Vasile Blaga: Porecla "Buldogul" mi se trage de la Traian Basescu

   

Vasile Blaga: Porecla "Buldogul" mi se trage de la Traian Basescu
Secretarul general al Partidului Democrat-Liberal e un om serios. Dur, desi n-o recunoaste, dar si pentru duritate sunt foarte multe definitii. Unii traduc "rigoare", altii traduc "agresivitate".

Dar ideea ca ar fi un om de otel, care nu-si arata sentimentele, este o aparenta. Rezulta asta din faptul ca evita sa strecoare fie si un pic de sensibilitate in discurs. Poate ca nu vrea sa fie interpretata drept slabiciune. Cert este ca l-am "citit": un om atat de patimas nu poate sa nu aiba un vulcan in vine. Nici bufnitele nu sunt ce par a fi...

Ziare.com: N-ati trecut pe Dacie...

Vasile Blaga: Nu am trecut, pentru ca nu am nevoie acum de o masina noua. Cand voi avea nevoie, mai vedem. Pana atunci ma multumesc cu ce am, chiar daca masina mea are deja opt ani. Ceea ce nu inseamna ca nu sunt ferm de partea oricarui demers de incurajare a consumului de produse romanesti.

Ziare.com: Ca tot am inceput cu mijlocul, sa mergem mai departe: indemnul lui Traian Basescu ca romanii sa se orienteze spre produse romanesti este justificat. Dar poate sustine taranul roman dorinta cetatenilor de-a se aproviziona din productia lor? Ca prin supermarketuri nu gasesti cartofi de-ai nostri, si asta in timp ce taranii din Apuseni mor cu ei de gat. Ce se intampla daca ne repezim toti in piete la micii producatori?

Vasile Blaga: Produsele agricole romanesti nu ajung in marile magazine pentru ca acestea din urma prefera sa trateze cu angrosisti si nu cu producatori individuali, iar producatorii romani - micii producatori, cum le spuneti - nu sunt organizati.

Programul National de Dezvoltare Rurala cuprinde o masura care ar fi foarte binevenita in acest context: sprijinul pentru constituirea grupurilor de producatori. Ce inseamna asta? Micii producatori sunt stimulati financiar sa se asocieze pentru a-si desface in comun productia, iar sprijinul financiar este proportional cu cantitatea vanduta in cursul unui an. Potrivit programarii, aceasta masura ar fi trebuit sa fie aplicata din luna septembrie a acestui an. Din motive numai de Guvern stiute, sprijinul pentru constituirea grupurilor de producatori se va aplica insa numai din aceasta luna, deci cu mai bine de doua luni si jumatate intarziere.

Mi-e teama insa sa nu se intample ca si in cazul celorlalte masuri de dezvoltare rurala care ii vizeaza pe micii producatori, de exemplu modernizarea exploatatiilor agricole, cresterea valorii produselor agricole. Pentru ca Ministerul Agriculturii nu si-a facut datoria, oamenii nu au fost informati, nu au fost instruiti, iar beneficiarii au fost tot cei care au avut acces la finantari si pana acum.

Ziare.com: Exista vreun domeniu din economia romaneasca la care s-a gandit vreodata un guvernant ca trebuie subventionat (dar nu idei gen "milionul la hectar") pentru a incerca sa tintim varful pe o piata dominata de concurenta? Ca altii asa au facut. Si ajungem sa le cumparam produsele - balanta noastra externa se simte din ce in ce mai prost.

Vasile Blaga: Unu: Romania este obligata sa respecte regulile europene privind concurenta in momentul in care doreste sa stimuleze un sector de activitate. Ajutorul de stat este foarte strict reglementat si restrictionat. Daca am fi vrut sa ne dezvoltam un sector anume, ar fi trebuit sa o facem inainte de momentul aderarii la UE.

