Basescu a refuzat sa il decoreze post-mortem pe generalul Eremia

Sambata, 07 Noiembrie 2009, ora 11:25

Micsoreaza fontul     Mareste fontul

Basescu a refuzat sa il decoreze post-mortem pe generalul Eremia Foto: Ziua
Presedintele Traian Basescu a refuzat sa-i acorde o distinctie post-mortem generalului Ioan Eremia, care a stat in temnitele comuniste si a prevazut in detaliu destinul regimului Ceausescu. Din anul 1941, pana la sfarsitul razboiului, Ioan Eremia a participat la actiuni de lupta pe frontul de Rasarit, apoi impotriva Germaniei naziste. Dupa moartea lui Stalin, Ioan Eremia a avut curajul incredibil de a ridica, in Marea Adunare Nationala, problema analizei cultului personalitatii si ...
 
Rank user: x5

07.11.2009, 11:37

Pozitie rezervata

Condamnarea comunismului ? Asta-i partitura pentru fraieri ! Reabilitarea martirilor neamului ? VAX ALBINA ! Cum sa-l reabilitez cand asta a stat la GRIVCO alaturi de Voiculescu , Iliescu , Nastase , Hrebenciuc ...

.

Pro / Contra
3,5
De acord
88 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
88 voturi

 
Rank user: x3

07.11.2009, 12:51

Pozitie rezervata

4 STELE PENTRU UN TRANSFUG DUBIOS, NIMIC PENTRU UN EROU AL NEAMULUI!

Domnule Carmaci Minoritar si Pierzator, dar parca ati organizat farsa "Condamnarea comunismului"? cu ajutorul unei trupe de origine kaghebista.

Nu a avut loc si un gest minim de recompensa pentru un adevarat erou?

Nu mai erau destule stele pentru ca le-a consumat grupul transfugilor, tradatori prin definitie, din Parlament?

Puneti alaturi 3 generali fara o zi de armata adevarata: Gabriel Oprea, Ontanu, Iordanescu

si un general-erou, Ioan Eremia.

Si de aceea veti pierde carma, Carmaciule fara flota.

Pro / Contra
3,9
De acord
112 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
113 voturi

 

08.11.2009, 11:43

Eremia

Eu nu cred ca domnul Presedinte nu a vrut sa-l decoreze post mortem pe generalul Eremia,mai degraba este o noua diversiune a ziarului sau domnul Presedinte nu a fost corect informat de catre domnul ministru Melescanu,asa cum i-a fost date atitea propuneri si dinsul le-a promulgat asa si aceasta propunere o lua in seama.Multumesc.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

07.11.2009, 17:55

Cati dintre voi stiti acest GENERAL ????

Daca sant oameni care au niste ani buni in viata si recunosc cine a fost acest GENERAL sa mai vorbim dupa aceea !!! Marinarul betiv promoveaza doar CLICA supusilor sau spegarilor familiei lui , vezi ONTANU [ sau hontanu ??] Asa sef de stat de rahatel meritam asta avem !!! Mai veni-ti la vot , sa-i dam un pumn in bot ??????????

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
26 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
31 voturi

 

07.11.2009, 15:11

25 de ani de puscarie politica...

rusine basescule te sustinem da cand faci tampenii deastea iti dam si tie peste bot

Pro / Contra
1,7
Impotriva
46 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
50 voturi

 

07.11.2009, 14:52

Un caz de incompetenta

Daca este adevarat e o mare porcarie. In mod normal presedintele ar trebui sa primeasca un raport in legatura cu persoanele celor care urmeaza sa fie decorati. Ma tem ca unul dintre consilierii sai este incompetent sau cu capul in nori. Ar trebui zburat imediat afara dupa treaba asta. Imi aminteste de Emil Constantinescu care, tot asa, la Sighet l-a decorat pe unul dintre tortionari. Nu-mi vine sa cred ca omul care i-a decorat pe Diaconu (bricheta), pe Mircea Lucescu pentru victoria unei echipe de fotbal din Ucraina și alte cateva cohorte de neica nimeni sa refuze decorarea unui erou de razboi trecut prin temnitele comuniste. Sincer mi-as dori sa nu fie adevarat. Daca e adevarat si presedintele nu-l concediaza pe cel care l-a sfatuit sa ia aceasta decizie stima mea pentru el se fisureaza destul de grav!

