Articol citit de 3754 ori
In Romania s-a legiferat inregistrarea ilegala
Atata timp cat in Parlamentul Romaniei, deputatii sunt inregistrati ilegal si apoi respectiva inregistrare este prelucrata si se foloseste in scopuri politice, inseamna ca de acum se poate face orice fara sa-ti fie frica ca ai incalcat legea
Fiind facuta cu organul din dotare, inregistrarea buclucasa e perfect legala
Deoarece numai ei erau in sala, inregistrarea a fost facuta de unul din deputatii prezenti, prin simpla comutare a unui buton, intamplator sau nu.Asa ca, tot ce-si face omul cu mana lui se numeste lucru manual, si e cel mai bine facut, vezi cazul pacuraru, unde nimeni nu a spus ca inregistrarea era ilegala ci doar ca era prea mica.Degeaba se lamenteaza trepadusii ca nu e legala inregistrarea, ce lege se incalca daca faci lucru manual, chiar credeti ca partenera lui pacuraru a luat aprobare de la procuror, in plus toti impricinatii au recunoscut ca inregistrarea e reala, deci si-au dat cu comisia in cap, singuri si nesiliti de nimeni.Udrea nu a facut decat sa speculeze, in favoarea ei gugumaniile repetate ale comisei.Sa traiti, binee!
ce ofticos e Organ ca a fost inregistrat...
daca Organ n-avea nimic de ascuns trebuia sa lase presa sa fie prezenta...Asa insa lasa impresia ca face lucruri pe ascuns...Si oricum la cite ilegalitati a facut Organ, comisia lui e in afara legii din start, fiind formata din infractori...
@ Castratin, eunucul Elenei
Daca aceasta Seherezada din seraiul Cotroceni nu-si incepe Halima (Povestirile celor "O mie si una de nopti") i se va taia capul. Dar nu de catre Traian al Rashid, ci de catre Justitie, atata cat este ea de dreapta.
O comisie parlamentara nu poate fi ilegala decat daca se infiinteaza fara acordul plenului uneia din Camerele Parlamentului. Opiniile politicienilor nu conduc la urmarire penala cand sunt facute in exercitiul functiunii (v. Constitutia), deci nu pot fi in afara legii. Calitatea morala a unei persoane nu intra sub incidenta legilor.
Sa nu uiti sa-ti platesti cotizatia pe luna august, ca esti restantier si la asta.
Penibele sunt si Udrea Nutzy si Comisia
Ambele tabere sunt penibele.
Udrea,cu refularile ei datorate mediocritatii ce o caracterizeaza,incompetentei si inconstientei iar comisia pentru impotenta de care da dovada in fata unei blonde aparute din considerente de alcov in politica romaneasca.
Daca este atat de corecta ministresa de ce nu aduce documentele reale de la MT si tot arata copii si documente contrafacute.O comisie de ancheta trebuie sa aiba propriu secretariat incadrat cu personal al camerei deputatilor care primeste documentele ce le cere nu prin secretariatul CD unde sta mai nou Roberta spaima cartilor.
Citatul de articole aiurea din Constitutie,Reg.CD si Legea raspunderii ministeriale mi se pare de prost gust mai ales ca se confunda comisiile de ancheta cu cele permanente si cele speciale.
Antepronuntarea se taxeaza in justitie la fel ca si recuzarea Comisiei.
MT este paralizat de o luna,toata lumea este in stand by nimeni nu mai lucreaza toti refac documente care pot fi si probe la procuratura.
In...
(arata tot comentariul)
In timp ce va citesc postarile , ma uit pe inregistrare . Cine are rabdare , are ce vedea !
1.- la inceputul sedintei , in preambul , === MARE MASCARADA ! De mult nu am mai vazut asa ceva
2.- asist acum la intimidarile pe care Ludovic Orban le face fata de o angajata a MT - Dna Dinca .
