Internele, cartoful fierbinte al PSD

   

Internele, cartoful fierbinte al PSD
Propunerea surpriza facuta de Lucian Croitoru social-democratilor, carora le-a oferit Ministerul de Interne, este un cartof fierbine aruncat in curtea PSD, dar presupune si riscuri mari pentru Traian Basescu.

PSD primeste pe tava perla coroanei, exact cea pentru care s-a batut la baioneta din decembrie. Daca liderii de la centru ar putea sa-si retina apetitul, in numele unei strategii politice de maximizare a sanselor candidatului lor, ma tem ca pentru liderii din teritoriu ea este de nerefuzat.

Pentru ca Internele nu inseamna doar organizarea alegerilor, ci si recuperarea prefectilor a caror schimbare brusca, imediat dupa iesirea PSD de la guvernare, a bulversat partidul. Iar schimbarea prefectilor a avut efect de bulgare de zapada in toate deconcentratele. Cum sa le explici somerilor politici ai PSD ca refuzi sa iei inapoi slujbele lor pentru a sustine candidatul liberalilor la functia de premier?

Dar si liderii PSD au motive sa analizeze foarte bine capcana din propunerea lui Lucian Croitoru. Refuzarea ei taie practic orice credibilitate discursului lor preferat: ne-au dat afara de la guvernare ca sa aiba Internele si sa fraudeze cu ele alegerile. Si de ce ati refuzat atunci sa luati Internele inapoi pentru ca alegerile sa fie corecte?

Ce poate fi mai important de atat? Aici sta, de altfel, si cheia unei eventuale acceptari: sacrificiul in numele interesului national.

Pe de alta parte, daca accepta sa ia Internele, PSD reintra practic la guvernare, Mircea Geoana iar va sta si la putere, si in opozitie in umbra presedintelui, va fi acuzat de tradare de catre liberali si, in general, va fi perceput din nou ca un caraghios.

In orice caz, aceasta propunere are potential sa creeze o tensiune mare in PSD si asa nu chiar fericit ca a ajuns in acest moment remorca lui Crin Antonescu, dar si in cadrul majoritatii ad-hoc, pentru ca social-democratii devin susceptibili de defectare. De altfel, deocamdata, Mircea Geoana nu a dat un raspuns transant la dilema in care l-a aruncat Lucian Croitoru.

In plus, prin aceasta propunere este posibil ca PD-L si Traian Basescu sa scape in mare masura si de acuzatia ca ar fi provocat in mod deliberat iesirea PSD de la guvernare, pentru a pune mana pe Interne. Uite ca nu le vrem, pare a fi mesajul.

Seful statului face si un exercitiu de flexibilitate: ati vrut premier tehnocrat, v-am dat tehnocrat, ati plans dupa Interne, le primiti inapoi, iata cate concesii fac eu, in vreme ce voi sunteti cramponati de un nume.

Desi foarte abila, propunerea lasa loc la intrebari grele si pentru Traian Basescu. Daca mizeria de la Interne era asa de mare, daca institutia era condusa de structuri din afara ei, dupa cum pretinde presedintele, de ce revine lupul paznic la oi?

Iar daca dracul nu era chiar atat de negru la Interne, de ce a fost nevoie de tot balamucul din ultima luna? Pentru ca Dan Nica era controlat de Marian Vanghelie. Si de ce am crede ca viitorul ministru de Interne din PSD nu va fi?

Istoria ne-a dovedit ca ministrii care nu i-au dat satisfactie lui "Almanahe" au fost zburati din Guvern de chiar conducerea PSD. Se stie doar ca Vanghelie controleaza practic partidul.

In plus, daca social-democratii vor refuza Internele, vor face din acest raspuns dovada ca pe ei nu-i intereseaza functiile, ci principiile.

Asa ca, propunerea lui Lucian Croitoru poate fi privita si ca o capcana in care PSD cade si daca refuza si daca accepta Internele, dar si ca un gest de disperare pentru a capta PSD la guvernare si a trece Cabinetul Croitoru.

