O criza, trei candidati, nicio solutie

   

O criza, trei candidati, nicio solutie
Ca si mine, poate ca nici dumneavoastra nu sunteti un fan al pauzelor publicitare, insa daca va petreceti putin timp macar la jurnalele de stiri, puteti observa ca discursurile celor trei candidati cu sanse mari la prezidentiale, Traian Basescu, Mircea Geoana si Crin Antonescu, sunt deja reclame in toata regula.

Mai intai, Traian Basescu ne spune ca el a creat Romania perfecta in cei cinci ani de mandat, cu cea mai mare crestere economica din istoria tarii. El a fost cel mai atent in relatia cu criza de departe, mai ales ca si-a relansat imaginea, jucand rolul unui presedinte mult mai putin conflictual, solidar cu Guvernul, preocupat exclusiv de criza si ignorand aspectele electorale inguste.

In acelasi timp, cei doi contracandidati ai sai nu fac altceva decat sa-l atace pe actualul presedinte, in loc sa-si concentreze eforturile pe alte probleme, si mai ales pe criza.

"Am aflat, pe rand, ca Basescu este liderul providential, care le-a facut pe toate. El ne-a bagat in UE, el ne-a facut cresterea economica, el a marit pensiile, el a eliberat presa, el a consolidat democratia. Asa cum am aflat inca din 2004, lui Traian Basescu ii place sa se uite in oglinda", a reactionat Crin Antonescu, dupa discursul lui Traian Basescu in Parlament.

Cam asa se consuma fiecare eveniment politic, cu replici aruncate in ograda celuilalt contracandidat, fara niciun fel de finalitate. Sau, contracandidatii lui Basescu aleg aceeasi strategie ca actualul presedinte: isi aroga merite care nu le apartin.

De curand, Mircea Geoana s-a laudat cu succesul masurii 112 pentru tinerii fermieri, care pot primi cate 25.000 de euro pentru a pune bazele unei ferme agricole.

"Am venit astazi sa aratam ca se poate si, chiar daca uneori lumea nu mai crede ca se intampla lucruri bune in Romania, demonstrand ca cei 25.000 de euro de care am vorbit si eu in 2008 si multa lume a zambit este un proiect adevarat si care produce efecte (...) Decat sa fii somer in Italia sau in Spania, mai bine sa fii la tine acasa si sa incepi o activitate din care intr-adevar sa castigi si sa fii mandru ca poti sa faci agricultura corecta la tine acasa", a afirmat Geoana.

El n-a ezitat sa mai spuna ca "banii sunt reali" si "uneori lucrurile care au fost luate poate in deradere atunci cand au fost anuntate, nu au fost altceva decat anuntul cu anticipatie a ceea ce urma sa se intample".

Sau adopta varianta atacarii a orice se intampla, fara a oferi o solutie, cum este cazul lui Crin Antonescu atunci cand vine vorba de imprumutul de la FMI.

"Eu n-am nevoie de argumentele FMI. Dupa cum stiti, noi am avut si continuam sa avem o pozitie rezervata fata de imprumutul de la Fond ca solutie pentru problemele noastre, inclusiv de criza economica(...) Daca la momentul cand au venit prima data, in Romania era, asta este estimarea lor, undeva la mijloc, nici prea bine, nici prea rau, azi e undeva spre coada si asta nu mai poate fi imputat, indiferent cum ati discuta si cum ar discuta domnul Boc chestiunea, Guvernului Tariceanu, risipei, deficitului si asa mai departe", a spus Crin Antonescu invitat la o emisiune a Antenei 3.

Vorba multa, solutii putine si masuri ioc, cam asta este strategia cu care clasa politica ataca severa criza economica prin care trece Romania.

Cum masurile anticriza s-au lasat asteptate un an, rabufnirile sociale nu intarzie sa apara. Octombrie va fi luna protestelor. Iar cel care se expune cel mai mult acestor riscuri este Traian Basescu. De ce? Pentru ca PD-L nu este capabil sa comunice coerent si consistent, astfel incat esecul guvernarii va fi decontat masiv de partidul prezidential.

