Premierul va fi decis de alegeri sau de presedinte?

Joi, 13 Noiembrie 2008, ora 14:32

Micsoreaza fontul     Mareste fontul

Premierul va fi decis de alegeri sau de presedinte?
Principalele trei partide, cu mult inainte de campania electorala oficiala, si-au anuntat liderii care sa fie investiti in functia de premier.

Astfel, candidatii la postul de prim-ministru sunt de la PNL Calin Popescu Tariceanu, de la PSD Mircea Geoana si de la PD-L Theodor Stolojan.

In jurul lor si al declaratiilor lor se joaca, in principal, marile "acte" ale spectacolului electoral.

Ce spune Constitutia?

Alegerile parlamentare vor decide structura pe partide, in Legislativ. Mai exact, romanii vor decide ce candidati si ce partide vor constitui Parlamentul.

In plus, majoritatea parlamentara va duce si la culoarea politica a Executivului. Articolul 103 din Constitutie, referitor la investitura Guvernului, prevede:

Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim-ministru, in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta in Parlament ori, daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament.

Candidatul pentru functia de prim-ministru va cere, in termen de 10 zile de la desemnare, votul de incredere al Parlamentului asupra programului si a intregii liste a Guvernului.


Mai multi pe un loc

Prim-vicepresedintele PD-L Theodor Stolojan se lauda ca formatiunea sa are mai multi oameni care ar putea ocupa functia de premier decat PNL si PSD.

"Spre deosebire de PNL, PSD, noi avem si pe domnul Blaga si pe domnul Boc...Si pe multi altii, care pot indeplini aceasta functie foarte bine", a declarat Theodor Stolojan.

Preferatii lui Traian Basescu

Presedintele Traian Basescu a subliniat, recent, ca va desemna un premier in care are incredere.

Presedintele a spus ca obiectivul lui, dupa alegerile parlamentare, este sa desemneze un prim-ministru care sa fie agreat de toate partidele politice.

Basescu a adaugat ca premierul desemnat "trebuie sa-si construiasca, prin negociere, o majoritate solida".

"Constitutia ne-a facut sa fim dependenti unii de altii. Eu trebuie sa numesc in primul rand un premier in care sa am incredere", a spus presedintele Basescu.

Basescu a mai spus ca Stolojan nu a fost intr-o campanie care sa-l faca sa nu aiba incredere in el si a amintit de campania de suspendare a presedintelui, cand Stolojan s-a aflat in tabara sustinatorilor sai.

"Asta nu inseamna ca Stolojan este singura solutie. Despre cei doi (Tariceanu si Geoana - n.r.) am vrut sa spun ca nu indeplinesc un criteriu esential- increderea presedintelui", a spus Basescu.

"Lista" premierilor lui Traian Basescu cuprinde sapte nume care ar putea ocupa scaunul de premier, sustin surse din PSD citate de Gardianul.

Cei sapte sunt:

Directorul SRI, George Maior, directorul SIE, Mihai Razvan Ungureanu, presedintele PD-L, Emil Boc, secretarul general al PD-L, Vasile Blaga, vicepresedintele PSD, Cristian Diaconescu, guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, si consilierul prezidential Mihai Stanisoara.

Cine va doriti sa fie premier? Ce partid are cel mai bun candidat la functia de prim-ministru? Vreti ca presedintele sa aiba ultimul cuvant?

Campanie citita de 1799 ori


Sursa: Ziare.com
RSS
Newsletter


Vezi toate cele 37 comentarii
 
Comunitate
Ioan ( cel adevarat)

spune:

13.11.2008, 17:31

ATENTIE !

Noul prim ministru al Romaniei va fi numit de presedintele Basescu,in persoana D.nei Monica Macovei.Punct.Fara comentarii !

Pro / Contra
4,8
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
28 voturi

 

Jerome

    raspunde:

13.11.2008, 17:54

Premier

Nu doamna Macovei, cred ca doamna Udrea ar fi cea mai indicata persoana pentru functia de premier.

PS. Ca varianta de rezerva, ar fi si "blonda de la primarie ".

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
25 voturi

magititel

Rank user: x4

14.11.2008, 00:42

Doamne fareste-ne de asa ceva .Ar fi rasul curcilor .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
10 voturi

Rank user: x5

13.11.2008, 18:59

Vesnicia s-a născut la sat....

Lucian Blaga
--------------------------------------------------------------------------------
Inscriptie pe o casă nouă

Toate stau la locul lor,
stă păianjenul in plasă
ca-ntr-o lume de mătasă.
Nu-l incearcă nici un dor
din ocolul lui să iasă.