Sigur, Traian Basescu poate invoca si el propunerea aceasta drept o dovada ca Lucian Croitoru actioneaza absolut independent. Ceva la fel de greu crezut ca faptul ca PSD nu e interesat de functii.
Marti, 20 Octombrie 2009, ora 12:26
Sursa: Ziare.com
Autor: Constantin Racaru

Articol citit de 4959 ori

Vezi toate cele 49 comentarii
 
Rank user: x5

20.10.2009, 06:52

Pozitie rezervata

Lucian Croitoru joaca foarte tare, dar si inteligent

In sah, miscarea asta inteligenta facuta de premierul desemnat de Train Basescu, se cheama sah prin deschidere. Se muta un pion, care deschide posibilitatea unei piese mult mai active, sa tinteasca in doua sau mai multe locuri, in acelasi timp. Inamicul, orice ar face, are doar de pierdut, mutarea care o face trebuie sa aleaga pierderea cea mai mica. Desigur, in economia partidei si in masura inteligenteti sale. Insa pierdere tot este. In cazul nostru, Lucian Croitoru a oferit pe tava Ministerul cel ravnit de Interne, chipurile pentru a se asigura PSD ca nu fura nimeni in afara de ei alegerile. Ceea ce pare sa fie pe placul PSD-istilor, deci acceptabil. Numai ca, la ora actuala, furtul alegerilor, este o gogoasa, iar ei stiu acest lucru. Deci nu prea le trebuie, decat pentru a-si calma prefectii demisi, cat si retele lor din teritoriu, impropriu numiti baroni locali. Daca PSD refuza, devine evident ca jocul lor a fost facut strict din interese electorale, cu dispretul intregii... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,7
De acord
223 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
227 voturi

 
Rank user: x5

20.10.2009, 06:57

Bravo d-le Croitoru,inteligenta strategie.

Ramane de vazut daca au ratiune si vor intelege ceva din asta,fostii comunisti si fostii securisti din alianta maro PSD&PC.

Pro / Contra
3,6
De acord
194 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
188 voturi

 

Petry

Rank user: x2

20.10.2009, 08:21

curios rau

Chiar sant curios sa vad mutarea PSD!

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
79 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
83 voturi

20.10.2009, 10:27

totusi Croitoru trebuie sa ne spuna

a fost ofiter de securitate?
peste tot se vorbeste despre gaurile negre din CV.trebuie ca cineva sa ne spuna caci este important.este important pentruca am intelege cum a aparut acest ilustru nimeni (consilieri sunt cu miile in Bucuresti si aiurea)in carti pentru postul de prim-ministru al Romaniei.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
60 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
66 voturi

Rank user: x5

20.10.2009, 12:07

asta inseamna

asta inseamna sa lingi acolo unde ai scuipat!
PDListilor, nu v-a convenit ministru PSD la Interne si v-a casunat pe Nica, ati denuntat colaborarea cu PSDul si destabilizat executivul la vreme de criza fara sa va pese nici cat negru sub unghie ce se va intampla cu tara? Cu Basescu in frunte v-ati pus singuri la zid si incercati s-o cotigiti, s-o intoarceti "ca la Ploiesti"? Daca puteti, intoarceti-o, dar nu e cale de intoarcere pentru voi! Degringolaga guvernelor din legislatura Constantinescu are o singura cauza: Basescu-PDL.
Va dau mutarea in plic: PSD-ul accepta, il pune din nou pe Nica la Interne si inapoi prefectii si pe cei de la deconcentrate. Face alianta electorala cu PNL, UDMR si minoritati si-si retrag toti candidatii in favoarea lui Johannis. Asta ar fi cireasa pe tort, lovitura de gratie data imaginii lui Basescu. Cu asta Base vede al doile mandat la pastele cailor si in sfarsit se instaleaza normalitatea in tara.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
40 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
44 voturi

xilopolous

Rank user: x3

20.10.2009, 08:29

Domnilor, nu va mai ridicati poalele inainte de a ajunge la rau.

