Articol citit de 2587 ori
Mugur Isarescu
Cea mai buna alegere pentru functia de premier in conditiile de azi a societati este Mugur Isarescu.
Puneti-l mai bine pe Voiculescu,ca si asa il pupati in cele mai indesate colturi dorsale.
Nu-i asa Mahetine.
Te dai de gol ca fraierul singur,chiar daca te ascunzi sub numele Aphofis.
Macar sterge-ti comentariul de la articolul ..."jurnalistii"...etc,pana nu observa si altii.
RASPUNS DLUI APHOFIS
Da, intr-adevar dl Mugur Isarescu este printre putinii care nu s-au facut de ras. Mi-ar place ca prim ministru.
Dar apare o problema grava: rolul guvernatorului BNR in viata economica a Romaniei este mai important decat al primului minisru.
Ar fi miscare ca in Atiriul lui Arvinte din istoria lui Anton Pann.
Cu atat mai mult, cu cat, plecand Mugur Isarescu de la Banca, i-ar lua sigur locul fostul ministru de finante al PDSR, al carui nume imi scapa. Finantele tarii vor fi pe mana unui papagal.
Deci, trebuie sa ne gandim la altcineva.
Mi-am adus aminte...
Mi-am adus aminte de numele papagalului: il cheama Florin Georgescu.
N-am dreptate?
romanul
raspunde:
26.07.2008, 23:22
Optez pentru Blaga ca premier
Blaga stie sa conduca si lasa ordine in urma sa.
Traian Basescu
Sa dea inapoi Palatul Cotroceni celui care s-a nascut acolo.
Nici dom Tariceanu nu este rau.
Important este si ca
Important este si ca premierul sa fi trait la bloc.
Cei care au supt la titza Gospodariei de Partid in cartierul primaverii au o intelegere deformata asupra vietii romanului.
realistul
raspunde:
27.07.2008, 04:08
nu
isarescu nu e bun pentru premier pt ca cel mai imortant lucru lipseste..dorinta lui.. apoi este apolitic deci nu stim ce decizii va lua in anumite situatii deci nu cu stima
American Gigolo
raspunde:
27.07.2008, 05:40
Isarescu e mason
Isarescu e membru al Clubului de la Roma, un grup mondial ultraelitist strans legat si de grupul celor 130 zis Bilderberg. In fruntea Clubului de la Roma se afla acum printul El Hassan bin Talal al Jordaniei.
Din acest Club de la Roma fac parte presedinti si ministri din toata lumea, pe lista membrilor fiind chiar si Gorbaciov. Ei se ocupa de dezvoltarea mondiala si de limitarea ei la comanda unor "pretini".
Kanata
raspunde:
27.07.2008, 06:04
Evidenta
Este evident ca nu v-ati saturat de evrei care sa va jefuiasca ! Dupa vizita sa la New York in 1997...la sefii sai adevarati, nimeni nu-l mai clinteste de la sefia BNR. Va mai aduceti aminte cat era 1 $SUA in 1997 ? Circa 10.000 lei. Inca de atunci STIAM ca acestor tovarsi nu le va fi convenabil a "investi" in Romania pana ce 1$SUA nu va ajunge la 20.000 lei. Au facut totul sa ajunga la 31.000 lei/1 $SUA...Si voi le tot dati girul !! Cine a "realizat" 1 / 31.000 ?? ISARERSCU ! Isarescu este evreu, ca majoritatea celor care ne conduc si distrug. "Noi nu ne viondem tara !" tipau in 1990 acefalii...
Premierul Apolitichioaiei
Se pare ca in mitul premierului tehnocrat (vezi Stolojan si Isarescu ca solutii de avarie, pe final de mandate) care salveaza natia de la pieire mai crede inca multa lume.
Ca sa nu intru in detalii "tehnice", tehnocratia este o orientare socio-economica, conform careia societatea poate fi dirijata in exclusivitate pe baza principiilor rationalismului stiintifico-tehnic, ai caror purtatori sunt inginerii si oamenii de stiinta, intelectualitatea tehnico-stiintifica. Mie-mi suna ca dracu'.
Cat despre "apolitism", acesta este descris, "scurtissimo", prin urmatoarele cuvinte: indiferenta fata de viata si activitatea politica. Multi demoni se ascund sub acest apolitism.
Orice dezbatere, in acest moment, privind numele viitorului prim-ministru mi se pare prematura. Fiecare are o optiune politica (chiar si cei care utilizeaza termenul de apolitic) si va vota un partid sau altul. Partidul castigator va da premierul. Asa ca... Ce vreau eu arareori se implineste si pot trai cu asta, mai bine...
