Mitropolitul Banatului, IPS Nicolae Corneanu, internat in spital

   

Mitropolitul Banatului, IPS Nicolae Corneanu, internat in spital
Mitropolitul Banatului, IPS Nicolae Corneanu, este internat la Institutul de Cardiologie din Timisoara.

Directorul Institutului de Cardiologie din Timisoara, rectorul Stefan Iosif Dragulescu a declarat pentru NewsIn ca mitropolitul a cerut medicilor sa nu ofere informatii cu privire la boala sa.

"Este internat la noi, insa ne-a solicitat sa nu dezvaluim presei informatii. Nu va pot da niciun fel de detaliu", a precizat Dragulescu. Se pare ca mitropolitul se afla in spital de cateva zile.

Potrivit unor surse din cadrul unitatii, mitropolitul ar fi fost internat pentru investigatii pe cord.

IPS Nicolae Corneanu este supus unui linsaj mediatic din data de 25 mai, de cand s-a impartasit la Biserica Greco-Catolica "Sfanta Maria Regina Pacii si a Unitatii" din Timisoara.
Duminica, 22 Iunie 2008, ora 14:35
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 3074 ori

Vezi toate cele 37 comentarii
 
9ky

spune:

22.06.2008, 15:31

m''da

cei care il acuza, adica confratii sai in episcopat, cum pot predica credinciosilor lor cuvintele lui Iisus, de "saptezeci de ori cate sapte" iertarea? sau iertarea este doar in spovada iar condamnarea este dupa barna si pai...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
8 voturi

 

pacatosu

    raspunde:

22.06.2008, 18:41

iertare

sa se impartaseasca cu cine vrea, daca vrea ca nu-l opreste nimeni dar nu sub cupola ortodoxiei,asta este de neiertat.Este o vanzare,dupa ce ca ne-au vandut tara si suntem slugi pe la straini ne vor si sufletul sa ni-l vanda acesti pastori ....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
4 voturi

Akritas

    raspunde:

22.06.2008, 18:55

ecumenism=globalizare

In cazul de fata, cind este vorba de erezie,orice crestin poate lua atitudine, deoarece priveste adevarul credintei stabilit si probat sub indrumarea Duhului Sfint in cele 7 sinoade ecumenice.Asadar Biserica ortodoxa nu a facut compromisuri in ceea ce priveste dogma, ci adevarul de credinta a fost probat de Sinoade, in dezbateri, cu argumente logice si spirituale de netagaduit.Daca insa un reprezentant al Bisericii a facut compromis cu puterea politica, sau cu orice altceva, este problema lui, insa cind este vorba de erezie de unitatea bisericii, atunci este vorba de cu totul altceva(mitropolitul, atunci cind a facut pact cu comunistii, si mai apoi a recunoscut, i-a fost iertat lui, si era problema lui personala, dar acum, nu mai este numai problema lui, pentru ca este vorba de adevarul credintei si ataca unitatea bisericii, pentru ca biserica este una singura).Iata ce spune Parintele Staniloae despre catolicism, uniti, si unitatea bisericii:
"Biserica Romano-Catolică si Biserica... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

taranu

    raspunde:

22.06.2008, 21:23

PACATELE CONTRA DUHULUI SFINT nu se iarta pe pamint vb MINTUITORULUI

sint cuvintele Sfintei Scripturi ,asa scrie la noi LA VOI care sint aceste pacate ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

banatean de departe

    raspunde:

23.06.2008, 11:56

tot ce a facut Corneanu e o simpla impartasanie CATRE 'cel de sus'...

Talibanii ortodocsi securisti de bor, turbeaza sovietic in ingustimea lor mentala, umana, filozofica, gnoseologica si "crestineasca"...

