Articol citit de 4317 ori
Ca primar trebuie ales Blaga!!!
Doar stie sa fure si sa ia greu spaga asa cum a dovedit-o pe cind era seful vamilor si ministru de interne. Mai ales cind atit Basescu si Videanu au tepuit la greu Primaria Capitalei, tepuiala care trebuie sa fie dusa mai departe pe cele mai inalte culmi de Blaga. Asa ca, cetateni lasati-va si-n continuare furati si votati spaga de Blaga.
Ionica
raspunde:
18.05.2008, 13:59
Rusinos!
Vrea puterea sa fure linistit, ori cum la ceva mai bun nu se pricepe - maimutoiul!
Ginu
raspunde:
18.05.2008, 14:00
ESCROCUL OPRESCU va rade MUZEUL SATULUI pentru un CARTIER DE LUX .
Si daca n-a reusit pana acum sa tepuiasca din pozitie de edil al Bucurestiului,o va face daca vom fi iarasi in duminica orbului,pe 15 iunie.
"Cinstea si onestitatea" luiSorin Oprescu depăseste orice limite.
In cazul in care ar ajunge in pozitia de sef al Bucurestiului, in combinatie cu mafia imobiliară, candidatul-fraudă a pus la punct un "tun“ imobiliar care le-ar intrece pe toate cele date in Bucuresti in ultimii 18 ani.
Gasca lui Oprescu isi doreste să pună gheara, nici mai mult, nici mai putin, pe terenul pe care astăzi se află Muzeul Satului pentru a ridica un cartier de lux.
"Doctorul" pregăteste un "tun“ imobiliar de două miliarde de euro
Ginu
raspunde:
18.05.2008, 14:03
Nu borduri...ci pietre comunale in Vrancea!!!
Da, Oprescu nu trage tzepe direct in Bucuresti ci in provincie si nu singur,ci impreuna cu mereu in prim planul excrocheriilor pesediste:Adrian Nastase.
Vila de un milion de euro in care locuieste n-a fost cumparata din salariul de doctoras de spital,banuiesc.
Iata cum se poate descalci reteaua de produs bani buni in care sunt implicati cei doi foarte apropiati pesedei:
Nastase si Oprescu.
Ristea Priboi, fost consilier al lui Adrian Nastase, fost deputat PSD, fost colonel tortionar al Securitatii, refugiat in Dubai...fost in conducerea SIF Oltenia.
In perioada 1994-2000 Oprescu si Nastase au sarit mereu in apararea lui Priboi,pentru ca acesta la randul lui l-a protejat pe seful PSD de Vrancea, Marian Oprisan.
A fost de notorietate publica relatia dintre Priboi cu romano-sirianul Omar Hayssam, arestat in mai multe dosare penale, intre care si pentru rapirea a trei jurnalisti romani la Bagdad-Irak.
Dupa cum am mai amintit,Basescu e "acuzat"de trompetele voiculiste si vadimiste de...
(arata tot comentariul)
Ginu
raspunde:
18.05.2008, 14:16
Se face lumina....ce vrea de fapt PSD-ul prin Oprescu!!!!
Nu este intamplătoare candidatura lui Oprescu la Primăria Capitalei.Incep sa inteleg indarjirea cu care PSD-ul doreste sa puna mana pe Bucuresti
Fraudele prin care numele lui Oprescu a fost trecut pe lista candidatilor au un scop clar indeplinirea unui plan diabolic prin intermediul căruia compania Metropolitan Investment & Development ar urma să capete peste 10 hectare de teren in inima Capitalei!!!!
Pe care,Metropolitan Investment & Development,va construi un cartier de lux!!!
Aceasta este o companie deschisă in Antilele Olandeze, cu conturi la bănci din Estonia, de unde se fac plăti cu valiza pentru sustinerea campaniei lui Sorin Oprescu.
Pană in prezent, pe această filieră se pare că s-au primit aproximativ 3,8 milioane de euro, bani care reprezintă de fapt un avans pentru realizarea acestui proiect.
E vorba despre construirea a sase blocuri turn, fiecare de cate 40 de etaje.
In plus, pe cele 10 hectare de teren din Herăstrău pe care in acest moment se află...
