Profesorii se opun interzicerii meditatiilor

   

Profesorii se opun interzicerii meditatiilor Foto: Arhiva
Liderul Federatiei Spiru Haret, Marius Nistor, sustine ca presedintele Traian Basescu a pornit un "razboi impotriva corpului profesoral", unul dintre principalele argumente fiind interzicerea prin lege a meditatiilor acordate propriilor elevi, ceruta marti in raportul Comisiei prezidentiale pentru analiza riscurilor sociale si demografice.

"Parintii vor solicita meditatii pentru copiii lor, si acest lucru nu-l veti putea interzice parintilor. Atata vreme cat parintii vor solicita, dascalii vor da curs solicitarii. Aceasta lege va transforma din nou elevi, parinti, vecini in posibili informatori, astfel incat profesorii sa fie o categorie socio-profesionala haituita (...) In momentul de fata este un razboi al presedintelui impotriva corpului profesoral", a declarat Marius Nistor la Realitatea FM.

In raportul prezentat marti de Comisia prezidentiala pentru analiza riscurilor sociale si demografice se precizeaza insa foarte clar ca se recomanda interzicerea prin lege a meditatiile date elevilor din clasele la care predau profesorii respectivi, ca masura de reducere a inegalitatilor de tratament existente intre elevii din aceeasi clasa.

"Este necesara o interdictie explicita, prin lege, pentru personalul didactic de a desfasura activitati de tip after-school sau meditatii cu elevi proprii, in afara unitatii scolare in cauza", se arata in raportul Comisiei.
Miercuri, 23 Septembrie 2009, ora 11:57
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 1658 ori

Vezi toate cele 39 comentarii
 
Brian7

spune:

23.09.2009, 12:05

Meditatiile sunt necesare

Guvernanti si-au si gasit ce sa interzica..meditatiile!! ce sa spun, astia erau inamicii statului, bietii profesori, care isi mai rotunjesc si ei un pic salariile de mizerie. Dupa ani de studii sa ai un salar de 14-16 milioane/luna si responsabilitatea formarii viitoarelor generatii nu e putin lucru. Mai bine guvernul ar avea grija de marii corupti si profitori care sifoneaza si fura bani, inclusiv de la stat, de ordinul sutelor de milioane de euro!!

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
43 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
52 voturi

 

gelu

23.09.2009, 12:10

Tara lui papura voda!!!

Se legalizeaza prostitutia, drogurile si se interzic meditatiile care vor sa destepte generatiile viitoare, pe principiul tara are nevoie doar chelneri, tinichigii auto, ***, betivi si drogati

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
32 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
40 voturi

IONN

    raspunde:

23.09.2009, 12:37

ZIARE,COM DE CE NU ZICETI DE UN MILION

DE SEMNATURI STRANSE DE IUSTIN PARVU impotriva cipului biometric????????????????????
si de scrisoarea deschisa trimisa Presedintelui Basescu?presa e aservita deja ,asa ca presa din SUA care abia a mentionat despre mitingul de la Casa Alba la care au fos un milion de oamnei si ei au zis ca au fost cateva zeci de mii?si au fost abia amintite in cateva jurnale.
Daca e presa libera ,faceti sa afle toata lumea ce se intampla in tara.su un milion de semnaturi stranse in cateva luni nu s importante??????????

Pro / Contra
3,5
De acord
8 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
17 voturi

buna de plata

    raspunde:

23.09.2009, 13:20

eu dau un exemplu................

