Comitetul Helsinki: Demolarea taberelor de rromi din Bulgaria, epurare etnica

   

Comitetul Helsinki: Demolarea taberelor de rromi din Bulgaria, epurare etnica Foto: Arhiva
Daca autoritatile bulgare continua sa demoleze taberele ilegale ale rromilor, vor efectua o epurare etnica, potrivit Comitetului de la Helsinki.

Comitetul de la Helsinki a remis, miercuri, un comunicat, manifestandu-si ingrijorarea asupra demolarii caselor din Gorno Ezerovo, efectuata pe 8 septembrie 2009.

"Actiunile constituie cea mai grava incalcare a drepturilor omului de anul acesta din Bulgaria si cea mai grava incalcare a drepturilor omului de la inceputul mandaului noului Executiv", se arata in comunicat, potrivit Sofia Echo.

Locuitorii din taberele ilegale au ramas acum fara locuinte, iar autoritatile din Sofia intentioneaza sa demoleze si casele din zona Coenna Rampa.

"Casele sunt demolate sub pretextul ca sunt construite ilegal si ca locuitorii nu pot sta acolo, in ciuda faptului ca aceste case sunt singurele pe care le au, si au trait acolo multi ani", mai arata in sursa citata.

Comitetul de la Helsinki subliniaza ca autoritatile nu au oferit rromilor alte locuinte, iar familiile nu sunt protejate de catre stat. Initiativele guvernului privind demolarea locuintelor rromilor sunt salutate de grupuri xenofobice si nationalist-extremiste, care sprijina Guvernul si Parlamentul, avertizeaza Comitetul de la Helsinki.

Organizatia pentru apararea drepturilor omului a facut un apel la guvernul bulgar si la mai multe institutii internationale pentru "a nu lasa zeci de familii de rromi fara locuinte, in conditiile in care se apropie iarna".
Miercuri, 16 Septembrie 2009, ora 23:39
Sursa: Ziare.com
Autor: Livia Stroie

Articol citit de 1241 ori

Vezi toate cele 44 comentarii
 
nimeni_in_drum

spune:

16.09.2009, 23:47

discriminare selectiva

In Franta numai ce a fost goniti niste tigani din Romania care isi construisera niste baraci pe langa Creteil. Aici nu este discriminare? Probabil rationamentul este ca daca bulgarii ii gonesc vin peste vest europeni, caci si asa viata acolo e mai buna.

Pro / Contra
4,7
Total de acord
34 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
30 voturi

 

Nastratin

Rank user: x3

16.09.2009, 23:52

pai cind tiganii stateau in corturi linga marile orase din Franta sau Italia, nu s-a mai revoltat nimeni ca le-au distrus locuintele insalubre...

sau tiganii trebuiesc acceptati numai in Europa de est unde probabil nu trebuie sa se supuna legii si nu trebuie sa plateasca taxe sau sa aiba autorizatii de constructie....Pai atunci e bine sa fii tigan...Mai ales ca alde VanGhelie si Madalin Voicu au ajuns chiar in politica pe bani buni si fara sa faca decit galagie...De miine ma declar tigan si imi cer drepturile la CEDO: vila cu turnulete in buricul Bucurestiului, un BMW ca al lui Oprescu, un post de conducere in Parlament ca tiganul de Tartasesti, Bombonero, si citeva cadine sa-mi danseze din buric cind sunt plictisit de sedintele din parlament...Sper sa nu-i dau prea multe idei lui Bombonel, VanGhelie sau Ilici ca poftesc si ei la pofta mea...

Pro / Contra
4,8
Total de acord
38 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
34 voturi

Robico Americanu'

    raspunde:

17.09.2009, 01:44

Si care e problema cu exilul tziganilor in Europa de est?

