Parlamentari infractori

   

Parlamentari infractori
Promisiunea electorala fara acoperire sa fie considerata infractiune, este propunerea legisativa facuta, fara consultarea partidului, de deputatul PD-L, Mircea Giurgiu.

"Cine promite marea cu sarea in campanie electorala si nu se tine de cuvant ar trebui sa fie tratat ca infractor. Cei care sunt dovediti ca mint in campania electorala, adica fac in asa fel incat sa fie votati in urma unei minciuni, care se dovedeste ca nu este reala, sa sufere condamnare sau sa fie amendati si sa nu mai aiba dreptul sa candideze", a declarat deputatul PD-L Mircea Giurgiu.

Propunerea poate avea, desigur, doza ei de populism si demagogie, dar este insolita si foarte interesanta, o provocare, cu efect previzibil, pentru onestitatea parlamentarilor.

Asa cum suna propunerea, infractor ar deveni doar politicianul care in momentul lansarii promisiunii stie exact ca ea reprezinta o minciuna, ba chiar mizeza pe minciuna pentru a fi ales. Cu alte cuvinte vorbim despre o fapta pedepsita numai daca este savarsita cu intentie, nu din culpa. Ca urmare, politicenii care promit irealizabilul ar fi una din doua: ori infractori, ori tampiti.

Nu gasesc nimic in neregula intr-o asemenea reglementare. Adica, pedepsim reclama mincinoasa, care are ca efect doar niste bani pierduti, insa nu pedepsim minciuna care greveaza soarta tarii. O astfel de prevedere nu exista, e drept, in alte tari UE, dar niciunde in Europa miniciuna electorala nu este atat de raspandita si atat de grava, ajungand practic sa fraudeze grav, din punct de vedere moral, alegerile.

In acelasi timp insa, sunt ferm convinsa ca acest proiect nu are absolut nicio sansa sa devina lege.

Prima reactie negativa a venit chiar de la partidul lui Mircea Giurgiu. Deputatul PD-L, Mircea Toader, a apreciat ca pe colegul sau l-a batut soarele in cap. Niciun patid nu a salutat propunerea. Absolut logic, nu?

Daca privim actualul parlament prin prisma promisiunilor de la ultimele alegeri, Parlamentul este alcatuit 100% din infractori sau idioti.

In campanie, criza era o realitate, iar impactul asupra Romaniei devenise iminent, un lucru depsre care vorbeau nu numai jurnalistii cei panicarzi, ci si guvernatorul BNR. Si sa fi fost mult mai putin violent decat s-a dovedit, impactul inevitabil nu permitea cresteri salariale de tipul celor promise profesorilor, caramida de euro data tuturor repatriatilor sau scaderi spectaculaose de impozite. A fost o licitatie dementa de promisiuni electorale fara acoperire, pe care nu le pot emite decat mincinosii sau idiotii.

Cum nicio lege nu retroactiveaza, actualii alesi n-ar avea de ce sa se teama asa ca de ce n-ar vota reglementarea ca pe o asumare indirecta a responsabilitatii si o garantie ca asa un derapaj nu va mai fi posibil?

Tocmai pentru ca ei pregatesc in continuare astfel de derapaje. Tocmai pentru ca niciun partid nu intentioneaza sa renunte la miniciuni si sa adopte un model responsabil de politica. Abia asteapta sa se mai domoleasca actuala criza pentru a varsa din nou sacul cu promisiuni ametitoare precum margelutele stralucitoare de sticla, pe care electoratul sa le cumpere drept diamante. Si atunci cum sa nu ti se para o astfel de propunere ideea unui om batut de soare in cap?

Votul, daca proiectul va ajunge vreodata intr-o faza atat de avansata si nu va fi ingropat, din start, departe de orice ordine de zi, va dovedi ca in Romania actuala nu exista partide si parlamentari care sa doreasca o politica responsabila, profesionista si cat de cat onesta. Minciuna ramane la putere.
Luni, 31 August 2009, ora 13:18
Sursa: Ziare.com
Autor: Ioana Ene

Articol citit de 2233 ori

Vezi toate cele 41 comentarii
 
Rank user: x5

31.08.2009, 15:55

Pozitie rezervata

Dupa cate imi aduc aminte,

cei care au promis ca vor marii salariile profesorilor daca ajung la guvernare si nu s-au tinut de cuvant au fost domnii Boc si Basescu. Ce sa cred dle Mircea Giurgiu? S-ar putea sa gandim amandoi la fel.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
8 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
7 voturi

 
Rank user: x5

31.08.2009, 07:22

Pozitie rezervata

Penitenciare.

