Baronii sindicali

   

Baronii sindicali
Mare fierbere in randul sindicatelor! Esalonul doi se agita, a preluat, de facto, fraiele si ii acuza pe cei de deasupra ca ar fi tradat sau ar fi fost fraieriti de guvernanti la negocierea legii salarizarii bugetarilor.

La cat de prost este proiectul viitoarei reglementari, s-ar putea sa aiba si dreptate. Atat doar ca, dupa toate probabilitatile, nu pornirile sindicale si fidelitatea fata de bugetari ii mana in lupta pe lupii mai tineri, ci lupta pentru putere in interiorul mamutilor sindicali.

De fapt, daca ne uitam in urma, din anii'90 incoace, miscarea sindicala din Romania a fost o gluma proasta pentru sidicalisti si o afacere excelenta pentru lideri. La varful confederatiilor sindicale vedem de atunci aceleasi figuri, eternizate. Doar guvernatorul BNR le mai depaseste longevitatea in functie.

Imensa majoritate a liderilor sindicali, adevarati baroni si ei, sunt foarte bogati, prosperi oameni de afaceri prin intermediari, conduc doar masini de lux si au proprietati care ii umplu de invidie pe multi dintre politicieni.

Singurii care au plecat din functii au fost cei care au facut pasul, bine negociat, catre politica, de exemplu Miron Mitrea, Marian Sarbu, Victor Ciorbea si, cel mai recent, Adrian Croitoru. S-au dus acolo ca sa promoveze, nu-i asa, si mai bine interesul sindicalistilor. Ii vedem tot mai prosperi, atasati exclusiv propriului interes. Fostii sindicalisti, ajunsi ministri, parlamentari sau mai stiu eu ce, nu dau doi bani pe fostii tovarasi. Cum nu dadeau nici in perioada in care ii conduceau.

Si in acest timp care a fost bilantul miscarii sindicale din Romania? Nu-mi amintesc de vreo mare victorie, legitma si reala, a acesteia. Spun legitima si reala pentru ca blocarea reformelor si concesii populiste ale politicienilor, recompensate la vot, nu sunt victorii ale sindicalistilor, ci, pe termen lung, impotriva lor.

In schimb, va pot da zeci de exemple de implicare a sindicatelor in lupta politica, fatis sau pe la spate, in schimbul unor avantaje strict ale liderilor. Principalul partener, dar nu singurul, a fost si este PSD. Chiar si acum, legea salarizarii a fost negociata de liderii sindicali cu fostul lor tovaras, Marian Sarbu.

Jocurile politice si de putere in care au fost intotdeauna implicati reprezinta motivul pentru care mesajul liderilor sidicali l-a concurat in populism pe cel al politicienilor. Si tot din acest motiv liderii sindicali au fost prin excelenta antireformisti, chiar si atunci cand era evident ca, fara reforma, sindicalistii o vor duce cu mult mai rau.

Cu acest mesaj populist, antireformist si aberant incearca si acum esalonul doi sindical sa-si construiasca accederea la varf. Ierarhizarea din legea constestata e proasta, iar faptul ca ea se refera la o masa bugetara nereformata e o imbecilitate, dar solicitarea de majorare a salariilor in acest moment nu e cu nimic mai inteligenta. Iar faptul ca avem bugetari prea multi care nu pot fi mai bine platiti, este in mare masura din vina antireformismului sindical.

Dar liderii sindicali nici nu-si doresc, in mod real, decat o masa de oameni saraci si nemultumiti care sa vada in ei ultima speranta de a mai primi un leu in plus si de a mentine un status quo pagubos. Aceasta este sursa puterii lor si sunt la fel de vinovati ca politicienii pentru stagnarea Romaniei si tradarea intereselor nationale. In fond, nu e nicio diferenta intre baronii sindicali si cei ai politicii.
Sambata, 12 Septembrie 2009, ora 12:34
Sursa: Ziare.com
Autor: Constantin Racaru

