Ceausescu, omagiat cu o statuie la 20 de ani de la Revolutie

   

Ceausescu, omagiat cu o statuie la 20 de ani de la Revolutie Foto: Nicolae si Elena Ceausescu, de Mircea Suciu
La 20 de ani de la Revolutia din 1989, Nicolae Ceausescu va fi omagiat de nepotul lui, Emil Barbulescu, cu o statuie care va fi amplasata in mijlocul localitatii Scornicesti incepand cu luna decembrie, cand cuplul a fost executat.

"A fost conducatorul acestei tari si are dreptul la o statuie aici in oras. Am facut demersuri la primarie si am obtinut aprobarea consiliului local, iar acum trebuie sa iau aprobari de la Bucuresti", a spus Emil Barbulescu, nepotul lui Nicolae Ceausescu, pentru Adevarul.

In contextul in care simpatizantii unui alt fost conducator mult iubit, maresalul Ion Antonescu, au vrut sa-i faca statuie, dar s-au lovit de refuzul total al opozantilor, Barbulescu spune ca "atunci s-au impotrivit evreii, dar aici este vorba de altceva. Nicolae Ceausescu este o parte a istoriei noastre".

Statuia este in lucru si va fi realizata de un sculptor roman care a trait pana acum in Franta, dar numele lui nu a fost dezvaluit. "Este un mare talent. A sculptat si bustul lui Clinton si a altor oameni importanti. El nu a trait in tara pe vremea comunismului si este o persoana neutra care va realiza bustul unei personalitati. Cu tot cu soclu, statuia o sa aiba 3-4 metri", a precizat Emil Barbulescu.

"Eu mi-as dori sa fie dezvelita in decembrie, atunci cand a si murit, dar daca nu vom putea, o vom amana pana la primavara. O sa fie un bust mare, iar cu tot soclu va avea 3-4 metri", a mai spus nepotul lui Ceausescu. Insa pana cand statuia va fi gata, autoritatile locale inca se gandesc unde sa o amplaseze.
Joi, 22 Octombrie 2009, ora 10:28
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 2875 ori

Vezi toate cele 38 comentarii
 
Rank user: x5

23.10.2009, 09:50

Pozitie rezervata

Tovarase Nastratin

De cite ori sa iti spun ca noi, sclavii comunismului, am construit, si pe banii nostri. Cizmaru si imbuibatii lui se plimbau ca musca la arat cu fotografii si filatorii dupa el

Pro / Contra
4,2
De acord
5 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

 

22.10.2009, 10:43

Ha ha ha ! PAi nu iti este rusine mai ! Puneo la tine in casa mai dilimache ! Ai uitat ce a facut tari si Romanilor mai !

Ar trebui sa iti fie rusine ! Nu este vina ta de ceea ce au facut el ! Dar daca ai asa intentii inseamna ca nu respecti istoria Romaniei ! Rusine sa iti fie !

Pro / Contra
3
Si da, si nu
89 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
92 voturi

 

Sfarsitorul

Rank user: x5

22.10.2009, 11:22

Aia din Scornicesti traiesc inca cu nostalgia vremurilor de aur...

Normal!

Cine era mai tare si mai mare atunci? SCORNICESCTIUL!!!

Normal ca ii fac statuie lu ceasca!

Poate un 5 ani de canal si vreo 10 de stat la cozi, cu apa rece si 2 ore de cantarea romaniei pe zi le-ar scoate nostalgia din cap!

Dar unde a intrat pros tia greu mai faci curat...

Pro / Contra
3,9
De acord
59 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
62 voturi

22.10.2009, 14:48

ai %dreptate

Azi,fara bani nu se mai pun la coada.Au muncit oamenii 40 ani, au cotizat la fondul de pensii, ia vezi ce pun acum in plasa.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
23 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
23 voturi

Rank user: x3

22.10.2009, 17:42

Bani aruncati: statuia va fi profanata imediat de cei ce au suferit de pe urma comunismului....

