Ion Tiriac: Am la bani, nene, de nu stiu ce sa fac cu ei

   

Ion Tiriac: Am la bani, nene, de nu stiu ce sa fac cu ei
Ion Tiriac doreste sa infiinteze o fundatie si sa doneze 100 de milioane de dolari, intentii care de doi ani ii sunt blocate de barierele legislative.

"Am la bani acuma, nene, de nu stiu ce sa fac cu ei. Doream sa pun 100 de milioane de dolari, dar nu mi-a permis legea de doi ani sa fac fundatia. Am vorbit si cu presedintele Basescu, si cu premierul Tariceanu", a spus Tiriac, luni, la un hotel de lux din Capitala, la premierea medaliatelor cu aur in proba de dublu rame la Jocurile Olimpice, Georgeta Andrunache si Viorica Susanu.

Ion Tiriac a mai criticat starea salupelor din cauza carora sportivii nu se pot pregati pe lacul Snagov: "Eu mi-as pune primul salupa pe lacul Snagov si i-as da foc. Nimeni nu se plimba cu barcile cu panze sau sa dea la vasle".

Ion Tiriac a participat, impreuna cu presedintele Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, Octavian Morariu, presedintele Federatiei Romane de Canotaj, Ion Dospinescu si fosta canotoare Elisabeta Lipa, la premierea medaliatelor cu aur in proba de dublu rame din cadrul Jocurilor Olimpice de la Beijing, Georgeta Andrunache si Viorica Susanu, cu suma de 300.000 de lei.
Citeste mai multe despre Tiriac Ion Tiriac bani fundatie Tariceanu Basescu
Luni, 15 Septembrie 2008, ora 14:43
Sursa: Ziare.com
Autor: Madalina Ionescu

Articol citit de 10591 ori

Vezi toate cele 75 comentarii
 
Rank user: x2

15.09.2008, 16:06

Pozitie rezervata

I-a mers jucaria!

A plecat din Germania numai sa nu fie urmarit fiscal, in RO i-a mers jucaria sub acoperirea comunistui Ion Iliescu, mai vreti si alte explicatii!!!
Normal banii lui sunt banii vostri...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
60 voturi

 

elevii din scolile in cara ploua in clase

    raspunde:

15.09.2008, 16:15

???? !!!!!

vrem sa=l ajutam ca e trist rau de tot (se vede din poza) ca nu stie ce sa faca cu banii - are destule sugestii bune numai sa le ia in consideratie cat mai repede posibil.ne ploua in clase d-le Tiriac ... toaletele nu sunt ... s.a.m.d.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
41 voturi

vasile2

    raspunde:

15.09.2008, 16:52

romanica nu ar duce lipsa de bani la buget ,,,,,

duce o lipsa crasa de oameni capabili,,,,,e plina de hoti si delapidatori,,,,,ce tot va plingeti ,aveti si voi gauri in acoperisuri,,,,,vai de mama voastra de plingareti,,,,,,,

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
34 voturi

rash_ida

    raspunde:

15.09.2008, 17:32

hop si tu

vasile 2 - nimeni nu se plange - este o realitate !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
22 voturi

caro

    raspunde:

15.09.2008, 16:33

capra vecinului

Un roman se realizeaza , este bogat dar noi toti in loc sa incercam sa ajungem ca el preferam sa spunem ca a furat ,Normal , este mai comod sa spui asta decat sa recunosti ca nu te duce mintea -cazul lui Tiriac.
Un alt roman tanar si frumos ajunge celebru dar greseste .Isi revine incredibil dar noi il blamam in continuare desi este un mare sportiv , un patriot si un om cu familie frumoasa - cazul Mutu.Va intreb ei au ceva sau noi , poporul roman ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
46 voturi

dino

    raspunde:

15.09.2008, 16:52

exemple

Si exemplele cu capra vecinului pot continua :Regele Mihai , Nadia Comaneci , Dinu Patriciu ...Noi nu suntem solidari si dorim mai degraba sa fim toti saraci decat unii - care au o scanteie de geniu in afaceri sau muncesc mai mult sau au pur si simplu noroc sa o duca mai bine .Luati ca exemplu pe greci sau pe turci sau pe aromanii nostri , sunt mandri de cei ca ei care sunt bogati si niciodata n - ai sa - i auzi ca - i blameaza!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
33 voturi

Neutru

    raspunde:

16.09.2008, 00:10

Pentru Caro

Caro-Carolina-Carota, etc.

