Articol citit de 12457 ori
Evidentele sunt mult prea puternice
Avem evidente care atesta existenta "extraterestrilor" de mii de ani si sunt imposibil de ascuns, de la Mahabharata si Biblie pana la faimosul Disclosure Project (disclosureproject.com) E surprinzator insa ca Vaticanul se lanseaza in aceasta conversatie. Intr-un fel doar, pentru ca de fapt, Vaticanul e in mijlocul unei profunde crize financiare si de credibilitate. Cardinalii stiu ca cei care se indeparteaza zilnic de religia lor sunt interesati de explicatii plausibile cu privire la aparitia vietii pe pamant, explicatii pe care Biblia si biserica in general nu le ofera. Cand ei afirma ca Biblia nu e o carte de stiinta, nu fac decat sa recunoasca faptul ca Biblia e o carte rupta de adevar iar crestinismul o doctrina rupta de realitate. Intr-adevar, Dumnezeu e sursa a tot ce e viata in acest univers si dincolo de acest univers, in infinitul universurilor paralele. Singura problema cu afirmatia lor e ca Biblia nu spune nicaieri ca dumnezeu ar fi creat viata in alte locatii din cosmos.... (arata tot comentariul)
Noiram,
raspunde:
15.05.2008, 04:16
Pt.Marion,
In general scrii bine,dar pozitia ta nu-mi este clara,in multe privinte.Oricum esti bine documentat/a,ai citit multe.
Nu numai in USA si China se colaboreaza cu extraterestrii
ci si in Russia,in zona Beloresk.Si inca ceva,OZN-urile au provenienta terestra.Iti spune ceva Regatul Agartha ?
Mr. Alexander D. Stiles
raspunde:
15.05.2008, 12:42
Poftim?
Despre ce criza financiara vorbesti acolo? Si profunda? Ce face curentul asta emo din voi :)) Pai dragule, Vaticanul nu se afla in nici o criza financiara si nu se va afla sute de ani de acum incolo. Au la bani cum tu nici nu iti imaginezi ca exista. Probabil ca ai lesina daca ai vedea exact cati... asta daca nu lesini inainte, cand te viziteaza prietenii tai extraterestrii... ;)
Vad ca ti-a mai comentat unul si mai "citit" ca tine... ceva cu regate, Agartha... frate, ce aveti? Sunteti cu capul? De fapt nici nu aveti... :))
P.S. Se scrie cu z. "plausibile" that is.
isa
raspunde:
16.05.2008, 07:53
esti tra la la
aiurea te-ai bagat alexandere :) ramai asa mic ca-ti sta bine:)
sagitarius
raspunde:
16.05.2008, 11:51
Pt. Marion
Scuze ca ma bag, dar nu sunt de acord cu afirmatia ta: "Biblia e o carte rupta de adevar". In cazul in care nu sti (nu vreau sa par eu mare si tare) Biblia e CUvantul lui Dumnezeu. Afirmatia facuta de tine imi spune ceva de genul: "Cuvantul lui Dumnezeu e o aberatie." Dumnezeu daca vrea poate crea Miliarde de planete cu fiinte mai inteligente ca noi. Nu cred ca e atat de important daca sunt sau nu extraterestrii. Mai importanta e ce credinta avem noi. Credinta noastra nu depinde de extraterestrii, de planete, de constelatii... Noi la nivel teoretic ar trebui sa avem o credinta in Dumnezeu. Practic: uitati-va in lume si vedeti ce credinta exista... Un om poate intelege orice ii zici, o multime de oameni,nu. Nu vreau sa fie o jignire la adresa ta , Marion. Si cea ce Vaticanul a spus, pentru ei e o stire veche, pentru noi o confirmare. Tot ca da NASA publicitatii e vechi pentru ei si noi pentru lume.
Mr. Alexander D. Stiles
raspunde:
16.05.2008, 12:33
Isaaaaaaa, esti tru fata lu' tata :)))
Isa, nu trebuia sa dormi? Macar faceai ceva... cu folos :)
Iar tu, bah Marion sau cum iti zice... hai sa o luam de la capat, e valabil si ptr restul care pierdeti vremea pe aici.
