Cezar Preda: Boc a avut o scapare cand l-a injurat pe Ciutacu

   

Cezar Preda: Boc a avut o scapare cand l-a injurat pe Ciutacu
Vicepresedintele PD-L Cezar Preda a declarat, vineri, intr-o conferinta de presa, ca Emil Boc "a avut o scapare" cand s-a referit la jurnalistul Victor Ciutacu folosind cuvintele "derbedeul dracului".

Preda sustine ca este foarte posibil ca premierul sa fi folosit aceste cuvinte din cauza unei stari de tensiune dar si ca astfel de aprecieri la adresa jurnalistilor nu sunt oportune, fiind important ca ele sa nu devina un obicei.

Cezar Preda a adaugat ca in mod cert Boc regreta acum afirmatiile lansate la adresa jurnalistului Victor Ciutacu, cu atat mai mult cu cat premierul a avut intotdeauna o relatie buna cu presa.

"Boc inainte de a fi fost crescut de partid pentru aceasta functie a fost produsul presei. Boc este produsul presei. A fost un gentleman fata de presa, de aceea spun ca a fost o scapare pe care acum o regreta. Probabil tensiunea acumulata de cand e premier, e si perioada aceasta", a incheiat Preda, citat de Mediafax.
Citeste mai multe despre Cezar Preda Boc Ciutacu derbedeu
Vineri, 12 Iunie 2009, ora 14:39
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 2489 ori

Vezi toate cele 45 comentarii
 

12.06.2009, 14:44

Pozitie rezervata

Preda are dreptate, bok se tot scapa pe el!!!

Iar de nervos e mereu nervos deoarece Emil papagalul e obsedat de inaltimea sa si asta din cauza acelor femei care i-au refuzat avansurile deoarece e prea pitic.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
41 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
43 voturi

 

gelu

12.06.2009, 14:52

dan1111 si nokia9 doi securisit cre..ti..ni, ha, ha,ha!!!

"Infrastructura CFR este facuta praf, mor oamenii in trenuri deraiate, iar Mihai Necolaiciuc, fostul sef al CFR, a disparut din tara cu un miliard de euro din bugetul alocat societatii nationale feroviare. Necolaiciuc a fost uns sef la CFR de Anca Boagiu, la recomandarea lui Traian Basescu, care l-a promovat seful Regionalei CFR Iasi.
In mediile feroviare s-a raspindit informatia ca Necolaiciuc este ruda cu Maria Basescu, sotia presedintelui. Amindoi sunt nascuti in zona Gurii Humorului. Tatal Mariei Basescu, Gheorghe Andrusca, a fost militian in Cajvana, linga Gura Humorului. Necolaiciuc a sponsorizat o sumedenie de activitati ale PD, fiind creatia acestui partid. In afara de Basescu si Boagiu, a intretinut legaturi de familie cu Boc, Blaga, Udrea si Berceanu. Necolaiciuc nu a fugit din tara, ci a fost scos de serviciile noastre de informatii prin Bulgaria si Austria.
Cita vreme Internele au fost conduse de democratul Vasile Blaga, acesta n-a facut niciun demers pentru ca... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
32 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
32 voturi

Rank user: x5

12.06.2009, 15:04

Asa cum am spus , domnule Dan , placa de patefon zgariata se invarte intr-una ;

Cat despre "rabufnirea" dlui Boc , eu nu o scuz , eu o aplaud .
De mult si de la mai multi trebuia sa o ia in muflex impertinentul .
Boc face ceva in tara asta , derbedeul nu produce decat scandal si ura .
Nu se poate , nu este corect ca niste neica-nimeni impopotonati cu titulatura de "jurnalist" sa fie pe picior de egalitate cu un prim-ministru . Mai ales cu unul care este nevoit sa gaseasca solutii sa nu patim ca Letonia , de exemplu .
Apropos , de perioada in care ciutacul era consigliere la Musetescu , cel cu multele vanzari , nu se mai pomeneste ? Pe atat de multi sa fi omenit ministrul , ca nimeni nu indrazneste sa ridice piatra ?

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
36 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
39 voturi

Rank user: x2

12.06.2009, 15:26

Pentru toata lumea...