Totusi, ceausescu a construit mai mult pt Romania decit au jefuit azi infractorii din Parlament...Practic toata industria, irigatiile din agricultura, utilajele/masinile din CAP-uri, terenurile, rafinariile, cladirile nationalizate, banii UTC, etc au fost jefuite fara mila de alde Felix, sefii securitatii, Ilici, Becali, Patriciu, Tiriac, Vintu, si alti profitori...Proprietarii de drept au fost priviti cu dispret...

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
17 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
18 voturi

ioanr

Rank user: x3

22.10.2009, 13:13

Lu' DCS

Mai citeste o data ci vezi totusi, cine este! El poate are motive sa-l omagieze, ca probabil, nu a suferit ca majoritatea romanilor!

Pro / Contra
3,7
De acord
28 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
28 voturi

DORIAN2

22.10.2009, 14:46

fomistu

Da ma, am vazut ce a facut, amu apuca-te de varuit.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
20 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
22 voturi

Rank user: x5

23.10.2009, 09:55

Apuca-te dumneata de varuit

Ca pe vremea aia frecai menta

Pro / Contra
5
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
4 voturi

Corect

22.10.2009, 21:32

Ceausescu....

A fost rau din multe puncte de vedere,numai ca pe vremea aia doar p.rostii mureau de foame sau de frig,restul se descurcau.La Gaesti un congelator de 5500 lei se vindea cu 8000 de lei,pt ca oamenii isi aduceau poci,vitei ,taiati ilegal.Acum ,cind e atita "bine" in tara ,de ce folositi tot realizarile de pe vremea impuscatului?,de ce mergeti la m
munca dimineata cu metroul facut atunci?,de ce va trimiteti copiii la scoli facute atunci?,de ce mergeti la spitale facute atunci?,de ce mergeti pe stadioane sau in sali polivalente facute atunci?,de ce va duceti la bai in statiuni facute atunci?,de ce singura autostrada terminata e tot A1,facuta atunci?,de ce toate muzeele ,fie de arta,istorie,al taranului,al Satului,al tiparului,etc ,sint tot cele de atunci?de ce toate pietele sint tot cele facute atunci?de ce locuiti tot in blocuri facute atunci?.Cu ce e mai buna Elena Basescu decit Zoe Ceausescu?,ca ea umbla cu limuzine de 100.000 E si Zoe umbla cu o Dacie?,ca Nicu Ceausescu statea... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
12 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
12 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 10:49

VEZI EMISIUNILE

Felicitari,nepotului!!

Cand in tara..se cearta si copiii pentru avere,un nepot,,special" se gandeste la ,,UNCHIUL SAU"!Cred ca Scornicesti..ar trebui sa faca mai mult pentru ,,FIUL SATULUI LOR"..care l-a transformat in oras,cu industrie[pe vremea comunismului,aici se fabrica apilarninul,apicultorii colectand larvele din stup si trimitandu-le spre Scornicesti..la un pret f.f.bun],cu echipa de fotbal si multe altele.Si cand te gandesti ce rasplata a primit[la revolutie,mormantul tatalui d-lui Ceausecu a fost profanat,cu craniul batranului jucandu-se fotbal]!?Cred ca si noi ar trebui sa ne schimbam putin si sa ne gandim ca nu avem calitatea de a judeca prea aspru..mai ales dupa 20 de ani de distrugere a tot ceea ce a fost bun in ROMANIA]!