Credeti ca membrii P.S.D. sunt prosti?
Nu ati inteles pana acum ca joaca de-a guvernul este un joc electoral, iar Boc va ramane in functie pana dupa alegeri?

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
105 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
110 voturi

Rank user: x5

20.10.2009, 09:03

Pesedeii "este" destepti tare, dar sunt condusi de Prostanacu'

Singura solutie: alegeri anticipate.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
85 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
92 voturi

Rank user: x5

20.10.2009, 09:12

da,asa cred

cum sa fii destept si psd-ist ?
exemplu tipic : vanghelie.
acum,va rog,nu-mi veniti cu "contraargumente" de genul nastase,daca era destept,nu se ascundea sub poalele matusii...
insa reciproca nu e valabila,prosti sint in toate partidele,da multi,vorba lui lapusneanu...
din astia se recruteaza ceea ce ANAListii politici numesc nucleu dur.
in general,partidele politice si sistemul parlamentar sint o plaga pentru societate.
exista alternative ale sistemului parlamentar.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
71 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
77 voturi

Paul13

20.10.2009, 08:55

Inteligenta propunere?

trebuie sa fii talamb sa crezi ca PSD va musca.
oricum nu ar mai avea timp sa schimbe nimic.
Prefectii PD-L deja au "aranjat" alegerile asa ca de ce ar prelua internele PSD?
Ca sa raspunda el pentru fraudarea alegerilor de catre PD-L?
sa fim seriosi. este o fumigena.

Gelutule de care securisti vorbesti?
cea e plin PD-Lul de ei.
mai nou intalnirile conducerii PD-L se fac in casa securistului ceausist Silvian Ionescu, de parca PD-L nu ar mai avea sediu.
Cu cine s-a intalnit in "casa conspirativa" a conducerii PD-L?
Cu fosti securisti sustinatori ai lui Base si cu oameni din servicii?
A fost la intalnire si Magureanu de mana cu Iulian Vlad?

Eu zic portocaliilor sa vorbiti in soapta despre securisti, ca-i deranjati pe AMICII si SUSTINATORII din UMBRA ai lui Basescu.
Il deranjati pe Silvian Ionescu, Ioan talpes, Matei Antonescu, draga Stolo si chiar pe domnul presedinte, cireasa de pe CUPOLA SECURISTO-MAFIOTA PORTOCALIE.
Cu alte cuvinte, nu vorbiti de funie in casa... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
91 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
96 voturi

Rank user: x2

20.10.2009, 16:50

re Paul13

Apoi Paul, asa e!! Noroc cu Iliescu si Nastase, noroc cu ei ca au condamnat Comunismul. Noroc cu ei ca au lasat toti securistii intre 89-96 sa doarma linistiti de dragul Patriei.
Banuiesc ca la exemplele tale o sa ii adaugi si pe urmatorii membrii ai Guvernului Nastase, toti cu dosare penale terminate cu NUP (afara de Pomponelu tau iubit care a primi direct dela Parlament NUP):
- Rodica Stanoiu, patroana Justitiei cinstite si inexistente
- Miki Spaga
- Dan-Ioan Popescu, detinatorul cu acte in regula a mai mult de jumatate din orasul Azuga (locuiesc in zona, asta inainte sa te apuci sa injuri)
- Ioan Talpes (trebuie vre-un comentariu aici??)
- Hildegard-Carola Puwak, aceasta Ritzi a PSDului care a devalizat, nu 60 mii de euru, ci direct 2 milioane. Rezultatul NUP
- Vasile Puscas
- Mihai-Nicolae Tănăsescuuuuuu
- Marian Sarbu (frate de dosar cu DAP)
- Miron Mitrea..nu mai necesita prezentari
- Matei-Agathon Dan. pt cine a uitat: Udrea e mic scolar pe langa hotelurile... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
23 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
26 voturi

Dan-Ionescu

Rank user: x2

20.10.2009, 09:12

imi pare rau dar croitoru repeta ce a zis basescu prin boc

ca psd sa faca alta propunere la interne
acum intrebarea mea e simpla de ce s-a ajuns aici in acest caz

Pro / Contra
4,5
Total de acord
59 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
68 voturi

Tracia

20.10.2009, 09:14

oare?

