Razboi Patapievici-Severin: Frustratul vs. gargaragiul

   

Razboi Patapievici-Severin: Frustratul vs. gargaragiul
Dupa ce Horia-Roman Patapievici l-a atacat pe Adrian Severin intr-un editorial, sustinand despre europarlamentarul PSD ca "prostilor le pare inteligent, ignorantilor le pare erudit, iar omului de pe strada ii pare competent", Severin il catalogheaza, la randul lui, pe acesta drept "frustrat".

"Horia Roman Patapievici imi dedica un pamflet in editorialul sau de joi. Ca orice pamflet, si acesta este lipsit de argumente sau, altfel spus, se bazeaza pe o pseudo-argumentatie, care ar vrea sa mimeze analiza rationala. Lucrul nu ar fi grav daca demersul nu ar sta sub semnul relei credinte.

Ar fi fost, insa, surprinzator ca unul dintre vajnicii intelectuali ai presedintelui jucator, cu trei zile inaintea alegerilor europene, sa incerce altceva decat sa denigreze pe cineva care obisnuieste sa strice somnul patronului sau", a precizat Adrian Severin intr-un comunicat remis Ziare.com.

Candidatul PSD la europarlamentare, numit si "gargaragiu" in editorial, sustine ca articolul de opinie al lui Patapievici este "un exemplu perfect de ceea ce nu inseamna spiritul european".

"Daca formula apei e nelipsita de hidrogen, tot atat de adevarat este ca formula caracterului nu il include pe domnul Patapievici", mai sustine Severin, care il catalogheaza pe editorialistul EVZ drept un "frustrat in cautare de atentie si de refulare".
Citeste mai multe despre adrian severin Horia Roman Patapievici
Vineri, 05 Iunie 2009, ora 10:52
Sursa: Ziare.com
Autor: Anca Bundaru

Articol citit de 2636 ori

Vezi toate cele 62 comentarii
 
Rank user: x5

05.06.2009, 10:58

Pozitie rezervata

Cine si de ce ?

Cine este de vina ca acest om care NU iubeste poporul roman, acest om care uraste profund romanul, a ajuns sef la ICR ? I s-au dat pe mina bani multi, mult mai multi decit anul trecut (de patru ori mai mult)... Ca sa faca CE ? Ca sa faca expozitii rusinoase, ca sa-si indestuleze apropiatii, cine poate sa-l controleze ? Cind il vad cum pozeaza, cu mina aia la falca, dindu-se "Ginditorl de la Hamangia", schimb canalul sau inchid ziarul...Am scris destul despre el, cu alte ocazii...LIPSA !

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
74 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
81 voturi

 

Luka

    raspunde:

05.06.2009, 11:21

cand nu pricepi nimic, Boby,

mai bine taci. Sau incerci sa intelegi daca se poate.

N-as dori Romaniei multi europarlamentari ca Severin. Dereasca Domnul !

Pro / Contra
3,7
De acord
58 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
61 voturi

Rank user: x2

05.06.2009, 11:32

Domnu doctor Severin cand se supara pe lume ne pune etichete si noi ne speriem :)))))

Bietu Savarina, tenul lui galben spune despre el mai mult decat spune Patapievici: e tenul galben de suferinzilor cu fierea :)

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
42 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
46 voturi

Rank user: x3

05.06.2009, 11:40

@Luka Priceputu'

Noroc ca s-a rasturnat carul cu pricepere taman in ograda lui Luka. Dar fii pe pace, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere. M-a rugat personal sa-ti transmit.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
31 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
35 voturi

Luka

    raspunde:

05.06.2009, 11:45

atunci, confuzie,

fie la tine toti severinii & co !
Tu, care vorbesti cu Dumnezeu, e normal sa le stii pe toate. Ca si boby ...

Pro / Contra
3,6
De acord
29 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
30 voturi

Rank user: x2

05.06.2009, 11:49

deci acestia sunt oamenii in fata carora PSD si PNL se unesc intr-o ura TRANSPARTINICA fara frontiere

Traian Basescu, Monica Macovei, Horia Patapievici, Gabriel Liiceanu, Andrei Plesu, Cristian Preda, Train Ungureanu, Stolojan, Sever Voinescu, Teodor Paleologu, Valeriu Stoica, Gheorghe Flutur...