Ceea ce pierd din vedere Geoana si Antonescu este ca PD-L a profitat totusi de pachetele de legi asumate pentru a lansa o noua platforma de reforme pentru actualul sef al statului, in perspectiva unei noi candidaturi. Un castig mic, totusi, pe langa dezastrul care urmeaza.

Dar ce facem cu criza? Niciunul dintre prezidentiabili nu pare sa aiba o solutie politica pentru asigurarea unui guvern capabil sa scoata tara din criza.

Care va fi perceptia finala in privinta raportarii celor trei candidati la criza, ramane de vazut. Fiecare dintre ei ar trebui sa se uite insa peste Ocean, la modelul american.

La o populatie zguduita de criza, cu un somaj amenintator si cu teama ca ziua de maine ii va lasa pe tot mai multi pe strazi, planul de relansare economica a SUA al lui Barack Obama a inclinat balanta in favoarea actualului presedinte al SUA. Un plan pe care contracandidatul sau nu-l avea.
Citeste mai multe despre solutii criza candidati prezidentiale
Sambata, 19 Septembrie 2009, ora 23:01
Sursa: Ziare.com
Autor: Anca Bundaru

Articol citit de 1412 ori

Vezi toate cele 28 comentarii
 
Rank user: x5

19.09.2009, 21:13

Pozitie rezervata

Sa ne uitam "peste gard" ? Mai bine ne "maturam" batatura ...

Da, bun articol, d-na Budnaru.Am urmarit si eu campania prezidentiala din SUA. Nu mi s-a parut a fi mari deosebiri intre candidatii lor si ai nostri, ma refer la demagogie, atac la persoana, populism, ma rog, tacimul complet al oricarei campani electorale...Si pe urma, romanii nu sint americani, Basescu,Antonescu,Geoana,s.a.,nu sint Obama...deci comparatia si "uitatul peste gard" nu tine...Parerea mea este ca urmatoarea luna - octombrie - va fi hotaritoare pentru candidatul care va fi cistigator (?). Am pus semnul intrebarii la cistigator, pt.ca Nu stiu ce va cistiga, poate doar o functie...De ce ? Simplu :situatia economica, dupa cite se arata va fi din ce in ce mai grea...Nu stiu cine poate veni, cu un guvern profesionist, nu amator, sa repare ceea ce s-a stricat...

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
60 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
58 voturi

 
Rank user: x5

19.09.2009, 23:37

Pozitie rezervata

Doamna Anca Bundaru , de ce nu va faceti voi , astia de la Antena 3 si iRealitatea lui Vantu , o republica separata !??

Pai sa va spun eu de ce .
Pentru ca acolo la voi , este adunata crema shnapanilor .
Care shnapani sunt in slujba alora de-au furat si fura in continuare .
Daca nu ar fi populatia asta de 22 milioane de romani , prezenti in tara numai vreo 14-15 milioane , voi ati muri de foame .
Voi incercati in fapt sa puneti jugul pe romani si sa furati in continuare .
Intr-un mod "democratic" , asa cum pricepeti voi democratia .

Va sata Basescu in gat , nu va lasa sa mai faceti "intelegerile" alea ale voastre , de care nu afla lumea decat cand era prea tarziu .
Basescu o sa zdrobeasca tot .

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
58 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
60 voturi

 
Rank user: x3

19.09.2009, 21:14

Doamna Bundaru...

Nu sunt trei candidati, sunt mai multi...Vedeti cam ingust. Criza avem din toamna lui 2008! Unde erati atunci? Sfarsiti azi ce trebuia sa incepeti de anul trecut...

Pro / Contra
2,3
Impotriva
44 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
48 voturi

 

xilopolous

Rank user: x4

19.09.2009, 21:43

Frumos titlu si adevarat!

