Articol citit de 1729 ori
Ambasadorul Romaniei in Israel...
...la randul sau evreu, dupa nume, nu "sare in apararea presedintelui"! Ce maniera de a formula un titlu!
El isi face, pur si simplu, datoria, replicand unor materiale tendentzioase aparute in cotidianul Haaretz!
Ce este anormal in asta, sau ce este senzational?!
Daca nu ar mai fi profanarile astea din cind in cind???
Nu ar mai avea ocazia israelienii sa afirme ca, lumea e anti-semita, nu??? Si atita timp cit in Romania exista un singur spion Mossad putem afirma fara nici o tagada ca, Mossadul se afla logistic in spatele acestei profanari.
Cristac
raspunde:
06.11.2008, 22:06
mai
gelule, ce-i cu tine?
Cum isi permite un ziar, fie el si israelian sa faca aprecieri atat de murdare la adresa presedintelui Romaniei ?
Avem in Israel evrei romani in numar extraordinar de mare ! Respectul real al romanilor in ce ii priveste pe evrei si invers, nu poate fi tinta unui gazetar mizerabil care isi permite sa denigreze poporul roman si pe presedintele tarii ! Denigratorii presedintelui Romaniei, trebue sa stie ca istoria ramane istorie si simtul real al comvetuiri celor doua entitati nationale numara foarte multe secole incarcate de adevar , este un sentiment mult mai vechi si mult mai puternic, ce nu poate fi murdarit de ambitiile unei gazete, fie ea si israeliana !
sa auzim numai de bine, va spune al dumneavoastra Opus9 !
Click pe memorie
raspunde:
07.11.2008, 11:49
Chiar nu stii ce s-a intamplat?
Pentru filmarea unor scene de film, producatorii, au apelat la Conducerea Liceului din apropiere. O clasa intreaga a facut aceasta "profanare", ziua, nu noaptea, supravegheati de un profesor.
Comunitatea evreiasca cunostea acest lucru, dar n-a dat nici un counicat.
Sa ne amintim ca in urma cu vreo 10 ani, s-a "vandalizat" o sinagoga din Braila. Dupa cercetari, s-a constatat ca autorii, niste tineri, au fost platiti sa faca acest lucru de o evreica repatriata in Romania.
Uta
raspunde:
06.11.2008, 21:05
ai perfecta dreptate Vasi !
de acord si cu tine si cu Gelu.
Clujanul
raspunde:
06.11.2008, 21:34
Pardon
"Geniul Carpatilor" nu a putut fi inteles! Subtilitătile diplomatice ale presadintelui nu pot fi pricepute de oricine. Isi trebuie multă scoală, precum acea a ambasadorului nostru, să intelegi ceva limpede si spus pe romaneste!
CRISTAC
raspunde:
06.11.2008, 22:07
D-TA
nu prea stai bine cu gramatica. de loc.
Batz
raspunde:
07.11.2008, 10:22
Nici neuronul nu se simte prea bine...
se baga si el in vorba...; nici nu stie despre ce e vorba !
ARTICOL LA LOCUL LUI
• Cred ca articolul este binevenit si pune corect lucrurile la locul lor.
• In plus, explicatia dupa care declaratia presedintelui a fost scoasa din context si trunchiata mi se pare, si ea, corecta.
• Nici faptul ca ambasadorul si-a facut datoria cu brio, nu trebuia trimis in derizoriu.
• Datoria se poate face in multe feluri.
• Istoria cunoaste cazuri cand, facandu-si datoria, subiectii au produs dezastre!
• Daca detractorii presedintelui nu pierd nici o ocazie jubileze, dand amploare evenimentului, aceasta nu devedeste decat faptul ca sunt slabi.
Uta
raspunde:
06.11.2008, 21:07
subscriu
as adauga si remarca lui Vasi : titlul e tendentios si ireverentios.
un prieten de pahar al presedintelui
raspunde:
06.11.2008, 22:10
DACA
ESTE presedinte, este?, sa fie explicit, daca poate. poate?
@Uta
** N-as zice tendentios, dar, in orice caz, titlul este nefericit ales.
** Tendentios, presupune ca autoarea s/a gandit la ceva anume. Mie imi las aimpresia ca nu s/a gandit la nimic.
UTA
raspunde:
07.11.2008, 09:26
dle Pitigoi,
va marturisesc sincer ca nu mai cred in inocenta titlurilor "nefericit alese", mai ales cand ele abunda si merg toate in aceeasi directie. Mi se pare o tehnica folosita constient in directia unui scop clar. Prea multe elemente converg spre aceasta explicatie. O zi buna, dle Pitigoi !