Articol citit de 1703 ori

Vezi toate cele 39 comentarii
 
Rank user: x2

12.09.2009, 14:11

Pozitie rezervata

mult adevar in acest articol

asa este, miscarea sindicala este foarte profitabila afacere pentru cei din varf, de fapt exista o falie intre membri simpli conducere. liderii nu sunt capabili sa mobilizeze membrii pentru ca acestia din urma isi dau seama ca sunt o masa de manevra a baronilor ce chipurile-i reprezinta

Pro / Contra
5
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
10 voturi

 
Rank user: x5

12.09.2009, 08:34

Pozitie rezervata

Toti ochii au stat atintiti asupra politicienilor , a vedetelor Tv , a fotbalistilor , a catorva imbogatiti .

In afara de celebrul Liviu Luca, presedintele Federatiei Sindicatelor Libere Petrom - si nici el indeajuns - altii nu au fost sub ochii presei .
Si blestematii au facut si ei , fara numar .
Tin minte epoca cand liderii de sindicat , de la locale la zonale , ofereau pe tava doritorilor placeri cu salariatele intreprinderilor .
Aveau acestea curaj sa se opuna ? Erau concediate . Rapid .
Niste jeguri umane , chiar mai rai decat politicienii .
Miron Cozma ce-o fi fost !?
Vreun Che Guevarra ? Care lupta cu patronii barurilor ?

Toti au profitat din plin si si-au luat bani rezultati din santajul cu greva .
Sa vedem acum , rezista guvernul ?

P.S. Cum *** se intampla , taman in perioadele cand are interes PSD ( PDSR pe vremea lui Constantinescu) sa fie miscari sindicale !?
Mai sa fie ! Ce coincidenta !

Pro / Contra
3,8
De acord
52 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
54 voturi

 
Rank user: x3

12.09.2009, 07:55

f bine fac sindicalistii: o lectie dura pt politicieni indiferent de culoare...imbuibatii din banul public...

politicieni gen Ilici, Paunescu, Musca, etc si toti cei care au cerut pensii speciale, pe linga indemnizatia si sporurile de parlamentare, afaceri personale cu trafic de influenta si conflict de interese, etc...niste capuse care stau sa plesneasca de cit au supt......

Pro / Contra
2
Impotriva
42 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
48 voturi

 
 

Comentariu inadecvat  ( per tuti noi )

 

Comentariu inadecvat  ( astefanitei )

 

Comentariu inadecvat  ( noiiDictatori )

Rank user: x5

12.09.2009, 09:14

ROG POSTAREA MEA DE ACUM 10 MINUTE!

Multumesc!

Pro / Contra
2,1
Impotriva
8 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
10 voturi

Rank user: x5

12.09.2009, 09:26

MI-AS DORI SA CADA GUVERNUL,SI ASA ESTE IMPOTRIVA NATURII

si apoi sa vedem haosul semnat de sindicate sub obladuirea lui Geoana,si rivalii politici care vor sa puna mana pe putere,toti fiind coordonati de massmedia!

Pro / Contra
4,3
De acord
15 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
21 voturi

Rank user: x5

12.09.2009, 09:35

Coincidente?

Nu cred ca un partid (PSD,PDL,PNL,...) este implicat in miscarile sindicale.Noile legi ale salarizarii si pensiilor sunt cele care genereaza miscarile sindicale.Aceste legi in loc sa duca la disparitia inechitatilor sociale le accentueaza prin faptul ca in varful piramidei salarizarii plaseaza politrucii si justitia.Ele legifereaza statutul de inferioritate al sanatatii,invatamantului,etc.

Pro / Contra
3,5
De acord
22 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
24 voturi

Rank user: x5

12.09.2009, 10:31

PENTRU ROION:TOTAL FALS SI MINCINOS CEEA CE EXPLICI!