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
80 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
82 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

22.10.2009, 11:10

TRIST, DAR ADEVARAT

D-na Angelica, am citit ce ati scris, m-am gindit bine si am ajuns la concluzia, ca poate aveti dreptat. Daca a ajuns una ca Udrea sa ne conduca tara, pai atunci ce-am facut ? Am schimbat pe dre.aku cu tac.su...Si mai este un aspect: jaful national cred ca a fost atit de mare in acesti 20 de ani, ca nici nu va putea fi evaluat vreodata...Nu este posibil ca oameni care in dceembrie 1989 au venit la Bucuresti -parca-i vad in CPUN-cu niste costume slinoase, roase de atita purtat, camasi cu gulerele roase, sa ajunga acum multimilionari nin euro...Asta, fiind tot de 20 de ani numai in functii politice : secterai de Stat,ministri, parlamentari...Undeva s-a gresit, si s-a gresit teribil...Acum vin si ne dau lectii de democratie, ca-ti vine sa dai cu parul ! Sint niste nerusinati ! Ne vorbesc ca si cum noi am fi niste id.ioti, care nu stim sa citim o Constitutie, oLege, ne prostesc asa, in fata ! Au mai gasit o PLEASCA : asta cu unicameralul...Dar nimeni nu spune ca, incepind din 2013-toate... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
66 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
73 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 11:22

Stiti care este necazul?

Asa stim noi sa rezolvam problemele: in 2013 vom avea, cel mai probabil, tricameral. Pe langa cele doua (camera deputatilor si senatul) noi, in democratia nostra originala, o vom face-o si pe a treia, regionala, ceruta de UE.

Pro / Contra
3,6
De acord
41 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
37 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 11:28

De vina este parlamentul ????????????

Da, ERNESTO, dar romanul nu stie... Vede ca nu-i ajung banii, ca nu are servici, si utindu-se inspre Parlament, faptul ca Dl.Basescu de cite ori apare, si nu de acum, ataca Parlamentul, zice : Uite, din cauza astora nu avem noi bani, a parlamentarilor. Dar nu se gindeste romanul, cite milioane de euro a cheltuit Udrea, cit buget si-a tras Basescu, cit s-a cheltuit de catre Min.Transporturilor, condus de Bercea, si nu s-a facut nimic...Asta este problema...

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
40 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
45 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 11:39

Aveti dreptate,

se pare ca trebuie sa "platim" cu varf si indesat pentru a avea democratie si clasa politica. Toate partidele au facut la fel, in diverse forme, doar ca pe vremea lui Iliescu nu aflam (este adevarat, si factorii mass-media erau mai putini si mai neindemanatici). Iar Tariceanu a abuzat si el, dar, evident, in mod liberal.

Pro / Contra
3,9
De acord
32 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
38 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 11:58

felicitari boby23

ti-ai dat arama pe fata,mare admirator pnl si fan al orescului.
intr-o privinta iti dau dreptate,s-a furat enorm,salbatic,insa,tema articolului e alta.
udrea si parlamentul unicameral,ue si parlamentul bicameral,astea sint chestiuni pe care le tragi la tema,cam in felul in care autorii incepatori de rebusuri fabricau definitii fara sare si piper cu scopul de a utiliza un anumit cuvint corespunzator unei anumite teme.
dar daca tot a venit vorba,ce te deranjeaza pe tine ca dispare o camera ? mare fan ue nu cred ca esti,nu incerca sa ma convingi ca nu tine,lucrezi cumva in structurile senatului sau ai rude prin zona ?
altfel,tu care critici pe buna dreptate risipa madamei udrea,de ce ai dori cheltuirea inutila a banului public pentru ca o ceata de burtosi sa sforaie dupa o masa copioasa cu fata acoperita de ziare ?
poate pentru a gasi un rol celei de a patra puteri in stat ???