Eu cred ca locul lor e acolo alaturi de romani pe care deja i-au asimilat. In europa de est e casa lor. popoarele estice ar suferi fara ei. Cine v-ar mai canta la nunti? Cine v-ar mai invrajbi si apoi casapi? Ce va credeti voi? La cultura si civilizatia voastra stradala, tiganii fac parte din peisaj! Ii meritati, sunt ai vostri si de-ai vostri! Sa ramineti cu ei de gat in vecii vecilor!

Pro / Contra
2
Impotriva
32 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
32 voturi

Rank user: x5

17.09.2009, 04:36

Hai nu zau....

V-o fi apucat mila de sarmanii tzigani!?
Dar cand le-au fost demolate "cocioabele" din Franta si Italia,pe unde erati voi astia din Comitetul de la Helsinki.
Daca va e asa de drag de ei ,de ce nu-i naturalizati la voi in nord?
Poate le mai ingheata obiceiurile.

Pro / Contra
4,3
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
20 voturi

Vin tiganii vin....

    raspunde:

17.09.2009, 00:49

Curand vor avea tara:una mare si unita invecinata la N cu Ucraina,la S cu Grecia,la E cu Ucraina si la V cu Ungaria

Organizatia pentru apararea drepturilor "r"omului.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
23 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
23 voturi

ruginitu

    raspunde:

17.09.2009, 01:38

Vin tiganii vin !

Ai cel mai pertinent comentariu-cit despre drepturile "r" omului = GENIAL !
MULTUMESC !

Pro / Contra
1,9
Impotriva
13 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
13 voturi

17.09.2009, 09:19

sa ne fereasca Dumnezeu !

eu unul nu as vrea sa traiesc acele zile

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

kali yag

    raspunde:

19.09.2009, 13:17

kali

la V invecinata cu Austria,la sud-est cu Croatia...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

MIKI II

spune:

16.09.2009, 23:52

EPURARE.

GRESIT. TOTAL GRESIT. NU DEMOLATE, TREBUIAU INCENDIATE. POATE ASA O SA INTELEEAGA SI EI CA IN EUROPA FUNCTIONEAZA NISTE LEGI CARE TREBUIESC RESPECTATE.
DOMNII CARE SAR IN AJUTORUL INFRACTORILOR SA II IA LA EI ACASA SI DUPA AIA O SA VEDEM PE CE POZITIE SE VOR SITUA.

Pro / Contra
4,5
Total de acord
39 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
39 voturi

 

gingle

    raspunde:

17.09.2009, 02:46

va rog viti drepti

Puteti sa-mi ziceti ce vreti ,realitatea este asta;Daca sint respinsi de la locurile de munca si de la scoli pe problema ca sint tigani si li se arde casele tot pentru acel motiv...nu va suparati dar oamenii astia nu au alta alegere decit sa fure sa hoteasca si sa jefuiasca .Inteleg caci aceasta este in singele lor insa v-a dau un exemplu ....focul nu arde daca nu pui lemne pe el,in alte cuvinte daca le luati toate drepturile inclusive drepturile la viata e normal sa reactioneze pentru a supravietuii.Eu cred ca poate ii multumiti lui Dumnezeu ca nu v-ati nascut tigani,este adevarat?or credeti ca totul pe acest pamint ne apartine numai noua si alti trbuie aruncati in foc .

Pro / Contra
3
Si da, si nu
25 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
29 voturi

Botosani

    raspunde:

17.09.2009, 03:23

pentru gingle

Citeste ce ai scris , refa continutul , poate in felul acesta vom pricepe mai mult din asa zisa romana pe care o vorbesti judene . Yahva sa fie cu tine ;)

ps : scrie in ji.daneste daca nu stii sa te exprimi in romana

Pro / Contra
3
Si da, si nu
20 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
21 voturi

11

    raspunde:

17.09.2009, 03:31

pt. gingle

Dute si bea apa rece, ca esti infierbintat si faci greseli de scriere.Cunoastem toti exemple cu tigani infiati ,adapostiti,ocrotiti,care mai devreme sau mai tirziu, au furat si chiar au ucis ocrotitorul.Agresiv sau inofensiv,tot tiganul cind pleaca la furat,spune ca merge la PRODUS.Societatea civilizata(nu neaparat occidentala)intelege altfel notiunea de a produce.Organismele care le tin partea,sint si ele pline de indivizi care nu produc nimic , fara sa fie neaparat tigani.