EXPLICATIE PENTRU DL UTA
Domnule Uta,
• Nu mi s-a parut ca "nefericit alese" presupune, neaparat, inocenta.
• Este imposibil ca autorul sa nu aiba puncte de vedere proprii, bune sau rele.
• Respect punctul de vedere al oricui.
• Inclusiv pe al dvs.
• Cu toata consideratia, va doresc si dvs o zi buna.
spune:
06.11.2008, 18:19
Iata unde duc niste actiuni de propaganda desantata !
Cel mai grav mi se pare ca spatiul oferit de Haaretz pentru dreptul la replica a fost mic . Probabil ca spatiul comentariilor negative a fost mai mare .
Asemenea probleme , pentru a fi rezolvate odata pentru totdeauna , se cer lamurite printr-un proces . Acesta ar demonstra jurnalistilor israelieni ca Romania nu este dispusa sa glumeasca pe astfel de teme si ar mai taia din avantul unora dispusi sa-si faca un nume pe spinarea romanilor .
Cat priveste comentariile "istoricului" Cellu Rozenberg tendentioase si denigratoare la adresa Presedintelui Romaniei , mai ales in acest context , sunt si ele temeiul unui proces . Deci doi cetateni israelieni , Silberstein si Frankenstein folosesc ca propaganda politica in favoarea PNL denigrarea constanta a Presedintelui Romaniei , si de-acuma tot Israelul stie ca cele spuse de cei doi sunt adevarate !
Pai in momentul de fata , eu , ca cetatean roman , ma simt jignit de aceste comentarii de prost gust si de faptul ca un ziar le-a publicat !
Moshe Rabeinu
raspunde:
06.11.2008, 19:29
Stimate ghilotina
In primul rind nu cred ca ziarul respectiv ar fi limitat spatiul de replica unui ambasador.Nu stiu deasemenea ce amestec au cei doi consilieri ai PNL in cele scrise de istoricul Celliu Rozemberg cu al carui articol nici eu nu sint de acord si pe care si eu in locul Dvs l-as da in judecata.Dealtfel chiar in articolul de mai sus s-a mai aratat ca fostul ambasador israeilean la ONU si scriitorul
Slhomo David au adus replici in ziarul respectiv inpotriva istoricului Rozemberg.Am locuit multi ani in Romania, de vreo 20 de ani calatoresc cam o luna in fiecare an in Romania dar in cercul meu de prieteni,cunostinte vechi sau noi,oameni intilniti in mod intimplator in tren,autobuze sau microbuze etc.nu am intilnit nici un om(roman,maghiar sau poate romm)care sa ma jigneasca desi nu am ascuns cine sint si de unde am venit in vizita in Romania.De aceea nu sint de acord cu parerea istoricului Rozemberg care generalizeaza ca Romania si presedintele ei este antisemit.
Desigur asa cum chiar dinsul...
(arata tot comentariul)
Ghilotina
raspunde:
07.11.2008, 10:41
Domnule Moshe Rabeinu ! Va multumesc pentru...
...cuvintele frumoase spuse la adresa romanilor . Va asigur ca toti prietenii si toate cunostintele mele au o deoasebita consideratie fata de poporul israelian , as putea spune chiar o invidie admirativa .
Sa ma explic : domnii mai sus-pomeniti , in calitate de consultanti ai PNL privind strategia de guvernare , au asigurat o imagine pozitiva a PNL in contradictoriu cu presedintele Basescu ; mai mult , au fost "sprijiniti" si de Dl.Sorin Rosca Stanescu , care a venit cu aceste clisee denigratoare la adresa presedintelui . Va rog , daca este posibil , sa-i recomandati Dlui Cellu Rozenberg sa urmareasca mai atent expunerile Presedintelui Basescu si sa observe ce este de observat .
