700.000 de euro, adapostul maidanezilor din Sectorul 1

   

700.000 de euro, adapostul maidanezilor din Sectorul 1
In Sectorul 1 din Capitala s-a deschis joi un adapost pentru cainii fara stapan care a costat aproximativ 700.000 de euro si are un total de 136 de spatii de cazare, o zona de birouri si un cabinet veterinar foarte modern.

Adapostul a fost construit pe strada Odaii, nr. 3-5, iar maidanezii adunati de pe strazile sectorului vor fi deparazitati, vaccinati, sterilizati si, daca timp de sapte zile nu vor fi revendicati, vor intra in programul de adoptie, anunta Evenimentul Zilei.

Cetatenii care locuiesc in sectorul 1 si vor sa ceara ridicarea cainilor trebuie sa sune la numarul de telefon 9540.

Bucurestenii care vor sa adopte unul dintre animalele adunate in noul adapost trebuie sa indeplineasca mai multe conditii: sa aiba peste 18 ani, sa se prezinte la sediul centrului cu buletinul in copie si original, sa faca dovada ca dispun de conditiile necesare de intretinere si sa achite o taxa de 150 de lei.

Capacitatea centrului - cu usi si geamuri termopan la fiecare cusca de patrupede - este de 400 de locuri. Potrivit Legii nr. 9/2008, legea "Marinescu", fiecare sector al Capitalei ar trebui sa aiba cate un adapost pentru fiecare dintre sectoare si serviciul Politia Animalelor.
Vineri, 16 Ianuarie 2009, ora 08:44
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 949 ori

Vezi toate cele 32 comentarii
 
unul

spune:

16.01.2009, 09:20

Multa prostie in RO

Traiesc in Canada si nu exista un ciine fara stapin pe strada. Orice animal ramas fara stapin este dus intr-un centru si daca in 2 saptamini nimeni nu-l cumpara animalele sint eutanasiate (mi-am luat o pisicuta dintr-un centru de felul asta). In RO investim 3 sferturi de milion de euro pentru ciini vagabonzi in loc sa-i investim in copii sau batrini care nu au suficiente venituri. Cine iubeste atit de mult animalele sa le ia acasa si sa se ocupe de ele corect. Curatati tara de ciini si politicieni vagabonzi, traiti totusi in Europa si n-am vazut orase ale Europei in care ciinii sa se plimbe liber pe strada. E falsa dragostea fata de ciini vagabonzi, atit timp citn-au stapin ciinii nu reprezinta decit un pericol pentru oameni.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
19 voturi

 

Mali

    raspunde:

16.01.2009, 09:26

Romania...

daca ar fi din acei 700.000 euro sa cumpere locuinte la oameni...NUUUUUUUUUu...nu se poate,dar cand e vorba de animale se gasesc bani.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
14 voturi

Sectorul 1

    raspunde:

16.01.2009, 09:29

Ba nu, hotie

Doar o alta modalitate de a fura din banii publici.
Chiliman este un hot mincinos.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
14 voturi

freier

    raspunde:

16.01.2009, 09:43

prostie multa, asa e

dom'ne ar fi altfel daca nu am fi musai mioritici

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

Cuza

Rank user: x2

16.01.2009, 10:46

Cine zice ala e

Multa prostie in Romania, cert, dar multa prostie si in comentariul dumneavoastra. Cat credeti ca a costat acel minunat centru din Canada de unde v-ati luat pisica? Iar pana la urma 3/4 de milioane nu sunt atat de mult incat sa ajute toti pensionarii sau copii din Romania.

Chiar era nevoie de o astfel de institutie in Bucuresti.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
11 voturi

qaz

    raspunde:

16.01.2009, 12:06

...si de fapt cate locuri?

Sunt de acord cu d-voastra, din pacate de fiecare data cand citesc un articol de genul acesta ma intristez. Odata pt ca nu inteleg de ce a costat atat de mult centrul acesta (chiar nu au reusit sa obtina nici un fel de facilitati?!), de ce trebuia termopan (oricum, in pozele articolelor nu exista asa ceva) si cate locuri sunt de fapt. M-am uitat si in art. din EVZ si acolo apare un al treilea nr, pe langa 136 si 400 - 350! Si in al doilea rand pt ca mereu curg comentariile plate si comparatiile aberante intre caini si copii/batrani/handicapati etc. Nu inteleg ce sens au, sunt probleme diferite, toate trebuie tratate, sper sa nu ajungem sa ne punem problema eutanasierii celor din urma, dupa rationamentul asta...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

bogdan camionagiul

    raspunde:

17.01.2009, 00:36

Lasa, fetitza!