Toate stau la locul lor:
piatră, floare si ulcior,
vatră si amnar si iască.
Asta-i legea tuturor:
Zări să-si facă din pridvor,
să se simtă bine-acasă.

Pro / Contra
4,3
De acord
8 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
20 voturi

 
PEYDY

spune:

13.11.2008, 19:01

PREMIER

DOMNILOR SI DOAMNELOR SCUZATIMA DAR ORI NU-ATI CITIT CONSTITUTIA ORI SUNTETI DE-A DREPTUL PROSTI.PREMIERUL NU ESTE ALES LA NOI IN ROMANIA DE NOI ALEGATORII.PREMIERUL CONFORM CONSTITUTIEI ESTE NUMIT DE PRESEDINTELE TARII DIN PARTIDUL S-AU ALIANTA CARE A CISTIGAT ALEGERILOR.NUMAI FITI ATIT DE NAIVI IN CEEA CE SCRIE PRESA SCRISA S-AU VORBITA.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
4
Bun
16 voturi

 
Rank user: x5

13.11.2008, 23:55

GOGOASE SI BALIVERNE

• Constitutia este clara: presedintele il desemneaza pe primul ministru.
• Nu scrie ca l-ar desemna partidul castigator in alegeri. Este o brasoava a dlui Geoana.
• Nu scrie ca l-ar desemna congresul vreunui partid. Opereta cu congresul este alta gogoasa a dlui Geoana.
• Nu scrie nici ca alegatorii, votand Parlamentul, ar vota si Guvernul. Alta cioaca. Tot a dlui Geoana.
• Nu scrie ca partidele ii vor face propuneri presedintelui. Inca o baliverna. Made by dl. Geoana.
• Scrie ca "presedintele il desemneaza pe primul ministru".
• Iar dl Basescu nu e omul care sa rednunte la o prerogativa pe care i-o confera Constitutia.

• Concluzia: dl. Geoana va ajunge premier cand o face plopul pere si rachita micsunele.

Pro / Contra
4
De acord
3 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
25 voturi

 

Jerome

    raspunde:

14.11.2008, 10:25

Hai sa nu ne prostim !!!!

Indiferent de simpatiile politice ( clar basesciene in cazul tau)nu cred ca este cazul sa venim cu toate aberatiile.
In toata lumea civilizata, partidul sau alianta de partide care dupa alegeri sunt capabile sa alcatuiasca o majoritate parlamentara, numesc premierul.
Atributia presedintelui, este tocmai de a veghea ca acest lucru sa se intample.
Un presedinte in adevaratul sens al prerogativelor sale, are datoria sa nu permita sau sa accepte o propunere de premier, care neavand in spate o majoritate clar definita, ar impinge tara spre alegeri anticipate sau spre un blocaj parlamentar.
Credeam ca anii 90' au trecut, ca romanii au invatat ce este aceea DEMOCRATIE, dar se pare ca nu este asa. :(

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
16 voturi

mimiapo

    raspunde:

14.11.2008, 12:23

gogosi?

In cazul asta, de ce se mai tin alegeri? Alegerile astea se fac doar pe post de "sondaj de opinie" sau au vreo legatura cu cine urmeaza sa gestioneze axeasta tara in urmatorul mandat de 4 ani?
Vad ca suntem foarte fericiti si perfect de acord ca orice s-ar intampla, oricine ar castiga, presedintele decide. Eu vad ce multe aberatii sunt scrise in constitutie, dar orice lege trebuie intrepretata in litera si spirit.
Presedintele vrea sa numeasca un premier "in care sa aiba incredere". Atunci de ce *** ne mai cheama pe noi la vot, de papagali?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
10 voturi

Neprihanitul

    raspunde:

14.11.2008, 13:07

Pitigoi...

Scumpule,ideile tale nu depasesc dimensiuniele creierului pasarii omonime...dar la Cotroceni, in livada de castani, merge...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
11 voturi

C. Alm

    raspunde:

14.11.2008, 13:24

O mica observatie.

O mica interventie, daca imi permiti Pitigoi; Presedintele numeste CANDIDATUL pentru functia de Prim-ministru, nu Primul-ministru in mod direct. Candidatul urmeaza sa fie validat de Parlament si abia apoi devine Prim-ministru. Cu toate celelalte postate de tine sunt intrutotul de acord. Intaresc ideea ca Presedintele este liber sa nominalizeze candidatul pentru functia de Prim-ministru, fara a fi obligat sa tina seama de optiunile partidelor politice. Partidelor politice le ramane posibilitatea sa invalideze in Parlament candidatul propus de Presedinte daca nu sunt de acord cu el, si evident daca cei ce nu sunt de acord au majoritate de voturi.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
11 voturi

Vlad Tepes

    raspunde:

15.11.2008, 16:11

Logica bunului simt se pare ca lipseste in multe cazuri

ARTICOLUL 103: Investitura
(1) Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de rim-ministru, in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta in parlament ori, daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament.