Copiluui meu nu i-a placut matematica niciodata, inca din clasele primare.Nu este nimeni vinovat pentru asta.El avea pasiune pentru istorie si geografie, dar in program era si matematica.Din notele 2 si 3 nu iesea la matematica si un stress extraordinar avea cand se apropia ora de matematica, profesoara tipa, il umilea il scotea la tabla, il ironiza in fatza calsei.Cum sa indrepti un 2 la matematica...Am fost sfatuita sa ma duc sa o rog pe profesoara sa il mediteze.S-a aratat binevoitoare, iar eu mai linistita crezand ca acolo o sa fie calma, se ducea cu banii in mana. Insa stresul a devenit de nesuportat acasa la ea fiind ,tipa si mai tare urla il jignea.Vena saracul tremurand tot, ce sa facem...am rugat o studenta din bloc, sa faca cu el ca atunci cand se ducea la meditatii sa aibe lectile facute si sa mai inteleaga ceva,si studenta era platita.Zis si facut..mare rezolvare nu era, dar intr-o zi copilul a inversat caietele de meditatii si profesoara a vazut ca el mai facea si... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,5
De acord
32 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
41 voturi

Teacher-N.

    raspunde:

23.09.2009, 13:44

Sunt cazuri si cazuri..nu poti generaliza.

Fara a fi rau-intentyionat dar unii copii, din timiditate excesiva sau lipsa de "material" nu se pot adapta la scoala; e gresita ideea de copil care e bata la o materie, dar la altele straluceste. Un copil, daca e f. bun la cateva materii, de regula e bun (sau macar ia un 6-7) la TOATE materiile. Pe de alta parte nu cunosc cazul, nu ma pot pronunta, e f.posibil si sa fie din vina profesoarei, exista si mere stricate. Dar sa interzici de-a valma toate meditatiile, mi se pare absurd si penibil. Cazurile speciale cum a fost al tau tb. tratate individual.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
18 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
25 voturi

nebuna de plata

    raspunde:

28.09.2009, 22:14

buna de plata

pai daca ai facut din copilu tau un laabagiu? ce mai vrei?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

ne-meditat

    raspunde:

23.09.2009, 13:27

usor, nene, usor ...

Se spune (si se scrie) "salariu" - chiar daca sunteti dupa multi ani de studii. Iar inainte de a-i vedea cum isi "rotunjesc" salariul, spuneti-mi, va rog, pentru ce-l mai primesc, daca "meditatiile sunt necesare"!? Caci scoala devine inutila ...
N-oi fi cumva si matale un "biet profesor", apasat de greaua responsabilitate a formarii viitoarelor generatii de tupeisti?

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
19 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
26 voturi

Brian7

    raspunde:

23.09.2009, 13:39

Lui ne-meditat...ne-meditat, ne-invatat, ne-spalat

Ne-meditatule, in mediu colocvial (ma indoiesc ca stii ce inseamna!), se accepta si "salar"; sau vrei sa spui ca "nene" este un termen academic?! POate o fi la academia de tuica si vodca unde iti petreci serile cu betivanii cartierului... la clasa nu se poate face prea mult fiindca tb. adaptat la toti elevii. Meditatiile se fac si in alte tari, chiar pe fatza, desi nu i-a venit nimanui ideea nebuneasca de a le impozita. Dar ce stii tu..tu ai fost un ciumete care abia trecea clasa si care acum a ajuns un capsunar sau un paper-pusher pe la vreun stapan. Ca altfel ai avea alta gandire!!

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
22 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
30 voturi

arssene

    raspunde:

23.09.2009, 14:52

@ Brian7

Scumpe al meu amic ,comentariul tau e partizan , profund subiectiv si din el transpira aroganta si suficienta unui profesoras pus , ca si altii , pe capatuiala .
Iti dau un ex. Un amic m-a rugat sa-i ajut fiul de clasa XIa la fizica deoarece avea probleme dupa cate spunea el, cu prof.-ul de fizica . I-am cerut sa-mi arate caietul tocilarei clasei avand suspiciuni asupra baiatului.
Din caiet am aonstatat ca lectiile erau un adevarat ghiveci calugaresc unde concluziile ,concretizate in relatii picau din cer .
M-am apucat sa-i explic asa cum invatasem eu si dupa vreo 2 ,3 intalniri am vazut cabaiatul prinsese la fix ceea ce trebuia sa stie despre transormarile simple in gaze.
Dupa ce a fost ascultat , iar aceasta haimana de profesor s-a prins ca-l ajuta cineva l-a convocat la scoala pe amicul meu si l-a avertizat ca-l va lasa repetent daca face meditatii cu cineva , el fiind gata sa-l ajute ,fireste contra a 20lei/ora .
Inainte de a incheia iti amintesc in cazul ca ai stiut... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
19 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
27 voturi

