Liiceanu: Este o rusine ca Adrian Paunescu sa administreze cultura romana

   

Liiceanu: Este o rusine ca Adrian Paunescu sa administreze cultura romana
Personajul principal al scandalului de la ICR New York nu este Horia Roman Patapievici, ci Adrian Paunescu, a acuzat, joi, scriitorul Gabriel Liiceanu in urma conferintei de presa de la ICR despre expozitia "Freedom For Lazy People", organizata la New York.

"Eu cred ca in scandalul de la ICR New York, plecand de la acest scandal, personajul principal nu este Horia Roman Patapievici, ci Adrian Paunescu", a declarat Gabriel Liiceanu, informeaza NewsIn.

Scriitorul este de parere ca "faptul ca acest personaj (Adrian Paunescu, n.r.), care de 18 ani ar fi trebuit sa faca zilnic penitente in Piata Universitatii pentru tot ce a facut in perioada lui Nicolae Ceausescu, vine astazi sa faca anchete si sa administreze cultura romana de la nivelul Senatului - eu cred ca acest lucru este, pentru Romania, un scandal si o rusine", a declarat Gabriel Liiceanu.

Nicolae Vacaroiu a solicitat luni, 4 august, Comisiei de cultura a Senatului sa demareze o ancheta privind activitatea ICR, din cauza expozitiei organizate la New York de Institut, potrivit purtatorului de cuvant al sefului Senatului, Andrei Alexandru.
Joi, 07 August 2008, ora 18:31
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6412 ori

Vezi toate cele 113 comentarii
 
Rank user: x2

07.08.2008, 19:33

Pozitie rezervata

Cine este Gabriel Liiceanu?

Repere biografice:
* 1960-1965 - Facultatea de Filozofie a Universitătii
Bucuresti
* 1968-1973 - Facultatea de Limbi Clasice a Universitătii Bucuresti
* 1976 - Doctorat in Filozofie la Universitatea Bucuresti
* 1982-1984 - Bursier al Fundatiei Alexander von Humboldt
* din 1990 - Director al Editurii Humanitas
* din 1992 - Profesor la Facultatea de Filozofie a Universitătii din Bucuresti

Scrieri:
* Tragicul. O fenomenologie a limitei si depăsirii, Bucuresti, Ed. Univers 1975, Ed. Humanitas, 1993
* Introducere in politropia omului si a culturii, Bucuresti, Cartea Romanească, 1981
* Jurnalul de la Păltinis, Bucuresti, Cartea Romanească, 1983, Ed. Humanitas, 1991
* Epistolar, (in colaborare), Bucuresti, Cartea Romanească, 1988, Ed. Humanitas, 1996
* Cearta cu filozofia, Bucuresti, Ed. Humanitas, 1992
* Apel către lichele, Bucuresti, Ed. Humanitas, 1992
* Despre limită, Bucuresti, Ed. Humanitas, 1994
* Itinerariile unei... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
1
Total impotriva
3 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
88 voturi

 

ADEVARUL ABSOLUT

    raspunde:

07.08.2008, 20:10

COMPLETATI BIOGRAFICE

Dl LIICEANU a devenit in ultimul timp:
1. SERVITOR si PROFITOR al puterii cotroceniste: primeste fara licitatie comenzi de stat pentru editura HUMANITAS (al carei proprietar este), reprezentand plata serviciilor facute.
2. REPREZENTANTUL UNOR GRUPURI DE INTERESE OCULTE ce militeaza pentru acapararea conducerii institutiilor de cultura, in scopul parazitarii acestora pentru deturnarea fondurilor publice (ex. ICR-PATAPIEVICI,...ETC).
3. VIITOR PARLAMENTAR PDL, constatand ca prezenta masca apolitica nu mai este rentabila pentru CLAN.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
85 voturi

turnatorul din anvers

    raspunde:

07.08.2008, 21:06

toti turnatorii si agenti sub acoperire il sustin pe basescu care face parte din sistem-sef agentie la anvers

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
67 voturi

turnatorul lui noica

    raspunde:

07.08.2008, 21:09

daca tot stii atitea despre el spunem cind l-a racolat securitatea

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
3,6
Bun
40 voturi

Lucid

    raspunde:

07.08.2008, 21:20

Comparatie

Paunescu , cu toate defectele , e un mare poet.Poezia lui , in mar parte, va ramane. Dl Liceanu este un eseit mediu, un traducator bunicel ( daca e ajutat) si un mare om de afaceri postdecembrist

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
73 voturi

oni

    raspunde:

07.08.2008, 21:47

pardon !

toate ca toate, dar viitor parlamentar pd-l .... in niciun caz :-))) pe bune
cine sa-l voteze in "halul" asta , incat sa ajunga in Parlament ? doar prin redistribuire, imi inchipui .... dupa care va scrie, eventual scarbit, "Despre Parlament"

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
38 voturi

enache

    raspunde:

07.08.2008, 22:07

nu conteaza

Nu conteaza cat de cult si ce a scris domnul Liiceanul in cazul vcand tipareste o astfel de carte ca cea scrisa de Patapievici despre romani si romania. Pacat...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
30 voturi

opus 9

    raspunde:

07.08.2008, 22:18

Suntem contemporani cu Andrei Plesu, Gabriel Iliceanu si Mircea Crtarescu !