Cu deosebita stima , al dumneavoastra ,
Anaconda
raspunde:
06.11.2008, 20:03
Geoana este foarte periculos pentru Romania
In dorinta lui9daca o putem numi asa)de a ocupa cu orice pret fie functia de premier fie cea de presedinte a tarii este in stare de orice marsavie.De altfel nu este prima data cand ne face de ras.Daca odata a fost ambasador in SUA nu inseamna ca ii este permis sa tradeze,sa minta,sa faca diversiune pe seama Romaniei,deoarece nici cel putin nu are un IQ bun.Diplomaqtia romaneasca actuala sa-si faca datoria .
Nu au reusit sa-l suspende3 pe Dl Basescu prin scenariul majorarilor salariale cu 50% si au cautat alta dezinformare,doar ca in acest caz Geoana si-a depasit frontierele tarii pe care doreste sa o incalece.De studiat psihologic.
fundudepresedinte
raspunde:
06.11.2008, 22:18
D-TA
ar trebui sa mai inveti putina gramatica romaneasca, apoi sa explici sau sa argumentezi ceea ce spui, si in cele din urma ce o sa te faci cand nu vei mai avea fundul presedintelui pe care sa-l pupi?
CV
raspunde:
06.11.2008, 22:50
CRED CA ANACONDA
are dreptate : sub aerele prostanace, geoana e totusi periculos.
Nedumeritu'
raspunde:
06.11.2008, 21:23
Nea Ghilotina,
Ce Dumnezeu sa spui la un proces? Sa repeti ceeea ce s-a spus in articol, adica faptul ca Romania are un presedinte cam incult si care, desi ca probabil si-a plimbat vaporul de multe ori prin zona, nici cu geografia nu sta mai bine? Sau ca habar n-are de politica internationala?
NU !
raspunde:
06.11.2008, 23:00
nu !
sa spui ca in articol s-a extras un fragment din declaratia presedintelui si ca acest fragment, desprins de context poate fi interp^retat astfel. Dar ca tocmai desprinnderea asta de context este tendentioasa si rauvoitoare, similara cu o calomnie adusa si presedintelui si tarii. Asta spui la proces. Si mai spui ca demnitatea noastra a fost lezata drept care cerem scuze publice. Asta daca vrem intr-adevar sa fim demni. Daca nu, ne apucam sa dam cu noroi tocmai in presedintele care ne reprezinta fara sa stim macar despre ce e vorba (fara sa fi luat cunostinta de INTREG discursul presedintelui).
paharulcuvinalluigigi
raspunde:
06.11.2008, 22:14
AR
trebui sa te simti jicnit de mucii aruncati in fasole de presedintele unei parti dintre romani.
NU !
raspunde:
06.11.2008, 23:05
ar
trebui sa te simti jugnit de propria-ti ignoranta si superficialitate. Nici n-ai citit ca lumea ce a spus ambasadorul dar sa mai cauuti sa citesti si ce a spus INTR-ADEVAR dl Basescu. Vorbesti din placerea de a denigra.
spune:
06.11.2008, 18:29
Stimati Cititori
In tara asta,care inca exista,la fiecare cimitir,chiar comunal,exista un paznic(macar)si personal care ingrijeste de curatenie,morminte laei,asa din saracia si"Incultura"noastra.E chiar israelul asa sarac ca nu are de unde plati un paznic ?Mai sunt tari in lume in care nu exista nimeni la un cimitir ca sa poata observa asa ceva.?Oare dece la un ziar se trec 130 iar la altele peste 200 morminte,iar in aricolul de fata se trec"Un numar mare de morminte.Cu ntrebarile acestea,raman la convingerea ca nu e o propaganda antisemita in Romania,ci o propacanda antiromaneasca pe diferota plaiuri.Cui serveste in afara de a semana ura ?Am mai intrebat 'Oare exista in Romania un ONG cu numele ROMANIAN DEFENCE LEAGUE ? sau nu e nevoie ? Prin asemenea atacuru la adresa romanilor,ne putem vedea "prietenii"
Moshe Rabeinu
raspunde:
06.11.2008, 20:02
Shalom
Dupa cite stiu eu de administrarea cimitirelor evreiesti din Romania se ocupa Federatia Evreilor din Romania care primeste fonduri consistente de la diferite organizatii evreiesti din lume in acest scop.Deasemenea fiecare vizitator evreu din orice colt al lumii ar veni plateste o taxa de intrare la cimitir la casieria Federatiei Evreiesti tocmai pentru a intregi fondul de ingrijire a cimitirului.In orasul meu natal din Romania cind ma duc sa ma reculeg la mormintul rudelor ma intilnesc si vorbesc mereu cu paznicul si in acelas timp ingrijitorul cimitirului(neevreu) caruia i s-a construit o locuinta in incinta cimitirului si in care locuieste impreuna cu familia.