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
29 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
33 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 12:11

Parlamentul - baza democratiei

"DEMON", nu lucrez la Parlament, NU am rude in viata politica, Nu am afinitati liberale...Pe dl.Oprescu il admir ca medic(am mai spus de ce)...Nu tin cu tot dinadinsul la parlament bicameral...dar am impresia ca dl.T.B.in ura viscerala pe care o are fata de Parlament, nu urmareste decit o actiune strict. electorala, si asta ma deranjeaza...Ne ia drept prosti...Am mai spus: Putea sa faca acest referendum inca de acum CINCI ani, de cind este in functie..Nu ma poate pacali...Pe de alta parte, consider in coninuare, ca Parlamentul este cheia democratiei, baza si siguranta ca nu ne vom trezi miine-poimiine cu vreun tip caruia sa-i fluture prin cap idei toralitariste...Se stie, se vede cu ochiul liber: cind ajunge unul la putere, ii ia Dumnezeu mintile. Se crede atotstiutor, atotputernic, ceea ce exclude termenul de democratie...Asta era ideea...De aceea apar Parlamentul...De aceea apar pluripartidismul...Din pacate, nu s-a inventat alt sistem democratic de la greci...se pare ca asta este... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3
Si da, si nu
45 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
45 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 12:31

re: boby

De pe lista aia cu Udrea si Rizi ai "uitat" cateva nume!! Ti le insit eu(unii sunt parlamentari) asta ca sa iti dau un indiciu de ce respecta lumea asa mult Parlamentul:
Inainte de a insira iti dau eu cateva indicii a ce inseamna pentru un roman a fi parlamentar:
Esti parlamentar roman daca:
- ai dat cu masina (in Cluj) peste o fetita de 11 ani, pe trecerea de pietoni si erai beat pentru ca ai mancat multe mere. Rezultatul? NUP
- daca ai un prieten care are o afacere si se impiedica de o lege: o schimbi!! ca asa se tine o prietenie!
- daca ai milioane in cont si esti bun afacerist, NEAPARAT, trebuie sa stai in chirie la hotel pe banii saracilor.
- daca ai copii, ei trebuie neaparat sa primeasca bani din fondurile EU pentru noile lor afaceri
-..etc..
Si acuma lista:
Adrian Nastase (ala care a dat petrolul "la pachet" unei firme private, in schimbul unor oua pe care le-a vandut matusii Tamara pe cateva milioane de euro)
- Rodica Stanoiu, patroana Justitiei cinstite si... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4,3
De acord
34 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
33 voturi

Kronstadter

Rank user: x2

22.10.2009, 11:29

Ceausescu fan club !

Ce a fost bun in Romania pe vremea lui Ceasca, Angelico ?
Cozile la Alimentara de la 4 dimineata. Puscariile pline de " criminali " de 20 de ani care au incercat sa treaca frontiera, sau pt. ca au avut la ei 20$ , femeile care au murit prin spitale batute de procurori ca sa spuna cine le-a provocat avortul, frustrarea profesorilor care trebuiau sa le spuna copiilor ca" Mos Craciun a murit ", pt. ca asa voia oligofrenul din Scornicesti. Zecile de mii de morti de la canal si de la Palatul Imbecilu lui sacrificati doar pt. megalomania lui; Daramarea bisericilor in Bucuresti si in aproape toate satele din Transilvania. Si cate si mai cate !
Daca regreti toate astea trebuie sa fi idi ot , VC Tudor , sau Marele grohaitor Adrian Paunescu!
Chestia cu fotbalul si craniul lui Ceasca e prea gogonata, dar eu personal, daca as putea, l-as folosi drept pisoar in Palatul lui Ceasca!

Pro / Contra
3,6
De acord
55 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
55 voturi

22.10.2009, 15:06

m

Lasa ma , am vazut cine esti.

Pro / Contra
1,3
Total impotriva
13 voturi
Calitatea comentariului
1,3
Foarte prost
14 voturi

Ernesto

Rank user: x2

22.10.2009, 11:34

Ar fi interesant de discutat ce a fost bun in sistemul comunist

Sa nu ma luati cu acele actiuni care aveau ca singur scop INREGIMENTAREA oamenilor in lagare abasolut controlabile: mutarea fortata a oamenilor de la tara la oras in apartamente oferite gratuit, obligativitatea de a munci in unitatile de stat platiti uniform cu bani artificiali, neconvertibili, invatamant gratuit (evident, statul comunist trebuia sa isi pregateasca viitorii sclavi, invatamantul fiind folosit si ca propaganda comunista obligatorie) si altele de astea.
As vrea sa descopar atceva care a fost bun, intr-adevar bun din punct de vedere etic si moral si care sa aduca bunastarea, multumirea si LIBERTATEA omului. Ceea ce, evident, nu s-a intamplat si nici nu avea cum sa se intample, vezi toate tarile comuniste, inclusiv Cuba, Coreea de Nord si chiar China - in prezent.