Doi: avem acum la indemana instrumente foarte eficiente, cum sunt de exemplu fondurile europene. Bine administrate si bine dirijate, acestea ar putea produce evolutii spectaculoase. Am discutat pana acum de agricultura, de micii producatori. Iata un domeniu in care Romania se poate dezvolta, daca foloseste cu cap cele opt miliarde de euro destinati agriculturii pentru perioada 2007-2013. Pentru aceasta insa trebuie sa ii invatam pe romani cum pot fi acestea folosite, sa ii ajutam si nu sa ii incurcam, cum se intampla acum, atunci cand doresc sa obtina bani pentru dezvoltarea gospodariei lor.

Ziare.com: Daca s-a gandit, de ce nu s-a intamplat? Cum se masoara barbatia in politica?

Vasile Blaga: Programul Fermierul demarat de Gheorghe Flutur, cand era ministrul Agriculturii, a fost un bun inceput. Programele pe care le-am demarat, de descentralizare, ar fi permis o mai buna organizare la nivel local pentru sprijinirea viitorilor beneficiari. De asemenea, ar fi permis localitatilor rurale sa atraga mai usor fondurile pentru infrastructura, ceea ce inseamna tot dezvoltare. Si aceste programe au fost stopate.

In ceea ce priveste a doua parte a intrebarii, nu cred ca politica e o problema de barbatie, ci una de eficienta. In cuantificarea activitatii politice conteaza doar in ce masura sunt servite interesele cetateanului si in ce masura a fost asigurat cel mai bun raport pret-calitate in asigurarea serviciilor publice.

Ziare.com: Ce garantii avem ca daca PD-L vine la putere se schimba si filosofia guvernarii? Si ca vom avea strategii si prioritati ordonate, puse in practica, nu ramase in teze de doctorat pe care zace praful de-un deget? In cuvinte simple, sa priceapa tot norodul ca-i va creste nivelul de trai...

Vasile Blaga: Noi am demonstrat deja ca suntem eficienti in actul de guvernare. Am promis ca vom duce Romania in Uniunea Europeana si am facut-o. In ceea ce ma priveste, am promis ca voi elimina clauza de salvgardare si am facut-o. Am avut cinci stegulete rosii si opt stegulete galbene la Ministerul Administratiei si Internelor si am lasat institutia fara nicio restanta. Am pus bazele celor mai ambitioase reforme in politie si in administratie si le-as fi dus pana la capat daca as fi fost lasat sa o fac.

Ziare.com: Imi scuzati limbajul, dar... de ce-am pune botul? Aluatul din care sunt facuti liderii PD-L nu este tot romanesc?

Vasile Blaga: Noi ne cautam credibilitatea in ceea ce am facut si in ceea ce am demonstrat si in faptul ca nu ne-am incalcat niciodata cuvantul dat. Vreau sa mai dau un exemplu: mergeti in orase administrate de liderii PDL - Clujul, Brasovul, sectorul 3 din Bucuresti - si vedeti acolo care este gradul de satisfactie al cetateanului fata de activitatea primarului lor. Este tot o dovada a faptului ca am demonstrat in permanenta ca stim sa ne facem datoria responsabil si eficient.

Ziare.com: ... Sa presupunem ca il punem. Presedintele desemneaza un premier de la PD-L, ca nimeni nu face majoritate, guvernul trece de parlament si apoi incepe filmul "Balamucul" partea a doua, vorba lui Gheorghe Funar. Partidele vor toca marunt guvernul, dar nu-l vor tranti, deoarece urmeaza alegerile prezidentiale si se anunta o perioada de austeritate. Un scenariu bun? Cum iesim din el? Aveti alt scenariu?

Vasile Blaga: Avem un program de guvernare bun si clar, pe care il vom pune in practica si il vom sustine cu argumente convingatoare in parlament. Partidele care ne vor "toca", cum ati spus, vor trebui sa si explice oamenilor de ce nu sunt de acord cu masurile noastre pentru asigurarea unui nivel de viata european, pentru educatie mai buna, pentru sanatate mai buna, pentru dezvoltarea agriculturii sau de ce nu sunt de acord cu construirea de autostrazi.