Problema este, ca domnul Boc trebuie verificat cu privire la infectarea cu virusul A/H1N1. Pentru ca la noi, in Romania, porcii cu doua picioare ne omoara. Virusul asta este periculos; si dupa cum ne spunea nenea Ciutacu s-ar parea ca domnul premier sa aibe anumite simptome... In ce priveste regretul cred ca ar trebui sa-l faca public, nu sa se ascunda in spatele pantalonilor colegilor de partid. Asa cum i-a spus "derbedeul ***", poate sa-i spuna: bai Ciutacule imi pare rau pentru afirmatiile facute, intrucat nu stiam ca este microfonul deschis; imi cer scuze, dar TU tot derbedeu ramai pentru mine, ca mi-am facut-o singur ca pros-tul. Daca ii parea rau nu facea afirmatia cu zambetul pe buze. Ghinionul a fost ca nu se oprise volumul microfonului. Ce ne mai mira! Asta este modul in care politicianul roman ii vede pe cei din jurul lui. Elena Ceausescu ne facea viermi, asta ne crede dobitoci... Uita ca sunt niste cersetori de voturi!

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
22 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
23 voturi

Rank user: x3

12.06.2009, 16:25

A APARUT UN ARTICOL FOARTE INTERESANT PE CARE DOMNUL BOC AR TREBUI SA-L CITEASCA

De ce e bine sa iti ceri sincer iertare
Vineri, 12 Iunie 2009, ora 16:05
Sursa: Ziare.com
Autor: Camelia Badea

Citez: "Psihologul Carol Osborn, cercetator la UCLA, sustine ca mai bine iti iei inima in dinti si rezolvi singur situatia."
"Sentimentul de vina conduce la cresterea presiunii sanguine, mareste pulsul si ne face sa transpiram numai la gandul ca va trebui sa il infruntam pe cel fata de care am gresit si sa ii cerem iertare.
Dar odata depasit momentul, ambele persoane implicate intr-o astfel de situatie neplacuta se vor simti mai bine. Cu conditia bineinteles ca scuzele sa fie sincere."


Asa ca domnule Boc, daca psihologul spune ca este bine - "sa-ti ceri scuze" - pentru ambele parti; faceti-o macar pentru domnul Ciutacu. Ca EU pe dumneavoastra NU VA CRED. Ranjetul ala de pe fata dumneavoastra cand l-ati facut derbedeu, nu ma lasa sa cred ca ati facut-o involuntar.

Cu stima al dumneavoastra, shakira2van

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
14 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
15 voturi

antiprosti

    raspunde:

12.06.2009, 19:26

Dl Boc poate a avut o scapare, dar cei mai multi au gandit' 'Bine i-a zis!'

In plus cred ca aproape toata lumea e de acord ca presa ca institutie sau ca notiune, nu are nimic in comun cu Ciutacu, care nu e decat un derbedeu si atat. Bravo Dl Boc!

Pro / Contra
5
Total de acord
5 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

gelu

12.06.2009, 14:58

dan1111, tu intelegi cele citite???

Eu am aratat cauza din care acesta e nervos, din cauza tufelor pe care Boc obsedatul sexual a pus ochii s-a fost refuzat deoarece unora dintre ele nu le plac prea piticii. Daca vrei sa te certi cearta-te cu tufele care nu sunt multumite de inaltimea lui, nu cu mine.

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
23 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
28 voturi

"Gelu Oligofrenu' de Antena"

    raspunde:

12.06.2009, 16:17

Serviciuri, Serviciuri ...pt....Oligofreni!--------- Voiculescu cauta Oligofreni "mai superiori" decit GeluOligofrenu Guitza Aiurea prin Potaia23

Aplicatiile se vor trimite la Antena3

in atentia "maestrilor oligofreni" DANA GRECU si RADU TUDOR

Interviul va fi cu "oligofrenii speciali" BADEA , STAN si CIUTACU

Pro / Contra
4,6
Total de acord
9 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
11 voturi

Bafto Delo Gelo

    raspunde:

12.06.2009, 17:12

Pe gelu, dejectia bulibasei de la Antene

Ca si pe seful lui cioroiul Felix ii roade la ficatzi ca Basescu ne este tigan de-ai lor.

Pro / Contra
5
Total de acord
5 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
7 voturi

cetatean_revoltat_ APOLITIC

    raspunde:

12.06.2009, 15:16

BOK - e un F L O K -

In foarte scurt timp nu va mai fi PRIM MINISTRU - acest GUVERN , va fi dat jos de cetatenii nemultumiti de JAFURILE POLITICE pe care le da din ORDINUL lui BESESCU.
Cetatenii - nu vor mai rabda mult ....ascultati ce va spun...
JOS F.S.N.,JOS F.S.N.,JOS F.S.N.,JOS F.S.N.