(arata tot comentariul)
Petrica
raspunde:
18.05.2008, 14:21
Nu va mai agitati!
Nu va mai agitati, primarul general a fost deja ales, este pe lista S.R.(Inteligent), asteapta doar confirmarea.
Dansati mai departe, hopa hopa pe podele...
Ginu
raspunde:
18.05.2008, 14:24
De ce n-a semnat Oprescu "Pactul pentru Bucuresti“?
...Ca sa poata indeplini sarcinile celor ce-i finanteaza campania electorala!
Candidatul iliescian"independent"Sorin Oprescu este unul dintre candidatii care nu au semnat"Pactul pentru capitala,pentru Bucuresti"propus tuturor candidatilor la Primăria Generală de către asociatiile si fundatiile care fac parte din reteaua de organizatii nonguvernamentale intitulată Platforma Societătii Civile pentru Bucuresti. Puteti vedea pe site-ul www.bucurestiulmeu.ro ca apar ca semnatari doar Ludovic Orban, Vasile Blaga, Codrin Stefănescu, Cozmin Gusă si Aurelian Pavelescu.
Ginu
raspunde:
18.05.2008, 14:25
Nu ma mai mira nimic!
Probabil si urnele sunt deja pline cu voturile lui Oprescu,nu!?
Un Bucurestean!
raspunde:
18.05.2008, 16:09
Plaga ?!?!?
Blaga sa fie ales Primar ?! Blaga dupa Videanu ?! Blaga dupa Videanu , dupa Basescu ?! Adica tot PDL inca 4 ani ?! Adica varza din Bucuresti de 8 ani de PDL sa mai continue inca 4 ani ?!
NUuu , multumim frumos , dar nu ofertei PDL !!!
indraznesc
raspunde:
18.05.2008, 17:55
adevar
Asa este.Blaga este cel nimerit.Bucurestiul nu ete sala de operatii. Ganditiva bine ce alegetim
19 Mai--Romanii au invins Parlamentul celor 322 de Hoti si Corupti ! Citi au venit pt Base ? 75 % ! Restul din curiozitate
Lichelele Rosii, PSD, PeNaL, PC, PRM au luat-o peste bot inca odata. A cita oara ? Pt acesti HULIGANI POLITICI, CORUPTI, MOGULI HOTI, HAHALERE , ZOAIE nu exista nici o scapare, ei vad numai semnul "NO EXIT" care ii duce la disperare. POPORUL Roman reprezentat de Basescu (roman cu singe in vine), i-au facut pe cei 322, praf si pulbere.
:-)))
raspunde:
18.05.2008, 19:43
indrazneste
...daca bucurestiul nu este sala de operatii, atunci sa fie vama...ca nu am fost vamuiti destul de aceiasi hoti.
asa ca, sa vina vamesul blaga, tovarasi.
fu-te-lin
raspunde:
18.05.2008, 20:09
decit blaga mai bine o alegem pe *** ca poate -i mai buna
menumorut
raspunde:
18.05.2008, 21:27
mistocar de doi bani
,,Cine uita nu merita" .Antipatia unora pentru Traian Basescu scoate din pesedei,, mari valori''.Exemplu aceasta prelungire inutila a lu nelu iliescu pe nume oprescu.Pai daca oprescu atunci oprescu si voi ma baieti ca parca v-a operat si v-a lasat desfacuti ca il chema tatuca.Nu o fi nici Blaga vreun inger dar pentru asta sa ii dai sanse unui....(completati voi ca a inceput sa-mi fie scarba)
DUDU
raspunde:
19.05.2008, 08:37
Opreste-te GINULE ca vorbesti numai prostii.
Ginu intoxici opinia publica cu minciuni si prostii mai mari decat capul tau de bibilica.
Nu te mai ia nimeni in serios.Manipulezi si o faci si ***.Nu te duce mintea.
Oprescu e singura sansa a bucurestenilor.