Pro / Contra
2,3
Impotriva
44 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
49 voturi

 
Rank user: x3

07.11.2009, 13:39

*** nu mai voteaza!

Il voteaza tradatorii Oprea, Iordanescu, Ontanu, cu stele de carton

Pro / Contra
3
Si da, si nu
47 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
57 voturi

 
Rank user: x5

07.11.2009, 13:26

Omul are alte prioritati

Trebuiau decorati laudatorii si transfugii de la alte partide : Oprea, Ontanu (?), Iordanescu si cite stie citi alti laudatori de-ai basescului....Ce treaba are el cu martirii neamului ? Daca i-o fi zis Tismaneanu ca si asta a fost "unealta comunismului"... T.B. nu citeste in arhive, nu-i asculta pe vechii dizidenti...El il asculta numai pe Tismenisky si pe patapievici....

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
76 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
72 voturi

 
Rank user: x2

07.11.2009, 13:19

S-ar putea ca Presedintele Basescu sa aiba anumite informatii

Nu cred ca a refuzat cu ochii inchisi.
Oricum, a fost un general comunist, deci a facut parte din aparatul represiv comunist si a sprijinit sistemul chiar atunci cand s-a instalat prin metodele cunoscute (exproprieri, teroare politica, deci furt si crima). Altfel nu ar fi avut cum sa ajunga in Marea Adunare Nationala. Ioan Eremia nu a condamnat comunismul, ci cultul personalitatii (ceea ce este altceva) pe vremea lui Dej si a fost reabilitat tot de comunisti, dar pe vremea lui Ceausescu. Nu prea vad unde ar fi marile lui merite. Daca ar fi condamnat comunismul si metodele lui de represiune de acord, dar problema ridicata de el a fost de ideologie colaterala (cultul personalitatii).

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
93 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
93 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

07.11.2009, 13:31

Cultul personalitatii...

A, da, dupa aceasta logica, sigur ca da, dl.T.B. nu putea sa-l decoreze pe un om care a avut atitudine "impotriva cultului personalitatii"...Pai ce este acum in tara, pe toate gardurile, pe magazinul Cocor (revin cu aceasta poveste de-a dreptul gretoasa) - cu "LA MULTI ANI, DOMNULE PRESEDINTE" ! - ce poate fi, decit o lauda desantata...sint atitia care construiesc cultul persnalitii basesciene, incit nu mi-ar ajunge aceasta pagina : Udrea,Pora, Voinescu,Patapievici, Sulfina,Boc, si atitia altii....

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
69 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
69 voturi

Rank user: x2

07.11.2009, 14:22

Imi cer scuze, nu cunosc cazul,

nu sunt istoric si nu pot sa informez sau sa dezinformez. Imi dau cu parerea si atat.
Se poate sa fie vorba de un dizident si un erou de care nu am auzit. Ceea ce m-a derutat a fost problema cu Marea Adunare Natinala (in care nu ajungeau criticii regimului, mai ales pe vremea lui Dej) si reabilitarea din 1970 pe vremea lui Ceausescu. Este mai mult decat logic ca nu avea cum sa se intample asa ceva daca generalul ar fi avut, intr-adevar, o pozitie anti-comunista. Pai si Iliescu se lauda ca a avut, la un moment dat, o pozitie anti-comunista. Zau? Stim oare ce inseamna pozitie anti-comunista?

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
66 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
66 voturi

Rank user: x5

07.11.2009, 14:45

Goagalul e la indemana , Ernesto !

.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
55 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
55 voturi

vir

Rank user: x3

07.11.2009, 14:03

pentru dezinformatorul Ernesto

Ioan Eremia avea simpatie pentru comunisti si a fost inregimentat in 1942.
Dupa razboi a fost avansat general maior, la 40 ani, si a fost redactor sef la "Glasul Armatei", ulterior avand functii maxima de loctiitor al ministrului fortelor armate.
"In 1955 este demis din toate functiile detinute si anchetat pentru "fractionism“ si activitate antipartinică“. In 1958 este arestat, si după o
cercetare ce durează mai bine de un an, la 27 octombrie 1959, este condamnat la 25 de ani de muncă silnică pentru "uneltire contra ordinii de stat“ si "tentativă la crimă de trădare de patrie“. Pretextul il constituie volumul "Gulliver in Tara Minciunilor“ (o utopie satirică virulentă), al cărui manuscris incredintat unui
prieten pentru a ajunge la o editură pariziană, este predat securitătii. Inchis la Ramnicu Sărat si Aiud, este eliberat in 1964...

O figura de mare dizident. A condamnat insasi oranduirea comunista in cartea lui "Gulliver in Tara Minciunii".

Dar... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,6
De acord
51 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
56 voturi

STUDENTUL_PRAPADIT

Rank user: x5

07.11.2009, 14:05

@ Ernesto - Vorba cuiva ( ce informatii , Ernesto ) - Mai bine ca nu l-a decorat unu' care saluta dictatoru' cu sapca cazuta smechereste pe-o parte , cred ca s-ar fi rasucit in mormant !