Pro / Contra
2,4
Impotriva
23 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
26 voturi

cip-cirip

spune:

12.06.2009, 14:43

da de ce?

ciutacu este un distrus cu bale la gura::)) merita sa fie injurat....

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
35 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
38 voturi

 

DEDU

    raspunde:

12.06.2009, 15:02

VECHEA POVESTE:EDUCATIA LA ROMANI

Am devenit animale nesimtitoare.Nimeni nu ;MERITA; sa fie injurat nici tu.Trebuie sa ne comportam ca niste oameni CIVILIZATI ce au intrat in U.E.Trivialitatile apar in gura unor oameni nepregatiti,crescuti la stana s-au pe maidan care in anume momente nu au in bagajul lor de cunostinte cuvinte suficiente pentru dialog si brusc trec la stadiul de ANIMAL.Ceea ce este mai grav este faptul ca poate ocupa o asemenea functie inalta in stat UN ANIMAL.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
18 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
18 voturi

Ciutaci, Voiculesti si restul lumii

    raspunde:

12.06.2009, 16:28

Nu domnule Dedu

Ma tem ca aveti dreptate doar la maniera ideala, va rog sa imi aratati un ziarist din Romania care ar merita aprecierea noastra, cu vreo doua exceptii,oricum au si ei citeva minusuri, mai putin Dl. Ilie Serbanescu, acesta fiind jurnalist de presa economica, d-nii Ilie Serbanescu Cornel Nistorescu, Ursu si CTP, ma refer strict la presa scrisa, restul au intentii mai mult sau mai putin partizane in rolul de manipulare cu orice pret al opiniei publice rominesti, mai ales cei din presa vizuala, aici mai integri i-as mentiona pe D-nii Turcescu si Hurezeanu, In rest Dl. Ciutacu face parte dintr-o oficina securist-tiganeasca, respectiv Grivco si subsidiarele. faptul ca Dl. Boc la apelat astfel, dupa terminarea interventiei, personal nu imi spune nimic. Imi permit insa sa mi-l inchipui pe Dl. Ciutacu, care , poate, concomitent, cu apelativul adresat de dl. Boc, isi suna seful, adica pe Voiculescu ( fara Dl.) si il intreba "V-a placut sefu' cum l-am aranjat pe c....l asta de Boc ?, la care... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
9 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
10 voturi

cc

    raspunde:

12.06.2009, 16:46

mai terminati cu astea

Dupa cum a spus Dedu, nimeni nu merita sa fie injurat. Cita vreme un ziarist iti vorbeste frumos, fara sa te injure, nu ai dreptul sa il injuri. Nu iti convin intrebarile? Ei, si ce? Esti platit din bani publici, trebuie sa raspunzi.
Dar in Romania pina si marinarului i s-au gasit scuze pt "pasa.rica", "ga.ozar", etc. Cine se-aseamana, se-aduna

Pro / Contra
3
Si da, si nu
12 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
12 voturi

Geo1

    raspunde:

12.06.2009, 16:47

ai dreptate Dedu

Toti suntem apropiati de un partid sau altul si toti discutam in contradictoriu pe diferite motive politice si nu numai , asta nu inseamna ca trebuie sa ne si injuram ca la usa cortului.

Pro / Contra
4,3
De acord
6 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
6 voturi

Yorik

    raspunde:

12.06.2009, 17:01

greseala ii apartine lui BOC !

de ce ? ptr. ca s-a bagat in haznaua de la canalizarea A-3 si s-a infestat cu limbajul folosit acolo !

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
7 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

L'anglais

    raspunde:

12.06.2009, 20:14

Dedule tu esti mai pr'ost,

ca toti la un loc, in plus mai esti si agramat.Aici e problema acestei tari, nulitati ca tine care nici nu stiu a scrie corect vin si ne dau lectii de moralitate.E jale si presimt ca veti scoate capul, voi astia afonii, din ce in ce mai mult caci vi se permite...

Pro / Contra
3,7
De acord
3 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

euuu

spune:

12.06.2009, 14:46

felicitari

la ce fata de om avorton are ciutacu..( si numele il tradeaza ) si eu as fii procedat la fel ca si dl.Boc... Sa nu mai vorbim de limbajul pe care il foloseste acest asa zis jurnalist...