Paul
raspunde:
19.05.2008, 10:53
Opresc
Vorbiti doar asa ca sa va aflati in treaba. De cate ori ati auzit voi de vreun scandal in care sa fie implicat Oprescu? De fapt nici nu conteaza ce credeti voi, pentru ca el va iesi candidat fiind sustinut de bucurestenii care stiu ce este bine pentru orasul lor
zorro
raspunde:
19.05.2008, 11:07
vama bihor
asta spune totul despre el. Diaconescu pare solutia cea mai eleganta!
Mai Lux!!
Da citeva exemple de smenuri si tepe trase de Oprescu??? Spre deosebire de Basescu, Videanu si Blaga care au fost si sunt foarte harnici in acest domeniu.
Ginu
raspunde:
18.05.2008, 13:48
Nu borduri ...ci pietre comunale in Vrancea!!!
Da, Oprescu nu trage tzepe direct in Bucuresti ci in provincie si nu singur,ci impreuna cu mereu in prim planul excrocheriilor pesediste:Adrian Nastase.
Vila de un milion de euro in care locuieste n-a fost cumparata din salariul de doctoras de spital,banuiesc.
Iata cum se poate descalci reteaua de produs bani buni in care sunt implicati cei doi foarte apropiati pesedei:
Nastase si Oprescu.
Ristea Priboi, fost consilier al lui Adrian Nastase, fost deputat PSD, fost colonel tortionar al Securitatii, refugiat in Dubai...fost in conducerea SIF Oltenia.
In perioada 1994-2000 Oprescu si Nastase au sarit mereu in apararea lui Priboi,pentru ca acesta la randul lui l-a protejat pe seful PSD de Vrancea, Marian Oprisan.
A fost de notorietate publica relatia dintre Priboi cu romano-sirianul Omar Hayssam, arestat in mai multe dosare penale, intre care si pentru rapirea a trei jurnalisti romani la Bagdad-Irak.
Dupa cum am mai amintit,Basescu e "acuzat"de trompetele voiculiste si vadimiste de...
(arata tot comentariul)
:-))
raspunde:
18.05.2008, 16:19
mai moale cu omar haysam
..ca ai vostri i-au dat drumul sa plece din romania...
...tupeu la greu pe voi, mai baieti
Copilul
raspunde:
18.05.2008, 17:03
Nene
Tanti Ani spune ca avere lui Oprescu se ridica prin imobile terenuri,bijuterii si bani dati inprumut la vreo sase milioane de euro,el fiind o viata bugetar la stat,ce zici nene io fi facut cinstit?
:-)))
raspunde:
18.05.2008, 19:42
ca si base
...cinstit, cinstit, copilu'...
cum a facut si base zecile lui de milioane.
Anuca
raspunde:
18.05.2008, 20:41
O fi facut bisnita cu...organe,mai stii?
Ma cam indoiesc si eu de onestitatea doctorului,ceva ma face sa cred ca realitatea este alta.Dar,vom trai si vom vedea...
spune:
18.05.2008, 12:19
jocul vulgaritatilor...
e facatura, e artificial si denota ca acest candidat este cameleonic. In plus replicile citate sunt departe de orice forma de inteligenta ceea ce plaseaza doctorul de doua ori in urma presedintelui (natural si cu spiritul ascutit).
Mie candidatul Oprescu imi inspira pe cineva in stare de orice, numai "sa iasa pasenta". Proba ca joaca un rol care nu e al sau. Asta nu-mi inspira nici cea mai mica incredere. Adaugam lista "realizarilor" sale ca senator si director de spitale, semnaturile "cu problema", ramase un capitol dubios de urmarit poate de catre justitie, controversatele sale lucrari stiintifice dar mai ales anturajul apropiat incepand cu ilici se continuand cu cei citati in articol.....
la intrebarea pusa de candidat : cui i-e frica de Oprescu ? raspunsul meu sincer este MIE ! Da ! mi-e frica pentru Bucuresti !
Argus
raspunde:
18.05.2008, 12:31
Raspuns
Da, intelijentule,frumosule, dasteptule, traiasca famelia ta, asa-i, ce era bun la Basescu si laidai cazut in *** de admiratie, la Oprescu nu-i frumos e vulgar, iti stramba nasul si-ti deranjeaza obrazul subtire de moment.