Trebuie construite mai multe penitenciare noi care sa dispuna de toate conditiile.In unul din ele va functiona, pe principii democratice desigur, un alt parlament.Ce te faci daca mint si acolo?
Trebuie sa se organizeze din nou alegeri pentru a desemna un alt parlament format din alesi care nu mint.Oare exista un astfel de parlamentar in RRomania?Oare in RRomania exista un om in conducerea statului care nu minte?
Oare daca nu mint mai sunt alesi?
Felicitari pentru PDL care va initia pachetul de legi aferent.

Pro / Contra
4,4
De acord
32 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
34 voturi

 
Rank user: x2

31.08.2009, 06:57

Patetic

In logica pedelistului respectiv cei care l-au votat pe promitac ar fi complici la infractiunea "promis marea cu sarea". Demagogia e parte din pesiajul politic, se vindeca prin cultura civica si eventual prin posibilitatea retragerii mandatului de catre votantii circumscriptiei.

Pro / Contra
3,8
De acord
39 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
40 voturi

 

Pe ei

    raspunde:

31.08.2009, 07:30

Corect, dar ar trebui sa faca si inchisoarea ! De exemplu pentru presedinte si ptr. prim-ministrul!

Prin referendum ! Asta am propus de acum 4 ani !!

Pro / Contra
4,1
De acord
34 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
34 voturi

Rank user: x3

31.08.2009, 07:59

parlamentarii sunt infractori si ei stiu asta...vezi Bombonel, Ilici, hrebe, Patriciu, Berceanu, Vodcaroiu, Calinescu, Voiculescu, Crinu, Orban, etc...

ar fi trebuit ca toti sa infunde puscaria...ceea ce se spune acum e doar demagogie...sau e pt ca vin alegerile???

Pro / Contra
1,9
Impotriva
41 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
43 voturi

STUDENTUL PRAPADIT

    raspunde:

31.08.2009, 08:27

Cineva spunea , cu ceva timp in urma ca

In ultimii 20 de ani , marea noastra majoritate am saracit , pe cand ei - in totalitatea lor - s-au imbogatit ...Chiar este nevoie , pentru a-i sanctiona , de o lege a gogosilor electorale ? Ca sa-i tragem la raspundere , este nevoie de vointa institutiilor statului - cele care au competenta si putere de decizie in averi ilicite , licitatii frauduloase , impertinenta ministeriala si nesimtire parlamentara ...In ce priveste gogosile parlamentare , instanta suprema suntem noi , dar , din pacate , la noi prostia nu doare , iar la ei , nesimtirea nici atit ...Ca sa alegem altceva , trebuie sa avem alt gen de candidati , dar cine sa reformeze clasa politica ? Cine sa impuna niste standarde morale pentru a fi eligibil pe lista unui partid , caci acolo , la ora actuala , este impus un singur criteriu - care da malaiul cel mai mult ( ori printr-un noroc , esti beizadea de sef de ginta ) ...Competenta , demnitate , onoare ? VAX ALBINA !!!!!!!!!! Vedeti care sunt liderii de partid ( reali ,... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4,6
Total de acord
20 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
20 voturi

Gogu Turnatorul

    raspunde:

31.08.2009, 09:01

Nastratin(anti Hogea?)

Te rog da si niste exemple de la PDL.Niciodata nu dai si de la PDL.Sau ei sunt sfinti?Sau esti platit de ei?

Pro / Contra
3,8
De acord
11 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
12 voturi

Rank user: x5

31.08.2009, 09:33

EI SI NUMAI EI

* Daca legea s-ar supune unui referendum national, ar iesi votata pentru cu 95 %.
* Daca s+ar supune votului palamentului, ar iesi contra cu 5 %.
* Se pune, logic, intrebarea: ne reprezinta pe noi parlamentarii alesi, chiar cu vot uninominal?
* Iar, daca nu ne reprezinta pe noi, atunci pe cine reprezinta ei?
RASPUNS: se repretinta numai pe ei insisi si numai interesele lor.

