Nu vad nimic rau. Important este ca Mircea sa nu-l invete pe Crin sa planga. Vor crede toti romanii ca este alcoolist, vorba celebra a lui Ilici.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
43 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
48 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

25.09.2009, 17:20

Pregatiti pentru ospat, le ajunge...o maslina.. " - Tot T.Arghezi

Acum au tabarit toti, pe Crin Antonescu si pe dl.Oprescu...Vorba lui Arghezi : "Dar batind un vint, de-data, rascoli padurea toata...Si din pricinile-fricii; Sua strins roata, toti piticii..." Nu mai stiu ce sa mai scrie rau despre Antonescu, Geoana sau Oprescu...Despre Antonescu, neavind afaceri,smecherii si alte daraveli, ce sa scrie ? Scriu si ei, ca ia @lectii de actorie" ! Senzational, vorba lui OTV-Diaconescu !

Pro / Contra
2
Impotriva
44 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
50 voturi

Rank user: x3

25.09.2009, 17:55

Crinu ia lectii de la un actor ratat...

Diaconu era mai bine sa ramina in actorie...In politica a venit ca oportunist, la fel ca si Calinescu, Malaimare, etc si dovedeste ca e mai slab deci ca actor...In Romania se pare ca toata lumea vrea sa faca politica ca sa munceasca putin si sa se imbogateasca rapid...Capuse care sug la greu din bugetul statului...In ritmul asta ne trebuie un Parlament care sa aiba 20 de camere pt a putea absorbi pe toti oportunistii si ratatii din Romania ...

Pro / Contra
3,7
De acord
47 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
52 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 18:00

Chiar asa ?!

Sa spui despre Mircea Diaconu ca este un @actor ratat", este fara nici o indoiala o mare greseala... Ca este sau nu un om politic adevarat, ca s-a inscris intr-un partid sau in altul, pentru niste avantaje, este una...Dar, actor bun, este ! Am si eu o curiozitate : Daca ar fi fost in PD, ar fi fost un geniu actoricesc ?!

Pro / Contra
2,2
Impotriva
44 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
49 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 18:08

Si de ce Diaconu,ar fi un actor ratat?

Ce greseala face Antonescu ca-si pregateste candidatura apeland la un fost actor!?
Negresit,are probleme de comunicare si nu stie sa transmita mesajele pe care si le-ar dori.
Cel mai bun exemplu a fost discursul de mahala,pe care la adoptat ieri,surprinzand pana si pe liderii PNL,
carora le-a provocat scarba.
Si nu este o perla de-a mea ci toata presa romanesca a ajuns la aceeasi concluzie,dupa "evenimentele" de ieri.
O greseala a lui Patriciu,de care si-a dat seama prea tarziu si care si-a indptat atentia catre Oprescu.
Tariceanu era singurul om cult care l-ar fi putut invinge pe Basescu,dar fostii securisti nu au nevoie de oameni care gandesc,ci numai oameni de paie,gen Oprescu. care sa le promoveze interesele.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
35 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
36 voturi

Apostolul

    raspunde:

25.09.2009, 18:26

Domnule Boby 23

Mie imi plăcea modul dvs de a scrie inainte ca doamna cu
ingerul să intervină.
Despre articol OK.de mult ar fi trebuit un regizor,un om de teatru să facă acest lucru.Citeam memoriile despre
Regan presedinte cu mari probleme a făcut față
datorită profesiei.In spatele lor stand consilieri bine
pregătiți și persoanele cu influiență .Aduceți-vă aminte
cat timp s-au tot numărat voturile cand trebuia să iasă
Bush.
t

Pro / Contra
4
De acord
9 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
14 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 18:49

Nu este nici o tragedie ... mai are nevoe si de un dramaturg care sa-i sctie scenariile !

.