Ziare.com: De ce credeti ca PNL nu-l abadoneaza pe Calin Popescu Tariceanu, chiar daca e momit cu guvernarea? Or fi toti oamenii lui Dinu Patriciu?

Vasile Blaga: Asta-i o intrebare foarte buna pentru PNL.

Ziare.com: Apropos. Exista informatii ca niste lideri ai PNL ar fi dispusi sa faca pasul spre PD-L si Traian Basescu. In mod normal imi confirmati, deoarece va avantajeaza. Sa va cred?

Vasile Blaga: Romanii au ocazia sa decida, in 30 noiembrie, cine trebuie sa conduca tara in care traiesc. Votul care va fi dat duminica este singurul lucru care conteaza in acest moment. Imi pare rau ca teoriile si speculatiile despre culisele partidelor sunt atat de delicioase pentru presa, pentru ca ar putea sa dea oamenilor senzatia ca votul nu conteaza, ca deciziile sunt luate peste capul lor, de doi-trei lideri de partide.

Ziare.com: Cu siguranta, sunteti unul dintre cei mai informati oameni din Romania. Dar de ce vi se spune "Buldogul"? Si cum s-a nascut porecla asta, sunteti chiar atat de dur pe cum se spune?




Vasile Blaga: Porecla s-a nascut in perioada campaniei pentru alegerile locale, ca urmare a unei asemanari pe care a facut-o presedintele. Expresia a prins si in cele din urma a ramas. Nu sunt un om dur, sunt un om pretentios si care vrea sa vada lucrurile bine facute.

Ziare.com: Cum era copilul Vasile Blaga? Care a fost cartea copilariei?

Vasile Blaga: La fel ca toti copiii, nici mai cuminte, nici mai nazdravan. De citit mi-a placut totdeauna sa citesc, mai ales istorie. Imi amintesc cu placere despre o carte - nu mai tin minte titlul exact - despre istoria lumii. Oricum, pe vremea aceea nu existau atatea carti ca acum. De exemplu, am vazut recent o carte, O scurta istorie a romanilor povestita celor tineri, scrisa de Djuvara. As fi vrut sa am astfel de carti cand eram copil...

Ziare.com: Povestiti o situatie in care Traian Basescu s-a suparat pe dumneavoastra.

Vasile Blaga: In orice relatie de munca apar si divergente de pareri. Noi avem un obicei la Partidul Democrat-Liberal: cand avem un punct de vedere, ni-l spunem deschis. De suparat, insa, nu ne suparam.

Interviu realizat de Cristian Mihai Chis
Citeste mai multe despre Vasile Blaga interziu
Vineri, 21 Noiembrie 2008, ora 12:11
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 3052 ori

Vezi toate cele 25 comentarii
 
Rank user: x5

21.11.2008, 09:13

Pozitie rezervata
VEZI EMISIUNILE

Dl. Blaga are, desigur, destule actiuni discutabile...

...in trecutul sau postrevolutionar, ca sef de vama, ca actionar la Petrolsub, sau in alte ipostaze! Dar, s-a "cumintit" la vreme, n-a apucat sa fie luat in colimator drept sacal, sau canalie, si tinand aproape de Traian Basescu a progresat repede, devenind unul dintre cei mai cunoscuti oameni politici.
Prestatia sa ca ministru de Interne a fost remarcabila, iar esecul de la alegerile pentru Primaria Capitalei nu i se poate imputa!
Este un om inca tanar, de care sunt convins ca vom mai auzi multe lucruri bune!
Cred ca impreuna cu dl. Negoita formeaza cea mai credibila echipa din cadrul PD-L!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
23 voturi

 

Ernesto

    raspunde:

21.11.2008, 09:34

Are si PD-L-ul consumatii si depasitii lui. Nu este cazul domnului Blaga, toata admiratia pentru el, pentru modul hotarat cum se exprima si actioneaza. Oricum, fata de Stolojan, Blaga ar fi mult mai potrivit pentru postul de Prim-Ministru. Imi pare rau, pe Stolojan nu l-as vedea nici la Finante, chiar daca ar face parte dintr-un guvern PSD (unde i-ar fi, de fapt, locul), pentru ca mi-e teama de economiile mele...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
16 voturi