Nu e prea mult, Tovarasi TRANSPARTINICI ?

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
33 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
38 voturi

Domnului Luka

    raspunde:

05.06.2009, 12:09

Boby este retardat rău tare . El nu poate pricepe nici să tacă . Suferă de un tip de prostie care-l face hiperactiv, săracul . Ferească-i Dumnezeu pe cat mai multi oameni de asemenea maladie rusinoasă !

.

Pro / Contra
3,8
De acord
24 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
26 voturi

GOCIMAN

    raspunde:

05.06.2009, 12:14

patapievici ARE GRIPA PORCINA DIN NASTERE

Nu cred ca patapievici este cel care poate vb despre Severin.Severin ca si Basescu si altii fac parte din aceeasi barca care s-a scufundat in 89.Dar patapievici ramane cel dinainte de 89 care a avut o copilarie cu masina neagra la scara in familie de bosevici(parasutati de pe meleaguri starine) nomenclaturisti, strans legata de securitate.Dupa 89 mai precis in 90-91 acest abject bastard al cetateniei Romana a scris despre poporul Roman multe carti in care i-si bate joc de poporul care i-a dat adapost familiei sale familie ce s-a dovedit a fii sarpele bolsevic.Printre altele scrie:Puturosenia abisalã a stãtutului suflet romanesc... spirocheta romaneascã isi urmeazã cursul pinã la eruptia tertiarã, subreptice, tropãind vesel intr-un trup inconsient, pinã ce mintea va fi in sfirsit scobitã: inima devine piftie, iar creierul un amestec apos". (din H. R. Patapievici, "Politice", editia 1996, pag. 49) Acest nemernic tradator a Romaniei in functia de secretar de stat mai marele... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
38 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
39 voturi

vaca roz

    raspunde:

05.06.2009, 12:30

rusinea natiuni.... razboi intre doi pseudo lideri....cum ii posibil ca un jurnalist sa puna asemenea titlu?

Consider ca titlul onoreaza ambele parti....culmea ii ca amandoi is bieti pitici...ati putea pune langa aceste personaje nume ca matematicianul Vlad sau ca filologul Coseriu? nu stiu cum sa spun amandoi au veleitati mediatice si asta-i face vizibili insa dumnealor sunt doar alti doi romani care vor sa apara pe sticla sa zica de bine.... sa fie implicati si sa dea sentinte.


daca hrp ii asa cum zici: om de cultura savant de renume mondial ...etc te rog sa imi explici 2 lucruri :
1. de ce afiseaza un spirit aristrocratic, cand defapt dumnealui nu are nimic de a face cu ideea.... reformulez ... la fel ca Balaceanu s-a impus in media ca un aristrocrat-intelectual(aristrocratia asta-i indusa de sprijin politic....) insa "opera dumisale ii subtire intelectual vorbind" daca il comparam cu sa zicem Paul Goma (care inca refuza sa vina in Romania lui hrp datorita realitatii cotidiene)
2. printre realizarile dumisale pot fi incluse si interzicerea operei ionesciene in limba romana si... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
15 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
14 voturi

vecinul tau

    raspunde:

05.06.2009, 12:50

Luka -kuka

Ai aparut sacatura ?

Pro / Contra
2,2
Impotriva
10 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
10 voturi

Rank user: x5

05.06.2009, 12:56

Patapievici a calcat gusterul de la Bruxelles pe coada !

Poneiul roz al culturii romanesti, nu asi mai surprinde si in acest moment interlocutorul cu discursul lui abrupt si inteligent cum face de obicei pentru ca macar teoretic este si el in campanie ... dar domnule Horia Romulus Patapievici ... pasarile mar nu aleasga dupa gaze mici !

Pro / Contra
3,5
De acord
21 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
21 voturi

FECHETE

    raspunde:

05.06.2009, 15:58

TRADATORI SI NEMERNICI pupati in cu'r de inbecili

Daca in Romania ar traii numai lepadaturi cum este acest opus9 am fi o tara de sclavi ce traeste din mila unora ca patapievici cel mai abject tradator si ;tortionar;de tara.Cititii ;opera;care se vede de la o posta ca este in slujba bolsevicilor comunisti din care se trage si familia sa.Nemernici ca el doresc ca un popor sa se prosterneze(acum o face doar Base si acolitii lui) in fata unui ;intelectual;care poate arunca cu noroi cand doreste in noi cei de jos (conf. cu opinia sa).