Oare toti credinciosii ordodocsi romani ce sunt aruncati pe tot acest glob, sunt brusc pacatosi datorita faptului ca nu gasesc o biserica ortodoxa crestina in preajma? Dar popii ordodocsi din strainatate ce nu au in marea lor majoritate o biserica ortodoxa, CI INCHIRIAZA un lacas (in majoritate catolic) dar si temple, sunt si ei la fel de brusc pacatosi??? Impartasirea in aceste conditii, echivaleaza cu o tradare?

Inghesuirea intregului univers in limita unei parohii este singura pozitie acceptabila pentru ingustele minti fanatice a "perfectiunii bor"?

Adica toti romanii din strainatate sunt pacatosi pe vecie deoarece la vreme de mare nevoie spirituala, ba chiar de disperare au intrat sa se impartaseasca intr-o alta biserica la alt preot indiferent de credinta acestuia???

Ati vazut voi vreodata un roman disperat departe de casa? Cei ce... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

Nicole

spune:

22.06.2008, 15:51

Boala ar trebui sa fie un motiv serios ca sa se retraga!

Ar da dovada ca nu face jocurile cercurilor de interese straine de interesele BOR si ale credinciosilor sai.

Intrebare pentru greco-catolici si romano-catolici: Daca sustineti cu atita tarie si toleranta democratia pina si in Sfintele Taine, de ce nu tineti si voi post ca ortodocsii si sa va spovediti si impartasiti la preotii ortodocsi?

Asa va place democratia? Cu beneficii numai pentru voi?

Si ca sa spunem adevarul despre beneficii, romanii care au devenit greco-catolici fortat acum 3 secole nu au fost decit niste noi contribuabili pentru Vatican. Acum nu se urmareste decit acelasi lucru: sa se mareasca numarul contribuabililor catre Roma.

Beneficiul este vadit numai de partea celor care forteaza trecerea romanilor ortodocsi la greco-catolici, pentru ca avantajele vor fi nule ca si in trecut.

Mitropolitului Nicolae sa-i dea Dumnezeu sanatate trupeasca si sufleteasca ca sa isi ceara iertare pentru ce a facut si sa se pocaiasca sincer.
Pentru ca el a aruncat bulgarele pe care... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
3 voturi

 

Sireteanu

    raspunde:

22.06.2008, 16:20

Nicole

In nestiinta ta afla ca in Biserica Catolica se recomanda ca atunci cind in localitatea unde te afli nu este biserica de rit catolic credinciosii pot merge la Biserica Ortodaxa. La noi la ortodocsi se interzice frecventarea Bisericii catolice. In ce priveste situatia Mitropolitului Corneanu este doar o manifestare de prostie a ierarhiei ortodoxe. El nu a gresit cu nimic. S-a impartasit cu Hristos.Pentru tine este un Hristos Catolic si unul Ortodox? Pune mina pe carte si vei constata ca Cei ce-l condamna fac propaganda ieftina specific ortodoxiei de tara, fara sa se ridice la nivel; intelectual.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

Un greco-catolic bucurestean

    raspunde:

22.06.2008, 16:31

Adevarat ecumenism!

Absolut ADEVARAT! Preotul din parohia noastra ne indeamna sa facem acest lucru, adica, in lipsa unei biserici greco-catolice, sa frecventam slujbele la ortodocsi, sa ne spovedim si bineinteles, sa ne impartasim acolo!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

bum bum

    raspunde:

22.06.2008, 17:20

nicole

care este problema cu viata ta, fetito, de esti atat de plina de ura si venin? te simti grasa si urata?
sper sa iesi la liman candva!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Remus

spune:

22.06.2008, 16:27

Lasati-l in pace pe Corneanu!

Lasati-l talibanilor din BOR in pace pe IPSS Corneanu! Nu va ajunge ca l-ati bagat in spital? De ce vreti sa tulburati apele limpezi ale convietuirii fratesti din Mitroplia Sa? Vreti neaparaat confruntare, vreti tensiuni interconfesionale precum in Ardealul lui Anania? Nu uitati, ca cel ce ridica sabia asupra altuia, de sabie va pieri!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

PR

    raspunde:

22.06.2008, 17:57

Il lasam Remus!