In alta ordine de idei credeti ca in ziare chiar se face propaganda antiromaneasca.De catre cine?De evrei,de ziaristi platiti de evrei.Eu nu cred.Cred ca ziaristii nu sint bine pregatiti si prin articole tendentioase vor sa iasa la iveala.Oricum daca va place sau nu :Eu sint un prieten al romanilor.
Shalom Rab
raspunde:
06.11.2008, 21:35
Domnule Rabeinu
cu tot respectul,o sa va cred,atunci cand va apare in ziar o desmintire la stirea data,si o comfirmare ca suma repararii pagubelor s-a imputat paznicului sau celui vinovat.Nu trebuie iertat nimeni.In afara de asta,eu ziaristi prost pegatiti la un ziar ca acesta nu cred ca sunt
Breazul
raspunde:
06.11.2008, 22:45
Un paznic se va batea cu huliganii?
Stimate Domn. Va inteleg nemultumirea. Cum adica Israelul nu trimite paznici inarmati sa pazeasca cimitirele din Romania? Daca patrunde cineva in scopuri rau voitoare, paznicul imediat va trage in ei! Matale cam traiesti in filme vechi. Care paznic ar indrazni sa se puna cu o grupa de criminali? Este adevarat ca-n Romania nu mai sunt multi evrei pe care sa-i batem pe strazi sau sa ne batem joc de ei prin alte metode Garda de Fier-Comuniste asa ca mai bine sa atacam pe cei morti.In nici un loc din lume, o tara straina nu plateste sa se apere mormintele cetatenilor acelei tari!
Mia
raspunde:
06.11.2008, 23:15
dar inrait mai esti omule !
Nicaieri paznicii nu se bar cu cei care intra in spatiul pe care-l supravegheaza, in nici o tara. Paznicul asigura o permanenta cu rol disuaziv si da alerta (apasa pe un buton de alarma, suna la politie etc.) in cazul intruziunii cuiva in spatiul respectiv. Mesajul dumitale e deosebit de agresiv si rauvoitor. DE ce ?
INTERESE, INTERESE...
Foarte multa cerneala irosita pentru un eveniment care ar fi trebuit mai intai investigat "la meserie" de catre ziaristi si apoi publicat si intors pe toate fetzele.
Dupa cum sustine Politia Romana se pare ca "huliganii
periculosi" sunt de fapt niste copii, care din lipsa de educatie si supraveghere au facut ce au facut!
Eu nu vad un om intreg la cap care sa se duca intr-un cimitir cu scopul de a distruge morminte. Am mai auzit in Romania de cazuri de profanari de morminte cu scopul de jaf, care chiar daca este reprobabil cel putin are o logica. Nu cred ca exista romani care sa urasca pe evrei cu exceptia catorva psihopati sau ramasi stfel "programati"
de pe timpuri de mult apuse.
Eu am copilarit intre evrei, traiesc astazi in America
unde sunt evrei peste tot, niciodata nu am fost jignit
pentru ca sunt roman, nici de catre evrei si nici de catre alte nationalitati pe langa care am trait sau cu care am interferat de-a lungul vietii: germani, maghiari sau tigani.
Nu stiu...
(arata tot comentariul)
spune:
06.11.2008, 18:36
Pe cate stiu eu Romania
Plateste despagubiri pentru Ce au recunoscut cei de sus ca au facut parintii lor.Se poate sti de cand si cat ?
HADRAMUT
raspunde:
06.11.2008, 19:09
S-O CREZI TU,GERMANIA SI-A CERUT SCUZE SI PLATESTE "IN ANUL 1996" 600 DE MARCI DE PERSOANA,ROMANIA NU A AVUT LAGARE SA-SI CEARA SCUZE,NU MAI BATE CAMPII
Vadim Tudose.
raspunde:
06.11.2008, 21:43
Hadramautulr
Stiu toate acestea.Mai citeste pe cine am acuzat eu>Pe acei care au semnat,si cred ca parintii lor au facut.....si de aceia au semnat.