Pro / Contra
2,1
Impotriva
11 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
11 voturi

Istoricc

    raspunde:

05.06.2009, 20:03

Volodia

Draga domnule Terry , l-ai uitat pe marele istoric ,dl. prof. Vladimir Tisminitsky

Pro / Contra
5
Total de acord
5 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
4 voturi

a.r.

    raspunde:

05.06.2009, 22:09

ce este papapievici?

un complexat apatrid,fizician ratat ,ce crede ca poate sa ne amageasca ;folosond cateva epitete si metafore folosite obsesiv ,crezand astfel ca va da gata babele de la matache macelaru.in occident e o nulitate,si-a tradus hartia igienica numita 'zbor in bataia sagetii','politice',etc...pe bani grei...

Pro / Contra
3,9
De acord
7 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
7 voturi

Faust 2

    raspunde:

05.06.2009, 11:47

HRP-Un mare patriot si om de ultura

Dl H R Patapievics e un mare patriot. E un om demn si mandru.Nu e un "yesman". A facut multe pentru tara care i-a acordat gazduire generoasa parintelui sau, lasi el un mare patriot si un internationalist . A vorbit numai de bine poprul roman, a pus in opera multe proiecte menite sa promoveze adevarata cultura romana.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
35 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
38 voturi

Pentru Faust 2

    raspunde:

05.06.2009, 12:19

Si Severin este tot mare patriot, pui de dac si el, numai că este stafilococ rosu comunisto-KGB-ist, mai afurisit decat bacteria ciumei bubonice.

.

Pro / Contra
4
De acord
23 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
24 voturi

vaca roz

    raspunde:

05.06.2009, 12:27

*** roz raspunde

daca hrp ii asa cum zici: om de cultura savant de renume mondial ...etc te rog sa imi explici 2 lucruri :
1. de ce afiseaza un spirit aristrocratic, cand defapt dumnealui nu are nimic de a face cu ideea.... reformulez ... la fel ca Balaceanu s-a impus in media ca un aristrocrat-intelectual(aristrocratia asta-i indusa de sprijin politic....) insa "opera dumisale ii subtire intelectual vorbind" daca il comparam cu sa zicem Paul Goma (care inca refuza sa vina in Romania lui hrp datorita realitatii cotidiene)
2. printre realizarile dumisale pot fi incluse si interzicerea operei ionesciene in limba romana si promovarea (comisionata) a unor nonvalori ca reprezentanti ai artei si culturii romane contemporane (a se vedea pleiada de ilustri anonimi publicati de icr)
ar fi multe dar...."nu ii bine sa te iei de unu mare pana nu esti sigur ca pica" ce sa mai adaug...? voi nu puteti pune la index asemenea personaje???

Pro / Contra
4,2
De acord
15 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
15 voturi

Paul 13

    raspunde:

05.06.2009, 13:14

Patapievici o spoiakla si un semidoct

De cand este Patapievici un om de cultura. A terminat o facultate de fizica si s-a apucat ca amator de filosifie, dand pe spate cu injuraturile si dispretul impotriva romanilor pe cativa "elitisti" intrati corul lui de admiratori.
Dintr-o familie de comunisti ilegalisti de origine polonezo-evreiasaca patapievici a scuipat pe romani, dar si pe Eminescu.
Ne spunea acest imberb ca Eminescu este cadavrul din dulap din cauza xcaruia nu vom intra in UE. Uite ca am intrat in UE, pastrandu-ne poetul nepereche Eminescu.
Nistorescu spunea - "parafrazindu-l pe H.R. Patapievici ( "mă simt personal jignit de prostia băscălioasă, de acreala invidioasă, de stridenta de toapă a acestei populatii ignare. Fondul ultim al substantei nationale romanesti este inadecvarea. Privit la raze X, trupul poporului roman abia dacă este o umbră: el nu are cheag, radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbră fără schelet, o inimă ca un ***, fără sira spinării") as putea spune si eu:... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
24 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
24 voturi

revoltat

    raspunde:

05.06.2009, 16:02

tu realizezi ca fabulezi

asta vorbeste de bine poporul roman si romania ? pai le uraste si ii uraste pe cei ce vor binele romaniei . Severin , desi stie ca poate fi blamat si oprit in asccensiunea in structurile UE , ridica glasul impotriva nedreptatilor facute Romaniei . Care e mai patriot ?