....

    raspunde:

23.09.2009, 13:55

....

bietii profesori!! doar isi rotunjesc si ei salariul saracii. dar treaba de ce nu si-o fac cum trebuie? de ce crezi ca exista meditatii. iti zic eu de ce: profesorii predau o materie de mana a doua, fara pic de strategie si cursivitate, ii pun pe elevi sa invete mecanic fara sa le explice, apoi cand vine vorba de note nu se multumesc cu raspunsuri mecanice, vor explicatii. ce urmeaza mai departe este clar, meditatii ca altfel ramane copilul corijent.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
17 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
24 voturi

ar$ene

    raspunde:

28.09.2009, 22:18

arssene

cred ca te referi la transformarile simple in ***,***,ca doar de asta ai fi in stare

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

boarfa

    raspunde:

23.09.2009, 15:31

bine ca cu

cu.r--vele esti de acord sa plateasca impozit pe venit.Acolo Presedintele face bine.Ei afla ca sint mai multe feluri de Cu,--ve.Toate trebuie sa plateasca impozit daca vrei sa fi corect.Noi vrem egalitate dar nu pentru catei.

Pro / Contra
4,5
Total de acord
10 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
17 voturi

efsajlu

    raspunde:

23.09.2009, 18:15

Meditatiile, o practica de a baga mana in buzunarul parintilor

Ma bucur ca le iei apararea. Probabil esti profesor, ca daca ai fi parinte ai vedea lucrurile altfel. Este anormal ca la clasa sa nu predai si sa iti fortezi elevii sa vina la tine la meditatii. Este o practica in multe scoli din judetul Arad. Stiti cat costa o sedinta de meditatii? Intre 40 si 60 de lei, 2 ore. Deci, pentru salariul pe care-l primesti nu faci nimic, ca sa-ti rotunjesti veniturile. E bine, nu? Ca parinte, m-am cam saturat. Reformele in invatamant nu au avut pana acum in centrul lor elevul, ci dascalul. In schimb, dascalii nu i-am auzit sa spuna ca in scoli parintii cotizeaza ca sa faca banci, dulapuri, sa cumpere table si material didactic, ca le recomanda elevilor zeci de carti pe care ei, profii le comanda de la edituri (desigur ca au comision) si pe care nici macar nu le folosesc. Deci, stimabile profesor, curajos cum esti de ce nu recunosti aceste lucruri? ca voi, profii, ne bagati mana in buzunare, ca primiti salarii fara sa va faceti treaba, ca altfel nu v-ar... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,7
De acord
9 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
17 voturi

rebe

    raspunde:

24.09.2009, 08:46

meditatii necesare- DAR LEGALE

In mod normal, daca dascalul si-ar face treaba la scoala, meditatiile n-ar fi necesre . Dar, pentru ca nu se intampla asa, in majoritatea cazurilor, meditatiile devin indispensabile. DAR..... de ce sa nu se faca LEGAL ? Asta ar insemna ca profesorii care vor sa dea meditatii sa se inscrie ca platitori de impozite , sa intocmeasca contracte de "prestari servicii", in care sunt specificate clauze clare privind valoarea serviciilor prestate si cuantificarea rezultatelor .
De ce lucrul acesta este legiferat in cazul avocatilor, al contabililor , al medicilor si al altor categorii socio-profesionale si nu si in cazul PROFESORILOR ( invatatori, profesori de gimnaziu si/sau liceu, profesori universitari )? In Grecia exista centre de meditatii, unde copii se duc, se inscriu la un profesor , platesc taxa aferenta si isi consolideaza cunostiintele la materia respectiva. Exista si la noi, dar doar pentru limbile straine , de ce nu si pentru romana, fizica, matematica, ..... s.a. ?!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
3 voturi

zanghe

spune:

23.09.2009, 12:06

mda

sunt deacord cu interzicerea meditatiilor, dar nu numai cu proprii eleve, ci a meditatiilor in generar. de ce nu pot avea orele de curs calitatea meditatiilor? pentru ca profesorii prefera sa frece menta la cursuri si sa nu predea cine stie ce (cu toate ca iau salariu pentru asta) si pe urma sa scoata bani de la parinti cu meditatiile. am avut profesori care nu te treceau clasa daca nu facei meditatii cu ei (oricat de pregatit ai fi fost iti gasea nod in papura). intotdeauna m-am opus acestui principiu si am avut materii la care am trebuc cu un amarat de 5 cu toate ca stiam materia, iar elevi care erau meditati si care intr-o anumita masura erau niste *** aveau numa note de 9 si 10 aparute ca din senin in catalog

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
41 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
46 voturi

 

Duncan

Rank user: x4

23.09.2009, 12:26

Pentru ca

intr-o clasa normala sunt elevi mai dotati si mai putin dotati. Cum poate un profesor sa pretinda sau sa predea la acealsi nivel (inalt) pt. toti ?
In acelasi timp, s-ar putea ca profesorul de matematica de exemplu la o clasa sa nu fie chiar f. bun, ca parinte evident voi cauta pe cineva mai bun daca copilul e inteersat si vrea sa urmeze discipline legate de matematica.

Sunt de acord cu interzicerea mediattiilor pt. proprii elevi. Vorbim de conflict de inteerse deja.

Pro / Contra
4,4
De acord
23 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
30 voturi

tatae

spune:

23.09.2009, 12:17

Marius Nistor

acest domn tre sa spuna asa:
sa nu se interzica meditatiile dar sa fie impozitate:)
cati profesori declara la admin financiara meditatiile si platesc impozit:))
sau cati dau bon fiscal?
sa faca acest domn un calcul simplu :
un profesor primeste pt o ora 40 roni/elev ,face 3 ore pe zi timp de 20 de zile pe luna = 2400 roni/ luna cat tre sa plateasca la stat ?
normal ca toata lumea confunda salariul(care este mic uneori) cu venitul (foarte mare).
mai mult acest domn sa intrebe invatatorii si profesorii de ce intirzie la ore, de ce orele sunt de 30, 40 sau 50 de minute si la final sa-i intrebe de ce anumiti profesori le spun elevilor " ne vedem acasa".

Pro / Contra
4,4
De acord
34 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
39 voturi

 

T.P.LICA

Rank user: x2

23.09.2009, 23:00

Meditatiile CU PROPRII ELEVI, sunt imorale !

Multi din cei care posteaza aici sunt in eroare; se propune INTERZICEREA MEDITATIILOR DOAR CU PROPRII ELEVI. Un profesor care preda prost si mai ales gresit la clasa va preda la fel si la meditatiile de acasa. In acest fel se face si o selectie a profilor care predau bine si la clasa si acasa. Din alt punct de vedere dascalii sunt inca odata dezavantajati: medicii trimit pacientii de la policlinica de stat la cabinetul lor particular,fara ca cineva sa le reproseze aceasta, ca sa castigi un proces in justitie TREBUIE NEAPARAT sa platesti cu bani grei un avocat, pentruca judecatorii nu au un rol activ intrun proces. S-au inventat fel de fel de agentii si institutii care jefuiesc literalmente cetatenii. Dar asta nu se vede. Poate vom trai candva si mai bine.

