Legea Voiculescu, restauratie mafiota

   

Legea Voiculescu, restauratie mafiota
In prag de alegeri, PC, PSD si PRM au purces la o noua nationalizare manati de doua principii pe cat de simple pe atat de ticaloase: pe de-o parte, 1 milion de voturi ale chiriasilor sunt mai multe decat vreo suta de mii ale fostilor proprietari, iar pe de alta parte, mafia noastra, stapana noastra.

Coalitia rosie a decis sa acorde prioritate chiriasilor care au cumparat casele in care locuiesc in defavoarea fostilor proprietari, care nu mai pot primi decat despagurbiri, ce-i drept, la valoarea pietei.

Este o lege care a mai primit o data votul Parlamentului, dar a fost returnata de presedinte care a refuzat sa o promulge pentru ca reprezinta un abuz brutal impotriva proprietatii, sfanta, vrea nu vrea domnul Iliescu, intr-un stat de drept.

Prin urmare, daca judecatorii Curtii Constitutionale nu vor desfiinta aceasta aberatie legislativa si clientelara, vom ajunge la o situatie care contrazice toate principiile de drept cunoscute: titlul ulterior desfiinteaza abuziv titlul anterior perfect valabil, proprietarul pierde, chiriasul ramane in casa.

O lege in afara dreptului

Potrivit regulilor Codului Civil, valabile inca din dreptul roman, proprietatea imobiliara este imprescriptibila.

Ea poate fi instrainta voluntar prin modurile prevazute de lege(vanzare, donatie, schimb) dar nu poate fi pierduta decat prin uzucapiune, adica dupa 30 de ani de abandon al proprietatii, sau prin expropiere pentru cauza de utilitate publica. Altfel, niciun proprietar nu poate fi lasat fara bunul sau si nu poate fi obligat sa accepte bani in locul acestuia.

Daca vrea, poate sa-si vanda proprietatea, daca vrea, poate insa sa o pastreze si nimeni nu-l poate obliga sa faca intr-un fel sau altul. Ei bine, exact asta face legea Voiculescu - le smulge proprietarilor de drept bunul fara voia lor.

Ni se spune ca si chiriasii care au cumparat sunt proprietari. Nu, pentru ca nu au cumparat de la adevaratul proprietar, care nu si-a dat acordul pentru vanzare. Nu poti fi proprietar daca nu ai cumparat de la proprietarul de drept si asta n-o pot schimba Dan Voiculescu si ciuma rosie care-l sustine.

Ni se vorbeste cu lacrimi in glas despre chiriasii care s-au sinucis la evacuare? Tragic, intr-adevar! Dar de ce nu vorbeste nimeni despre proprietarii care s-au sinucis la nationalizare, parintii celor care acum pretind casele inapoi? Ei nu conteaza, nu-i asa, pentru ca Dan Voiculescu a decis ca punctul zero, facerea lumii, a fost anul 1990.

Jaf la bugetul statului

Apoi, proprietarii urmeaza sa fie despagubiti la valoarea de piata a imobilului. Avand in vedere ca este vorba despre case vechi, in general vile din zone centrale ale marilor orase, se vor aduna sume uriase, fabuloase.

De unde vor fi ele platite. Cum de unde? De la bugetul de stat al Romaniei. Adica din banii fiecarui roman contribuabil. Cine va beneficia de ei? Noii proprietari care au cumparat aceleasi proprietati la preturi derizorii. Au dat prin anii '90 cateva zeci de mii de lei, si au acum case care valoreaza sute de mii, poate chiar milioane de euro. Statul face cinste!

Cine sunt acesti noi proprietari, adica fostii chiriasi ai celor mai valoroase dintre casele cadou? In general clientela politica a celor aflati la putere in anii marilor vanzarii, anii 90 cum spuneam, sau, mai rau, ai puterii comuniste care i-a instalat acolo cu mult timp inainte.

Va aduceti aminte de discursul de la Satu Mare prin care presedintele Ion Iliescu a fortat cursul justitiei aruncand Romania in sute de procese pe care le-a pierdut la CEDO?

Vor urma alte sute, cu despagubiri pe masura. Cat despre pacaleala cu actiunile la Fondul Proporietatea, ea a fost deja desfiintata de CEDO. Legea de astazi costa probabil mai mult decat majorarea salariilor dascalilor cu 500%.

Daca tot murea PC de grija chiriasilor, de ce nu a initiat o lege care sa prevada despagubirea acestora care sa primeasca un apartament decent sau bani pentru unul. Era si just si, cu siguranta, mai ieftin pentru buget. Nu era insa bine pentru clientela politica.


In plus, nu este vorba doar despre casele in cauza. Este vorba si despre, daca nu mai ales despre, terenurile de sub ele si de langa ele care, teoretic, puteau ajunge la fostii proprietari. Ei bine, s-a rezolvat! Mafia rosie imobiliara, toti clientii politici ai PC si PSD, este la un pas de fericire. Un pas mic dar esential pentru ca este de asteptat ca ori presedintele, ori PNL, ori PD-L sa atace Legea Voiculescu la Curtea Constitutionala.