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
11 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
12 voturi

Andrei-NewYork

Rank user: x5

05.06.2009, 12:08

Severin nu raspunde acolo unde este de vina

Tocmai din dragoste de romani, cred ca Patapievici acorda atita atentie acestora. Ca Severin ii da o nota proasta, este firesc. Cand ai ceva de ascuns, cea mai buna arma este atacul. Dar sa revin la ceva concret, a raspuns Adrian Severin, penal sau moral, acoperirii jafurilor care s-au facut la sediul Ambasadei Romaniei din Paris? Ca s-au petrecut, si acum lipsesc opere de arta de patrimoniu francez, iar deconturile de aur, inlocuit cu bronz, pentru decoratiunile interioare ale imobilului respectiv nu cred ca s-au prescris.

Pro / Contra
3,5
De acord
22 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
22 voturi

Just

    raspunde:

05.06.2009, 12:13

just

asa este. Subscriu

Pro / Contra
3
Si da, si nu
12 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
12 voturi

Ego

    raspunde:

05.06.2009, 12:18

severin ma ingretoseaza profund

ar fi minunat sa scapam de un asemenea "reprezentant"

Pro / Contra
3,7
De acord
12 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
14 voturi

Sabin

    raspunde:

05.06.2009, 12:41

d.lui Andrei ot New York

Nu cunosc subiectul este grav daca cele mentionate reflecta adevarul si nu sunt fan A.S.Dar.Pun citeva intrebari: ai dovezi?ai vazut interiorul ambasadei inainte si dupa zisa renovare sau ce s-a intimplat cind au disparut operele acelea?Afirmatiile facute pe ce se bazeaza(vorba lui Moromete).Repet daca este adevarat cazul este mai mult decit penal insa eu personal m-am saturat de acuzatii aruncate in vint fara temei.Putem pleca oricit de la prezumtia ca prin definitie X sau Y in virtutea pozitiei de parlamentar,politist,politician sau mai stiu eu ce este si infractor dar mi-a ajuns terfeleala asta far' de baza clara.Chestii de astea cu "stiu eu.." aruncate misterios si cu jumatati de fraza ca de, ne asculta securitatea si ne trimite la canal au ajuns desuete.Destul ca a fost impuscat Ceasca pe vorbe cind putea fi executat pe bune si nu mai aveam ca natie si crucea asta de dus.O zi buna.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
9 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
10 voturi

Rank user: x5

05.06.2009, 13:36

@Sabin

De obicei nu raspund punctelor de vedere badaraniste sau prost judecate. Cazul ambasadei de la Paris a fost publicat in aproape toata media centrala, pe parcursul a sase ani de zile. Curtea de Conturi a sanctionat o arhitecta, sefa de santier cu 200,000 de euro. Papagalul de Severin a parasit biroul de ministru de externe pe usa din dos, cu capul plecat. In contextul asta de notorietate publica, de antologie, tu mai ei pe mine ca pe un incepator. Iti recomand sa-ti dai singur doua palme si sa prezinti scuze audientei.

Pro / Contra
3,9
De acord
11 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
12 voturi

filologul de ocazie

    raspunde:

05.06.2009, 12:25

Catre Domnul Severin

Domnule Severin, spuneti despre dl. Patapievici ca e un "frustrat in cautare de atentie si refulare", va atrag atentia ca termenul corect e "defulare". Refularea e impingerea in sine, in inconstient. Sunteti incult, domnule Severin, asta e. q.e.d. Daca taceati, intelept ramaneati.

Pro / Contra
3,8
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
18 voturi

CO2

    raspunde:

05.06.2009, 12:50

PHR!

Cu glas ciudat si raspicat
Macanea ca un ratoi:
"Suntem o tara de ca-cat!"
Si iata-l mare CA-CATOI!