Mai intai se elimina discrepantele catastrofale dintre minim si maxim(orice muritor roman si-a dorit)1/12-perfect rational,apoi se vor elimina sporurile aberante !
Daca un presedinte de stat primeste 12x1 salariul minim,asta spune totul!
Singura anomalie si fortata de justitie este remuneratia ei,care sub presiune doreste absolutul,sunt sigur manipulata politic!
De fapt toata actiunea sindicala este concertata impotriva presedintelui si a premierului!
Aceste legi erau absolut necesare imediat dupa 89,dar cu cine?
Cu aceiasi oameni care l-au servit pe Ceausescu?
Astazi avem consecintele perpetuarii comunismului in Romania!

Pro / Contra
3,9
De acord
27 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
33 voturi

Rank user: x5

12.09.2009, 10:45

FERICIREA SI NEFERICIREA

* Daca toata lumea ar avea bani si nimeni n-ar fi nemultumit, liderii sindicali ar protesta impotriva saracirii bugeului,pentru ca lumea sa nu mai aiba si sa fie nemultumita.
* Nu exista fericire mai mare pentru imbuibatii sinicali decat nefericirea celorlalti, care aduc fericirea lor.
* Privesc, de pe sosea, vilele liderilor care apara saracia noastra si trag toate concluziile.

Pro / Contra
4,1
De acord
9 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
20 voturi

DAN-795

Rank user: x2

12.09.2009, 09:00

CINE CERE NU PIERE ...

Sint sindicatele o prelungire a partidelor politice ? dupa ultimile experiente se pare ca da ,in orice caz asa cum sint partidele sint si sindicatele, daca munca e pentru fraieri si lupta bratara de aur .
Coincidenta sau nu, atunci cind PSD-ul nu are atita putere cit isi doreste sint lupte sindicale iar reformele sint aminate pentru generatiile viitoare .
Pina la urma toata aceasta agitatie se va rezolva ca si pina acum, cind nimeni nu pierde nimeni nu cistiga si va fi pornita masina de tiparit bani .

Pro / Contra
3,5
De acord
18 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
20 voturi

Gelu Voican V.

    raspunde:

12.09.2009, 10:30

De ce?

De ce nu spui lucrurilor pe nume. De exemplu: justitie, administratie (ministeru de interne)...., sau ai uitat ca aceste sisteme trebuiau reformate dupa mascarada aceea de proces in care a fost achitat INCULPATU CEAUSESCU.

Pro / Contra
5
Total de acord
14 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
19 voturi

cioclu_rosu1

Rank user: x4

12.09.2009, 11:19

Dedic aliantei mortale a celor 4trandafiri(PSD+PD-L) două versuri din poetul GHEORHE TRANDAFIR

" Trandafir cu ochiiscosi
mortii sunt mai frumosi"

Pro / Contra
1,8
Impotriva
5 voturi
Calitatea comentariului
1,4
Foarte prost
10 voturi

Rank user: x2

12.09.2009, 08:02

sindicalistii romani?

sunt precum politicienii romani ; toti o apa si-un pamant ; afaceri , afaceri , afaceri. Uitati-va la ei cum arata si cum se comporta. Rusinos.

Pro / Contra
4,6
Total de acord
35 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
36 voturi

 

Basescu-Boc- POOOC

    raspunde:

12.09.2009, 09:34

Refacerea grilelor de salarizare pentru intelectualii Romaniei

Tocmai! Politicienii miliardari averile la control si jos cu ei la mititica. Grile de salarizare corecte pentru intelectuali profesionisti indiferent de bugetar ori privat. Grile de jaf la bugetari intelectuali dau tonul salariului mic de referinta la privat. Politicienii nostrii miliardari sunt privatii nostrii si daca nu au cont deschis la privatii bugetari cartonari. Din coeficientul 1-12 nivelul de 5 maxim pentru intelectuali ininte de pensie. Bravo. Va pupa secu lui ceausescu de buni ce sunteti piliticieni milardari sugativa cu creiere de maimute!

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
15 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
21 voturi

Mart1

    raspunde:

12.09.2009, 10:03

In principiu ai dreptate

Dar nu inteleg de ce e de vina Boc - Pooc ca vrea sa faca ordine in Haos? Oare de cand si-au votat parlamentarii legile speciale de salarizare? Dar magistratii? Dar "serviciile"? Cand s-au suprapopulat in asa masura institutiile statului incat nu stie dreapta ce face stanga?