Constitutia garanteaza proprietatea si, in acelasi timp, obliga Romania sa respecte tratatele internationale, iar Conventia Europeana a drepturilor omului garanteaza, la randul ei, proprietatea.

Tocmai de aceea, daca legea va intra totusi in vigoare, ea ar putea atrage sanctiuni europene dure la adresa Romaniei careia nu-i va fi tolerat un asemenea atac tocmai la adresa uneia dintre valorile pe care este intemeiata Uniunea Europeana.
Joi, 09 Octombrie 2008, ora 12:23
Sursa: Ziare.com
Autor: Ioana Ene

Articol citit de 7679 ori

Vezi toate cele 96 comentarii
 
Rank user: x5

09.10.2008, 08:58

Pozitie rezervata

Nu rezista scamatoriea azta !

Cum creseti ca oamenii vor renunta de buna voe la drepturile lor reale ? Niste ramoliti intr-o zi de octombrie au votat sau nu, peste constiinta lor, care ii leaga de parintii de bunicii, de traditie neamului nostru si de speranta lor adevarata ! Haideti sa nu fim naivi ! Parintii doctorului Oprescu, ocupa samavolnic in cartierul Primaverii o vila cu peste 2o de incaperi, casa care este revendicata de adevaratii proprietari intr-un proces care a fost taraganat 15 ani ! Credeti ca proprietatea si adevarul vor fi blamate la infinit ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
64 voturi

 

Bogdan D

    raspunde:

09.10.2008, 12:01

NU MAI MOARE VOICULESCU??????

nu mai moare jigodia asta ordinara,aleges-ar praful de turnatorul asta imputit.Felix Motanul trebuie sa moara

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
35 voturi

Victor Pitigoi

Rank user: x5

09.10.2008, 13:26

PASAREA FELIX RENASTE DIN CENUSA

* Era normal ca acel domn Felix, care-si turna colegii la securitate, sa le salveze casele colegilor sai, fostii securisiti, cei care primeau si clasau declaratiile semnate "Felix".
* Inca o data, parlamentarii si-au atras aplauzele profitorilor si ura,plus dispretul victimelor.
* Toata salvarea e in mintea cea de pe urma a romanului care are sansa sa nu-i aleaga tot pe cei care voteaza azi, sub baghete dirijorilor Geoana si Boiculescu.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,9
Excelent
27 voturi

antiprosti

    raspunde:

09.10.2008, 19:33

Uimitor nu e ca Voiculescu exista

Uimitor ca acest gunoi ajunge sa aiba o influenta nepermis de mare in societatea romaneasca actuala, in loc sa fie intr-o puscarie impreuna cu alti satrapi securisti. Ma intreb cine mai poate vota cu PSD-ul aliat cu PC-ul, si sa se mai numeasca si roman cinstit.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
15 voturi

Schvartz Weiss

    raspunde:

09.10.2008, 21:30

Oare nu stii

ca acest gunoi cum ii zici are ca subalterni si colaboratori oameni dela Europa Libera si alte voci ?ca D.Welle

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
9 voturi

Marius Ghincea

Rank user: x2

09.10.2008, 19:45

O lege dreapta si un titlu malitios.

Nu inteleg de ce va plangeti, fostii proprietari vor primi despagubiri la valoarea pietei.

Hai sa dam o situatie in care un om de buna credinta care a fost chirias intr-o casa nationalizata a cumparat casa dupa revolutie la pretul dat de guvern.
Dupa ce a cumparat casa de buna cuvinta vine fostul propietar si ii cere sa plece din casa ca este casa lui bunicasu desi el a cumarat-o legal si cu increderea ca va ramane propietar.
Ce se intampla cu cel care a cumparat casa dupa revolutie.
Eu consider ca noul propietar are dreptul de proprietate pentru ca el nu este de vina ca guvernul a nationalizat casa si i-a vandut-o lui.
Consider ca este absolut necesar ca fostul proprietar sa primeasca valoarea casei la pretul pietei si desigur o bonificatie ( despagubire ).

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
29 voturi

Mardare

    raspunde:

09.10.2008, 23:21

Nimeni nu vorbeste aici de oamenii simpli aflati intamplator intr-o astfel de situatie !

Aici este vorba de oameni ca Geoana , sudele lor securistii care s-au grabit sa se miute si sa cumpere cele mai bune proprietati !
Deci revolutia s-a facut ca sa se consfinteasca furtul .
Asa ceva Ceausescu nu ar fi permis niciodata ! Si ti-o spune un anticomunist convins .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
13 voturi

Rank user: x5

09.10.2008, 09:11

Pozitie rezervata

LEGEA RAPT specifică ,ACAPITALISMULUI ROSU

COSA NOSTRA

Pro / Contra
5
Total de acord
4 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
54 voturi

 

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:35

Sile,

de fapt CASA NOASTRA!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
24 voturi

Rank user: x5

09.10.2008, 10:46

corect

punctual

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
25 voturi

Esmeralda

spune:

09.10.2008, 07:17

Ziceati ca au murit?