Pro / Contra
3,7
De acord
25 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
29 voturi

 
Rank user: x5

12.06.2009, 14:57

VEZI EMISIUNILE

Cred ca incidentul trebuie uitat, nu este dl. Boc omul cel mai vulgar din politica romaneasca!

In plus, nici maniera de a vorbi a domnului Ciutacu nu este ireprosabila, iar felul in care se exprima colegul de emisiune, dl. Stan, este de-a dreptul necuviincios, uneori!
Pacat, multe dintre emisiunile moderate de dl.Gadea sunt chiar interesante, stridentele gratuite le strica, uneori!

Pro / Contra
4,1
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
19 voturi

 

Cetateanu turmentatat care nu stie cu cine a votat

    raspunde:

12.06.2009, 16:09

@ vasi

Imi pare rau, dar nu putem trece cu vederea un astfel de incident. Cred ca domnul Boc trebuie sa-si ceara scuze publice cu privire la afirmatia facuta. Ii este dator cu scuze, domnului Ciutacu. Daca nu o face inseamna ca nu merita sa fie numit om; este o j.i.g.o.d.i.e.! Un premier nu se exprima astfel, dar astia sunt politicienii nostrii de Dambovita!

Pro / Contra
1,7
Impotriva
11 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
11 voturi

Be

spune:

12.06.2009, 14:59

Este Boc egal in drepturi si indatoriri cu un ziarist ?

Daca DA dati PLUS, daca NU dati MINUS. Daca nu conteaza nu dati nimic.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
18 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
18 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

12.06.2009, 15:16

Expunere publica sau anonimat

Cea mai corecta observatie.Un om politic, atunci cind se hotaraste sa aiba niste beneificii de pe urma prestatiei sale, atunci cind este platit din bani publici, trebuie sa-si pastreze rangul.Cind intri pe scena politica, cind devii persoana publica, iti asumi si unele riscuri.Daca stai prost cu nervii, daca esti prea sensibil, nu ai ce cauta in politica. Ramii la catedra sau la meseria de baza.Daca te expui, deii automat subiect de presa si nu numai. Cine vrea sa traiasca in anonimat, in anonimat sa ramina ! Sigur, atunci nimeni nici macar unh ziarist nu te-ar "afecta",nu te-ar "deranja", cu intrebari incuietoare...

Pro / Contra
2
Impotriva
16 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
16 voturi

"Latraul de Antena"

    raspunde:

12.06.2009, 15:20

Serviciuri, Serviciuri ...pt....Oligofreni!--------- Voiculescu cauta Oligofreni "mai superiori" decit GeluOligofrenu Guitza Aiurea prin Potaia23

Aplicatiile se vor trimite la Antena3

in atentia "maestrilor oligofreni" DANA GRECU si RADU TUDOR

Interviul va fi cu "oligofrenii speciali" BADEA , STAN si CIUTACU

Pro / Contra
4,1
De acord
14 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
14 voturi

FECHETE

    raspunde:

12.06.2009, 15:20

MEDIOCRITATEA COBORARII MORALE

Se vede de la o posta ca ;BE;i-ti este prescurtarea de la BERBEC numele de familie ce te reprezinta perfect.De aici si faptul ca poate ai venit de la stana de putin timp si nu poti face diferenta intre PRIM MINISTRU si un ziarist oarecare.Prim ministru este unul singur ziaristi cu sutele,unii mai buni altii mai putin,mitocani s-au nu,ei nu constituie prin ce spun entitati de luat in seama, de urmat s-au care ar pronunta cumva aprecieri de nivelul guvernului s-au tarii.Nu crezi ca este o coborare grava in ochii unor oameni educati(cred ca la tine nu este cazul)a unor oameni corecti cu familii care nu au in bagajul lor injuratura,sa constate ca Boc cel pe care l-au votat se comporta la fel s-au mai grav decat orice ciutaci?

Pro / Contra
3,9
De acord
7 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
8 voturi

Be

    raspunde:

12.06.2009, 15:42

Mai negrule

ce-ai cu mine? ce-ti facui eu?

