Copiii nostri nu mai sunt copii..
Copiii nostri habar nu au ce inseamna sa fii copil, nu stiu sa fie copii... educatia nu este corespunzatoare, nu face fata situatiei actuale; milioane de parinti sunt plecati in lume si le trimit bani sa faca ce au chef... televizorul si revistele le induc modele nepotrivite varstei, etc... "Copiii nostri" se indragostesc la 10 ani si isi incep viata sexuala la 11-12... Tot ce se intampla este explicabil! Lipsa de educatie, supraveghere, plus anturajul nepotrivit duce la teribilism, violenta, lipsa de respect fata de profesori, autoritati. Cu povesti nu se poate face nimic. Tzine de vindecarea noastra ca natiune si nu o sa se intample prea curand fara un plan general!
spune:
02.05.2008, 12:45
emil
desastru scolile din romania, ajunge sa nu ne mai trimitem copiii la scoli, si pan la urma asa fa fi
lisa
raspunde:
10.05.2008, 12:35
lisa
da adevarat, dar murim cu dreptate in mana
spune:
22.04.2008, 15:13
parinte
eu nu mai imi trimit copilul la scoala pt ca invata numai lucruri rele
spune:
19.04.2008, 15:30
parinte
multi elevi buni incep sa abandoneze scolile din cauza violentei traim o lume uitata de dumnezeu nu avem profesori competenti scoli fara paza, copii trimisi la scoala in nesiguranta sa isi bata cineva joc de ei si romanului e frica de orice presa ce ne mai este de ajutor
spune:
10.04.2008, 16:03
parinte
urgenta totala in scoli nu stati cu mainile in buzunare ca cei rai ii agreseaza pe elevii cei buni luati odata masuri ca ajungem sa nu ne mai trimitem copiii la scoli din cauza unor parinti si profesori care nu pot sa ii stapaneasca pe acesti copiii
spune:
03.04.2008, 05:18
justitiesidreptate.blogspot.com
Intra pe http://justitiesidreptate.blogspot.com/
pentru a afla mai multe
spune:
02.04.2008, 21:26
rusine
rusine pentru cei care nu ia măsuri nu in acest caz, in toate rusine pentru scolile care trăiesc in minciună si nu se ia măsuri din diferite motive pe care le stim cu totii (pile, cadouri,se lasă dusi pe piste false, unii directori pur si simplu nu vor).
rusine pentru cei din inspectorate si cei din minister care stau linistiti atata timp cat nu este copilul lor sau prieteni, cunostinte.
rusine pentru toti care ar putea să facă ceva si nu fac.
rusine pentru părintii care isi lasă odroaslele să experimenteze tot ce este rău pe spinarea altor copii (uni ii formează să aibă calităti de lider si să se descurce in viată).
peste tot este la bază in scolile din romania agresivitatea verbală si corporala.
profesorii văd dar nu prea ia măsuri isi merită soarta ar trebuii să ia mai des bătaie de la elevi ca să aleagă pe ce drum apucă.
eu am pătit-o cu copilul meu, era ceva minor oricum pe langă cazurile de la televizor, am făcut plăngere scrisă si ce credeti?...
(arata tot comentariul)
spune:
02.04.2008, 20:58
un parinte
Ele chiar nu s-au pus in situatia fetei, daca as fi fost in locul parintilor as fi pus fata sa le faca acelasi lucru pe care l-au facut ele cu copilul meu, poate de 10 ori mai rau filmate si postate sa vedem daca le-ar fi placut. Sunt revoltata de cum isi face Justitia din Romania treaba. Cat vom mai indura oare sa vedem astfel de scene , care din nefericire au devenit tot mai dese. Scoala de corectie cea mai grea si apoi puscaria sa sufere pe sfert cat a suferit biata fata. Cele trei sa nu fie iertate si daca sunt intalnite pe strada batjocorite, prinse la colt si lasate in curu gol violate, batute, arse cu tigara si cu fieru incis ca asta merita. NU LE IERTATI FRATILOR, GANDITI-VA LA COPII VOSTRII SI LA VIITORUL LOR IN ACEASTA ROMANIE DE TOT CACATU. Alina mergi mai departe fetita si nu te lasa a doua oara calcata in picioare capu sus, tot raul inspre mai bine. Putere de a trece peste hopul asta greu din viata ta iti doresc, si ai incredere in Dumnezeu. Fi tare!