"O criza, trei candidati, nicio solutie". Atunci ce sa mai zicem: "NO COMMENT"! Si totusi concluzia este alta: esecul (daca putem spune esecul) guvernarilor se datoreaza lacomiei. Faptul ca sub oblanduirea statului de drept s-a furat ca-n codru. Deci nu este vorba de un esec, ci de indeplinirea obiectivelor grupurilor de interese. Tov. Basescu, cand o batranica s-a plans ca are pensia mica, ce i-a spus "hai, ca v-am mai dat 2% din octombrie...", iar cand o profesoara s-aplans ca are un salariu mic, i-a raspuns "aveti cei mai multi bani pe ora" - parca ar fi lucrat in agricultura.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
46 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
45 voturi

Rank user: x5

20.09.2009, 01:29

INDIFERENTA

• Este trecut de ora unu noaptea.
• Articolul a fost scris cu putin inainte de ora 9 seara.
• Au trecut, de atunci patru ore si jumatate, in care timp au fost postate 16 comentarii. Nici patru pe ora.
• Observand ca alte articole din fruntea site-lui inregistraru curent peste 70-80 postari, deduc interesul romanului penru candidati.
• Nici un interes.
• Presedintele, ori este jucator dar nu are acces pe teen, ori este numai un conciliator si pluteste aerian pe orbita.
• Prezenta la vot va dovedi cat de tare ne doare-n cot cine va fi presedinte.
• Mai interesanta e criza, leafa, pensia si sansa de a mai zbughi o data in Spania, la cules capsuni.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
30 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
30 voturi

Rank user: x5

20.09.2009, 06:24

Pitigoi - Unde dai si unde crapa

Lipsa de interes este este cauzata de articolul mediocru, nu de lipsa de interes pentru candidati

Articolele despre care vorbesti tu, pentru care se scriu comentarii in draci, sunt dedicate tot candidatilor la presedintie, mai ales lui Basescu.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
24 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
24 voturi

Rank user: x5

20.09.2009, 09:26

o floare si trei gradinari

Ca de obicei anca bundaru, inspirata de filmele indiene, vezi o floare si doi gradinari, se adreseaza cititorilor de pretutuindeni, care nu pot judeca cu neuronii proprii ci asteapta imbucatura mestecata in zoaiele tonomatelor. Incercand sa citesc penibila productie marca bundaru, in care se amesteca ametitor aberatii dupa aberatii si contradictii dupa contradictii, imi amintesc blogg-ul personal al onorabilei, "blogg de dat cu capul", pt fraieri, care mai are o intrebare incuietoare si in acelasi timp retorica, "te doare?".Evident raspunsul nu nu vine niciodata, pt ca prostia nu doare, nici macar Anca nu sufera din cauza asta.Stupiditatea acestei mazete, care isi incearca norocul si in jurnalism, cu acelasi succes ca la biliard sau poker, atinge limitele ridicolului cand il compara pe presedintele SUA cu presedintele Romaniei, si indemna sa luam lectii de peste ocean, asemenea reflectii din putul gandirii blonde, depasind orice inchipuire.Oare jalnica purtatoare ilegala de titlu... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,1
Impotriva
21 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
21 voturi

Rank user: x5

20.09.2009, 09:45

Frumos titlu, dar pe langa continutul articolului

Inca mai avem - unii dintre noi, comerntatorii, si nu numai - reminiscente si apetituri totalitare: vedem in presedinte pe seful statului, un factotum labartat peste tara.
20 de ani de democratie chinuita au trecut ca o adiere de vant. Nu ne-aa facut nici mai buni si nici mai rai, nici mai inteligenti si nici mai incuiati decat am fost inainte, ci doar mai guralivi.
Amestecam si astazi prerogativele puterilor in stat ignorand principiul separatiei acestora si apoi ne lamentam, fie unii, fie ceilalti, ca treburile merg anapoda.
Solutiile, in cazul acestor alegeri, cele prezidentiale, nu ar trebui sa se refera la criza economica, care intra in sfera Parlamentului si Guvernului deopotriva. Primul trebuind sa fie putere legislativa si nu doar aplaudac sau huiduitor al adversarilor politici, iar al doilea putere executiva, adica administrator si nu fabrica de acte normative.
Presedintele ar trebui sa erchilibreze balanta de putere intre institutiile statului, in special intre Guvern... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
16 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
16 voturi

DAN-795

Rank user: x2

20.09.2009, 09:33

SINT SOLUTIILE O SOLUTIE ?