Pro / Contra
3,6
De acord
39 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
43 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 11:52

Si ce-am facut ?!

Din pacate, nu s-a ninventat un sistem politic suta la suta perfect. Daca ne uitam numai in istoria noastra, observam ca niciodata nu a existat cu adevarat o democratie autentica...Sau, uitindu-ne la alte tari...chiar la America, considerata stilpul democratiei...Nu exista sistem in care valorile sa fie puse in slujba omului...Peste tot,de cind este lumea si pamintul, oamenii s-au impartit in bogati si saraci, in slugi si stapini, in educati si needucati..Noi, romanii avem acum, dupa 20 de ani mari deceptii...De ce ? Pentru ca ne-am asteptat la prea mult si avem...prea putin...Stiti cine a spus aceasta fraza :"Omenirea se desparte de trecutul sau, rizind..". Romanii s-au despartit de trecutul lor...plingind si mai pling si azi...Unii, ca unii ne rid in nas, considerindu-ne o masa de manevra, buna sa cautionam pe unul sau pe altul sa acceada intr-o pozitie=cheie in Stat,pozitie din care si prin care sa-si mai dubleze,chiar tripleze avutul...Am schimbat un Nicu Ceausescu cu o Elena... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,3
Impotriva
36 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
40 voturi

tieues

Rank user: x5

22.10.2009, 11:45

Tovarasa Angelica Tabacaru "tu te-auzi ce scrii"

Asta:"mormantul tatalui domnului Ceausescu"????.Daca s-ar ridica din mormant te-ar trimite la canal ca sa muncesti pt impliniri marete.Adica tu muncesti si eu iau banii.Datorita dhemhentei lui am avut copilarii searbade cu 2 ore de telejurnal cu mhoaca lui,prost alimentati,cozi infernale pt 1 litru de lapte si traind in cutii de chibrituri.Datorita lui au murit romani.Datorita lui si a prietenilor lui in care il includ pe Iliescu cel Viclean(care n-a facut altceva decat sa-l omoare pe fostul lui prieten ca sa-i ia scaunul si pt care au murit oameni nevinovati la lovitura de stat din 89)si a celor care inca nu v-ati saturat sa votati urmasii PCR-ului gen FSN si PSD au trecut alti 20 de ani degeaba.Au trecut 20 de ani in care fostii pionieri si tinerii UTC-isti ati crescut si *** place comunismul aveti senzatia ca ceilalti dorim acelasi lucru ca voi,ca gandim ca voi sau ca nu gandim si atunci credeti ca sunteti voi cei care trebuie "aveti grija de noi restul".Pai uite pe unde eu... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,7
De acord
48 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
44 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 11:57

Ai si n-ai dreptate...

Baiete, gresesti profund...Dar pentru a judeca lucid, ar trebui sa te ai documentezi...Este usor sa arunci anatema numai asupra lui Iliescu (nu ii iau apararea), dar Iliescu nu a fost singur...Linga el au fost toti ceilalti, au fot partidele infiintate ca ciupercile dupa 1989, au fost capiii acestor partide, plus cei care, astazi urla ca din gura de sarpe, Iliescu este comunist ! Astea sint vorbe de campanie, fara nicio argumentatie solida..Nu putem, sa stergem cu buretele ce-a fost...A fost copilaria,adolescenta si o parte din tineretea noastra...Cei care acum sint la conducera tarii,,majoritatea au fost educati pe vremea aceea..N-a venit nimeni din afara...Deci, atentie,nimeni nu are dreptul sa strige : TU esti fost comunist...Mai ales, Traian Basescu, care este cel mai vocal in acest sens...

