Articol citit de 6124 ori
SUNTEM PE DRUMUL BUN !!!!
"UTECISTII DE AZI , COMUNISTII DE MAINE" .. erau cuvintele unui cantecel patriotic pe care-l cantam prin clasa a 5 a.....printr-un exercitiu de imaginatie ,perlele de la BAC ale acestor "scoleri"( de AZI ), pot constitui SUCCESURILE invatamantului ROMANESC ( de MAINE ),iar ele cu siguranta ca ar trebui culese ,pastrate si publicate in niste ALMANAHE de tot rasul.
ku klux klan
raspunde:
16.07.2008, 13:00
lai uitatpe prostanac...
...cu patalama de la "poli"de pe dimpovita...care l-a mustrat pe sofer cu expresia..."inchide motorul ca produce efect de sera"
ku klux klan
raspunde:
16.07.2008, 13:11
l-ai uitat pe prostanac...
...cu patalama de la "poli"de pe dimpovita...care l-a mustrat pe sofer cu expresia..."inchide motorul ca produce efect de sera"
spune:
16.07.2008, 07:02
cam asa e....
si totul cred ca porneste de la acceptarea de societatea romaneasca a lucrului nefacut bine, a minciunii si a furtului fara a suferi nici o pedeapsa dupa aceea.
iar la noi asta e regula si nu exceptia...poate ca asta vine de la cei 7 ani de acasa
Vanea
raspunde:
16.07.2008, 08:38
Societatea nu discerne
Asa este. Societatea nu este capabila sa aiba o atitudine corecta fata de ceea ce se intampla in jur. Fiecare se gandeste cum sa obtina si el un avantaj. Problema este ca avantajul punctual de care beneficiaza fiecare duce la aceste situatii de nefunctionalitate a sistemului de invatamant si a societatii. Cunosc un caz in care decanul doreste sa-si promoveze copilul la facultatea la care este el "sef" fara ca acesta sa participe la nici o activitate didactica: curs, laborator si evident fara sa invete nimic. Atentie laboratorul este obligatoriu. Si de aici presiuni in randul cadrelor didactice si un exemplu naucitor pentru colegii copilului. Iar mesajul dat de catre decan este urmatorul: cel mai important este sa ai spate, iar cartea care se face la facultatea patronata de mine nu conteaza. Acesta este un mic exemplu. Acum va rog sa va imaginati ce carte se face la aceasta facultate.
Maia
raspunde:
16.07.2008, 10:04
Romania este o societate complet distorsinata.
Perfect adevarat. Din pacate invatamintul de astazi educa copilul incepind din clasa I ca notele se pot obtine altfel decit prin efort, mai simplu cu ceva cadouri si atentii la invataoare. Mai tirziu stie ca pote obtine note de trecere si chiar 10 pe linie intrind in hora meditatiilor care nu sint alceva decit hotie mascata. Nu se face nimic la scoala ca sa se obtina averi din meditatii. La Universitate pentru un miel si citeva sticle de vin devii inginer. Pretul mai creste poate la Medicina. Toate astea se stiu si se cunosc solutiile dar cine sa le aplice. Este simplu de implementat sistemul de promovare din universitatile din America si s-au dus impostorii. In plus sa se deschida usa la profesori din toate colturile lumii si sa vedeti cum se scapa de toti fii de academicieni deveniti profesori de la seral. Este usor de facut o statistica citi "fii si fice" sint in universitati.
Ion Ion
raspunde:
16.07.2008, 11:33
Strigator la cer!
Domnule Vanea,
Ar fi bine sa - i dati numele si potcovaria pe care o patroneaza acest nemernic!