Marti 13, acu' cat vine, 2-3 zile... avem urmatoarele evenimente: 1. Guvernul britanic anunta ca desecretizeaza tot ce au descoperit, investigat, etc, pana acum, legat de... ati ghicit, extraterestrii. 2. NASA anunta ca au mai gasit o supernova pe undeva mai aproape de noi. Cei care nu stiti ce sunt alea supernove, dati un search pe Wikipedia ca tot e la moda. 3. Vaticanul se baga si el in seama si anunta ca admit existenta verziciunilor.
Bun. Sa le luam pe rand. 1. Cei care cred ca UK va da publicitatii tot ce stiu ei legat de fenomene UFO se inseala amarnic. Naivitate e putin spus, mai degraba prostie, lipsa acuta de inteligenta primara. Daca dau, dau si ei asa, "la shto" ca sa ma exprim pe intelesul vostru, un fel de intoxicare. Ce mai avem? 2. Supernove exista de cand lumea, in momentul asta ptr mine...
(arata tot comentariul)
American Gigolo
raspunde:
19.05.2008, 03:07
OSSN-urile
Primele farfurii zburatoare de origine pamanteana au fost construite de nazisti, ele fiind descoperite de aliati in 1945 in muntii Harz din Germania. Cateva exemplare modernizate au fost testate cu succes dupa razboi in provincia canadiana Alberta. Interesant este faptul ca modelele care au stat la baza proiectarii lor de catre inginerii germani, au fost totusi...extraterestre, asa cum declara chiar fostul director al NASA, Wernher Magnus Maximilian von Braun.
spune:
14.05.2008, 13:41
Astronauts of Antiquity and Planet X
*** Google (www.ufodigest.com):
1)The Bible and the Invisible UFOs
2)They Are Here
3)Talking to the Gods
4)Astronauts of Antiquity, etc.
*** Details in the book "Planet Eris and the Global Warming" (can be found at Amazon).
- Planeta Eris si incalzirea globala (www.antet.ro)
*** http://www.australia.to/story/0,25197,23040466-937,00,00.html
marcel d
raspunde:
14.05.2008, 14:23
aberatii
cum sa crezi si in extraterestrii si crestinism? Mantuirea a fost facuta de Isus Cristos pentru oameni. ET ce face in cazu asta? Reincarnare? Asta-i o mare cretinatate de stire. Sigur ca Vaticanul nu-i interzice lui Dzeu sa creeza alte fiinte extraterstre, dar inca se zambeste sceptic cand e vorba de credinta in diavol, ingeri, serafimi etc.
Marcel, ai dreptate
Crestinismul nu e ceva in care un om cu educatie si cu respect pentru adevar poate sa creada sau sa accepte ca avand o baza logica. Pe de alta parte, existenta "extraterestrilor", care sunt foarte terestrii, e dovedita de mii de ani de zile. Exista relatari pana si in Biblie, in Vechiul Testament, care nu lasa nici un dubiu asupra faptului ca OAMENII care au scris acele povesti s-au intalnit cu fiinte si obiecte care nu erau din aceasta lume. Cartea Genezei din Biblie e una dintre cele mai hilare si mai aberante texte religioase cunoscute omului. Evident, acelasi lucru e valabil si pentru Beresitul evreilor din Torah.
Oamenii care sustin ca s-au intalnit cu extraterestrii sunt la fel cu cei care sustin ca le-a aparut Dumnezeu este de-a dreptul hilar sa crezi in ceva ce nu exista.Chiar si obiectele de zbor neidentificate au fost fie baloane meteorologice sau aparate de zbor ale unor baze militare.Exista posibilitatea sa fie "viata "undeva in universul asta vast ,deocamdata suntem SINGURI iar mintea umana creeaza diferite scenarii.