Pro / Contra
2,4
Impotriva
35 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
39 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 12:41

Boby 23

Daca ai citi bine ce-am scris ai vedea asta:"Datorita lui si a prietenilor lui in care il includ pe Iliescu...".
Nu sunt total de-acord cu tine cand spui restul partidelor aparute ca ciupercile.Din FSN au iesit majoritatea exceptand UDMR,PNT si PNL.
Iliescu o fi fost presedintele Romaniei dar cum a ajuns sa fie?Ce s-a facut in anii lui presidentie pt romani si Romania?Iti spun eu:ce s-a castigat prin noptile si zilele alea de panica si haos din 89 carora unii ii zic revolutie s-a dovedit a fi o lovitura de stat si de partid in care grupul Iliescu a pus mana pe putere.Ion Iliescu n-a facut nici-o reforma in Romania,Petre Roman la fel.Ei au vrut conducerea tarii,un singur partid si un tip de neo-comunism mai putin stalinist si nimic mai mult.
Omule au trecut 20 de ani.In Romania cu exceptia unui mandat al lui Emil Constantinescu continua sa conduca comunistii.Mie asta ca Basescu nu face jocul cu PSD nu ma duce nimeni.Daca Basescu s-ar fi simtit vreodata liberal sau democrat ar fi... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4
De acord
27 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
27 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 14:45

VEZI EMISIUNILE

Eu comentez,,.din bun simt"!!

Tu vorbesti din...auzite!Inainte aveam bani si nu aveam ce cumpara,azi avem de toate[in rafturi]si nu avem bani sa cumparam!Nu au fost[in comunism]..chiar toate in negru!Am avut siguranta zilei de maine;am avut liniste;am avut fericire in caminele noastre;am avut si o anumita educatie si un anumit comportament civilizat si multe altele!Acestea..lipsesc cu desavarsire;ne injuram,ne acuzam,fara motiv,ne tutuim..indiferent de varsta,cultura..si ne autodistrugem!Imi este frica si mie..de ziua de maine[nu o sa am pensie,nu o sa pot sa-mi ingrijesc sanatatea;tu si altii ca tine si ca ai mei copii,nepoti..o sa ajungeti in imposibilitatea de a va satisface micile trebuinte..din lipsa de bani]si cate altele!Ceausescu a fost un bun patriot si poate si un autodidact in actul conducerii[pentru asta crezi ca trebuia omorat?].Aparam cainii si tot ceea ce ne inconjoara..dar omoram[cu buna stiinta] oamenii[prin inanitie si nu mai pot scrie de durere celelalte mijloace].Vad lume amarata scormonind... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,2
Impotriva
24 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
29 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 14:51

VEZI EMISIUNILE

comentariul meu este pentru...tieues

...si pentru cine mai doreste sa cunoasca cate ceva...

Pro / Contra
1,7
Impotriva
17 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
17 voturi

danagopian

Rank user: x5

22.10.2009, 12:06

Am ajuns unde am ajuns

numai si numai datorita 'odiosului'. Regimuri socialiste au existat si in alte tari, dar ele au trecut mult mai usor peste tarele acestor regimuri. Duceti-va in Polonia si cehia si vedeti acolo tari care se uita cu incredere la viitor. cehia a ajuns sa aiba salariile cam la jumatate de cele din Germania (comparand cu Romania unde sunt un sfert). Faptul ca noi o ducem rau este pt. ca in timpul lui Ceausescu s-au pus bazele 'omului nou'. Boby 23 - Udrea este acest 'om nou' - de la socialism stintific la capitalism salbatic. Ceausescu a fost un mare ne-roman (nevasta lui ne-a facut pe toti 'viermi') cat de prost o ducem acum totusi nu se compara cu vremea cand aveam lumina taiata pt. 2-3 ore pe zi, erau 14C in casa si la servici, echipa de fotbal Scornicesti avea arbitri care o ajutau sa castige toate meciurile, iar promovarea se facea pe baza carnetului rosu de partid. Sper sa nu ne mai intoarcem niciodata la aceea epoca de trista amintire.

