Articol citit de 4388 ori
Nu Libanul, ci Hezbollah-ul
Ca Libanul, saracul, nu mai are nimic de rispostat, nici armata, nici securitate. Toate-s in mana Iranului si Siriei.
Mishto, se-ncinge treaba!
Pun pariu ca Israelul bombardeaza sudul Libanului. 100 de lei noi. Cine tine pariul?
Cine pierde, face o donatie la partea adversa! Ce ziceti?
ai dreptate
raspunde:
08.01.2009, 08:28
daca aia bombardeaza nordul sigur astea vor bombarda sudul, dai suta?
Pai inseamna ca esti de acord cu mine
Cautam pe pacifisti aici, adica pe cei care cred ca totul se termina inainte ca Israelul sa atace sudul Libanului, recte Hezbillahu-ul.
Jurnalism iresponsabil
Este un act de ignoranta si in ultima instanta de iresponsabilitate avand in vedere situatia tensionata din lume sa pui un titlu care afirma in mod fals ca "Libanul ataca nordul Israelului cu rachete". Astea nu sunt stiri oarecare si pentru o astfel de descriere falsificata a realitatii un ziarist asociat cu o organizatie mediatica serioasa si-ar pierde slujba in graba mare. Nu numai ca Libanul nu a atacat Israelul dar nici macar Hezbollah nu e implicata in acest act. Tot Hamasul e in spatele celor cateva rachete. A incercat sa forteze Israelul sa se angajeze pe doua fronturi sperand ca evreii sa sa atace pozitii Hezbollah din sudul Libanului si astfel sa atraga si Hezbollahul in conflict.
tutu
raspunde:
09.01.2009, 03:01
in sfirsit
cineva care vede situatia in profunzimea ei .sper ca israelul sa gaseasca metodele adecvate ca sa-i inlature pe ADEVARATII vinovati si sper ca libanul sa nu se lase atras in acest conflict pentru ca el s-ar putea extinde rapid in toata zona iar cei care v-or suferi din nou vor fi bineinteles civilii . dar mai sper sa-i termine de tot de aceasta data pe hamas .
pinny
raspunde:
08.01.2009, 08:30
Razboi israeliano - arab
Intr - unul dintre razboaiele israeliano - arabe , Tsraelul a fost atacat din trei parti si dupa 6 zile de la ataca cele trei tari agresoare se rugau de ONU sa intervina si sa - i opreasca pe evrei. Daca arabii ies din orase si declanseaza un razboi conventional au sa moara cu zecile de mii !Daca se rezuma la guerilla urbana si se ascund in continuare dupa civili mai au sanse !
marie
raspunde:
08.01.2009, 09:41
spre informarea ta
nu iti imagina ca toti arabii sustin Hamas sau Hezbollah. Dintre crestinii libanezi, nu o sa gasesti 10 persoane care sa fie de acord cu ei, ci o sa gasesti sute de mii care se roaga sa dispara palestinienii ca sa poata trai si ei in liniste.
Le connaisseur
raspunde:
08.01.2009, 12:15
arabii cea mai imputita natie
de pe pamant.Am fost prin Maroc si Algeria, sunt niste perversi, au cotropit pe bastinasii berberi care sunt total diferiti de aceste specii umane.In viata mea n-am vazut atata perversiune si minciuna cat am putut vedea la arabi, deh diavolul cred ca-si freaca mainile de bucurie cand vede ce adepti are...
Fara sa pun pariu, sant deacord cu tine
Deja in stirea din ziare.com se vorbeste de trei rachete, in timp ce eu aflu, la stiri, ca au cazut patru rachete si ca sant cativa raniti usor ce au ajuns la spitalul din Naharia. Daca tu spui doar de sudul Libanului, esti optimist, eu cred ca se vor tine dupa cei ce lanseaza rachetele,mult mai adanc, ptr ca armata sau politia Libanului sant direct raspunzatori ptr aceste lansari, nemaivorbind de politicienii libanezi. Iranul se complica foarte mult, iar Siria la fel. Armata israeliana este foarte capabila, fiind singura forta reala in zona. Chiar si fara ajutorul american, acestia sant capabili sa-i tina in "foc" chiar si pe toti vecinii, inclusiv Egipt sau iordania. Am zis.