Rank user: x5

21.11.2008, 09:49

A FOST UN BUN MINISTRU

• Porecla nu schuimba omul nici in bine, nici in rau.
• A fost un foarte bun ministru. Si apare cu atat mai buni, cu cat cei care au urmat au ramas submediocri.
• Sper sa mai fie si sa transforme porecla in renume.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
22 voturi

negru de fum

    raspunde:

21.11.2008, 10:41

ba ernesto!!

vorba lu' oprescu!!! mars potaie!!! *** portocaliu!!! votam psd!!! PSD!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
15 voturi

Ernesto

    raspunde:

21.11.2008, 11:12

Votati cu cine doriti

Democratia inseamna ca fiecare poate avea optiunile sale politice si trebuie ascultat.
Eu nu am absolut nimic cu votantii PSD, incerc sa ii inteleg si sa le gasesc explicatii. Este destul de greu, tot ceea ce traim astazi este consecinta comunismului, urmat de bulibasismul patronat in mod evident de primii agatati de putere: F(D)SN, PDSR, PSD cu Iliescu in frunte. Asa cum s-a hotarat tranzitia in primii ani (1990-1996), asa s-a mers, este greu sa schimbi peste noapte tactici si legislatii complicate si greoaie. Start-ul l-au facut, in mod clar, premergatorii PSD si l-au facut FOARTE PROST.
Orice prinicipiu as aplica, imi pare rau, nu pot sa votez nici macar cu ideea de PSD. Dar, repet, respect optiunea politica a oricarui cetatean.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
9 voturi

Rank user: x5

21.11.2008, 12:00

Dlui ERNESTO

• Mi-a placut raspunsul dvs. catre "negru de fum".
• Nici eu nu votez, pentru ca nu am optiuni.
• Dar, in acelasi timp, imi permit sa comentez, intrucat, chiar si fara optiuni, am spirit de observatie si capcitate de gandire.
• In ce-l priveste pe presedinte (aici sunt atacat de numerosi posteuri), respect optiunea electoratului majoritar care l-a ales si care s-ar putea sa-l mai aleaga o data.
• Cine il ataca pe presedinte in stilul "la persoana", se situeaza pe marginea regulilor democratiei.
• Modul cum l-a atacat dl. Felix a facut ca el insusi sa ie detestat de romani.

M-as bucura daca pozitia mea ar fi concordanta cu optiuniule dvs.
Va doresc numai bine.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
8 voturi

dodo

    raspunde:

21.11.2008, 09:53

Gura pacatosului ...

VISEZI, DRAGUL MEU ...
TREZESTE-TE LA REALITATE!
VINE TZUNAMI ECONOMIC, SA VEZI ATUNCI CE FUGA DE RASPUNDERE II APUCA PE TOTI ...
ASTEAPTA CATEVA LUNI ...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
13 voturi

Rank user: x5

21.11.2008, 09:54

Pozitie rezervata

Iată un PREMIER ELIGIBIL care ar putea la o adică după NUMIRE să-si INCROPEASCĂ o MAJORITATE din partidele care vor accede in NOUL PARLAMENT mai ales că este apreciat si de EUROPA!!!