Dupa toate cite se intimpla, solutiile nu mai conving pe nimeni, in primul rind pentru ca aceasta idee a fost deja compromisa prin propuneri aberante gen autostrada zburatoare sau 25 de mii de euro, iar altele au fost foarte repede uitate .

Solutiile elaborate plictisesc, sint usor demontate de binevoitori, nu are nimeni timp sa le asculte, iar ultima confruntare intre adeptul unor solutii, adica BLAGA si cel fara solutii OPRESCU ,l-a dat cistigator pe ultimul .

SINGURA SOLUTIE ESTE ACEEA CARE PROVOACA SENZATII TARI....ADICA BALCAREALA .

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
16 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
16 voturi

Rank user: x4

20.09.2009, 10:10

Nu! DAN-795!

Tu poate poti fii o solutie, sau un altul...

Pro / Contra
3
Si da, si nu
15 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
15 voturi

Rank user: x2

19.09.2009, 21:39

Campania merge mai departe!

Cine-i ametit prea tare
Pe sub mese să se culce
Si in zgomot de pahare,
Doarmă dulce !

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
30 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
33 voturi

 
Rank user: x2

19.09.2009, 21:41

trei se bat si OPrescu castiga !

d-na Butnaru ! avem pretentii, stiti sa numarati, cum puteti face asemenea gafe ? pe langa acesti canditati sustinuti de partidele politice prin care s-au tot plimbat, SORIN OPRESCU este independent, nu are nevoie de sutinerea niciunui partid, el va fi ales de romani. dixit !

Pro / Contra
1,7
Impotriva
49 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
49 voturi

 

Vasi

Rank user: x5

19.09.2009, 21:54


VEZI EMISIUNILE

Oparescu are probleme cu lista de semnaturi...

...ca figura cu mortaciunile si cu damblagiii de la Municipal nu mai tzine!

Pro / Contra
2,2
Impotriva
39 voturi
Calitatea comentariului
1,6
Neimportant
39 voturi

Rank user: x2

19.09.2009, 22:03

Oprescu i-a rupt pe bune

Daca ar fi avut o singura problema cu o singura semnatura il mancau astia. Oprescu i-a rupt pe bune

Pro / Contra
1,8
Impotriva
36 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
35 voturi

die

Rank user: x2

20.09.2009, 02:02

Oprescu Independent?

Ma iertati, dar consider ca trebuie sa fii mai mult decat naiv ca sa iti imaginez un Oprescu independent. Oprescu este asul din maneca PSD. Cu un Geoana prea slab ca sa-i faca fata lui Traian Basescu, PSD s-a gandit sa-l scoata la inaintare pe "independentul" Oprescu care, in opinia lor, ar putea face o figura mai frumoasa in campania electorala si ar aduna mai multe voturi decat Geoana! In rest, nu va contrazic, se poate ca acei romani care viseaza la autostrazi suspendate agatate de nori si la gazon implantat pe sosele, sa-l aleaga pe Oprescu.

Pro / Contra
3,6
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
17 voturi

Rank user: x5

19.09.2009, 21:51

VEZI EMISIUNILE

Vine candidatul Boc si da solutii pe loc!

Nu le da sa se dea mare, ci le da prin asumare!!
Asa ca la primii trei, nu le mai treb'e idei!!

Pro / Contra
2,3
Impotriva
38 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
37 voturi

 

patriarhul

Rank user: x2

19.09.2009, 21:59

BOC FACE POC

Vine Boc si face poc!!!

Pro / Contra
2,2
Impotriva
47 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
47 voturi

19.09.2009, 22:05

prostanacii dau in geaona:)) vine vorba, retoric !

cea mai actuala perla Iliesciana :
- Geoana e un prostanac, nu prea are ce cauta la guvernare, nu degeaba tot incearca a cata oara ?:))
- Antonescu... ii sta ami bine pe post de floare dalba aleasa la liber
- marinaru' l-a luat valu':))
cine -a mai ramas, om de bun-simt >?
SORIN OPRESCU... dar d-na nu-l vede ! sa intrebam de ce!? >

Pro / Contra
1,5
Impotriva
35 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
35 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

19.09.2009, 23:20

O seara minunata...