spune:
02.04.2008, 20:54
un parinte
Romani, nu trebuie iertate niciodata nici fetele care au batut-o si nici ceilalti martori de acolo. Trebuie postate pozele lor pe net si sa-i bagam pe toti la ruleta, pana isi face politia treaba.
spune:
31.03.2008, 21:54
oameni fara inima
buna sunt paula pe mine ma socat acest caz!oare fetele alea daca erau in locul ei ce ar fi facut?ar trebuii pedepsite rau,nu au nici un gram de inima.pacat ca toate astea se intampla in romania!"tara tuturor posibilitatilor"
spune:
29.03.2008, 19:32
Faceti campanie impotriva violentei juvenile
Faceti campanie impotriva violentei juvenile
Cand vedeam la tv ca se facea atata campanie impotriva celor care maltratau animalele, ma minunam...ziceam : "uite ca se sensibilizeaza lumea, se misca ceva", insa totodata vedeam oameni amarati, pe strada, cersetori, oameni saraci, oameni bolnavi.....si....ni ci o campanie...Pt. o pisica moarta am vazut ditamai campania....sa vad ce faceti impotriva violentei...Sa vad acum daca suntem sau nu o natie ipocrita...Ce au facut fetele alea fetitei este abominabil...nu am sa judec eu ceea ce ar trebui sau nu facut pt ca exista un Dumnezeu in cer care judeca si da rasplata cuvenita fiecaruia....insa atat timp cat copii isi au idoli execrabili pe care ii vad prin filme, vedete de 2 lei (vechi)....violenta in exces, lipsa de educatie crasa....ce sa cei de la o natie care invata democratia de la tv...iar educatia si iau din filme, manele si pornografie...Inaint e educatia era stas in scoli...acum primeste unul o palma la scoala, isi da proful...
(arata tot comentariul)
spune:
28.03.2008, 22:01
SUNT INGROZIT
SUNT INGROZIT DE CEEA CE SE INTAMPLA.CHIAR NU EXISTA LEGI IN ROMANIA?CUM DOAR NOTA 2?PENTRU FAPTA PE CARE AU COMIS-O?
CHIAR NU SE SESIZEAZA NIMENI.CUM ADICA,CERCETATE IN LIBERTATE?LA INCHISOAREA SPECIALA PENTRU MINORI TREBUIESC DUSE ACESTE 3 ANIMALE SI CEI CARE ERAU DE FATA.
NU ESTE POSIBIL ASA CEVA.....PEDEAPSA CEA MAI ASPRA TREBUIE SA O SIMTA PE PIELEA LOR SA INTRE LA RACOARE.
CU RESPECT HORATIU DUMITRESCU
P.S=VA ROG LUATI MASURILE CELE MAI DRASTICE IMPOTRIVA ACESTOR 3 ANIMALESI PE CEI CARE NU AU INTERVENIT
spune:
28.03.2008, 14:42
un parinte
Genul asta de probleme nu se rezolva cu circ ci se rezolva cu tact si bun simt. Acum, tot ce se intampla se da pe internet. Nu mai intereseaza pe nimeni rezolvarea ci mahalaua! Pacat de copii aia prosti, care in loc sa faca ore, pierd vremea pe la scoala si fac si ei ce-i duce mintea! Pana cand nu vom pune educatia pe primul loc si nu ne vom ocupa cu seriozitate de copii nostri, nu avem nici o sansa sa renastem ca popor. Suntem imbolnaviti de tot felul de mahalagii si escroci care spun ca ne reprezinta!
spune:
28.03.2008, 14:35
un parinte
urgenta totala pentru scoli sa nu se mai intample asa ceva!!!
sunt criminale nu altceva
spune:
28.03.2008, 05:05
fata
a, pai le-as da eu la fetele alea , vagaboandele alea inputite, sa vada ce inseamna maltratare, eu o sa le caut si o sa le bag parul tuns pe gat....ca asta merita...sanchi , teribilismul de azi!!!ordinare !!! sa le fie cu pacat.
spune:
27.03.2008, 11:24
vay
sunt fff trista... cele trei fete ar trebui trimise la scoala de corectie...si baietii care au fost acolo nu sunt mai prejos de ele...
iar motivul...vay de ele...si vay de educatia primita acasa...degeaba au note bune la scoala daca se comporta ca niste animale...