Daca mandatul de interimar la MAI al lui Blaga va fi declarat NUL mai are nevoie PSD de oferta MEA?

Pro / Contra
2,3
Impotriva
52 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
56 voturi

dan 1111

Rank user: x3

20.10.2009, 10:26

Va rog sa cititi CU ATENTIE si rabdare urmatorul text :

"Observati-le, dragii mei cititori, disperarea actualilor guvernanti, teama pe care o simt ca le fuge pamintul de sub picioare. E normal acest lucru, iar asta din cauza ca vor sa administreze tara pe nisipuri miscatoare, cu g reglari de conturi si distrugerea aparatului administrativ al statului. Ne apropiem deja de sfirsitul lunii octombrie (Doamne, cit a trecut de la alegeri!), insa ei nu au reusit nici pina acum sa-si imparta functiile. De, sunt prea multi pentru multitudinea de functii rivnite. Actualii si inca incompletii nostri guvernanti au nevoie de tot soiul de pretexte ca sa-i inlature din functii pe toti functionarii care detin cite un post rivnit ba de unul care le-a finantat campania electorala, ba de un nepot, ba de un cumnat, fiu sau amanta. Au nevoie de aceste functii pentru ca vor sa le transforme in posturi productive, adica aducatoare de bani, pentru ca pe la usile lor au inceput deja sa bata creditorii. Cladirea Guvernului a devenit o parcare de Geep-uri si de... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
63 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
61 voturi

Rank user: x3

20.10.2009, 10:36

Si inca ceva...

Ziarele MOLDOVA SUCERANA si ZIUA sant in excelente relatii de colaborare,trimitandi-si corespondente si citandu-se unul pe altul.La ZIUA,fondator,fost director si actual editorialist nu este nimeni altul decat ...Sorin Rosca Stanescu,cunoscutul turnator al securitatii,omul de serviciu al lui Patriciu,care si el a fost ce a fost.Ce lume vesela !!!

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
59 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
58 voturi

Rank user: x5

20.10.2009, 10:46

Excelenta idee, Dan !

ceea ce trebuia demonstrat !

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
48 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
43 voturi

Rank user: x2

20.10.2009, 13:26

Cu cat citesti mai atent si cu rabdare asa nu-ntelegi mare lucru.

Credeam,ca dupa cum ai scris titlul comentariului,o sa fie o analiza sanatoasa si la obiect,in schimb a rezultat un fas,aproape ca nu ai spus nimic,inafara de niste gogomanii.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
32 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
32 voturi

Manu

Rank user: x2

20.10.2009, 12:51

Jos Basescu

Traian Basescu i-a oferit PSD-ului ministerul internelor stiind ca nu il vor putea accepta sub nici o forma dupa ce au acuzat PD-L ca vor sa fraudeze alegerile.Traian Basescu se bazeaza doar pe astfel de jocuri politice nu si pe rezultate pe care le-a obtinut in mandatul sau.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
42 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
42 voturi

danagopian

Rank user: x5

20.10.2009, 13:17

pt Andrei

raspunsul la 'sah prin deschidere' este atacul. Deci daca PSD-ul vine si spune: noi il numim pe Nica la interne castelul de nisip a lui Croitoru se darama. Ori il accepta si atunci ajungem d eunde s-a plecat, ori il respinge si atunci arata ca nu mai este independent. Pacat ca analizele tale sunt facute numai pe jumatate. Imi mentin parerea ca esti un ziarist de mana a treia.

Pro / Contra
3,7
De acord
36 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
31 voturi

Rank user: x2

20.10.2009, 07:18

SAH!