Eu nu scriu istorie ! Sant comvins ca altii o fac si o pot face bine ! Avem si am avut multi oameni de valoare ! Ei sant sau au fost comtemporanii nostri ! Daca inversunarea noastra, hai sa-i zicem politica ne duce la aberatie sau la abjectie, sant totusi repere care ne depasesc si ar trebui sa recunoastem macar acest lucru ! Sa nu va mire ce spun, in prezentul nostru asa cum este el, se intampla minuni !"Humanitasul" este una din minunile timpului in care traim ! Daca miracolul de la Paltinis a pastrat nealterata matricea intelighentiei romanesti, nu avem dreptul moral sa trecem nestiutori mai departe ! Cine il stie pe Noica si Cioran, pe Tutea si pe Vintila Corbu, Gir , Ana Blandiana, Monica Lovinescu, Vladimir Tismaneanu si cati altii, nu ii pot agrea pe Cornerliu Vadim Tudor si pe Adrian Paunescu !

al dumneavoastra, Opus 9, va spune, sa auzim numai de bine !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
3,6
Bun
46 voturi

enache

    raspunde:

07.08.2008, 22:22

domnule Liiceanu

domnule Liiceanu cum a putut sa promoveze o carte ca - Politice- ale unui gunoi patapievici? Nu va e rzusine pentru laturile la adrsa poporului roman pe care-l reprezinta in ICR acest patapievici care uraste romanii??

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
46 voturi

Dorinisa

    raspunde:

07.08.2008, 23:30

Mare greseala..

Domnule faceti o mare greseala sa-i puneti pe Blandiana si Tismaneanu alaturi de Cioranu si ceilalti. Putin bun simt domnule. In timp ce Blandiana si mai ales Tismaneanu se infruptau din binefacerile fruntasilor comunismului ceilalti au suferit si au stat in exil. E o mare jignire sa-l pui pe Radu Gyr care a murit in inchisoare langa cei doi profitori ai tuturor regimurilor.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
27 voturi

CORNELIUS NICHOLSON

    raspunde:

07.08.2008, 23:48

O, biet actor
O, biet artist
Rolurile mor
Viata e un teatru trist.

Actorul a iesit in stradă,
Să-si cumpere ceva salam,
Era in haine de paradă,
Ca Voievod peste un neam.

Printre masini, printre tramvaie
Actorul se grăbea firesc
Urma să vină-un nor de ploaie
Perucile se dezlipesc.

Si cand s-a asezat la coadă
Cu palos, mantie si scut
Deodată oamenii din stradă
Ca Voievod l-au cunoscut.

S-au dat deoparte cu sfială
Multimea toată murmura
Văzandu-i hainele de gală
Să ne trăiesti Măria-Ta!

Republicani, mă rog, cu totii
Descoperiseră alt mod
De-a da cuvant la noi emotii
Si se-nchinau la Voievod.

Dar ploaia a venit deodată
Si ei văzand cu ochii lor
Intreaga-i fată demachiată
I-au aruncat un fel de plată:
Lăsati-l dracu', e-un actor.

ACTORUL
de
Adrian Paunescu

O, biet actor
O, biet artist
Rolurile mor
Viata e un teatru trist.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
21 voturi

opus 9

    raspunde:

08.08.2008, 00:54

O veste buna si una rea !

O mica antologie cu cele mai frumoase versuri dedicate cuplului prezidebtial Elena si Nicolae Ceausescu a fost de curand publicata in Japonia ! Asta este vestea nuna ! Vestea rea este ca numele autorului a fost si el tradus comform traditiei japoneze ! In limba noastra traducerea are o rezonanta celputin stranie, dupa cum puteti constata si singuri...YE GURAKACURU, este numele tradus in nipona al poetului Adrian Paunescu

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
3,5
Bun
32 voturi

Jean Valjean

    raspunde:

08.08.2008, 01:32

Pt opus 9

Sefu' ,

Vintila Corbu este Vintila Corbul iar Gir este Radu Gyr (autorul printre altele al versurilor maretului cantec "Sfanta tinerete legionara". De acord cu Dta intru totul , dar mi se pare cam mult sa ii pui alaturi (ca valoare) pe Noica , Cioran si Tutea (ce nume !!!!)de Tismaneanu !
Sa avem totusi un simt al masurii!

Multumesc !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
25 voturi

Minciunica

    raspunde:

08.08.2008, 03:29

Clanul

AH AH. Este de la PDL de asta este rau. Sa o credeti voi. OH OH OH !!!!!!!!!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
11 voturi

ZORRO

    raspunde:

08.08.2008, 04:23

URIASUL si piticania

Adrian Paunescu cu toate pacatele lui este un URIAS, un geniu al poeziei, al prozei, incisiv si profund, dureros de profund. Este suflet in sufletul neamului sau. Tot ce a gresit este nesemnificativ pe langa uriasa opera pe care a cladit-o si a daruit-o neamului romanesc.
Liceanu, Plesu, Patapievici, Cartarescu, Blandiana, sunt minori pe scara de valori a literaturii romane. Toti au cochetat cu filosofia, facand-o pe neintelesii atunci cand de fapt plagiau sau nu aveau de spus nimic. Cunoscandu-si nimicnicia in plan artistic acesti pigmei au ales drumul parvenirii acceptand sa faca orice ticalosie... astfel incat orisiunde s-au aflat au rastalmacit adevarul, au improscat cu noroi valoarea, au netezit drumul nonvalorilor in cultura romaneasca.
Polemica pe aceasta tema nu isi are rostul: Adrian Paunescu a intrat deja in ISTORIA CULTURII ROMANE in timp ce piticaniile mai sus amintite nici tinute la aparate nu au sanse de a supravietui momentului.