Pro / Contra
4,3
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
19 voturi

Pacala

    raspunde:

31.08.2009, 10:12

Nastratine

Bati apa in piua ca sa vorbesti

Patricu, Iliescu, Calinescu, Vacaroiu nu sunt parlamentari.

Vorbesti sa te afli in treaba.

Tu simti nevoia sa fii in permanenta penibil?

Pro / Contra
3,7
De acord
7 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
6 voturi

Rank user: x5

31.08.2009, 14:45

Mult mai bine!

Mult mai corect ar trebui sa judecam NOI INAINTE DE A LE ACORDA INCREDEREA SI VOTUL NOSTRU!
Cu referendumul national sunt de acord in masura in care el SE VA APLICA:asta este adevarata problema!
In acest referendum sa fie stipulat si CONFISCAREA AVERILOR demnitarilor corupti,tradatori de neam si tara,MINCINOSI!

Pro / Contra
4,8
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

Rank user: x5

31.08.2009, 14:57

@Gogu Turnatorul...

Nu-i iau apararea lui Nastratin, insa mie imi sare in ochi numele Berceanu, care ultima data cand am auzit de el era ministrul Transporturilor si membru de va(r)za al PDL...

Pro / Contra
3,8
De acord
4 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
4 voturi

Rank user: x5

31.08.2009, 15:15

Am spus mereu...

IN fiecare partid exista si oameni cu bun simt. Exista si oameni capabili sa spuna ceva cu cap.
Nenea asta, Mircea Giurgiu, clujean ca si Boc - desi sincer nu stiu prea multe despre el - a da o dovada in acest sens.
Ideea ca gogosile electorale ar trebui sanctionate, macar la fel ca si gogosile comerciale, este salutara.
Insa - CINE s-o aprobe?
Asta este realitatea, si, din pacate, asta ne paste in continuare. Iar orice incercare a cuiva de a schimba ceva pica in derizoriu...

Pro / Contra
3,7
De acord
3 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

Moldoveanu

    raspunde:

31.08.2009, 19:27

Ideea este veche,dar nu va fi niciodata aplicata !

A fi politician,inseamna in primul rind sa fii un MINCINOS PATENTAT. Niciodata cel ce promite si nu se tine de cuvint nu va fi condamnat LEGAL.
Ar fi buna ideea daca s-ar vota o lege adecvata ,capabila sa judece astfel de fapte.Asortata de pedepse cu inchisoarea ,netinind seama de pozitia politicianului ( fie el Prim Ministru s-au Presedinte )..... dar sa nu visam cu ochii deschisi !

Ideea este mareata dar neaplicabila in orice tara de pe glob. De ce ? Pur si simplu pentru ca poporul este ignorat copios de catre cei ce ajung la putere.Cind un Ceausescu ne considera "VIERMI"democratii lui peste faceau bulbuci prin tarile lor,promitind sarea cu marea,iar plebea se lasa siluita intr-o veselie. Astazi in Rominia ,se minte mai rau decit la usa cortului si nimeni nu este tras la raspundere. Daca o astfel de lege va fi aprobata in lume,atunci Rominia va fi ultima care va accepta ! Pacat ! dar este perfect adevarat !

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

TĂRICEANU

    raspunde:

31.08.2009, 08:57

Demagogi~demagogus erectus~bășescu-damigeană,bok,geoană,pogea,udrea,ridzi,anastase,videanu,..............absolut toți portocaliii și nu numai,sunt demagogi și mai ales HOȚI!

Demagogie=inșelare a opiniei publice prin promisiuni mincinoase,discursuri bombastice etc.,practicată de cineva pentru a-și crea popularitate;purtare de demagog.E nevoie de binoclu?QED:

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
30 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
31 voturi

TĂRICEANU

    raspunde:

31.08.2009, 09:10

Ce-i bă,HOȚI PORTOCALII,vă supără adevărul?HOȚII STRIGĂ HOȚII! Ahă-ăhă!

Numai minusuri!?QED!