Pro / Contra
3,7
De acord
39 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
39 voturi

Rank user: x5

23.10.2009, 10:01

Aveti dreptate in general, dar cine avea 14 grade in casa?

Eu aveam 5 grade si purtam doua pulovere.

Pro / Contra
5
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
4 voturi

Nenea-Iancu

Rank user: x2

22.10.2009, 20:02

Tovarasa Angelica

Cred ca nici in cele mai negre zile, Ceausescu nu s-ar fi gandit sa i se adreseze cineva cu "domnule". Pai el a trait si a murit "tovaras". Asa ca tovarasa profesoara, va rog sa rectificati. Pe urma, justificarile dvs sunt cam deplasate. E treaba dvs daca ati trait fericita atunci, dar sunt multi care nu regreta acele zile. Probabil ca ati fost mai usor "spalata pe creier". Dar sa il numiti pe acest criminal "fiu al satului" si "bun patriot" mie se pare o nesimtire fara margini. Dvs credeti ca acei tineri au iesit in '89 in strada de cat de bine o duceau? Pacat, ca sunteti sau ati fost profesoara, deci formator si veniti cu asemenea gandire. Nu stiu ce materie ati predat, dar mi-e mila de acei copii care au trecut prin mainile dvs. Poate ca sunteti educata, ca doar si Iliescu e, nu? Cu ce ajuta asta, daca ridicati in slavi niste criminali? Sa va fie rusine pentru comentariile dvs la acest articol, rusine fata de cei morti, rusine fata de urmasii lor, rusine fata de cei raniti. Nu... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2
Impotriva
12 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
13 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 20:34

VEZI EMISIUNILE

Pacat de asa gandire [la 114 ani]!!

Ti-am dat 5 puncte..pentru a ma simti bine si a fi sigura,,ca nu sunt in stare sa urasc si sa gandesc ca tine".Am vorbit ca un om ancorat in realitate[si inainte si acum].Mi-am iubit profesia,am iubit copiii altora ca pe proprii mei copii si am fost apreciata in cariera mea didactica de invatacei,parinti si colegi.Am avut munci de raspundere si nu am fost informatoare.Revolutia[de fapt..lovitura de stat]au facut-o cei care au furat si in comunism si nu-si putea justifica,,agoniseala",iar tineretul,,a cazut in plasa"!Nu-mi place ceea ce se intampla in tara;nu-mi place ca nu am copiii langa mine;nu-mi place cand vad ca astazi se moare de frig,de foame,ca ne imbracam de la vechituri si scormonim in cosul de gunoi.Nu-mi place ca unii stau in palate si altii in corturi sau ruine;nu-mi place ca bantuie cainii pe strazi si suntem atacati la tot pasul;nu-mi place ca la cimitir se astepta la rand cu ,, carele mortuare"pentru a putea intra in biserica,si se nasc mai putini decat cei plecati... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
1
Total impotriva
14 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
14 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 21:09

Doamna Angelica, nu va suparati,

dar ati uitat sa pomeniti partea intunecata, care nu era la vederea maselor populare, dar exista, exact ca si acum, cu deosebirea ca acum nu mai e ascunsa.
Infometati, batuti si chinuiti, fara drept la asistenta medicala sau pensie, multi romani fara vina au cunoscut ororile din puscariile comuniste, deportarea, viata in lagare de munca fortata, dar masele n-aveau voie sa stie. Asa cum n-aveau voie sa stie cat de bine o duceau securistii si activistii de partid. Ca-n rai! De fapt si masele tot intr-un lagar traiau, in lagarul in care dumneata ai fost fericita. Acum, aceasta discrepanta e pe fata.
Iar cine vrea sa fie fericit, cu bun simt, sa aiba copii si alte binefaceri o poate face prin efort propriu, fara sa astepte sa i le dea altul. Iar suma tuturor romanilor fericiti, cu copii si cu bun simt, inseamna progresul nostru. Se pleaca de la individual, ca sa se ajunga la colectiv. Invers, nu merge, decat prin forta si constrangere.