(arata tot comentariul)
MUGUR iSARESCU
Asa e,cel mai potrivit este Isarescu pentru ca este apolitic si sa descuracat chiar foarte bine cand a condus guvernul scotand tara din criza.
Bill
raspunde:
26.07.2008, 22:43
No, no
Nici vorba. Isarescu face parte din CUPOLA. De 18 ani sta pe acelasi post. S-ar zice ca e mai tare decit iliescu. Taples spunea la o emisiune tv ca exista cineva in tara asta care ii conduce pe toti politicienii, la care nimeni nu se gindeste. Nu o fi Isarescu? Poate le stie toate conturile mafiotilor si ii manevreaza cum vrea.
spune:
26.07.2008, 20:17
parca mai conteaza
oricum va fi la fel indiferent cine iese.iar ca macovei e incoruptibila si independenta e cel putin comic
spune:
26.07.2008, 20:24
Premierul preferat
Premierul cel mai bun ar fi cineva despre care nu am auzit pina acum in politica, reprezentind un partid care inca nu exista si-n care media de virsta a liderilor sa fie sub 40 de ani. Pina cind asa ceva va fi posibil, diferentele intre grade de coruptie, grupuri mafiote, orientari politice, caracter sau lipsa lui si asa mai departe sint nesemnificative.
zorro
raspunde:
26.07.2008, 22:14
posibili premieri
Singurul partid in care media de varsta a liderilor este sub 40 de ani este PIN -ul. Pe cine preferi pe Gusa sau Lavinia. Sau poate vreun independent ca Oprescu.
functionarul
raspunde:
26.07.2008, 23:10
40 de ani cu o conditie-sa stie ce este o fabrica,o sapa,o paine, ce inseamna finantele....sa aiba si practica
S-a dovedit ca simplii politicieni care nu cunosc nici-o meserie,care nu au profesat deloc nu sunt buni in functii de conducere.Nu stiu sa dea sfaturi,se fac de ras,subalternii ii sfideaza iar institutiile se degradeaza.
ZORRO
raspunde:
27.07.2008, 00:06
Fraiere alege-ti un alt nick de pilda: *** trista!
Adevaratul ZORRO eu sunt. Daca ai idei alege-ti si un nume sub care sa le sumezi.
CAM DEVREME SA NE GANDIM LA PREMIER
Este prematur sa ne gandim de pe acuma la premier.
Totusi, cea mai mare nenorocire ar fi filfizonul Mircea Geoana. De la el se trage decaderea PSD, pe care Iliescu l-a mai redresat. Pus la guvern, de la el se va trage decaderea Romaniei.
Mircea Goana ar fi tocmai potrivit ca prezentator TV, in contrapartida cu Mircea Radu.
Atunci, cine ar fi premierul potrivit?
Eu as aprecia prerstatia dlui Stolojan, daca l-ar lasa inima sa lase din mana gaina care face oua de aur la Bruxelles.
Dl. Blaga nu este indicat, datorita insuccesului de la primarie (dlui Mircea Geoana nici nu-i pasa ca a avut acelasi insucces)
A doua varianta la care ma gandesc foarte serios este Monica Macovei.
Dar, inca o data, este prematur. In orice caz, daca vreti sa va bateti joc de tara, puneti=l pe Geoana.
principesa
raspunde:
26.07.2008, 23:13
Jurnalista a afisat fotografia doar pt 2 persoane ca posibili premieri.Este o manipulare ?
Unde sunt fotografiile celorlaltor persoane analizate in articol ?
spune:
26.07.2008, 20:35
NU ! NU ! Nu !
In nici un caz Tariceanu sau Geoana !
Nu Vacaroiu , sa se lucreze iar "pe stocuri" si sa se reinventeze "blocajul economic" socialist !
Nu A.Nastase ;
Poate Isarescu . Sau altul ca el .
spune:
26.07.2008, 21:01
Un martian ! Noi bogati ai Contrarevolutiei imi produc ****** ii vad !
Un om integru , care plecat pe dincolo si nu a avut de a face cu paranamele imbogatite pe seama poporului de la ContraRevolutie incoace si nu a avut activitate comunista si securista inainte de '89.
Eu m-as propune pe mine!!!
PREMIER PENTRU ROMANIA, AR PUTEA FI...
1. TEODOR STOLOJAN-cel mai indicat
2. VASILE BLAGA -indicat cu plus
3. MONICA MACOVEI -ar fi visul femeilor din toata Europa
Tinand cont de interesul Romaniei, atat pe plan intern, cat si pe plan extern,cred ca d-l Stolojan,ar fi OMUL POTRIVIT, LA LOCUL POTRIVIT. Are experienta, dar si stapaneste foarte bine sectorul finante.