JusticeAndPunishment
raspunde:
28.03.2008, 03:40
infractoarele
surorile gemene Andreea Dragomir(16ani),Alina Dragomir cu colega lor Sorina Dumitrescu(din Liceul "Elena Cuza" liceul pedagogic sector 6 Bucuresti au torturat aceasta fetita din gelozie pt ca iubitul uneia din ele Andreea Dragomir,poreclitul "Sticks"(din liceul nr.8) un tigan consumator si traficant de droguri ar fi placut-o pe fata si i-a facut curte pe mess(pe care ea l-a si refuzat);tocmai de aceea el le-a instigat cum ca fetitza s-ar fi dat la el ca sa provoace scandalul(a premeditat tot acest tigan infractor cu grupul lui de agresori);
iar cel care filmeaza Stefan Catu alt tigan din gasca agresorilor acum o luna a violat-o pe fetita intr-o patiserie parasita de pe str.Dealul Ţugulea,unde obisnuia acest grup sa mearga si sa faca orgii,contacte sexuale intre elevi cu sau fara consimtamantul unora;
iar ei o santajau cu treaba asta profitand de frica ei,au maltratat-o si incercau sa-i impuna teroare si frica fetitei!
La sfarsitul torturii si bataii,umilirii,taierii parului si...
(arata tot comentariul)
MIRA_Fi
raspunde:
28.03.2008, 05:48
Pari informat
Dar tu de unde stii asa bine tot ce s-a intamplat?
spune:
27.03.2008, 10:05
Nelamurire
Poate n-am inteles eu bine, insa articolul spune ca mai erau doi baieti care au filmat intregul incident. Mi se pare cel putin aiurea ca adolescentii in cauza, in timp ce o fata era agresata la modul asta, sa stea sa se uite si sa filmeze ca la un bal, in loc sa intervina si sa o salveze pe victima. Personal, i-as trimite la aceeasi sectie de politie pentru intocmirea dosarului penal de complicitate. Mie mi se pare ca s-au distrat grozav, iar asta nu e catusi de putin firesc.
spune:
27.03.2008, 03:01
CAND AUTARITATIE NU FAC DREPTATEA / NOI APLICAM LEGEA LEGILOR>
Copie . " ORGANIZATIA NU ACEPT SI SERIFII DIN CARPATI "
aurel cai: art. 16 . " Nimeni nu este mai presus de lege " constitutia romaniei si Legea 15 -internazionala Concilliu Europei /1951. "
aurel cai: si. I I
aurel cai: " Libertatea Unora NU este si Nu trebuie
aurel cai: sa Insemneze Nedreptatea ,sau suferinta altora . " ( Ioan Fagarasanul -zis Gura de Aur. 1977 )
aurel cai: < Dupa Lovitura de stat din decembrie 1989 ,care a fost data de gruparea satanista a lui Ion iliescu si a satanistilor americani... Si sub pretextul si lozinca satanica , a " asa zisei Libertati si a DEMON- CTATIEI" si care se traduce si inseamna in limba haldeinana ( Drac- Liber si duh necurat in libertate ); Iata ,ca sa Incalcat Toate legile lui Dumnezeu si ale Dumnezeirii sale.
aurel cai: Iar asa zisa Noua conducere a lui Iliescu si toti cei ce sau Instalat la Putere dupa 1989 si pana in prezent, care sau perindat pe la conducerea romaniei...
(arata tot comentariul)
spune:
26.03.2008, 20:17
LA PUSCARIE
ACLASI LUCRU DORESC SA PATEASCA SI ELE SA SIMTA SI PATINTII LOR ACELASI LUCRU.DACA I SE INTIMPLA COPILULUI MEU ASA CEVA LE DESFIGURAM SI LE MUTILAM.
ADRIAN
raspunde:
26.03.2008, 20:27
LA PUSCARIE
SINT DE ACORD SA SE DUCA LA PUSCARIE NU MERITA SA TRIASCA PRINTRE OAMENI
spune:
26.03.2008, 19:49
Trebuie pedepsiti exemplar
Trebuie pedepsiti exemplar toti cei care au luat parte la acest eveniment si cei care au asistat fara sa faca nimic fetei. Sunt vinovati si cei care au filmat fara sa intervina . Eu i-as exmatricula pe toti!
spune:
26.03.2008, 07:10
Presedintele tace, primul ministru tace, ministrul invatamantului tace.