Pro / Contra
3,8
De acord
10 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
10 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 10:52

DA

POI TREBUIA FACUTA PANA ACUM.CA SA FIE SIGLA PSD-ULUI IN ALEGERI.ATI RATAT OCAZIA VOI ASTIA DE LA PSD.TREBUIE FACUTA SI O STATUIE A LUI ILIESCU SI PUSA ALATURI DE CEA A ODIOSULUI.CA DOAR SUNT OLTENI.MULT SUCCES PSD-ULUI IN ALEGERI

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
40 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
44 voturi

 

22.10.2009, 12:17

O sugestie si o constatare

Daca cei din Scornicesti au bani pentru un bust al ciuruitului, sa faca un efort si sa comande busturi si pentru lenin, stalin si hitler, pe care sa le amplaseze intr-un loc numit ,,Parcul tiranilor''. Aici s-ar putea organiza palpitante concursuri de scuipat la tinta fixa sau de aruncat cu excremente. Ehe, mama prostilor sigur e din Scornicesti si e mereu gravida, nenorocita.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
38 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
41 voturi

 

22.10.2009, 12:34

asa da!

In sfarsit un om cu cap! Pana acum am fost un popor de nenorociti!

Pro / Contra
2,4
Impotriva
23 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
23 voturi

 
Rank user: x2

22.10.2009, 12:38

STATUILE

Cine ii da voie sa amplaseze asa ceva pe domeniul public?
Ridicati o statuie si pentru Boc.La cat a lins merita si el.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
29 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
29 voturi

 
Rank user: x3

22.10.2009, 12:55

Foarte bine!!!

In sfarsit, Vadim si Paunescu vor avea unde sa-si verse lacrimile de admiratie si unde sa-si depuna odele libidinoase, iar PSD-istii, in frunte cu Iliescu vor merge in pelerinaj si se vor inchina statuii mai ceva ca la Sfintele Moaste!.
Sper sa nu fie doar un bust. Trebuie neaparat sa fie o statuie integrala, iar la spatele soclului sa existe cateva trepte pe care sa urce toti comunistii si securistii ca sa-l pupe-n kur pe ticalosul criminal!

Asa ceva numai in Romania se poate intampla!

Pro / Contra
3,5
De acord
40 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
39 voturi

 
Rank user: x5

22.10.2009, 16:56

Ceausescu NU TREBUIA ASASINAT.

Ceausescu trebuia sa se bucure de un proces drept ,de o judecata LEGALA la acea vreme si inchis.
Impuscarea lui Ceausescu este O VENDETA a lui Iliescu. Ce am castigat noi prin aceasta ? Am inlocuit un comunist cu un KGB-ist.Culmea este ca KGB-istul este protejat bine de aceleasi structuri de stat care au decis asasinarea lui Ceausescu. Atunci ma intreb,CE ROST A AVUT revolutia ? sa justifice o vendeta ? .Nu sunt de acord nici cu statuia,ce sa reprezinte pentru popor prelungirea dominatiei moscovite in Romania prin niste comunisti si KGB-isti ?

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
26 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
27 voturi

 

Salamcusoia

Rank user: x5

23.10.2009, 10:13

Care asasinare

Pai el ne-a asasinat pe noi cu nesimtirea lui.
Voiai sa mai stam la cozi inca 10 ani?

Pro / Contra
5
Total de acord
6 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
6 voturi



Vezi toate cele 38 comentarii