Aveti curaj! Numai asa se poate scapa de asemenea scursuri.
spune:
16.07.2008, 07:13
Profesorul valoros care se sacrifica din pasiune pentru profesie este o rara avis
Vi se pare normal sa existe profesori care sa se sacrifice pentru meserie, atata timp cat salariile sunt de mizerie, lichelele triumfa, realizarile in plan profesional sunt ignorate de catre Inspectorate daca nu "colaborezi", atata timp cat daca iei atitudine esti pus la colt, anihilat etc. etc. Domnilor ziaristi, va mirati prea mult. Toate aceste fapte de coruptie se petrec de ani de zile, sub ochii tuturor. Dar adevarul e ca, dupa bacalaureat, se face tacere. Stiti dv. cum se aranjeaza olimpiadele? Cum sunt promovate lichelele chiar de catre profesori universitari - doctorate, mastere - cum se face 10 din 5? Cum sunt publicate carti pline de greseli, iar daca cineva are curajul sa semnaleze, acela este anihilat, iar agramatii sunt promovati?
superiori
raspunde:
16.07.2008, 07:41
SE STIE, DAR NU SE FACE NIMIC
Ai dreptate, Lorena, se stie, dar nu se face nimic, pentru ca fiecare se gandeste ca in aceasta cloaca, poate va avea si el nevoie o data de "sistem" . Deci, complicitate generala.
la Iasi, exista un grup de "doctorite', metodiste, pensionare, tinute in brate de cei de sus, folosite pentru "rezolvarea problemelor". Isi fac nume prin puterea clanului(de familie, de cumetrie), iau clase de...elita formate din copiii amicilor, ai cunostintelor, carora le dau note de 10, ii scot sefi de promotie sau cu 10 pe linie la bac. Vina o poarta cei care au puterea de a promova astfel de lichele, dar asta e! Complicitatea e de sus in jos si daca reclami vreo nemultumire te poti trezi ca superioara de sus la care reclami se tutuieste si se trage de sireturi cu superioara de jos.
Vanea
raspunde:
16.07.2008, 10:38
Felicitari
Felicitari pentru analiza facuta. Din pacate partea cea mai complicata pentru invatamant abia de acum urmeaza. Problema este ca invatamintul este detonat atat din interior cat si din exterior. Din interior prin faptul ca este structurat pe grupuri de interese si din exterior prin faptul ca societatea la acest moment nu face presiuni privind rezultatele in invatamant. De aici tot felul de aberatii: premii date la cei mici pe cadouri si nu numai, teze unice contrafacute, transferuri cu spaga, doctorate luate prin frauda, grade didactice obtinute intr-un mod jalnic etc. Problema este ca acesti indivizi care au dat spaga sau au fraudat sunt in functii de conducere in comisii. In acest mod sistemul de invatamant nu poate sa genere valoare deorece toate pozitiile din invatamant (functii, comisii, inspctorate) au in componenta oameni nenorociti(fara viziune si incompetenti). Cand spun lucrul acesta ma refer la acea masa critica care depaseste 70%. Daca intr-un sistem doar 10% sunt oameni... (arata tot comentariul)
spune:
16.07.2008, 07:30
solutia: SCOALA PE BUNE!
ioana,
sunt de acord cu diagnoza ta in privinta deficientelor structurale, de sistem, ale modelului preuniversitar actual - un model depasit, anacronic, inadecvat timpului romaniei europene.
scoala ca sistem, la ora actuală, a devenit un puternic generator de tranzactii "toxice", in fiecare componentă a structurii sale: arhitectura de ansamblu; filosofii curriculare; relatii profesori-elevi/studenti; management; evaluare; finantare; raporturi centralizare-descentralizare; performanta de ansamblu; capacitate de adaptare si timp de raspuns la nevoile comunitatii; sustenabilitate.
corectiile "cosmetice" sunt inutile si costisitoare, dar solutii de transformare exista. iata exemple de proiecte ale transformarii de sistem, in viziunea "scolii pe bune" (o scoala autentica, fundamentata pe valori, competenta si responsabilitate):
1. strategia de dezvoltare a resursei umane din educatie, cu puncte de atac principale "filiera didactica" si "cariera didactica"
2. un model curricular...
