Sondajele, instrumente de manipulare

   

Sondajele, instrumente de manipulare
In acest moment niciun sondaj de opinie dar publicitatii nu este credibil. Cercetarile lasate la vedere sunt exclusiv instrumente de manipulare si intimidare a adversarului.

Sa le luam, spre exemplu, pe ultimele doua prezentate chiar in saptamana ce se incheie: sondajul CSOP, comandat de PD-L, si cel INSOMAR comandat de Realitatea TV, a se citi PSD. Au fost facute in aproximativ aceeasi perioada si au rezultate naucitor de diferite, imposibil de justificat prin diferenta de dimensiune dintre esantioane.

Daca in cazul lui Traian Basescu sa zicem ca diferenta este acceptabila, 33% (INSOMAR)la 34, % (CSOP), in cazul lui Mircea Geoana ea este strigatoare la cer, 21%(CSOP) la 28,5% (INSOMAR). La fel si cu Sorin Oprescu ce pare ,,jumulit'' de procente de sondajul Realitatea-PSD (8%) si cu mult mai viguros in celalalt (13%) .

Pentru turul al doilea, ierarhia este complet inversata: intr-unul ar castiga Traian Basescu, in celalalt Mircea Geoana, diferenta dintre cele doua scoruri (5%) pentru ambii candidati fiind dincolo de marja de eroare anuntata.

Intresante sunt si momentele in care au aparut cele doua sondaje.

PD-L a aruncat cercetarea CSOP in preziua votarii motiunii de cenzura pentru a intimida adversarii, sugerandu-le ca victoria lui Traian Basescu este foarte aproape si ar fi bine sa nu deschida calea anticipatelor prin daramarea guvernului Boc, dar si pentru a arata ca electoratul nu-l invinuieste pe presedinte pentru iesirea PSD de la guvernare.

De partea cealalta, Realitatea-PSD au scos sondajul in mijlocul crizei politice, pentru a sugera exact contrariul: rezistati, rezistati, victoria lui Mircea Geoana este aproape. In plus, sondajul a aparut tocmai in momentul in care liderul PSD incepe sa aiba probleme tot mai grave in interiorul partidului, din cauza incapacitatii de a impune el premierul unic al opozitiei si a atasari ca remorca a prezidentiabilului liberal. De altfel, sondajul Realitatea TV- PSD este realizat inainte de aceasta miscare magistrala a liderului social democrat.

Arma sondajelor de opinie nu e noua. Sa ne amintim doar episodul de dupa alegerile parlamentare de anul trecut: toate exit-poll-urile au dat-o in bara scandalos, cu diferente dincolo de marja de eroare fata de rezultatele oficiale, si, culmea, toate in favoarea PSD.

S-a aflat ulterior ca astfel trebuia creat efectul psihologic ,,PSD invingator detasat'' inainte de rezultatele oficiale, efect psihologic in baza caruia PSD si PNL urmau sa anunte majoritatea si premierul unic cu care sa se duca la Cotroceni, adica exact scenariul din aceste zile. Sa ne amintim, ca in baza sondajelor, Realitatea TV a transmis integral discursul victorios al lui Mircea Geoana, care trebuia impus rapid in constiinta publica drept invingatorul absolut, si i-a ignorat complet pe ceilalti lideri de partide, in frunte cu Emil Boc.

Scenariul a esuat inclusiv pentru ca, si atunci, liberalii au vrut sa-si impuna premierul. Iar faptul ca nimeni n-a reclamat vreo frauda, bazandu-se pe diferenta dintre exit-poll-uri si rezultatele oficiale, sugereaza ca a fost vorba despre o strategie de manipulare asumata.

Asta nu inseamna ca nu exista si sondaje corecte. Partidele si presa comanda si cercetari ,,pe bune". Exista sondaje zilnice, telefonice, care masoara efectul fiecareia dintre miscarile actorilor politici. ,,Exista si sondaje reale, care nu se publica", a spus, razand, Crin Antonescu.

Marile erori apar atunci cand politicenii ajung sa creada sincer in sondajele pe care le-au trucat.
Duminica, 18 Octombrie 2009, ora 12:55
Sursa: Ziare.com
Autor: Constantin Racaru

Articol citit de 5788 ori

Vezi toate cele 45 comentarii
 
Rank user: x5

18.10.2009, 11:23

Pozitie rezervata

Astept sondajele facute dupa propunerea Johanis

Opinia mea e ca dupa ziua de marti, atat Basescu cat si Geoana au pierdut cate un procent pe zi.

De ce?