Ba, voua chiar nu va este rusine sa veniti cu asemenea motivatii si dublu standard ? Cine va pacalit ca desteptii s-au adunat in tabara voastra ? Te-ai uitat la calitatea sustinatorilor PDL-upi?Ma cuprinde mila....
Lex
raspunde:
18.05.2008, 13:09
mai Gelule,
lux-i lux si lexu-i lex ! poate cu timpul ajungi sa gasesti si ce inseamna lex.
Esti nostim !
public enemy
raspunde:
18.05.2008, 13:39
o fi ala nostim...
dar tu esti ridicol, ca orice pd-l-eu disperat zilele astea, mai lex.
poate legea junglei si a celui mai jmecher, ca asa va credeti voi, astia care v-ati facut icoana din baselu.
da', uite ca, incet incet, se desteapta oamenii.
hai sa te auzim dupa alegeri, sa ni-l lauzi pe vamesul din bihor care vrea sa continue afacerile cu borduri pe spatele "prostilor" de bucuresteni.
sa ne spui ce bine ar fi continuat sa fie, si cum ar fi dus el mai departe magistralele proiecte ale lui videanu.
mama, cat tupeu aveti!
lucian1
raspunde:
18.05.2008, 14:03
Gelu, tu scarba mica...
Plin de zoaie si total lipsit de orice logica ca intotdeauna. Oprescu este total lipsit de orice valoare in orice domeniu. Daca e mare doctor ar trebui sa continue. In toti anii astia NU a facut nimic sub care sa-si poate puna numele. Zici ca n-a furat? Habar n-ai despre ce vorbesti. La refacerea Spit. Municipal cerea ptr el 15% din pret ca sa dea lucrarile. Pana si cei mai lacomi se multumeau in alta parte cu 10%. Zici ca n-a furat? Este un frustrat cu doua fetze care nu are nici o directie. Un adevarat doctor nu si-ar lasa niciodata pacientii. In plus, calaul Ilici care l-a pus aici ii va cere plata la vremea lui. Nu in bani ptr el ci ptr acolitii lui. Diaconescu este de 100 de ori mai decent dar nu are calitati organizatorice.
Copilul
raspunde:
18.05.2008, 17:28
Nene Argus
Eu nu sunt votant PD-L si nici a lui Opresu,de fapt a nimanui pentruca nu am drept de vot,dar ma bucur ca tatalui meu ia crescut leafa de trei ori in ultimi patru ani si el a spus ca voteaza cu liberali cu PNL,dumneata ce zici ofi bine ,ofi rau?PS Sa stii ca nu i-mi place cum vorbesti!
van Niels
raspunde:
18.05.2008, 18:25
klj
imi aduc cu neplacere aminte de figura ,,intelectualului'' Oprescu prin anii 1990-96, inconjurat de ,,studenttii minue'' din fostul UASCR si apoi SSM.Medic?Intelectual?Bisnitzar de doi na'bani din gasca de dandy -copii ai fostilor nomenclaturisti comunisti( Nastase, Roman, Tariceanu, etc).O *** .Nu are chiar rost sa va pierdeti timpul discutand despre el.IAr boimea rara FSNista( cu ramurile evoluate post) oricum nu poate fi convinsa de unul care are un discurs diferit de tatucii pesedisti.Hai la mai mare!!
Anuca
raspunde:
18.05.2008, 21:01
LASA POLITICA SI TRECI LA GRAMATICA;FIULE!
Esti prea mic,pentr-un razboi asa mare!
Ca primar trebuie ales Blaga!!!
Doar stie sa fure si sa ia greu spaga asa cum a dovedit-o pe cind era seful vamilor si ministru de interne. Mai ales cind atit Basescu si Videanu au tepuit la greu Primaria Capitalei, tepuiala care trebuie sa fie dusa mai departe pe cele mai inalte culmi de Blaga. Asa ca,cetateni lasati-va si-n continuare furati si votati spaga de Blaga.
spune:
18.05.2008, 12:36
facatura
Pt Bogdana Boga - autor? Cui ati trimis factura pentru "facatura"de mai sus? Macar, sa te plateasca pentru asta si sa nu iei teapa!
