Articol citit de 14374 ori
NEUROLOGUL
raspunde:
07.08.2008, 13:04
MAI AI MULT
pana vei ajunge sa judeci macar ca broastele, cu bulbul rahidian .
Neuro--ologule ai dreptate!!!
Cine nu-i ridica osanale lui Patapieviciu da in fabrici si uzine, da in gindirea patibulara a acestuia ce te tine pe picioare.
Neuro-ologule!!!!
Si tu pina sa-ti dai seama ca brostele, care gindeste* dupa tine, nu pot sa foloseasca un de laptop.
Istoria romanilor:
* "Toată istoria, mereu, peste noi a urinat cine a vrut. Cind i-au lăsat romanii pe daci in forma hibridã strămosească, ne-au luat in urină slavii: se cheamă că ne-am plămădit din această clisă, daco-romano-slavă, mă rog. Apoi ne-au luat la urinat la gard turcii: era să ne inecăm, asa temeinic au făcut-o. Demnitatea noastră consta in a ridica mereu gura zvintată, iar ei reincepeau: ne zvintam gura la Călugăreni, ne-o umpleau iar la Războieni si asa mai departe, la nesfirsit. Apoi ne-au luat la urină rusii, care timp de un secol si-au incrucisat jetul cu turcii, pe care, in cele din urmã, avind o băsicã a udului mai mare (de, betiile...) i-au dovedit." (din H. R. Patapievici, "Politice", editia 1996, pag. 63)
Marea latrina cu papion!!!!
"Este fiul activistului comunist Dionisie (Denis) Patapievici, fost membru al PC austriac, director al Directiei Circulatie Monetară la Banca Natională si reprezentant al Romaniei la CAER [1][2] . In anul 1981 isi sustine teza de licentă despre laseri la Facultatea de fizică a Universitătii din Bucuresti. Doctorand al facultătii de Filosofie din Bucuresti cu teza "Imaginarul filosofic al fizicii. Cazul Pierre Duhem". A fost arestat in timpul revolutiei romane din 1989."
Vlad Antonesscu
raspunde:
08.08.2008, 04:53
Corect!
De acord!
Gandirea lui Patapievici este normala ...
daca ne gandim ca individul este anormal ...
Un anormal normal ca gandeste ... anormal deci gandirea anormala a unui anormal este un fapt ... normal
opus 9
raspunde:
09.08.2008, 08:14
Expozitia girata de Horia Roman Patapievici, face destula valva la New York
A facut destula valv si in presa romaneasca ! Am citit o gramada de comentarii mult mai vulgare si mai bulversante de cat sarmanul ponei roz cu zvastica aplicata unde trebue ! Spiritul colhoznic scortos si scleroza in placi nu au cum sa ne deschida partii catre un viitor posibil !
sa auzim numai de bine, va spune al dumneavoastra Opus 9 !
dia
raspunde:
23.09.2008, 23:00
daca vreti sa comentati
in primul rand..daca tot vreti sa va dati mari intelectuali si sa postati aici comentarii dspr persoane kr au un IQ cu mult mai mare dacat voi si sa ii faceti incompetenti, prosti sau mai stiu eu ce...uitati-va intai la voi...nu stim inca sa scriam trebuIe (opus la tine ma refer) dar comentam despre ce inseamna arta...sa ii lasam p cei care chiar au habar despre acest domeniu sa vorbeasca..
enache
raspunde:
24.10.2008, 02:48
opus 9
Nu e vorba de gandire colhosnica, dar arta adevarata trebuie sa incante. Asta e menirea ei sa placa privitorului, cititorului sau spectatorului, nu sa urateasca. Chiar si pictura nonfigurativa a pictorilor talentati incanta prin mestesugul compozitiei culorilor, ceace nu e cazul la acesti nimeni mazgalitori, obladuiti sub pulpana lui Patapievici. Dar intr-un fel se aseamana. Blameaza poporul roman ca si el nu prin vorbe ci prin desen. Niste obsedati de sex fsrs talent. Balasa picta si el simboluri dar priviti picturile lui ce frumoase sunt !
duma
raspunde:
16.08.2008, 13:23
Patapiveci
Cu glas ciudat,dar raspicat
A spus ca tara-i de...cat
Si uiteasa acest ghertoi
A devenit un....TOI!
iock
raspunde:
16.08.2008, 14:45
de ce este galagie multa acuma ?