Pro / Contra
3,5
De acord
24 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
22 voturi

Fodor

    raspunde:

17.09.2009, 12:18

Pentru gingle

Draga gingle, gresesti amarnic. Tiganii au toate drepturile pe care le au si ceilalti cetateni, mai putin dreptul sa fure, sa, ucida si sa talhareasca. Toti tiganii au buletine si domicilii, dar nu stau in localitatile lor. Ei se aseaza in orase unde au de ciordit, de talharit de furat de omorat. In localiattile lor nu au ce fura pentru ca au furat de la romani sau bulgari tot ce se putea apoi migreaza spre orasele mari. Este corect sa se desfiinteze maghernitele tiganesti nu? Daca nu au autorizatie de constructie si acte legale pe pamint cum sa locuiasca acolo? Si mai sunt si elementele de igiena. nu sunt toalete si ei se pi.sa si se ca.ca pe strazi, prin parcuri oriunde. Daca un cetatean roman sau bulgar isi face o casa fara autorizatie este deferit justitiei si casa se darama la ordinul primariei. Apoi tiganii fura curent direct de pe stalpi. Si nu platesc nimic. Comitetul asta numit HELSINKI se pare ca este condus de tigani si borfasi, de nespalati si jagardele. Pe partea... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
5
Total de acord
5 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
4 voturi

Nae Bolovan

    raspunde:

17.09.2009, 15:56

Saraciiiii...

Dac sint respinsi de la locuri de munca(pai daca n-ai pregatirea necesara????) sau scoli ?? Bai Gingle pe ce lume traiesti? De cind se duc tiganii la scoala??? La fel ca tine,tiganii n-au "auzit"inca de munca..adica o altrenativa la furat si hotii...
Li se "arde"locuintele..care ? alea facute ilegal? La induiosatoarea ta reactie am numai un singur raspuns: sil-tir....la munca...e alternativa tuturor.....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

gingle

spune:

17.09.2009, 05:49

lui 11 si celui din botosani

Am stiut ca o sa ma atacati,am stiut ca veniti ca tigrii sa ma sfisiati , am stiut ca atacati evreii din nou am stiut ca mintea nu va ajuta la nimic mai bun alceva decit sa insultati ,insa ,voi toti care criticati si uriti de moarteooo pe altii,Dumnezeu nu va lasa sa treaca cu vederea toate acestea ,El v-a face judecata dreapta tuturor celor ce sint huiduiti si uriti de moarteoooo .Sinteti niste rasisti care in curind pedeapsa lui Dunmnezeu v-a veni peste voi pentru rautatea pe care o aveti in inima si discriminarea pe care o faceti impotriva altor fiinte umane . Spune-mi, ati fost voi cei ce a creat pamintul cu tot ce este pe el ? ati contribuit voi la crearea omenirii,?or vi s-a spus voua, cind Dumnezeu a creiat omenirea ca voi aveti un rang mai mare in societate de cit restul lumii? daca nu, de ce judecati pe alti si de ce credeti ca voi aveti mai mult drept la viata de cit altii? or singelekkk rau care este in voi va face sa actionati in felul acesta.

Pro / Contra
1,8
Impotriva
15 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
16 voturi

 

Hans Frank

    raspunde:

17.09.2009, 06:18

pt ginglos

ziiiiit de aici !
uritule !

Pro / Contra
4,1
De acord
13 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
12 voturi

Hans Frank

    raspunde:

17.09.2009, 06:20

ginglosule

Romania pentru Romani !
Baga-ti unghia in gat .