(arata tot comentariul)
spune:
16.07.2008, 07:48
Ne-am occidentalizat
Din pacate asa este. Nu era asa inainte de 1990. Nu credeti ca suntem victima unui program de idiotizare ? Eu sunt convins, mai ales dupa discutii avute cu polonezi, ucrainieni, unguri...totul seamana leit; un program pentru esticii europeni care sa-i "integreze" in masa robotilor neganditori. Cu ani in urma ma uimeau liceenii francezi care citeau in clasa 12 (terminal) exact ca "eroii" nostri. Ei bine, i-am ajuns din "urma" si asta in mai putin de 10 ani. Adriana Armeanu (vezi articolul despre studenta din Moldova - unde-s ardelenii ?) spune : "elevii francezi sunt de nivel mediocru, nu se gandesc sa exceleze". Cand privesc "minusurile" pe care mi le acorda "istetii" simpatizanti ai oligofrenului Mircea Badea, nu ma surprinde patalamaua de analfabet patentata SI in scolile romanesti.
Ursul cu armura
raspunde:
16.07.2008, 10:53
Inainte de...
Se copia la bacalaureat, si inca mai tare decat acum , si inainte de 90! Oamenii uita si cauta mereu repere de moralitate si performanta! In istoria noastra nu le veti gasi!
plictisitu' de prosti cu aere
raspunde:
16.07.2008, 13:24
cine-i oligofren, caz tipic de schizo-paranoia asociata cu mania grandorii?
Stimate domn, am un doctorat luat (cum sa ma exprim ca sa ma intelegi?- a, am gasit) "pe bune" in strainatate, vorbesc curent trei limbi straine si rar pierd o partida de sah. Si ma distreaza enorm Mircea Badea. Pastreaza-ti ineptiile pentru "baietii de baieti" sau politistii din "gasca" ta, vor fi incantati sa te auda injurandu-l pe M.B., care nu pierde nicio ocazie sa rada de specimenele respective. Au revoir, monsieur! Je vous souhaite tout le bien et un plus de cerveau.
mandeawe
raspunde:
16.07.2008, 15:35
doctoratul in strainatate
stimabile, te-ai facut de...cum sa ma exprim ca sa ma intelegi.., aaa da, DE ***. Fac ceva pe doctoratul tau din strainatate si pe cele 3 limbi vb cursiv de tine in tim ce joci sah. Esti un *** cu tot cu titlul tau de dr.
vlad
raspunde:
16.07.2008, 16:27
sa-ti spun ceva, plictisitule de "tine-ti"!
Dai pe dinafara, cu toate doctoratele si limbile straine pe care sustii ca le ai, respectiv,le cunosti. Din pacate, interventia asta a dat masura valorii matale. Esti un complexat si tot ce-ai adunat este numai o spoiala. Cinci randuri au fost suficiente ca sa ne dam seama ca avem de-aface cu un tip complexat si snob in acelas timp. Patetic!
Kanata
raspunde:
16.07.2008, 21:03
Prostului cu aere plictisitoare
Je m'en fiche pas mal de tes preoccupations "intellectuelles" ! Il y a just un petit detail qui confirme sans doute ton appartenance a une majorite "Motzoquienne", meme si tu nous "survoles" depuis l'etranger. Va te faire foutre, Monsieur le Conard !
I don't give a sh.it on your "intellectual" accomplishments since you obviously belong to a vast "Motzokian" majority. Just get lost, Mister Bachelor in Nincompoop !
spune:
16.07.2008, 07:59
dati examene pe cinstite
aici in state ca sa intri la faculta trebuie sa mergi sa dai niste teste
aceste teste nu sunt organizate de universitati ci de o firma independenta care nu isi permite sa isi pateze renumele pentru ca din asta traieste
stii faci punctajul, nu stii stai acasa si mai incerci, dar sa intri prost in facultate in nici un caz
plus ca aici a fi *** nu e 'cool' ci e rusinos
spune:
16.07.2008, 08:05
INVATATI FEFELEAGA, MOROMETII SI ION
INVATATI COPII TAMPENIILE ASTEA ACUM IN SEC XXI, CACI VA VOR FOLOSI CU SIGURANTA!!!! APROPOS, CAND ASTIA SE MAI LEAGA DE VOI SI VA FAC ANALFABETI, DATI-LE SA REZOLVE O SIMPLA ECUATIE DE GRADUL 2. O SA RAMANETI SURPRINSI CATI ANALFABETI A GENERAT IN ULTIMII 50 DE ANI "CELEBRA" SCOALA ROMANEASCA.