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
16 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
17 voturi

SterLING SI CISTIG

    raspunde:

31.08.2009, 09:27

PROMISIUNI - PROMISIUNI ???!!!Ce au promis si ce au facut P.N.L.P.S.D., cu exceptia faptului ca au furat in doi ani 50 de miliarde de euro

Ruptura s-a produs cind grecoteiul si armeanul vroiau si mai mult, decit a fost intelegerea. Pe de alta parte Troaca si Fenechiu aveau o intelegere tiganeasca cu Vanghelie, asa ca intre ei, iar Hrebenciuc mai avea putin si devenea parte a familiei lui Olteanu -Vass, asa de des se vedeau sa puna ciordeala la cale, iar liberalii erau atit de ahtiati dupa bani, incit au acceptat sa stea la guvernare si sa le iasa partea lor, cu ajutorul neprecupetit a lui Geoana et comp. Iar in avans au furat si zece ani din viitorul Romaniei, prin afacerea Sterling, in valoare de cel putin 200 de miliarde de euro. D-aia au bagat astia impozitul forfetar, d-aia nu sint bani, ca au furat liberalii la greu si in avans. daca nu furau liberalii astia toti banii, Romania ar fi trecut mai usor criza si nici nu ar fi avut nevoie de bani de la FMI si UE. In rest va urez sa aveti o viata buna si fericita invers proportionala cu minciunile si hotiile liberale.

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
15 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
16 voturi

Rank user: x5

31.08.2009, 14:43

Inchisoare?NUUUUUUUUU

De ce la inchisoare?Ca sa le platim tot NOI luxul de acolo si statutul lor de PRIVILEGIAT????
CONFISCAT TOATA AVEREA dobandita prin furt!
E solutia cea mai buna !

Pro / Contra
4,8
Total de acord
6 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

Paul12

    raspunde:

31.08.2009, 09:58

PD-List idealist

Ar intra toti politicienii la parnaie in frunte cu "Sa traiti bine", iar cel care a propus legea ar purta la puscarie tzucalu lui Zeus.

Pro / Contra
4,3
De acord
18 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
17 voturi

Cronos

Rank user: x3

31.08.2009, 11:57

Ei sunt infractori de drept comun!!! Justitia a distrus Ro.

Promisiunile electorale sunt abateri minuscule fata de afacerile pe care le invirt.

La citi parlamentari cinstiti sunt in parlament(nu vorbesc de cei onesti), acesti si-aputea desfasura activitatea int-un apartament cu 2 camere!!!

INSA PTR CA EI STIU CA POT FURA NUMAI CU ACORDUL JUSTITIEI, ATUNCI LE-AU DAT VINZATORILOR DE DREPTATE LEGI SI SALARII SA-I MULTUMEASCA.

Cind justitia va respecta legile, atunci si CALITATEA PARLAMENTULUI va fi alta!!

Pina atunci..... latram la luna si ei fura ca-n codru!!!!!

Pro / Contra
5
Total de acord
6 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
8 voturi

glumeste

spune:

31.08.2009, 07:23

M. GIURGIU !...dar asta cine mai e?

Daca in ziua de azi exista o asemenea lege, ramaneam fara politicieni si fara partidele politice!
Cine o sa vegheze, cine o sa se sesizeze si cand o sa se constate ca aceste promisiuni nu au fost repectate?
Daca se face o astfel de lege sa vezi atunci cum o sa se vaneze unul pe altul, cum o sa-si urmareasca adversarii politici in campanii si pe urma ce acuzatii si ce scandaluri o sa avem in Parlament!
Si asa nu prea se omoara ei cu treburile pentru care sant acolo si pentru care sant platiti din banii nostrii!
Hai ca incep unii sa bata campii!
Ca suntem mereu mintiti in campaniile electorale este adevarat dar nu cred ca aceasta se poate rezolva prin aceasta initiativa.

Pro / Contra
4,6
Total de acord
29 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
33 voturi

 

Paul12

    raspunde:

31.08.2009, 10:09

Paul12

Mai portocalii nu mai spumegati. De-a lungul timpului capusele PD-L au furat banii din infrastructura.
Asa ca lasati-o mai molae ca ati devenit penibili. E culmea ca partidul condus de Udrea-Cocos sa-i faca pe alti penali.
Nu ar fi mai bine sa se uite portocalii la promisunile facute de ei?
Pana la urma sanctiunea unui politician pentru promisuni o va face electoratul.
Asa se intampla intr-un sta DEMOCRAT.
Daca vrem tribunale ale p[oprului si circ in Romania il putem face. Cine poate spune daca un parlamentar a facut sau nu ce a promis in campanie in circumscriptia sa?
Alegatorii.