Acesta este articolul din constitutie de care reglementeaza desemnarea candidatului la functia de prim-ministru. Interpretarea corecta este ca presedintele nu poate numi pe oricine, ci o persoana agreata de coalitia ce va avea majoritatea in parlament, persoana ce rezulta in urma consultarilor dintre partide si presedinte. Orice alt mod de numire este un abuz de putere si ar fi in afara constitutiei.
Referitor la patima cu care se discuta persoane si nu principii, tin sa precizez ca domnul Basescu, oricum nu este persoana care sa prezinte garantii morale si care sa aiba calitatile unui sef de stat. Exemplele care nu il favorieaza sunt multiple, prezint mai jos numai cateva:

- si-a atribuit ,cu ocolirea legilor, cand era... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
6 voturi

mircea h.tomus

    raspunde:

16.11.2008, 05:42

Pot sa nu fiu de acord d-le Vlad Tepes?

Aduceti in discutie acuzatii care nu au fost probate si care au stat la baza actiunii de denigrare a presedintelui pe care poporul il apreciaza datorita faptului ca nu s-a
lasat compromis de delatori.Aveti destui pe care ii laudati
cu toate ca va dat numele unui domnitor roman din vremuri
de mult apuse.Inercati sa fiti drept si impartial,sa nu vindeti gogosi la protap cititorilor,iar daca nu puteti face asta,abtineti-va.De ce va ascundeti sub un nume fals??

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
3 voturi

Vlad Tepes

    raspunde:

16.11.2008, 16:45

Ce este evident nu se demonstraza, se observa pur si simplu

Domnul Tomus se pare ca nu locuieste in Romania (vezi si ora l-a care a raspuns), fiindca altfel observa cu usurinta ca un metru patrat de teren in jurul Bucurestiului sare bine de 200 euro, in timp ce in urma cu 10 ani era sub un dolar. Oare cat ne va costa sa facem acum linia de centura ? Bucurestiul se sufoca, se vede cu ociu liber, iar una din cauze este lipsa unei linii de centura de tip autostrada. La fel si cu metroul.
Revenind la casa ieftina ce si-a atribuita, este notoriu acest lucru si nu mai trebuie dovedit nimic;apartamentul in vila si l-a dat singur (legal ?), in timp ce sta cu chirie in casa, tot de la stat....povestea este lunga si dovedeste un singur lucru este un guru, un lup al profitorilor politici. A fost pus un lup de paza la stana.

PS: Oare de ce nu apare butonul de raspuns pentru Dl. Tomus

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Muc ce Mic

    raspunde:

15.11.2008, 22:19

Basescu stie

Stie Basescu ce stie. Tot Tariceanu va fi prim-ministru

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
7 voturi

asd

spune:

14.11.2008, 08:13

Nu mai scrieti prostii !

ARTICOLUL 85

Numirea Guvernului


(1) Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim-ministru si numeste Guvernul pe baza votului de incredere acordat de Parlament.

(2) In caz de remaniere guvernamentala sau de vacanta a postului, Presedintele revoca si numeste, la propunerea primului-ministru, pe unii membri ai Guvernului.

(3) Daca prin propunerea de remaniere se schimba structura sau compozitia politica a Guvernului, Presedintele Romaniei va putea exercita atributia prevazuta la alineatul (2) numai pe baza aprobarii Parlamentului, acordata la propunerea primului-ministru.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
7 voturi

 
asd

spune:

14.11.2008, 08:19

asad

Deci presedintele poate numi ca premier pe ORICINE ! Nu trebuie sa faca parte din partid, nu trebuie sa faca politica. Poate fi baba Masie din Giorocuta. Este dreptul presedintelui. Geoana si cailalti stiu traba asta doar ne imbata cu apa rece. ?Trebuie impuscat pt raspandire de informatii false. E un bun inceput pt curatenie

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
13 voturi

 
kancy

spune:

14.11.2008, 11:36

Doresc un lucru simplu

Sa se respecte legile si Constitutia Romaniei asa buna sau rea cum este ea acum. Iar in Constitutie este clar specificat modul de desemnare al prim ministrului. Este cel mai clar si neinterpretabil text constitutional. Redactat concis, explicit, fara posibilitatea "sucirii" dupa interese. Restul sunt tot soiul de abureli menite sa induca in eroare pe cei ce inca mai cred ca li se spune cum ca noi alegem premierul, ca partidele aleg premierul, ca o coalitie cu 50%+1 impune premierul, ca premierul alege premierul, etc., etc. Se elimina voit, din start orice element de legalitate: presedintele desemneaza premierul si parlamentul aproba sau nu prin vot noul guvern. Daca un partid (atentie, nu o coalitie !!!) obtine 50% + 1 atunci presedintele e obligat sa desemneze un premier din randurile acelui partid, dar nu i se poate IMPUNE o anumita persoana. Nu scrie asta nicaieri. Consultari nu este echivalent cu impunere. Daca nimeni nu reuseste performanta, lucru foarte probabil, presedintele... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
13 voturi

 

kancy

    raspunde:

15.11.2008, 22:01

Interesant

Am spus ca doresc sa fie respectate legile si Constitutia. Am primit mai multe minusuri. Imi place sa cred ca cei ce au dat minusuri fie nu ma inghit pe mine personal, varianta preferabila care m-ar multumi, fie notiunea de respectare a legilor le repugna, varianta mult mai rea, care ridica serioase semne de intrebare.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
6 voturi

kancy

    raspunde:

15.11.2008, 22:05

Mai observ ceva

Cei ce pledeaza pentru legalitate, anume pentru respectarea procedurii constitutionale sunt taxati cu minusuri. Sa pledam pentru haos si arbitrariu? Si ca sa pun paie pe foc, fiindca aici e buba: presedintele desemneaza premierul. Nimeni altcineva.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
6 voturi

Pil

    raspunde:

16.11.2008, 21:08

Eu zic...

Eu zic sa propuna pe NASUL ca tot are incredere in el. Presedintele o propune el dar trebuie sa respecte votul alegatorilor adica sa propuna pe cineva in care avem noi incredere (de aceea am votat sau votam nu?) nu in ce va visa in noaptea dinaintea nominalizarii.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

Rank user: x5

14.11.2008, 18:50

raspuns dlui C. Alm

* Foarte corecta observatia Dvs. Presedinbtele poate numi peoricine, constitutia ii permite.
* Parlamentul poate accepta propunerea sau nu.
* Daca, nici dupa a doua propunere, premierul desemnat nu este validat de parlament, presedintele are dreptul, si chiar obligatia, sa dizolve parlamentul, pentru a se tine noi alegeri.
* Totusi, cum vedeti, nu toata lumea a inteles.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
9 voturi

 

DRAGAICA

    raspunde:

14.11.2008, 19:37

IACA-TA CA EU AM INTELES ....

...PRESEDINTELE NOSTRU NASTRUSNIC O POATE NUMI PRIM-MINISTRU SI PE ...SOACRA-MEA ! APOI, IN URMA RESPINGERII PROPUNERII DE CATRE PARLAMENT, O PROPUNE PE SUPER-CANTAREATA CU SUPER-BUTOAIE LA "EUROVIZION" LUMINITA ANGHEL ! IAR RESPINGE PARLAMENTUL PROPUNEREA ACEASTA INEDITA ! SI ATUNCI, PRESEDINTELE NOSTRU "JUCATOR" - SI TARE-I MAI PLACE SA(SE) JOACE, IN TOATE FELURILE SI CU ORICINE - DIZOLVA "PARLAMENTUL NEASCULTATOR" SI ...VOM AVEA ALTE ALEGERI ! MAI VOIOASE CA ACESTEA, IAR PANA LA TERMINAREA LOR PRIM-MINISTRU VA RAMANE DOMNUL TARICEANU, CAM PANA IN PRIMAVARA, ASTFEL CA, SPRE AMUZAMENTUL SI SATISFACTIA PRESEDINTELUI, CRIZA ECONOMICA GLOBALA SA-L G ASEASCA CU "HATURILE" IN MANA PE "AMICUL DE JOACA" AL DOMNULUI BASESCU ! HA! HA! SI IACA ASA,PENTRU ROMANI, VA TRECE IARNA MAI USOR, PRINSI IN JOCUL CELOR DOI ..."NU PREA TINERI, DAR NELINISTITI" OCUPANTI AI CELOR MAI RAVNITE PALATE ! SUCCES IN ALEGERI, UNINOMINALILOR ! VAI DE CAPUL NOSTRU, PE ORICINE AM VOTA ! ...MASA, DANSUL SI DARUL,... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
15 voturi