Habar nu am cine este mai bun, eu stiu CINE NU MAI ESTE BUN... Asta seara am avut un regal : Primaria Capitalei mi-a dat ocazia sa ascult Orchestra Filarmonica Romana, s-o ascult pe d-na Gheorghiu...Asa ca, macar pentru asta, ii multumesc domnului dr.primar general, Sorin Oprescu.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
36 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
36 voturi

20.09.2009, 00:02

Bravo, Boby ! Provincia te saluta. Noi nu avem semenea primar !

ce poate fi mai minunat ? Bucurestiul se bucura de cei 550 de ani purtati pe umerii batatoriti de istorie. in 20 de ani, nicio sarbatoare a capitalei nu a avut asemenea amploare, splendoare.

Pro / Contra
1,8
Impotriva
30 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
30 voturi

19.09.2009, 22:17

sa incercam si un independent, Sorin Oprescu !

ne ajung umilintele ! somajul creste, bani pentru pensii, vedeti bine, nu mai sunt, sanatatea e la pamant, peste tot numai munciuna din partea presedintilor sustinuti de partidele politice. de ce sa nu acordam o sansa si unui independent ?

Pro / Contra
2,3
Impotriva
49 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
49 voturi

 

19.09.2009, 22:28

Solutia este raul cel mai mic, ne-am obisnuit de 9 ani.

Basescu - nu stim daca va candida; acelasi discurs impotriva sistemului ticalosit si a mogulilor aducatori de rele pentru tara, placa invechita.

Antonescu - un presedinte altfel, ca tot s-a retras Radu Duda, dar fara solutii, doar ne spune ca va fi altfel, cum altfel, ramane sa vedem? Dupa 5 ani cu Basescu mai riscam alti 5?

Geoana - se vad Iliescu, Vanghelie, Mazare, Oprisan si stop joc.

Oprescu - nu stim daca va candida dar daca va candida spunea ceva de autostrazi zburatoare plus ca ramane primar si nu-i inseala pe bucuresteni. Independent? Atat de orbi suntem?

Vadim - se zvoneste, ar merita o sansa, barem asa terminam mai repede nu ne mai chinuim.

Altul - daca vom avea o surpriza ca Basescu in 2004? sa mai aiba timp sa recupereze? daca este o persoana cu notorietate si cu o incredere buna are sanse asa ca tot mai sper.

Ce solutii ne ofera cei de mai sus? Nici una, doar vorbarie goala de 20 de ani, incepand cu nu nevindem tara, trecand prin cei 15.000 de... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
42 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
42 voturi

 
Rank user: x5

19.09.2009, 22:52

Ce articol...

Nu pot sa nu remarc "obiectivitatea" articolului, o ploaie de critici, Geoana si Antonescu beneficiind de cate un paragraf, tot restul articolului fiind dedicat lui Basescu. Dupa spatiul pe care i-l acordati, deduc ca este de departe cel mai important personaj. M-ati convins, il voi vota.

Discursul lui Basescu a fost un raport despre lucrurile care s-au intamplat in timpul mandatului sau. Mi se pare firesc pentru un presedinte sa faca un raport la sfarsit de mandat. Nu cred ca si-a atribuit sie insusi, personal, absolut toate realizarile.

Cat priveste criza, nu prea avem ce-i face, nu noi am provocat-o si nu noi o putem opri. E cam ca si cu ploaia, tot ce putem face este sa asteptam sa se opreasca.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
42 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
42 voturi

 
Rank user: x2

20.09.2009, 06:53

Noi cu cine defilam ? Romanii responsabili ar vota solutii, nu dari de seama si contestatari

Motto:

1. "jumatate din cei 1150 de membri ai partidului comunist erau agentii comisarului Sava Dumitrescu, tehnicianul nostru in probleme comuniste" (Eugen Cristescu seful SSI)

2. "He who controls the present, controls the past. He who controls the past, controls the future." (George Orwell - 1984)

*****

Congresul XII al PCR din 1979: tovarasul Constantin Parvulescu, vechi ilegalist comunist, a ridicat vocea impotriva realegerii lui ceausescu in fruntea partidului, nu din cauza ca lucrurile mergeau intr-o directie gresita si poporul traia prost (asta era ultima grija a comunistilor) ci din cauza ca fusese marginalizat, fiind inlaturat din conducerea partidului.