Vin cu o completare de ultim moment
Deja Israel a raspuns cu cateva ghiulele lansate din tancuri fata de rachetele din Liban. Acestia insa, spun ca nu ei au lansat rachetele din Liban, ci tot Hamas-ul. Sa fie teama, sau realitate? Am zis.
marius din iasi
raspunde:
08.01.2009, 09:23
mishto?
nu vad ce e mishto la extinderea in zona unui conflict armat... tot nu vad ce e misto sa pui pariu pe cati morti or sa mai fie in razboiul asta.
INTERNATIONALIZAREA CONFLICTULUI DIN MIJLOCIUL ORIENT,
criza economica din USA,plus recesiunile si problemele cu energia,anunta ceva sumbru pentru planeta!
Sa speram totusi ca dupa o liniste mai lunga de jumatate de secol,generatia noastra nu va mai avea sansa unei noi conflagratii mondiale,care ar putea fi si ultima....!
Stii ce cred: un razboi mondial va rezolva criza mondiala
Asta inseamna comenzi de stat garla, consum pe masura, plus planuri de reconstructie cand se incheie pacea. Din cand in cand, e nevoie si de o purificare generala. Parca vad ca incepe din afara Europei de data asta. Poate a inceput si noi nu stim inca.
Gigi, am auzit un banc si trebuie sa ti-l spun si tie
Un arab a rugat pe Allah sa omoare toata lumea, sa ramana numai el, ca sa vanda paine. In mintea lui, asa ar fi inceput sa mearga afacerea in care s-a bagat, fara sa mai aiba concurenta. Ce spui de asta? In cazul de care tu spui, de unde poti sti ca vei supravietui unui razboi,ca sa beneficiezi de binefacere? Astazi nu se mai lupta nimeni cu sabii sau arcuri, din cate stii. Sa auzim de bine. Am zis.
Koko, eu ma duc la pinguini
Lumea a luat-o intr-o directie necunoscuta. Fiecare om e tot mai irascibil. Toti prefera sa dea cu pumnul in loc sa discute. Vorba aia: n-aveti alta planeta?
P.S.: razboi mondial e deja. Contra terorismului.
Razboi mondial inca nu este, prietene
Uiti ca Israel este in conflict cu arabii din '68? Niciodata nu au fost mutumiti acesti inconstienti si au tot cerut fel de fel de facilitati, tot ca sa gaseasca motive de razboi. In ultimii ani au apelat la entifada, sau la sinucigasi. Nu uita cate cadavre au lasat in urma lor, prin copii care-si puneau centuri cu explozibil si se axplodau in centre aglomerate. Chiar si de femei s-au folosit acesti fanatici, carora le promiteau fel de fel de facilitati. Spuneau cativa ziaristi ca israelienii ucid copii de sub 16 ani, insa acesti ziaristi nu stiu ca tinerii de 14-16 ani sant, de fapt, soldati antrenati in diferite tabere ale Hezbollah, Fatah sau Hamas. De acord cu tine ca este razboi mondial contra terorismului, insa, dupa cum observi si tu, sant foarte multe tari care se manifesta impotriva Israelului, de parca nu ar constientiza terorismul din aceasta zona. Nu e cazul sa ne mutam sau sa fugim de aceste realitati, oriunde vom avea aceleasi rezultate, dar a constientiza pericolul... (arata tot comentariul)
razboinicu
raspunde:
08.01.2009, 10:44
ai dreptate. cind populatia planetei va ajunge la 2 miliarde atunci v-a fi bine.
spune:
08.01.2009, 09:45
inainte de a pune un titlu
ar fi frumos daca v-ati informa sau folosi creierul. Daca Libanul ar fi atacat era una, insa daca ataca Hezbollahul, o grupare pe care nici Libanul nu o agreaza si care ii reprezinta in principal pe palestinienii din taberele de refugiati din Liban, atunci se cam schimba datele problemei, nu credeti?
raspunde:
08.01.2009, 10:21
pentru marie - ai explicatii hilare , nu mai scrie ...