Redactor.
raspunde:
18.05.2008, 12:53
Adresa facturii
Poate nu ati observat, dar articolul este postat in rubrica "Opinii". Potrivit DEX, "opinie" inseamna "punct de vedere particular (asupra unui lucru sau asupra unei persoane); parere; judecata; considerent; cuvant"... Asa incat, factura nu a fost trimisa nicaieri.
spune:
18.05.2008, 12:53
oprescu candideaza a 3 oara... sa nu uitam asta
si va esua pt ca mai mult nu poate... nu va avea sustinere din partea consiliului ...dorim o schimbare toatala,,, nu una de forma... eu voi vota Cristian Diaconescu!
jimmy
raspunde:
18.05.2008, 16:14
si o sa piarda si de data asta
v-am spus ca e pierzator de profesie.
spune:
18.05.2008, 12:56
inca unul?
frate..astia apar ca ciupercile... persecutatule! saracutul.. mai du-te pe al spital si lasa politica ... ca nu e de tine!
spune:
18.05.2008, 13:04
M-A CONVINS
Nu stiu ce a urmarit articolul, dar m-a convins ca nu trebuie ales dl Oprescu, pentru ca:
1. Discursul lui se dovedeste un simplu joc de imagine.
2. Daca s-a dezis de PSD / partidul sau de suflet / se poate dezice oricand de orice promisiune.
3. Autostrada suspendata peste intreg Bucurestiul ma face sa cred ca, dupa propria sa sintagma, una din doua: ori e naiv, ori e naiv.
4. Nu a cautat sa explice problema cheie in fata careia va fi pus ca primar: cum va colabora el, independent, cu un Consiliul, aflat, inevitabi,l in permanent conflict politic.
Daci, m-am convins despre dl. Oprescu, ca NU.
Atunci, cine DA? Observ:
1. Dl. Diaconescu, pe care il respect, nu si-a dorit aceasta functie si lasa impresia ca se duce la primarie ca la spanzuratoare.
2. Pe dl. Dl. Orbanil respect mai putin, pentru ca s-a cam dat in spectacol, ba cantand slagare (groaznic de falsa!!), ba dantuind pe la chefuri ca un clown, ba stand neajutorat in strada si nestiind incotro s-o apuce dupa accidentul...
(arata tot comentariul)
Micsunica
raspunde:
18.05.2008, 13:09
IDEI FIXE
Victor Pitigoi are o logica de fier, dar si un defect din nastere: tine cu Basescu. Si, daca tine cu Basescu, Tine si cu Blaga. Asa ca, una din doua: ori are idei fixe, ori are idei fixe.
RZ
raspunde:
18.05.2008, 13:13
la fel gandesc si eu, Victor !
ai punctat corect si fara patima. Subsciu.
RZ
raspunde:
18.05.2008, 13:19
completare
in plus, fraza : "acest Basescu nascut din PSD ..." e de doua ori urata :
1, pentru ca leaganul lui Oprescu, ca sa nu zic si spatele actual, este tocmai PSD de care se face ca se "leapada" si
2, pentru ca scuipa tocmai in aceia cu care lucreaza facand din PSD o invinuire arunacata-n obrazul dlui presedinte.
Nu are coloana vertebrala si caracter acest candidat.
daca mai adaugam si teatrul victimizarii care tine loc de program .... NU !
Vsile
raspunde:
18.05.2008, 13:20
NU M-A CONVINS
Sa recapitulam: mapa profesionala a lui Blaga e mapa de vames. Adica, a salvat pe multi sa traca granita cu sau fara probleme. Mapa profesionala a lui Oprescu e mapa de chirurg. Adica, a salvat pe multi de la moarte. Poate salveaza si Primaria, care, oricum, e cam in moarte clinica
victor_pitigoi
raspunde:
18.05.2008, 13:22
RASPUNS LUI RZ
Mi se pare corect. Dl. Oprescu dovedeste ca scuipa in farfuria din care tocmai a mancat. Imi pare rau pentru dansul.