Pro / Contra
4
De acord
12 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
11 voturi

SIC!

    raspunde:

17.09.2009, 08:21

Baga-ti unghia in gat

Romania pentru Romani =ca BUDA PT C.A.C.A.TI

Pro / Contra
2,3
Impotriva
9 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
8 voturi

..........

    raspunde:

17.09.2009, 11:44

ungurul Bu Lan,ca e din Mongolia,patria lor..

sic:ca BUDA pentru unguri...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

sic!

    raspunde:

17.09.2009, 12:36

buda - pesta pt maghiari

buda-ceul pt cacanari
romania este o creatie artificiala fara baze istorice ier romanii sant rezultatul confluentei tiganilor cu alte adunaturi venite dimprejur
popor roman nu exista ca entitate

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
5 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
4 voturi

gaga ha sda

    raspunde:

19.09.2009, 13:20

gggggggggggggggaa

adunatura perfida si ticaloasa de corcituri numita unguri indrazneste sa vorbeasca...in furci!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Aliosa

    raspunde:

17.09.2009, 13:09

Pentru gingle-Evreul aparatorul tiganilor - un nou comentariu....

Ca esti evreu sau evreica este clar. De asemenea este clar ca nu esti sanatoasa sau sanatos la minte. In afara de paranoia se pare ca esti un personaj needucat. Nu voi evreii ati creat lumea. Povestile din Biblie sunt simple povesti inventate de catre o anume comunitate obscura dintr-o anume zona a pamintului. Oameni traiesc pretutindeni si toti au contribuit la creearea omenirii. Sau voi sunteti natia superioara aleasa de Dumnezeu. Nazistii v-au contrazis si nu ati invatat nimic din trecut. Poate ca si tiganii sunt natia superioara aleasa de Dumnezeu. Poate Adam era Evreu si Eva tiganca sau invers.....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

gingle

    raspunde:

18.09.2009, 06:10

LUI ALIOSA

EVREII SINT UN POPOR CIVILIZAT SI FOARTE INTELIGENT,PAREREA TA DESPRE EI II DOARE IN COT.INTELIGENTA TA LASA DE DORIT CACI NU TE AJUTA NICI MACAR SA FACI DEOSEBIRE INTR-UN CRESTIN SI EVREU ASA CA NU-MI MAI PIERD VREMEA CU TINE.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Nae Bolovan

    raspunde:

17.09.2009, 16:04

Cind n-ai argumente o dai pe chestia cu Dumnezeu...

Suna foarte ciudat sa aud din gura unuia ca tine,cu aceste idei ciudate,numele lui Dumnezeu....Ar trebui ca INAINTE de a-l baga pe D-zeu in chestia sta sa gindesti la ce tim-penii ti-ganescti dai drumul....O sa-i pedepseasca D-zeu pe aia care muncasc o viata si vor sa-si apere drepturile ? Fugi bai tigane....la munca nu la cersit (nici macar protectia lui D-zeu, pe care se pare ca numai voi i aveti in proprietate...!!).

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Aliosa

    raspunde:

17.09.2009, 19:27

Nae Bolovan-ai dat in cine nu trebuie pentru ca nu ai inteles subtilitatea.....

Nae esti intradevar Bolovan. Nu ai inteles mesajul. Evrei se considera alesii lui Dumnezeu. In Talmud cartea lor sfanta toti ceilalti sunt considerati animale. In perioada interbelica tiganii faceau ceace fac si acum. De aceea se pare ca cineva s-a suparat tare pe ei. Bolovane, idea era ca poate si tiganii sunt un fel de alesi ai Domnului de sunt asa pupati in fundulet de Comitetele Helsinki...? Nu gandesti subtil nu intelegi, gandesti brut. Se pare ca totusi tu esti tot un evreu de vreme ce te-a suparat asa tare subtilitatea mea. Uite tiganii s-au crestinat deci practic sunt fratii nostri intr religie. Dar in comportament sunt ei oare fratii nostrii? Pentru ce intra tiganul in biserica? Se roaga sa nu-l prinda politia ca a omorat sau a furat, se roaga la Dumnezeu ca justitia sa-i scada pedeapsa unui confrate pentru crima sau talharie... Si atunci ei, tiganii sunt buni Crestini? Asa ca Nae Bolovan, ca esti mitocan se vede de la o posta, ca nu ai prea multa scoala ..se vede, ca esti... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Aliosa

    raspunde:

17.09.2009, 19:39

RECTIFICARE-mesajul de deasupra se adreseaza lui gingle.