Pro / Contra
4,2
De acord
5 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

Rank user: x3

12.06.2009, 15:09

Admit

ca exprimarea Primului Ministru nu a fost cea mai "fericita",si e bine ca Cezar Preda a reactionat cu scuze.Nu ma impiedica insa sa observ ca aceasta afirmatie a lui Boc a fost facuta DUPA incheierea emisiunii,dar,de!...antenele au scoala stapanului lor Voiculescu,ele te imprima si te filmeaza tot timpul,fie ca au acordul tau sau nu.Mentalitate de securist.Din punctul meu de vedere,Ciutacu a fost caracterizat perfect.UN DERBEDEU,slugarnic insa cu protejatii stapanului sau Voiculescu.In lipsa unei legislatii care sa puna ordine in presa,ciutacii astia isi permit sa provoace,sa insinueze,sa haituiasca si sa injure pe oricine in virtutea "libertatii la opinie"si a ideii ca "noi va platim salariile".Daca cineva isi permite sa reactioneze,atunci incep sa urle din gura de sarpe ca presa este ingradita,ca este incalcat dreptul la libera exprimare.Un proces cu acesti indivizi este sortit esecului,pentru ca ar incepe sa tipe imediat ca Basescu asmute justitia pe ei.Eu cred ca o LEGE a PRESEI... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4,3
De acord
12 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
16 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

12.06.2009, 15:19

CENZURA

Sa se instituie CENZURA !!!!!!!!!!!! Observ ca unora le este tare de de vremurile cind "daca nu erai cu noi, sigur erai impotriva noastra ". Trebuie sa ne aliniem, sa strigam in cor lozinci, sa ne reintoarcem la stadiul de turma. Asta nu se va intimpla niciodata...Degeaba si-o doresc unii si altii...

Pro / Contra
1,7
Impotriva
12 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
13 voturi

"Virusul Felix- Crescent"

    raspunde:

12.06.2009, 15:24

Serviciuri, Serviciuri ...pt....Oligofreni!--------- Voiculescu cauta Oligofreni "mai superiori" decit GeluOligofrenu Guitza Aiurea prin Potaia23

Aplicatiile se vor trimite la Antena3

in atentia "maestrilor oligofreni" DANA GRECU si RADU TUDOR

Interviul va fi cu "oligofrenii speciali" BADEA , STAN si CIUTACU

Pro / Contra
4,5
Total de acord
8 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
8 voturi

Rank user: x3

12.06.2009, 15:25

Nu de cenzura

e vorba,in nici un caz nu ma refeream la asa ceva,ci la o LEGE in care fiecare sa raspunda pentru afirmatiile sale.Daca ai fi persoana publica si ai citi undeva ca sotia ta "e o c.urva care s-a intins cu totii arabii" (citat din ziarul TRICOLORUL" cu referire la Elena Udrea)te rog sa-mi spui sincer,cum te-ai simti si, mai ales, ce i-ai face autorului acestei "stiri".

Pro / Contra
5
Total de acord
10 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
10 voturi

Rank user: x5

12.06.2009, 15:28

DE ACORD

A, "DAN 111", cu aceasta lege, sigur ca as fi de acord. Nici nu se pune problema. Fiecare om trebuie sa raspunda, sa aduca dovezi atunci cind spune ceva...Numai nebu.ilor nu li se cere asta...Celor care au proprietatea cuvintelor, celor care au o functie, sau chiar si omului simplu, atunci cind face o afirmatie, trebuie sa i se ceara dovezi. Este clar asta.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
10 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
10 voturi

Stefan Jianu

Rank user: x2

12.06.2009, 15:58

Peste tot in lume opinia este respectata (in China este altfel)

Un premier destept sau un politician, stie sa ocoleasca o opinie. Dar sa raspunzi printr-o golanie, este rusinos. Iar in momentul in care esti o persoana publica trebuie sa te porti frumos si la WC. (nu insinuez nimic domnule B.)

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
11 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
13 voturi

valentin.m

    raspunde:

13.06.2009, 07:48

Te dearanjeaza jurnalisti, dar nu te deranjeaza hoti si banditi romaniei.