... (arata tot comentariul) Adrian... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
32 voturi

Menumorut

Rank user: x5

08.08.2008, 05:10

Capodoperele manelistului fripturist

de a cinta, cu orgile din inimi,
de-al patriei viteaz Conducator
el, care-a pus pe tot ce miscam tara
cite-un crimpei din mindru Tricolor
de-a-i fi Tovarasi buni si de nadejde

precum ni-e el, la bine si la greu,
de-a ne cali la focul viu al pildei
pe care fiinta lui ne-o da mereu

in asta zi, de purpura si aur,
sa-i inchinam, dar gindul cel mai bun
lui, ce-a urcat mindria Romaniei
pe-o culme neatinsa pina-acum
fara de moarte este crezul nostru
decit, orice pe lume ni-e mai sfint:
el, fi-va-ne indemn si calauza,
si far stralucitor, si legamint !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
18 voturi

Ilie Moromete

    raspunde:

08.08.2008, 08:21

partas la murdarirea unor pereti cu zambazala

Cat este al doamnei Liiceanu din scriitura limbiceanului? Restul este al tastaturii. Calitatea lui este afacerea cu tipografia.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
12 voturi

Businessman

    raspunde:

08.08.2008, 08:58

Humanitas

Humanitas e o minune in domeniul privatizarii si afacerilor. Si Dl. Becali cred ca are de invatat de la dl Liiceanu in domeniul acapararii facile bunului public

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
9 voturi

Businessman

    raspunde:

08.08.2008, 09:00

Humanitas

Humanitas e o minune in domeniul privatizarii si afacerilor. Si Dl. Becali cred ca are de invatat de la dl Liiceanu in domeniul dobandirii facile a bunurilor publice

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
6 voturi

emos

    raspunde:

08.08.2008, 09:29

oameni de valoare

este un punct de vedere, dar nu inseamna ca este cel mai bun sau este singurul care exprima adevarul, sau ca este unul acceptat de orice cititor. Toti avem loc sub soare cu bune, mai putin bune si/sau cu rele. Lasati acuzele ...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
6 voturi

Rank user: x3

08.08.2008, 03:52

Pozitie rezervata

Da, dar unde a disparut Liiceanu si ai lui dupa Piata Universitatii?

Faptul ca un Paunescu, Iliescu sau Vadim Tudor sunt vocile predominante ale politicii romanesti se datoreste in parte faptului ca cei ca Liiceanu nu s-au angajat direct in refacerea societatii romanesti, nici inainte de caderea lui Ceausescu si, ce e si mai grav, nici macar dupa. Odata ce a simtit ca Piata Universitatii nu avea suficienta tractiune politica, Liiceanu s-a retras in noua rezidenta somptuasa a Grupului pentru Dialog Social de pe calea Victorie unde a continuat sa traduca din Heidegger, in timp ce Paunescu si Vadim se infrumptau in voie din binefacerile noului sistem constitutional. Lipsa de angajament politic al intelectualilor nostrii a permis tuturor comunistilor reciclati sa puna mana pe putere si practic pe tara. Liiceanu si ai lui nu au nici un drept sa se planga de actuala situatie. Ei sunt de fapt responsabili pentru ceea ce se intampla azi la fel ca si milioanele de romani care au aplaudat curatarea Pietii Universitatii de "golani". Tot ce putem sa ne dorim... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
22 voturi

 

Marion

Rank user: x3

08.08.2008, 04:12

De asemenea, Liiceanu creaza o diversiune pentru a-si scoate basma curata un amic de cafenea ... si nu numai de cafenea

Observati de asemenea cum Liiceanu incearca sa distraga atentia de la problema esentiala a crizei: expozita de un extrem prost gust the la Institutul Romanesc de "Cultura" (!!??) din New York care a pus, din nou, Romania intr-o lumina foarte proasta. Am citit de asemenea explicatiile aberante ale lui Patapievici pentru "arta" expusa acolo. In majoritatea lor ele au un evident caracter patologic, denota o incultura crasa si o jalnica stapinire a limbii romane. Acesta e individul caruia ii ia apararea intelectualul Liiceanu. Nenorocirea de moment e ca pilonii culturii romanesti sunt indivizi ca Paunescu, Patapievici si Liiceanu. Aviz noilor generatii.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
21 voturi

Vasiliachie

    raspunde:

08.08.2008, 08:25

Ce droguri folosesti Morion? Ai halucinatii, cauta un medic pana nu va fi prea tarziu, altfel vor rade apropiatii de tine, cand de fapt esti de plans.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
10 voturi

Rank user: x2

07.08.2008, 18:24

Cine este acest liicean,ca dracu o auzit de el

Domnule,nu esti pretenu lui pat a(la) pievici?Pai atunci,ori esti cheia si el yala,ori invers.Ce dracu,dupa ce ca va dati amandoi,ceva ce nici in ziua de apoi nu veti fi,mai dati si cu mucii in freza,facand de ras cultura romana.A ajuns nesimtirea sa conduca Romania.Halal de cei ce trudesc in tara asta.S-a dus *** tot:cultura, educatie,viitor.Sa va bagati falusul calutului in yala si sa va ia dracu daca asta e intelectualitatea romana.Puteti sa va beti urina in liniste,dupa care spitalul de"intelectuali"sa va trateze,ca prea va bateti joc de natia asta si culmea,pe banii ei.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
90 voturi

 

Suparatul pe lingai

    raspunde:

07.08.2008, 18:54

Mare dreptate ai

d-le!!.Au atata filozofie in cap ,incat li s-a varsat toata pe jos si au ramas cu capul gol(pe dinauntru).Halal cultura!!! .Ar fi in stare sa manance si ra*** numai sa-i dea in bune "incultului" .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
60 voturi

Modi

    raspunde:

07.08.2008, 19:07

De ce?