Cazul ar terebui rezolvat rapid de autoritatile stataului. Sa fie un exemplu pentru altii. Inainte de razboi, un hot era plimbat cu prada prin oras (sa-l vada lumea) apoi era bagat dupa gratii. Era obilgat sa strige in gura mare : "cine mai face ca mine, ca mine sa petreaca". O exmatriculare (din toate scolile din tara) ar fi cea mai simpla pedeapsa. Nici pedeapsa penala nu trebuie exclusa (si pentru complici). Sa mearga la "mistrie" sa vada ce este munca. Nemtii ne trimit in satele romanesti delicventii minori pentru reeducare (prin munca). De ce nu facem si noi acelasi lucru ? In loc de foarfeca sa le punem in mana bata cu care sa pazeasca ciurda.
spune:
26.03.2008, 02:22
Domnule Ioan de Chicago, ma tem de ceva comfuzii care tin de violenta !
Vreau sa va spun numai doua lucturi pe care eu le consider importante ! Stiu ca si in scolile americane este un grad de violenta posbila, dar si profesori de exceptie ca peste tot ! Numarul unu, toti romanii spuneau ca in Romania se facea scoala adevarata si in america numai modelaj si proecte ! Nu stiu aia nici tabla inmultirii nici care este capitala Homdurasului ! Realitatea este alta ! Invatamantul romanesc a fost mai milt informativ iar cel american este mai mult formativ ! De genul bun cetatean, bun lucrator, bun... in sfatsit ! Este cumva mai direct ! Intai te arunca in apa si dupa aceia iti spune : cu o mana inoata si cu cealalta da din picioare ! In Romania, era altfel ! Inveti istoria inotului de la inceputuri si pama in zilele noastre, numele cozilor de topor care au inventat inotul pe spate spre deosebire de cei care inoata pe burta si asa mai departe ! Punctul doi se refere in general la ceia ce numeam noi cei sapte ani de acasa ! In ultima instanta, un parinte, in mod... (arata tot comentariul)
spune:
26.03.2008, 00:14
PARINTII SUNT DE VINA
CELE 3 PANARAME AR TREBUI EXMATRICULATE FARA A AVEA DREPTUL SA SE MAI INSCRIE IN VREO FORMA DE INVATAMANT.
CELE 3 PANARAME SUNT MARI TARATURI SI TREBUIE PEDEPSITE EXAMPLAR
spune:
25.03.2008, 22:46
No comment
Niste tarfe. Ar trebui sa ajunga nu in puscarie, ci pe mana unor baietzi....sa le bage la produs si sa plateasca vreo 20 ani si sa ramana cu traume pt tot restul vietii. Tarfe ieftine si proaste
Taci, bai, noname ***!
Esti tampit, bre! Gandeste inainte sa scrii!
taci tu mai burlane
raspunde:
28.03.2008, 14:17
taci tu mai burlane
se vede ca nu ai copii....tampit esti tu bre
spune:
25.03.2008, 21:29
Strada =Scoala?
Care scoli stimabile?
Pai daca un primar se bate cu cineva pe strada inseamna ca e violenta in primarie? Sau daca un ziarist se bate cu cineva in restaurant inseamna ca e violenta in redactie?
Acum orice incident in care sunt implicati elevi, oriunde s-ar petrece, il prezentati ca si cum ar avea loc in scoala.
Fetele acelea erau eleve, intr-adevar, puteau sa fie in timpul programului, dar, domnilor, erau pe STRADA, nu in scoala!
parinte
raspunde:
28.03.2008, 14:24
parinet
stimabile din cauza scolii se intampla asta de aceea a fost in fata scolii de ce nu sa intamplat in fata casei?
eu nu zic ca numai profesorii sunt de vina dat majoritatea agresiunilor se trag de la scoala
parinte
raspunde:
08.04.2008, 13:11
parinte
profesorii si parinti la fel needucati,spunea un elev intr-un autobuz am masina tare,mi se cumpara tot ce imi doresc cu profesori de la scoala iau ore am numa note de 9 si 10 mi se rupe iam cumparat pe toti,printi mei sunt in comitet ma doare in pix etc. asta e Romania
elev silitor
raspunde:
03.05.2008, 14:04
elev
scoala trebuie sa isi pastreze prestigiul si de aceea nu e scoala
spune:
25.03.2008, 21:14
Violenta si Legea.