Il lasam,pacatelor lui,sa si le ispaseasca. Sper ca daca se mai impartaseste odata la greco-catolicii si daca da si ceva bani pentru cumpararea de indulgete,o sa i-se ierte pacatele.Papa vostru poate face asta,el este,,inlocuitorul lui D.zeu,,cu sediul la Vatican.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

David

    raspunde:

22.06.2008, 18:15

Reges

Papa este o personalitae mondiala din pacate Patriarhul nostru este un nimeni nestiut nici de credinciosi.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

PR

    raspunde:

22.06.2008, 21:48

Aici,jos.

Este aici pe pamant ,,doar,, considerat ca o astfel de persoana dar pentru mine nu are nici o valoare. Ce ne poti spune de scolile de diversiune Iezuite ale Papei ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Sireteanu

    raspunde:

23.06.2008, 09:51

Bizar

Nu-ti face probleme ca ierarhii ortodacsi nu vor avea nici in alta parte un loc mai ridicat. Ce sunt sfintii declarati de un organism numit el si bisericesc decit ceea ce alt organism numit stat declara EROI.
Lucrurile sunt mai profunde si implica o solida pregatire pe care credinciosii nostri nu o au sau nici nu vor s-o aiba ei prefara sa creada orbeste. Numai ca lui Dumnezeu nu-place sa fii putin la minte ca el ti-a dat-o buna dar tu nu te-ai straduit. Te asigur ca asa cum e pe pamint este si-n ceruri dar cind tu vei constata aceasta va fi prea tirziu

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

Severus

spune:

22.06.2008, 18:15

Adevarat ecumenism!

"Vreau să mă impărtăsesc la ortodocsi“ PS Mesian, omologul greco-catolic al Mitropolitului Banatului, doreste să intoarcă gestul, impărtăsindu-se intr-o biserică ortodoxă. "Doresc foarte mult lucrul acesta, dar trebuie asteptat momentul potrivit. Dacă as face gestul acesta acum as fi acuzat de ipocrizie. In plus, mi-e teamă că dacă am grăbi lucrurile, toate s-ar sparge in capul dansului“, a declarat episcopul greco-catolic din Lugoj. Acesta il consideră pe omologul său ortodox un om al ecumenismului, al unitătii si al lui Dumnezeu, nu numai pentru romani, ci pentru lumea intreagă. "Lumea este ignorantă, de aici si flama iscată in jurul subiectului. Lumea e needucată, atata vreme cat poate să-l acuze pe IPS Corneanu că s-a impărtăsit si să spună astfel că e o crimă să-l primesti pe Hristos. Istoria ne spune că atunci cand ne vom impărtăsi din acelasi vin si din aceeasi paine, vom ajunge la unitatea deplină crestină“, a explicat PS Mesian.... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

taranu

    raspunde:

22.06.2008, 21:16

ATENTIE !!!

daca se Impartaseste din nou intr-o BISERICA ORTODOXA inseamna ca ia pacatele PAPAle facute de PAPISTII de la Vatican ,,, Isia ia Crimele PAPALE asupra ORTODOXIEI , CRIMELE asupra Calugarilor de la Muntele ATHOS , CRIMELE asupra PAPALE asupra ORTODOXIEI din ARDEAL , asupra Sfintilor ARDELENI ...CRIMELE incepute de opinca lui MOHAMED si continuate de PAPISTI de la VATICAN ..uffff zice Mintuitorul '' Ve-ti avea ochi si nu ve-ti vedea ,urechi veti avea si nu veti auzii''

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Nicole

    raspunde:

22.06.2008, 22:11

Da, intra-adevar, lumea este needucata ca si tine!

Cultura religioasa la romani este atit de subtire, ca o confunda cu manifestarile din sfera literaturii laice, a teatrului sau massmediei.