Ca nu se face gaura-n cer!
Cum suportam poponautii, putem suporta si cainii.
Cu o conditie, valabila la cainii vagabonzi si la fetitzele nascute din greseala cu c@aie: sa nu circule pe strazi, dezlegatzi!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

GygyContra

    raspunde:

16.01.2009, 10:53

Ehehehe

Nu este nici o prostie, amice. Sunt doar interese strict mafiote.Daca citim cu atentie articolul, vedem ca fiecare "apartament" are termopane si la geamuri si la usa (un baiat destept trebuie sa le puna, nu?).
Deci in custi normale nu mai pot trai cainii?
Deci 700.000 euro pentru 400 de locuri, este extraordinar de mult. Daca ar fi facut custi, macar de 100 euro/bucata, ar fi iesit 7000 de custi, si nu 400.
Cu toate ca n-am vazut la nimeni acasa, din cei care locuiesc la curte, cum ar arata o cusca de caine la 4 milioane/bucata. Sa fim seriosi, sunt doar banii contribuabilui care se duc in buzunarele "baietilor destepti".
Din pura curiozitate, ar trebui intrebata primaria, ce firma a pus termopane la custi de caine?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
7 voturi

maria din tg mures

    raspunde:

16.01.2009, 12:15

BINE CA AI PLECAT DIN RO

bine ca ai plecat, avem destui rai, pacatosi in RO, sa nu te mai intorci, nu este nevoie de tine, nici de parerile tale.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

Tot un Canadian

    raspunde:

16.01.2009, 14:37

@Moriko

Bine ca au ramas toti nenorocitii si babele iubitoare de animale ca tine in Romania, ca de suferintele oamenilor putin va pasa. Dca tot esti mare aparatoare a cainilor vagabonzi , tu si ceilalti ca tine (VC Tudor and Co.), luatii acasa si puteti sa-i pupati toata ziua , sti tu unde.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

ffffffffffffffff

    raspunde:

16.01.2009, 15:51

fffffffffffffffffffff

Eu cred ca cine iubeste cainii,iubeste si celelalte vietuitoare facute de D-zeu(sau natura,nu conteaza).Cu oamenii(vietuitoare ale lui D-zeu si ei) e mai greu.Pentru ca mint,sunt cruzi,lacomi,ticalosi,inumani.Dar Maria are dreptate.Cum puneti problema,bine ca nu mai sunteti aici.Nu ati fi fost un castig.Ma mir totusi ca sejurul intr-o tara mai civilizatanu v-a schimbat.Si oamenii,si cainii,si alte vietuotoare au loc pe pamant-si nu in burtile crimi.nalilor ucigasi de animale ca alde Tiriac,Nastase.D-zeu e mare,si nu bate cu bata.Bate mult mai rau.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

ha tikva

    raspunde:

16.01.2009, 15:45

olim

cainii sunt fiinte,ca si noi.Cine are un caine,stie ca "dragostea de caine" este neconditionata si totala.Cainii nu cunosc viclenia si tradarea.Despre politicieni..sunt fiinte,dar nu ca noi.Ei respira minciuna si mananca tradare la micul dejun,dejun si seara.24 din 24.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

sick and tired of arrogant romanians from diaspora

    raspunde:

16.01.2009, 21:00

Destula prostie din RO e stramutata in Canada

Se trezeste de multe ori cate "unul" dus de valul vietii pe tarmuri indepartate ca a devenit subit boier, ca e superior, gata sa se dea grande fata de RO, si/sau putindu-i a opinca tot ce e Roman si Romanesc.
Dai de exemplu Canada ca si cum acum 19 ani Canada era si ea ruinata dupa teroarea comunista de 45 de ani sau ca si cum a patimit si ea de pe urma a 2 razboaie mondiale in secolul trecut. Cata prostie la cei care compara RO cu tari care niciodata n-au avut soarta ei sau nu sunt in zona ei geografica !! Romania a patimit mult datorita situarii ei, a vecinilor belicosi si hrapareti pe care i-a avut, a valului istoriei caruia nu i s-a putu opune, a invaziei Armatei Rosii, etc etc etc. RO de azi trebuie comparata cu ea insasi de acum 10, 15 sau 20 de ani - nu cu tarile occidentale care au avut alte conditii istorico-geografice si alta sansa. Romania a avut si are destui oameni cu care se mandreste, in ciuda multor belele si a saraciei in care se zbate inca - dar lucrurile intra... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

Rank user: x2

16.01.2009, 09:37

si

700.000 pentru 400 de caini,socotiti cate adaposturi trebuie construite pt. Bucuresti , mai socotiti si cheltuielile de intretinere.Deci ..... solutia ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
10 voturi

 

a

    raspunde:

16.01.2009, 15:54

asasaseen

Expulzarea tuturor strainilor din PADANIA.Prin straini intelegandu-se si "terroni"(italieni din sud)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

janine

spune:

16.01.2009, 10:11

mare prostie

Locuiesc in sectorul 6, si nu am gasit loc la gradinita de stat pentru copil. Cica nu sunt bani sa se faca alte gradinite. Dar pentru cainii strazii se aloca 700.000 euro. Dar pentru copii strazii ce se face??????