Ei, da. Securistii si activistii ramasi in case sunt verzi, pesedisti si culmea! conservatori, adica conserva comunismul romanesc cu avantaje, case luate cu japca da la dusmanii poporului! Votati comunismul!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
64 voturi

 

Adelina Stamate.

    raspunde:

09.10.2008, 07:58

Toata lumea uita

ca in asemenea case stau si membri marcanti ai PD-l si Pnt,si UDMR,si ai presei,tvului,ale ONG-urilor.Voi cu galagia vreti da faceti o dreptate cu doua masuri,dupa partidul pa care-l preferati.Adica la fel ca,comunistii.Numai voi,indraznetii in a scrie,stiti de cate ori v-at luat angajamente,si ati strigat Traiasca X traiasca fix,iar acum faceti pe ingerasii.Ca si cum voi ati avea toti locuinte asigurate pe munca cinstita .Cum ma rog ?Dela taticu ?Lacomie a fost,este si va fi.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
51 voturi

Vasea

    raspunde:

09.10.2008, 10:51

O jurnalista de elita.

Feicitari pentru articol,doamna,sau domnisoara Ioana Ene.Vad ca scapam cam greu de acesti tradatori de neam si tara,gen Dan Voiculescu,Nastase,Iliescu si altii ca ei.Iar domnia voastra are si mult talent in jurnalistica.Felicitari,inca o data.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
36 voturi

Anne

    raspunde:

10.10.2008, 10:20

membri marcanti

Mi-am propus sa nu-mi ies din fire citind comentariile, si uite ca nu reusesc. Eu locuiesc intr-o "vila nationalizata" in care am primit in 1990 o garsoniera. Atunci cind ne-am luat in primire aceasta garsoniera, in casa locuiau trei batrine - fiecare in cite o garsoniera. "Vila" - si persist in a o pune intre ghilimele pentru ca mai are putin si se darima - a fost construita undeva prin anii '20 si nimeni nu s-a ocupat de reparare, renovare samd. Inutil sa va spun ca nici unul dintre locatarii acestei case nu este membru (damite "marcant") al vreunui partid - si nici securist, ca vad ca o tot tineti cu ata-n doua cu securitatea...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

kancy

    raspunde:

12.10.2008, 23:55

Anne, ai primit sau ai cumparat?

Primit, inseamna degeaba, cumparat inseamna cu bani. Majoritatea dintre noi AM CUMPARAT. Adica am muncit ca sa avem bani si apoi am cumparat. Tu ai primit. Cel care a construit "vila", ajunsa darapanatura prin grija autoritatilor comuniste, a muncit si a construit-o. Tu ai primit. Acum poti s-o platesti. Ai platit-o? Dar cu siguranta nu vei dori asta fiindca ai primit pe gratis ceea ce a muncit altcineva. Acel altcineva, daca mai traieste, isi va revendica "vila" in care tu ai primit o garsoniera. Degeaba. Va primi despagubiri fiindca legea iti da tie dreptate. Despagubirile vor veni de la buget. Bugetul e format prin taxe si impozite pe care le platim noi toti. Deci noi toti iti vom achita factura pentru ce ai primit. De pomana. De ce am face-o? De ce noi astia care am muncit pentru a avea va trebui sa achitam acum facturile alora care au primit pe de-a moaca?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

Click pe memorie

    raspunde:

09.10.2008, 08:18

Istoria se repeta,

Ceea ce se intampla acum, nu este deloc intamplator. Perioada actuala , seamana perfect cu perioada ultimului razboi, in care multe proprietati valoroase erau insusite de escroci.
Un caz tipic, il reprezinta Marin Nastase, tatal lui Adrian Nastase.
Marin Nastase, era ofiter artilerist in Garnizoana Brasov, din anul 1943. Ca tanar ofiter, a subtilizat doua magazine ale unor evrei, pusi la index de Ion Antonescu.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
52 voturi

Joe Mk.Kain

    raspunde:

09.10.2008, 16:07

Daca se desgroapa anii rasboiului,

tot atat de cinstit si moral ar fi ca cei care ne-au bombardat,sa plateasca despagubiri.Pentruca vedeti Dvs,oamenn pagubitii nu au fost vinovati decat ca sunt romani.Cred ca urmasi se mai gasesc.Ha ziaristi,sa va vad spiritul de dreptate.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
12 voturi

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:34

Marti 14 oct. ora 12

Liste cu nume,adrese de case ocupate de CCC.
pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
20 voturi

Rank user: x2

09.10.2008, 19:48

Casa din Mihaileanu - Traian Basescu - Cel mai mare CCC

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
17 voturi

boboy

spune:

09.10.2008, 07:21

acest articol ar trebui sa fie...