Nu mai interveni pentru ca nu sesizezi esenta si anume faptul ca toti arabii ii urasc pe evrei .Este o ura de 70 de ani , copii arabi se nasc si cresc in ura fata de evrei. Gruparile armate au sustinere chiar daca nu intotdeauna declarata , este evident ca razboiul convine multora si ca a te sinucide este un act de mare onoare . Este pur si simplu influenta fundamentalismului islamic - cel care agreeaza mai mult *** decat viata .
atena
raspunde:
08.01.2009, 11:03
la fel se nasc si evreii
si spun acest lucru in cunistinta de cauza. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, nu-i simpatizez nici pe unii, nici pe altii. Dar am prieteni evrei, care traiesc in Romania si care au o ura innascuta fata de arabi. La fel si-au educat si copiii. Exista fanatism si de o parte, si de alta. Stii, de exemplu, ca in familiile religioase israeliene se nasc peste 10 copii, tocmai in scopul de a avea suficienta carne de tun in lupta impotriva arabilor? In care alt stat civilizat din lumea asta exista obligativitatea efectuarii serviciului militar de catre femei si pentru o perioada atat de lunga??? Ti se pare in regula? Parerea mea este ca astia se vor bate, cu mici pauze, pana in momentul in care una din parti va disparea de pe fata pamantului.
ura intre arabi si evrei este foarte veche mii de ani.
wvas
raspunde:
08.01.2009, 17:33
andrei
moa.rtea.arabii sunt un pericol pentru pacea planetei.
ssss
raspunde:
08.01.2009, 17:38
ssss
@atena.Mai antena,dezinformezi.Cate familii evreieti au 10 copii? Poate unele de Haredi(ultraortodocsi),dar sunt o absoluta minoritate in Israel.Restul au 1-2 copii.Tocmai acesti Haredi,care fac multi copii,sunt cei care refuza sa presteze serviciul militar,in schimb profita de ajutoare sociale(ca ei nu lucreaza,nici ele nu prea)si de faptul ca evreii moderni lupta si in locul lor.Asta e adevarul.Eun conflict in interiorul Israelului..
spune:
08.01.2009, 11:55
...iubiti ziaristi, va rog, va implor, mai cititi, mult, inainte de a face "articole" pe care sa le publicati pe ziare.com
...cum puteti fi asa de ignoranti incit sa confundati o organizatie, dupa unii terorista, HIZBULAH, cu un stat, LIBANUL.
...or fi amindoua entitati arabe dar nu se confunda !
...daca nordul israelului a fost bombardat cu rachete de hizbulah sa nu uitam ce a facut israelul in vara lui 2006 cu tot libanul si in special cu sudul.
...sa nu uitam ca spatiul aerian libanez este violat zilnic, sistematic de catre aviatia israeliana.
...
nora
raspunde:
08.01.2009, 12:30
fara evrfei
cred ca fara evrei ar fi liniste pe lumea asta, ori unde te uiti peste tot dai de ei, sant niste oameni care nu se iubesc nici antre ei, dar pe alti,care cred ca dreptatea este de partea lor si an exclusivitate numai a lor si din ce stiu ei nu lasa, credeti ma am trait 7 ani printre ei sant niste oameni foarte rai.
nora
raspunde:
08.01.2009, 12:31
fara evrfei
cred ca fara evrei ar fi liniste pe lumea asta, ori unde te uiti peste tot dai de ei, sant niste oameni care nu se iubesc nici antre ei, dar pe alti,care cred ca dreptatea este de partea lor si an exclusivitate numai a lor si din ce stiu ei nu lasa, credeti ma am trait 7 ani printre ei sant niste oameni foarte rai.
nora
raspunde:
08.01.2009, 12:31
fara evrfei
cred ca fara evrei ar fi liniste pe lumea asta, ori unde te uiti peste tot dai de ei, sant niste oameni care nu se iubesc nici antre ei, dar pe alti,care cred ca dreptatea este de partea lor si an exclusivitate numai a lor si din ce stiu ei nu lasa, credeti ma am trait 7 ani printre ei sant niste oameni foarte rai.
merlino
raspunde:
08.01.2009, 17:40
dasasa
Oi fi araboaica.Cea mai mincinoasa si perfida rasa,arabii.