Narci
Oameni care s-au intalnit cu extraterestri sunt fosti presedinti de stat, ca Eisenhower, de exemplu. Chestia cu baloanele meteo, si te referi la cazul Roswell, e o inventie disperata a guvernului american care a dorit sa tine acest eveniment secret. Primele relatari in presa si la radio facute de armata, si care sunt documente de arhiva care pot fi studiate, vorbesc clar de OZN-uri si de omuleti verzi. La cateva zile insa au schimbat intreaga poveste cu baloanele meteo. Exista mii de documente care atesta existenta lui ET in trecut si in present, si oameni de stiinta, din armata si din guvern care doresc sa depuna marturie sub juramant in legatura cu ceea ce stiu. Inca odata, iti recomand disclosureproject.com
spune:
14.05.2008, 14:44
acum vreo cinci secole, vaticanul nici nu vroia sa auda de faptul ca pamantul nu e centrul universului, ca pamantul graviteaza in jurul soarelui, etc. intre timp datorita dovezilor adunate de oamenii de stiinta, au acceptat aceste realitati. concluzia: tot ce devine de netagaduit este acceptat de biserica mentionandu-se ca nu e in contradictie cu biblia. eu propun o scurtatura: in loc sa credem in cai verzi pe pereti si sa cheltuim resurse pe contruit biserici si altele asemenea mai bine construim niste scoli, parcuri, de adevarat interes si folos public. oricum religia, in forma in care e perceputa astazi, e destinata sa dispara, pentru simplul motiv ca se bazeaza pe niste povestioare neverificabile (si modificate de biserica pe parcursul istoriei in functie de interese). totusi, stiinta moderna nu exclude existenta unei forte supranaturale, dar in acel caz sunt doar niste cobai, e mult mai sanatos (si folositor) sa credem contrariul.
bulucea
raspunde:
14.05.2008, 14:53
asa e...
ai uitat doar ca de la dovada si pana sa accepte ii mai si ardeau pe aia pe rug. Asta ca sa nu mai fie obligati sa accepte prea repede si altele ca geniile nu se nasc in fiecare zi.
Un muritor de rind
raspunde:
14.05.2008, 16:49
Raspuns corect...
Vaticanu e o institutie bine pusa la punct gen SRI care deformeaza realitatea. Virgil Magureanu poate candida la scaunul papal indiferent ce partid va ascunde adevaru...despre revolutie.... mineriade... conturile lu Ceausescu.... Au fost multe provocari din partea necunoscutului la care biserica s-a grabit in a da un raspuns sau de a ascunde sursa de provienenta...
cineva care cunoaste adevarul
raspunde:
14.05.2008, 20:52
praf
toti care au postat aici nu au nici o baza crestina si stiintifica...(vezi Teoria lui Hovind pentru stiintific...si Biblia pentru crestinism - pentru cei care nu stiau)
1:Noul Testament din punct de vedere a credibilitatii este 100% adevarat...mai documentat-va si voi...cei care posteaza pe aici...sa se mai informeze si ei...da deh...trebuie sa se bage si ei in seama ca sa corupa si alta lume ca doar deh...suntem in romania...tara necrestina
2: faza cu Geneza...apropo....fiintele alea "extraterestre"(bhoo) erau ingeri...normal ca un om care nu vazuse nidiodata un inger nu putea sa-i descrie cursiv fizicul...si ii dadea anumite insusiri care...nu erau tocmai corecte...
3: astia care nu au testat in viata lor viata de credinta si zic ca religia este pe cale de disparitie(poate religia catolica sau ortodoxa sunt pe cale de disparitie)...eu zic sa taca...spun numai prostii :))...
4: extraterestrii? DOVEZI...nu vorbe ;)...toata porcaria asta cu extraterestrii....interesu poarta...
(arata tot comentariul)
the paradise dream
raspunde:
14.05.2008, 23:20
man n-am ce sa zic...ai zis cel mai perfect dintre toti si exact ce gandeam si eu ... eu sper sa asist la sfarsitul religiei...desi..e mai bine cand sunt multi prosti care cred...pentru k asa sunt mai usor de manipulat k pana la urma asta face religia si cum zic eu de fel...religia este o maaaaaaaaaaaaaare *** :)
sagitarius
raspunde:
16.05.2008, 12:00
bv
Raspuns frumos. Apropo, Dunmnezeu se foloseste de stiinta. Insa omul nu e capabil sa-l inteleaga pe Dumnezeu. Drept urmare, omul merge pe aratura... Dumnezeu e mai destept ca noi.:) Cea ce in ochii nostri pare a fi un rau, e de fapt un bine. De ce? Noi avem avem privirea limitata de noi insine, Dumnezeu priveste in ansamblu:)
spune:
14.05.2008, 15:01
GOGO...