3.- il ascult acum pe Banicioiu : tendentios , tovarasu' ! Pai bineinteles , tov. securist-comunist Banicioiu ca bugetul unui minister este mai mare decat al unui departament - cum a fost inainte - mai ales ca acel departament nu avea un buget distinct .
Totul se inscrie pe linia de CONTESTARE a existentei Min. Turismului . Aceeasi atitudine ca si la Min. Ti. si Sportului .
Totul se petrece sub conducerea unui Ludovic Orban , demn urmas al tatalui sau . Nu este vorba de o supusenie din partea celor de la PSD , cat de o completare in folosul celor dinainte stabilite : crucificarea unui minister . Se discuta organigrama , completarea fiselor de post , de ce si-a cumparat ministerul masini - concluzia Aurei Vasile
"pentru preamarire !" ...
Mai rau ca la Tribunalele Populare de la...
(arata tot comentariul)
@ oscar ; se vede cat de mult te si pricepi .
"de ce nu aduce documentele reale de la MT si tot arata copii si documente contrafacute."
La asa afirmatii , esti usor de recunoscut .
Numai unul e demn de Cutzarida , frizer de cartier .
Penibilul loveste si pe net .
colegul securistilor
raspunde:
02.09.2009, 09:58
Lui Jerome securistu
nu , ma , in Romania s-a reinstalat abuzul vostru kominternisto-securist ... comentezi despre ilegalitatea inregistrarii si nu despre gravitatea afirmatiilor celor din comisie care , ca si tine , voi, securitii , se pronunta asupra verdictului inainte de constatarea realitatii ceea ce ne aminteste de ce faceai in tinerete cind intrai in sate si cum vedeai o casa mai aratoasa luai la bataie proprietarii pt ca in mintea ta cei gospodari , harnici , erau dusmanii poporului.. daca stiau dinainte cei din comisie ca este vinovata , nu trebuia sa mai faca comisie ... componenta comisiei intr-o tara civilizata era alta si nu cu cei care au un ,,ceva" personal cu Udrea ...dar tu esti hermafrodit in gindire , clona lui Gelu ...
S-au antepronuntat de atatea ori ......
Atitudinea dusmanoasa si clar programata pentru a gasi ceva .
Inregistrarile din "afara" sedintei - dar in acelasi cadru formal !- sunt numai ca niste concluzii ale activitatii de pana atunci .
Nu inteleg , poate o comisie sa strambe din nas la activitatea unui minister !? Poate o comisie sa conduca ea , sa faca ea programul unui minister !?
In rest , aveti dreptate .
spune:
02.09.2009, 08:13
In doua minute sa comuti dispozitivul de inregistrare?
Sunteti copii. Ati descoperit pe dreaqou. Comotarea aia se face intr-o secunda. Poate doar daca nu se inregistra la nivelul anilor 60-70 pe banda si se terminase banda.... Presa are voie sa inregistreze cu camera ascunsa intr-un sediu de banca? Aud?
spune:
02.09.2009, 08:32
demiterea presedintelui camerea deputatilor
aceasta fufa ajunsa in mod comic presedinta camerei trebuie destituita si trimisa in puscarie pentru instgarea la acte ilegale comise de alti infractori,adica tehnicienii ce se ocupa cu inregistrarile,inclusiv seful ,respecti zdreanta de barbu.faceti curatenie in acea cloaca de infractori numita camera care toaca banii nostri inutil.o inregistrare ilegala nu are efect juridic,decit in mintea[?]unei absolvente de drept prin telefon.
GT
raspunde:
02.09.2009, 08:47
Interesant
Tu de unde il sti pe sef ma? Se pare ca ai tangente mari pe acolo :). Eu sincer nu am auzit niciodata cum il cheama pe la televizor.
Tonomatule .... joc de glezne ca ma plictisesti.
Mili, tu ai terminat scoala tot prin...telefon?
Ca asa se pare, dupa felul cum te exprimi.