Se pare ori ca esti prea tanara (si ti se pare ca tot ce zboara se papa) ori faci parte din tagma jefuitorilor ( si atunci e clar ca-l aplauzi pe ceangau). Sa stii o treaba , mai fatuca, NIMENI NU SE IMBOGASTESTE DIN MUNCA CI DOAR DIN EXPLOATAREA MUNCII ORI PROSTIEI ALTUIA....ORI DIN FURAT. Din munca cinstita poti cel mult sa supravietuiesti (asta si in occident) !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
19 voturi

Produs cu miros specific

    raspunde:

16.09.2008, 08:47

In '90 , intrebat fiind daca o sa vina sa investeasca in Romania ...

...a raspuns "o sa stric 2-3 milioane de dolari sa vad ce iese !" .
A fost ajutat la greu de Petre Roman , punandu-i-se la dispozitie vile de protocol cu o chirie de garsoniera , facilitati de toate felurile ; ca si Copos , nu a avut probleme la vama , fiind la dispozitia sa oameni speciali .
Era unul Crisan (fost si ministru ) care netezea multe . Cat despre banca lui , in afara de faptul ca a adus specialisti din afara , si ca a avut o indrumare consistenta , a beneficiat si de protectie ; se stia ca banca Tiriac trebuie servita prompt si fara cracnire .
Interesanta este activitatea pe linie de case de copii . Foarte interesanta .
Dar ce , avem noi ziaristi de investigatie ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

gelu

15.09.2008, 16:48

Fasoane de mega hot care vrea sa se dea cinstit!!!

Daca ar vrea cu adevarat sa faca o investie cu adevarat benefica pentru tara, de la care a supt destul, ar trebui sa construiasca o fabrica sau chiar doua de tractoate. Ca tot nu au taranii cu ce sa-si are ogoarele.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
36 voturi

Gel de dus

    raspunde:

15.09.2008, 19:53

Pt Gelu

Hopa, Gelule, te pricepi si la poloitica interna!! te credeam expert in sustinerea neconditionata a bolsevicilor. Iata o surpriza de la tine. Da-i inainte, bazaconiile tale sunt inegalabile.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
23 voturi

tot eu

    raspunde:

15.09.2008, 22:44

istoria chiaburilor moderni

Draga scarba , te superi degeaba. Nu Tiriac e problema. cauta tu in memoriam de la 1945 incoace , fii si nepotii celor care s-au ocupat de colectivizarea fortata ,( vezi dubele alea negre si care ii plimba pe tarani pana semnau ca dau tot) azi sunt mari profesori universitari, mari fosti securisti cu mari pensii,cu copii aranjati, mari popi. Vezi tu facultatile alea muncitoresti ce nepoti si stranepoti au scos si ce bine este infipt Bogdan Olteanu ( unul care il stie toata lumea). Toate putorile si zoaiele societatii in 50 de ani s-au copt si sunt chiaburii de astazi. Tiriac a iesit si el in fata in martea neagra, din a2a- zi cu luna plina, inainte de vinerea prostului si vi s-a pus pata. Cautati-va inaintasii cu urmasii lor ca sa vedeti de unde avem chiaburii de astazi si cum ii leaga istoria colectivizarii!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
16 voturi

Ilie(fara)escu

    raspunde:

15.09.2008, 23:27

Taci Gelule

...taci ca-ti phute gura a Patriciu.
L-ai tradat si tu pe Vadim!?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
6 voturi

15.09.2008, 23:39

Inca unul fara escu!!!

Care vorbeste discutii. Mai incearca, mai incearca inteligentule.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

Ardeleanul din Alba

    raspunde:

17.09.2008, 00:39

Ce destept esti!!!!