Asa ca pot pune pariu ca nici macar PD-L nu va sustine o astfel de lege.
Primul judecat ar fi actualulk presedinte, care a promis eradicarea coruptiei si ca sub presedentia lui romasnii vor trai mai bine.
A avut la dispozitie cel putin 2 ani si 7 luni un guvern in care a avut toate parghiile - procuratura, ministerul de interne, servciile secrete?
A avut.
ASre acum un guvern in care 50% ii... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
5 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
6 voturi

GIGI2

spune:

31.08.2009, 07:24

HA-HA-HA!

Mutam Parlamentul la puscarie!!!!

Pro / Contra
4,8
Total de acord
26 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
32 voturi

 
Rank user: x5

31.08.2009, 07:29

Ioana Ene,

Cu adevarat demagogica declaratia lui Mircea Giurgiu si indubitabil pragmatica replica lui Mircea Toader.
Minciuna politica a devenit in Romania o a doua natura a demnitarului. Si-i pacat sa o inlaturi dupa ce s-a consumat atat energie si talent actoricesc pentru a o plasa pe piata.

Spui ca, printr-un exercitiu logic, parlamentartii nostri ar fi ori infractori, ori i-di-oti (silabesesc impotriva cenzurii la comentatori). Mai exista insa o varianta: cei carora nu le pasa, tac, voteaza la comanda si-si platesc incompetenta cu o fractie din venitul de parlamentar pentru a umple vistieria partidului.

Despre astia nu a scris presa niciodata.

Pro / Contra
4,8
Total de acord
24 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
25 voturi

 
Casa de toleranta

spune:

31.08.2009, 07:31

Iubite Harold,

Nu-i poti face complici pe alegatori. Acestia (sau cea mai mare parte dintre ei, mai ales cei mai putin rodati in ale politicii si c.u.r.v.a.s.a.r.i.a ei)sunt de buna credinta si realmente isi pun speranta in promisiunile candidatului. Si acest lucru se intampla nu numai in Romania ci pe intregul mapamond.Problema nu poate fi rezolvata. Chiar daca la urmatoarele alegeri candidatul nu va mai primi incredera cetatenilor, va apare un alt candidat la fel de mincinos. Si asa istoria se repeta, politica tragandu-si seva din cea mai veche meserie din lume:prostitutia.

Pro / Contra
4,8
Total de acord
23 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
23 voturi

 

Harold

Rank user: x2

31.08.2009, 13:58

Asa e

Din pacate. Distinctia sociala e ambitia suprema a demagogului, de aia va fi mereu prezent, indiferent de cum se numeste el sau sub faldurile carui steag ideologic lupta.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

bokulet

spune:

31.08.2009, 07:33

la cate stele ne-au promis astia...

am vazut stele verzi!...pe cand o lege care sa-i oblige pe parlamentari ca la sfarsit de mandat sa fie mai saraci cu 1/3 din avere?...cam asa si cu initiativa asta a lui giurgiu m.!...e penibil!...

Pro / Contra
4,8
Total de acord
22 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
23 voturi

 
Rank user: x5

31.08.2009, 07:57

Codul penal e cheia.

Daca Codul penal nu incrimineaza minciuna, nici promisiunile fara acoperire nu pot fi pedepsite, fie ele electorale sau nu. Pentru ca o promisiune neonorata e tot o minciuna. E greu de dovedit, caci "promitacul" n-o va mai recunoaste, sau o va reinterpreta. Si cum "verba volant", te bazezi pe martori, care la randul lor pot fi mincinosi etc. E clar ca nu se va ajunge nicaieri, din lipsa de probe, eventual mai ingrasam justitia si avocatii.

Pro / Contra
3,8
De acord
32 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
30 voturi

 

Sneezy

Rank user: x5

31.08.2009, 09:33

@ Ambigua

Nu codul penal e cheia, pentru ca intr-o atare situatie ar ramane extrem de putini in afara puscariilor.
Minciuna are variate forme de manifestare si de impact, si tot atatea valori ale consecintelor.
Minciuna nu o infrange decat realitatea cotidiana si nu o poate dezavua decat cel onest cu sine si cu ceilalti.
Condamnarea minciunii politice intra in domeniul moralei si nu al penalului.
Doar votul exprimat rational si aparitia unei noi generatii politice pot da oarecare sperante. Cu conditia sa fim constienti ca este un proces de durata si o parte dintre noi n-o sa traim momentul. Asa ca ne multumim cu palidele semne ce se itesc pe ici pe colo. Ar fi pacat sa nu le apreciem.