"...in creatie si in reincarnare" IN REANCARNARE?!!!
PARCA NU ERA DE ACORD CU REANCARNAREA. CINE A TRADUS STIREA?
T. basilic
raspunde:
14.05.2008, 20:44
Subscriu
rencarnare sau metempsihoza? Nu cumva inviere?
spune:
15.05.2008, 06:54
TITLU DE CARTE
Recomand lectura cartii "Biblia si Extraterestrii" de Pierre-Jean Moatti. Primul verset din Biblie este :"La inceput DumnezeU a facut cerurile si pamantul." - Geneza 1:1. In original suna asa :"Bereshit bara elohIM aet ha-shamain ve-aet ha-arets." Stiti ca terminatia "-IM" este terminatie de plural in limba ebraica ? Deci NU DumnezeU, ci DumnezeII au facut cerurile si pamantul ! Si apoi, Geneza este copiata de "Moise" sau patriarhi din stravechea "Istorie Feniciana" a lui Sanchoniathon, acum 4.000 ani. Totusi este o mare surpriza pentru mine ca Vaticanul recunoaste oficial existenta extraterestrilor...Sa ne spunem cumva "Era si timpul !"
nenea
raspunde:
16.05.2008, 00:27
wau ce comentariu!!!
chestia cu pluralul e de mult cunoscuta nene! cel putin orice absolvent de teologie stie ca e la plural acolo scris!bun dar de aici si pina la chestia cu extraterestii e cale lunga si ...multa vrajeala!cu timpul Biblia a clarificat oarecum sensul acelui plural (se vb ca Sf Pavel a fost rapit in al "treilea cer" (dimensiunea sprema), apoi mai este cel de al doilea "vazduhul" (aici locuieste tatal la extraterestrii - dracu(Domnul vazduhului - el va fi demostenit de Domnul nostru Iisus Hristos la venirea Sa) si in cele din urma "cerul nostru"(spatiu material)! Treaba ca e atit de imputita chestia cu pamintul si cerul asta pacatos ca Dumnezeu s-a hotarit sa faca ceva nou adica un cer si un pamint nou (adica adio cu extraterestii si ideiile noastre fanteziste)! A si ce e mai interesant ca uitam sa ne uitam ca in noi e tot secretul noi putem fi adevarati extrateresti si nu fiintele alea atit de ciudat desenate! Isus a spus unor fiinte considerate superpacatoase (farisesii) "in voi este... (arata tot comentariul)
sagitarius
raspunde:
16.05.2008, 12:07
pt kanata
Daca ai citi biblia vei vedea ca Dumnezeu mai spune: " Hai sa facem omul dupa chipul si asemanarea NOASTRA" Nu sunt dumnezeii, ci Sfanta Treime: TATAL, FIUL SI DUHUL SFANT;)
SUNSHINE
raspunde:
16.05.2008, 22:03
ce vorbesti!!!
exista un singur Dumnezeu si osingura credinta.elohim inseamna dumnezeu in ebraica ,in araba este Alah,italiana Dio dar numele lui este Iehova.citeste biblia din 1873 pe care parintii parintuilor tai s'au rugat si vezi.deci este un singur DeMIURG SI NU MAI MULTI.DACA VREI SA TE REFERI LA IISUS EL ESTE FIUL LUI DUMNEZEU.OK?
spune:
15.05.2008, 09:09
CRED .....
eu cred in Dumnezeu si in Isus fiul sau....zilele astea s-a nascut "cetateanul planetar" cu nr 6 666 666 666...mai e putin si ne vor convinge ca este spre binele nostru sa purtam cipuri de identificare...si se apropie Apophis, e aici dupa colt, ii simt respiratia in ceafa....cand va mai fi doar un an pana sa ajunga la noi, si oamenii de pe planeta asta vor constata ca nimeni n-a facut nimic sau n-a putut sa faca nimic pentru a impiedica dezastrul ce credeti ca vor striga oamenii pe strazi , in case, tremurand sub plapuma, sau poate doar in gand....eu credca ca se va auzi peste tot " Ajuta-ne Doamen" si nu "Help bunule Extraterestru !!...ce ziceti cand va duceti la o operatie, ce ziceti cand va duceti la un examen, sau in orice imprejurare importanta in viata voastra/ eu zic "Doamne ajuta!!" si simt cum ma linistesc si cum mi se limpezeste mintea...si pot sa spun ca m-a ajutat mereu, atunci cand l-am rugat, chiar daca nu sunt un sfant si un habotnic ...Dumnezeu ne iubeste pe toti,... (arata tot comentariul)
evolutie
raspunde:
19.05.2008, 21:03
pt.