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

 
janine

spune:

16.01.2009, 10:12

mare prostie

Locuiesc in sectorul 6, si nu am gasit loc la gradinita de stat pentru copil. Cica nu sunt bani sa se faca alte gradinite. Dar pentru cainii strazii se aloca 700.000 euro. Dar pentru copii strazii ce se face??????

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
10 voturi

 

iubitor de animale

    raspunde:

16.01.2009, 10:33

gresiti...

Animalele sunt pe strazi datorita inconstientei si rautatii noastre, a oamenilor. Au si ele nevoie de adapost, hrana, ingrijire, tratamente. Eu am 3 caini, o catelusa de 1 an,luata de pe strada cand avea 1-2 luni, sterilizata, vaccinata, ingrijita de mine si, 2 cockerite de 8 ani( locuiesc la bloc). Ajut oameni si copii; merg cu pachete pentru copiii de la scoli speciale etc...Si asta din banii mei de bugetar( invatamant preuniversitar), renuntand de multe ori la mine pentru a putea ajuta...Am o mare satisfactie cand vad oameni multumiti!
Nu inteleg de ce aveti atata rautate cand e vorba de animale??? As vrea sa-mi spuneti daca ati ajutat vreodata pe cineva cu o paine macar...ma refer la oameni...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
14 voturi

janine

    raspunde:

16.01.2009, 11:22

noi gresim????

Si la mine in bloc s-au gasit oameni milosi ca dvs. Au luat un catel de pe strada, l-au crescut de mic, si cand a facut 3 pui, i-au facut catelului o cusca in fata blocului pe spatiul verde al blocului. Vecinii milosi ca dumneata vin cu mancare, dar nu am vazut unul sa stranga si rahatul de caine. Acum ca e frig afara, ii lasa in scara blocului noaptea. Iar eu cand plec dimineata la servici la 7.30 femeia de servici nu e venita inca, iar la parter e plin de *** si de *** de caine. Asa cum am spus am un copil mic, de 2 ani, si nu ma pot juca pe spatiul verde din jurul blocului ca e plin de ***. CAND E VORBA DE CURATENIE, NU CRED CA MAI SUNTETI ASA MILOASA DOAMNA PROFESOARA.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
10 voturi

Cuza

Rank user: x2

16.01.2009, 10:50

Urat

Credeti ca nu se incearca rezolvarea solutiei copiilor strazii? Sa va spun un lucru, stimata doamna: Se incearca, dar ei nu vor. Si cine nu-i intelege? Cine ar da libertatea pe care ti-o ofera strada si cersitul pe munca si studiu? Sincer eu nu as da, chiar daca nu pot sa vorbesc din experienta personala.

PS: Inscrierile la gradinita se fac cu cativa ani inainte daca vrei sa prinzi loc.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
7 voturi

iubitor de animale

    raspunde:

16.01.2009, 16:36

raspuns pt. duduia janine

Nu e cazul sa fiti ironica duduia JANINE; Sunt una din persoanele care aduna dupa catei si, ca mine, sunt multi iubitori de animale. Ca si in cazul oamenilor, nu e vorba de mila, ci de RESPECT! Daca nu ati invatat ce e respectul,indiferent ca se refera la oameni sau animale, mai studiati si urmariti emisiunile din tarile civilizate.
Si apropo, daca e spatiu verde in jurul blocului, nici d-ta cu copilul nu ai voie sa intri pe el! Sau te crezi mai presus de toti si toate?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

maria din tg mures

    raspunde:

16.01.2009, 12:06

ce legatura este intre grădinita si amaratii de catei

daca as avea copii, mi-ar fi frica sa fiu rea, d-zeu te pedepseste cand nu te astepti.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
10 voturi

maria din tg mures

spune:

16.01.2009, 12:03

si cainii au suflet

e un inceput bun, ma bucur ca mai sunt si oameni cu suflet, in caz contrar ar fi bine sa taci, e pacat sa faci rau, chiar cu vorbele.maria

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
8 voturi

 

GygyContra

    raspunde:

16.01.2009, 13:42

Si eu iubesc cainii

dar cand devin deja o problema sociala pentru un stat, atunci trebuisc luate masuri , chiar daca dure.
In ce tara din lume, maidanezii sfasie si omoara oameni pe strada.??? Cred ca ati vazut ca au fost destule cazuri la TV. Si nu este vorba numai de "catzei" cum spuneti ca sa atrageti mila. Personal, am in jurul blocului, vreo 30 de maidanezi, printre care ma strecor cand plec si vin de la servici. Au muscat copii din bloc, nimeni nu ia nici o masura.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
8 voturi