Domnul Vasile Blaga "NU PLINGE LA COMANDÄ‚".
pe domnul BLAGA L-AM VĂZUT la TELEVIZOR ,ca toti telespectatorii , de altfel , lăcrimind discret pe scena in care TĂRICEANU si BĂSESCU in geci portocalii SERBAU VICTORIA ALIANŢEI DREPTATE si ADEVĂR in euforia generală .
Cum il stim spontan PRESEDINTELE TRAIAN BĂSESCU si-a chemat STAFF-ul de campanie care I-A PREGĂTIT DRUMUL SPRE SUCCES.
Atunci a apărut cu modestie ,pe scenă , intii DOAMNA SĂFTOIU , care l-a chemat pe domnul BLAGA co-echipierul domniei sale… Doamna Elena Udrea viitorul consiler de la Cotroceni era atunci in PNL ,domnul Stilojan era bolnav…
Dacă vă amintiti atrunci ,DOMNUL BLAGA viitorul ministru de interne , NU ARĂTA DELOC A BULDOG ,ci mai degrabă, asa cum era un pachet de emoti,i cu ochii in lacrimi ,ARĂTA A ARDELEAN DE TREABĂ care după o muncă indirjită si sustinută ISI PRIMEA RĂSPLATA fiind ovationat si “el"… ALĂTURI DE PRESEDINTELE ALES in a cărui echipă fusese unul din... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
4,2
Bun
21 voturi

 
fara nume

spune:

21.11.2008, 07:54

SA TRAIASCA

sa traiasca, sa infloreasca, sa cistige alegerile, sa scoata romania din ca--t, ca promisiuni am tot auzit dar nu am vazut mai nimic.
si daca nu va face ceea ce spune, nici o problema, nu este primul si ne-am obisnuit
si dupa cum spunea un economist ca intre europa occidentala si romania exista un decalaj de 3-6 luni in propagarea efectelor crizei economice, la fel este si in cazul in care economia mondiala va da semne de insanatosire, deci vom avea posibilitatea sa emigram.
si nu va speriati de criza ptr ca muncile care le fac romanii afara nu le fac altii nici in situatii de criza, deci................

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
15 voturi

 
anghell

spune:

21.11.2008, 07:57

un om in adevaratul serns al cuvintului

da,acest om cu,calitatile pe care le are face cit jumatate din guvernul actual.PS daca am avea cel putin jumatate din guvern ca si el sigur am reusi sa iesim din saracia lucie in care unii traim.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
32 voturi

 

Analistul

    raspunde:

21.11.2008, 08:07

Asa oameni ca dumnata

ne trebuiec.Oameni hotarati,nu din astia care sovaie.Dumneata vezi viitorul cu adevarat.Pai cand si-o intra in mana Stolo,Flutur,Sulfina,Barbu,Berceanu,Turcanoia(la cultura in locul D-nei Musca),Dobre,Haradau,Preda,Prigana,Elena din parcari ,o parte din aia 322 ,sa vezi atunci cum duduie economia.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
22 voturi

COCO CHANEL

spune:

21.11.2008, 07:59

UN VAMES ...

HA, HA, HA ... RECLAMA ELECTORALA PE FATA ... !
V-ATI GOLANIT DE TOT, MAI "ZIARE.COM" ...
STIMATI CITITORI AI ACESTUI SITE, NU PUTETI VOI VOTA CATA SPAGA A LUAT ASTA LA VAMA SI CAT A FOST MINISTRU DE INTERNE ...
CE-I DREPT, LA PD SUNT ALTII CAMPIONI, EL E PRINTRE "GAINARI", LA GRUPA MARE SUNT VIDEANU, BERCEANU, CEZAR PREDA, IAR BINEINTELES, SEFUL LOR, E DOMNU' DIRIGINTE !
VOTATI MAI ...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
29 voturi

 
Analistul batran

spune:

21.11.2008, 08:00

Eheeeei d-le Chisulica ,

ce campanie electorala faceti.!!!Mai deunazi erati mai realist ,dar nu va puteti abtine.Nu am inteles totusi o afirmatie:Numeste presedintele un PM.de la PDl,guvernul trece si apoi in cepe din nou scandalul.Pai ce guvernul trece numai cu voturile pdl-istilor vreo 28-30%???Nu trebuie aprobat de N/2+1 din nr. total al parlamentarilor(N)?In rest tinet-o tot asa ca santeti pe drumul cel bun.
O sa traim si mai bine fiind coplesiti de atatea succesuri.
Ati evitat totusi o intrebare:realizarile dansului cand era la vama si daca s-a "manjit"vreodata cu vreun euro sau$?Averea facuta este cinstita??Din sudoarea fruntii sale si a familiei??Cat timp are de cand este bucurestean?.Tot atat de cand este si buldog?VOTATI PDL-SPERANTA DE MAI BINE A ROMANILOR!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
20 voturi