...rechizitoriul curtii constitutionale.
inca o data felicitari ioana ene,oricine ai fi...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
47 voturi

 

Vasiliu Jenica

    raspunde:

09.10.2008, 08:18

Boby

Daca lucrezi in domeniu Financiar,avocat,notar,sau in Massmedia(radio,presa Tv)parlament si alte d-astea,e foarte bine sa raci.Banii pe care-i iau acestia,nu le dau dreptul sa judece pe altii,caci si banii lor sunt luati dela cei de jos.Nu fiti ca vulpoiul lui Grigore Alexandresu,daca il cunoasteti.Doamna Ene,da dreptate la toti,este ziarista si asa e curentul politic.Da-i si la Rege tot ce cere,da si la Presedinte ,sa traiasca,da si la Popa,ca nu da din buzunarul ei.Leafa sa mearga,ca ea combate bine.Doamne daca eu aveam dosar placut secerii si ciocanului,ce ziarist as mai fi fost.Pentruca toata lumea stie cum se intra acolo,si ei stiu mai bine,dar au schimbat trotuarul depe stanga pe dreapta.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
46 voturi

Contribuabilul

    raspunde:

09.10.2008, 09:38

Dar eu am dreptul sa judec

Daca ai citit articolul, lucru de care ma indoiesc, doamna Ene spune de ce sa platesc eu contribuabilul diferenta intre pretul la care ai cumparat dumneata vila de la Iliescu (citeva mii de dolari adunati din ciubucurile dumitale pe vremea lui Pingelica) si pretul de astazi al pietei.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
35 voturi

Alina Mandrescu

    raspunde:

09.10.2008, 16:22

Stii dece?

Pentruca pe atunci si apartamentele costau 4=6000 dolari,iar cei care le au nu platesc nici o diferenta.Datoria tarii,e sa se gandeasca la toata lumea,nu cu preferinte.De acord sunt si eu cu ceva,dar am aratat asta nu o sa se intample.Afara fara mila cu vechea si noua nomenclatura,indiferent de partidul care i-a dat adapost,dar nu cu omul care cinstit a cumparat,si acum sa-l dai in strada.Acestea sunt rani ale trecutului ante si post"revolutionar"iar ranile se vindeca cu durere.Alina

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
15 voturi

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:37

Marti 14 oct ora 12

Liste cu nume,adrese de case ocupate de CCC. Pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
18 voturi

Miki

spune:

09.10.2008, 07:27

Blestenmul romanilor.

Daca se aplica cu fermitate punctl 8 de la Timisoara, astazi nu am mai fi avut un parlament de jigooodi, hoti si mafioti. Iliescu o sa ranjasca de bucurie pe toate ecranele. Am ajuns ca singuri sa ne facem dreptate, altfel nu se mai poate.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
54 voturi

 

Tismanescu Isaia.

    raspunde:

09.10.2008, 07:47

Dar sa stii

dreptatea este dreptate,nu preferinta.Sunt zeci de mii de oameni care au cumparat case,uneori parasite cu multi ani in urma,le-au pus la punct,si acum zici ca trebuiesc dati afara.Ei au muncit,si le-au cumparat nu le-au luat cu japca.Faptul ca sunt multi profitori care au cumparat prin anii 90 e adevarat,Dar acestia nu vor fi scosi nici de mama lui CEDO,ei sunt noua nomenclatura,cu abuzurile ei.In ele sunt membri ale tuturor partidelor .pentruca toate au aceiasi radacinaAsa ca trebuie sa-si spuna cuvantul justitia.Strada facea dreptate pe vremea lui Patrascanu si urmasii sai.Asta inseamna stat de drept.Sunt de acord sa fie zburati cu toii pe drumuri,nu sunt in situatia loe,stau in SUA de 32 ani,dar daca veti copia metodele comuniste de a face dreptate,spuneti adio democratiei.Despre punctul 8 vele Timisoara,el trebuia pus in practica atunci,nu dupa 20 de ani.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
42 voturi

galateanul

    raspunde:

09.10.2008, 09:58

re americane!

Metode comuniste ,zici?

Vezi ca statul tau a tocmai a luat una,bani de la stat pentru a ajuta o afacere privata!Sau sunte ti socialisti acum?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
20 voturi

Tismaneanu Isaia

    raspunde:

14.10.2008, 00:02

GALATEANULE

NU prea am inteles.Dar poate,pentruca esti confuz.Metode comuniste. SA NU Nconfunzi un stat cu desteptii sau prostii care il conduc.Nu statulsau oamenii au dat bani privatilor (hoti)ci un grup dela conducere.Cand unii salariati din Romania au cat 100 de oameni,sau cand aveti la voi miliardari(in euro)facuti peste noapte,eu nu socot vinovat poporul roman.Este vinovat programul computerizat pe faze,al celor care l-au facut si executat,cu privire la "revolutia "romana.NIMENI din nici un partid din tara,nu i-a contestat,si nici marii sefi din strainatate.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Mardare

    raspunde:

09.10.2008, 07:48

daca esti din Timisoara , stii ce s-a intamplat acolo in '89 si cum nu s-a terminat nici acum !