*** de serviciu au fost mereu, si vor fi mereu
eu
raspunde:
21.08.2008, 13:49
Legatura
Nu inteleg ce legatura exista intre
cultura si patapievici ?
Patapievici are dreptate,
De cand pana unde , un simbol hindu ar putea fi interzis ????? doctrina , da ..... dar simbolul ce are de-a face cu interpretarea ????? exista din antichitate ...
Trecatorul
raspunde:
07.08.2008, 15:13
Simbolul......
Simbolul hindu e svastica intoarsa.......
rise
raspunde:
07.08.2008, 16:18
dupa cum vezi...
...motane, svastica pt multi este doar simbolul Germaniei naziste, ca India este departe inteleg, dar un search pe net ne-ar lamuri cum sta treba cu simbolul fascist expus la NY...
http://ro.wikipedia.org/wiki/Svastic%C4%83
enache
raspunde:
07.08.2008, 16:52
enache
Dar cu falusul cum ramane? si cu desenele infantile mai rele decat ale ficei mele de 8 ani?
Iepurele cel istet
raspunde:
07.08.2008, 17:34
Pai nu e asa ! E viceversa !
Adica poneiul patologic si falusul profund !
Numai parerea mea !
Se pare ca acest om este judecat gresit. CNSAS_Ul a facut dintr-un om de cltura ,un om hulit ,lucru ce nu i se potriveste lui Dinescu. Oricum a citit si a studiat mai mult decat toti cei care-l criticam astazi. Cert este ca Istoria Romaniei pe care o stiu si eu si multi altii a fost aranjata dupa cu a vrut "basica udului " bolsevica .Uitati-va pe ziare.com si vedeti la ce este foloasita limba romana ,90 % pentru injuraturi si insulte. Am fost o tara mica, la rascruce de drumuri si daca, nu toti care au trecut peste noi nu s-au urinat, dar ne-au tratat ca pe hotii Imperiului Roman. Ce facem astazi pentru identitatea noastra se vede clar in Italia si chiar in alte tari .Credeti ca suntem o natiune unita ?
Popa Natu ,din Canada
raspunde:
07.08.2008, 18:59
Hai ca m-ai indoit !
E pentru prima oara cand sunt de acord 100% cu dl.geolog si nu-l mai invit sa mearga la pescuit in Wisconsin !
vlad
raspunde:
07.08.2008, 19:15
e normal Ioane,
sa vezi numai injuratori in jurnalistica romaneasca...la inavatamantul si cultura promovata de "nevinovatul" tau, ce astepti?
ponty
raspunde:
16.08.2008, 23:08
Zvastica e o runa celtica.Preotii druizi o aveau imprimata pe hainele sacerdotale.
spune:
07.08.2008, 12:34
Cea mai pertinenta constatare despre HR
Vorba unui coleg la auzul enormitatilor lui HR:" Bai asta este EMO!" :))))))))))
Am ras de ma doare burta. Avea perfecta dreptate. Numa' daca te uiti la freza lui vezi asta.....
spune:
07.08.2008, 12:44
non-subiectul zilei
De cateva zile tot vad niste titluri despre acest ponei, insa nu am fost niciodata interesat sa le citesc, deoarece am inteles ca era o expozitie de arta. Insa pentru ca treaba persista, imi voi da cu parerea. Pot spune ca nu ma atrage cu nimic ce am vazut in fotografii, insa eu nu sunt critic de arta sa pun acestor exponate etichete. Din cate am citit, insa, altii, care la fel nu sunt critici de arta, si chiar mai mult, nu au nimic de-a face cu cultura, au devenit campionii apararii culturii romanesti, atacand "nesimtirea" de la NY. Patapievici are dreptate in cazul asta, se exagereaza, se face din tantar armasar. Din cate am inteles singurii oripilati de expozitia de la NY sunt romanii, ma rog, unii. Si asta imi aduce aminte de politica comunista de a supune arta intereselor politice.
rise
raspunde:
07.08.2008, 12:59
De ce ?