Gloata comunistilor adusi la sala palatului sa aplaude cu ocazia congresului (baronii locali din perioada respectiva) era impanzita cu agitatori pro ceausescu, care indiferent ce se discuta in congres, cum termina un vorbitor o fraza, percutau la unison sarind de pe scaune si racneau forte fortissimo cu totii... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
1
Total impotriva
5 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
5 voturi

 

Ghilotina

Rank user: x5

20.09.2009, 07:47

Domnule , si acum este la fel . 3/4 si poate si mai mult , sunt "fosti" , vopsiti in diferite culori .

In zilele de decembrie '89 s-a furat revolutia , romanii fiind alungati de pe strada cu focuri de arma .
Nici un glnt nu a fost tras inspre balconul de la CC , unde erau Iliescu , Petre Roman , etc , in schimb au fost rafale de automat si focuri de pistol pe holurile din CC si anexe , canonada pe strazi , macel de-a binelea in alte orase din tara .
Teroristii , alarmarea populatiei prin televiziune , decedatii ( ca nu putem scrie m*tii, ca e interzis !) , controalele abuzive , gonirea unora din casele lor sub diferite pretexte , au fost ceea ce si-a dorit noua putere : sa bage spaima in populatie , sa nu mai poata sa ridice capul .
Dupa care s-a trecut la
Marele Jaf National .
Basescu a dat ordin in primele luni de mandat sa fie date dosarele informatorilor la CNSAS . Nu a facut-o nici Iliescu , nici Constantinescu .
Basescu a condamnat comunismul . Cei mai sus pomeniti nu au facut-o .
Basescu ne-a aratat hibele Constitutiei , ale sistemului . Si ne-a propus o modernizare a... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2
Impotriva
16 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
16 voturi

20.09.2009, 08:28

inca un exemplu de "tonomat neinstruit"

mai tovarasa bundaru de unde ai tras tu concluzia ca America e ZGUDUITA de criza si somaj?...in America ZGUDUITA de criza si somaj un kg de carne de pui se poate cumpara cu $1.20 adica cu mai putin de 4 ron un kg de muschi de porc costa $3.5 cu putin peste 10 ron iar un litru de benzina costa $0,6 adica mai putin de 2 ron asta in conditiile in care salariul minim garantat este de $7,25 pe ora....in America ZGUDUITA de criza te duci la magazin cumpri un fier de calcat(de exemplu)te duci acasa iti calci rufele si dupa citeva zile il duci inapoi si primesti cantravaloarea integral...pe cind si in bucales de rromanes se va putea proceda la fel?...in cea ce priveste planul de relansare economica nu este rezultatul gindiri lui Obama ci este politica partidului democrat...asa ca ma-dam briceag treci 'meata la spalat vase si lasa pe altii sa se ocupe de asemenea probleme

Pro / Contra
5
Total de acord
16 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
16 voturi

 

srelu

Rank user: x5

20.09.2009, 10:06

De unde ai scos preturile astea, din desene animate ?

Iar salariul minim garantat difera de la un stat la altul. Unele state nu au niciunul iar altele au salarii minime garantate de 2-3 dolari pe ora pe care nu le-a ma ajustat nimeni de decenii intregi.

Dar nu salariul minim este problema, acela se stabileste in functie de cererea si oferta de pe piata fortei de munca. Oicum nu-ti poti permite sa lucrezi pentru 2 dolari pe ora daca ai de platit 800 de dolari chirie.

Pro / Contra
1
Total impotriva
10 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
10 voturi

srelu

Rank user: x5

20.09.2009, 11:24

Flyer

Aici aveti niste preturi promotionale (cele normale sunt mai inspre dublul celor de aici). Preturile sunt din Canada, apropiate de cele din SUA.

1 lb = 0,45 kg (aprox)

http://www.metro.ca/en/on/flyer.html?idFlyer=435&flyerPage=1&imgSize=0

Pro / Contra
1
Total impotriva
5 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
5 voturi



Vezi toate cele 28 comentarii