Simplu:
- Basescu si-a dat arama pe fata (puteam sa-l pun pe Johanis, era OK, dar n-am vrut ca pierdeam controlul)
- Geoana pentru ca a fost in offside constant si nu a facut decat sa reactioneze la propunerile corecte ale lui Crin

De Oprescu nici nu are rost sa mai vorbim...

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
81 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
89 voturi

 
Rank user: x2

18.10.2009, 07:25

Daca asta este sondaj atunci...他妈的你的嘴。!!!

.

Pro / Contra
2,2
Impotriva
107 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
117 voturi

 

opus9

Rank user: x5

18.10.2009, 08:04

De ertinut formula "Realitatea PSD" !

.

Pro / Contra
3,9
De acord
131 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
141 voturi

Rank user: x5

18.10.2009, 08:23

Ceva mai complet din cate s-au aflat pană acum ar fi " Realitatea PSD-GRU-FNI". Asta-i cruda realitate, nu o ramură a Mass-Media curată de care ar avea atata nevoie bietii romani orbiti, buimăciti si păcăliti de atata diversiune, minciuni si nesimtire!

.

Pro / Contra
3,8
De acord
119 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
129 voturi

Rank user: x5

18.10.2009, 08:30

Realitatea Tv numele de cod al cursei antiprezidentiale ... "si noi vrem respect domnule pesedinte"

Sigur ca respectul se dobandeste nu se cerseste ... impartialitatea presei, ramane un deziderat care merita exploatat subliminal ! Diletantismul gazetaresc, creaza cele mai penibile translarente, trimitand postul "Realitatea Tv" in veritabila mizerie morala ! Efectul bumerangului probabil ca nu se va lasa asteptat !

Pro / Contra
3,9
De acord
118 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
130 voturi

Rank user: x4

18.10.2009, 10:20

Un singur amendament...

Din cate stiu Radu Duda s-a retras... Tot mai este luat in calcul la sondaje.

Pro / Contra
3,6
De acord
57 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
70 voturi

18.10.2009, 11:23

Nu era un secret pentru nimeni

Realitatea a incetat de mult sa mai fie tv de stiri trecand pe fata de partea PSD, facand ceea ce se numeste munca de partid. Articolul este dureros de adevarat iar finalul, cu un citat din Crin Antonescu "Exista si sondaje reale, care nu se publica" arata dimensiunea reala a minciunii care ni se serveste zilnic si pe care ar trebui s-o inghtim pe nerasuflate.

Pro / Contra
3,6
De acord
72 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
79 voturi

liliak

18.10.2009, 11:38

bai, faceti linisteee ! io ii cedez lui OPrescu toate voturile mele ! ha, ha, ha !

toti candidatii, in afara de Oprescu, sunteti niste parveniti or.din.ari. v-ati imbogatit, ati tradat, Oprescu o sa va vina de hac. este independent si romanii il vor alege. ii dau si voturile mele. Oprescu, presedintele romanilor. asta e pohta ce-am pohtit si asa voi face. muclesssss !ha, ha, ha !

Pro / Contra
2,4
Impotriva
57 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
70 voturi

Rank user: x2

18.10.2009, 08:53

Mare mizerie : Voiculescu si Vantu sunt liberi !

Manipularea scabroasa, penibila si de-o imoralitate strigatoare la cer facuta prin televiziunile si ziarele a doi infractori ordinari, Vantu si Voiculescu, nu ajungea ! Asa ca s-a apelat la sondaje. Mincinoase, fireste. Este inadmisibil pentru orice om de bun simt si cu macar o urma de inteligenta sa creada ca poporul roman s-a degradat intr-atat incat sa voteze o nulitate politica asa cum este candidatul lui Vanghelie si Hrebenciuc. Romanii il vor lasa, va asigur, sa se joace mai departe cu lopetelele in nisip ! "S-avem o singura culoare in suflet : tricolorul", spunea prostanacul PSD-ului. Ce vreti altceva ?

Pro / Contra
3,7
De acord
119 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
126 voturi

 

Gonzague

Rank user: x4

18.10.2009, 10:13

Cei mai tari-n SONDAJE:Trăiască Patriciu,Vantu,Voiculescu-GRIVCO=grivei e vasile bleaga!