Liiceanu este totusi un om de cultura, un filozof inchegat.
Este insa prea partinitor si patimas.
Cu Paunescu insa are dreptate.
Ce autoritate morala mai are Paunescu dupa cite a facut inainte de 1989?
Sa nu-mi spuneti de valoarea lui Paunescu, ca este foarte discutabila.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
74 voturi

Traian

    raspunde:

07.08.2008, 19:29

Liiceanu filozoful se dezice de sine cand ia apararea lui Patapevici in ACEST CAZ

Prin Patapievici aparand de fapt o adunatura a carei AUTOINTITULARE ca ''ZACUSCA SEXUALA''(parca asa ceva) spune totul.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
47 voturi

andro_mariana

Rank user: x2

07.08.2008, 20:03

Gabriel Liiceanu ,un mare filozof

Chiar asa?? Daca nu stim care sunt cei mai mari filozofi ai Romaniei prezente, atunci ce pretentii sa mai avem de la tinerii de azi care considera "cool" pe cei care sunt inculti. Este data de un domn biografia d-lui Gabriel Liiceanu ...chiar nu a facut nimic acest filozof?? Este greu sa accept ca vreti sa epatati (unii dintre d-tra) prin a lovi in intelectualii adevarati...Avem in viata, sa numaram pe degete, doar cativa oameni cu o pregatire de elita....Pur si simplu nu inteleg de ce nu recunoasteti meritele unor intelectuali....In comparatie cu Adrian Paunescu???care aduna tineretul pe stadioane si ii manipula cu recitarile sale pentru familia Ceausescu...pe stadioane au fost orgii...au murit tineri...cititi anchetele vremii si vedeti ce s-a intamplat la Ploiesti??ESTE O RUSINE CA AVEM IN FRUNTEA COMISIEI DE CULTURA CEL MAI MARE CANTARET AL CUPLULUI CEAUSESCU...RUSINE POSTURILOR DE TELEVIZIUNE CA NU ADUC IN FATA DECAT UN PAUNESCU SAU MADALIN VOICU CARE AU DUS-O BINE IN TOATE... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
43 voturi

culturica

    raspunde:

07.08.2008, 20:31

PUPINCURISTUL LIICEANUU

Cand a fost aterizata musca la ministerul culturii ,liiceanu trimitea zilnic pana la cer pe adresa doamnei.Apoi s-a speriat si s-a lepadat de satana, acum este basescu la rand, urmariti-l cu atentie la toare manifestarile publice , este scarbos

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
42 voturi

Traian

    raspunde:

07.08.2008, 20:51

Eu NU vreau sa accept o legatura intre Liiceanu filozoful si aparatorul acelor descreierati blasfemiatori si bolnavi mentalo-sexuali

ACEASTA ESTE PROBLEMA ! Daca nu se poate face disociere ESTE ORIBIL.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
17 voturi

un cititor

    raspunde:

07.08.2008, 20:55

Apel catre LICHELE ?

Care sint LICHELELE?
Poate ii aflam la N.Y. ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
20 voturi

cristache

    raspunde:

07.08.2008, 21:02

dictatura prostilor (care se simt bine intre ei si incomod cu intectualii0

Din categoria "din putul gandirii" sau...noi muncim, NU gandim!!!!!!!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
15 voturi

Intriistat

    raspunde:

07.08.2008, 21:18

regrete

Businessmanul Liiceanu e o rusine acum prin servilism , partinire si lacomie de bani si de notorietate. Pacat de el: in anii '80 era o speranta chiar daca avea permisiunea ( sau poate de aceea ) sa mearga la bursa Humboldt . Banii l-au stricat dupa '89

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
31 voturi

diop

Rank user: x2

07.08.2008, 21:44

pai tu...

crezi ca cei ce arunca cu noroc in liiceanu au ceva in cap?(poate cenusa ca nu costa nimic).ii si vad:tineri,plini de ei,destepti de nu mai incap,dornici de a fi bagati in seama(chiar daca pentru aceasta arunca cu noroi in cineva).

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
15 voturi

Traian

    raspunde:

07.08.2008, 21:49

Cristache, vreau sa-ti atrag atentia sa nu gandesti cu capul acelui organ f. des expus in asazisa expozitie , pentru ca NU ARE CEIER

Fa bine si folosestete de celalalt daca-l ai.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
11 voturi

Tibi din Chicago

    raspunde:

07.08.2008, 22:42

pt Cotoara ioan

...mare monument de prostie si incultura esti!!!...daca n-ai auzit de Liiceanu, macar taci din gura si nu mai fa valuri, incultule!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
20 voturi

Cornelius Nicholson

    raspunde:

07.08.2008, 23:44

BASARABIA PE CRUCE,
de
Adrian Paunescu

Se urcă Basarabia pe cruce
Si cuie pentru ea se pregătesc
Si primăvara jertfe noi aduce
Si plinge iarăsi neamul romanesc.

Noi n-avem nici un drept la fericire,
Mereu in casă moare cineva
Si n-are tara dreptul să respire
Si nici pe-acela, simplu, de-a visa.

De-acolo unde s-a sfirsit pămintul,
Vin triburi, să ne ia pămint si frati
Si-n fata lor abia rostim cuvintul
Si, prin tăcere, suntem vinovati.

Ce cale poate tara să apuce?
In tragica, neconvertita zi,
Se urcă Basarabia pe cruce
Si nu stim invierea cind va fi.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
21 voturi

piticul haios

    raspunde:

07.08.2008, 23:46

STIU EU CINE E LIICEANU :

LIICEANU E "FILOSOFUL" CARE NE-A SPUS CA E BINE SI O.K. CA AMERICANII AU BOMBARDAT BELGRADUL.
Orice altceva cred ca paleste in fata unei asemenea afirmatii, nu credeti? si nu ma luati cu "contextul" . Niciun context nu scuza apologia crimei de razboi!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
24 voturi

Cornelius Nicholson

    raspunde:

07.08.2008, 23:55

ANALFABETILOR
de
ADRIAN PAUNESCU

V-am spus ca sint un om periculos
Si nu mi-ati luat avertismentu-n seama.
V-am spus s-aveti pentru persoana mea
Un plus de-ngrijorare si de teama.