Ce destept esti bai nene, ai descoperit ca este nevoie de tractoare pe piata mondiala si ele pot fi produse eficient la noi? Cunosti bine piata tractoarelor, te pricepi? De obicei astia care fac bani stiu unde trebuie sa investeasca de aia au bani. Cei care nu au nu stiu, sunt comozi etc., etc., si se oftica ca altii care nu sunt ca ei fac bani. Chiar daca uneori ilegal trebuie sa ai o tara de creer si indrasneala ca sa faci bani. Prostii si lenesii stau deoparte si mor de invidie. Mai mult rationalizează, isi justifica neputintele: ei sunt cinstiti, corectii, nu-i lasa altii, coruptia, birocratia etc. Ceilalti găsesc solutii.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

deschide ochii

    raspunde:

15.09.2008, 17:24

ignoranta si prostia merg mana in mana..dar cand rautate intrece masura..fo

daca nu stii citeste si mai lumineaza-te...sa nu zic desteapta-te Romane¬!
a plecat din Germania unde a facut afacere f buna! cu mercedes ce este rau in asta! nu a furat banii cum se pretinde!
ATP el l-a inventat! nu-l manjii cu Ilici...ca nu tzine!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
25 voturi

RedBayern(Germania)

    raspunde:

15.09.2008, 18:03

Gresesti

A plecat find urmarit de fisc,a furat cit a putut,l-a furat pe Boris Becker,a furat pina si la organizarea turneelor dee tenis din Germania.Pe Becker aproape ca l-a lasat cotoi pe gunoi.Fiscul a intrat pe fir,si a sters-o.Afacerea cu Mercedes e spre favoarea lui amice,desi nu de acolo are el banutii.Vad ca il admiri pe marele paros,ucigasul de animale,si tatal traficanntului scos basma curata.Unii zic ca are bani din cariera lui sportiva.Care cariera?A fost un nimeni ca tenisman,a trait in umbra lui Nastase,fara turnee cistigate,un zero barat a fost.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
32 voturi

Rank user: x5

16.09.2008, 05:44

A fost cineva si ca tenisman

Romania a jucat doua finale de cupa Davis pe punctele lui.
Cineva trebuia sa aduca al treilea punct, macar la dublu. A adus el mai multe. Nastase s-a ridicat pe prietenia si experienta lui dom Tiriac

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
7 voturi

scarba

    raspunde:

15.09.2008, 17:47

ai la bani si nu stii ce sa faci cu ei?

DONEAZA-I! Nu te mai poticni in legislatie! Nu mai vinde gogosi pe post de tort de ciocolata ca nu te crede nimeni!
Mai deunazi te plangeai ca nu stii cum sa le mai minti pe femei, ca ai implinit 70 de ani si ca suna ca *** u, acum te plangi ca ai bani si nu ai ce face cu ei.
Scarba de astfel de specimene... cine vrea sa ajute, ajuta!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
27 voturi

Ilie(fara)Escu

    raspunde:

15.09.2008, 17:59

Mai Schultz

Esti tare aschloch.
De unde-i stii tu istoria atat de bine lui Tiriac?
Voiculescu,Vantu si Patriciu il depasesc prin banii acumulati(nedeclarati) prin inselaciune si contrabanda cu petrol.
Asta nu se numeste invidie la tine,ci prostie.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
22 voturi

Rank user: x2

15.09.2008, 20:54

Mai Ilie

Nu mai fa in ismene, ca miroase pana in Germania si ne strici aerul....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
15 voturi

mimoS

    raspunde:

15.09.2008, 18:06

sa judecam drept

Uite, sa nu te superi dar sunt din cei din generatia IMEDIATA LUI, CARE AM TRAIT CU BUCURIA CA ROMANII nostrii, cei ca el, au reusit sa ne faca cunoscuti dincolo de zidurile comunismului.Pentru primi lui bani investiti , a rabdat de foame, a muncit si a transpirat din greu. Am trait multi perioada cand, ca sa supravietuieti vindeai cartela de mancare de student si spuneai ca faci cura de slabire!! Are tinuta unui om bogat ,care a muncit pentru bani lui care apoi ia investit. Restul devine afacere si tunuri(vezi si pe Soros , stii ce le-a facut englezilor) SE CUNOASTE, SE SIMTE aceasta tinuta! Este usor sa fii miliardar roman cand furi bugetul tarii, ca toti miliardarii de carton, puscariabili, ai Romaniei.Dam si mie 100 mil euro asa gratis de la buget sau de la banca cu o ipoteca pe o casa darpanata ( vezi Rodica Stanoi) si devin miliardar. Sa nu confundam lucrurile!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
18 voturi

scarba

    raspunde:

15.09.2008, 18:26

judecam drept

dar stam stramb!
De foame se rabda si acum! Sunt studenti care abia subzista... dar nu ai de unde sa stii, pentru ca nu mai esti student!
Ca a facut tara cunoscuta peste granite,este adevarat, dar si cu el si fara el, tara oricum era cunoscuta peste granite, din simplul motiv ca exporta foarte mult.
Abia acum tara are nevoie de oameni de calitate care sa ne preprezinte peste hotare, pentru ca au plecat doar infractorii, tiganii, criminalii etc.
Ca si-a facut avere nea tiriac, e treaba lui, dar sa iesi in presa si sa te plangi ca nu ai ce face cu banii, cand sunt copii in mediu rural care nu stiu inca ce e televizorul, calaculatorul, care nu au o scoala ca lumea, care nu au ce sa manance, ce sa imbrace - imi pare o lipsa crasa de omenie, de verticalitate umana.
Mi-e scarba de astfel de specimene!
Voia sa ajute, avea toate posibilitatile din lume sa ajute,f ara sa iasa pe hartie sa spuna ce a spus!
Bleah si lui si lui fiul lui (alta poama!)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
20 voturi

motanu.

Rank user: x3

15.09.2008, 22:59

OAMENI BUNI !!!!!!!

citesc comentariile dumneavoastra si ma intristez ( mai ales ale celor care incearca sa-l denigreze pe TIRIAC ), vazand cat venin si otrava debordati prin exprimare , si ale celor din tara cat si ale celor din strainatate , si ale celor care nu l-au vazut jucand tenis ( ne existand pe atunci ) , cat si ale celor care l-au vazut ...... ca sa luati" mot a mot" spusele lui TIRIAC (prezentate in articol ), fara sa-i ascultati inflexiunile verbale , este o scuza......la cat de ironic si evaziv , este in exprimare ,nu ma mira ca aveti reactiile pe care le aveti in scris. oricum , comentariile voastre fiind subiective , este explicabila si doza de cucuta pe care o debordati , ca sa nu spun vomitati , pe marginea articolului , vis a vis de imaginea lui TIRIAC senior..... sa fim clari.....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
15 voturi

lebovski

    raspunde:

15.09.2008, 23:24

hm

romanul tot roman e,adica invidios.si ce daca are Tiriac bani?bravo lui ca a fost destept si s-a descurcat si bravo lui ca a investit in Romania.daca ar fi dupa mine l-as instala presedinte,pt.ca a demonstrat ca-i merg clicherele.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
13 voturi

castor

    raspunde:

16.09.2008, 02:47

ati dau eu o idee

daca tot vrei sa faci bine tarii,ati dau eu o idee,asa ca sa nu-ti plezneasca vre-o vena pe creer de la stres:
anapoiaza romaniei rezervatia aia de la balac,unde voi toti bolnavii de putere va destindeti anpuscand sute de animale.
eeee,ce v-as da eu drumul voua prin padurile alea sa va vanam noi putin...asa de placere sau plictiseala .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

Rank user: x5

15.09.2008, 16:25

Pozitie rezervata

Te implici putin.

Nu -ti contesta nimeni calitatile de sportiv ,si munca depusa. Dar cand spui : am la bani,nene, de nu stiu ce sa fac cu ei, este regretabil ca nu te implici mai mult, iar Delta are dreptate. Nu uita ,ca datorita sportului ai ajuns milionar, cei drept prin munca ta . Daca vrei sa intri in istorie fa ceva palpabil pentru sportul romanesc. Numai faptul ca dupa revolutie ai asteptat pomana de la Roman ,vila de la sosea ,ma face sa cred ca nu esti, ce vrei sa pari . Imi pare rau ,dar declaratia ta imi lasa un gust amar.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
36 voturi

 

deschide ochii

    raspunde:

15.09.2008, 16:34

pe unde va uitati la stiri

du-te la Brasov, la Sibiu si intreaba pe locali nu pe Pacalicii de la Presa sau Media....
Sau intreba pe sportivi...cum i-a ajutat...si cum s-a implicat si si-a adus Bnaca Tiriac in Romania, din putinele banci serioase...nu uitati cei din Strainatate tot ce-i Romanesc este putregai, numai cei din Strainezia este BUN! mf

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
22 voturi

da_me_deze

    raspunde:

15.09.2008, 17:35

?

nu se implica cu adevarat dar, se vaita ca are bani nene ...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
16 voturi

delta

    raspunde:

15.09.2008, 17:51

mai asta cu deschisul ochilor ....