Pro / Contra
2
Impotriva
12 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
11 voturi

darwingyq

    raspunde:

05.06.2009, 13:45

nu poporul roman ci doar pe cei ca tine indiferent din ce neam ai fi

Daca i-ai fi citit cartile (ceea ce e imposibil, pentru ca nu esti in stare sa intelegi ce scrie el) ti-ai fi dat seama ca dispretuieste prostia, superficialitatea, lasitatea morala, duplicitatea, lipsa de credinta, modernitatea cu orice pret, lipsa de suflet si de individualitate. Dar pentru a intelege ce scrie Patapievici ai nevoie de ani si ani de lectura, de stat in Biblioteca, de cunostiinte multiple si diverse da la matematica la literatura, de la istorie la filosofie.
Patapievici are un mod de a vedea altfel rostul vietuirii cu rost.Din pacate esti pe alta treapta a scarii evolutiei...

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
11 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
13 voturi

moldav

    raspunde:

05.06.2009, 20:05

dispretuieste

si pe romanii patibulari

Pro / Contra
3
Si da, si nu
4 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
4 voturi

Yoko

    raspunde:

05.06.2009, 21:54

darwingyq

perfecta replica. Nimic de adaugat. Jos palaria !

Pro / Contra
3
Si da, si nu
4 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
4 voturi

Inteligent Design

    raspunde:

05.06.2009, 22:31

Darwinism

Figurile lor spun totul

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

arssene

    raspunde:

05.06.2009, 13:49

@boby 23

Scumpa al meu amic . Sa stii ca un intelectual nu poate fi frustat niciodata .Ia-o ca axioma .
Fa-i o bucurie lui Boby al tau cel autentic si ofera-i un totem cu scafarlia lui severin ca sa aiba un sa se usureze .

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
10 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
10 voturi

Ghe

    raspunde:

05.06.2009, 15:03

bravo, Arsene !

subscriu.
problema este ca bobitza nu stie ce e aia intelectual si nici nu vrea sa afle.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
7 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
7 voturi

i.mardan

    raspunde:

05.06.2009, 15:12

DOI EVREI NASOSI,TRADATORI DE TARA CARE I-A PRIMIT

H.R.PATAPIEWICZ,fiu de evreu polonez,si ADRIAN SEVERIN-KUZNETOV(dupa tata)fiu de evreu ucrainean.Unul a balacacit prin latrina creierului sau gaunos tot ce are de-a face cu romanismul(istorie,limba,neam romanesc)iar cel de-al doilea A VANDUT CE NU-I APARTINE LUI,SI NICI FRATILOR SAI MASONI,PERCIUNATI;PAMANTURILE STRAMOSESTI ALE BUCOVINEI DE NORD,HOTINULUI,BUGEACULUI SI INSULA SERPILOR.De pe partea mea sa se lege de maini cu catuse,de gat cu un bolovan si sa se arunce in Marea Neagra

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
13 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
14 voturi

Rank user: x2

06.06.2009, 02:56

Alooooo

arunca'te matale in haznaua de la spitalul 9 unde te afli. Dar inainte, arata'ne si nasul. Ca tradatorii de tara nu par foarte dotati. Si spune'ne unde au pus si cu ce dobinda kreitzarii pe care au vindut ukraineanul si polonezul Bugeacul, Insula serpilor si Puchenii Mosneni.

Pro / Contra
4,2
De acord
5 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

i.mardan

    raspunde:

06.06.2009, 09:56

NAEF,EAT THIS;Adrian Severin(fost ministru de externe in 1997): "Insula Serpilor, virgula, belongs to Ucraine"!

Pană in 1997, cand a obtinut "cadoul" lui Emil Constantinescu(AVEA CONSILIER PREZIDENTIAL PE EVREICA ZOE PETRE), Ucraina era timorată, se manifesta ca un hot care posedă un patrimoniu ilegitim dobandit: succesor juridic al Uniunii Sovietice, deci al rapturilor staliniste. In anul 2001, a inceput să adancească un canal obscur, botezat Bastroe (Repedea) fără să ne informeze. Aici trebuie precizat că frontiera nu merge pe Bratul Chilia pană la vărsarea in Marea Neagră. In iunie 1940, pe cand Moscova bombarda Bucurestiul cu ultimatumuri să cedeze Basarabia si nordul Bucovinei, un desant sovietic a venit pe actualul canal Bastroe si pe canalul Limba si acolo a stabilit granita, adică in interiorul Deltei. Si asa a rămas pană azi, cand Bastroe a devenit frontieră NATO. Mai mult, prin tratatul de frontieră din 2003,EVREUL NASOS ION ILIESCU a semnat că insulele Dalerul Mare, Dalerul Mic, Tătaru si altele vreo cinci apartin tot Ucrainei. Vecinii incepuseră săpăturile,... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,3
Impotriva
3 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
3 voturi

i.mardan

    raspunde:

06.06.2009, 10:45

DA,NAEF,SEVERIN E EVREU SI E NEAM DE KUZNETOV

ADRIAN SEVERIN(Kuznetov)si panglicile lui Ceausescu

Părintele Vasile Ţepordei,e un roman monumental, născut in Basarabia. A stat prin gulagurile siberiene timp de opt ani fiindcă a indrăznit să scrie, inainte de 1940, că Basarabia este pămant ancestral romanesc.E un om care răspandeste in jur fortă si blandete concomitent. Fără nici o pornire resentimentară, el a povestit că a fost coleg de seminar teologic cu tatăl lui Adrian Severin, pe care-l chema... Kuznetov. SOTIA ACESTUI KUZNETOV ERA EVREICA(se stie ca apartenenta la ,,evreime''o da mama), spunea părintele Ţepordei, neutru, fără nici un talc, asa cum ai zice "purta părul lung" sau "avea picioare scurte". Părintele Ţepordei a asistat la botezul lui Adrian Severin, dar l-a botezat si pe Emil Constantinescu, la Tighina. Că feciorul lui Kuznetov tăia mai tarziu panglici cu Nicolae Ceuasescu nu are nici o semnificatie, insă, după 1990, va ajunge ministru de Externe si mare mahăr la Organizatia... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,7
De acord
3 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

MM

    raspunde:

05.06.2009, 18:19

Pt Terri

Ati uitat-o pe distinsa intelectuala Alina Tatiana M. P !
Cum sepoate asa ceva?!

Pro / Contra
3,7
De acord
3 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

observator impartial sau vaca roz

spune:

05.06.2009, 11:02

doi... expirati

ca sef al ICR promoveaza personaje hilare si se da mare intelectual fiind eternul doctorand fara nimic stiintific in el insa cu o gramada de texte alambicate cu pretentii de sentinte intelectuale. Severin ii ala care era min de externe si a "rezolvat" banii romaniei din Egipt? si de prin alte parti? acestea fiind spuse.... o zi buna!

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
24 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
25 voturi

 

dinu

    raspunde:

05.06.2009, 11:10

asta poate nu ar fi nimic pe langa alte jafuri

banii ca banii dar a incheiat tratatul cu Ucraina in care era stipulat ca Romania nu mai are pe viitor nici un fel de pretentie la Basarabia ...

Pro / Contra
3,6
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
20 voturi

yorik

spune:

05.06.2009, 11:07

o senzatie de sila....

Mai "draga" Severine, nu sunt fan al nici unui partid ,toti o apa si un pamant,diferenta dintre partide nu o dau asa zisele doctrine politice ci acei cativa care mai au putin bun simt,urasc coruptia si iubesc neconditionat Romania,dar, explica-mi te rog, de ce de cate ori iti vad poza in ziare imi vine sa vars ?!

Pro / Contra
3,8
De acord
23 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
27 voturi

 

Luka

    raspunde:

05.06.2009, 11:24

subscriu

100 % de acord. Ne trebuie alti europarlamentari, nu pietrele astea de moara care trag Romania la fund. Severin e printre cei mai abjecti

Pro / Contra
3,7
De acord
21 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
23 voturi

Mama lui Stefan cel Mare

spune:

05.06.2009, 11:14

niste idioti

o tara de pampalaii condusa de idioti. toti politicieni se injura ca la usa cortului, urla si vorbesc urat...cum plm sa te asteptzi ca un copil sa se dezvolte civilizat in aceasta societate bolnava ca romania??????
I-mi este scarba ca sunt roman.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
10 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
13 voturi

 

ReCe

    raspunde:

05.06.2009, 11:43

Scarba ....

Daca nu poti face ceva pentru a schimba aceasta situatie, si tot ceea ce faci este sa iti afisezi scarba, cred ca mai bine te vomiti.
Adaptarea individului la o societate bolnava nu este semn de sanatate, cum zicea cineva...