Trebuie sa fim critici de arta ? Doar ne pricepem si la asta, pe langa multe altele!
Foarte bine spus, Marius. De fapt de ce se face tamtam pe acesta tema? Pai cine la numit pe Patapievici ? Pai de aia se face tamtam.
BH
raspunde:
07.08.2008, 13:25
Nu e arta , e bataie de joc !
Uite cum se confirma proverbul Romanesc: "Prostul care nu-i fudul, parca nu e prost destul". Dar ce te faci cu cel care pe langa faptul ca-i fudul, mai vrea sa convinga lumea cu orice pret, ca-i si original ! .... (sa-l numim ... Patapievici ?)
rise
raspunde:
07.08.2008, 13:57
pt BH
...ca nu este arta pe gustul tau pot intelege, nici pe al meu nu este si nu o consum, dar ce nu pot intelege este cum de poti folosi astfel de epitete la adresa lui Patapievici. Ca nu-ti place omul, da inteleg, ca este posibil sa nu-ti placa simpatiile sale poltice si asta pot intelege, dar sa-l faci prost, chiar nu inteleg, pentru ce e prost omul?
enache
raspunde:
07.08.2008, 16:55
bravo?
Ar trebui ca adevaratii oameni de arta sa se exprime in acest caz Patapievici-patologic
enache
raspunde:
07.08.2008, 17:00
daca ceace s-a expus este arta
daca ce s-a expus este arta, vor trebui inchise facultatile de arta plastica, deoarece asa ceva pot face si fara studii. Sunt desene de copii mult mai frumoase chiar daca sunt si ele naive dar
PONEIUL ROZ
raspunde:
08.08.2008, 12:16
nu toti "inteligentii" sunt si "destepti"...
Nu toti "inteligentii" sunt si "destepti"... Patapievici este ... PROST ... nu stie sa ne transmita "arta" prin cuvintele sale, prin metaforele sale... Pot sa spun, totusi, ca acest "reprezentant" al culturii noastre este de-a dreptul RAU INTENTIONAT... loveste in "bunul simt" romanesc... stiu ca nu are gene romanesti, dar totusi sa nu ne ingretosese cu astfel de explicatii scarboase...
tata
raspunde:
08.08.2008, 22:53
cred ca aceste lucrari nu ne reprezinta ca popor.
BH
raspunde:
10.08.2008, 22:10
Artistilor neintelesi!
Hai sa o luam metodic. 1) Daca d-nul Patapievici are studii universitare in stiinta,(fizica), e foatte bine, dar din pacate dansul nu s-a realizat in domeniul in care are probabil cunostiinte solide. Dansul, ca orice ratat perfect, vrea sa-si creeze un renume intr-un domeniu in care este "autodidact" , in arta, unde orice amator este "autodidact de renume". Un ponei, roz, gonflabil, impodobit cu fundulita sau svastica, cu un os lipit in crupa, este un kich si nu e arta, nici in tara si nici peste ocean. De aceea spuneam ca este prost.
BH
raspunde:
10.08.2008, 22:29
Fudulul Patapievici !
Ca de obicei, prostul e si fudul. De ce este d-nul Patapievici fudul? Deoarece, dansul crede ca asta nu e de ajuns, si rade superior spre pigmeii primitivi, mancatori de mamaliga, ce nu au priceput decat ca : “ Ei daca nu vad Blaga sau manastirile din Moldova cred ca e un atac la cultura romana". De fapt dansul este intr-o mare confuzie : A pune poneiul roz (chiar cu svastica si cu os ...) alaturi de manastirile din Moldova arata lacunele grave pe care “autodidactul nostru" le are in ce priveste apreciuerea artei moderne (persista in gresala de a numi kich-ul .... arta)
BH
raspunde:
10.08.2008, 23:30
Falusul zbarcit, dar cu mustata....