Zooportocaliii sunt cu ochii holbați(bășinescu-pinochio e semiholbat chiar dacă ciclopii au acuitatea mărită) pe toate sondajele,indiferent că le cred sau nu,deoarece pe 22 noiembrie și nu 6 decembrie se va termina cu mizeria portocalie și absolut abjectă. Nu-i așa că vă plac anticipatele?In caz de anticipate zooportocaliii vor fi spulberați ,exceptind răcanii fanatici ți limitați,pentru că nu au făcut ABSOLUT NIMIC să atenueze criza și să mărească și să umfle corupția-nu zic nimic de salarii și pensii.Singurele lor crize sunt:menținera megamafiotului bășinescu-pinochio-damigeană la Cotrococeni că alfel il ia dracu și BĂNIȘORII FURAȚI cu atata trudă.
Dixit care este.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
89 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
98 voturi

xilopolous

Rank user: x4

18.10.2009, 10:22

@ Bobby_Fischer. Ai dreptate! Mare mizerie : Voiculescu si Vantu sunt liberi !

Dar ce are stampila cu prefectura. Parca in articol se vorbeste de sondaje nu de Voiculescu si Vantu.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
74 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
87 voturi

Rank user: x2

18.10.2009, 10:44

Raspuns pt Xilopoulos

Are, cel manarit de Insomar, de pilda, e comandat, impilcit platit de infractorul Vantu. Daca era la locul lui...

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
79 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
87 voturi

Gonzague

Rank user: x4

18.10.2009, 10:45

Trăiască Traian Băsescu,omul strălucitor și providențial al Romaniei!

Președintele T. Băsescu va caștiga incă un mandat și incă,și incă,și incă pană la moarte.Merită din plin.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
69 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
83 voturi

Rank user: x4

18.10.2009, 10:53

LA AL XIV-LEA CONGRES, TOT BASESCU REALES!!!

LA AL XIV-LEA CONGRES, TOT BASESCU REALES!!!

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
81 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
88 voturi

Rank user: x4

18.10.2009, 12:28

Ce dracu bă,zooportocaliilor,v-ați tăcănit?Credeați că m-am vandut ca voi,pentru un blid de linte portocalie?

Intr-adevăr,să trăiască megamafiotul bășinescu-pinochio-damigeană pană la moarte.Corect și real,numai că *** bășinescului-mafiot va fi pe 22 noiembrie sau,maximum-maximorum,pe 6 decembrie(Doamne ferește)!
Dixit care este.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
55 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
69 voturi

18.10.2009, 09:12

cu toate ca...

toate lumea este de acord ca sondajele manipuleaza,paduchii aia de analisti politici isi fac gargara bazata pe aceste sondaje mincinoase,politicienii se comporta ca si cand totul ar fi pe bune,iar prostii belesc ochii la tv sa vada cine-i mai convingator ca sa-l poata vota,sa si-o ia peste bot iar si iar si iar...

Pro / Contra
4,2
De acord
70 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
78 voturi

 

18.10.2009, 09:18

Cine mai crede in sondaje si in veridicitatea votarii....!?

Poate cainii vagabonzi, vintu, betivii de la pupa, prostalaii, crinii de la mort, dudele de desert, magarii de al stina,...
Sa vede clar ca gripa porcina a infectat echipele de cacao...pardon de sondaj...

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
64 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
74 voturi

 

18.10.2009, 10:16

teo?

Nici aici nu scap de tine ? schimba ma frate avatarul asta , nesuferit , cu base , ramine cum am stabilit ,el se autodistruge , cu tzuica ,cu hahaiala , stie el .

Pro / Contra
3
Si da, si nu
71 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
77 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

18.10.2009, 16:09

Sint de acord, de aceea, ma si iscalesc : Eu, un votant sigur !

DE ACORD ! Subscriu !

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
32 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
41 voturi

18.10.2009, 10:40

Cineva trebuie sa intretina minciuna. Solutia ? Sondajele ! ha, ha, ha !

Sa fim seriosi. Asemenea "muraturi: care, din prea acrul lor, ajung sa dezguste pana dincolo de limite, mai tineau pana in urma cu 5-10 ani, cand romanii nu puteau crede in lasitatea, demagogia, machiavelismul sangelui politrucilor. Afara cu pan.aramele astea, care ne-au distrus tara. E vremea schimbarii, lasilor, carati-va, dispareti, v-ati infruptat destul, ati bagat caraimanul pana dincolo de cot. Hotilor, tradatorilor. Sa vina un presedinte independent. Pe asta nu-l puteti manipula, nu va datoreaza nimic. Incetati cu gargara. Oprescu va castiga alegerile, nu ami trageti sforile, trimiteti toti papagalii, la inaintare, sa ne intimideze, sa nu mai mergem la vot, stabiliti voi cine e presedintele prin sforarii. Temeti-va de furia poporului.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
67 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
75 voturi

 

Ivan

18.10.2009, 12:00

aoleu!

Oprescu ? pune-mi si mie un spritz !