Moshe Rabeinu
raspunde:
06.11.2008, 19:36
Vasile
Nu am auzit decit de Germania si Ungaria care platesc sau au platit despagubiri evreilor originari din Transilvania
spune:
06.11.2008, 19:10
Daca doar in Israel
ar fi acuzata Romania de antisemitism, dar acum 3 saptamini la radio France Inter i s-a luat un interviu uneia care a scos o carte despre o romanca Elena plecata din Romania in America prin 50 si ceva. Elena impreuna cu autoarea acuza romanii de antisemitism pentru ca parintii Elenei (crestina de religie) s-au opus ca Elena sa se marite cu un evreu. Dar ea tot s-a maritat si a plecat in America unde s-a ajuns mare. Ascultatorii francezi au inteles ca Romanii sint antisemiti. Si cite si mai cite intimplari mici de astea care cred ca au umplut paharul rabdarii.
hadramut
raspunde:
06.11.2008, 19:29
Citeam intr-o revista scrisa in limba romana in Izrael,tot asa o corespondenta din Canada unde un convoi de deportati evrei,undeva pe la Bug,paziti de soldati romani,au facut un ramasag,cum sa impusti mai multi oameni cu singur glont.Atunci zice corespondenta, probabil martor ocular un soldat pe nume Sasa,a aliniat 12 oameni si l-a impuscat pe primul,atunci au cazut 7 oameni morti.A se retine ca soldatul roman il chema Sasa.
Voi ati auzit pe cineva strigand SASA in Romania?
spune:
06.11.2008, 19:15
Ce titlu *** de articol.
Pe cine vrei sa apere ambasadorul Romaniei,ziaristule?
spune:
06.11.2008, 19:54
Antisemitism???
Basescu nu este antisemit!N-are pentru ce! Antisemiti sunt adversarii lui Basescu! Am sa va spun dece! Citeam undeva cele scrise de o personalitate evreiasca, ce spunea ca (citez din memorie): "antisemiti sunt cei ce se folosesc de antisemitism pentru obtinerea unor avantaje personale sau de grup"! A-ti acuza fratele tau roman de antisemitism pentru a obtine un avantaj, este o crima! Ceea ce au facut Geoana si Crinul,in opinia mea este o mare tradare!Ei cred ca evreii o sa puna botul la cele spuse de ei! Referitor la vandalizarea cimitirului evreiesc, pun mana-n foc ca este vorba de un grup de adolescenti ce sub influenta alcoolului sau a drogurilor au facut ce-au facut!
Evreii, mai ales romanii evrei nu pot face poporul roman antisemit! Ei au trait ani buni in Romania, au studiat, iau pensii, etc.Daca romanii evrei sunt filoromani, atunci e grav!Ce-i mai grav sa fii? Anti evreu, anti arab sau anti roman?
Ole
raspunde:
06.11.2008, 23:27
subscriu
fara rezerve
spune:
06.11.2008, 20:30
ambasadorul !! roman?? Edward Iosiper ??
niste credinciosi normali, indiferent de religia lor, dar mai ales cei din religiile ce propovaduiesc iertarea, taceau si isi reparau mormintele fara nici un fel de tapaj. Dar POPORUL ALES nu iarta nimic.
spune:
06.11.2008, 23:02
Stimate Shalom
Nu stiu la care ziar va referiti:la cel israelian cu articolul antiromanesc,la cele romanesti care au dat diferite numere de morminte profanate(130,100, cateva).Oricum nu am nici o putere asupra lor ca sa dezminta cele scrise.Despre ziaristi poate aveti dreptate dar totusi cred ca sint unii care uneori scriu articole tendentioase.Acuma va las miine dimineata merg la lucru.Va doresc noapte buna si un sfirsit de saptamina placut.
Salom
raspunde:
07.11.2008, 03:47
Domnule Moshe
Acelas lucru va doresc,si sa stiti ca am un principiu.Nu cultiv si nici nu-mi place URA.Ea duce la rasboaie si morti si distrugeri,fara discriminare,ca daca animalele ne-ar putea judeca,ar rade de noi,cum ne omoram unii pe altii. Salom O curiozitate. L-ati citit pe Salom Aleham ? Eu da.Mi-a placut mult.Dar ma gandesc,poate unii extremisti l-ar crede si pe el antisemit.
spune:
07.11.2008, 09:22
povestea asta cu cimitirul mi-a amintit
o alta, la fel de urata, dar la fel deturnata si exploatata ideologic si mediatic.