Eu cred ca razboiul asta nu va devenii mondial deoarece este un razboi tinut in lesa. Israelul contra unor organizatii teroriste. Sunt de acord cu cei care zic ca pe timp de criza economica (mai ales a sua) razboiul asta este o mana cereasca, de ce ? Nu pentru ca vor merge zidarii americani sa reconstruiasca Fasia Gaza ci pentru ca se consuma armele si munitia. Nu cred ca se va ajunge sa lupse israelul cu hamas, hezbolah, iran, siria etc. Iranul nu-si va irosii armele intr-un conflict cu israel. Ei se pregatesc ptr sua,tot spera sa se certe cu ei :). Mai multe nu mai zic, nu stim noi lucrurile ascunse ale acestor "sicanari". Pacat de oamenii nevinovati.
spune:
08.01.2009, 13:15
pentru atena
s-ar putea sa te ajute cateva precizari:
1. evreii traiesc impreuna cu arabii in israel inca din 48 si au fata de acestia o atitudine mult mai corecta decat americanii fata de negrii sau noi fata de tigani sau unguri. de ex. majoritatea indicatoarelor sunt scrise si in araba fara ca sa le-o impuna europa.
2. faptul ca fiecare apartine unei alte religii ii impiedica sa se amestece. dar acolo mai traiesc si druzi si beduini si crestini. toti sunt cetateni cu drepturi depline. arabii din teritorii cad sub jurisdictia autoritatii palestiniene despre activitatile careia este mult de vorbit. cand se discuta pace nu existau oprelisti in circulatie. cand au inceput cu atentatele s-a construit un zid ca sa nu mai fie victime si s-a dovedit ca metoda (desi discutabila) functioneaza: mult mai putine victime.
3. religiosii au avut dintotdeauna multi copii, ca si penticostalii. ce nu stii poate este ca religiosii nu fac armata in israel. despre numarul mare al copiilor (in gaza sunt peste 45%...
(arata tot comentariul)
Atena
raspunde:
08.01.2009, 15:57
multumesc de ajutor
dar nu cred ca ai inteles ceea ce am vrut sa spun. Nu am negat faptul ca cei din Gaza nu isi folosesc copiii in lupta, ba, din contra, am afirmat ca fanatism exista de ambele parti. Totodata, detinem inforfmatii diferite in unele privinte (femeile satisfac stagiul militar si pot fi mobilizate indiferent de starea civila, iar copiii din familiile religioase, de asemenea).
In Romania comunista, femeile "faceau" armata, doar in cazul in care erau studente (restul nu) si aveau timp de un an (daca nu ma insel) o singura zi pe saptamana instructie. Ceea ce este un pic diferit. Iar faptul ca in Romania (sau oriunde altundeva, in Europa) exista "antipatii" pe motive etnice, nu a dus nici la aruncarea de bombe dintr-o parte in alta si nici la ridicare de ziduri pentru limitarea efectelor acestora (de batut ne-am batut acum 70 de ani, iar ziduri s-au ridicat din alte motive si au fost daramate intre timp), de unde trag concluzia ca, macar din punct de vedere al aparentelor, am mai evoluat. ...
(arata tot comentariul)
spune:
08.01.2009, 17:40
S-a terminat conflictul?
Chiar s-a terminat conflictul? Eu nu mai vad nimic despre noile sute de morti din Gaza! Sau influenta statului Israel asupra mass-media se arata a fi eficienta?
Omer Goldman este fata unui mare sef al Mossad care a refzat sa faca armata si a fost incarcerata pentru 21 zile. Ea explica interventia actuala in Gaza ca fiind, pur o propaganda electrorala in care sunt sacrificate vieti nevinovate cu scopul castigarii de voturi! Cautati pe net despre ea si veti afla mai multe.
Conform lui Omer o manifestatie de 10.000 de persoane inpotriva razboiului in Tel Aviv la care ea a participat, a fost complet ignorata de mass-media din tara ei si din lume???!!!
Cel mai democart stat din regiune nu da dreptul ziaristilor sa relateze conflictul?!
spune:
08.01.2009, 21:41
conflict
Hamas cauta generalizarea conflictului pe orice cai.
Actioneaza precis la comanda altora.Isi bat joc de greu incercatul popor palestinian,nu-i apara.
spune:
08.01.2009, 23:05
Vine ISUS!! Biblia se implineste!!!