Pro / Contra
4,4
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
23 voturi

gigiromanul

12.09.2009, 22:24

completez si eu la dedicatii

"De la Prut pan’la Tisa
PDL-stii au votat pe fii’sa
Cu nostalgie si mult dor
De Zoe si Nicusor "

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

Sindi' mic de tot

spune:

12.09.2009, 08:31

@ autorului

De data asta aveti perfecta dreptate !Nici macar o virgula nu este nelalocul ei .Documentati-va si reveniti, in serial ,pe subiect .Veti vedea dupa nr de postari ,eventual , ca este un subiect nu -gras- ci 'obez'!

Pro / Contra
4,1
De acord
14 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
20 voturi

 
Nandu

spune:

12.09.2009, 08:33

mai sa fie....

sant in america de peste un sfert de secol,dar nu am vazut nici-o greva.Natura jobului meu este sa ma deplasez in cel putin 4-5 state. Mai vezi cateodata cativa vinzatori in fata unui magazin renumit, ce poarta precum sortul de gat...un carton cu revendicarile lor. Auzeam in comunism, ca imperiul american este bintuit de greve...capitalismul aduce numai nemultumiri clasei muncitoare. Singura greva am vazut-o si simtit,in drumul spre america,(am facut escala in Italia,doua saptamini).Mergand spre centrul Romei,s-a auzit deodata mult zgomot...sunete de trompete,tobe,fluiere. Mi-a amintit pe loc de galagia pe care o faceau mascatii de sarbatori pe ulitile satului. ATIT. La noi se aduc grevistii cu autobuzele ,toti cu shepci,tricouri,pelerine,steaguri si toata recuzita unui regiment de lupta.Cine suporta toata cheltuiala....daca sint manati de saracie,de ce nu vin doar in hainele de strada.Cu banii cheltuiti pe recuzita ar putea ajuta batrini si copii neajutorati,care apar destul de... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,9
De acord
29 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
34 voturi

 

Basescu, Geoana,Oprescu, Iliescu-Nastase,

    raspunde:

12.09.2009, 09:17

pupaturi

Frectii. In USA homelesul e homeles. Justitia se face pe legi corecte( corecte am spus) si e platita. Sanatatea este platita corect.Prietena copiilor mei a venit si are datorii in banca pentru o operatie de chist de ovar(nu si-a platit asigurare corecta, cine se gandea la ovare). A si avem prieteni care vin se opereaza in Romania intre 2 avioane ca ii costa gratis!!Mancarea ,imbracamintea ,benzina ( nu platiti accize), tehnicul este ieftin. Am mai mers si noi in USA si stim cum este!! Aici pozitia intelectualui profesionist este cum ai lasat-o si ne conduc copii celor de care ai fugit si nu scpam de ei.

Pro / Contra
3,7
De acord
14 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
21 voturi

promovezi noua ordine corporatista?

    raspunde:

12.09.2009, 09:20

Nandu, in general inteleg punctul tau insa a face greva este un exercitiu democratic.

Din pacate in America democratia a cam murit si exista mai degraba o corporatocratie.

Asta asha ca sa nu mai mentionez faptul ca in majoritatea corporatiilor asigurarile de sanatate sunt pe cale de disparitie si daca mentionezi vreun sindicat te dau afara rapid.

Vezi modelul Wal-Mart daca vrei sa intelegi noua ordine corporata care conduce lumea si America.

In rest corporatiile Americane dragele au recurs pana si la asasinate prin America de Sud ca sa elimine pe cei care ar fi organizat sindicate.

Mai citeste si tu infowars.com sau alte stiri alternative nu tot propaganda de la cnn, foxnews sau alte unelte ale elitei puterii.

Si pentru cultura generala a cititorului nivelul de viata al Americanului de rand era mult mai bun cu cateva decenii in urma cand existau sindicate cam in 20% din muncitori.

Acum cifrele sunt sub 8%. Lucratorul nu mai are decat dreptul sa taca din gura sau sa fie concediat.