Daca e sa ma refer la "buldog", in persoana d-lui Vasile Blaga, voi spune ca, intr-adevar, acest om,este executantul perfect,fara a-si face din asta reclama. Tipul ardeleanului, care tace si face. Si,FACE.
D-na Monica Macovei, este omul care stie sa respecte o lege,sa o aplice si chiar sa o impuna. Are tarie, este hotarata si stie sa se faca ascultata. Poate acesta a fost si motivul, ptr care a fost inlaturata. TEAMA DE MONICA MACOVEI.
Nu pot garanta,ptr alti candidati, din mai multe motive: NU AU DEMONSTRAT NIMIC, PANA ACUM, DESI AU AVUT OCAZIA.
MUGUR ISARESCU
Consider ca in momentul de azi este nevoie de un premier competent si apolitic cu viziune sociala.
Eu cred ca cel mai competent in aceasta functe poate fii Mugur Isarescu (guvernatorul BNR).
DEJA VU
Vezi raspunsul dat dlui ALPHOVIS
enache
raspunde:
26.07.2008, 23:12
de unde ?
De unde l-ai scos pe traseistul Stolojan care a trecut de la puparea lui Iliescu (i-a facut propaganda electorala)la PNL si apoi la PD (L)cre la nominalizarea ca presedinte a dat bir cu fugitii?? Poate se imbolnaveste si acum daca basescu nu mai este ales presedinte ca sa-i lase locul la guvernare ! bE un jeg...
titi
raspunde:
26.07.2008, 21:30
cine?
amice scuza-ma dar esti ***.
Esti ori ne.bun ori pros.t ori tampi.t.
E pur si simplu fan Steaua,nu lingator in bucineli ca tine.
Salariu mimim 1000 ron
De ce este fantezista ideea salariului minim de 1000 de ron ?
Si pensiile marite au fost fanteziste dar sau facut.
Conform unui raport intern M.E.F.P. arata ca in anul 2012 salariul mimim va fii de 1000 de ron deci teoretic in guvernarea PSD+PC-UDMR-PNL.
Chiar se paoate !
In 2001 toti considerau construierea a 400 de sali de sport drept fantaziste dar sau construit.
Pana in 2013 se pot construii 1000 de km de autostrada cu fondurii europene.
Cele 8 stadioane sunt deja planuite de FRF pentru ca se doreste ca campionatul mondial de fotbal sa se desfasoare in romania in 2012 sau 2013.
AI UITAT SA-TI SCHIMBI NICK-UL IN ...aphopis ....
SI TI-AI BRASPUNS IARASI SINGUR.
kancy
raspunde:
26.07.2008, 22:01
Ion Iliescu?
?
tata
raspunde:
26.07.2008, 22:13
draga ,stai fff prost la capitolul gramatica.
nu am rabdare sa corectez comentariile.
kancy
raspunde:
27.07.2008, 12:45
esti la norma?
usurel, usurel, mai bine un comentariu bun decat 1000 proaste.
Cristi P.
raspunde:
26.07.2008, 21:45
Da, sau Gheorghe Falca,
primarul Aradului, ca sunt unul mai corupt ca altul. Sau simirad al Iasului, alta "personalitate"! Serios vorbind si tinand cont de "palmaresul" local, imaginea in Germania si spiritul gospodaresc, probabil ca primarul Sibiului ar fi o alegere buna. Dar e sas, nu roman si unii ar putea obiecta ca ne vindem tara...
Moldovan
raspunde:
26.07.2008, 22:58
Cristi !
Propune matale pe cine crezi de cuciinta nu interveni in potiunea mea.Hai incearca.
NEUROLOGUL
raspunde:
26.07.2008, 22:06
DACA NU TE SUPERI.....
CU CE JUDECI ??!!
realistul
raspunde:
27.07.2008, 04:00
nu nu ma supar
eu nu sant nici bucuros nici suparat de aceea cred ca judec destul de corect...toti oamenii judeca cu creierul...ca si d-ta de altfel dar acolo la noi acasa nu prea se fac analizele cu destul realism. cu stima
judecand la rece?
cred ca ti-a inghetat creierul!
tot io
raspunde:
27.07.2008, 03:49
te rog
argumenteaza
spune:
26.07.2008, 21:58
Noul premier?
Grigore Cristea. Este fara indoiala cel mai bun. Este un tip total necunoscut. N-a auzit nimeni de el. Nici macar nu stiu daca exista. Dar este cu siguranta mai bun decat toti astia vehiculati pe aici. Iar aia doi din poza, Doamne fereste, mai bine-i puneati acolo pe Stan si Bran.
spune:
26.07.2008, 22:03
CUM CINE ? CUM CINE ? CUM CINE ?
TOVARASUL ILIESCUUUUUUUUU !!! TOVARASUL ILIESCUUUUU !!