DRAGAICA

    raspunde:

14.11.2008, 19:49

POST SCRIPTUM

NU CRED, NICI IN RUPTUL CAPULUI, CA DOMNUL PRESEDINTE BASESCU NU VA UZA (ABUZA) DE TOT CE-I PERMITE ACEASTA CONSTITUTIE "SCHILOADA" SI FACUTA "PE PICIOR", SPRE PROPRIUL AMUZAMENT, CA ALTA TREABA NU ARE ! ASA CUM "ALESII" ACTUALI AU VOTAT - SPRE SUPLICIUL PROFESORILOR - O LEGE IMPOSIBIL DE APLICAT, IAR PRESEDINTELE A PROMULGAT-O, PENTRU A-L PUNE IN INCURCATURA PE PRIMUL-MINISTRU, TOT ASA, PRESEDINTELE "GLUMET" AL NATIUNII NOASTRE ISI VA FACE "NUMARUL" PANA LA CAPAT! SAC !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
17 voturi

vyctorya30

spune:

15.11.2008, 13:10

minciuni

BAI CEL MAI BINE E SA DISPARETI TOTI ''POLITICIENII''LA CONTAINERUL ISTORIEI PE VECIE CU SERVICIILE VOASTRE SECRETE TIGANESTI SI SA NUMAI MANCATI *** AIUREA CA ORICUM SUNTETI TERMINATI

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
4 voturi

 
un fost liberal

spune:

15.11.2008, 13:28

pentru slugile celor 322

Sa spumati bine!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
9 voturi

 
Rank user: x5

15.11.2008, 18:42

PRIN URMARE ESTE SUFICIENT DE CLAR,

...nici un partid nu va detine majoritatea!
Basescu se va consulta cu primele trei clasate si va hotara in cine poate avea incredere!
Daca persoana desemnata nu primeste votul,urmeaza o noua nominalizare,desigur tot una agreata de presedinte!
Daca nici aceasta nu va avea consensul parlamentarilor(ceea ce este aproape sigur)ne vom distra in continuare cu telenovela anticipatelor,adica vorba lui Funar....balamuc in mai multe episoade!
...Si daca ne gandim mai bine,observam de unde vin toate aceste belele-de la faptul ca jigodiile bolsevice doresc prin accedare la posturi sa treneze tranzitia sine die!
ROMANI LA ARME(STAMPILE)SI SEPARATI VIGUROS CAPRELE DE OI PE 30 NOIEMBRIE!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
5 voturi

 
newyorkezul

spune:

15.11.2008, 22:18

tuturor PeNaLilor

care scriu prostii pe site, le amintesc ca tradiceanu, motocicleanu, minciuneanu a fost numit de marinar fara sa-i pese de tov.nastase, ilici si alti... Se pare ca atunci va placea constitutia actuala. ACUM, penalii pesedisti isi dau seama ca marinarul nu va mai pune untradator ca prim ministru si v-au dat ordin sa derutati oamenii...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

 
pensionar

spune:

16.11.2008, 21:01

dilema

ca sa iesim din sceasta dilema mergeti la vot si votati PD-L; va fi atunci prim ministru cine trebuie adica un economist de marca , care intelege fenomenele economice mai ales in aceasta perioada si nu d-l Patriciu( indirect prin d-l Tariceanu )care nu are in cap decat cum sa se razbune pe Basescu;putin ii pasa lui de tara si de amaratii care traiesc cu 200 lei pe luna pensie de invaliditate si mai cresc si un copil.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
7 voturi

 
Pil

spune:

16.11.2008, 21:02

Nu prea este corect!

Pai de ce sa puna Basescu pe cine va care il agreeaza numai el. Corect este sa puna pe cine va care este agreeat de noi nu de domnia sa. Dupa 4 ani stiu ce agreeaza el: lingaii si oamenii de paie, marionetele. Sa tot traiti bine!!!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

 
Pil

spune:

16.11.2008, 21:02

Nu prea este corect!

Pai de ce sa puna Basescu pe cine va care il agreeaza numai el. Corect este sa puna pe cine va care este agreeat de noi nu de domnia sa. Dupa 4 ani stiu ce agreeaza el: lingaii si oamenii de paie, marionetele. Sa tot traiti bine!!!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

 

IonescuLatul

    raspunde:

17.11.2008, 11:01

De ce sa nu?

Daca asa zice Constitutia... Nu va mai ganditi la Presedinte, ca la un OM. Presedintele Romaniei e o institutie.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi


Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 37 comentarii