Pro / Contra
3,9
De acord
15 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
16 voturi

Rank user: x5

31.08.2009, 09:50

Stiu ca nu Codul penal e cheia.

Afirmatia am facut-o-n zeflemea. N-am auzit pe nimeni condamnat pentru minciuna, in ultimii ani. A ajuns un fapt banal, ba chiar de bon-ton as zice, astfel incat multi din cei care nu mint sunt luati de fraieri. Ba as merge pana acolo incat as afirma ca esti considerat destept, doar daca stii sa minti. Cu cat mai tare, cu atat mai bine, dar nu foarte tare, sa nu ajunga minciuna gogonata.
In rest, ai dreptate. Codul moral e cheia, dar asta... inca nu s-a scris. Nu ma refer aici la Decalogul din Evanghelie.
Salutari virtuale

Pro / Contra
4,8
Total de acord
9 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
10 voturi

Apostolul

    raspunde:

31.08.2009, 16:35

Si ce facem pană atunci

Peste noi au trecut 20ani, au mai trecut alții.
Dacă așteptăm noua clasă politică(sunt de acord )să
sancționăm acum minciuna ca pe viitor să se știe ca
bunul simț nu inseamnă și prostie.
Dar nu facem decat(cred)să visăm cu ocii deschiși .
Cați din romani sunt de acord să mai aștepte.Gandiți-vă
la părinții și bunicii noștrii nu merită mai mult?
Toată munca lor a intrat in buzunarul ......

Pro / Contra
4,8
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
4 voturi

S-o luam metodic...

spune:

31.08.2009, 08:37

Nu minciunile din campanie ne omoara,

Problema nr. 1 a Romaniei este alta. Invadarea tarii de bandele mafiote. Sau mai bine zis, infiintarea acestor bande de asasini la tot pasul, cateva in fiecare judet.
Am devenit campioni mondiali la numarul de asasini pe cap de locuitor.
Cine le-a infiintat, si de ce? Cui folosesc ele?
De ce, si in fruntea compartimentelor politiei pentru combaterea bandelor mafiote, au fost pusi alti mafioti?
Cate zeci de mii de romani au fost asasinati dupa 90, de aceste bande? Nu este vorba numai de oameni impuscati sau injunghiati. Si mai multi sunt cei omorati prin simularea unor accidente sau a unor boli ca infarctul sau cancerul.
Nu se poate ca un sef de stat responsabil, sa asiste pasiv la acest genocid.
Ce va scrie istoria despre Basescu?
Ca a tolerat si incurajat cele peste 100 bande de asasini care au terorizat populatia tarii? Poate ca nici nu-i pasa...

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
17 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
18 voturi

 

TĂRICEANU

    raspunde:

31.08.2009, 09:06

Mai rău!

Tot ce este rău in Romania se asociază cu portocaliul!Să incepem cu:bășescu-damigeană,udrea,pogea,videanu,..
..bok,DON COSTEL!Aproape tăți sunt parlamentari!Huuuuoo!

Pro / Contra
3,5
De acord
8 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
12 voturi

SterLING SI CISTIG

    raspunde:

31.08.2009, 09:31

PROMISIUNI - PROMISIUNI ???!!!Ce au promis si ce au facut P.N.L.P.S.D., cu exceptia faptului ca au furat in doi ani 50 de miliarde de euro

Ruptura s-a produs cind grecoteiul si armeanul vroiau si mai mult, decit a fost intelegerea. Pe de alta parte Troaca si Fenechiu aveau o intelegere tiganeasca cu Vanghelie, asa ca intre ei, iar Hrebenciuc mai avea putin si devenea parte a familiei lui Olteanu -Vass, asa de des se vedeau sa puna ciordeala la cale, iar liberalii erau atit de ahtiati dupa bani, incit au acceptat sa stea la guvernare si sa le iasa partea lor, cu ajutorul neprecupetit a lui Geoana et comp. Iar in avans au furat si zece ani din viitorul Romaniei, prin afacerea Sterling, in valoare de cel putin 200 de miliarde de euro. D-aia au bagat astia impozitul forfetar, d-aia nu sint bani, ca au furat liberalii la greu si in avans. daca nu furau liberalii astia toti banii, Romania ar fi trecut mai usor criza si nici nu ar fi avut nevoie de bani de la FMI si UE. In rest va urez sa aveti o viata buna si fericita invers proportionala cu minciunile si hotiile liberale.