Pro / Contra
3,9
De acord
28 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
32 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 19:09

maestrul si margareta(antonescu)

Sunt mai multe aspecte, daca antonescu ia lectii de actorie, inseamna ca vrea sa para ceeace nu e, adica sa cam insele electoratul.M.Diaconu declara ca reuseste sa "lucreze usor" cu antonescu, asadar acesta e bun de marioneta, ceeace stiam de ceva timp, dar maestrul vrea mai mult, vrea sa ne creeze iluzia ca antonescu e o marioneta cu suflet.Din cate se cunoste cele mai multe roluri ale lui M.Diaconu au fost de tantalau, cam apatic, baiat de pravalie, bun la toate, si nu roluri eroice, de salvator al patriei, haiduc, etc., cum avea Piersic, A. Pelea si chiar Rebenciuc.E de presupus ca pt astfel de roluri ar fi trebuit antrenat antonescu, dar se pare ca maestrul nu are competenta necesara, iar dupa cum se vede ca evolueaza, antonescu devine tot mai aproape de un baiat de cartier, departandu-se evident de filozofii din pnl.Oricum ar fi,antonescu tot marioneta ramane, si nu face altceva decat sa incerce sa recite mai convingator, un text scris de altii, ca orice marioneta.Aceste... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
25 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
30 voturi

Rank user: x4

26.09.2009, 00:25

DA L-AM VAZUT IERI LA PARLAMENT ,A FOST DE O PENIBILITATE ABSOLUTA!

Acum fac legatura cu ...pregatirea lui actoriceasca si pot sa spun ca a fost de un amatorism jenant!
La un moment dat a inceput sa ...pitigaie si sa salte in timp ce isi cocosea timbru!
Se vedea clar stangacia si ridicolul!
Va rog sa ii transmiteti liberalului ca un politician adevarat trebuie sa se ...nasca politician!
O stie Mircea Diaconu,dar nu doreste sa il supere!
Cat despre actorul trecut la liberalismul utopic post revolutionar,toata compasiunea!Pacat de el si mai ales pentru exprimarile negative la adresa lui Basescu virgula care il discrediteaza!

Pro / Contra
3
Si da, si nu
12 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
11 voturi

Rank user: x5

26.09.2009, 00:35

PANSEU

* Daca ar mai fi existat Stan si Bran, dl, Antonescu nici n-r mai fi avut de alti profesori de actorie.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
8 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

ku klux klan

    raspunde:

26.09.2009, 07:18

tu esti rupt din IMPARAT SI PROLETAR ca s amicul tau ILICI KGB

DUTE SI TE CULCA PENTRU TARA MAI BINE DORMI

Pro / Contra
1
Total impotriva
7 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
6 voturi

TĂRICEANU

    raspunde:

25.09.2009, 17:31

Crin ANTONESCU va fi viitorul Președinte al Romaniei!

Nici mie nu prea mi-a plăcut scheciul cu limitatul de boc!Sper să nu se repete!ANTONESCU a fost și este cinstit,onest și ...agreabil față de megamafiotul bășescu-damigeană!Succes!

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
49 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
58 voturi

Mere rosii

    raspunde:

26.09.2009, 00:02

Taricene,

daca-l bagai la inaintare pe Mircea Diaconu, poate ar mai fi fost o speranta pentru pnl. Ca totusi, lumea il cunoaste de om bun si simpatic. Asa, chiar daca l-ati trece pe Crinul drogat prin IATC, nici o prashtie...

Pro / Contra
2,1
Impotriva
7 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
7 voturi

Rank user: x2

26.09.2009, 00:29

Crin....... nume de presedinte?

Comic nume.....poate dupa alegeri vom putea vorbi cu mai multa placere de actorul Crin Antonescu de la emisiunea Noapte buna copii! Ii dorim mult succes de pe acum!

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
8 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

satisitul

Rank user: x5

26.09.2009, 00:20

Crin,fa-te ca lucrezi !

Dl.Crin Antonescu daca tot vrea sa ia lectii de actorie mai bine ar apela la figurantii nationali revolutionari Caramitru si Dinescu ....