:-))
raspunde:
18.05.2008, 13:43
i-auzi alta
mai, rz-ule sensibil!
basescu, nascut din pcr si fsn. asta cum iti suna?
fost demolator al primului guvern de dreapta post 1989.
nu iti disturba deloc faptura delicata?
menumorut
raspunde:
18.05.2008, 21:47
FORIU
Ba vere la tine se referea ala de la Vatican cand zicea de alte civilizatii? Sau stai ca tu vad ca nu stii ce e aia civilizatie.Atunci pe limba ta :*** mai pulime COMUNISTA!
Rodica 2
raspunde:
18.05.2008, 13:28
OPRESCU LA PENSIE!
Acolo e locul lui
rodica 3
raspunde:
18.05.2008, 13:45
in doua saptamani va fi zi de doliu la cotroceni si in pd-l
succes oricui nu este omul lui basescu.
Rodica, sector 5 Bucuresti
raspunde:
18.05.2008, 14:05
Spitalul 9
La spitalul 9 are un post bine platit!
Rodica 4
raspunde:
18.05.2008, 14:12
ATENTIE MARITA
Incet-incet, Oprescu devine omul lui Basescu. A preluat sloganurile lui, in scurt timp va prelua si hahaiala. Deci, atentie marita la Oprescu, el pentru Basescu este Blaga doi.
un rodic
raspunde:
18.05.2008, 20:21
pentru Rodica sector 5
Ocupa-l repede! Sau macar trotuarul din fata.......
Rodica 5
raspunde:
19.05.2008, 09:33
Rodica 5
Vezi ca te dau pe mana lui Vanghelie, asta nu stie multe!
spune:
18.05.2008, 14:20
Oprescu, sarac si cinstit
Conform declaratiilor de avere, Sorin Oprescu este fericitul posesor a două terenuri, unul in Ciolpani, altul la Predeal. Si a două imobile: unul in Ciolpani, cu o valoare declarată de 46 miliarde lei vechi. Altul in Bucuresti, cu o valoare declarată de 58 miliarde de lei vechi. Oprescu a mai declarat obiecte de artă, bijuterii si obiecte de cult in valoare totală de 50.500 euro. Asa cum au mai toti demnitarii in declaratiile de avere, si Sorin Oprescu a mai declarat, strategic, un imprumut acordat fratelui său, de 87.000 de euro. Toate acestea in lumina unor surse de venit declarate de 776 milioane de lei vechi anual. Două lucruri sunt curioase in această declaratie. Primul, nota de final, in care Sorin Oprescu scrie: "Nu inteleg să răspund pentru detalii pentru care se solicită informatii aproximative si nici pentru cele pentru care solicitarea este confuză sau ambiguă“. Probabil, această notă explică modul vag in care si-a trecut in declaratie proprietătile... (arata tot comentariul)
public enemy
raspunde:
18.05.2008, 16:23
da casa in mihaileanu?
da' casa in mihaileanu, luata cu japca atunci cand era primar in bucuresti, are?
da o fata cam prostuta platita de pretinii de la luxten cu mii de euro pe luna are?
nu?
pai, atunci, ai dreptate, nu se compara cu baselu care le-a japcuit el pe toate...
spune:
18.05.2008, 14:20
Doctorul Frauda Oprescu
Dintr-o leafă de doctor bugetar care nu ia SPAGĂ
Căsoiul, zic specialistii in imobiliare, costă cam un milion de euro! Hai să zicem că sunt invidiosi, că nu se pricep din cale-afară la estimări mai mult ori mai putin macrofinanciare. Dar vreo 800.000 de euroi tot face. De fapt, intrebarea firească nu e legată de pretul vileimamut, cu jdemii de acareturi prin curte, de zici că te plimbi pe la Versailles. Intrebarea e cum dracu’, dintr-o leafă de doctor bugetar care nu ia spagă, a putut cinstit-iliescianul Sorin Oprescu să o ridice si să o doteze ca-n filme?! Jenant, in cazul de fată, e că respectivul personaj si-a mai si prezentat, intr-o emisiune tv, "căsuta“ de la Ciolpani. Că operatorul a filmat doar prim-planuri prin diverse colturi, fără a da si un plan general, e altă poveste. Telespectatorii ar fi văzut, in toată splendoarea lui, acest penibil lazaret clădit, fără doar si poate, nu doar pe operatii chirurgicale. De unde se vede treaba că onor...