Pro / Contra
4,2
De acord
6 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
12 voturi

"Protectia" cumparatorului

    raspunde:

12.09.2009, 09:51

Noul simbol al Americii...

De cateva saptamani, se difuzeaza la TV o istorie a SUA. Este descrisa o scena halucinanta din Chicago, in jurul anilor 1880. Intr-un abator urias, mii de carcase de vite si de porci, pline de viermi care colcaiau in ele, erau transformate in conserve pentru populatie. Etichetele de pe conserve, in schimb, erau foarte imbietoare.
Patronul, un perciunat cu trabuc, era mandru nevoie-mare, ca nimic de la animalele taiate nu se arunca. Nici copite, nici par, nici oase, nici fecale. Totul merge la conservele pentru populatie.
Ma intreb, oare cati nepoti ai acestor perciunati, au devenit investitori "strategici" in Romania?

Pro / Contra
3,6
De acord
14 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
20 voturi

gigiromanul

12.09.2009, 22:22

poate neimplicare sindicatului a facut USA varza

Se vede ca nu esti rau intentionat si nu vrau sa polemizam pe subiectul asta. doar vroiam sa-ti zic ca poate tocmai neimplicarea mai insistenta a sindicatelor a facut ca america sa decada in asa hal. Iar tu daca esti acolo de 25 de ani nu ai cum sa nu observi schimbarea din rau in mai rau, cand sindicatele mai reprezentau ceva america era AMERICA, acum e la un nivel mediu spre jos. Despre documentare iti pot zice ca americanii inca mai au sindicate si destul de puternice, dar se pare ca si acolo politicul incearca sa ia tot ce se poate lua. daca te uiti la europa occidentala cu sindicate puternice si mai faci si comparatia la nivelul de trai ai sa vezi ca americanii sunt cu mult in urma.

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

REDFLAG

spune:

12.09.2009, 08:43

CEI CARE ATACA SINDICATELE ACUM SUNT SLUGILE LUI BASESCU

IN ACEST MOMENT, CAND REGIMUL BASESCU-BOC VREA SA SARACEASCA SALARIATII IN FAVOAREA LOR SI A MARILOR BOGATASI DIN ORBITA PDL, IAR OAMENII SE PREGATESC DE GREVA GENERALA, NU ESTE IMPORTANT CINE CONDUCE SINDICATELE SAU CAT ESTE DE CINSTIT, CI EFICIENTA SI HOTARAREA CUN CARE VA CONDUCE PROTESTELE SOCIALE PENTRU A-I OPRI PE CEI DOI IRESPONSABILI.

Pro / Contra
2,2
Impotriva
31 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
36 voturi

 

Mart1

    raspunde:

12.09.2009, 09:48

Scarba

Unii "intelepti" au prezis pentru maine catastrofa distrugatoare in Bucuresti si imprejurimi!!!
Sa fie oare furia dementiala a unor indivizi fara minte, ori platiti anume sa pretinda imposibilul?
Cum pot fi unii indivizi atat de spalati pe creiere incat sa acuze permanent pe cei ce incearca sa repare stricaciunile facute de altii, precum tiganul pe medicul de salvare venit sa-l scape?
Iarta-ma REDFLAG daca te simti, dar dupa natura postarii, cred ca nici nu e cazul !!

Pro / Contra
4,6
Total de acord
11 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
16 voturi

red flag

    raspunde:

12.09.2009, 10:38

nu te contrazic

ai dreptate, basescu incearca sa repare daunele produse vechilor structuri comuniste si securiste de revolutia din 1989. problema lui este ca nu mai are un u.r.s.s. pe care sa se sprijine

Pro / Contra
1,5
Impotriva
8 voturi
Calitatea comentariului
1,3
Foarte prost
13 voturi

gigiromanul

12.09.2009, 22:28

redflag dar tu tii cu ursul ?

daca cei care ataca sindicatele tin cu basescu matei bratianu mare sindicalist si deputat PSD nu ataca ? problema e ca mai toata lumea ataca sindicatele si asta e grav.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Cocosila

spune:

12.09.2009, 10:38

Care baroni ?