Jigodiile batrane si-au gasit destul de repede jigodiute tinere , cu potential , si se sprijina si cadorisesc intre ele .
Nu se scapa asa usor de securistii si comunistii astia , mai ales intr-o democratie si si fiind parte a UE .
Cica si pungasii au drepturi .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
30 voturi

Valerian II

    raspunde:

10.10.2008, 03:16

Mardare

Ultima fraza nu e clara.Cum adica nu se scapa de comunisti pentruca sunteti in U.E.?Inseamna ca si acolo sunt tovarasi.(nu ma mir)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

Deceptia romanilor

    raspunde:

09.10.2008, 07:59

Emil Constantinescu,in 1996 NU a vrut sa aplice punctul 8 al Declaratiei de la Timisoara

Pe motiv ca Romania nu are alte persoane pregatite profesional sa ocupe locul in Parlament si in Guvern al fostilor comunisti si din structuri.Cat a fost Presedintele Romaniei,Constantinescu nu a dorit sa faca curatenie intre acesti mafioti,din contra i-a ajutat sa-si ingrase conturile,sa-si intareasca pozitiile economico-financiare.
Toti eram prosti si tampiti numai fostii si actualii sarlatani erau si sunt buni pt Emil Constantinescu.
Dupa 12 ani E.Constantinescu are acelas scop de aparare a mafiotilor,ataca democratia ,vorbeste la Antenele lui Voiculescu,consilierul lui presidential este sponsorizat de Voiculescu,a primit cadou acel Institut de Politici Publice,etc.
Mai sunt si alti tradatori ai Proclamatiei de la Timisoara.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
42 voturi

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:45

Marti 14 oct. ora12

liste cu nume,adrese de case ocupate de CCC. Aici pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
13 voturi

Kanata

    raspunde:

09.10.2008, 19:10

Parte din sistemul ticalosit

Si eu am cazut in capcana E. Constantinescu. Cand am aflat insa ca-i evreu basarabean, am inteles "deceptia" din 1996-2000 : este d'al lor, este parte integranta din sistemul ticalosit care lucreaza neobosit la distrugerea Romaniei si romanilor. Astfel se explica atitudinea sa care se suprapune perfect pe cea a lui Iliescu si Basescu (aandoi evrei si ei). Mergeti la votare, votati strainii si veti avea o viata de fecale, caci unde cap nu e, cacao este !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

razvratita

    raspunde:

09.10.2008, 10:31

raspuns

blestemul romanilor;Iliescu si ai lui.
prima persoana malefica Romaniei;Patriciu urmat de Ilici Iliescu.
doamne !cum creste balaurul rosu sub privirile noastre de toleranti aproape de nesimtire sau lasitate.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
24 voturi

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:47

marti 14 oct ora 12

liste cu nume,adrese de case ocupate de CCC. aici pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
12 voturi

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:39

Marti 14 oct la ora 12

Liste cu nume,adree de case ocupate de CCC pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
10 voturi

Croitoru V.

    raspunde:

09.10.2008, 16:13

Miky

ai dreptate.Treci la fapte.Sper ca voi citi in ziarul viitor ce ai facut.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

DESTEAPTA-TE ROMANE !!!!!

spune:

09.10.2008, 07:37

DIVIDE ET IMPERA !

Felix , hidra spurcata securistoida , aparandu-si furtul care ar acoperi nevoia de locuinte la 100.000 euro/buc pentru cel putin 8000 de familii , utilizand metodele securitatii NKVD-iste de pe timpul Gizelei Wass , Pauker , Walter Neulander , Orban senior , Oprescu senior , Geoana senior , si tot neamul lor blestemat , creaza conflicte intre grupuri mari de oameni si intoarce vremurile in perioada stalinista , ridiculizand dreptul la proprietate a individului pe bunurile muncite greu de el .
Aceste scorpii securisto-comuniste , niste golani care nu pot trai decat numai din japca si impostura , continua sa umileasca si sa haituiasca un popor orbit si adus tot de ei in starea de neputinta de a mai rationa simplu , chiar daca suntem in 2008 , in Uniunea Europeana si NATO .
Oameni buni , romanilor , deschideti odata ochii si scuturati pegra asta de care nu mai scapam ca de un blestem ! Cat sa mai fim prostii lumii si animalele de povara ai unor talhari cruzi si vesnic hamesiti ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
42 voturi

 

x0x0x0x0

    raspunde:

09.10.2008, 07:49

contra-argument

Dar daca ai locui intr-o astfel de casa,nationalizata,de multi ani si ai fi investit acolo,daca nu ai unde te duce cu copii tai ,ce-ai face??????????????Oricum o dai nu e bine.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
50 voturi

PSD + PNL + PC = PCR + SECU

    raspunde:

09.10.2008, 07:58

GANGTERII CARE AU DEVALIZAT ROMANIA

sa fie pusi in situatia sa dea tarii tot ce au furat . Au furat atat de mult , incat s-ar putea face o tara noua nouta ! Trebuie sa curmam raul de la radacina , nu sa ne batem intre noi , pentru ca asta este exact ce-si doresc acesti banditi scursori din regimul criminal comunist .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
38 voturi

florinde

    raspunde:

09.10.2008, 08:01

Lasa emotia si gandeste cinstit

Dar daca te-ar arunca cineva din propria casa? Parca e altfel decat sa investesti in zugraveala si in termopane, nu crezi? Pe de alta parte, daca nu s-au gasit solutii pentru chiriasi, sau si mai rau, s-au vandut case lor desi existau alti proprietari, devina sunt desteptii care au facut legi de asemenea natura.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
39 voturi

cetateanul corect

    raspunde:

09.10.2008, 08:06

In casele nationalizate stau hotii avutiei nationale.Au multe case si apartamente unde sa se mute