Pro / Contra
2,1
Impotriva
7 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

pdlistidiot

spune:

25.09.2009, 16:51

orice politician ia cateva lectii

de actorie .nu e nicio stire sau noutate.basecu a luat lectii de la tzociu si palade.tzociu e cel ce i-a propus sa-si taie shuvitza.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
36 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
43 voturi

 

iosefini

    raspunde:

25.09.2009, 16:59

Fiecare cu maestrii lui

Astia doi sunt circari in toata regula.

Pro / Contra
3,6
De acord
31 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
36 voturi

Fernandel

spune:

25.09.2009, 16:54

Actori

Pacat ca nu mai sunt Toma Caragiu si Dem Radulescu. Poate avea mai mult succes daca invata de la ei! Chestia cu Boc e...beat nu a fost o piesa prea reusita. Toti stim ca marinelu e cu clondiru.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
28 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
32 voturi

 
Manole

spune:

25.09.2009, 16:56

Emil si Caramitru

Sa fie cu noroc! Si Emil a luat lectii de actorie de la maestrul Caramitru in 1996. Cu mare succes!

Pro / Contra
4,2
De acord
37 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
42 voturi

 

25.09.2009, 17:04

"fara comentarii"

Exista o expresie in limba engleza, des uzitata in folclorul cotidian, care se refera la flexibilitatea protagonistilor unui dans (mai mult sau mai putin exotic), "the limbo dance" si anume :"How low can you go?"
Sunt siderat cand citesc astfel de stiri si sper din tot sufletul ca este o gluma, desi dupa multitudinea detaliilor furnizate mi se pare ca nu e o stire de tabloid.

Acum cand asistam la dispute sterile, inutile, lipsite de esenta sau continut, candidatii nostri iau lectii de actorie.
Chiar asa, "cat de jos putem cobori"?

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
28 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
33 voturi

 

Val

Rank user: x5

25.09.2009, 17:54

si programul electoral .... ?

oare, in afara de actorie si de exercitiul criticii-imprecatiei-insultei Crin Antonescu ne mai pregateste si altceva ? de pilda un program electoral, realist si coerent ?

Pro / Contra
3,5
De acord
37 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
41 voturi

Rank user: x2

25.09.2009, 17:39

un actor ...

iata domnilor ca in sfarsit se arata si fata unui alt candidat...iata ca nu doar Base joaca teatru ci si Crinulet...cine stie ce mai aflam maine, poimaine...ca Geona ia lectii de balet politic de la Iliescu...ce mai, avem candidati unu' si unu'..

Pro / Contra
2
Impotriva
21 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
28 voturi

 
jos mafia

spune:

25.09.2009, 17:39

Jos cu actorii!

Da, astia sunt politicienii nostri, niste actori, foarte putini sunt cei care sa nu-si poarte masca in functie de interese. Mai bine un presedinte care nu are experienta politica, ca Marian Bataiosu, decat actori ca Baselu, Antonescu, Geoana sau Oprescu.

Pro / Contra
1,5
Impotriva
20 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
26 voturi

 
Rank user: x5

25.09.2009, 17:44

Mare hahalera si Diaconu,

Daca Antonescu, deopotriva cu toti titratii diplomelor false, cu veleitarii locurilor pe podium laolalta cu sleahta si gainarii unsi cavaleri ai orodinului " Noi si restu' " habar n-are ca poti sa cumperi "ce vrea muschii tai" dar nu si moneda talentului - un talant in timpurile Biblice valora 250 de Kg de argint, gustul imposturii mi ti-l cufureste pana la briantina.
Dincolo de aspectul camataresc care-i face etajera accesibila si lui Vanghele ( si tuturor ca el avizi sa se infrupte ), mai presus de acesta, e Harul Dumnezeiesc al talentului, iar pilda lui Isus despre talanti este graitoare in aceste sens.
Mircea Diaconu stie foarte bine ca un rgizor netalentat il mai ascunzi prin culise, ca unui cameraman neanzestrat, daca nu-i tremura mana, ii mascheaza tehnica absenta multora dintre cele ce n-are si-greu fara, la fel un critic de teatru sau film despre care nici nu mai comentam asupra usurintei posibilitatii de a-i masca impostura (deja Eminescu se adresa "Criticilor sai" iar... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
43 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
49 voturi