Niste li chele parvenite , guvernati de un singur principiu : "banii furati sunt cei mai buni".
Criza si guvernantii au facut sute de mii de someri in sectorul privat. A protestat un singur lider sindical? A intrat unul singur in greva foamei ? Numai cand cei alimentati de la buget au fost amenintati , numai atunci au aparut proteste, vanzari, tradari .
Pentru acesti Iuda - numai dispret .

Pro / Contra
4,6
Total de acord
13 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
18 voturi

 

casandra

    raspunde:

12.09.2009, 12:59

EXTRAORDINAR!

Salariatii concediati din sectorul privat erau membri de sindicat si sindicatele nu i-au aparat? Sau nu erau membri de sindicat? Dati niste exemple, sa ne lamurim. bietii oameni, au platit cotizatie la sindicat, s-au organizat cum se face de 200 de ani in lumea asta si liderii i-au tradat? Sau poate ca au asteptat sa-i apere liderii sindicali ai altor salariati, mai lucizi?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
5 voturi

Rank user: x2

12.09.2009, 10:42

Observatiile sunt corecte

Dar cam tildiu. Noi simpli cetateni am observat aceste lucruri inca din anii 90.Sunt curios sa aflu cind veti constata ca insasi temelia legislativa , careia Iosif Boda I-a spus ,,gaunoasa" e primul vinovat de abrambureala legislativa din Romanika.Asteptam cu interes.

Pro / Contra
5
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
9 voturi

 
casandra

spune:

12.09.2009, 11:33

ARTICOL NEDOCUMENTAT!

Domnule Racaru, de obicei publicati articole documentate. Nu este cazul si acum, acesta este orientat politic.

Am sa va ofer cateva date certe:

1. In 10 septembrie, Institutul National de Statistica a organizat o conferinta de presa si a oferit urmatoarele informatii despre sectorul bugetar din Romania: ponderea numarului de salariati din administratie publica, invatamant si sanatate in numarul total al salariatilor din tara este, in ordinea precizata: 7,7%, 6,3% ; 6,0%. Adica, cu ponderea salariatilor in administratia publica suntem pe locul 17 in UE, cu cea din invatamant suntem pe ultimul lor, iar cu cea din sanatate suntem in ultimele 5 locuri ale clasamentului. Nu avem destul de multi functionari publici, profesori si nici cadre medicale. De aceea sunt serviciile lor atat de slabe!
De ce ne mint guvernantii si analistii? Pentru a pastra situatia de astazi a alimentarii bugetului public. Pentru a avea servicii publice de calitate, in UE se platesc impozite adevarate... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
7 voturi

 

Mart1

    raspunde:

12.09.2009, 11:58

Depinde din ce unghi privesti

Statistica e una, realitatea e alta: daca la primaria mea au fost in urma cu 15 ani 150 angajati, acum sunt 600, fiind dotati cu 150 calculatoare, nu abace; o serie de servicii s-au externalizat, deci nu apar ca bugetari, de exemplu serviciile de curatenie, serviciul de paza, catering la spitale, etc. , totusi numarul angajatilor a crescut. Am eu cunostinte si prieteni care sunt angajati in sistemul bugetar, fosti privati, care au renuntat la activitatea privata pentru un post public; majoritatea au facut "studii" pe post; de exemplu , eu sunt ing. chimist, dar nu mi-am gasit serviciu conform calificarii, dar vecinul a studiat ingineria chimica alimentara pentru un post la vama, pe care l-a ocupat fara studii, renuntand la o firma de intermedieri. Si ca el sunt multi altii, la APIA bunaoara e "groapa de elefanti" . Daca e asa bine in sectorul privat, de ce nu se privatizeaza d-nii si doamnele din sectorul bugetar, in loc sa tina cu dintii de scaunul unde se plang ca lucreaza asa mult?