 
Analistul

spune:

21.11.2008, 08:21

Eheeeeeei Chisulica,

ce frumoasa campanie electorala faci.In rma cu cateva zile erai mai realist,dar se vede ca nu te poti abtine.Pui matale intrebari de ghici ciuperca ce-i???.Nu am inteles totusi o afirmatie si anume:Numeste presedintele un PM.de la PDL ,guvernul trece de parlament si incepe din nou balamucul!!Pai cum trece guvernul prin parlament??Numai cu votul pdl-istilor?Adica cu vreo 28-30% din nr. parlamentarilor,nu trebuie sa aibe Né2+1 din nr. parlamentarilor

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
15 voturi

 
margelatu

spune:

21.11.2008, 08:30

Astia suntem.

Despre musafirul Ziare com, numai de bine. Deapre campanie electorala sa zicem. Despre interviu, acesta e specific omului bine informat,sincer, bine ancorat in realitatea prezenta si cu unele solutii pentru viitor. Despre noi, formatorii de pareri pro au contra, sa ne multumim, asa e pe Dambovita.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
10 voturi

 
Niet !

spune:

21.11.2008, 08:31

rasfirati-va baieti !

prea sunteti compacti ! Sau poate : sunteti cumva niste cloane ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
10 voturi

 
Rank user: x5

21.11.2008, 09:03

un interviu comod, perfect retribuibil

Mie imi place cum scrie Chis. Acest interviu, insa, e nu nu,ai cuminte, e perfect retribuibil, ridica raspunsurile parin intrebare ca mingea la fileu.

Nici un cuvant despre aliante, despre relatiile dintre partide, despre sursele de finantare, despre razboiul cu grupul Patriciu sau despre vorbita alianta cu Vadim.

E un ban castigat prea usor si ma abtin de la a comenta fondul raspunsurilor care au facut, pana la urma, un monolog.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
9 voturi

 

Bran

    raspunde:

21.11.2008, 09:53

de ce-ti lipseste tie

tocmai izul de scandal ? (care ar infesta automat orice discutie pe temele pe care le propui). Articolul este "cuminte" pentru ca este axat in principal pe omul Blaga si nu pe Blaga-reprezentantul PD-L. Mie mi-a placut, sincer articolul. Vasile Blaga se dezvaluie destul de rar. Eu am profitat de lectura interviului tocmai prin aceasta perspectiva. Si .... mi-a placut sincer. Toate aprecierile pozitive si pentru jurnaalist si pentru invitatul sau.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
11 voturi

criogenizat

Rank user: x2

21.11.2008, 10:34

@Toma necredinciosu'

Pai ce vrei sa stie tata blaga de astea, stie Zeus ce si cum se fac aranjamentele...asta e unu de care cred ca o sa scape basescu cat de curand.

Oricum PD-l castiga, o sa vedeti.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

21.11.2008, 10:19

Buldozerul Pdl Poteras

Dar in sectorul 6 de ce nu ati invitaT ziaristii? acolo nu sunt oameni? Acolo e primar de 6 ani dl Poteras de la PDL care nu a facut nimic in toti acesti ani.Rusine.
Dl Poteras se lupta cu spatiile verzi, vrea cu tot dinadinsul sa le transforme in spatii betonate.
Exista acum o politica de distrugere a mediului, evidenta in Bucuresti, orice spatiu verde sa fie transformat in spatiu de parcare sau terase, baze pentru chioscuri.
S-a patentat urmatoarea metoda:
Se scoate de primarie gardurile din jurul blocurilor(cu explicatia ca se vor monta unele moderne), se lasa locul asa cativa ani, oamenii intra cu masinile pe spatiu verde, dupa un timp cand e distrus acest spatiu verde, vine Primaria (sector 6) si toarna un strat de beton pt parcari, caci acum nu mai e spatiu verde...
Mergeti in Dr Taberei, spre ex, pe str Aleea Compzitorilor, Raul Dorna, Tincani, Valea Prahovei,etc.
Metoda PDL de luat ochii la fraieri si de obtinut voturi ca se fac parcari.Se poate trai fara spatii verzi???