Maidanezu

spune:

16.01.2009, 12:39

Ipocrizie:

Ma intreb cati din milosii de mai sus au ajutat vreodata un copil sau un batran, ca de dat o bucata de paine la un caine nici nu mai vorbesc. Am mai observat ca cei care au copii devin brusc dusmanii animalelor (fac murdar , aduc microbi , vai ) uitandu-si originile ca doar nu ne-am nascut toti la bloc cu apa calda, noi si parintii nostri. Problemele sunt diferite si fiecare trebuie tratata ca atare. Din cate stiu exista fonduri europenne pentru problema cainilor dar nu suntem in stare sa-i cheltuim, la fel si pentru copii. Domnul din Canada oare nu a aflat ca acolo multe adaposturi traiesc din donatii? In final , suntem ipocriti si punem intotdeauna copiii si batranii in fata dar de fapt nu suntem in stare de nimic!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
9 voturi

 

Ria

    raspunde:

16.01.2009, 15:05

caini

Aveti dreptate si ma mira notarea negativa a comentatorilor.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
7 voturi

weret

spune:

16.01.2009, 13:24

Tara plina de caini !

Macar sa ne profilam pe turism , cine vrea s-a vada tara cu ce-i mai multi caini pe strazi s-a vina in romania , toate orasele sunt pline de caini vagabonzi, toate astea se intampla datorita unora care aduna haitele pe langa blocuri dandule mancare nu trebuie omorati dar nici lasati pe strazi s-a muste copii !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
7 voturi

 

wwwwwww

    raspunde:

16.01.2009, 15:58

wwwwwwwwww

Domnule,Romania nu va fi nicand o tara care sa traiasca din turism!Sumtem prea multi pentru asta.Nici macar Malta si Ciprul nu traiesc numai din turism!Sa fim serioasi:daca fiecare din noi am lua un caine maidanez acasa,nu ar mai exista o problema a cainilor maidanezi!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
6 voturi

Boby 23

spune:

16.01.2009, 15:41

CIINELE PRIETEN CREDINCIOS

Cititnd comentariile dv., imi dau seama ca parerile sint impartite. Vin si eu cu un argument. Ciinii trebuie luati,sterilizati, si, functie de virsta, dati spre adoptie...In orice tara civilizata se petrec asa lucurile.Singur este nevoie de gradinite, scoli..spitale,dar acesti ciini reprezinta o problema.Doar nu vrei ca Bucurestiul sa ajunga sa aiba o emblema -ciinele.Nici asta nu ar fi rau.Uitati niste versuri!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

 
Boby 23

spune:

16.01.2009, 15:45

CIINII SINT DE VINA

Nu ciini sint de vina ca nu avem gradinite, scoli, spitale...Nu ciinii sint de vina ca in fiecare an ni se asfalteaza strazile principale, aceleasi, cu multe milioane de euro...Nu ciini sint de vina ca ni s-au ciuntit parcurile. Cititi, va rog aceste versuri, scrise de un poet,nu cred ca o sa-l recunoasteti:"Nu sint aceste animale sfinte, Mai bune decit omul fara minte ?".Sint versuri din poezia "ARCA LUI NOE" - de Corneliu Vadim Tudor ! Ei, ce ziceti ? Stiu ca urmeaza injuraturile, dar poezia este foarte frumoasa si actuala.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

 
bogdan camionagiul

spune:

17.01.2009, 00:33

E si asta un fel de nesimtire!

Vaaaaiiii, ce mult iubim cainii! Si-i lasam sa umble pe strazi, de parc-am fi in cea mai mizerabila mahala din india. Da, dar au crotal la urechi! Si imput trotuarele cu scarna, ca la noi in Cernavoda!
Ce-ar fi fost ca acei 700.000 mii (Doamne, Dumnezeule) sa fi fost folositi pentru copii nascuti fara noroc in lumea asta?
Iar cine iubeste cainii, sa-i ia acasa, nu sa-i lase pe strazi, vaaai, ce mult iubim animalele, dar mai asha, mai ipocrito-nesimtit! Mai de la distanta!
Javre circula pe labele dinapoi, nu numai pe patru labe!
Cat mi-a fost si mi-e de scarba de cazaturi omenesti care baga zeci de mii de euroi in coada cate unei cotartze de caine rapciugos, dar nu i-ar da prin cap sa ingrijeasca un copil nevinovat, care n-a avut noroc in viata!
BLEAH!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

 
din dragoste

spune:

17.01.2009, 12:47

jegosilor

de pestii din cerna-voda nu iti este sila,de traficu de carne vie si de tigani jegosi care te asteapta pe la colturi sa iti dea in cap..flamanzilor nu sunt bani vostri ce va agitati..catelusi au suflet dar la voi...nevoie.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 


Vezi toate cele 32 comentarii