Ce inseamna uraciunea pustiirii!?Si venirea Domnului Isus!!!?
.Sa vedem in Biblie:15.De aceea,cand veti vedea,,uraciunea pustiirii",despre care a vorbit proorocul Daniel, ,,asezata in locul sfant" (Tara Sfanta=Israel) cine citeste sa inteleaga! 16.atunci,cei ce vor fi in Iudea,sa fuga la munti;17.cine va fi pe acoperisul casei,sa nu se pogoare sa-si ia haina.18.si cine va fi la camp,sa nu se intoarca sa-si ia haina.19.Vai de femeile,cari vor fi insarcinate si de cele ce vor da tata in zilele acelea!29.Indata dupa acele zile de necaz,soarele se va intuneca,luna nu-si va mai da lumina ei,stelele vor cadea din cer si puterile cerurilor vor fi clatinate.30.Atunci se va arata in cer semnul Fiului omului,toate semintiile pamantului se vor boci si vor vedea pe Fiul omului venind pe norii cerului cu putere si cu o mare slava.Matei cap 24 vers 15,16,17,18,19,29,30.
.Raspuns =20.Cand veti vedea Ierusalimul incojurat de osti,sa stiti ca atunci pustiirea lui este aproape.Luca cap 21 vers...
(arata tot comentariul)
spune:
08.01.2009, 23:08
Vine Isus!! Se implineste Biblia !!!
Cine sant acesti pustiitori,vrajmasi ai Israelului!?
.Exemplu din Biblie: 2.Fiul omului, intoarce-te cu fata spre Gog, din Tara lui Magog, spre domnul Rosului, Mesecului si Tubalului, si profeteste impotriva lui.3. Si spune: "Asa vorbeste Domnul Dumnezeu: "Iata, am necaz pe tine, Gog, domnul Rosului, Mesecului si Tubalului.4. Te voi tari si-ti voi pune un carlig in falci; te voi scoate pe tine si toata oastea ta, cai si calareti, toti imbracati in chip stralucit, ceata mare de popor, care poarta scut si pavaza si care toti manuiesc sabia; 5.impreuna cu ei voi scoate pe cei din Persia (Iranul de azi), Etiopia (Somanlia si Etiopia de azi), Put (Libia de azi), toti cu scut si coif: 6.Gomerul (Turcia si parte din Germania de azi), cu toate ostile lui, tara Togarmei (Turcia de azi si Armenia), din fundul miazanoaptei, cu toate ostirile sale, popoare multe impreuna cu tine!). 7. Pregateste-te, dar, fii gata, tu si toata multimea adunata in jurul tau! Fii capetenia lor! 8.Dupa multe...
(arata tot comentariul)
spune:
08.01.2009, 23:32
Vine Isus!! Se implineste Biblia!!! In curand foarte multe popoare in special arabe,vor ataca Israelul!!
Alt semn al venirii Domnului Isus!!!!
Infrunzirea smochinului&Poporul Israel a implinit 60 de ani de la reinfiintarea statului evreu 1948-2008
.Exemplu din Biblie:32.Dela smochin invatati pilda lui:Cand ii fragezeste si infrunzeste mladita,stiti ca vara este aproape. 33.Tot asa si voi,cand veti vedea toate aceste lucruri,sa stiti ca Fiul omului este aproape,este chiar la usi.Matei cap 24 vers 32,33.
.Noi cei crestini,stim ca smochinul reprezinta pe poporul evreu,din care santem altoiti si noi neamurile.
.Exemplu din Biblie: 23.Si chiar ei:daca nu staruiesc in necredinta,vor fi altoiti;caci Dumnezeu poate sa-I altoiasca iaras.24.Fiindca,daca tu,care ai fost taiat dintru’un maslin,care din fire era salbatec,ai fost altoit,impotriva firii tale,intr’un maslin bun,cu cat mai mult vor fi altoiti ei,care sant ramuri firesti,in maslinul lor? Romani cap 11 vers 23,24.
. Stim ca evrei aproximativ inca de prin anul 80 dHR,au fost imprastiati prin lume pana in anul 1984,cand sa...
(arata tot comentariul)