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
11 voturi

jux, juris

    raspunde:

27.09.2009, 23:07

30, 40,50

ora de curs are 50 de minute, 10 minute dureaza pauza! ia sa faceti voi, profesorilor,o ora de 78, 80, 90 de minute, sa fie multumit si dl de mai sus!

dar cind faci meditatii pentru facultate, cum e? ca programa de admitere la facultate e usor rupta de cea din preuniversitar...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

pt tatae

    raspunde:

28.09.2009, 22:21

tatae

da de ce nu calculezi tu cate puuuuullllllleeeeee ai de suppt pe zi x 7 de zile x 12 luni?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

3c2

spune:

23.09.2009, 12:26

Basescu legalizeaza preacurvia

si drogurile si homosexualitatea si interzice meditatiile. Astept obligativitatea masochismului si interzicerea traversarii pe culoarea verde a samaforului. In rest sa traim bine

Pro / Contra
2,2
Impotriva
29 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
33 voturi

 

kitana_san

Rank user: x2

23.09.2009, 13:04

Basescu

legalizeaza prostitutia si nu preacurvia, care oricum se practica si e mult mai bine daca e controlata de stat si femeile merg periodic la control medical

Pro / Contra
4,7
Total de acord
14 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
22 voturi

nemultumitul

spune:

23.09.2009, 12:37

PROFESORII,BIETII DE EI!

Mai lasati-ma si cu profesorii,au cate 4-6 ore pe zi si se streseaza muncind.Au cate 4 luni vacanta ,stau acasa si primesc bani. Pe mine ma enerveaza faptul ca nu fac nimic la ore si pretind obligatoriu meditatii si nici acolo nu ii invata nimic pe copii.Generatiile de elevi sunt din ce in ce mai slab pregatite,asa ca nu isi merita nici salariile. Sa mearga la privati sa munceasca pe minimul pe economie cate 10-12 ore pe zi si sambata si duminica si atunci mai vorbim. La fel ca si magistratii sunt niste imbuibati si nu isi fac datoria fata de societate. sunt de acord sa faca mediatatii dar daca isi doresc parintii si nu obligati ca daca nu le dau note mici la ore si parintii accepta santajul pentru media de la scoala conditioneaza intrarea elevului la o scoala buna si nu meritele elevului.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
26 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
31 voturi

 

Fantomas

    raspunde:

23.09.2009, 13:48

Amice esti... in eroare..

Amice, esti idi-ot. Cum poti sa compari un profesor care in medie are 17-18 milioane pe luna cu un magistrat care are peste 50 milioane pe luna??! Pt. acest salariu profesorii fac chiar prea mult. Stii cata pregatire iti trebuie, examene, grade, etc.?? Daca nu e bine la patron, de ce stai?? angajeaza-te si tu ca profesor sau emigreaza!!

Pro / Contra
3,7
De acord
15 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
23 voturi

iop

    raspunde:

23.09.2009, 17:11

angaja-m-as si n-am cui..

n-am nicio pila la inspectorat, ca m-as angaja. Stii pe cineva?

Pro / Contra
1,9
Impotriva
9 voturi
Calitatea comentariului
1,6
Neimportant
17 voturi

germanul

spune:

23.09.2009, 12:41

corect

Cunosc profesori si sunt multi aceia,care dau ore pe banda rulanta.Iar note bune primesti doar daca ai trecut pe la ei.Schilodim intelectual copiii dandu-le note nemeriatate.
In Germania este interzis sa-ti meditezi proprii elevi.
Ai zburat din sistem.

Pro / Contra
4,5
Total de acord
22 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
27 voturi

 

far

    raspunde:

23.09.2009, 12:50

are dreptate

germanul are dreptate. Nu e corect sa-ti meditezi proprii elevi, acestia avand avantaje in fata celorlalti. De altfel, nu toti suntem la fel de destepti, iar daca faci meditatii, deja este un fals in aprecierea corecta a valorii unui copil.

Pro / Contra
4,4
De acord
14 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
23 voturi

......

    raspunde:

23.09.2009, 20:37

Este bine sa iti meditezi copilul !

Eu l-am meditat la un alt profesor decit cel de la scoala, ca sa vad daca il apreciaza corect pentru examen.

In particular s-a ocupat de el mai mult si a inteles mult mai multe lucruri. A luat o nota buna la matematica, ce i-a permis sa intre fara taxa la facultate.