ceea ce zici.."doamne ajuta" si zici k ai mintea limpede.. e un fel de placebo.
spune:
15.05.2008, 09:27
extraterestrii
Adam a muscat dim mar si a fost izgonit din Rai...mereu am incercat sa-mi dau o explicatie pentru aceasta alegorie (ce destept sint, mi-am dat seama ca nu era vorba de un fruct)a fost izgonit unde? pe pamant...si oamenii au primit o carte de capatai...Biblia.. pe care au pus-o in cuvinte scrise alti oameni de mult de tot folosind limbajul din vremea lor, si au tot rescris-o secol dupa secol, aducand-o la nivelul intelegerii oamenilor din timpul respectiv, ce n-au putut sa faca ? n-au putut s-o completeze, doar au explicat-o...astazi suntem "destepti" credem ca stim multe si Biblia ni se pare ramasa in urma....Biblia nu este o carte cu sfarsit...Biblia este o carte cu va urma...cand Isus va reveni la noi poate ne va aduce o continuare si se va scrie o noua Biblie , pentru ca avem Vechiul Testament si Noul Testament e posibil sa avem o noua Biblie, in care sa ni se reveleze ca si extraterestrii sunt creatiile lui Dumnezeu...sau NU
spune:
15.05.2008, 10:17
Dumnezeu exista!
...eu unul cred ca dumnezeu exista pentru ca forma vietii si tot ceea ce se intampla pe pamant nu este la intamplare,fiecare forma minuscula contribuie la acest ciclu mununat al vietii,totul este de o splendoare inexplicabila....doar uitandu-te la cer!ce iti spui...cat e de frumos...cineva a creat toate aceste lucruri,si cred ca au fost create pt un scop,noi am fost creati pt un scop,iar ceea ce spune religia este doar o farama din ceea ce este defapt adevarat,este ca un drum pe care trebuie sa il uramam pt a nu exista haos.Alaturi de religie s-a creat o societate bine pusa la punct si crima si minciuna sunt ocolite doar pt simplul fapt ca nu este bine si e pacat,ce ar fi fost fara religie,dupe ce ne-am fi ghidat....Dumnezeu este in fiecare din noi si in tot ceea ce exista,noi suntem Dumnezeu!noi dam viata si o distrugem...
spune:
15.05.2008, 10:25
dar de 2012 ce credeti??
..exista ceva ciudatla mijloc,ieri 14-mai 3 evenimente importante- 1 vaticanul adminte existenta extraterestrilor 2- anglia desecretizeaza arhivele privind UFO - 3 NASA face publice cateva descoperiri importante ... nu va intrebati de ce??oare nu se apropie ceva?oare nu a venit timpul ca si noi cei mici sa stim,sa nu fim luati prin surpindere,sa nu se instaoreze panica???oare acel eveniment ascuns "2012" ne va aduce o schimbare majora,o intalnire?? oricum e foarte ciudat ce se intampla si luati aminte ca noi cei mici stim doar 0.01%.
sagitarius
raspunde:
16.05.2008, 12:03
Da
Sa sti ca e posibil sa ni se pregateasca ceva. Altfel nu s-ar fi obosit nimeni,nici Nasa si mai ales Vaticanul sa faca o astfel de afirmatie... Ce va fi ,ramane o surpriza. Am mai auzit si pe altii spunand ce ai spus tu. Oricum nu vom fi niciodata pregatiti...