Cu cat legea este mai permisiva cu atat violentele sunt mai mari.Mostenim violenta,ura si intolerata de la comunisti si din pacate cei care au venit la putere pina acuma nu au facut nimic sa schimbe ceva.E violenta in familie,in scoala,pe strada, in limbajul politicienilor.De fotbal cred ca nu mai are rost sa vorbim.Din pacate politicienii nu vad asta si de altfel nu au nici un interes sa vada.Daca s-ar aplica legea cati ar mai fi in libertate?
spune:
25.03.2008, 20:59
Scoloile din Romania, cuib de toleranta si incompetenta...
Scoloile din Romania, cuib de toleranta si incompetenta...,
si spun asta caci nu cea ce fac copii( scolariii) care fac cite o gluma proasta si ajunge in internet ca motiv de scandal, acest timp lam avut si noi, trebuie sa recunoastem, problema este ca scolari sunt lipsiti de activitati creative care iar putea schimba sistemul de invatamnt si atractia cat mai multa a materilor, uni din ei vin la scoala penru caipreseaza parinti alti ca sasi ridice alocatia de stat care este sasaun sistem gresit, ce are scoala cu alocatia de stat?
Siu cazuri in care LICEUL NR.2 din Targu jiu und Jandami sau Corpul de Securitate care ar trebui sa asigure paza scoli si a impiedica activitati de vandalism sau apararea scolarilor, ei bate, jigneste, isi insuseste obiecte sau bani dela scolari,iar fetele sunt batute si agresate sexual de acesti indivizi au fost cazuri semnalate dar conducerea scoli e face ca ploua.
Asa ca iata toleranta si incompetenta celor car sunt de drept si au aceasta raspundera ca...
(arata tot comentariul)
spune:
25.03.2008, 20:41
Noroc ca nu au dreptul sa poarte arme
Ce sa putut lua bun in 18 ani dela socialistia(capitalisti)de peste ocean .acolo se inpusca e si mai rau.In SU si Canada dela varsta de 12 ani copii nu mai au treba cu parinti.Din scoal li-se spun ca dela varsta respectiva de 12 ani pot sa plece dela parinti sunt liberi.Daca parinti sunt mai severi si nu sa ii bata ci numai sa li-se fac observatiisau sa ridice tonul asupre lor .Sunt invatati sa ii recleme la politie.Totul ceia ce petrec sunt numi scene copiate din filmele pe care le difuzeza televiziunile din romania pentru a-se inbogati magnati ca Felix-Motanul,Vantu si alti Filme cu talhari,omoruri inpuscturi tot ce se poate face mai rau.Asta vad si invata tineri adolescenti din tara.Se stie ca raul pleca din familie dar copilul de cand pleca de acasa parinti ocupati cu serviciul nu mai stie ce fac odraslele lor.Inspecial Capitala e intesata de escroci borfasi deorece se pot asunde mai usor unde e populatie multa.Un lucru ce nu sa luat bun dela cei de peste ocean e aceia ca acolo... (arata tot comentariul)
orlando
raspunde:
25.03.2008, 21:02
De unde stii?
Raul nu vine de peste ocean, e chiar la noi in tara...legi pe care nu le respecta nimeni incepind de sus si terminind cu cei de jos..apropo..de la 12 ani copii au voie sa mearga singuri la scoala...pina atunci numai cu insotitor
Alt parinte
raspunde:
26.03.2008, 05:30
Mai parinte
Ba tembelule , tu stii ceva despre copii din SUA si Canada si 12 ani; dar stii de la aragaz sau de la desene animate.Pana la 12 ani nu ai voie sa-i lasi nesupravegheati (cu cheia de gat , ca in ro).Asta e singura legatura intre copii si '12 ani". In rest bati campii!!!! Succes!
spune:
25.03.2008, 20:36
vrajeli
ia nu mai bateti cimpii,voi cei "indignati",aduceti-va aminte de anii de scoala,stiti foarte bine ca toti copii sint la fel,adica rautaciosi,si de asemenea,intotdeauna a existat o "oaie neagra"a clasei,de care majoritatea elevilor isi bateau joc.Lucrurile nu sint diferite azi,fata de cum erau odata.Asa ca taceti din gura,ca si voi ati fost la fel cind erati copii.
deliuta
raspunde:
25.03.2008, 20:56
Educatia!!!