(arata tot comentariul)
geo
raspunde:
18.05.2008, 20:51
apropos de imobile ; cine nu stie sa nu vorbeasca
oprescu nu are casa in primaverii si nici in maxim gorki ; are o casa a tatalui sau in ciolpani si un APARTAMENT de bloc construit acum vreo opt ani in zona aviatorilor ; nu are nici o vila .
cat despre blaga pe care nu il cerceteaza nimeni , are un apartament ceva mai mare decat oprescu , intr-un loc construit anul trecut in str modoran de langa conaul lui becali (tot aviatorilor dar ceva mai eleganta ca zona ) ; pretul achitat de blaga depasesste 1 milion ; credeti ca a otinut acesti bani din salariul de ministru ?
spune:
18.05.2008, 14:24
Doctorul Frauda
Sorin Oprescu s-a folosit de datele pacientilor din Spitalul Universitar Bucuresti". Este concluzia anchetei interne prin care s-au verificat acuzatiile privind un posibil furt din baza de date a spitalului de date personale ale pacientilor. Conform surselor din cadrul anchetei, concluziile sunt devastatoare. De exemplu, din 100 de persoane care apar pe lista de sustinatori ai lui Sorin Oprescu, doar 12 sunt adevarate, restul fiind preluate abuziv din baza de date (cam asta ar fi proportiile furtului).
S-a stabilit si modul in care a avut loc operatiunea. Astfel, s-au preluat date ale pacientilor de acum 4 si 5 ani care apoi au fost trecute pe listele electorale (cu adresele exacte). Cum nu ajungeam numarul de semnaturi, au fost preluate si datele altor pacienti care nu completasera adresa, ci numai CNP-urile. Dupa ce datele au fost preluate, ele au fost trecute pe listele de sustinere de studenti din complexul Regie,… evident contracost. Operatiunea de trecere a datelor pe...
(arata tot comentariul)
spune:
18.05.2008, 14:25
Oprescu mincinosul
Acest individ mediocru e lipsit de scrupule.Minte de ingu^hrata apele.A excrocat pentru titlul de profesor universitar pe care in vremuri normale nu l-ar fi obtinut.A fost partas la toate hotiile si excrocheriile pe care partidul sau le-a facut in cei 50 de ani de comunism ,caci a fost este si va fi un comunist.Limbajul lui de mahala nu mira pe nici un roman de calitate caci dl Oprescu este un pur produs al mahalalei,expresia cea mai deplorabila a banditismului comunist care a distrus tara si poporul roman.Minte cu nerusinare cand spune ca e independent.Este agentul lui Iliescu bolsevicul.Eu sper ca bucurestenii nu se vor lasa imbobinati de aceasta hahalera comunista.
:-)))
raspunde:
18.05.2008, 18:18
de cine vorbesti?
vorbesti despre basescu, cumva?
ca descrierea ta i se potriveste perfect.
spune:
18.05.2008, 14:28
Oprescu, Ultimul Miner al lui Iliescu
Cine voteaza Oprescu, voteaza Iliescu. Oprescu nu s-a dezis niciodata de Iliescu,este copilul lui de suflet. Nu am incredere in nimic ce "miroase" a iliescu.In plus, care e programul lui Oprescu? Sau va conduce vanghelie si Mitrea?
Nu dati pe mina lui iliescu Bucurestiul pe 15 iunie.Votati orice altceva decit psd.
spune:
18.05.2008, 14:38
PSD a blocat Bucurestiul
Pai cum sa votez psd? In 2000-2004 psd a avut toti primarii de sectoare, consiliile, prefectul guvernul, presedintele. Si nu au miscat un deget pt. Bucuresti.
Dimpotriva, au impiedicat toate proiectele de dezvoltare.
Japonezii stateau la usa lui Nastase sa obtina semnatura lui pt. proiectele de la Metrou. Pasajul Basarab, la fel.
Nastase a schimbat de 8 ori legea administratiei, ca sa il impiedice pe Basescu sa faca ceva.Basescu din 2002 a spus ca Bucurestiul se va bloca daca nu se fac proiectele.
In toate tarile europene Capitala e ajutata de guvern, la noi a fost invers.