Juramintul teologic ortodox, facut cu mina de Sf. Evanghelie, interzice celui care il depune sa isi ia libertatea de a hotari de unul singur unde si cum se impartaseste. La aceasta ora in tara, sute de absolventi ai institutelor teologice il depun sau il vor depune duminica viitoare. Ce vor crede ei cind vor vedea ca tocmai un mitropolit il incalca. De exemplu, absolventii teologi din Timisoara.

Needucatii sint cei care judeca fara sa se informeze si apoi acuza, pun la zid, agreseaza pe ceilalti.
Mitropolitul Nicolae Corneanu trebuie sa isi ceara iertare de la noi, pentru ca ne-a calcat in picioare demnitatea si buna credinta.

In rest, pentru cei care sint ingrijorati cum ma simt, ma simt foarte bine, nici grasa, nici singura, nu ma preocupa asemenea probleme pentru ca nu le am.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Sireteanu

    raspunde:

23.06.2008, 09:42

Nicole

Nu-i cazul sa fim exclusivisti. Cit priveste juramintul pe Biblie si Evanghelie il depun si parlamentarii pentru ca asa a insistat poetul Ion Alexandru dar acest juramint ramine tot lipsit de orice simtamint launtric ca la popi.
Aici nu vorbim de dezamagiri pentru neuniformizare, teologia este mai profunda dar din pacate noi o confesionalizam. Ce conteaza ca Cruciadele au fost duse in numele credintei sau Jihadul, acestea sunt indoctrinari pentru atingerea unui scop de cei ce detin puterea si-i pot influienta in favoarea lor pe altii. Cit priveste aspectulcu impartasirea el este pentru cei care nu se ridica mai sus de un stadiu. Spre Ex. .dupa impartasanie spunem credinciosilor sa nu sarute icoanele sau mina parintilor..., dar aceasta este nu pentru ca ar fi pacat daca cineva saruta mina mamei dupa impartasanie ,...ci se incearca sa-i determine pe cei impartasiti sa nu faca imediat dragoste. iata deci ca au scop educativ. Eu vreau sa intelegi ca actiunea mitropolitului nu l-a... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

Agapos

spune:

22.06.2008, 20:21

Talibani?

Niciodata in istorie, nu s-a intamplat ca Biserica Ortodoxa sa fi condamnat la moarte pe cineva pentru apostazie, cum au facut papistasii, calvinii si mahomedanii!
Singurele pedepse sunt oprirea de la Impartasire(afurisire) si anatemizarea. Nici una din aceste pedepse, nu atenteaza la integritatea fizica a celui in cauza.
Imi doresc ca mitropolitul Nicolae sa sa reuseasca sa-si calce pe inima, sa-si ceara iertare si sa-l apuce sfarsitul impacat cu Dumnezeu.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

 

bozgorul ORTODOX

    raspunde:

22.06.2008, 21:20

ce spune Sfinta Scriptura ???

Tatal DUMNEZEU cel ATOTIITORUL spune prin gura MINTUITORULUI ISUS HRISTOS , "Orice pacat va fii iertat pe pamint daca stii cum sa-ti ceri iertare ,numai pacatul contra DUHULUI SFINT nu se iarta pe pamint"

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Kookie

spune:

22.06.2008, 21:25

Lui Agapos

Da, sigur, ortodocsii n-au ucis pe nimeni, numai pe patriarhul Chiril Lukaris, care avea simpatii calvine, pe care l-au asasinat!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 

Akritas

    raspunde:

22.06.2008, 22:07

ecumenism=globalizare

Ha ha!Un monument de ignoranta sau minciuna!Patriarhul Kiril Lukaris nu a simpatizat niciodata cu calvinismul ba dimpotriva a luptat impotriva lui!Marturie sta enciclica adresata in 1615 cind paraseste Tirgovistea si pleaca in Alexandria. Inainte de plecare el lasa "tuturor crestinilor tirgovisteni, clerici si mireni, adevarati fii ai bisericii de rasarit", o Enciclica, "un scut in miini cu care mai sigur sa-si apere ortodoxia", sau alta marturie scrisoarea din 4 dec. 1634, catre Fratia Ortodoxa a Sfintei Fecioare din Liov, in care marturiseste pe larg, ca in timpul pastoriri sale ca patriarh la Alexandria si Consatntinopol, urmind indrumarile Sf. Sinod, el a pazit nestricate, prin cuvinte si fapte, adevarurile dogmatice ale Bisericii Ortodoxe!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

ruginitu

    raspunde:

22.06.2008, 23:56

Cine asteapta

1)o noapte intreaga sa sarute Ghiarele Comuniste Moscovite ale "Inalt Prea Sfintitilor" prelati ai BOR care au Tradat Credinta si pe Cristos? Multe Milioane de ROMANI ortodocsi care dupa Slujbe intoneaza "minunatele" imnuri crestine: "*** ma-si, Dumnezeu' ma-si, Pastele ma-si" si alte capodopere mioritice.
2)Cine NU RETROCEDEAZA BISERICILE Greco-Catolice enoriasilor acestor Biserici? Din 1989 BOR a avut MILIOANE de minute sa semneze un ACT de JUSTA RETROCEDARE-au facut-o? Nu! Pentru ca au ramas VINDUTI MOSCOVEI!
3)Cine a pus UMARUL la a DEMONSTRA Latinitatea romanilor?
Preotii BOR sau Intelectualii urmasi ai Scolii Ardelene?
4)Cine a contribuit si cine a FACUT posibila Marea Unire in 1918, deci CONSTITUIREA unor regiuni in care se vorbea L Romana, intr-o Patrie numita Romania? BOR CEA VINDUTA MOSCOVEI DE PE ATUNCI, sau Greco-Catolicii?
5)Cite din "Inalt Prea Sfintele" BOAITE FATARNICE din BOR au INTERVENIT ca Cizmar-Magar-Criminalul Ceasca sa nu demoleze BISERICI ORTODOXE?... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

Ioqan (cel adevarat)

    raspunde:

23.06.2008, 00:15

Ruginitule !

La toate punctele enumerate de matle au participat comunisti -atei nu ortodoxcsi.Catolici si greco-catolici in special,au colaborat cu fascisul Itaolian si cu Vaticanul impotriva poporului Roman.Comunisti au stiut aceasta si de aceia a interzis aceasta secta,Greco-catolica. Suferinta Greco-catolicilor este chiar datorita acestei activitati...dar obraznici cum santeti,puneti vina pe ortodosi care au suferit alqaturi de voi,ba mai mult.Talibanilor!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
4 voturi

Ioan (cel adevarat)

    raspunde:

23.06.2008, 05:03

Ruginitule !

Vezi ce destept esti ?incasezi la minusuri dela arbitru Asta nu spune nimic ?. Ti-am explicat ca ortodocsi nu v-au facut nimic ci COMUNISTI -ATEI ? Pai nu stii citi ?sau nu poti intelege ? In ambele cazuri e problema ta. Ortodocsi nu au contribuit la daramarea bisericilor ci COMUNISTII-ATEI, Noi,ortodocsi doar nu santem fara minte sa ne distrugem bisericile. Eu nici nu,,amestec nimic aici,va-am spus ca;Comunisti-atei ASA v-a considerat.Esti destul de ruginit la intelegere.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
3 voturi

Sireteanu

    raspunde:

23.06.2008, 10:03

Lui Ioan cel Adevarat

In privinta darimarii Bisericilor te asigur eu care am lucrat in domeniu ca pentru fiecare demolare comunistii au cerut acordul scris al Ierahului respectiv pe care l-a si primit. Este altceva ca ei fiind tot securisti doar cu grad mai mic de fric al-au si dat ca sa nu-si piarda privilegiile. Scriptic situatia reala asa arata Ierarhii au semnat pentru darimarea bisericilor. NU cred ca de nu ar fi semnat Bisericile nu se mai darimau dar macar istoria constata ca s-au darimat fara acordul Bisericii.
Am incercat sa determin un Ierarh sa nu semneze si nici nu m-*a ascultat a semnat pe loc. Nu mai lua apararea dac nu stii. Lasa credinta doar referitor la viata de dincolo.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
3 voturi

bozgorul ORTODOX

    raspunde:

23.06.2008, 14:48

pt. Kookie

este adevarat ca si Patriarhi Ortodoxi cit si Papisti Catolici au fost instalati pe SCAUNUL de PASTOR ,dar au fost dupa asta schimbati ...masoneria fiin cea care vroai dezbinare ...dar daca ORTODOXIA ROMANA trece cu vederea acest pacat facut de IPS Corneanu atunci ce facem cu Sfintii Ardeleni care si-au dat viata pt. ORTODOXIE ?
Iar calvinii si-au meritat SOARTA ,
1 este o secta
2 au omorit zeci de mii de oameni si continua si azi...
3 au falsificat actele prin care au incrimitat preotimea ORTODOXA...
Iartama nu credeam, ca esti asa incult ca sa faci o asemenea comparatie adica CALVINII au care sint urmasii lui MAHOMED al PAPALITATII de la Vatican ( ma refer prin uciderea Sfintilor ORTOXI si a ortodoxiei)
...au ucis miseleste pe Mihai Viteazu

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Kookie

spune:

22.06.2008, 22:42

Oare, Akritas?

Mai, Akritas, tu ma iei de prost... sa-ti fie de bine, dar atunci ia-te si de Kallistos Ware, care e convins ca Lukaris a fost influentat de invataturile protestante calvine. Si care-i baiul, totusi?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

Ioan (cel adevarat)

    raspunde:

22.06.2008, 23:58

Mai Kookie

Ai auzit de Giordano Bruno ? Ce moarte a avut si de cine a fost omarat? Ai auzit de Nicolae Copernic cel,,terorizat,, ? cine i-a determinat *** ? Dar de Galileo Galilei ? Daca este ,,habarnist,, nu e bine sa te dai in spectacol. Dece dupa 350 de ani Vaticanul recunoaste,,doar,,greseala in cazul lui Galileo Galilei. Cum se numesc aceste acte criminale asupra oamenilor de stiinta facute de Vatican in,,numele fundamentalismului catolic,, ? Nu saqnht acte de talibanism ? si mai aveti obrqazul sa pronuntati cuvantul ,,taliban,,contra ortodocsilor.Insesi aceste postari va acuza de fundamentalism catolic si,,DE IGNORANTA,,

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Akritas

    raspunde:

23.06.2008, 00:03

calvinism=satanism

Patriarhul Kiril Lukaris a fost invinovatit pe nedrept de faptul ca simpatiza calvinismul datorita:
-In lupta impotriva catolicilor el s-a sprijinit pe protestanti, fiind ajutat de ambasadele Angliei,Suediei,Elvetiei,Olandei, si Germaniei din Constantinopol.
-Ca recunostinta el a daruit in 1628 Codexul Alexandrinus lui Carol I regele Angliei.
-In 1629 apare in latina, apoi in 1633 in greaca, apare la Geneva o marturisire de credinta calvinizate pe numele sau, el nu a afirmat niciodata ca este autorul ei.
-Dimpotriva, in sept. 1629, raspunde principelui calvinist al Transilvaniei Gabriel Bethlen, care ii ceruse sprijinul pt. calvinizarea romanilor ortodocsi din Transilvania, el ii raspunde : "intinderea miinilor noastre pe fata sau pe ascuns in sprijinul acestei parasiri de credinta, ar fi din partea noastra un pacat pe care nu l-ar spala toate chinurile pamintesti".
-alt argument este cel prezentat mai sus, referitor la scrisoarea din 4 dec. 1634.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Kookie

    raspunde:

23.06.2008, 08:04

Lui Ioan cel adevarat

Mai Ioane, care-i problema ta? Am zis eu ca catolicii n-au gresit niciodata? Da, au gresit, si ce? Vrei sa zici ca numai ortodocsii sunt imaculati? Erau poate, in vremea lui Bruno, Copernic si Galilei, mari promotori ai stiintei, ha? Nu, ortodocsii nu puneau ei mana pe foc sa arda pe cutare si cutare, ci sa plangeau sultanului care rezolva problema cu ienicerii. Simplu si eficient: simfonia dintre biserica si stat, care functioneaza si azi. Noroc cu statul, ca nu-i chiar atat de turcit desi asculta si acum de ortodocsi, nevoie mare...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Kookie

    raspunde:

23.06.2008, 08:12

lui Akritas

Foarte bine, fie cum zici tu, dar atunci de ce l-a mai condamnat sinodul de la Iasi si cel de la Ierusalim? S-au prostit toti popii aia, nu? Iar in legatura cu echivalenta dintre calvinism si satanism, mai gandeste-te. Oricum, e de apreciat spiritul conciliant (!?) al ortodoxiei contemporane... Vezi ca n-am spus ecumenic.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Sireteanu

    raspunde:

23.06.2008, 09:54

Lui Kokie

La Iasi nu a fost Sinod fiindca nu a intrunit elementele unui Sinod, ii spunem noi asa ca sa ridicam importanta ortodoxiei moldovenesti. Mai citeste. Nu orice adunatura de popi e Sinod.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

Kookie

    raspunde:

23.06.2008, 10:36

Lui Sireteanu

Pai, tocmai asta e: nu orice adunatura de popi e sinod. Lasa-l fie sinod, ca s-au adunat popi acolo. Sinodul de azi e mai breaz, cu politicieni cat incape in el? Si, hai sa fim seriosi, acolo sunt oameni care n-au nimic a face cu biserica. M-am uitat si eu la cateva emisiuni dupa *** lui Teoctist ca sa ce? Niste indivizi care transpirau chestii religioase pe care le doreau de ortodoxie mirositoare. Ei, n-a fost asa. Eu unul m-am lamurit cu ortodoxia rasariteana. Noroc (!?) cu ortodocsii din Occident care-s mai breji si cu care macar poti sta de vorba fara sa fii afurisit la fiecare doua-trei cuvinte.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Gica Paunescu

spune:

23.06.2008, 12:24

Despre un crestin aflat in suferinta...

Toti cei inferiori sufleteste ridica piatra asupra acestui om; fara sa fi avut un trecut exemplar, pe care insa si l-a asumat cu demnitate si curaj, acest crestin ne da o lectie; nu stiu, insa, cati dintre noi ( vor) inteleg(e) acest demers. Am avut ocazia sa primesc binecuvantarea domniei sale , acum 2 ani, in Iulie 2006, fiind in trecere prin Timisoara ; rabdatori si ordonati oamenii ce asteptau, dupa savarsirea sfintei liturghii, primirea binecuvantarii sale. Dumnezeu sa te aiba-n paza, parinte si sa-ti dea sanatate !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

 

Kookie

    raspunde:

23.06.2008, 13:30

Corect!

Corect, domnule Paunescu! Criticii lui Corneanu nu se ridica nici macar pana la genunchiul broastei, darmite pana la inaltimea trairii sale. Da, critici i se pot aduce cu carul: foarte bine, cei curati ca lacrima sa strige impotriva lui. Oricum, striga degeaba. Speram sa-l tina Dumnezeu cu sanatate, iar daca nu, judecata nu le apartine celor cu gura mare din BOR sau de aiurea, ci lui Dumnezeu care ne va judeca pe toti pentru fiecare cuvant pe care l-am rostit. Si aici s-au spus tot felul de cuvinte, unele mai necrestinesti decat altele...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

crestin

spune:

29.06.2008, 18:51

Crstian Badilita despre "cazul" Corneanu

http://www.greco-catolica.org/a384-Cristian-Badilita-12-mirari-despre-cazul-Corneanu.aspx

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 


Vezi toate cele 37 comentarii