Si noi eram "rai" si neastamparati si ne certam cu copiii azi ,maine ne impacam ,dar stiam de respectul parintilor, chiar de rusine si de ce nu ?? de frica , chiar daca nu mancam noi bataie ,decat o nuielusa pe fund din cand in cand ,dar ...a fost cu folos.
Tinerii si adolescentii de azi privesc aceasta "democratie " intr-un mod gresit. Ar trebui incurajati sa citeasca mai mult,sa participe la activitati diverse ( dansuri ,desen, etc ) .Eu cred ca eram inscrisa la mai toate cluburile de dans,desen,masinute..:)) chiar daca mergeam pe rand la ele,cand aveam timp, dar astfel eram ocupata ,nu aveam timp de astfel de marsavenii care TREBUIE pedepsite si mediatizate.Daca azi le iertam ,maine vor fi infractoare periculoase, vorba altor cititori.Iar dascalii fac si ei ce pot, nu pot obliga adolescentii la nimic,dar un parinte TREBUIE sa stie unde e copilul lui ,ce face ,care sunt prietenii lui/ei, trebuie purtate conversatii cu ei ,si din modul in care raspund , se poarta , trebuie sa-si...
(arata tot comentariul)
Pentru un fost elev!
Cu "oaia neagra" ai dreptate .Dar ce vrei sa spui ,cu "majoritatea isi batea joc". Sper ca nu-l ardeati cu tigara. Toate au o limita .Filmele sant de vina.P.S. Se vede ca nu ai inca copii/ Doamne fereste sa fie al tau 'Oaia neagra"
un fost elev
raspunde:
25.03.2008, 21:30
mda
nu ardea nimeni pe nimeni cu tigara,asta nu e bine,insa o"oaie neagra"e cineva de care fiecare face mishto,exista "oi negre"in toate scolile din lumea asta,iar Romania nu-i diferita.Fata din acest filmulet nu e prima si nici ultima.
spune:
25.03.2008, 20:11
Este inadmisibil
ce se intimpla in Romania acum. NUmai in filme de groaza poti auzi despre asa ceva. In America ca in toate tarile civilizate copiii cu probleme de oroice fel sint separati de cei normali. Este CEVA foarte srios tratat dee profesori, sint consilieri, spitalele au doctori si consilieri unde mergi cu copilul si se INCEARCA din toate partile aducerea acelui copil la normal. Exmatriculare pentru acte anti-sociale si asa mai departe. EXISTA DICIPLINA si se OBSERVA imediat ceea ce nu este deviat de la normal, chemati parintii care obligat fac ceva...In Romania va fi o MARE NENOROCIRE la nivel national daca mai conduc tara acesti NENOROCITI carora nu le pasa decit de odraslele lor, sa se imbogateasca rapid, femei etc. in frunte cu huliganul chior si betiv, marinar securist si caracter extrem de periculos.
nu cont
raspunde:
25.03.2008, 20:32
:D
sooper marfa... mwe basexu :))
nici o scuza pentru"derbedei"
Peste tot este la fel. O mare responsabilitate si vina are si familia. Astazi nu mai poti urechia un copil. Te reclama pierzi serviciul.Sotia este profesor la liceu. Sunt de-o obraznicie crunta. Te faci ca nu vezi, iti faci interesul.Poti "maca" bataie de la elevi.In America nici ca parinte nu poti sa-ti bati copilul. Te reclama si faci puscarie. Am"mancat " de doua ori bataie de la August Popescu cu nuiaua la palma si pana am terminat scoala am fost cel mai cuminte. Nu stiu cum este mai bine, dar copilul care nu are un discernamant trebuie sa stie si de frica. NU ma pot pronunta. Dar in cazul de fata ,pedeapsa trebuie sa fie exemplara. Daca "judecatori" vor fi indulgenti,totul va fi pierdut.
spune:
25.03.2008, 19:08
Ideea lui DAN
ca toate faptele antisociale sa fie inregistrate de politie ,iar la angajare sa se ceara dosarul,este excelenta. Si scolile ar trebui sa aiba un dosar pt.fiecare elev in care sa se treaca toate faptele de indisciplina. Oricat vi s-ar parea de bizar, acest lucru se petrece in f.multe tari din lume, unde copiii cu probleme de comportament (minore, nu ca al crimnalelor din articol) sunt izolati de cei normali in clase speciale si sunt f strict urmariti.
puscarias
raspunde:
25.03.2008, 19:47
Dana, cum vrei tu
ca aceste fapte antisociale sa fie inregistrate la politie cind oamenii ciubucurilor ( adica ai legii ) nu au evidente la marile crime, furturi, acte de coruptie nationala ( privatizari ), etc. ?