V-am spus ca fac teribil de urit
De sint calcat putin pe libertate.
V-am spus ca sint osteanul credincios
Dar care doar cu inamici se bate.

V-am spus sã va astimparati si voi,
Cenzori capriciosi ai vremii mele,
C-o sã va coste scump maruntul moft,
De a ne face noua zile grele.

V-am spus sã puneti mana sã munciti.
Sã nu mai tot pinditi zelosi din umbra,
V-am spus ca n-o sã placa nimanui
Pornirea voastra, tulbure si sumbra.

V-am spus ca vremurile s-au schimbat
Si ca situatia e mai complexa,
Nu-i intelectualul - servitor.
Cultura nu-i ceva ca o anexa.

Si lumea nu se poate cuceri
Umflind la cifre si mimind tumulturi
Cu aroganti si trindavi doctoranzi,
Cu papagali care tin loc de vulturi.

V-am spus si am puterea sã mai spun
Ca nu incape muntele in sera
Ca prea-i scurt... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
22 voturi

Menumorut

Rank user: x5

08.08.2008, 05:14

Capodoperele manelistului fripturist

in asta zi, de purpura si aur,
sa-i inchinam, dar gindul cel mai bun
lui, ce-a urcat mindria Romaniei
pe-o culme neatinsa pina-acum
fara de moarte este crezul nostru
decit, orice pe lume ni-e mai sfint:
el, fi-va-ne indemn si calauza,
si far stralucitor, si legamint !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
10 voturi

i.mardan

    raspunde:

08.08.2008, 05:27

PATAPIEVICI DUJMAN AL POPORULUI ROMAN

Iata si alte ghidusii ale fiului cominternistul evreu Dionisie Patapievici din Bucovina :

Institutul Cultural Roman a premiat , din banii contribuabilului roman, pe presedintele unor televiziuni ungare cu o politica anti-romaneasca fatisa. Este vorba de presedintele DUNA TV, Cselényi Laszlo, care raspunde si de postul subsidiar denumit sugestiv AUTONOMIA TV, si caruia ICR i-a oferit pe 11 decembrie, la Palatul Duna din Budapesta, un premiu in bani de 6000 de euro. Tot atunci i-a fost oferit scriitorului maghiar Esterhazy Peter, cu volumul “Un strop de pornografie maghiara", premiul cel mare de 10.000 de euro
Institutul Cultural Roman (ICR) Stockholm este laureatul premiului Bifrost 2007, decernat de Organizatia Nordică a Agentilor Culturali Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender (LGBT), pentru “contributii exceptionale" la consolidarea relatiei dintre comunitatea heterosexuală si cea homosexuală…
Cu acest prilej, mentionează Mediafax, ICR Stockholm i-a avut ca invitati... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
19 voturi

liberalul

    raspunde:

08.08.2008, 18:27

Nici chiar asa!

Daca nu ati auzit ,ochii si urechile dv. sunt de vina.Negarea valorilor nu ajuta la nimic ,ci doar ser vilismul lor este de comentat!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

pacepa seful lor

spune:

07.08.2008, 18:50

umbrele lui noica de la paltinis

liiceanu si plesu sunt doi indivizi care-l vizitau pe noica la paltinis sa se verifice dosarul lui noica sa vedem cine il turna liiceanu si plesu nu sint inocenti

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
50 voturi

 

COLEGUL DE LA BANEASA

    raspunde:

07.08.2008, 19:28

TOVARASE PACEPA

Interneaza-te urgent ! La Iasi sau la Sopoca .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
32 voturi

pacepa seful vostru suprem

    raspunde:

07.08.2008, 21:03

esti si tu un subaltern de-l meu dar spune cine-l turna pe noica? cei de linga el

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
20 voturi

Oracolul din Delphi

    raspunde:

07.08.2008, 21:25

Ghici

Raspunsul e de la sine inteles. Totusi Plesu e un om serios , cam superficial si comod, dar nu e lacom, nu e "periuta" si nu face reclame la masini. Deci , cine ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
21 voturi

ghery

    raspunde:

07.08.2008, 23:14

esti sigur?

daca l-ai cunoscut pe c-tin noica in vremea cand era la paltinis te intreb eu cine era tanara "secretara"care era permanent cu dansul?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
9 voturi

pacepa seful vostru suprem

    raspunde:

08.08.2008, 08:44

ba trepadusilor voi nu vreti sa aflam adevarul sa stim cine-l turna pe noica va e frica de adevar si mona musca turnatoarea pdl era tare-n gura si critica securitatea adica pe voi *** marinarului si subalterni mei

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

Rank user: x5

07.08.2008, 19:01

Paunescu Adrian, zis si Cotoara Ioan, incepe spurcala

Ok,tovarase Paunescu, nu ti-a ajuns cat ne-ai impus magariile tale comuniste,acum vii si spurci oamenii adevarati ai culturii romanesti. Faptul ca nu ai putut ajunge la valoarea lor, te distruge si, incet, incet, vei ajunge acolo unde ti-e scris: in submediocritate.Foarte multa lume,a avut de suferit de pe urma ta, ba mai mult, ti-ai impus poezia, in scoli, daca ti-amintesti, desi nu ai avut niciodata vreo lucrare de doctorat, sau vreun proiect vizibil stiintific. Ai fost, esti si vei ramane, un cantaret, ca si W.C.Tudor, fara urma de cultura, doar stiinte despre comunism si cantarea fostului ciuruit.Daca se gasea sa vorbeasca despre cultura, altcineva, mai indreptatit, merge, insa tu, esti departe de cultura,esti undeva, la capatul tunelului, unde nu vei ajunge niciodata.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
49 voturi

 

CORNELIUS NICHOLSON

    raspunde:

08.08.2008, 00:03

CANTECUL CELUI FARA DE TARA
de
ADRIAN PAUNESCU

Unde-ai fi si unde te-ai tot duce
Cat ai fi de rău sau cat de bun,
Că mai crezi sau nu mai crezi in cruce
Cel mai greu iti este de Crăciun.