Bravo d-le Basescu!Mutarea cu ministerul de interne este foarte abila si sunt convins ca apartine presedintelui si nu d-lui Croitoru.Orice s-ar spune,ne place sau nu,Basescu Traian este cel mai bun politician al nostru la ora actuala.In timp ce Geoana se joaca pe la emisiuni TV,Traienica face exact ceea ce trebuie facut pentru a-si atinge scopul.Si daca poporul roman a ramas la fel de naiv ca si in urma cu 20 de ani va reusi.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
135 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
138 voturi

 

Confuzie

Rank user: x3

20.10.2009, 09:11

Da, grecule

Atat de abila incat reactia a fost o indiferenta de dimensiuni galactice.

Am gasit in topul celor mai penibile piese muzicale un vers al formatiei "Trupa 69". Spre edificare:

"Sunt aici doar daca ma vrei
Vino la mine, stau la etajul trei
Sa stii ca sunt in pana de idei"

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
60 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
61 voturi

TOMAV

20.10.2009, 13:54

Grecule,

Domnule, esti un sugubat! Ori vrei sa atati discutiile si comentariile, ori nu "citesti" adevaratul sens al propunerii lui T.B, ori esti orbit de realitate. Nu poti sa ignori cateva aspecte: P.S.D. a gestionat M.I.R.A. prin domnul Dan Nica; P.S.D. a fost fortat intr-un mod viclean sa renunte la acest minister, deci, sa iasa de la guvernare (vezi declaratiile unora din liderii P.D.L. din vara); oricat de naivi ar fi liderii P.S.D, este iposibil sa nu-si dea seama de cursa in care sunt atrasi (revenirea la guvernare, acum dupa ce au fost debarcati si inainte cu cateva saptamani de alegerea presedintelui); ca atare, sunt nevoit sa te contrazic in legatura cu asazisa miscare inteligenta a domnului T.B. (oferirea M.I.R.A celor de la P.S.D), pentru ca nu va fi acceptataa. Or fi unii nepriceputi in acel partid (P.S.D), dar nici chiar asa! In context, eu cred ca domnul T.B. a facut aceasta propunere, tocmai pentru ca stie ca va fi refuzata! Sunt, insa, surprins de atitudinea domnului L.C:... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2
Impotriva
29 voturi
Calitatea comentariului
1,6
Neimportant
29 voturi

Rank user: x5

20.10.2009, 07:19

ROMANIA 2009

este o ciudătenie rezultată din actiunea sangeroasă a KGB din 1989. "Democratia originală" a cominternistului pus de Gorbaciov in fruntea statului a condus la spolierea si falimentul economic, institutional si moral al Romaniei.
Dacă la vremea asta mai este nevoie de guvern, sau de ministru de interne, chiar nu are nici o importantă. Pentru Romania inselată, prădată, umilită si in situatia de fată desfiintată ca stat functional, problema numirilor este exact la fel de importantă ca pentru un decedat cine ii sapă mormantul. Ce importantă are că i-l sapă Almanahe Goagăl, Felix Cotosmanul, Guzganul Rozaliu, nepotul Tamarei, Croitoru, Klaus, Băsescu,.....si cu voia dumneavoastră ultima pe listă cotoarba criminală matusalemică si diabolică stalinistă?? Din moment ce esti trecut "dincolo", chiar nimic nu te mai interesează ce se petrece pe unde ai fost candva.
Din păcate resuscitarea Romaniei are o singură solutie care la vremea asta este de domeniul... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
105 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
110 voturi

 

Ernesto

Rank user: x2

20.10.2009, 09:17

Prea tare

Dictatura militara cu cine? Cu militarii nostri? Haida de! Nu i-ati vazut la Revolutie?
Eu as fi foarte multumit cu o dictatura a Uniunii Europene.

Pro / Contra
3,9
De acord
47 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
51 voturi

Rank user: x2

20.10.2009, 07:33

Dovada onestitatii

Aceasta decizie de a da internele la PSD este si o dovada daca vreti a onestitatii si bunei intentii a premierului si a lui Basescu, stiind ca acesta a fost de fapt marul discordiei a hotarit sa faca primul pas inspre detensionarea situatiei si a oferit internele PSD ului. Acum ce mai vor si ei? Le-au dat inapoi mult rivnitul doi si un sfert, sa nu mai zica Geoana ca Basescu vrea sa fure alegerile.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
91 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
98 voturi

 

george 2

Rank user: x5

20.10.2009, 09:15

Cine minte ?