Lui David, rege al Iudeilor, ii sunt atribuiti 104 psalmi din Vecchiul Testament, prin care acesta il preamareste pe Dumnezeu si creatia sa minunata. “Steaua" pe care David o pune deasupra Casei Domnului construita de el, la porunca lui Dumnezeu, este aceeasi cu aceea pe care , “in a doua opera modernista ce reprezinta Romania" o daruieste simbolic lui Moise (Tatal simbolic al tuturor poamantenilor). Iar acesta-i daruieste tot simbolic un ... falus, care n viziunea “artistului este un “simbol incarcat de adanci semnificatii" ... sexulale. Revoltator. ( Este ca si cum alegatorilor nord americani care i-au dat celebritatea unei stele, Clinton le ofera .... “trabucul", prin Monika Lervunsky). Ei, acum sper ca se vede de ce aceasta “gogoasa" umfata artificial de un cor de natarai ce-i canta in struna, aplaudand ca asa e moda, fara sa priceapa nimic, nu merita mai multa atentie decat un falus zbarcit, cu mustata “a la Hitler". Si nu –mi pare de loc... (arata tot comentariul)
spune:
07.08.2008, 13:27
rusine
Nu sunt un critic de arta, insa din bun simt nu as fi mers cu o asemenea expozitie nici in jungla. Este vorba de bun simt si dupa aceea de arta. In romania numai sexul si organele genitale inseamna arta??? Daca am ajuns asa, apai dragii mei ne meritam soarta si caracterizarile ce ne sunt facute de straini. Chiar ati vazut vreodata o expozitie a oricarei tari chiar si a celor pe care noi ii consideram cocotieri sa expuna asa ceva. Este rusinos ca un element pentru ca om si cu atat mai mult roman, nu poate fi numit acest Pipilici care mai are tupeul sa mai vina si cu motivarea si explicarea unor hieroglife expuse. Ne meritam soarta.
piticul haios
raspunde:
07.08.2008, 18:03
"Regele e gol"!
Ce bune erau povestile din copilaria noastra! In cazul asta ar fi fost mare nevoie de baietelul care sa le spuna tuturor ca "regele e gol"-recte ca chestia din galerie nu e arta ci gunoi!
P.S. pentru cei care nu vor fi de acord cu mine:Am studii de istoria artei asa ca nu ma luati ca nu ma pricep.
Vlad Antonescu
raspunde:
07.08.2008, 23:52
A te pricepe si a cunoaste ...
De priceput ne pricepem toti Gogule, inslusiv matale asa cum sustii ... De cunoscut ma indoiesc ca chiar cunosti dar daca asta te face sa te simti bine, no problem ...
PONEIUL ROZ
raspunde:
08.08.2008, 12:20
si tu ...
si tu te pricepi ?!... poate la altele... renunta la comentarii de acest tip "ca chiar" esti penibil...
spune:
07.08.2008, 13:35
Trezeste-te ,domnule Patapievici !
Ca si alte dati,domnul Patapievici vrea sa faca pe omul informat care emite judecati de valoare care nu pot fi contrazise.Credem ca este timpul sa i se arate limitele. Ar fi bine ca ICR din N Y sa-si ceara scuze. Cultura romaneasca nu este ceea ce s-a arata la N Y !
enache
raspunde:
07.08.2008, 17:09
si un aparator al ...
Si un ayaparator al fostilor informatori care se da anticomunist ! Se pare ca aceasta a doua gafa cu expozitia nu este intamplatoare. Nu cumva are ochi albastrii?
Maniosul
raspunde:
07.08.2008, 17:25
Clarificare
Nu , e doar un tonomat , o trompeta hidoasa ( pseudo 'emo') cu false pretentii culturale a altcuiva. Un abonat la slujbe bine platite din bani publici
Nicole
raspunde:
07.08.2008, 18:11
Mai, ce pareri proaste aveti despre Patapievici!
SI EU AM ACEEASI PARERE!
UN PATIBULAR CARE GINDESTE CU FALUSUL>
IN LIMBA LATINA "PATIBUALAR" INSEAMNA "BUN DE SPINZURATOARE". EL A ZIS-O.
PONEIUL ROZ
raspunde:
08.08.2008, 12:27
nu...
NU ESTE FASCIST ... este un "misionar" care-si face cu multa inteligenta "treaba". Regret ca romanii sunt ingaduitori cu acest tip de servitor platit !
spune:
07.08.2008, 13:49
cultura romana
Un ponei cu un os in *** si o zvastica pe crupa , ce cultura ! Poti vorbi de Blaga sau de manastirile din Moldova langa aceasta capodopera ?