INVATATU'
raspunde:
16.07.2008, 08:07
AI DREPTATE
ASA E, O PROGRAMA STUFOASA SI INUTILA
jeni
raspunde:
16.07.2008, 08:20
genii
Generatia aia pana in 1990 care a citit Fefeleaga,Morometii,Ion ( stiti cine le-a scris?) a dat numerosi laureatii ai Premiului Herder,1 laureat al Premiului Nobel si a "umplut" universitatile lumii cu profesori emeriti.
eut
raspunde:
16.07.2008, 08:24
mai ce le mai stii tu...
am vazut cartea de fizica de cand am terminat eu liceul si am vazut-o si pe cea de acum...nu e nici pe jumatate macar
si pentru sfertodoctii de acum si asa e prea mult...
mai oameni buni a invata nu e chiar usor, cam trebuie sa pui osul la munca
corectul
raspunde:
16.07.2008, 16:57
LASATI PROGRAMA IN PACE
Nu programa este stufoasa, ci prezentarea in manual este stufoasa. In invatamantul romanesc se simte incapacitatea de sistematizare a materiei de catre profesori. La inceput de an majoritatea cadrelor didactice cauta planificari pe net sau la colegi, fara sa consulte atent programa. Predarea inseamna in mare parte dictare si evaluarea se reduce la reproducerea pasajelor din manual sau de pe caiet. Si la stiimtele exacte se rezolva un numar de probleme si apoi se dau pentru memorare (vezi si bacalaureatul cu subiecte cunoscute).
Deja programele s-au redus semnificativ fara a se realiza o corelare intre capitole si lectii (nu mai vorbesc de corelarea intre materii!!!)
spune:
16.07.2008, 08:06
Banul invinge, scoala o anexa
Cand vezi tigani cu vile si Mercedesuri la poarta, paziti de politie sa nu li se deranjeze odihna, nu mai ai nici un chef de carte. Cand vezi politicienii dormind pe bani nostri cum sa mergi la biblioteca?
Promotia de liceu 2008 este promotia PNL. Caltabosii au fost obiectivul ministrului Astelutei. Ministrii PNL au mancat caltabosi, profesorii ce sa manance, ceapa? Elevii de ce sa invete carte, ca doar nu-i intreaba ce au invata, ci cati caltabosi au adus. Asa guvern, asa rezultate.
Ilie Moromete
raspunde:
16.07.2008, 08:47
Lefa sa fie mare
Dom(a) amesteci putin lucrurile. Esti alchimist(a). Ce are coloratura politica cu scoala de zi cu zi. Profesorii ca si medicii au trecut puternic pe interesul spagist. Scoala se face acasa in sufrageria lu dom profesor, cu 4-5 copii, cu 400-600 mii lei sedinta. Urla cat ii tine pliscul liderii de sindicat pe ntru salarii. Nu se intreaba pentru cine si pentru ce. Unde sunt realizarile? Nu ne amenintati cu strainatatea domni profesori, ca nu aveti capacitatea de a face purici la catedre acolo ci numai la cules de capsuni si ingrijit de batrani sau companie... Ati reusit sa distrugeti ultimele 8-9 generatii de tineri, ma refer si la mediul universitar. SPAGA, SPAGA, este interesul primordial al majoritatii dascalilor.Sunt in cunostiinta de cauza si va detest, tinere vlastare de la catedra pentru incompetenta pedagogica si profesionala
Eldrian
raspunde:
16.07.2008, 09:16
Trebuie sa ...