...vezi sa nu transpiri .
A impartit cumva Tiriac dividentele de la Banca catre romani ?...tare imi vine sa cred ca nu .
In alta ordine de idei citeste articolul din nou . E mai mult decit hilara remarca domnului Tiriac . Chit ca a vorbit cu Basescu si Tariceanu si ....tot nu se poate .
Pune-i tu o pila daca ti-e asa de tare la suflet .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
13 voturi

The UNFORGIVEN

spune:

15.09.2008, 14:56

Un paduche...

Un paduche mizerabil care suge de 18 ani din avutiile Romaniei.Nu l-a interesat niciodata legea, pe care a violat-o pe unde-a prins-o.Acum cand cica vrea sa dea 100 mil de dolari??? din furat, cica aceeasi lege nu-l lasa.
Ia mai lasa-ne in pace "nene" si cara-te naibii d-aici.Si daca faci gestul asta mai ia si 1 (un) milion de paduchi (ma refer la parlamentari, primari, consilieri locali, generali din toate structurile militare ale tarii, etc)care sug in romania de 18 ani...
Daca ar putea sa mai ia si cei peste 500 de mii de interlopi care otravaesc viata romanilor, cu atat mai bine!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
63 voturi

 

Andra

    raspunde:

15.09.2008, 15:19

ai dreptate

Asa e totii:si Becali si premierii traiesc din banii nostri so nu fac nimic pentru tara

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
28 voturi

ANALITIK

    raspunde:

15.09.2008, 16:22

parca ati jucat tenis?

SAU MA-NSEL EU? CU BANII DE TIGARI, DOMNU TIRIAC AI PUTEA SUSTINE PRIMII ZECE JUCATORI ROMANI LA TOATE CATEGORIILE .STITI DOMNU TIRIAC DE CINE SUNT SUSTINUTI JUCATORII DE TENIS ROMANI? NU ? VA SPUN EU { DA-I SECRET}SI SA NU-I SPUNETI LU TARICEANU,...DE F A M I L I I. ASTA DA SELECTIE! DA STITI CINE II IA PE JUCATORII/ARELE BUNI/E DE 19/20 ANI DIN ROMANIA ? NU? VA SPUN EU, A M E R I C A .STITI UNDE O SA FIE TENIS ADEVARAT PESTE 20 DE ANI? NU! ATI GRESIT ! NU IN ROMANIA.STITI UNDE? EI NU.. IN A M E R I C A ! FELICITARI GUVERNULUI ROMAN,DOMNULUI TIRIAC {CARE"NU" A FACUT BANII IN ROMANIA} SI CELORLALTI DOMNI CU... CU.... CARACTERE CAT SAMANTA DE ....MAC!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
18 voturi

doris_s_ tef

    raspunde:

15.09.2008, 15:19

de acord cu dvs.

opinie obiectiva - stimate Ion Tir... daca tot aveti bani si chiar nu stiti ce sa faceti cu ei va sugeram noi niste idei : investiti in contructie (apartamente la un pret convenabil pentru cei cu venituri extrem de mici sau in locuinte sociale decente pentru cei cu posibilitati financiare zero); camine studentesti unde sa locuiasca si sa studieze gratuit tineri inteligenti care nu au posibilititati financiare; case pentru persoane pensionate care nu au posibilitati financiare decente pentru a face fata zi de zi; case pentru copii orfani cara sa fie scolarizati din fondurile dvs; clinici medicale pentru cei ce nu au posibilitati sa se trateze (ex.: dentist) de ce nu si un spital ?!; ceva fonduri pentru handicapati; magazine cu produse la un pret acceptabil pentru cei cu salarii extrem de mici; etc. astfel veti face mult bine si sigur nu veti regreta - totul valorificat pentru poporul sacrificat (din cauza sistemului) - multa intelepciune si actiune !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
21 voturi

DINO

    raspunde:

15.09.2008, 15:28

cautati sa intelegeti

Nici un om de afaceri nu este obligat decat moral sa faca acte de caritate si Tiriac le face fara publicitate.In afara de asta trebuie sa recunoastem ca are discursul economoic cel mai bun , stie sa faca bani si este extrem de priceput in managementul sportiv.Nu stiu sa fii facut vreo faradelege , probabil banuiti lucrul acesta si - frustati fiind - comentati asa .Vremurile s-au schimbat si este cazul sa fim multumiti ca exista si oameni bogati , de la ei bunastarea se difuzeaza in restul populatiei prin mai multe forme.Renuntati la a mai gandi ca cel sarac si cinstit este cel mai indicat sa conduca , Tiriac este de departe cel mai potrivit pentru functia de premier - este bogat , patriot si are demnitate - dar probabil i se va mai inscena ceva daca isi anunta intentia.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
25 voturi

elevul Dima din a saptea

    raspunde:

15.09.2008, 15:46

...SOS.../^

noi intelegem - dar zice ca nu stie ce sa faca cu ei - o sugestie sau doua pot sa-l scoata pe om din impas - daca imi permiteti am si eu o sugestie - sa contribuie cu ceva la renovarea scolilor (doar 40% din scoli sunt gata sa-si primeasca elevii in conditii normale) ar fi o fapta necesara in circumstantele actuale - va rugam stimate Ion Tiriac - puteti face acum ceva ..... daca vreti.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
14 voturi

FILOZOFUL

    raspunde:

15.09.2008, 17:43

CONSILIERUL LUI?

bine zici domnule consilier alui tiriac.
Doamne, ma intreb , si cuget ,sima framint DE CE NU IESE DOMNULPATRICIU cu o astfel de ANGOASA......

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

Kuku

    raspunde:

15.09.2008, 15:36

Nu-l iubesc , si nici nu consider ca e un om 100 % cinstit , dar...

1 - Titlul e claaaar ofensiv . Un jurnalist ADEVARAT prezenta faptele in mod neutru , nu pe tonalitate becaliana .
2 - Totusi este unul dintre foaaarte putinii milionari ( miliardari ) romani care au facut primii bani cinstit ( tenis , organizarea turneurilor de tenis in strainatate ), Ca dupa ce a avut deja citeva milioane s-a mai folosit de cunostinte , ( si sint siguuur ca multi i-au pupat mina si i-au facut favoruri si numai ca sa fie bagati in seama de el ).
Asa ca intre un securist sau normenclaturist ( care cu bani de un televizor sau de o Dacie coapta au facut in citziva ani afaceri de milioane ) si Tiriac , il prefer pe Tiriac.
Si in fond si la urma urmei , de ce sa-i dea la sanatate ( sa faca aia din minister licitatzii si sa bage in buzunar shpaga de la furnizor ?) , sau la caminul de batrini sa fure personalul ?
Si eu daca as da un ban as vrea sa-l dau cui si cum imi convine mie , si nu cum vor altii. Decit asa mai bine deloc.
Iar despre salupe are dreptate : toti... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
17 voturi

deschide ochii

    raspunde:

15.09.2008, 16:26

CAPUL LUI MOTOC ...striga ***..

Habar n-ai....Cred ca trebuie sa terminati cu denigrarile si tampeniile ce le cititi in Presa Romana si general in Media platita sa demoleze tot ce este ROMANESC!, Tiriac este un businessman Roman nu a facut gramanda de bani in Romania ci a venit cu ei din Strainatate, de cand cu tenisul, cu Davis Cup, cu Dinamo. cu Movilas, Becker, Ivanisovic, sustinator de turnee de tenis ATP (adica platite de Tiriac), Banca Tiriac (singura Banca Romaneasca in afara!!), apoi non-grata in Germania pt afacerea Mercedes, etc.... deci nu vad nici un sens aceste comentarii stupide,toti se leaga de ce-a facut baiatul lui...nu-i treaba noastra...taica-sau nu avea timp sa-l controleze...deci atata rea vointa..si ignoranta si rautate si chiar prostie ... cand Tiriac si Ilie Nastase sunt ponegriti si tavaliti, de niste asa zisi Romani Patrioti care n-au facut mai nimic pt tara lor....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
12 voturi

Elena din Bacau

    raspunde:

15.09.2008, 17:48

recunoastem meritele....

nu spune nimic de cele realizate in tara dar de ce Statul Romin nu exercita conroale in activitatile tuturor celor implicati in afaceri si in special a surselor de venit,lipsa controlului a dus la generarea de CORUPTIE LA CEL MAI INALT NIVEL,tara bogata cu oameni SARACI siSARACI,SARACI.....ce este mai rau e ca nu are cine sa-apere de CORUPTIA GENERALIZATA .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

sarantocul

spune:

15.09.2008, 15:03

Bai nene!