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
5 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
6 voturi

Lo

    raspunde:

06.06.2009, 16:20

mumei mi Stefan

e simplu : renunta la cetatenie si ia-ti lumea-n cap !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Rank user: x5

05.06.2009, 11:32

inteleg perfect

de ce este calificat dl Severin drept "gargaragiu" (si termenul este bland), dar nu vad de loc de ce ar fi dl Patapievici "frustrat"

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
22 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
23 voturi

 

vaca roz

    raspunde:

05.06.2009, 11:50

desi esti fan base...

trebuie sa recunosti ca hrp nu ii cea mai fericita fata culturala a romaniei...eu as visa sa vad un Plesu la icr, nu unu care arunca sistematic in lupta scutul sau politic... ii jenant ca nu realizezi ca mari oamenii aveau calitatea de a se face intelesi de toti...hrp considera ca neologismele il fac mai atractiv intelectual si mai vizi bil insa nu stiu de ce imi este antipatic. partea aia cu scoala ii o alta discutie...oricum hrp ii produsul Romaniei de azi fara o baza reala de cuantificare a valorilor... nici unul nici alalalt nu+i mai breaz

Pro / Contra
3
Si da, si nu
18 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
19 voturi

releu

spune:

05.06.2009, 11:43

Severin si Patapievici

ciobul si oala sparta.
Dar mai rau e Papapievici: Severin dispretuieste pe unul sau altul, indivizi, Patapievici dispretuieste un popor intreg, aceasta e masura frustarii lui. Nu ma intelegeti: sunteti TOTI prosti

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
27 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
26 voturi

 

Val

Rank user: x5

05.06.2009, 11:48

daa ?

mai citeste, dar nu in ziare de scandal, mergi la sursa !

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
20 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
21 voturi

releu, din Cehia

    raspunde:

05.06.2009, 12:05

daa?

DA ! Vrei sa iti citez din chestia cu fecalele ?
Sau tu nu citesti TOATE sursele ?

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
15 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
16 voturi

V.

    raspunde:

05.06.2009, 15:08

Ai citit ?

ce ? Nu-mi raspunde mie, ci tie insuti.
Documentatia din Cancan, Libertatea si chiar ziare.com nu este suficienta. Primesti deja o materie "digerata" de altii.

Pro / Contra
4,2
De acord
5 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

Mihnea Apostol

    raspunde:

05.06.2009, 16:28

Re: Severin si Patapievici

amandoi sunt reprezentanti de seama ai Comunitatii evreiesti - care striveste Romania ca un constrictor, si nu din '89, ci de la ocupatia sovietica - din '45.
Cel mai mare merit si cea mai mare calitate a lui Severin - este nepotul lui Silviu Brucan.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
10 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
11 voturi

filologul de ocazie

spune:

05.06.2009, 12:21

eroare de sens Severin incult

Domnule Severin, spuneti despre dl. Patapievici ca e un "frustrat in cautare de atentie si refulare", va atrag atentia ca termenul corect e "defulare". Refularea e impingerea in sine, in inconstient. Sunteti incult, domnule Severin, asta e. q.e.d. Daca taceati, intelept ramaneati.

Pro / Contra
3,9
De acord
15 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
14 voturi

 
Leana Ceausescu

spune:

05.06.2009, 12:22

Nici

Patapievici nu o fi intruchiparea competentei, insa nici bursucul HOH nu-i mai mult decat ceea ce spune Patapievici despre el. Ma mira ca la cat de destept pe plan extern se da Severin nu am vazut vreun tovaras de-al lui din PES sa ni-l recomande. Chiar asa dle Severine, de ce nu te inghite Swoboda?

Pro / Contra
3,9
De acord
7 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
8 voturi

 
filologul de ocazie

spune:

05.06.2009, 12:23

eroare de sens Severin incult

Domnule Severin, spuneti despre dl. Patapievici ca e un "frustrat in cautare de atentie si refulare", va atrag atentia ca termenul corect e "defulare". Refularea e impingerea in sine, in inconstient. Sunteti incult, domnule Severin, asta e. q.e.d. Daca taceati, intelept ramaneati.

Pro / Contra
4,6
Total de acord
9 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
8 voturi

 

nimeni

    raspunde:

05.06.2009, 12:35

cine e mai frustrat?