Stringem din dinti . Asa e in scumpa si iubita noastra Tara. Scoti capul la suprafata ? Esti "ras". Pina una alta, noi sa raminem cu constiinta curata, si sa incercam sa ne muncim banii. Daca reusim pina la final, poate vom ajunge destul de multi incit sa FACEM ceva. Multi comenteaza , multi circotesc, dar cine are CURAJUL sa se duca si sa arate cu degetul : "da, ala e hot", "da, ala s-a imbogatit prin furt" ... Nu multi. Pentru ca printre "barbieri" sunt profesori, ingineri, medici, primari, oameni de afaceri ... adica genul de persoane in care o societate NORMALA se bucura de o anumita INCREDERE ... Pe cind noi gresim acordindu-le-o .
Manuel
raspunde:
16.07.2008, 09:51
Iar tu, Moromete, le amesteci rau de tot! Privesti corpul profesoral ca pe un singur bou stupid incompetent si spagar, care nu viseaza decat sa pasca iarba grasa. Daca esti asa precum gandesti, viziunea ta este total "bovina".
Uite un caz: un bun prieten informatician castiga 4000 de euro lunar in occident. Acum zece ani cand a terminat facultatea ce crezi tu, oare, ca l-ar fi putut determina sa ramana profesor informatician pe un salariu de nu stiu cate ori mai mic decat un portar de banca ? Ar fi doua variante:
1. Fie era bou (mediocru sau incompetent)
2. Fie cauta o solutie provizorie pana cand gasea un bun prilej sa plece afara.
3. Fie avea o vocatie didactica extraordinara incat banii, pur si simplu nu contau (s-ar putea ca pentru nevasta sa conteze), important era sa fi fost la catedra si sa poata privi zambetele inteligente ale copiilor... etc.
Asa ca, draga Moromete, inainte de detesta in masa profesorii, iesi din fieraria lui Iocan care iti ingusteaza orizontul si vezi...
(arata tot comentariul)
spune:
16.07.2008, 08:36
Paradigma comunista
Opriti recoltatul porumbului. Ati depasit granitele tarii!
Aceasta este metoda evaluarilor romanesti. Batista pe tzambal si gunoiul sub presh. Noroc ca anul asta media si societatea civila s-au trezit si au facut un scandal monstru.
Gasiti un bilantz al evolutiei educatiei si cercetarii 1990-2008, realizat de societatea civila la www.educer.ro
s v
raspunde:
16.07.2008, 08:40
Ce invata copiii de 14 ani
o carte de ecologie clasa a IX-a:
Pag.62: termeni de retinut: climax, hidroserie, concurenta interspecifica, ecogeneza, xeroserie, eceza, reactie biocenotica.
definitie: daca dezvoltarea vegetatiei se face de la spatiu abiotic arid pana la un biotop mezofil umed, succesiunea este numita xeroserie.
O serie completa de succesiune primara cuprinde 6 stadii: denudarea biotopului, imigrarea, eceza, concurenta interspecifica, reactia biocenotica, stabilizarea.
s v
raspunde:
16.07.2008, 08:42
Biologie
"Portiunea dintre două membrane Z succesive se numeste sarcomer si este unitatea morfofunctională a miofibrilelor" sau "Cordonul lemnos este format din vase metaxilem de calibru mare dispuse spre cambiu intrafascicular si din vase protoxilem de calibru mic dispuse spre periferie
s v
raspunde:
16.07.2008, 08:46
Alte citate
Din manualul de biologie clasa a IX-a, (14-15 ani).
De la dictionarul de termeni de la sfarsitul cartii:
calus, cambiu, capsida, cariokineza, carpela, catabolism, celom, chemosinteza, chim, cicloza, ciclul litic, ciclul lizogen, ciclul Krebs, clivare, coenzima, corion, corm, cormofite.
s v
raspunde:
16.07.2008, 08:53
Solutia
Finantarea, inclusiv salarizarea, sa se faca in functie de calitate. Gradele si vechimea sunt conditii nici necesare nici suficiente pentru o prestatie performanta, apreciata in termeni de valoare adaugata si valoare nou creata. Abia atunci profesorii vor face ce trebuie, pt. salarii mai bune. La fel scolile, sa primeasca finantare proportionala cu performanta. Performanta nu inseamna olimpiadisti, ci valoare adaugata si nou creata. De ex., intr-o comunitate de romi, in general refractara la educatie, performanta inseamna alfabetizarea copiilor.