Cand se strang străinii pe la case
Si aprind lumini in pomii lor,
Ti se face mare frig in oase
Si de tară ti se face dor.

Cumpără-ti un cantec de pe piată
Si-o sa-ti cadă nendoios cu tronc,
Si-ai să-l tii cu tine-ntreaga viată
Imigrant and very tragic song.

Bate vantul, bate dinspre tară,
Suflă-n răni cu sare si pelin,
Bate vantul si te-nchide-afară,
Rudele in vizită nu vin.

Uite, Anul Nou cu dor de casă
Cum e ea, mai bună sau mai rea,
Amintirea-n pace nu te lasă
Pan-la comă in zadar vei bea.

Poti să tii si două, trei neveste
Stii prea bine, toti suntem la fel,
Insă tara numai una este
Emigrant atat de singurel.

Mori aici si nimeni nu te-aude
Dar visează tot ce-ti e pe plac,
Că te bărbieresti si pleci la rude
Si găsesti pe masă cozonac.... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
19 voturi

koko51955

Rank user: x5

08.08.2008, 05:51

Cornelius Nicolson...

Sub acest nume, se ascunde,in cazul de fata, Adrian Paunescu. Pai cine ar fi putut sa ne dea, la cald, exemple si mostele cantaretului ceausist? BRAVO, PAUNESCULE, esti tare (de clont). Dar las-o mai moale cu inteligenta. Au trecut timpurile cand te aprecia lumea.Si asa o faceam fortati, ptr ca,altfel, eram inchisi. Incearca sa latri mai putin, spre binele tau, dar si al linistii noastre.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
14 voturi

un european

spune:

07.08.2008, 19:01

CINE ESTE PAUNESCU?

CINE ESTE PAUNESCU?
1.INDIVIDUL SCUIPAT IN PIATA PUBLICA IN DECEMBRIE 89.
2.IMAGINILE CU PAUNESCU AU FOST PRELUATE DE TOATE AGENTIILE DE PRESA LA VREMEA RESPECTIVA SI DIFUZATE IN TOATA LUMEA.
3.CINE ESTE PAUNESCU ASTAZI IN ROMANIA EUROPEANA?CE CREDIBILITATE ARE ACEST MAGAR FASCIST.
4.PENTRU MINE PAUNESCU ESTE MAGARUSUL(PONEIUL)AMPRENTAT OPERA TINARULUI ARTIST CARE A EXPUS LA N.Y
5.PONEIUL AMPRENTAT ESTE MARCA MADE IN ROMANIA A ACESTOR IMPOSTORI CARE CONTINUA SA INFECTEZE INCA ROMANIA .
6.IN CE TARA TRAIESC ROMANII DACA MAI ACCEPTA LECTII DE MORALITATE DIN PARTEA ACESTOR DERBEDEI.
PS.BRAVO,BRAVO PENTRU TINERII CARE AU EXPUS LA NY SI MERCI.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
49 voturi

 

CORNELIUS NICHOLSON

    raspunde:

08.08.2008, 00:14

CINE ESTE CU ADEVARAT A.PAUNESCU

RUGA PENTRU PARINTI
de
ADRIAN PAUNESCU

Enigmatici si cuminti,
Terminandu-si rostul lor,
Langă noi se sting si mor,
Dragii nostri, dragi părinti.

Cheamă-i Doamne inapoi
Că si-asa au dus-o prost,
Si fă-i tineri cum au fost,
Fă-i mai tineri decat noi.

Pentru cei ce ne-au făcut
Dă un ordin, dă ceva
Să-i mai poti intarzia
Să o ia de la inceput.

Au plătit cu viata lor
Ale fiilor erori,
Doamne fă-i nemuritori
Pe părintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc,
Ia priviti-i cum se sting,
Lumanări in cuib de cuc,
Parcă tac, si parcă ning.

Plini de boli si suferind
Ne intoarcem in pămant,
Cat mai suntem, cat mai sunt,
Mangaiati-i pe părinti.

E pămantul tot mai greu,
Despărtirea-i tot mai grea,
Sărut-mana, tatăl meu,
Sărut-mana, mama mea.

Dar de ce priviti asa,
Fata mea si fiul meu,
Eu sunt cel ce va urma
Dragii mei mă duc si eu.

Sărut-mana, tatăl meu,
Sărut-mana, mama mea.
Rămas bun, băiatul meu,
Rămas bun, fetita mea,... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
25 voturi

Menumorut

Rank user: x5

08.08.2008, 06:33

Manelismul-fripturist

sa-i inchinam, dar gindul cel mai bun
lui, ce-a urcat mindria Romaniei
pe-o culme neatinsa pina-acum
fara de moarte este crezul nostru
decit, orice pe lume ni-e mai sfint:
el, fi-va-ne indemn si calauza,
si far stralucitor, si legamint !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
12 voturi

www

    raspunde:

08.08.2008, 14:52

ALEGE , OMULE , UN ALT NUME ...

... pentru dumnezeu , esti atit de timpit si de incapatanat in comentarii ca nu ma mai pot abtine : intelege , totusi si nu mai murdari numele de MENUMORUT . Este treaba ta ce faci cu parerea pe care o ai despre Paunescu , poti sa-i arunci si cu vitriol in ochi dar creierasul tau nu poate debita un alt nickname pe care sa-l folosesti ? Chiar te crezi Menumorut ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
3 voturi

preda

spune:

07.08.2008, 19:29

Pentru cine nu stie!