Era cu cateva luni inainte de declansarea Razboiului din Golful Persic. Intr-o dimineata se descopera ca cimitirul evreiesc din Carpantras, orasel francez, a fost vandalizat. Presa se pune pe treaba, valurile de indignare cresc. Evrii francezi dau interviuri in care spun ca nu se mai simt in siguranta in Franta, familia unui definct al carui mormant fusese vandalizat declara la tv ca persecutiile si antisemitismul au ajuns atat de departe ca nu li se mai lasa nici macar linistea mortilor din morminte. Plangeri, articole, anchete... Apogeul este atins prin declaratii dramatice conform carora cadavrul din mormantul vandalizat ar fi fost scos din groapa, trupul defunctului fiind tras in teapa, mai precis prin tija unei umbrele mari, de soare. Societatea franceza se mobilizeaza pentru a-si demonstra solidaritatea cu evreii lezati. Se face un mars imens in frunte cu rabinul Parisului, urmat de...
(arata tot comentariul)
Altcaz
raspunde:
07.11.2008, 10:20
relatarea ta imi evocaa
un incendiu nocturn intr-o mica sinagoga dintr-un oras vest-european. Acelas tapaj mediatic pe tema antisermitismului, ancheta, banuieli asupra cetatenilor de cult musulman, in fine tot tacamul cu surlele si tobele de rigoare. Mult timp dupa tapaj, apare in presa o nota minuscula care anunta sfarsitul anchetei. Concluzia : incendiu provocat de instalatia electrica invechita. Cati din cei care au asistat la tapajul mediatic din presa centrala au citit cele doua randuri dintr-un ziar obscur ?Si uite-asa se face istoria ....
Ghilotina
raspunde:
07.11.2008, 10:51
Pe undeva , totusi , inteleg si susceptibilitatea !
La ce a fost pe capul lor , probabil ca acum sufla si in iaurt !
Moi
raspunde:
07.11.2008, 15:34
susceptibiltatea de care vorbesti, Ghilotina,
este un factor de care trebuie tinut seama. Sa nu uitam insa ca toate popoarele, ca sa nu spun rasele, care au suferit au acest gen de susceptibilitate. Tocmai aceasta experienta dura cred ca ar trebui sa dea o deschidere spre intelepciune si spre toleranta. Saracul crede saracului, siferindul celui bolnav - spune intelepciunea populara. Si mai spune : nu face altuia ceea ce nu vrei sa ti se faca. (ori din punctul asta de vedere ce se intampla cu palestinienii ...). Nimeni nu neaga suferinta, dimpotriva, compatimim. As compatimi si mai adanc daca nu ar exista intamplari ca cele relatate mai sus, de loc rare, si care arunca semne de intrebari si ambiguitate asupra suferintelor trecute. Cred ca sunt depasit de complexitatea subiectului. Cultura in care m-am format, educatia pe care am primit-o sunt fondate pe principii simple ca acela de a-ti iubi aproapele ca pe tine insuti, de a ajuta pe cel aflat in nevoi si ca viata fiecarui om e sfanta. Marturisesc ca aceasta viziune a lucrurilor... (arata tot comentariul)
Moi
raspunde:
07.11.2008, 15:34
susceptibiltatea de care vorbesti, Ghilotina,
este un factor de care trebuie tinut seama. Sa nu uitam insa ca toate popoarele, ca sa nu spun rasele, care au suferit au acest gen de susceptibilitate. Tocmai aceasta experienta dura cred ca ar trebui sa dea o deschidere spre intelepciune si spre toleranta. Saracul crede saracului, siferindul celui bolnav - spune intelepciunea populara. Si mai spune : nu face altuia ceea ce nu vrei sa ti se faca. (ori din punctul asta de vedere ce se intampla cu palestinienii ...). Nimeni nu neaga suferinta, dimpotriva, compatimim. As compatimi si mai adanc daca nu ar exista intamplari ca cele relatate mai sus, de loc rare, si care arunca semne de intrebari si ambiguitate asupra suferintelor trecute. Cred ca sunt depasit de complexitatea subiectului. Cultura in care m-am format, educatia pe care am primit-o sunt fondate pe principii simple ca acela de a-ti iubi aproapele ca pe tine insuti, de a ajuta pe cel aflat in nevoi si ca viata fiecarui om e sfanta. Marturisesc ca aceasta viziune a lucrurilor... (arata tot comentariul)