Croitoru sau Racaru ? In interviul dat la radio, presedintele a fost extrem de clar : unele ministere precum finantele,internele,agricultura, economia trebuie sa-si pastreze continuitatea pentru a nu exista deranjamente. Practic i-a impus lui Croitoru o parte din formula guvernului.

Pro / Contra
3,8
De acord
47 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
52 voturi

Rank user: x2

20.10.2009, 10:39

Propunerea presedintelui este logica

Nu era nevoie sa fie impusa.Croitoru este
inteligent.Abordand situatiile conflictuale cu detasare , presedintele Basescu ofera solutii corecte. Visand numai aranjamente si dedesubturi,de obicei, restul politicienilor sunt prinsi pe picior gresit.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
40 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
46 voturi

20.10.2009, 11:08

Continuitate...

Televiziunile si ziarele au transmis trunchiat declaratia respectiva, dand de inteles ca vor fi aceeasi ministri. Gresit! A spus clar si citez:"oameni care au mai fost in minister, poate nu neaparat ministri. Poate secretari de stat, dar sa stie ce este cu institutia, sa poata intra din plin in activitate"

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
34 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
39 voturi

20.10.2009, 07:46

OCTOMBRIE 2009

"Revolutia din Octombrie" din 2009 nu seamana cu cea din 1918. Acolo bolsevicii au omorat oameni si pe Tarul Rusiei. Aici am inversat cu arme politice si democratice puterea in Romania, de la presedinte la parlament. Rolul democratic de a alege si de a fi ales. Restul nu sunt decat jocuri politice.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
69 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
75 voturi

 
 
Rank user: x2

20.10.2009, 08:00

Devine din ce in ce mai interesanta lupta politica

PSD este in corzi, s-ar putea sa nu mai auzim de el. Bravo strategilor de la PDL. Se pare ca PDL-ul are oameni mai abili in a sustine un plan la nivel national. Sunt mai disponibili sa piarda pentru un moment si sa castige pe termen lung. Psd-ul este la podea.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
92 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
98 voturi

 

Confuzie

Rank user: x3

20.10.2009, 09:39

Vanea

Cartoful asta fierbinte e de fapt un piure uitat pe foc si care scoate doar fum alb, inecacios.
De obicei se arunca la gunoi cu cratita cu tot.

Pro / Contra
3,6
De acord
37 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
44 voturi

Rank user: x2

20.10.2009, 08:14

grija mare sa nu va ardeti!

...

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
57 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
61 voturi

 

20.10.2009, 08:15

Vreau sa fiu Primar, pardon, Presedinte!

Pentru a ajunge presedintele Romaniei, m-am gandit sa le propun romanilor o linie aeriana directa, de la capatul autostrazii suspendate pana in rai, ca sa nu mai fie nevoiti sa ia metroul , la care Pe cuvantul meu de onoare c-o să sap in paralel cu el...si-i spun metroul ...... STOPescu". STOP demagogiei - demnitar.blogspot .com

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
64 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
71 voturi

 
Rank user: x5

20.10.2009, 08:23

Doar 35 % dintre romani au mai crezut in balivernele PSD .

Si nici atat .
Pentru ca cei mai multi dintre votanti au fost abonatii la sacosa cu pui , ulei , faina , paine a unor primari care stiu sa culeaga voturi. Dispare sacosa , se moare de foame .
Daca cei de la PD-L nu stiu sa se descurce , uite ca cei de la PSD aduc voturi cu nemiluita ; mai nou , in 2008 si cei de la PNL s-au orientat . Celebru este Virgil Pop , deputat PNL , care era arestat pt. trafic de influenta (ar fi pretins de la un fost partener de afaceri 80.000 de euro. In schimbul banilor, Virgil Pop, consilier judetean la data respectivă, urma să faciliteze incheierea unor contracte in domeniul energetic) si care si-a castigat mandatul prin redistribuire . El a dat taranilor din zona unde candida paturi .