Iar decoratia n-ar fi fost pentru curajul de a fi denuntat proletcultismul , ar fi fost pentru un erou care a luptat la Stalingrad in armata care a eliberat BASARABIA si BUCOVINA ...Dar ce sa scrii si tu , ca ti-a dat ordin sefu' sa-l perii pe cel care decoreaza generali fara armata facuta ...

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
62 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
57 voturi

07.11.2009, 12:00

Si nu este singurul..

Care a fost refuzat de Basescu. Conform logicii, cei refuzati sistematic de acest pagan sunt cei mai buni dintre noi si cei decorati sunt canaliile tradatoare. Cine in lume se inconjoara de canalii tradatoare, oameni buni?
DICTATORII.

Pro / Contra
3,8
De acord
85 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
84 voturi

 

AZOR_4

07.11.2009, 13:06

EROUL

Este foarte bine ca un asemenea general, un adevarat roman si un adevarat militar nu a primit decoratie din partea unuia ca Basescu, o nonvaloare si un betiv ordinar.Acest genral si-a castigat gradelele pe campul de lupta, iar medalia desi nu o are a castigat-o in inchisoare, un adevarat patriot care a trait demn ca un adevarat general si cred ca onoarea acestui om ar fi patata prin acordarea unei decoratii din partea unui gunoi ca acest domn Basescu.Sa traiti bine, cu EBA reprezentatnt in U.E.

Pro / Contra
3,6
De acord
91 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
81 voturi

Rank user: x5

07.11.2009, 13:28

S-ar putea sa ai dreptate

Domnule, daca ma gindesc bine, s-ar putea sa ai dreptate...

Pro / Contra
3
Si da, si nu
77 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
70 voturi

Rank user: x4

07.11.2009, 19:31

Boby

Las-o balta. Nu mai gandesti de mult.

Pro / Contra
3,8
De acord
24 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
18 voturi

FM

Rank user: x2

08.11.2009, 05:39

M-am lamurit Patrioate

Simteam mirosul de comunist/securist chiar si peste ocean, dar acum ne-ai spus-o clar: un general comunist este unul dintre cei mai buni dintre VOI.
Daca iese oricare dintre oponentii lui Basescu are sa-l decoreze sigur.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

07.11.2009, 12:00

doamna nicoleta eremia domnul basescu a procedat bine ... A OPTAT INTRE CEI CE AU SUFERIT IN INCHISORILE COMUNISTE SI CE CE VOR SUFERI IN INCHISORILE DEMOCRATIEI DE DUPA 20 ANI ADICA : TRAIAN BASESCU , NEGOITA , VIDEANU , NASTASE , CASUNEANU , COCOS...

... DOMNULE IOAN EREMIA CHEMATI I LA DVS. SA MUNCEASCA LA CANALUL RAI - IAD ... SI NU UITATI CA TOTDEAUNACLASA CU ADEVARAT MUNCITOARE MERGE IN PARADIS ...

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
103 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
104 voturi

 

patriot

07.11.2009, 12:04

stii ce ti-ar raspunde base?

nu mor cainii cind vor caii, si nici comunistii cand vor tugurlanii...dar vorba ta, e ca si dus dupa alegeri, direct la mititica.

Pro / Contra
3,5
De acord
78 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
80 voturi

07.11.2009, 11:42

cum adica sa decoreze un militar adevarat??

Basescu decoreaza militarii merituosi:Oprea, Iordanescu, Ontan

ce a facut, in domeniul militar, Iordanescu in acesti ani? De fapt si in fotbal?

dar Ontan care nu a facut nici macar armata?

dar Oprea in afara de marile afaceri imobiliare in Sectorul Ilfov???

a ajuns Romania o tara africana in care seful de trib semianalfabet da decoratii la babustani

Pro / Contra
3,7
De acord
135 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
133 voturi

 

patriot

07.11.2009, 11:57

Ceea ce era de demonstrat...dar cine sa m-auda?

Ceea ce este vizibil in intuneric, Basescu este o canalie securist-comunista si un lup care si-a schimbat parul ca sa para populist(dar Dumnezeu l-a pedepsit si l-a facut plesuv si span)dar naravul e acelasi, adica frate de cruce(pardon, de stea)cu Iliescu.Este blestemat poporul roman sa aleaga mereu intre doi comunisti sadea? Ei, asta vom vedea la aceste alegeri jalnice, daca poporul se lasa dus de nas inca 5 ani.