Nu le mai plange de mila.Toti au avut bani si inainte de 1989 si dupa.Au profitat si preferat sa stea in vile in loc sa-si plateasca un apartament de bloc care nu costa mai mult de 3-4.000 dolari.
Cantaretii,securistii,comunistii aveau foarte multi bani dar se credeau elita societatii si aveau pretentii la vile.Asa procedeaza si actualii parveniti.
Fostii chiriasi,actualii proprietari falsi sa despagubeasca pe proprietarii reali,nicidecum noi populatia.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
40 voturi

Vanea

    raspunde:

09.10.2008, 08:09

Nu este corect cum pui problema

Te rog sa citesti bine articolul si ai sa vezi ca nu se pune problema asa cun doresti sa o prezinti. Daca nu-ti apartine o casa de ce sa pretinzi sa o detii si sa nu accepti un apartamaent intr-un bloc. Gandeste prin ce au trecut cei care au fost luati din acele case si bagati in puscarie.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
34 voturi

TARGOVISTEANUL

    raspunde:

09.10.2008, 08:18

investiitiile se recupereaza in rest, proprietarul e proprietar !

eu chiar stau intr-o asemenea casa de 29 de ani, am investit in grupuri sanitare,in gresii,faianta, acoperis .
civilizat este ca pe baza documentelor,sa primesc banii inapoi,lucru care s-a si intamplat, proprietarul semnand un contract prin care in termen de 6 luni de la eliberarea casei toti chiriasii vor primi conform situatiilor de lucrari banii pana la ultimul banut, in caz contrar ,(retineti) spatiile revin de drept chiriasilor.
eh, ce sa-i faci mai sunt si exceptii !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
37 voturi

Filip

    raspunde:

09.10.2008, 08:51

@ TARGOVISTEANUL - Pai vedeti ca se poate gandi si actiona logic !?

Chestiile astea ca stai sa vezi ca eu am dat cu aspiratorul , nu sunt argumente sanatoase .
Ce ma fac eu daca inchiriez o casa sau apartament cuiva si acela pretinde pe urma ca e a lui ? Pe motiv ca a zugravit !
Dar noi cunoastem astfel de multe situatii , fiti atenti ca sunt multi care lucreaza inpresa sau televiziuni care au fost momiti sa intre in sarabanda asta a pretentiilor nejustificate . Multe sunt penale .
Dar ei niciodata nu vor fi de partea adevarului , fiind deja manjiti cu ilegalitati .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
27 voturi

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:49

marti 14 oct ora 12

Liste ccu nume,adrese de case ocupate de CCC pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
11 voturi

nikname

    raspunde:

09.10.2008, 07:51

DE CE NU VA MANIFESTATI TOT ASA DE VEHEMENT CIND ESTE VORBA DE FURTUL INDUSTRIILOR STRATEGICE????

Aici e vorba de vreo 100 de familii care traiesc marea majoritate in strainatate, deci traiesc mai bine decit noi aici.

De ce nu sinteti asa de suparati pe hidra securista pentru ca ne-a furat petrolul, energia electrica si gazul, fara de care nu mai putem spera sa ne mai revenim vreodata economic?
De ce nu va organizati sa iesiti in strada pentru asta? Sint probleme care ii afecteaza pe toti romanii din tara si din afara granitelor(ma refer la cei care vor sa se intoarca acasa si nu au la ce).

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
29 voturi

DESTEAPTA-TE ROMANE !!!!!

    raspunde:

09.10.2008, 08:05

ERA REFERIRE

la tema lansata de Ziare-com . Aveti perfecta dreptate . Gangsterii au pustiit totul mai mult decat toate natiile care au trecut peste noi in decursul vremurilor insumat si cu efectele dezastrelor naturale . In privinta proprietatilor , sunt mai mult de 100.000 , nu numai 100 . Probabil ca 100 sunt atatea pe cate au pus ei labele , fiindca asta ii intereseaza , nu bietii chiriasi .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
22 voturi

Ghilotina

    raspunde:

09.10.2008, 07:57

Lasati fratilor macar pentru o zi lenea !

Lasati gratarele , berea si privitul la televizor !
Daca voi nu veniti la vot , aflati ca astia sunt bine organizati si se duc ; poate si de mai multe ori !
Singura replica viguroasa pe care o societate poate sa o dea este prezenta la vot .
Nu va cere nimeni sa va lasati munca , va fi o zi libera si cele 15 minute nu reprezinta o pierdere ci un castig , castigul fiecaruia pentru urmatorii 4 ani .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
28 voturi

zic

    raspunde:

09.10.2008, 08:06

Peste 50 de ani, poate.