HAI SA OMARAM PRESA SI JURNALISTI CARE NE ARATA HOTIILE SI JAFURILE DIN ROMANIA.
HAI SA OMORAM SI SA DISTRUGEM PRESA SI ATUNCI DESPRE CE VORBIM?
NU MAI AVEM VOIE SA VORBIM SI SA SCRIE NIMIC SI NE INTOARCEM LA DICTATURA.
NU ESTE PERMIS SA FACI DINTR-O FEMEIE-COPIL, ADICA EBA ESTE COPIL LA 30 DE ANI, SIGUR ARE PROBLEME CU CAPUL PENTRU CA ARE MINTEA ODIHNITA SI DINTR-UN BOC SA IASA POC, CAND LA EL IESE FOC SI PROSTII CAT CUPRINDE.
Critica si injura jurnalisti pentru ca scriu despre furaciunile lor, dar nu va deranjeaza ca ne fura si jefuiesc de 20 de ani si va deranjeaza jurnalisti.
Pe BASE il deranjeaza VANTU, dar nu spune ca si el este beneficiar marca VANTU-FNI cu 3,3 miliarde lei.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Rank user: x2

12.06.2009, 15:45

Mai bine derbedeu decat mincinos, mai bine pe stada decat in partid

In aceasta tara, condusa de oamani fini, finuti, fice si amante. Eu, Stefan Jianu, mentionez nu-i recunosc pe acesti domni ca fiind din aceiasi tara cu mine,ma declar DERBEDEU si al-*** !

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
9 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
10 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

12.06.2009, 15:52

DE acord

DE ACORD ! Intr-o tara de cumetrii, de bisnitari fara rusine, care se declara "iubitori de tara si grijulii cu poporul", de indivizi imbogatiti fara rusine, oameni care de 20 de ani au fost SALARIATI la Stat, indiferent ca au fost consilieri,secretari de stat,ministri, sub-ministri,presedinti de stat sau ce-or fi fost ei,sigur ca da, este mai bine sa de declari derbedeu, decit LINGAU ! Sint de acord !

Pro / Contra
3
Si da, si nu
8 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

Rank user: x2

12.06.2009, 15:48

frumosii i.d.i.o.t.i. care ne conduc...

Daca dom' P.M. nu mai are nervi si scapa t.am.p.e.n.i.i prin propriul "orificiu bucal", inseamna ca nu mai are nici rezerve in ceea ce priveste capacitatea de a conduce un guvern. De aceea, ii recomand calduros sa-si dea d.r.a.c.u.l.u.i. demisia, ca si-asa a facut numai t.a.m.p.e.n.i.i de cand incearca sa ne convinga cat de destept, frumos si inalt este el! Daca in specialitatea sa de baza - drept constitutional - face numai gafe monumentale, eu unul nu am incredere ca poate sa faca fata functiei de prim ministru! Dovada? Nenumaratele gafe economice, politice si de imagine, pe care presa-uneori rautacioasa, ce-i drept-le-a expus pe larg! Asa ca, lasa-neeee, lasa-neee, Bokuleeeee!!!

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
16 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
17 voturi

 
valentin.m

spune:

12.06.2009, 16:10

Ce cool e BOC DERBEDEUL PULITIC

Mare minune ce a facut.
Mare isparava ce a facut.
S-a K.A.K.A.T in drum si SCALDATOARE CAND ERA MIC.
In primul rand a vrut sa-i arate sepului BASE-INA CHIAORA ca poate injura si el jurnalisti.
In al doilea rand asta e valoarea puliticianului roman.
In al treilea rand este un dispret total fata de cetateanul roman care ii voteaza sa le apere interesele, dar ei se tin de furat, jefuit, tepuit si injurat si zic ca sunt COOLI.
PUSCA SI CUREAUA LATA, CE DERBEDEU ERAM ODATA
CUCU SI PUPAZA
PUSCA SI CUREAUA LATA, CE DE *** M-AM FACUT ODATA
CUCU SI PUPAZA
PUSCA SI CUREAUA LATA, CE PROST AM DEVENIT DEOADATA
CUCU SI PUPAZA
PUSCA SI CUREAUA LATA, CE SEF *** CHIOARA AVEAM ODATA
CUCU SI PUPAZA
PUSCA SI CUREAUA LATA, CE GAOZAR ERAM ODATA
CUCU SI PUPAZA
PUSCA SI CUREAUA LATA, CE VOTURI FURAM OADATA
CUCU SI PUPAZA
PUSCA SI CUREAUA LATA, CE OM ERAM ODATA
CUCU SI PUPAZA
PUSCA SI CUREAUA LATA, BOC SI *** MOARTA
CUCU SI PUPAZA
PUSCA SI CUREAUA LATA, MAMA ESTE INCANTATA
CUCU SI... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
13 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
14 voturi

 

Psihiatrul tau

    raspunde:

12.06.2009, 16:33

Bravo

Ai scris mult esti obosit, ia Rudotelul si asteapta sa vina nevestica de la piata cu scandicul, nopate buna pina la debitarea altor ineptii.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
6 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

valentin.m

    raspunde:

12.06.2009, 19:14

Psihiatrul RUDOTEL

In afara de RUDOTEL mai cunosti asi alte tratamente evreiesti?
Pe evreii ofticosi ii scoti din minti cu realitatea si au vevoie de RUDOTEL.
Cand spui de BANCOREX, ORI FNI SAU SAFI te face nebun, ori iti recomanda RUDOTEL.
Cand scri despre escroci, mafioti si ticalosi PULITICI ESTI extremist si iti recomanda RUDOTEL.
Era corect sa scrie si pentru ce este recomandat RUDOTELUL ca eu nu stiu ce este?
Poate trebuie luat dupa sau inainte de conferintele lui BOC-CUCU SI BASE-PUPAZA si eu nu stiu.
RUDOTELUL se ia cu mici si chifla ori cu coliva pe paine?
RUDOTELUL se da odata cu petrolul romanesc ori cu resursele din MAREA NEAGRA?
Si dupa aceea vin Psihiatrii si SALVAREA?
Eu nu sunt din romania, sunt din GONGO si nu stiu decat ca in romania este CORUPTIE FARA CORUPTI SI TORTIONARI EVREI COMUNISTI FARA CRIME si nu stiu daca RUDOTELUL ajuta sa aflam CORUPTI ORI TORTINARI ROMANIEI si sa-i bagam la bulau.
Nu stiu bai, evreu spurcat cu RUDOTELUL TAU, daca vreodata PRIMARIILE VOR... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,3
Impotriva
3 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
4 voturi

frunzaverde

spune:

12.06.2009, 16:21

PAI SA-SI CEARA DRACU' SCUZE!!!

PAI SA-SI CEARA DRACU' SCUZE!!!

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
5 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
7 voturi

 
sile

spune:

12.06.2009, 16:32

Care scuze si de ce?

Evident ca Boc a gresit. Dar oare nu este omeneste de inteles? Studiati doar ce si cum s-a discutat la Sinteza Zilei de ani buni de zile. Si pe ce ton. Si comparati cu ce i-a scapat lui Boc printre dinti, adica mareata injuratura (cica!) "dobitocul ***". Vai de mine, a fost atinsa demnitatea jurnalistului Ciutacu. Care demnitate? Care jurnalist?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

stefan1

    raspunde:

12.06.2009, 16:42

M-am convins

Traim intr-o tara de dobitoci, ne merita soarta

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

lejionaru'

    raspunde:

13.06.2009, 01:02

Te mai doare capu' , "intelijentule"?!

Jurnalistul care, in mod sigur are mai multa vacantă decat ai tu școala, ciumpalac "dă București", ala care ești!!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

georgy

spune:

12.06.2009, 17:14

un caz singular nu poate fi considerat eticheta

daca stam si analizam prezentarile anterioare ale domnului Boc in fata presei, nu avem nimic ce sa-i reprosam, este politicianul perfect. intra-adevar s-a intamplat o singura data sa foloseasca un limbaj mai indecent, dar oricine mai greseste, asta nu insemna ca se poate generaliza de la un caz singular si nici eticheta o persoana...e ilogic

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 
Kleenex

spune:

12.06.2009, 20:12

Tonomatele de pe (antena)3

Boc este o persona cultivata, un profesor universitar cu merite recunoscute in mediile academice. Cu siguranta, el regreta scaparea care a avut-o, intr-un moment tensionat, e drept. Insa, sa nu spuna cineva ca mizeriile de ziaristi de pe Antena 3 n-ar merita asta. Tonomatele nu fac altceva decat toaca zi de zi, minut de minut, cate in frunza si in iarba, tot de misca, toate in defavoarea lui Basescu si a tot ce-l inconjoara. Asta bineinteles, din comanda motanului Felix, securistul de frunte al politicii romanesti. Asemena pseudo-ziaristi/analisti/comentatori dau o nota proasta jurnalismului din Romania. Dar ce nu face banul??? hm...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

www.guvernarea.ro

    raspunde:

07.08.2009, 21:04

oferta

Contra unei sume rezonabile, sa zicem 100 euro, ai fi de acord sa-ti trag un sut in ***?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

www.guvernarea.ro

spune:

07.08.2009, 21:01

scapare

Scapare de gaze.In cinstea lui Basescu.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 


Vezi toate cele 45 comentarii