s v
raspunde:
16.07.2008, 09:51
scuze
La www.educer.eu
Vanea
raspunde:
16.07.2008, 10:50
Unde este independenta voastra
Am citit pe site ca : "Asociatia EDU CER este acreditata la Ministerul Educatiei si Cercetarii incepand cu 06.03.2006"
Va intreb de ce a fost necesar sa fie acreditata de MEC si unde este independenta voastra in aceasta situatie. Sa fiti serios ca tot fitilisti din minister sunt in aceasta asociatie
Mirela
raspunde:
16.07.2008, 11:11
REFORMA INVATAMANTULUI SI APLICAREA STANDARDELOR DE CALITATE
Dl. Vlaston, sunt de acord cu opiniile dvs. si ale d-lui prof.Radulescu. Toata lumea este de acord ca e necesara reformarea invatamantului si aplicarea unor standarde clare de calitate. ARACIP a inceput cate ceva dar rezultatele se lasa asteptate. Ceea ce nu vrea nimeni sa inteleaga este faptul ca nu se vrea : nu exista vointa politica pentru armonizarea sistemului educational cu cel al UE. Politicienii prefera ca educatia sa ramana "calul de bataie" pentru campanii electorale sau sa scoata "pisica neagra" ori de cate ori sindicatele si profesorii cer mariri salariale (justificate). Ca educatia ar fi o prioritate nationala e o simpla gogoasa. Cu cat mai multi neinstruiti, cu atat mai bine, pentru a creste masele de manipulabili electoral.
s v
raspunde:
16.07.2008, 11:13
Fitilistii...
Comunicat MEdCT
http://www.edu.ro/index.php/pressrel/10019
Prin atacuri vehemente la adresa conducerii ministerului, cotidianul in cauză prezintă doar punctele de vedere ale unui grup de interese politice. Din acest grup fac parte Cătălin Croitoru (membru al Partidului Democrat - Liberal si lider al Federatiei Educatiei Nationale), Stefan Vlaston (din partea ONG ,,EDU CER") si Florina Rogalski (autor de manuale), dar si Gheorghe Rădulescu (Asociatia ,,EDU CER") - foarte activ intr-un alt cotidian - si Mihaela Gună (din partea Federatiei Nationale a Asociatiilor de Părinti). Aceste persoane si-au impărtit teme de atac si denigrare a demnitarilor si a Ministerului Educatiei, dar si a celor 900 de cadre didactice care au participat la elaborarea subiectelor pentru examenul de bacalaureat.
s v
raspunde:
16.07.2008, 11:25
Foloase maxime...
Un principiu capitalist (sanatos?) spune ca oamenii trebuie sa obtina foloase maxime cu eforturi minime. Atunci de ce s-ar "surmena" un profesor gradul I cu vechime, sa-i invete pe elevii fara posibilitati de meditatii, ca doar salariul curge oricum, indiferent ce face sau nu face. Directorul? As, si pt. el functioneaza acelasi principiu. Daca nu face mari prostii, 4 ani salariul ii curge bine mersi. Clauze de performanta in contractul de management? Nici nu sunt, dar si de-ar fi cine sa le verifice?
Prima problema este ca in sistemele de educatie nimeni nu da socoteala pt. nimic.
eruditul
raspunde:
16.07.2008, 17:26
pentru S.V. --- asta trebuie sa invata copiii de 14 ani
E vai de invatamantul romanesc daca a ajuns sa fie criticat de persoane care nu cunosc termeni ca climax, hidroserie, concurenta interspecifica, ecogeneza, xeroserie, eceza, reactie biocenotica.
S.V.-ule daca ai bacalaureat sigur ai copiat sau ai beneficiat de clementa profesorilor.
ps. Cand Bula a fost intrebat care este diferenta intre neuron si neutron a raspuns ca de o litera.