A fost un efort care a meritat sa fie facut.
Depinde si de parinti cum stau cu banii si de copii daca inteleg efortul parintilor si muncesc si ei mai mult pentru aceste meditatii, ca sa-si atinga scopul.

Pro / Contra
3,7
De acord
3 voturi
Calitatea comentariului
1,6
Neimportant
11 voturi

pedagog

    raspunde:

23.09.2009, 13:01

sa fie impozitate?

Ce control poti avea asupra meditatiilor?Eu sunt impotriva meditatiilor, copii nostri nu sunt prosti, profesorii sunt slabi.Sa se testeze profesorii la standarde internationale si se va vedea ca elevii unii dintre ei sunt mai pregatiti decat profesorii.Lasa-ti astea cu meditatiile, parintii sunt datori vanduti la banci, din cauza meditatiilor.Cati elevii nu au intrat la facultati de stat , meditati si ultra.Sau profesorii mai vor si asa cu un an inainte sau chiar 2 elevii primesc meditatii , la facultate nu intra, si se duc la spiruharet si platesc taxe si examene.Parintii muncesc numai pentru a plati taxele si examene iar cand in sfarsit cu mi si mii de euro termina si copilul spiruharetul, se constata ca nu este bun la nimic.Decat un inginer nepragatit mai bine un muncitor pregatit.Nu toti elevii vor sa se duca la facultati, dar daca profesorii vor si parintii platesc.........dar se mai pune problema unde isi gasesc locuri de munca?Eu nu cred ca o institutie serioasa angajeaza... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
13 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
21 voturi

nirod

    raspunde:

23.09.2009, 19:49

germanul ***

esti in stare sa-ti educi 1-2 copii ? gandeste cum e cu 30... ,si sa obtii rezultate ! esti impotent ?

Pro / Contra
3,9
De acord
7 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
15 voturi

Rank user: x2

23.09.2009, 13:00

meditatiile....

nu mi se pare etic sa meditezi contra cost elevii carora le predai la clasa; daca faci ore suplimentare cu ei, benevol, fara plata atunci e altceva

Pro / Contra
4,1
De acord
13 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
22 voturi

 

srelu

Rank user: x5

23.09.2009, 14:38

Este corect ce spui

Dar cum poti sa-i pretinzi unui profesor sa se mai ocupe si benevol de elevi, cand nici macar pentru orele obligatorii nu-i dai un salariu decent ?

Pro / Contra
4,3
De acord
11 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
18 voturi

Rank user: x2

23.09.2009, 14:45

raspuns

eu nu pretind asa ceva, spuneam doar ca nu mi se pare normal ca un profesor sa faca meditatii platite cu proprii sai elevi

Pro / Contra
4,4
De acord
7 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
15 voturi

Rank user: x2

23.09.2009, 14:48

Fratilor nu trebuie interzise, ci impozitate, simplu ca buna ziua!

Cei ce vor sa lucreze in plus , sa contribuie la buget! Daca vrem drepturi, trebuie sa avem si obligatii, clar?

Pro / Contra
5
Total de acord
8 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
16 voturi

 
Rank user: x2

23.09.2009, 16:21

sunt bune meditatiile

Sunt de acord cu mditatiile platite dar, nu cu elevii de la clasele la care preda profesorul. Daca nu poate sa-l faca sa inteleaga la clasa, nici acsa nu va face mai mult. Sunt profesori care, intentionat lasa elevii corigenti pentru a fi meditati acasa. Nu sunt convins ca notele pe care le da in urma meditatiilor sunt reale. E bine ca fiecare sa-si aleaga profesorul. Deasemenea, sunt de acord cu impozitarea veniturilor.