Si ce-ar fi sa lasi "infractorii" marunti, care trag cu urechea prin comisii si sa te ocupi de cei mari, care fura si dau in cap, la propriu si la figurat? N-ar fi o treaba mai buna, ce zici?
@ Ambigua
Iesi te rog din ambiguitate :)) si reflecteaza fara patima!
Nu exista "infractori marunti" si nici "infractori mari" ci pur si simplu INFRACTORI.
Ascultarea electronica fara drept este ascultare ilegala. Si pentru ascultare este nevoie de un mandat judecatoresc.
E limpede?
Da...
Dar suntem in Romania, unde infractiunea a ajuns pe cele mai inalte culmi ale progresului. Exista infractori de rand si infractori privilegiati. Exista infractiuni fara infractori si infractori fara infractiuni. Mai exista si infractori pedepsiti si nepedepsiti. Mai avem infractori cu imunitate si infractori fara imunitate. Sa mai continui?
Vrei sa zici ca mosulica ala de 80 de ani care face puscarie pentru un tarus batut aiurea, se compara cu Nastase sapte case, care-i tot un infractor si preda lectii de drept de nivel universitar?
Da-mi te rog si mie un exemplu de infractor condamnat pentru ascultare electronica fara drept si ce pedeapsa a primit?
Multumiri virtuale pentru raspuns, asa ma mai luminez si eu, ca prea sunt in ceata, tot incercand sa clasific infractiunile aastea...
Le
raspunde:
02.09.2009, 13:18
Nu, secu se facea numai la zi
n-aveau FF.
spune:
02.09.2009, 08:54
pe ei
aparitia inregistrarii complete pe site are o motivatie precisa...in instanta mai poate cineva sa spuna ca este o inregistrare ilegala daca ea exista pe site-ul oficial?...asa ca iar un mare POC!
Da
Tot ilegala e si postarea este incriminabila.
Nu conteaza cum au fost inregistrati deputatii din comisia Udrea.
Conteaza ca si-au dat drumul la gura si s-au dat de gol. Si anume ca n-au nicio treaba cu dreptatea sau cu risipa banului public, ci cu politele restante care trebuie platite. Ii doare-n in cot de banul public, nu-l muncesc ei, munca e pentru prosti.
Legala sau ilegala - comisia, inregistrarea, calitatea etc. - nici nu mai conteaza. Chiar daca s-ar pune masinaria justitiei in functiune in acest caz, vinovat va fi acarul Paun, amaratul cu inregistrarea. Noua ni s-a mai oferit o mostra de iresponsabilitate din partea celor ce ne conduc si o dovada, chiar si fara documente, de risipire a banului public prin comisii inutile, infiintate fara cap si fara coada. De fapt, numai cu coada, sa fie bagata unde trebuie, sa incaiere lumea!
In timpul asta, hotii profesionisti, pot opera linistiti, justitia e in greva, iar circul e in toi...
ReCe
raspunde:
02.09.2009, 10:29
Corect
Si atat timp cat aceasta comisie nu discuta probleme secrete (gen cele privind securitatea nationala) lucrarile trebuiesc sa fie publice. Numai la noi deputatii isi permit sa dea afara presa in momentul discutiilor privind probleme care privesc banul public.
spune:
02.09.2009, 10:50
Doamna Cocos e de rasul curcilor... defapt nu ea...
Nici nu stiu daca e de ras sau de plans ce face cucoana asta. Normal ca vine,sfideaza si pleaca.Doar n-o face pe banii ei,nici pe banii sotului ei,domnul Gaina.
Ca sfidezi cateva persoane,e cum e...dar sa sfidezi o natiune.....
Pe de alta parte,nu trebuie sa plateasca si dl Basescu unele servicii care doamna i le-a facut?
Deci s-o protejeze. Nici la casa de toleranta nu te duci fara bani,,,cum ai putea sa nu-i plateasca doamnei Cocos.