Pro / Contra
2,4
Impotriva
13 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
12 voturi

TĂRICEANU

    raspunde:

31.08.2009, 09:48

@SterLingăule,pentru tine MINCIUNA este prima ta natură!

TOȚI,dar absolut toți portocaliii sunt HOȚI,mincinoși,demagogi,infractori,incapabili,iresponsabili,........!
Iar tu ești un VAX fără albină!

Pro / Contra
2,3
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
7 voturi

SterLING SI CISTIG

    raspunde:

31.08.2009, 10:23

CIND DUDUIA ECONOMIA, EU VINDEAM ROMANIA- TARICEANU DIXIT IN SINEA LUI.

O sa ajungeti sa faceti guverne in Cismigiu, PENALISTILOR, guverne din umbra, la umbra castanilor. Se rasucesc Bratienii in mormint, Dumnezeu sa ii odihneasca in pace, cind vad labele hulpave a hienelor din Partidul Liberal din Romania de astazi.

Pro / Contra
2,3
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
7 voturi

Rank user: x5

31.08.2009, 09:32

PROPUNERE FARA SANSE

* Daca legea s-ar supune unui referendum national, ar iesi votata pentru cu 95 %.
* Daca s+ar supune votului palamentului, ar iesi contra cu 5 %.
* Se pune, logic, intrebarea: ne reprezinta pe noi parlamentarii alesi, chiar cu vot uninominal?
* Iar, daca nu ne reprezinta pe noi, atunci pe cine reprezinta ei?
RASPUNS: se repretinta numai pe ei insisi si numai interesele lor.

Pro / Contra
4,6
Total de acord
14 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
15 voturi

 
un roman obisnuit

spune:

31.08.2009, 09:51

UNDE ESTI TU TEPES DOAMNE ....

Ca punand mana pe ei
Sa-i imparti in doua cete
In smintiti si in misei

Pro / Contra
4,8
Total de acord
12 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
12 voturi

 
hiris 07

spune:

31.08.2009, 11:59

Eveniment | Politica | Europarlamentare 2009 | Dezvaluiri | Social | International | Diaspora | Cultura | Educatie | Media | Barfa | Opinii | Campanii Newsletter RSS Parlamentari infractori Luni, 31 August 2009, ora 06:40 Par

o propunere f f buna!!macar mai sunt si parlamentari cu bun simt,dar cred ca ceilalti vor vota impotriva unei asemenea legi,ca doar ei sunt majoritari.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
3 voturi

 
Rank user: x5

31.08.2009, 14:41

Mai corect

Mult mai corect ar trebui sa judecam NOI INAINTE DE A LE ACORDA INCREDEREA SI VOTUL NOSTRU!
Cu referendumul national sunt de acord in masura in care el SE VA APLICA:asta este adevarata problema!
In acest referendum sa fie stipulat si CONFISCAREA AVERILOR demnitarilor corupti,tradatori de neam si tara,MINCINOSI!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
Neprihanitul

spune:

31.08.2009, 15:33

Inca o propunere batuta in cap de soarele infractorilor electorali...

Sunt intru totul de acord cu propunerea deputatului Mircea Giurgiu.Cei care promit ceea ce stiu bine ca nu pot implini, sa fie deferiti justitiei si pedepsisti pentru promisiuni mincinoase...ca orice infractor.
Cu riscul de-a suporta si eu, in cap, soarele infractorilor demnitari, propun ca incalcarea juramantului decredinta la instalarea demnitarilor in functie, sa fie special pedepsita de legea penala. Prin aceasta masura demnitarii s-ar gandi de zece ori inainte de-a jura ca respecta Constitutia si legile tarii. In prezent, se stie, juramantul este o penibila si inutila formalitate.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 41 comentarii