PSd e impotriva intelectualilor...ca si "ceasca"... ei ne "vrea" prosti, da multi, cum vrea "almanahe","care este"...

Pro / Contra
3,9
De acord
7 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
8 voturi

Zen

    raspunde:

05.06.2009, 15:11

da

asa este. Ai surprins bine

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Rank user: x2

05.06.2009, 12:42

'Telectuali de speta rusinii

Pata pe pi e viciu
Si pupa tot ca Riciu
La Cotroceni e coarda
Si la Romani cocarda.
***, scarba.... Din ciclul retineti si evitati.
Doamne iarta, am ajuns sa am oroare la josnicia trapasilor pentru ciolan.
Presedinte, frunte
Ciolanul e punte.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
15 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
14 voturi

 

DR

    raspunde:

06.06.2009, 08:50

esti mandru de tine, Jiene ?

Ai zis-o ! acum fuduleste-te si dormi linistit !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Nae Bolovan

spune:

05.06.2009, 12:54

Asa e cind n-ai de unde alege...

Adrian Severin este modelul tipic de politician Roman a anilor 2009....o ji-godie fara cultura,caracter ,inteligenta si/sau bun simt.....o z-dreanta comunista care nu merita bagata in seama si cu atit mai putin votata....
Patapievici ar trebui sa stie ca daca te bagi in cocina..
o sa ai de a face cu tot felul de porci....
Comentariul lui Boby 23 mi se pare cam prea tare,Patapievici a calcat pe bec cu unele expozitii,jalnice dar platite din plin cu banii publici..
daca nu te pricepi la arte vizuale...e bine sa nu te lasi
consiliat de tot felul de je-guri cu pretentii artistice cum e un Perjovschi si altii din anturajul lui Pata...e pacat...Dar....daca as avea de ales dintre acestia doi tot pe Pata l-as alege....Asa e cind posibilitatile de aleregere sint limitate.....asa ca la noi...

Pro / Contra
3
Si da, si nu
6 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
7 voturi

 
Rank user: x5

05.06.2009, 13:01

A tunat si i-a adunat.....

...pe lista la europarlamentare a Pedeleului numai figuri interesante care mai de care mai rau s-au cum zice romanul " care cere palme" ia auziti aic: Ungureanu, Preda, Macovei, Stolojan...daca ar mai fi fost si Patapievici era menajeria completa!

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
9 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
9 voturi

 
i.mardan

spune:

06.06.2009, 09:51

NAEF,EAT THIS;Adrian Severin(fost ministru de externe in 1997): "Insula Serpilor, virgula, belongs to Ucraine"!

Pană in 1997, cand a obtinut "cadoul" lui Emil Constantinescu(AVEA CONSILIER PREZIDENTIAL PE EVREICA ZOE PETRE), Ucraina era timorată, se manifesta ca un hot care posedă un patrimoniu ilegitim dobandit: succesor juridic al Uniunii Sovietice, deci al rapturilor staliniste. In anul 2001, a inceput să adancească un canal obscur, botezat Bastroe (Repedea) fără să ne informeze. Aici trebuie precizat că frontiera nu merge pe Bratul Chilia pană la vărsarea in Marea Neagră. In iunie 1940, pe cand Moscova bombarda Bucurestiul cu ultimatumuri să cedeze Basarabia si nordul Bucovinei, un desant sovietic a venit pe actualul canal Bastroe si pe canalul Limba si acolo a stabilit granita, adică in interiorul Deltei. Si asa a rămas pană azi, cand Bastroe a devenit frontieră NATO. Mai mult, prin tratatul de frontieră din 2003,EVREUL NASOS ION ILIESCU a semnat că insulele Dalerul Mare, Dalerul Mic, Tătaru si altele vreo cinci apartin tot Ucrainei. Vecinii incepuseră săpăturile,... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 
un admirator

spune:

06.06.2009, 10:24

oare mai stie Domnul Severin cum e cu H2O?!

Sa anuntam SRI-ul? Sa facem cercetari? Sa pedepsim pe cei care au bagaT 2 molecule de H in apa? Mai tine-ti minte domnule Severin ce propuneri aveati despre molecula de apa? Cam aceleasi propuneri le aveti si pentru Romania, Europa, lumea larga ... incultura, incompetenta, demagogie si lista e ... fara sfarsit!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 


Vezi toate cele 62 comentarii