Nae Bolovan....mii de scuze mesajul meu se adresa nesimtitei asteia de evreice numite "gingle". Am gresit adresa..... Asa ca acum fac cuvenita rectificare. Eu sunt intr-u totul de acord cu tine si cu ceeace ai spus. A fost o confuzie creata de ....... doamna asta evreica.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

EPURARE !!

spune:

17.09.2009, 06:27

EPURARE

CEEA CE SE PETRECE IN BULGARIA ESTE EPURARE PE CRITERII DE IGIENA SI CRITERII SANITARE.

Domnii de la Helsinki sa vina sa-i pupe-n f...

Pro / Contra
4,6
Total de acord
18 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
15 voturi

 

uuuuuuuuuuuu

    raspunde:

17.09.2009, 11:45

kkkkkkkkkkkkk

E salubrizare,nu epurare!!!!

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

17.09.2009, 07:07

ce este la ei ?

cel putin numele "helsinki" nu-si are locul finlanda fiind o tara rasista, ce nu ar avea nici un drept sa judece pe altii, deci macar uitati acest nume.....

Pro / Contra
4
De acord
4 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

 
dfrt

spune:

17.09.2009, 08:28

de ce nu muncesc ?

daca toata lumea ar fi impotriva tiganilor astora care traiesc in haite si nu muncesc poate alta ar fi situatia , dar mai apare cate un prost care ii considera discriminati si uite asa mai prin tigani curaj

Pro / Contra
4,6
Total de acord
11 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
9 voturi

 
calaul

spune:

17.09.2009, 09:43

Ma , ***

de european civilizator , ia-i la tine!! daca ii lasi si nu iei atitudine impotriva tiganilor ei considera ca este normal ceea ce fac .. ca acolo este un focat de epidemie , comitetu asta nu spune nimic .. ca acolo se ascund infractorii cautati pt crime si aste ilegalitati , comitetul tace , ca nu pot fi protejati fiindca nu sunt cetateni ai statului respectiv , nu platesc taxe , nu contribuie la pib , refuza educatia , igiena , fac fapte antisociale in corpore , etc etc .. eu vad acest comitet ca pe unul pervers si *** .. ei au posibilitati financiare fata de est-europeni si normal ar fi sa ii solicite pe tigani sa mearga la ei .. sunt dispus sa platesc o taxa pt stabilirea tiganilor in tarile europene si nu numai , dezvoltate ca astia au de unde fura si nu se vede ..

Pro / Contra
4,2
De acord
5 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

 
Un cetatean european

spune:

17.09.2009, 12:43

Evreii vor sa stam ingenunchi in fata tiganilor!!!!

Toate aceste false probleme sunt inventate de catre evrei. Dupa ce institutiile lor si-au rezolvat problemele someaza asa ca au devenit avocatii tiganilor. Dar evreii fac o grava eroare. Daca ei sunt un popor inventiv, civilizat si constructiv, dand lumii multe valori culturale si stiintifice, nu trebuie sa se ajunga ca populatiile lumii sa ii asimileze cu tiganii. Voi evreii faceti cea mai mare gresala de logistica din miscarea voastra de emancipare. Incepeti sa fiti confundati cu populatiile destructive, necivilizate, criminale, needucate si asta este rau pentru natiunea evreiasca. Nu cred ca vreti sa ajungeti la acelasi deznodamind ca in cel de al doilea razboi mondial. Lumea fierbe din cauza tiganilor iar voi le luati apararea. Eu va sfatuiesc ca este bine sa va aplecati peste adevaratele valori umane si peste valorile imbratisate de catre lumea civilizata si sa nu va faceti dusmani popoarele europene. Problema tiganilor se va rezolva lent de la sine ...nu prin poropaganda... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

gingle

    raspunde:

17.09.2009, 14:46

lui un cetatean european care nici nu are patrie

Daca ti-as deschide capul ,poate as vedea un creier mic cit bobul de mazare si daca l-ai folosi si pe acela poate n--ai spune asa timpenii.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Un cetatean european

    raspunde:

17.09.2009, 19:00

gingle, ai calcat pe bec

Cred ca nu sti cine sunt si ce am facut pana acum in toata existenta mea. Daca ai sti ai sta in genunchi in fata mea. La capitolul asta cred ca tu esti cea care nu ai prea multe de spus. Faptul ca tu iubesti tiganii inseamna ca esti si de acord cu ei. Ai cam luat-o peste bot fatuco. Nu uita ca strabunii tai evreii din aceleasi cauze purtau steluta lui David cea galbena pe piept datorita acelorasi fapte. Eu respect evreii cinstiti, corecti si sanatosi la minte dar un evreu cu probleme mentale poate aduce prejudicii grave comunitatii. Ai putea sa fi exclusa din comunitate pentru ca niciunui evreu nu-i indiferent ce se va intampla in viitor cu comunitatea lor pasnica. Dar cand un evreu trece de partea tiganilor, deja aduce prejudicii comunitatii iar evreii nu cred ca sunt de acord sa traga ponoasele pentru tigani si faptele lor murdare. Asa ca tu cu creerul tau mic si indoctrinat cu prosti esti un pericol social.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Aliosa

spune:

17.09.2009, 13:17

Tiganii ca evreii............

Se pare ca evreii au inventat problema tiganasca. Pentru ca ei nu sunt suficient de numerosi au nevoie de intariri. Parazitii tigani trebuie sa se imbogateasca si pentru asta trebuie aparati. Asa ca s-a creat o falsa probleme in europa. Cum sa punem la colt natiunile, popoarele. Sa creem conceptul rasist. Europenii sunt rasisti daca nu-i iubesc pe tigani, daca nu se lasa furati, daca nu se lasa talhariti, daca nu se lasa omorati. Trebuie sa ingenuncheze populatia europei, si astfel tiganii sa prospere. Va trebui poate cand trecem pe langa un tigan sa ne aplecam de spate si sa-i sarutam mana daca nu chiar madularul. Doar ei si evreii sunt rase alese. Sunt rase superioare. Noi ceilalti suntem animale asa cum spune talmudul evreiesc. Poate si tiganii au acelasi concept. Dar un semnal de alarma pentru evrei si tigani, suntem prea multi si deja nu mai suportam teroarea tiganeasca. Toleranta noastra a ajuns la final. Evreii spun ca ei au creat lumea. Povestile din Biblie sunt simple... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 
Aliosa

spune:

17.09.2009, 13:22

Pentru Comitetul Helsinki

Uite saracii de tigani nu au case.....
http://www.youtube.com/watch?v=QIdLzjwtOCQ
http://www.youtube.com/watch?v=-aZhQ5WhR3U&feature=related
Poate cineva din Comitetul Helsinki sa studieze materialul de pe internet. Ei au case asa cum au tiganii in Romania? Saracii de tigani. Priviti si voi si sa-mi spuneti ce credeti....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 
Aliosa

spune:

17.09.2009, 13:58

Magistratii tremura de frica tiganilor in Romania

Comitetul Helsiki sa vada ce ravagii fac romii intr-un stat de drept. Uite o dovada: http://www.ziare.com/actual/eveniment/09-17-2009/mona-pivniceru-a-primit-o-scrisoare-de-amenintare-de-la-gigi-boieru-888875
Daca magistratii tremura de frica in fata mafiei tiganesti ce sa mai zicem de oamenii de rand. Ce stat de drept este acesta care este terorizat de Rromi/Tigani. Practic Tiganii ne conduc. Suntem un popor cucerit, oprimat si pus la punct de catre un popor barbar si needucat. Raul vine numai de la tigani.Saracia din Romania ei au produs-o. Cine a furat sistemul de irigatii, cine a furat fierul din fabrici, practic intreprinderi intregi au fast facute bucati si vandute de Tigani la fier vechi. Cine a plasat tigani peste tot in toate organizatiile guvernamentale? Tiganii iar Comitetul Helsinki spune ca tiganii saracii sunt buni si cuminti, iar noi avem ceva asa cu ei ...fara motive.

Pro / Contra
5
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 
octavut

spune:

17.09.2009, 14:22

urmati-le exemplul

Felicit fratii bulgari pt aceasta actiune.
Consiliul de la Helsinki pot sa-i ia pe toti tiganii din Romania si Bulgaria daca considera ca sunt discriminati.
Din pacate pentru noi suntem nevoiti sa traim cu ei si simtim pe piele noastra aceasta convietuire.
In Italia cand s-a intamplat acelasi lucru cu tiganii romani comitetul nu reactionat deloc.
De ce ?
Pentru o Romanie curata

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 
gingle

spune:

17.09.2009, 15:16

lui fodor

Fodor ,tu ai dreptate si toti aveti dreptate nu neg aceasta,problema insa este ca si criminalul are adapost .Daca le darima cosmeliile macar sa le dea un adapost undeva cit mai departe de city,iarna vine,trebuie sa fie si un pic de mila nu numai ura inpotriva acestor nemernici .Asta este slabiciunea mea i-mi este mila, Dumnezeu asa m-a facut sa-mi fie mila caci si lui este mila de toti pacatosii lumii.Ma tot ataca unii ca sint evreica pentru ca ii apar,le-am spus de atitea ori ca nu sint si tot continua sa ma jigneasca .Sint crestina dar nu pot sa trec prin craniul lor care este asa de gros.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

 

Aliosa

    raspunde:

17.09.2009, 17:11

Un gest frumos...

Draga, da tu un exemplu bun si gazduieste tu cca 2 3 familii de tigani. Si daca totul este OK vom face si noi la fel! Tu ai imima buna. asa ca casatoreste-te tu cu un tigan. Daca esti asa buna ofera-le tu mancare si imbracaminte. Ia da-ne tu un exemplu bun...ca noi suntem rai........

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

Nae Bolovan

spune:

17.09.2009, 15:50

N-ar fo idee sa-i adopte acest comitet pe acesti tigani??? Acolo la Helsinki

Inainte de ati cere drepturile trebuie sa-ti onorezi obligatiile sociale....Ce gargara ordinara!!! Cind e vorba de primit/luat/manglit..tiganii sint primii..Cind e vorba de respectarea legilor....sint discriminati....
Bine le face....Incet..incet toata Europa va fi obligata sa faca la fel...Si o vor face!!!

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 
Aliosa

spune:

17.09.2009, 18:46

TIGAN=TERORIST

Inca o dovada recenta a bunei credinte a tiganilor: http://www.ziare.com/actual/eveniment/09-17-2009/sute-de-arme-albe-si-aparatura-pentru-clonarea-cardurilor-ridicate-la-craiova-888899
Iata cat de cinstiti sunt acesti pradatori care nu muncesc nicaieri, fura de sting dar se vaieta ca sunt oprimati. Poate ca Comitetul Helsinki o sa spuna ca actiunile politiei sunt tot o manifestare rasista. Dar cu teroristii tigani cum ramane? Pe cand o petitie a romanilor care sa acuze tiganii de genocid si terorism asupra populatiei pasnice din Romania. Pe cand Comitetul Helsinki o sa acuze organizatiile clandestine tiganesti de terorism international? Eu sunt de parere ca la Abu Graib sa fie arestati suspectii de terorism tigani.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 44 comentarii