Gauss
raspunde:
16.07.2008, 17:40
Gauss este suparat
Daca S.V. este Stefan Vlaston , l-as intreba cum ramane cu faimoasa curba a lui Gauss realizata pentru 42 de elemente? Pentru o astfel de greseala un student ar fi dat examen in toamna, nu ar fi acces in Ministerul Educatiei.
In mediul liceal exista o vorba " Nu-ti etala incompetenta"
spune:
16.07.2008, 08:52
Cauza si efectu...
Dupa 89 au aparut MANUALELE ALTERNATIVE dupa care efectu MANELELE unde se invata smecheria in clasa I-a....Asa ca ce semeni aia culegi.
spune:
16.07.2008, 09:34
Dar bine ca te dai tu cult , ca daca te i-au la intrebari esti vai de capu tau ce nu suport ipocrizia .. ruptii pamantului
Cetatean
raspunde:
16.07.2008, 09:47
"capul"
Daca spui ceva spune ca sa te inteleaga tot poporul. Cred ca ai o misiune interesanta si anume, deturnarea realitatii.
spune:
16.07.2008, 09:47
Apropo de "a trece ca gisca prin apa " !
Carti multe (facute de te miri cine ) si proaste , materia din ele nu mai spun. Profesori unii din ei mai prosti decit foarte multi dintre elevi si care habar nu au s-a predea , fara personalitate si cite oare hibe mai sint ?
Daca elvii nostri ajung sa invete din manuale despre Mihaela Radulescu sau Esca , la ce ne mai putem astepta ?!
spune:
16.07.2008, 09:50
si totusi ...
... multi(!), foarte multi(!!), prea multi(!!!) dascali incompetenti, indiferenti, semidocti si tupeisti, se simt foarte mandrii in pielea lor. Si asta se intampla deoarece in ultimii 19 ani au si uitat cine (si ce) sunt in realitate, ei existand cu precadere pentru a ameninta mereu si mereu cu iesirea in strada (ca sunt multi, cum au fost si minerii, inaintea lor!), cu inghetarea anului scolar si asteptand mereu multi(!), foarte multi(!!), tot mai multi(!!!) bani, in conditiile in care "produsele muncii lor" sunt de toata jena. In asemenea conditii, altor salariati li se imputa "performantele" ...
spune:
16.07.2008, 10:19
CARE REFORMA IN INVATAMINT?
S-a stricat tot ce a fost bun in invatamintul rom. pina in '89. Reforma este un cuvint necunoscut in invatamint. Pentru munca depusa profesorii au salarii enorme.Vezi si auzi stiri despre prof cu cele mai teribile,,apucaturi''.Prof.care vin beti la scoala, prof.preocupati de sex cu eleve dar si cu elevi, profesori bisnitari,prof. cuprinsi de toate relele pamintului. Astia sa faca educatie? Concluzia : este un dezastru si ce este mai rau ca din urma vin tot niste incompetenti care vor cere salarii ,,decente'' -(bani ptr. carti, ptr. internet, ptr. haine, bonuri de masa, meditatii fara s plateasca impozit etc. etc.
spune:
16.07.2008, 10:23
Manipulari
Simple manipulari..... Iar ziaristii hop si ei sa umple ziarul cu ceva traznet. Nu mai ridicati in slavi scoala de dinainte de '89 unde invatau cu totii ca spartii sa "ocupe un loc la birou"..... Cine vrea sa invete invata si azi, cine nu, nu. N-o sa fim acum un popor de genii.... Ar fi si foarte plictisitor de altfel.
Iar despre profesori, fac si ei ce pot. Ca doar n-o sa le toarne cu palnia.
Citizen 5
raspunde:
16.07.2008, 11:44
Bine zis, omule
De olimpici nu zice nimeni nimic.Mai acu' citeva zile , ziaristii nostrii asteptau la aeroport fata de 11 ani violata si s-au intilnit pe drum cuniste olimpici care veneau cu medaliile de git. Bineinteles ca nimeni nu i-a bagat in seama si toti erau infrigurati s-o vada pe pustoiaca violata. Halal presa ! Rusiiineeeeeeeeeee !