Ma intreb cine-i cocositul in cazul asta?!
cate inselaciuni!!!!
Acum nu mai poti crede nici macar in ceea a a fost inregistrat pentru ca e posibil sa fie trucat totul...in ziua de astazi nu mai poti avea incredere chiar in nimeni....Oricum doamna Elena Udrea nu va patii nimic pentru ca nu a facut nimic ilegal!!!
oricine si oricum a facut-o...ii multumim!
nu mai conteaza cum, conteaza ca au demascat niste oameni care se credeau justiari si de fapt sunt marsavi si penibili!
>>>
mai conteaza cu ce sau facut inregistrarile , nu ..ne bucuram ca sau facut acele inregistrari cu care ar trebui sa va da-ti seama ce fel de oameni fac parte din comsie !!!!!
spune:
02.09.2009, 11:26
indoielnic
in ultimele 24h am tot auzit de “comportamentul Elenei Udrea care lasa de dorit", dar de al comisiei este oare mai prejos?! in conditiile in care presa este tinuta departe de intrunirile acestei comisii, inregistrarile par sa fie cel putin dubioase…sic ate altele…
@ ghilotina
Orbit fiind de duhoarea si hotia portocalie cu exponentele de baza Ridzi si Nutzy Spaima lui Nistorescu, esti si pe post de corector autoritar dar diletant si semidoct.
Documentele aduse de Nutzy la parlamente sunt copii dupa cele rostite cu gurita metresei de andropauza. Nu au pe ele stampila si semnatura ministrului pentru conformitate cu originalul si nu au valoare juridica fapt stiut si de clopotarul din Vascauti,nu mai vorbesc de cel din Plescoi unde sunt numai somitati.
Bugetul MT a fost adus in 3 variante total diferite plus daca te uiti si site MT vezi grozaviile din celelalte documente precum si modificarile aduse in timp,daca te pricepi putin la informatica si nu doar la clapacit si copy paste din cuvantarile marilor porocaliilor
Esti in grupa de latratori portocalii pe banii statului formata din Mircea Toader,Visan,Hoara,Preda si catelusa Roberta SPAIMA Cartilor.
Nivelul de inteligenta nu il da faptul ca esti rank user de ranga 5 pe ZIARE.COM
Mai citeste si...
(arata tot comentariul)
Ca esti un caraghios , aflasem mai devreme . Acum ti-ai pus si firma .
Sa nu fie oare cuvintele tale ?
""de ce nu aduce documentele reale de la MT si tot arata copii si documente contrafacute."
Vad ca te-au ajutat unii sa suplinesti deficitul de cultura juridica . Cu aia 7 ani de-acasa nu se poate - dupa cum demonstrezi - iar faptul ca nu ai o mama la origine se poate usor ghici din felul total ireverentios si mitocanesc de a te exprima despre o femeie . Altminteri , tipic pentru un liberal care identifica prin starea de fapt de la partid .
Dupa cum te exprimi , mai-mai sa cred ca esti o insumare a cuplului de "pretiosi" de la vestita Comisie : Orban-Banicioiu .
Cat priveste "scotocitul" prin documentele MT , nu ma preocupa .
Faceti-o voi , ca la altceva , la ce mai sunteti buni !??
Repet , am ascultat inregistrarea : ramaneti in istorie , tovarasi cominternisti !
spune:
02.09.2009, 12:13
de ce nu ne intereseaza continutul inregistrarii??
pe mine ma uimeste cum puteti folosi sintagma "discutie care nu ar fi trebuit sa fie inregistrata"! ca sa stiti si voi, sedintele comisiei trebuie sa fie publice, iar cand a zis orban ca incheie sedinta ar fi trebuit sa plece toti acasa si sa nu mai continue strategiile.
Bravo
Bine ca s-a inregistrat.. nu mai conteaza de cine si cum.. bine ca s-a dovedit ce fel de oameni sunt cei din acea comisie.