Poate uiti ca, din pacate, nu ai pe cine alege. Da, or fi uninominale, dar vezi tu ce unanimitate este in parlament la jaf si la populism?
Cred ca un boicot total ar fi cu mult mai recomandat, desigur ca imposibil de realizat.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
19 voturi

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:52

marti 14 oct. ora 12

Liste cu nume,adrese de case ocupate de CCC pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
8 voturi

arssene

    raspunde:

09.10.2008, 11:37

Si nu numai

Trebuie ca fiecare in anturajul propriu sa fim un factor de influentare a votului . Sa-i determinam , cu argumente si avem destule , sa vina toti la vot si sa nu dea votul coalitiei rosie P.S.D.-P.C.+ P.N.L.+ P.R.M. .Cu respect .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
9 voturi

Vanea

spune:

09.10.2008, 07:59

Mare nenorocire pentru Romania sunt aceste persoane schimonosite de atata imoralitate

Acesti indivizi sunt foarte nocivi pentru Romania nu numai prin ceea ce fac ci mai ales prin ceea ce sunt ca structura interioara. Cu siguranta viata lor nu este alta decat de a jagmani. Ei nu pot dormi daca nu fac o ilegalitate, sunt bolnavi cronici. Romania este intr-un mare impas. Populatia trebuie (persoanele lucide si vigilente) sa faca presiuni constante asupra respectari legilor.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
24 voturi

 
Vali

spune:

09.10.2008, 08:00

SUNT DIN NOU OBLIGATSA RECUNOSC SI SA PROCLAM CA...

jurnalistul Ioana Ene ramane un varf al massmedia in Romania europeana!
Obiectivitatea,logica,transparenta,claritatea articolelor sale impresioneaza pana la incredibil,intr-o masa amorfa de gaozari securisti mafioti ai marilor trusturi infiintate de fostii nomenclaturisti si sau lingai libidinosi ai trambitei bolsevice!
SUNT SIGUR CA ACEASTA CURTE CONSTITUTIONALA,CARE IN ULTIMA VREME S-A TREZIT LA REALITATE VA RESPINGE PLANUL LUI VOICULESCU SI ACOLITILOR SAI, VA RESTABILI ADEVARUL SI VA DA O SOLUTIE DEMNA DE DEMOCRATIA UE!...Am zis!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
32 voturi

 

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:55

marti 14 oct la ora 12

Liste cu nume,adrese de case ocupate de CCC pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
8 voturi

raspuns

    raspunde:

09.10.2008, 15:07

raspuns

sediul din Polona de exemplu

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

Calu

    raspunde:

13.10.2008, 16:25

In timpul prescris de lege

Unii politicieni zic ca se vor adresa CC. Dar cererea de respingere la CC trebuie facuta in 5 zile de la votarea legii. Nu cumva unii baieti smecheri zic ca se vor adresa CC si apoi vor zice ca au gresit si au pierdut termenul?
Felicitari autoarei, sper ca magnatii prese n-o vor concedia ca pe Andreea Pora.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Fomfonel Iulian

spune:

09.10.2008, 08:07

Fostii propietari scrieti Dvs

vor primi despagubiri la valoarea pietii.Aceste despagubiri,daca nu le convine sa le dea actualilor propietari ei se vor muta,iar fostii sa primeasca casele,si dupa atatia ani sa spuie multumesc ca au fost bine intretinute,si nu au platit taxe.In SUA si CANADA,multi ar fi spus demuld adio dupa ele,dela 3 ani dupa parasire,pentruca tara nu te intreaba dece ai plecat.Caci multi sunt plecati chiar inainte de venirea muscalilorr si a cozilor lor la putere.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
31 voturi

 
RNR

spune:

09.10.2008, 08:25

Voi sunteti MAFIOTII!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
14 voturi

 
DREPTATE

spune:

09.10.2008, 08:34

S-A FACUT DREPTATE

STATUL A LUAT STATUL TB SA REZOLVE. CINE I-A PUS SA VANDA UN BUN CARE NU ERA AL LOR?
MACAR ACUM SE FACE DREPTATE PT CA FOSTII PROPRIETARI AU UNDE SA STEA PE CAND NOII PROPRIETARI SUNT DATI AFARA DIN CASA.
FOSTII PROPRIETARI SUNT AJUTATI DE MAFIA IMOBILIARA SA RECUPEREZE CASA, LI SE DA O SUMA SIMBOLICA SI TOT NU AJUNG SA STEA IN EA. SAU MAI RAU....AU ACTE FALSE CU CARE RECUPEREAZA CASA.
ASA CA PRIN ACEASTA LEGE SE FACE DREPTATE TUTUROR.
FOSTII PROPRIETARI AU UNDE SA LOCUIASCA-PRIMESC BANI
NOII PROPRIETARI-RAMAN IN CASELE IN CARE S-AU NASCUT(40-50 ANI)
SI CE ATI VREA, SA II DEA AFARA DIN CASE SI DE UNDE LE DA STATUL ALTE CASE????? CUM LE DA SI LA TINERI PRIN ANL???????NU VEDETI CA NU GANDITI???!!!!1
IAR BANI ARE STATUL-ASA CUM ISI MARESC SALARIILE DE PARLAMENTARI SI CAT FURA DIN BUGETUL STATULUI PE DEPLASARI, PROTOCOALE, CHIRII, SI LA CAT NE I-A NOUA IMPOZIT PE SALARII, ASIGURARI DE SANATATE, AU SLAVA DOMNULUI'
ASA CA NU MAI VORBITI IN NECUNOSTINTA DE CAUZA!!!!!!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
35 voturi