In ce tara crezi ca te afli ?
nickname01
raspunde:
25.03.2008, 20:37
c penibil
tu t auzi c spui "criminale"?:O potzi s defineshti termenu'?
vrei sami spui k nu teai batut niciodata in totzi anii tai de liceu, shc gen, etc? numa k nai av ghinionu s fie un *** kre s te filmeze sh sa t dea p post;) asha k hai so lasam in colo d treaba;)
spune:
25.03.2008, 18:58
Revoltator
ce se intampla in Ro, inacceptabil. Atat de primitivi sa fi ajuns? Ce etnie au protagonistele? Pedeapsa trebuie sa fie exemplara si mediatizata ca si fapta, sa le piara pofts si altora sa le imite.
spune:
25.03.2008, 18:02
Nu este numai problema scolii romanesti !
Peste tot sant inregistrate acte de violenta ! Aceste cazuri sait de competenta directa a politiei si bineanteles ale societatii in care traim ! Invatamantul este victima acestor acte criminale si nicdecum responsabil sau anchetator ! Invatatorii si profesorii nostri, legal si moral nu au permisiunea sa se suprapuna peste organele abilitate in acest sens ! Societatea are posibilitatea dea analiza psihologia si cauza acestor acte, iar politia de a le preveni sau ancheta la timp si eficient !
gramatica
raspunde:
25.03.2008, 18:47
dute in m .ata daca asta ti se pare tie inportant din acest articol
mare dobitoc
spune:
25.03.2008, 17:27
Ceea ce fac tinerii
este FOARTE BINE SI NORMAL.
Ei se adapteaza de mici la societatea SOCIALISTA Europeana care INCURAJEAZA orice faradelege, crima, hotie, prostitutie, etc.
Nu pot decit sa felicit tinara generatie !!!
spune:
25.03.2008, 17:21
Copiii astia ar trebui obligati sa mearga la activitati extrascolare si la centre psihologice pentru descoperirea problemelor comportamentale.
va bagatzi totzi in seama
raspunde:
25.03.2008, 20:41
pffff
tu te'auzi :))
anonim
raspunde:
27.03.2008, 15:56
problema
dat tu auzi ce spui?
Acele ar trebiu trimise la scoala de corectie , si sa primeasca o amenda usturatoare.
spune:
25.03.2008, 17:12
Mai rau decat cainii vagabonzi
Am citit mai devreme un articol despre agresiunea cainilor vagabonzi, vedeti vreo diferentza? numai ca bietii caini sunt hamesiti de foame, de frig si speriati de bataie, si in timp vor fi omorati, dar aceste bestii nu se pot numi altfel, daca la varsta asta nu au mila mai tarziu vor fi infractoare periculoase
bob
raspunde:
28.03.2008, 14:20
bob
cel mai tare comentariu
aveti mare dreptate
spune:
25.03.2008, 17:01
Scoala de corectie
Prea multi vagabonzi si vagaboante in Romania. Se pare ca multi romanasi i-au copiat pe tigani si in prostia lor se cred si tare destepti (vezi manele de prost gust). Oare chiar a disparut scoala de corectie pentru adolescenti?
Cred ca Politia ar trebui sa inregistreze toate infractiunile comise in cursul vietii de o persoana, iar angajatorii sa-si verifice candidatii pe baza informatiilor de la Politie. In felul asta, adolescentii astia tampitii s-ar mai cumintii de frica consecintelor pe care le vor indura pe parcursul vietii datorita prostiilor pe care le fac acum. Numai cu frica se poate face educatie la prosti.
muntele_meu@yahoo ,com
raspunde:
29.03.2008, 10:23
CRIMINALELE
SUNTETI CRIMINALE,LA PUSCARIE CU TOTI
parinte
raspunde:
30.03.2008, 19:38
parinte
ce vrei sa spui - criminale la feminin si toti la masculin...
exprimate corect pt. a intelege ceva...
eleva
raspunde:
04.04.2008, 15:31
niste ***
dak erau fete cuminti si educate nu faceau asa ceva se denota k fac parte dintr-o familie cu parinti de aceeasi natura la varsta lor sa vb asa urat :))) de o face pe aia mica in toate felurile .panarame ordinare