Nu tin cu Paunescu dar acest Paunescu a compus poezii sensibile si SIGUR nu ar apare cu obscenitati la TV ba mai mult sa convinga lumea ca totul este OK. Asa ca dragi romanasi mai puneti gindirea (daca o aveti) la lucru si nu judecati si dati cu bita judecind doar cu dorsul. Lingaceanu ia apararea lui Pata-pe-veci, doi nebuni fara Dumnezeu!!!!!!!!!!!!!!!RUSINE!!!!!!!!!!!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
48 voturi

 

www

    raspunde:

08.08.2008, 14:58

completare

nu sunt doar "fara Dumnezeu " ci si fara tara . Oricine incearca sa te faca de ras in afara " familiei " este un apatrid . Ar trebui sa invatam singurul lucru bun pe care-l au tiganii : sunt uniti , se apara intre ei , isi spala rufele murdare in familie .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

Ionescu

spune:

07.08.2008, 19:30

Paunescu un comunist convins

Pe vremuri circula o vorba. "Tov Paunescu intreaba o tanara speranta a muzicii usoare de ce canta muzica straina si nu romaneasca? Tara speranta raspunde: de ce nu aveti Dacia ci Mercedes?"
Patriotul Paunescu locuia pe strada Alba intr-o vila de lux si garaj din sticla, in care se vedea Mercedesul ultimul tip la acea vreme.
Acum doarme in parlament toata ziua si noapte mai sta pe la poarta televiziunilor doar il baga in seama.
Sotia sa a omorat o familie intreaga cu masina si nu a patit nimic. Este cinstit sa ne vorbesca noua despre democratie? Mosule mergi sa la pensie si scrie imnuri catre Ceausescu, Iliescu, Lenin, Stalinsi altii.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
3,8
Bun
46 voturi

 

Jean Valjean

    raspunde:

07.08.2008, 21:57

pt. Dl Ionescu

Stii cine era tanara speranta? Era Anda Calugareanu ! Nu imi aduc aminte precis anul dar imi amintesc precis "faza":
- Era la una din - celebrele pe atunci - "intamplari" ale Cenaclului Flacara. A fost invitata si Anda. Ea a cantat ceva "de import" - lucru nemaivazut pana atunci la cenaclul in care se canta odata pe ora "traisca ceausescu" (cu litera mica).
Jegosul asta umflat a intrebat-o intr-un mod destul de agresiv pa Anda :Cum te simti d-ta cantand muzica straina cand avem o muzica romaneasca extraordinara? La care Anda foarte calma i-a raspuns mitocanului : Exact asa cum va simtiti si dvs. cand mergeti in Mercedes si nu in Dacie.
A costat-o acest raspuns - interdictie la TV , Radio , etc. Oricum ea este in pamant - Dumnezeu sa o odihneasca- acum iar acest porc- ni i-ar lua-o multi inainte- se ingrasa pe banii nostri dormind si ragaind in Senat si familia lui omoara oameni pe strada !
S-auzim de bine!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
3,5
Bun
30 voturi

Cosette

    raspunde:

08.08.2008, 11:27

istorii

Ati fost de fata?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

Jean Valjean

    raspunde:

08.08.2008, 16:12

Draga Cosette

Da! Si au mai fost cateva mii de oameni de fata.Poate isi mai aminteste si altcineva care a fost prezent acolo.Era prin anii '81-'82 (parca) .Spectacolul s-a "petrecut " Sala Polivalenta . Reactia salii a fost neasteptata;oamenii (majoritatea adolescenti) si-au dat seama de "gravitatea chestiunii" si nu au aplaudat ,in sala a fost doar un murmur dupa care s-a trecut "la numarul urmator" din program. Pe urma a circulat toata chestia asta cu iz de "banc politic". Daca doresti mai multe amanunte iti mai dau. Incerc sa-mi amintesc ce a fost acum 25 de ani dar stii memoria odata cu varsta .... se cam "duce" . Atunci aveam 25-26 de ani.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

Inspecteur Javert

    raspunde:

05.05.2009, 03:02

Adevarat graiesti

Am fost de fata, tot ce spui e drept. De aici i s-a tras bietei Anda (o personalitate remarcabila si un mare talent), i s-a pus eticheta de «opozanta a regimului luminos». I-au luat urma baietii cu ochi albastri si peste ani, cand a mai avut replici ironice/taioase cu alte ocazii, i l-au dat pe Radu (vezi Orizonturi Rosii).

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

i.mardan

spune:

07.08.2008, 19:34

I.C.R. E ,,PASTORIT'' DE PATAPIEVICI,NU DE PAUNESCU

Aceasta diversiune ordinara (de la New York)a fost patronata de evreul Patapievici.Evreu care discrediteaza cultura si spiritualitatea romana,pe bani publici luati de la romani.Care e miza,la urma urmei?PREZENTAREA ROMANILOR CA PE UN POPOR ANTISEMIT.PE PLAN LUNG,NUMAI BUN DE PUS LA PLATA PENTRU UN HOLOCAUST CARE IN ROMANIA NU A EXISTAT.PRETUL HOLO,,COSTULUI''.4 MILIARDE DE EURO IMPUTABILI ROMANIEI.Asa ca,FRUMOASA DIVERSIUNE, ,,DOMNULE''PATAPIEVICI

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
43 voturi

 

andro_mariana

Rank user: x2

07.08.2008, 20:14

Horia Roman Patapievici este "omul recent"

"Noi ne salvam prin oameni, si, fireste, ne pierdem tot prin ei. Fiintele pe care le-am cunoscut si care m-au iubit, au fost treptele scarii prin care am devenit ceea ce sunt. Fara ele nu as fi ajuns nicaieri. Deopotriva, fara altele as fi ajuns mai departe, sau, cine stie, in alta parte." Horia Roman Patapievici "Zbor in bataia Sagetii"....Oare acest intelectual trebuie sa ocoleasca Sageata Paunescu?? NU CRED...istoria va dovedi cine va ramane peste ani in memoria culturii romanesti....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
17 voturi

koko51955

Rank user: x5

07.08.2008, 22:18

i mardaneeeeeeeee !