 

Vali

    raspunde:

09.10.2008, 08:57

Fa un calcul si vezi

diferenta dintre suma necesara pentru compensarea fostilor proprietari si asigurarea de locuinte pentru chiriasi si vei observa o diferenta cu care s-ar putea mari salariile profesorilor,medicilor,functionarilor!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
16 voturi

Contribuabilul

    raspunde:

09.10.2008, 10:01

Sint lucruri diferite

Una e sa platesc un salariu decent la oamenii care muncesc, alta e sa platesc vilele imbuibatilor mafiei securiste.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
19 voturi

DREPTATE

spune:

09.10.2008, 08:38

S-A FACUT DREPTATE

IN SFARSIT DREPTATE

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,4
Foarte prost
36 voturi

 

razvratita

    raspunde:

09.10.2008, 10:35

raspuns

dreptate pe banii romanilor amariti? nu!! sa va plateasca Voiculescu ,Tiriac si ai lor.
nu avem nimic cu nimeni dar....nu va suparati in acele case nu prea locuiau sarantocii

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
20 voturi

helmut

spune:

09.10.2008, 09:49

...

E normal ca un chirias care a cumparat acea locuinta sa aibe dreptul asupra ei. Fostii chiriasi LOCUIESC in acele locuinte iar fostii proprietari nu au mai fost in ele de zeci de ani. De ce sa se mute o familie intreaga in strada? Fostii proprietari au unde trai acum si vor primi despagubiri la pretul pietei dar fostii chiriasi (care au achizitionat imobilul de la stat) nu au unde sa stea.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
13 voturi

 

CONTRIBUABILUL PROSTIT DE MAFIA COMUNISTA

    raspunde:

09.10.2008, 10:02

DAR DE CE DOMNULE

borfasii comunisti sa cumpere casele confiscate cu doua parale , iar eu contribuabil sa-i dau fostului proprietar 2-3 milioane de euro ? Ce afacere mai este si asta ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
7 voturi

Helmut

    raspunde:

09.10.2008, 12:17

...

comentezi de parca legea caselor nationalizate ar fi buna pentru Romani... CDR-ul a dat-o in bara acu'10 ani iar noi suferim din cauza asta...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Contribuabilul

    raspunde:

09.10.2008, 10:08

Dati-mi o batista

Sa pling de mila mafiotilor care si-au cumparat vile pe gratis.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
8 voturi

Scaramouche

    raspunde:

09.10.2008, 10:49

@helmut - domnule , nu vrei sa cumperi de la mine casa vecinului meu din coltul strazii ?

Omul este internat in spital , bolnav ( are unde sa stea ) , nu cred ca se mai reintoarce in casa si casa este mai bine sa fie ingrijita !
Ti-o vand de dragul lui !
Ce zici , batem palma ?
Ti-o dau ieftin ,ca are nevoie de reparatii !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
7 voturi

jus est ars boni et aequi

spune:

09.10.2008, 10:06

prin acest articol, s-a pus degetul pe rană

Fără a-l indrăgi prea mult pe Băsescu, de fapt deloc, decizia lui de a intoarce primul proiect propus de adunătura de HOŢI denumită PARLAMENTUL ROMÂNIEI, a fost una bună. Dar se pare, au primat interesele unor fosti (si actuali) comunisti care tin mortis să castige puterea la alegeri pentru a-si reinstaura baronii locali si dictaturade stanga. Adoptarea acestei modificări a Legii 10/2001 este o măsură populistă, menită să strangă voturi din partea beneficiarilor ei (si deloc putini) pentru dinozaurul Voiculescu ce nu se mai dă dus de pe scena politică, si pentru clica lui de mafioti avizi de putere.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
9 voturi

 

ruginitu

    raspunde:

09.10.2008, 10:59

marti 14 oct ora 12

Liste cu nume,adrese de case ocupate de CCC aici pe ziare.com

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

jus est ars boni et aequi

spune:

09.10.2008, 10:17

neconstitutionalitate

Judecătorii care vor fi chemati să aplice această lege aberantă au dreptul de a sesiza, din oficiu, Curtea Constitutională care ar trebui să profite de această ocazie si, după mult timp, să isi spele rusinea pentru atatea si atatea decizii date in batjocură si fără o minimă cunoastere a legii.
In orice caz articolul scris de Ioana Ene este exceptional si foarte bine documentat, autoarea fiind in cunostintă de cauză.
Domnilor parlamentari, nu mai aruncati pisica moartă in curtea justitiei, nevoită să pună in aplicare legile proaste pe care le emanati, intre două sesiuni de mărit pensii si creat privilegii proprii !!!!!!!
Domnilor MAGISTRAŢI DE LA INALTA CURTE DE CASAŢIE SI JUSTIŢIE, poate ar trebui să vă motivati, după 5 luni de zile, decizia dată in interesul legii cu privire la actiunile in revendicare fată de chiriasii cumpărători in baza Legii 112/1995, prin care faceti orice numai unificare de practică judiciară nu. Măcar aveti curajul si... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
7 voturi

 

Prima   1   2   3   Ultima

Vezi toate cele 96 comentarii