Am o intrebare la dl Patapievici : va place Eminescu ?
Patapievici
raspunde:
07.08.2008, 18:04
....
Nu!
Nicole
raspunde:
07.08.2008, 18:15
Pai cum sa-ti placa, domnule, cind te intrece in inteligenta cu un univers intreg!
Ce frica iti este de Eminescu, daca ai ajuns sa iti bati joc de memoria lui.
Ai facut deja in pantaloni din cauza lui Eminescu?
Sau numai din cauza securistilor care te-au batut cu falusul la poponet de ai facut pe tine.
SPER CA NU ESTI PATAPIEVICI CEL ADEVARAT!CUM SA NU-TI PLACA EMINESCU?!AM AVUT UN RESPECT DEOSEBIT PENTRU OMUL DE CULTURA,GANDITORUL PATAPIEVICI!CE S-O FI INTAMPLAT OARE?NU-MI PLACE REACTIA SI JUSTIFICAREA DOMNIEI SALE!AS DORI SA REMARC FAPTUL CA,DATORIA CELOR CARE REPREZINTA ROMANIA IN LUME,ESTE ACEEA DE A FACE CUNOSCUTA ROMANIA,CULTURA SI OBICEIURILE TARII DIN CARE PROVIN.,,CE LEGATURA ARE EXPLICATIA CU CULTURA ALTOR CIVILIZATII SI POPOARE"!?IAR PE DUMNEAVOASTRA,DRAGI COMENTATORI,V-AS RUGA SA NU-L MAI JIGNITI CU CUVINTE GRELE[cine-i tatal,ce fizic are,gandire neo-nazista,etc].ESTE [TOTUSI]UN OM DE CULTURA CU O GANDIRE FILOZOFICA, CARE V-A RAMANE IN ISTORIE,FIE CA DORITI SAU NU ACEST LUCRU.
Nicole
raspunde:
08.08.2008, 22:54
Cum va ramine in istorie?????!!!!
Ca Eminescu sau ca ... Patapievici?
Daca si asta mai este personalitate culturala, atunci pe Eminescu trebuie sa il facem zeul culturii universale!
Nedumerit
raspunde:
09.08.2008, 15:11
Marketing
Om de cultura ?!!! Un pseudoprodus al marketing-ului zgomotos.Omul are o misiune demolatoare( si bine platita) Mai sunt si altii
robert M
raspunde:
13.08.2008, 10:43
nu-i place eminescu
nu-i place eminescu, lui ii plac poneii roz si literatura pornografica.
spune:
07.08.2008, 14:00
Pai....
Daca acest om care este presedintele I.C.R. si da astfel de explicatii ce sa mai cerem de la cei care au expus.
Dupa o asemenea gafa cum mai poate sta in functia de presedinte. Asteptam demisia sa pe care nu si-o va da intrucit nu are taria de caracter.Cu cine facem cultura....
spune:
07.08.2008, 14:53
Un popor de artisti...
Iaca cum s-a iscat din senin sau din te miri ce,in urma unei prezentari, asidue, a unui post tv,de franturi din expozitia cu pricina si se gasira bravi romani ,mai docti sau semidocti,sa comenteze.
Am citit mai toate comentariile.
Normal ar fi fost sa se faca referiri la acele lucrari ,dar cum sa faci ca nu le-ai vazut.
Pai si atunci sa ne legam de cineva.
Si l-au gasit pe HRP.
Sa te legi de aspectul fizic al cuiva mi se pare jalnic.
Sa compari gradul de cultura al respectivului mi se pare normal pentru cei care se ridica la acelasi nivel si stiu sa vada si sa judece de la acel nivel.
Sa judeci un om dupa simpatiile politice este la indemana oricui.
Pentru ca suntem un popor de 22 milioane de poeti,scriitori,pictori,sculptori.
Si mai suntem, in acelasi timp: sportivi (fotbalisti),antrenori,spectatori,comentatori,critici etc.
Suntem cei mai tari din toate punctele de vedere.
Suntem cei dintai si vom ajunge ,,mai mult decat atat"...
rise
raspunde:
07.08.2008, 15:08
persiflare...