Daca Patapievici era evreu, precum afirmi, nu accepta o zvastica,nici sa-l pici cu lumanarea. Mai gandeste-te. E o ineptie ce sustii.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
15 voturi

i.mardan

    raspunde:

08.08.2008, 05:46

KOKO 5,CUVANTUL DIVERSIUNE E NEOLOGISM PTR.TINE?

Am zis ca a facut asta intentionat ca sa puna intr-o lumina proasta poporul roman.Sau trebuie sa-ti desenez? Pana una,alta,eat this:

Kominternul conduce Institutul Cultural Roman?!

"Eminescu este cadavrul nostru din debara, de care trebuie sa ne debarasam daca vrem sa intram in Uniunea Europeana", declara si sustine presedintele Institutului Cultural Roman, H.R. Patapievici, constient, desigur, ca astfel loveste puternic nu numai memoria marelui nostru poet nepereche, el raneste de moarte insasi fiinta nationala a poporului roman, esenta existentei romanismului in spatiul de la Nistru pan’ la Tisa.

Am aflat despre acest dureros citat din ziarul "Curentul" USA din 25 ian.’07, in care dl Corneliu Florea din Canada, sub titlul "Cine l-a ucis pe Eminescu?", prezinta dezvaluiri ale unor cadre medicale de cercetare potrivit carora Mihai Eminescu a murit, in final, otravit cu mercur, administrat in doze puternice de catre doctorul Francisc Iszac. Acesta, desi a studiat la Viena... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
15 voturi

Alex Brasoveanu

    raspunde:

05.05.2009, 03:19

Corect

Mardane, ai lovit la tinta ! Acesti fii de criminali Kominternisti trebuiesc demascati si pusi acolo unde le este locul : La stalpul infamiei ! Nu se multumesc sa ne denigreze Poetul Neamului, Romanul absolut (cum il numea P. Tutea pe Eminescu), dar vor cu orice pret sa ne compromita neamul si sa ne distruga imaginea in lume. Romani, la arme ! Fiecare dintre noi, acolo unde ne aflam, sa luptam cu toate fortele pentru spulberarea aberatiilor vehiculate de catre acestor venetici. Si sa-i prezentam lumii sub adevarata lor infatisare : denigratori ai valorilor fundamentale ale vietii culturale romanesti.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Menumorut

Rank user: x5

08.08.2008, 06:35

Nu mai folosi numele lui Eminescu

Nu ar fi vrut sa aiba de aface niciodata cu fripturisti vinduti ca dumneata

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
8 voturi

i.mardan

    raspunde:

08.08.2008, 14:08

LUI EMINESCU POATE I-AR FI PLACUT DE

Patapievici,cel care-l declara,,cadavrul din dulap''al culturii romane.Sau poate i-ar fi placut de ,,fripturistii''care au pledat ptr.cedarea Transilvaniei la Ungaria(Walter Neulander zis,,Roman'')sau cu bolsevicii neromani aciuti in PCR,care au instrainat Basarabia de Romania.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
4 voturi

Literat

spune:

07.08.2008, 19:48

Domnule Liiceanu,

Poezia lui Adrian Pauneascu va ramane in istoria literaturii romane ca un autentic act de valoare. Dumneavoastra? Rananeti cel care ne-a invatat sa zicem HUO!
Cam asa se va scrie despre domnia voastra.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
44 voturi

 

Nagan

    raspunde:

07.08.2008, 20:27

Mah nici Liiceanu da' cu siguranta NU paunescu!

Ma frec in poezia lu' Paunescu. Am cetit destule vomitaturi de ale lui si de ale lui VC Tudor pe vremea de trista amintire. Si-au batut joc de harul pe care l-au primit.
Ma lesi cu nemernicii astia ???? Nici Liiceanu nu-mi place ca om. Ca scriitor este altceva.
Oricum Paunescu nu mai trebuia sa pupe vreo functie. Si uite ca ffucking-PSD il promoveaza si acu'. AFARA!!!! Vrea inc' odata senator de Hunedoara. Cand si-o vedea ceafa.......

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
26 voturi

Cornelius Nicholson

    raspunde:

08.08.2008, 00:23

IATA UNA DINTRE...,,VOMITATURILE" LUI PAUNESCU

REPETABILA POVARA
de
ADRIAN PAUNESCU

Cine are părinti, pe pămant nu in gand
Mai aude si-n somn ochii lumii plangand
Că am fost, că n-am fost, ori că suntem cuminti,
Astăzi imbătranind ne e dor de părinti.

Ce părinti? Niste oameni ce nu mai au loc
De atatia copii si de-atat nenoroc
Niste cruci, incă vii, respirand tot mai greu,
Sunt părintii acestia ce oftează mereu.

Ce părinti? Niste oameni, acolo si ei,
Care stiu dureros ce e suta de lei.
De sunt tineri sau nu, după actele lor,
Nu conteaza deloc, ei albiră de dor
Să le fie copilul c-o treaptă mai domn,
Cată muncă in plus, si ce chin, cat nesomn!

Chiar acuma, cand scriu, ca si cand as urla,
Eu ii stiu si ii simt, pătimind undeva.
Ne-amintim, si de ei, după lungi săptămani
Fii bătrani ce suntem, cu părintii bătrani
Dacă lemne si-au luat, dacă oasele-i dor,
Dacă nu au murit tristi in casele lor...
Intre ei si copii e-o prăsilă de caini,
Si e umbra de plumb a preazilnicei paini.... (arata tot comentariul)