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

casandra

    raspunde:

12.09.2009, 12:55

casandra

Nu, nu-i bine nici in sectorul privat pentru salariati. doar pentru management si pentru actionari este bine. Iar daca situatia din sectorul public se degradeaza, se va degrada si cea din sectorul privat. Deja patronii romani se poarta cu salariatii dupa cum am spus. Le platesc praful de pe toba. si au interesul ca statul sa devnina si mai slab, pentru a plati si mai putin impozite pentru interesele generale ale populatiei si ale statului.
Nu stiu cum este cu primaria dvs., dar ar trebui sa comparati ce misiuni avea in urma cu 15 ani si ce misiuni are acum. Imi amintesc faptul ca toti vrem descentralizare. Pai descentralizarea asta inseamna, administratii locale mai mari si mai puternice. Dar poate ca unii, dupa ce au coborat misiunile publice la nivel local, ar vrea sa le desfiinteze de tot, sa preia in privat cu bugetul aferent, sa faca si ei un profit nesimtit si lesne dobandit, nu?

nu neg insa ca unii dintre primari au umfalt schemele de personal, sa ajunga la tot neamu' si... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

SUT IN CUR

spune:

12.09.2009, 12:54

PRIVIRE IN GOL

LE ACORD CU MULTA CONSIDERATIUNE TITLUL DE MARCHIZI PENTRU APORTUL ADUS PRABUSIRII NEAMULUI.SA TRAITI VOI

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
5 voturi

 
Rank user: x2

12.09.2009, 14:20

mult adevar in acest articol

asa este, miscarea sindicala este foarte profitabila pentru cei din varf, de fapt exista o falie intre membri simpli conducere. liderii nu sunt capabili sa mobilizeze membrii pentru ca acestia din urma isi dau seama ca sunt o masa de manevra a baronilor ce chipurile-i reprezinta

Pro / Contra
1
Total impotriva
4 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
9 voturi

 
LIBERALUL

spune:

12.09.2009, 16:32

Liderii de sindicat,regi neincoronatzi !

Toate guvernele din '90 incoace,au fost "santajate"de liderii de sindicat!
Cei de la educatzie,papa binisor din cei STRIGARZI 6%!
Cum ?Firme capUse in familie,care REABILITEAZA scolile!
Si in minister se stie dar TREBUIE sa CONSTRUIM ,sa
umplem scolile cu calculatoare,laptopuri,TV-uri,planse...
Cand se va face conditzionare la timpul petrecut in
scaunul de lideri?

Pro / Contra
5
Total de acord
5 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
10 voturi

 

gigiromanul

12.09.2009, 22:38

unii lideri au fost incoronati cu mandate de deputat

hai ma ca nu e chiar asa, unii dintre ei chiar sunt incoronati, exemplu ? Matei Bratianu a fost incoronat cu mandat de deputat din partea PSD si nu e singurul.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

12.09.2009, 22:07

mass media si "amalistii' sunt de vina ca au lasat "sindicatele" "libere"

Cumva, e si vina mass mediei ca nu s-a implicat mult mai mult in conducerile confederatiilor sindicale. Foarte rar apare cate un articol, cum e si cel de fata si doar se arunca asa un praf, doar un titlu... doar o stire...apoi tacere. Mereu am urmarit prin media ce se scrie despre sindicate, cand unul din asa zisii "baroni' (vezi titlul articolului) e luat putin in vizor nu se fac documentarii mai ample si nu se duc campanii cu aceste subiecte. bine ca urmarim numai pe cei din politica. In mod normal si sindicatul are cumva rangul de-a 'x' sau 'Y' putere in stat, nu ? Daca nu ar fi fost asa nu erau legi in care fara reprezentarea sau acordul lor nu se pot lua decizii. Asa ca dati-le mai multa atentie in a descoperi ce e de descoperit cu "magariile capilor" sindicali si aici uitati-va la cel mai meschin, josnic si pupincurist exemplu Tradatorul MATEI BRATIANU , a slujit 20 de ani munca sindicala si-a creiat un nume multi au crezut in el si l-a mancat in fund sa se bage in politica... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 


Vezi comentarii inadecvate
Vezi toate cele 39 comentarii