Pro / Contra
4,8
Total de acord
39 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
48 voturi

18.10.2009, 13:20

@ IVAN, dupa ce Oprescu iese presedinte...

iti pun si doua spirturi si iti dau si-o lada cu vin de 1 milion sticla, sa castigi Skoda la DD in direct:))

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
49 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
57 voturi

Ivan

18.10.2009, 16:42

!!!!!

Esti o scumpa ! Te iubesc .

Pro / Contra
4,3
De acord
24 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
29 voturi

18.10.2009, 10:40

SONDAJE DE OPINIE PE BANADA RULANTA.

Sondaj INSOMAR: 59% dintre romani l-ar vota pe Basescu, iar actuala coalitie se bucura de increderea a peste 40% din electorat.
Potrivit unui sondaj INSOMAR, realizat la comanda Realitatea TV, 43% dintre romani cred ca actuala colitie de guvernare este cea mai buna solutie, in timp ce 26% considera ca, dimpotriva, nu este cea mai buna varianta. Aproape o treime dintre cetateni au raspuns "nu stiu". Pe de alta parte, 2 55% dintre cei chestionati considera ca actualul Guvern va rezista 4 ani, in timp ce 21% dintre ei ii dau doar 1 an sau 2 de existenta. O treime dintre romani sunt de parere ca Traian Basescu a avut cea mai mare contributie la formarea actualei coalitii de guvernare.
Cat despre premierul Emil Boc, aproape jumatate dintre cei chestionati considera ca este o alegere buna. Doar 9% dintre ei cred ca e o alegere foarte buna si 14% spun ca este o alegere rea.
Seful statului, Traian Basescu, ar obtine 59% din sufragii daca duminica viitoare ar fi alegeri pentru Presedintia... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,5
De acord
52 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
59 voturi

 

Orest1

18.10.2009, 11:00

Sondaj CURS

Sondaj CURS: Basescu - 32%, Geoana - 23%, Antonescu - 20%,

Pro / Contra
4
De acord
40 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
48 voturi

18.10.2009, 11:26

Sondaj BCS

Sondaj BCS: Traian Basescu - 30,5%, Crin Antonescu - 20,1%, Mircea Geoana - 19,2%

Pro / Contra
3,9
De acord
35 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
43 voturi

18.10.2009, 11:28

Sondaj CSOP

Sondaj CSOP: Traian Basescu - 30%, Mircea Geoana - 21%, Crin Antonescu - 25%. Sorin Oprescu ar obtine 22%, daca ar candida din partea PSD

Pro / Contra
3,7
De acord
33 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
41 voturi

Orest1

18.10.2009, 11:31

Sondaj CSOP

Sondaj CSOP: Traian Basescu - 30%, Crin Antonescu - 25%, Mircea Geoana - 21%. Sorin Oprescu ar obtine 22%, daca ar candida din partea PSD

Pro / Contra
3,8
De acord
37 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
39 voturi

18.10.2009, 12:06

ORICINE POATE FACE UN SONDAJ

Dovada este expunerea prezentata aici.

Pro / Contra
4,4
De acord
27 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
29 voturi

18.10.2009, 11:22

De-ale lui Constantin Tanase

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Si cu asta ce-am facut?

Pro / Contra
4
De acord
50 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
55 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

18.10.2009, 16:11

Geaba fugi, geaba te duci, geaba-ti rupi saraci papuci..."

NIMIC !

Pro / Contra
3,9
De acord
34 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
36 voturi

18.10.2009, 12:35

Vulgul needucat voteaza!!!

Eu cred ca sondajele reflecta exact ce spune "vulgul needucat". In tara asta nu exista electorat ci suporteri si aia influentabili, mistocari si neseriosi si care-si schimba opinia dupa cum vorbesc asa zisii formatori de opinie. Nu pot sa uit ca profesorul Stanasila spunea despre CTP ca a fost un student submediocru. Atentie nu mediocru, submediocru. Vom vedea la vot. Nu cred ca se poate prevedea ceva.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
46 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
48 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

18.10.2009, 16:12

EDUCATULE !

Noroc cu tine, care esti foarte educat !

Pro / Contra
3,8
De acord
34 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
37 voturi

Rank user: x2

18.10.2009, 14:35

speculatii

oamenii care scriu sondajele speculeaza...sunt multi care voteaza pe situri dar pana la ziua alegerilor isi schimba parerea...doar ziua de alegeri e decisiva...

Pro / Contra
2,2
Impotriva
30 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
33 voturi

 

ARDELEANUL

Rank user: x2

18.10.2009, 18:23

Nu este asa!