unromanmicdetot
raspunde:
16.05.2008, 16:26
da..se apropie ceva
seapropie Apophis, meteoritul ucigas care se va ciocni cu pamantul peste 30 de ani, zic savantii de azi, cine stie ce vor zice maine, ca au gresit calculele si vine mai repede...deci vine Apophis zeul *** la vechii egipteni...credeti ca in 30 de ani omenirea va fi instare sa se apere singura de Apophis meteoritul ucigas??? eu cred ca nu si la fel cred si altii, altii care probabil stiu ca numai niste extraterestrii prieteni si avansati in ale stiintei ne pot ajuta, dar cum sa ne ajute daca s-a negat tot timpul existenta lor, pentru noi ei nu exista, atunci trebuie sa se recunoasca existenta lor...buuun!! si cine incepe?? pai sa inceapa Vaticanul, urmeaza UK se pregateste NASA....dar cel mai adevarat este ca numai Bunul Dumnezeu ne poate ajuta...Rugati-va oameni!!
spune:
15.05.2008, 18:46
SLAVIT SA FIE DOMNUL DUMNEZEU ! ! !
De ce .. din n*n motive.. dar in 1 rand ca existam si ca ne iubeste. 2012... calendarul mayas ... Planeta Zeilor (Nibiru, Eris)- a 10-a planeta sistemului nostru solar- tot in 2012 ajunge printre Marte si jupiter, .. semnele tipului prezise de Domnul nostru Isus Hristos se petrec din "belsug" ... daca se mai ajunge si la insemnarea obligatorie (cu chip sau altfel) nu mai este mult pana la a 2-a venire a Mantuitorului nostru Isus Hristos.
Probabil cei care spun ca Biblia a ramas in urma stiintei sau ca e depasita ..sau fel de fel .. probabil nu au citit-o, sau au inteles-o altfel; insa eu afirm contrariul afrmatiilor lor: STIINTA NU A AJUNS NICI PE DEPARTE LA NIVELUL BIBLIEI. Trebuie sa avem rabdare si credinta caci Mantuitorul nostru ne va descoperi si alte taine la a doua sa venire.
Pentru cei care nu cred le atrag atentia foarte serios sa citeasca Noul Testament, cu toate pildele si cuvintele Mnatuitorului, mai ales la "graul si neghina" si muuulte altele. Daca unii se simt ff...
(arata tot comentariul)
spune:
16.05.2008, 19:51
2 exclude pe 1 si 3
1. Vaticanul propavaduieste cuvantul Domnului
2. Vaticanul crede in extraterestri
3. In biblie se spune ca Dumnezeu a facut cerul si pamantul, cei doi luminatori mari (soarele si luna) si stelele. Apoi a facut animalele cele mari din ape si toate fiintele vii.
Apoi ca o incununare a lucrarii sale Dumnezeu a zis: "Să facem om după chipul si după asemănarea Noastră, ca să stăpanească pestii mării, păsările cerului, animalele domestice, toate vietătile ce se tarăsc pe pămant si tot pămantul!"
- Observati ca soarele si stelele sunt trecute in plan secund pamantului si implicit omului cel care va stapani pamantul.
A se observa foarte usor ca punctul 2 exclude punctele 1 si 3 si invers.
Cum mai pot catolici sa propavaduiasca Cuvantul lui Dumnezeu daca ei nu-L cred ?
spune:
16.05.2008, 22:43
Exista bolovani si bolovani...
A recunoaste existenta oamenilor sau sfarsitul erei dinozaurilor (reptilieni din care au mai ramas doar gainile) echivaleaza cu a recunoaste adevaruri ezoterice dovedite stiintific. Limbajul diplomatic este foarte util atunci cand esti nevoit sa recunosti adevaruri -sotto voce- pentru a nu isteriza demonii ignorantei.
spune:
17.05.2008, 17:23
contradictia
După cat se pare nu există nici o contradictie intre catolicism si extraterestri, insa cu sigurantă intre catolici si Dumnezeu există!
spune:
19.05.2008, 17:42
Ingerii (extraterestrii)
1Petru cap.3 vers22 "...care sta la dreapta lui Dumnezeu,dupa ce S'a inaltat la cer,si Si-a supus ingerii,stapinirile si puterile."
pro God
raspunde:
19.05.2008, 18:03
aliens
ingerii se pot materializa,transforma in oameni sau in altceva ? Se pot identifica cu o entitate, venind dintr-un anumit loc(cer)produc iluzii sau adevarat ca se folosesc si de mijloace de transport ceresti????