 

bassilicT

    raspunde:

25.09.2009, 18:14

Cea mai mare hahaleră e mă-ta!

http://www.xhamster.com/movies/201034/shemale_bareback_04.html
Ai nevoie de actorie portocalie!

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
22 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
32 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 20:47

Asa-i ca n-ai inteles nimic

din ce-a vrut sa spuna T.Basilic? Si normal neantelegand incepi sa-njuri caci atat va duce capul, injurati si primiti bani pentru injuraturi, asta pana-n noiembrie, ca dup-aia Dumnezeu cu mila...

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
19 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
24 voturi

Falciparium

Rank user: x2

25.09.2009, 22:44

Nu, nu pot fi de acord cu comentariul Dumneavoastra...

Actoria.... sau, ma rog, in cazul lor este doar stiinta de a se prezenta in fata alegatorilor..... Nu se practica doar la noi..... Noi nu am inventat aproape nimic.... copiem tot....sau aproape tot...
Stiati, de exemplu, ca Chirac purta ochelari??? Si ca fiica lui l-a convins ca lentilele de contact...... fac toti banii????? Stiati ca acelasi personaj, Chirac, citea notitele cu discursuri??? Si ca aceeasi fiica l-a dus in SUA pentru lectii de dictie si prezentare in fata publicului???? Si faptul ca i-a anulat "fituicile"??/ Si ca a intridus promterele?????
Asa ca... o lectie de dictie si de prezentare in fata electoratului este binevenita....

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
11 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
16 voturi

Rank user: x5

26.09.2009, 12:29

Raspuns comentariului de mai sus, postat la ora 22:44

fiindca va razletiti in exemple, in fapt divers acolo unde eu faceam un comentariu structurat pe sublimari si esente, revin in cheia si registrul convenabil caracteristilor auzului dumneavoastra. Nu suntem la fel si e minunat asa.
Continuam asadar seria exemplelor: Arnold Scwartzenegger a iesit senator de California fiindca masina politica republicana, a celui mai pricopsit stat american, asemenea lui Terminator, avea nevoie de un chip si l-a gasit pe-al Schwartzy; Statele Unite au avut nevoie de un carismatic si lau pus pe Reagen, actor in lumea calificarilor; A fost pus Clinton candidat la Prezidentialele americane fiindca semana la chip clanului Kennedy; chiar si Emil Constantinescu s-a folosit de asemenarea sa cu Cuza cel de pe ve vechiul bilet de 50 de lei, si lista poate continua la infinit.
Va amintesc insa ca Ratiu a pierdut in fata lui Iliescu (trecand peste faptul ca Poporul abia iesit din ou a recunoscut drpet colosca pe Ilescu, desi putea fi o pisica, un crocodil, o... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3
Si da, si nu
6 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
6 voturi

Rank user: x5

26.09.2009, 12:33

Raspuns.... (urmare)

.... Ehei, domnule, comertul de vise, de iluzii a fost si ramane cel mai rentabile din toate: fim (povesti), droguri, sex (ah, masturbatia), sulemeneli (tinerete fara batranete)...
Dar de la Mos Ene nu cumpara nimeni.

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

25.09.2009, 17:51

MARIAN BATAIOSU PRESEDINTE! Nu e actor, dar are o inima mare cat o Romanie!

Oare de ce nu ma mai mira nimic? Era de la sine inteles ca Antonescu joaca teatru, ca e un actor in Parlamentul Romaniei.

VOTATI MARIAN BATAIOSU PRESEDINTE!