...pai le-am vazut la televizor, respectivele exponate, sau le-au vazut altii si comentam comentariile lor si apoi daca sunt sub girul ICR, condus de Patapievici, ce trebuie sa le mai vedem, ne ajunge ce am vazut pe tv, e clar ce fel de arta poate fi...
PS:
TOMITE
raspunde:
15.11.2009, 21:05
VORBESTI DE NIVEL?
NIVELUL LUI PATAPIEVICI?=O SI POATE SI AL TAU!
spune:
07.08.2008, 15:02
Cultura?!
Maziliti-l pe mascariciul asta de Patapievici! Puneti un altul in locul lui CA CU asa cultura ne ducem de rapa. Sunt in lumea astea sute, daca nu mii de tineri intelectuali care chiar produc cultura artistica si stiintifica. Vezi, de pilda siteul ad astra.
spune:
07.08.2008, 15:09
amploarea
acestei expozitii este controlata de "antene". Acesti ...jurnalisti, in loc sa prezinte/comenteze aspecte mai importante existente la noi (scoli mizere, profesori neprofesionisti, pensionari umiliti de credite, oameni care-si pierd case...), lanseaza polemici inutile si creeaza conflicte...la asta sunt foarte buni! Profitati din plin de faptul ca PUTETI sa vorbiti pe post si atacati oameni de cultura mai largi in gandire decat voi.
enache
raspunde:
07.08.2008, 17:06
de unde cultura inaltă K?
De unde atata stiinta artistica de la un absolvent de fizica autodidact dar lingau?
spune:
07.08.2008, 15:17
Maestrului Patapievici
Nu cred ca astfel vom putea sa ne remarcam in lume, in SUA ,prin lucruri fara noima fara logica si fara mesaj.Strainii vor lua nota ca nu sintem in stare de a ne remarca dacit prin idiotenii,cretinisme.Inca odata ii dau dreptate lui patapievici(fiu de nomenclaturist dus cu masina la scoala)care prin aceasta mizerie ne spune ca si el e romin sadea cu aceleasi mentalitati si gindiri pe care el le-a descoperit la poporul din care face perte si care i-l plateste cu bani grei pt. functia de secretar de stat. * "Puturosenia abisalã a stãtutului suflet romanesc , tropãind vesel intr-un trup inconsient, pinã ce mintea va fi in sfirsit scobitã, iar creierul un amestec apos". (din H. R. Patapievici, "Politice", editia 1996, pag. 49)
Nu cred ca se poate gasi o apreciere mai perfecta la ce a organizat patapi.precum si la nivelul la care a ajuns creerul sau,intradevar dl.patapi.aveti mintea scobita(eu cred ca nu aveti)iar creerul un amestec apos, ce bine va caracterizati mai...
(arata tot comentariul)
spune:
07.08.2008, 15:34
********
Sant Roman, dar nu as plati un bilet de intrare la expozitia aceia din New Yorc a ICR. Pe langa patriotism omul are si gusturi ce trebuiesc satisfacute si conservate prin arta.
spune:
07.08.2008, 15:52
Exista si o Petitie pentru demiterea lui Patapievici!
Cred ca merita!
Sponsorizarea de catre ICR a unei asa-zise “Academii de vara" la care co-director este informatorul-impostor Sorin Antohi, membru fondator al Grupului pentru Dialog Social, fost director al Fundatiei Soros, fost membru al Comisiei Tismaneanu, fost profesor-“doctor" la Universitatea Soros CEU din Budapesta, propus de ministrul de Externe Mihai Razvan Ungureanu sa conduca falsa “Fundatie publica romano-maghiara Gojdu", este mai mult decat revoltatoare. Iar reactia de aparare a acestora pana in panzele albe de catre o intreaga pleiada de beneficiari ai fondurilor contribuabilului roman ajunse la ICR, incepand cu presedintele si vicepresedinte ICR, Horia Roman Patapievici si Mircea Mihaies si continuand cu alti “intelectuali publici" ca Mircea Cartarescu si Vladimir Tismaneanu, sfideaza bunul simt comun si normalitatea unui stat membru al Uniunii Europene, invocate in protestul intelectualilor germani ultragiati de acest gest....
(arata tot comentariul)