Pro / Contra
3,6
De acord
120 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
113 voturi

Rank user: x5

07.11.2009, 15:15

A fost seful Directiei Propaganda si Agitatie din DGPA,apoi al Casei Armatei,al Academiei Militare Politice etc..A facut 6 ani din cei 14+25=39 de ani.A trait bine mersi din banii statului din 1970 pana in 2004.Ce obraz putin subtire are vaduva lui

Maine vine unul si zice sunt ruda cu Stefan cel Mare si vreau sa-i recunoasteti stra-stra-stra-stra(vreo 15-20 de stra) bunicului meu functia de presedinte al Moldovei si al actualei Romanii.Si sa ne platiti salariile din 1504 pana la data de fata.Si altul cu Mihai Viteazu si tot asa pana cand te trezesti in fata si cu neamul lui Burebista.Si toti vor cate ceva "nevinovat" asa o recunoastere ca dupa aia se duc la Tribunalele de prin afara si-ti vin cu niste sentinte de datorii ale statutului socialist fata de ei,care triplica datoria actuala a Romaniei.
Prima lui nevasta actrita Reghina Abramovici, si cei doi copii se stabilesc definitiv in SUA, unde vor fi protejati. In anul 1970, Ion Eremia obtine reabilitarea judecătorească, iar in 1971 se recăsătoreste cu Nicoleta Eremia, impreună cu care va infia doi copii orfani si alături de care va trăi pănă la moarte, si anume, pănă la 23 februarie 2004.

http://www.armyacademy.ro/biblioteca/almamater/2_2006/a15.pdf

Pro / Contra
3,7
De acord
64 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
57 voturi

07.11.2009, 15:52

tonomat intoxicator, adica fost militian

ce-i aia Academie Militara Politica????

analfabetule, nu a existat asa ceva!!!!!!!!!!!!!!

nemwernicule, de ce intoxici???
se vede ca ai date de la SRI si SIE, de ce trtebuie sa mai si minti????????

Pro / Contra
2,2
Impotriva
53 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
53 voturi

Rank user: x3

07.11.2009, 17:10

Dl Eremia: Ostas aparator al neamului, sau omul ocupantilor sovietici?

Mai cititi o data articolul si veti intelege. Dl Eremia a luptat se spune pe ‘frontul de Rasarit, apoi impotriva Germaniei naziste’, dar apoi, dupa venirea comunistilor la putere si dupa moartea lui Stalin, Dl Eremia se afla in Marea Adunare Nationala. Ce cauta acolo un luptator anticomunist pe frontul de est si apoi antifascist, altfel decat ca un membru de vaza al Partidului Muncitoresc Roman? De acord ca a pus in MAN problema democratizarii PMR, dar a facut-o din interior, dupa ce si-a calcat in picioare principiile si s-a vandut comunistilor, fara sa lupte impotriva ocuparii tarii cu tancurile sovietice de catre comunisti, el ca general al armatei Romane nu numai ca nu s-a opus, dar s-a pus in slujba acestora fiind chiar un membru important devreme ce se afla in MAN. Mai credeti si acum ca un fost general care a abdicat de la datoria sa de a-si apara tara de invazia sovietica si care s-a vandut comunistilor pusi de la Moscova trebuia decorat?

Pro / Contra
4,3
De acord
46 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
42 voturi

07.11.2009, 18:46

tonomate, fost militian, intrebarea mea a fost clara.

ce-i aia Academie Militara Politica??????????????/

analfabetule intoxicator, nu stiu ce sursa de informatii ai dar in Romania nu a existat Academie Militara Politica ci doar Academie Militara, ceeace nu-i acelasi lucru.

militiene (fost) incearca sa inveti si sensurile cuvintelor nu numai literele.

Pro / Contra
1,3
Total impotriva
26 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
22 voturi

Rank user: x5

07.11.2009, 23:57

Am auzit de numele lui

Dar nu stiu nimic despre el. Directia Politica a Armatei era o cloaca de politruci si comisari scoliti la Frunze si Jdanov. Totusi am cunoscut si oameni cumsecade de acolo, oameni de bun simt. Nu aveau paranoia, isteriile si cheful de tortura al politrucilor ceausisti.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

FM

Rank user: x2

08.11.2009, 05:26

Iar bateti campii...

Militar adevarat? Cum de facea parte din Marea Adunare Nationala? Nu se spune nimic ce s-a intamplat dupa venirea din razboi. Poate a facut parte din Armata de Eliberare (Horia, Closca si Crisan), altfel cum ar fi militat pentru "democratizarea PMR". Probabil a fost unul care si-a arestat superiorii din Armata Regala Romana. Oricum si-au spalat rufele in familie, intre comunisti. De decorat post-mortem trebuiesc cei ce au luptat in Rezistenta nu uneltele ocupantilor. Nu stiu in ce categorie se incadreaza generalul dar inclin sa cred ca nu a facut parte din Rezistenta.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi


Vezi comentarii inadecvate