Ai lasa-ma !!! Baga-i in SANATATE !Ca te mai apuca vreun carcel in Romania si pana sa te duca in lata tara ....o mierlesti!!!Asa ca io zic BAGA-I IN SANATATE!!DOTEAZA SPITALE , CUMPARA APARATE , construieste clinici etc . Ca daca vom avea sanatate ....vom munci si noi mai cu spor!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
22 voturi

 
ochiul treaz

spune:

15.09.2008, 15:12

doar cand...

vreti sa dati bani va plangeti ca nu va lasa legea.Cum se face ca legea nu va impiedica deloc cand luati bani?Exista zeci si sute de mijloace prin care poti sa faci acte de caritate,daca esti intr-adevar dornic sa le faci.Explicatii de genul"nu ne lasa legea"ne insulta inteligenta.Rusine!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
26 voturi

 

Palma dupa ceafa

    raspunde:

16.09.2008, 08:55

Cea mai tare observatie !

Ca sa vezi ce faci cand secu - vine .
Romanii mai au de invatat sa distinga o valoare .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

muritorul

spune:

15.09.2008, 15:15

Propunere pt dl Tiriac

Ce are infiintarea Fundatiei cu asa clamata intentie a lui Tiriac sa faca bine pt oameni saraci si chiar pentru Romania???
Cate case a construit pt orfani,sinistrati sau homeless ?Cate sali de sport dotate complet a pus gratis la dispozitia talentelor sportive ?Cate cladiri a construit care s-ar putea trasforma in patrimoniu Romaniei si care sa fie donate cu acte,fara posibilitatea de a intra in mostenirea familiei lui ?Cate scoli,gradinite,facultati a construit?Cate cantine populare ?Ar trebui sa returneze Romaniei cel putin 10% din cat a preluat cu usurinta.
Fundatiile de la noi au un regim destul de suspect asa ca bine au facut Basescu si Tariceanu daca nu si-au dat acordul.Exista mii de solutii daca doresti sa faci un bine fara a avea si acea Fundatie.Eu sunt simplu muritor,nu am firma,nu am Fundatie si nimeni nu m-a oprit sa particip pentru sinistrati sau familii cu peste 10 copii.Ce ziceti stimabile dle Tiriac?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
19 voturi

 

deschide ochii

    raspunde:

15.09.2008, 17:15

corect dar sa intelegem

este bine ce ati spus, dar cred ca ne-am obisnuit cu "carpaceala comunista". Peste tot in lume sunt Fundatii care fac cercetari in cancer, ajuta sinistratii, constuiesc, ajuta refacerea satelor, palatelor si castelelor ( asa cum are de ex. si Printul Charles din UK pt satele Romanesti , sau Fundatia Pritesa Diana pt bolanvii de SIDA ) etc. Este bine sa intelegem ca aceste foruri au un scop bine precizat si controlat, nimic nu se face la intamplare. Inteleg ca este practic ce spuneti, dar sa dai 1 milion de Euro pt ajutor si sa constuiesti case etc si apoi sa mai dai si TAXE la STAT, dupa ce faci binefacere este o prostie! Asta este scopul fundatiei! sa faci ajutoare si sa fii scutit de taxe. Lumea vorbeste fara sa stie ce este in spate. Apoi daca mai va aduceti aminte o sa vedeti ca Tiriac a facut case in zona Brasovului, care au fost devastate....? dece?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
10 voturi

Elena din Bacau

    raspunde:

15.09.2008, 17:37

raspund Nemuritorului

nu sint de acord cu infiintarea fundatiei:fundatie conduce :dna Geoana,dna tariceanu,Dna Bertzi si ma intreb cine controleaza aceste fundatii,ce realizari au,de unde provin fondurile si cine le maninca,dorim rezultate palpabile,sa se faca bilant corect,cinstit si popularizat.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

bac

    raspunde:

15.09.2008, 22:50

prostii multe , ONG, sunt cu bani de la buget

Ce fundatia nevestei lui Gioana nu merge cu bani de la buget . Si a mai facut cateva una chipurile pentru bonavii hepatici etc si evident totul e un mister ale cui sunt, da sunt cu bani de la buget. functioneaza pe principiul in 3 in care toti castiga egal adica fura legal

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Andra

spune:

15.09.2008, 15:20

ai dreptate

Asa e totii:si Becali si premierii traiesc din banii nostri so nu fac nimic pentru tara

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
10 voturi

 

deschide ochii

    raspunde:

15.09.2008, 16:43

Orbiti de Barfele reportericesti

V-au luat ochii ...mai iesiti in lume sa vedeti cum se castiga banul...toti dau in Becali...nu vedeti ca este o inscenare....cand vinzi jucatori cu cateva milioane ...o fi el mai din limbajul de tiganie....dar are bani! Sunt banii lui munciti! ...ca are asa de multi ca poate platii ...dar nu-l lasa in pace MEDIA..nu-l plac!
Dar pe Media cine o mai plateste? Daca n-aveti ochi deschideti-i...tot ce este Romanesc si face ceva este ponegrit i-a mai uitati-va! la lupa!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
8 voturi

Elena din Bacau

    raspunde:

15.09.2008, 17:58

lui deschide ochii....

la lupa ne uitam la salariile noastre dar ale bosilor nu ,ei au bani de nu au ce face cu ei iar majoritatea populatiei ciurucuri nu vrem egalitate dar daca preturile sint aliniate celor europene atunci sa se gaseasca solutii si pentru salarii inspecial a celor multi ca cei putini avind piinea si cutitul in mina auavut grija sa-si asigure si salriile si pensiile precum si copii in functii mari pe la comunitatea Europeana sau alte structuri in afara tarii,nimeni din cei bogati au reusit prin efort si sudoare.coruptia,inrudirea (ex.dlui Voiculescu etc,etc)si resurse din fondurile serviciilor secrete.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

delta

spune:

15.09.2008, 15:27

mascarada

si uite asa isi da domnul Tiriac cu stangu-n dreptu .
Bade Ioane suna-l pe Patriciu si intreaba-l , deoarece el si-a facut fundatie ......mare branza .Sau nu ai juristi competenti la holding ?
Uite-asa te faci de ras .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
20 voturi

 
Nedumeritu'

spune:

15.09.2008, 16:40

Bre nea Ioane,

Eu zic sa-ti cheltui banii pe bauturica si plimbari pentru ca in Romania daca te bagi sa faci ceva util te mananca porcii. Sunt convins ca dupa ce citesti tot ce s-a postat pana acum ti se face lehamite de poporul roman.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
12 voturi

 

15.09.2008, 16:47

Fasoane de mega hot care vrea sa se dea cinstit!!!

Daca ar vrea cu adevarat sa faca o investie cu adevarat benefica pentru tara, de la care a supt destul, ar trebui sa construiasca o fabrica sau chiar doua de tractoate. Ca tot nu au taranii cu ce sa-si are ogoarele.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
13 voturi

 
Geo radu

spune:

15.09.2008, 16:48

Balcanisme

D-le Brasovean ,da banii inapoi de unde i-ai furat si platesteti datoriile la copiii pe care ii ai ;la Paris si in alte parti ale lumii(daca tii cu tot dinadinsul ti-i putem nominaliza cu dovezi)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
11 voturi

 
Stefan

spune:

15.09.2008, 16:59

Parca ai spune: Am paduchi ,nene si nu stiu ce sa fac cu ei.

Toata stima si mandria, Tiriac e Romania.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
13 voturi

 
Ionica

spune:

15.09.2008, 18:01

Pricepere Fiscala

Nu vrea altceva decit o Fundatie non profit sa i-si mai scada din Impozite si sa salveze banii din mina fiscului.
Ca lege care nu te lasa sa dai banii tai cuiva nu exista in nici o tara pe lumea asta

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
6 voturi

 

scarba

    raspunde:

15.09.2008, 18:54

Ionica - te-ai prins!

Aceasta este mareaaaa PROBLEMA!
Felicitari! Jos palaria!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

Pil

spune:

15.09.2008, 18:05

O idee!

Mai redu si dumneata comisioanele la banca unde esti actionar ca prea sint mari!!!! De aceea nu mai stiti ce sa faceti cu banii!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 
Realist

spune:

15.09.2008, 18:05

Fundatie= Spalarea banilor "murdari"

Dece vor sa faca Fundatii unii "imbogatiti"? Simplu: pt. a profita si mai mult! Fundatiile sint scutite de impozite.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
6 voturi

 

Prima   1   2   3   Ultima

Vezi toate cele 75 comentarii