Pro / Contra
1,3
Total impotriva
15 voturi
Calitatea comentariului
1,2
Foarte prost
25 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

25.09.2009, 17:57

???????????

Nu te supara...frate. Am si eu o intrebare : Cine este, domnule acest Bataiosu ? Exista, sau este o figura de stil ? Intrebarea este serioasa, nu de altceva, dar la un alt articol, am intilnit acelasi nume : Bataiosu...

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
19 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
24 voturi

25.09.2009, 18:18

Marian Bataiosu e un roman adevarat

E un roman verde, despre care unii cu mintea in cele sase colturi au lansat zvonul ca ar fi de etnie rroma, patriot, tanar, drept, credincios, un om din popor, care a cunoscut pe pielea lui viata de zi cu zi a romanului de rand, care traieste in Romania reala, nu la Cotroceni, Parlament sau la Primarie.

http://bataiosu.wordpress.com/

http://www.alegeri.tv/alegeri-prezidentiale-2009

Si daca niste posturi de televiziune nu ar fi oprit de la difuzare interviurile pe care le-a dat, l-ai fi putut vedea si pe sticla.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
14 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
24 voturi

un Roman drept

spune:

25.09.2009, 17:54

Fara suparare...

dar asa cum vad ,acest Individ din Poza:
Seamana indiscutabil cu o figura de om, beat sau drogat !!
Clar ca are nevoie de Lectie de actorie as-i ascunda adevarata Fata, care ar putea demasca adevarata Figura de om Decazut din Normal !!!!

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
32 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
38 voturi

 

GELU FLOCEA

Rank user: x5

25.09.2009, 18:14

Probabi;l ca te-ai obisnuit prea mult cu fezte tip Vadim sau Voiculescu.

Dar alea-s bune pentru indentificarea locului unde oamenii isi elibereaza in mod firesc necesitatile.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
20 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
25 voturi

S & S

spune:

25.09.2009, 18:02

Astia doi...

Homaosexuali sau cam asa ceva ??
Se Plac reciproc, se Lauda reciproc oare ce mai au ... si in Pat- reciproc !!!
Zdravan Candidat !!!
Din pacate Romania a ajuns cu multe Nume-xxxxx in graiul Lumii, numai asta mai lipseste si cu asta sar clasa Romania; jos chiar foarte jos cu Moralitatea !!!

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
22 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
27 voturi

 

GELU FLOCEA

Rank user: x5

25.09.2009, 18:19

Si te referi cumva la cuplul Nastase&Severin!?

Nu stiu daca Bombonel si Savarina,impart acelasi pat nuptial,ca n-am stat sa le tin eu lumanarea.
Numai ca ei au avut aventuri tumultoase ,dovedite de presa.
Acum suntem in Uniunea Europeana si nu trebuiesc discriminati astfel de oameni ci pur si simplu,ignorati.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
18 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
23 voturi

S & S

    raspunde:

25.09.2009, 18:28

Da ???

dar pare ca, aceasta Constelatie Sexuala este cam pe Placul Romanilor, ca sunt astia tare Sustinuti !!

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
11 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
16 voturi

vasile badoi

spune:

25.09.2009, 20:54

cred ca e degeaba!

Materialul uman e cam slabut, nu cred ca progresele vor fi suficiente pentru a fi cat de cat convingator.

Pro / Contra
1,7
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
1,4
Foarte prost
11 voturi

 
Rank user: x4

26.09.2009, 01:58

De exemplu, si Traian Basescu este, in aceasta ordine de idei, un actor.

Eu zic sa-si vada fiecare de treaba. Basescu o fi un actor cabotin, dar e un presedinte bun, in timp ce Diaconu' e un actor bun dar un politician cabotin.
Ce cabotin, sub orice critica! A ajuns sa-l linguseasca pe broscoiul repetent.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
12 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
12 voturi

 


Vezi comentarii inadecvate
Vezi toate cele 41 comentarii