Pro / Contra
5
Total de acord
8 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
16 voturi

 
ionescu adina

spune:

23.09.2009, 16:48

Adevarul este, undeva, la...

mijloc !
Elevii ar trebui sa fie atenti si sa invete lectiile din clasa , la predare!
Ceea ce presupune stiinta si talent pedagogic, din partea profesorului si, INTEREAS din cea a elevilor !
Cine este mai... lent , se poate duce la meditatii. Nu poti tine o clasa in loc, pentru, unul mai greu de cap...
DAR ! corpul profesoral trebuie sa renunte la sistemul lipsit de etica profesionala, prin care, la clasa spune citeva cuvinte si, cine vrea sa stie mai mult, trebuie sa vina la meditatii...
"Pe vremea mea", la meditatii se duceau cei care pricepeau greu si cei care dadeau admitere la medicina, arhitectura, Conservator... in rest, invatai si singurel !..Nici parintii nu erau isterizati de note ! Acum, vor pentru copii lor numai 9 si 10, daca nu , iau cu asalt profesorii pentru... meditatii,dar nu se gindesc nicidecum ca loazele lor nu pot mai mult !...
Acum este o industriea meditatiilor ! Nu te meditezi, ai note mici.
Deci, adevarul este la muijloc !Trebuie... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
5
Total de acord
9 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
18 voturi

 
draga

spune:

23.09.2009, 17:03

meditatii

Multi elevi fac meditatii pentru ca lipsesc de la scoala sau, cand nu lipsesc, nu sunt atenti; daca lipsesc mult, normal ca, atunci cand vin (destul de rar) nu mai inteleg nimic. Dar, as ridica o alta problema, poate chiar mai grava decat meditarea propriilor elevi si anume aceea ca, la noi, profesorii pot preda la scoala unde invata copiii lor si chiar pot fi profesorii propriilor copii. Acesti copii sunt din start avantajati fata de ceilalti, primesc mereu note mai mari, iar la parintii lor au de regula media 10!!! A facut cineva vreun studiu, vreo statistica referitor la acest aspect? Ministerul considera ca este normal asa?

Pro / Contra
5
Total de acord
9 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
17 voturi

 
iop

spune:

23.09.2009, 17:21

Spaga la intersectie

Ce sa ne mai ascundem dupa degete: meditatia cu elevii proprii este similara cu spalatul geamurilor la intersectii: aia cersesc banii, dar se fac ca iti furnizeaza si un serviciu pentru asta, iti spala cica geamul. Asa e si cu meditatie, doar ca aici e vorba de spaga curata. Exemplu: un bun prieten avea un copil. Prietenul asta era chiar bun la mate (fusese olimpic la mate pe vremuri) si isi ajuta singur copilul. Oricat se chinuia si el si copilul din nota 8 nu iesea. Si se apropia admiterea la liceu si incepuse sa dispere. Pana cand un alt parinte i-a "sugerat" sa se mediteze la mate chiar cu profesoara. Si l-a dus acolo. Si surpriza: doua treimi dintre colegii lui erau deja acolo!! Si unul nu zicea nimic. Profesoara lua mai putin decat pretul standard al unei meditatii, undeva la 300.000 de lei vechi. Dar facea meditatii cu 7 copii deodata!!! Adica o frectie la picior de lemn. Si veneau grupe-grupe de elevi, ca sa plateasca tainul. Ca nici nu se punea problema de meditatii. Orice... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4,6
Total de acord
9 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
17 voturi

 
abdul

spune:

23.09.2009, 19:57

Toti sinteti dusi cu pluta

N-ati inteles nimic din articol. basescu vrea interzicerea meditatiilor pentru proprii elevi, bai romani de guma ce sinteti.
Asta e foarte bine, se evita coruptia. PROPRIILOR elevi.
ca si eu dau copilul la meditatie dar nu la proful lui de la scoala, ci la un altul de aceeasi specialitate.
Sint tari evoluate care au acelasi principui, si proful nu accepta sa dea meditatii la elevul lui.
Asta trebuie sa intelegeti, nu cititi in fuga, asa a ajuns tara aia de ***, cu oameni ca voi.

Pro / Contra
4,3
De acord
6 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
14 voturi

 


Vezi toate cele 39 comentarii