Majoritatea celor care participa la alegeri sunt decisi de mult cu cine vor vota si nu isi vor schimba optiunea. Campaniile electorale se adreseaza nehotaratilor celor care se pot decide in ultimul moment sa participe si pot modifica procentele.
In Romania atazi este o situatie atipica. Spre deosebire de tarile democratice unde membrii clasei de mijloc paricipa la vot iar cei din clasa de jos nu participa decat in mica masura la noi este invers. oamenii educati nu participa la vot dar cei saraci, batrani si mai putin educati particpa in cea mai mare proportie.
La noi catiga cine detine mai multi primari si oameni in teritoriu si care pot cara mai multi oameni saraci la vot cu microbuzele, autoturismele lor etc. Ei sunt convinsi sa voteze un candidat sau altul cu mici atentii, servicii, acordarea si conditionarea ajutorului social, facilitarea angajarii undeva, diferite servicii facute sau un mic si-o bere. Cam asta este Romania. De asta oameni ca Becalii sau EBA sunt mai multi... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4,8
Total de acord
25 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
30 voturi

cocosul_mioritic

Rank user: x5

25.10.2009, 23:39

draguto

ia spune-mi tu, cand iti dai cizmele jos seara, la cazarma, fug ceilalti securisti din incapere?

Pro / Contra
5
Total de acord
9 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
9 voturi

Rank user: x2

18.10.2009, 18:13

Asa este!

Prin intermediul sondajelor se incearca manipulare electoratului. Cel mai bun sondaj sunt alegerile. Putem compara sondajele cu rezultatele partidelor si ale candidatilor.
Pentru prevenirea manipiularilor ar fi necesara stabilirea unei metodologii unitare care sa fie utilizata de catre toate institutele, anuntarea datei cand au fost culese datele, esantionul si chestionarul. In felul aceste institutele de sondare a opiniei se controleaza reciproc si isi valideaza cercetarile.
Lucrurile astea se pot rezolva usor dar nu cred ca se doreste prea mult asta.

Pro / Contra
4,6
Total de acord
22 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
31 voturi

 
Rank user: x2

18.10.2009, 18:32

OPRESCU va iesi presedinte! Sondajele nu pot fi de incredere.

Nu stiu ce oameni ratoni ar putea crede in sondajele astea. Pe langa faptul ca ele nu sunt decat niste cercetari executate pe esantioane si nu prezinta o inradacinare in realitatea efectiva, mai pot fi folosite si ca instrumente de manipulare. Ideea in sine, de sondaj, este buna, insa nu la noi, nu intr-o tara unde jocurile de culise si hotzia primeaza. NU intr-o tzara condusa de Basescu! La noi si democratia este prost inteleasa, desi, ca si concept, democratia este buna. Cu Basescu n-o sa fie niciodata in Romania democratie autentica, nu cu pornirile lui de dictator. E un adevar universal.

Pro / Contra
4,4
De acord
27 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
33 voturi

 
Rank user: x2

19.10.2009, 00:40

sondajul mincinos

sondajele duce in eroare si pe cei care chiar vor persoana si pe cei impotriva .
nici votul nu mai sti la cine merge .
cred ca nare rost sa mai votam.
ELECTRONIC AR FI MAI BINE SA FIE VOTAREA.SI DE ACASA DE LA FIECARE SA SE LOGHEZE SI SA VOTEZE.
DAR IN ROMANIA INCA NU SE PUNE PROBLEMA ASTA .
e greu cu VOTUL cu furatul cu totul aiurea vreme si stress pierdut si cand te gandesti cati BANII MANANCA O CAMPANIE ar trebui romanii sa nu mai plateasca impozit 1AN DE ZILE.
si sa vezi bunastare si pace si intelegere intre oamenii.

Pro / Contra
4,4
De acord
25 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
31 voturi

 

19.10.2009, 11:54

Sondaje

Este sondaje si este"sondaje"Nicaieri in avalansa de sondaje nu este mentionat tribunul!?Daca citesti ziarul"bicolorul"sau revista"Romania mijlocie" afli ca dansul are 30-35%.Acum vreo doua saptamini Domnia sa a publicat rezultatele unui sondaj facut de "Aspen Institut"(care nu face sondaje)pe un esantion de 10000 de romani!!In secret!Dl vadim a scris ca "Aspen Institut"
e in Colorado(Aspen e un oras in Colorado)Sediul institului este in WASHGINTON(DC)O sa vedeti ce furios o sa fie dupa alegeri:am fost furat de americani,unguri,evrei,tigani,belgieni,nemti,frantuji,italieni,si de alte nationalitati!

Pro / Contra
1,4
Total impotriva
21 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
21 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 45 comentarii