Vanghelie si-a castigat votanti cu economatele , Mazare prin donatii de alimente la vedere : le platesrte Primaria . Sau mai sunt celebrii mici asortati cu bere .

Ei vorbesc . Ii asculta cineva !??

Pro / Contra
3
Si da, si nu
86 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
93 voturi

 

Confuzie

Rank user: x3

20.10.2009, 08:46

@ Ghilotina

35%, esti sigur? Pai, conform ultimelui sondaj (CSOP, comnadat de PD), in minciunile lui Basescu nu mai cred decat tot 35%.

Sa ne traiasca cei 65%!

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
66 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
77 voturi

20.10.2009, 08:50

pardon !

doar 30% cred in PDL_ul basescian, tot dupa un sondaj CSOP_ulist.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
65 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
70 voturi

Rank user: x3

20.10.2009, 09:12

Orest 1

OK! Eu ziceam de Basescu, nu de PD. No problem! Ideea e tot aia.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
49 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
49 voturi

Rank user: x3

20.10.2009, 08:26

Mizeria politica omoara Romania !

Balciul murdar declansat de PSD a aruncat in aer stabilitatea si asa fragila, a Romaniei si implicit a romanilor.Datorita lor, creste cursul valutar si vom suferi din cauza eccizelor calculate la un curs mai mare, imprumuturile externe stagneaza-desi multi acuza aceste datorii, dar alta solutie nu este-pentru ca organismele nu au cu cine discuta.Paralamentul, acest balci national, nu a reusit sau nu a vrut sa dezbata nimic din ceea ce a avut de solutionat insa au concluzionat ca nu trebuie deferit justitiei Bombonel furaciosul.Mai nou, asazisa coalitie majoritara-care de fapt nu este asa, nu este inregistrata nicaieri ca o alianta politica-deci este o coalitie conjucturala care cred, ca se va sfarama imediat avand candidati diferiti la prezidentiale, propun un premier care el insusi, declara la postul national de radio ieri 19.10.2009 ca nu crede in aliante conjuncturale!Deci care-i miza acestei harababuri? Instabilitate, regres si o viata din ce in ce mai grea a poporului.Atunci... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
68 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
68 voturi

 
Rank user: x2

20.10.2009, 09:11

eu nu stiu cat de scurta e memoria unora

dar ce pot sa zic e ca
dupa ce l-a dat jos pe nica le-a propus acelasi lucru basescu asta inseamna sa renunti la nica pentru ca a spus tampenii
daca geonel accepta ce zice croitoru fara sa explice acest aspect la refuz e un prostanac total
pana una alta as fi vrut ca basescu sa faca nu sa dea din gura si sa faca nazbatii ca aceea care a dus la prabusirea unui guern care trebuia anulat oricum de la inceput prin metoda croitoru
acesta abordare trebuia sa fie acum un an
acum se numeste politcianism si vrajit electoratul cu aburi
pai nu a zis domnul presedinte ca ave un stat corup si mafiot sambata
acum ce face se face iar frate si cu cruptii din psd nu-i ajung frati din pdl si udmr

Pro / Contra
3,5
De acord
50 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
55 voturi

 
Rank user: x2

20.10.2009, 09:48

Nedumerire

Autorul articolului scrie: "In plus, daca social-democratii vor refuza Internele, vor face din acest raspuns dovada ca pe ei nu-i intereseaza functiile, ci principiile." Da' PSD-istii au principii? De cand?

Pro / Contra
2,4
Impotriva
53 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
58 voturi

 
Rank user: x3

20.10.2009, 10:06

nu va mai agitati atat

PSD-ul nu va accepta. In primul rand nici nu li s-a propus sa ia internele , li s-au cerut propuneri. Ar fi foarte comic sa-l propuna pe Nica (daca tot face basescu "misto" macar sa faca si ei). Din pacate nu va continua comedia , pentru ca nu vor accepta.

Pro / Contra
3,6
De acord
46 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
50 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 49 comentarii