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
7 voturi

 

Lucica Tiron

    raspunde:

21.11.2008, 11:08

Vasile Blaga

Este un om de exceptie in bine ,capabil ,energic ,serios ,hotarat,cinstit retineti cinstit pentru care avem toata stima si respectul bun pentru oricce functie ministeriala.Tariceanu prezentul PM este un om ,daca mai poate fi numit om lipsit de rusine ,care a devalizat bugetul Romaniei pentru a-si sustine campania electorala ,auziti culmea nerusinarii mai vrea sa ramana la Palatul Victoria.Tariceanu caruia nu pot sa-i spun domn ,deoarece sunt mai pregatit ca el si nu am ramas repetent nici odata, este un politician mediocru,indolent,superficial ,smecher ,dar nu destept.,fara nici un pic de charisma a gestionat abuziv o treime din produsul intern brut al Romaniei si foarte multe alte rele etc etc etc
Spun cinsti ca Vasile Blaga este bun de Prim Ministru,un ardelean cinstit si destept .Eu nu fac politica deloc dar m-am saturat de mediocritati ,de hoti ,matusi tamara ,si regret mult cum de am ajuns o tara de mafioti ,corupti minciunosi,ce conduce acum guvernul... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
11 voturi

Rank user: x5

21.11.2008, 10:35

Intrebari si raspunsuri...barbatesti

Mi-a atras atentia, indeosebi, intrebarea "Cum se masoara barbatia in politica?". Ar trebui pusa tuturor actorilor de pe scena noastra politica, inclusiv femeilor. Si va rog sa ma credeti ca nu ma gandesc la absolut nimic indecent. Doar zambesc, incercand sa trec in revista o serie de dovezi de..."barbatie", aduse in timp...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
18 voturi

 
Bihoreanul

spune:

21.11.2008, 10:55

Marile "realizari" ale ministrului blaga:
1.A majorat salariile sefilor din mai, incepand cu sefii de seviciu pana la director general, diferenta intre acestia si adjunctii lor ajungand chiar la 5000 ron( un director general in mira are intre 12.000 - 14.000 ron pe luna), in timp ce majoritaea ofiterilor si agentilor cu functii de executie au salarii de 1400 - 2500 ron.
2. A acordat tot celor cu functii de conducere prime trimestriale , care cumulate pe un an insemnau peste 100.000 ron( directori, secretari de stat, sefii de arma, etc.) iar cei cu functii de executie,maximum 2000 ron pe an iar foarte multi nici o prima.
3. A achizitionat de la Ager Liesing 6000 de autoturisme Logan cu 12.00 de euro bucata, la acesta cantitae suma maxima calculata de specialistii fiind de 10.500 euro bucata, diferanta fiind de 9.000.000 de euro.
4. A adancit criza grava din sistemul de siguranta si ordine publica prin amputarea competentelor de mentinere a ordinii publice pe care le avea Jandarmeria... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

 
Banu Maracine

spune:

21.11.2008, 11:59

Mde!

Ca si PSD, si PD-L este un partid de personalitati rasuflate,care si-au dat cu firma in cap.Desi si asupra dl.Blaga,planeaza unele suspiciuni singura lui modalitate de afirmare este de independent.Taurul de coarne dl.Blaga si paraseste corabia plina de sobolani.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
4 voturi

 

Nae

    raspunde:

21.11.2008, 15:22

am inteles unde bati :

ca PNL-ul nu-i nici unul !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi



Vezi toate cele 25 comentarii