Dictatura romaneasca si democratia desantata

   

Dictatura romaneasca si democratia desantata
Ma enerveaza la fel de mult cei care urla ca astazi in Romania exista riscul instalarii unei dictaturi, in speta cea a lui Traian Basescu, ca si cei care nu vad nicio problema ca presedintele afiseaza tot mai des un discurs duplicitar, egocentrist si manipulator.

In Romania nu exista pericolul instalarii unei dictaturi, dar exista riscul instaurarii mai degraba a unei democratii desantate, a unei stari de haos general, in care fiecare ajunge sa faca aproape tot ce-i trece prin cap fara sa pateasca nimic. Exista unii jurnalisti care urla in gura mare pe toate mediile de comunicare ca ne paste dictatura, insa injura aproape ca la usa cortului persoanele pe care le acuza de tendinte dictatoriale. Paradoxala atitudine.

Tot cei care declara ca suntem la doar un pas de un regim autoritar uita sa precizeze nenumaratele cazuri de jurnalisti corupti, ziaristi care pentru o casa sau masina sau, chiar mai rau, pentru cateva salarii primite gramada "uita" de ancheta la care lucreaza, inchid gura si se transforma in adevarate "tonomate" care nu stiu sa cante decat o singura melodie. Iar acestia stau chiar langa cei care urla in gura mare ca democratia este in pericol.

Intr-un regim autoritar jurnalistii nu sunt cumparati, acolo ei sunt amenintati, sunt torturati, sunt dati afara, sunt urmariti 24 de ore din 24, sunt sechestrati, batuti si, daca tot nu renunta la ideea lor (ceea ce in Romania nu se va gasi niciun astfel de exemplar), sunt in final lichidati.

In nicio dictatura ziaristii nu sunt "cumparati", iar libertatea lor nu se vinde, intr-un regim autoritar aparatul de stat, oricare ar fi el, suprima pur si simplu libertatea de exprimare a jurnalistilor. Pana acum, in Romania, nu am auzit de niciun astfel de caz. Mai ales, in regimul Basescu. Poate ca doar pe vremea guvernarii Nastase sa se fi intamplat ceva asemanator, insa pana acum nu exista nicio marturie.

De cealalta parte, politicienii aflati la putere prezinta tot mai des discursuri rupte de realitate, care afiseaza o iresponsabilitate ce ar trebui sa ne sperie mai mult decat frica de dictatura. In aproape toate democratiile cu traditie din lume, cetatenii tarilor respective au aceleasi drepturi si libertati ca si noi. Ba in unele state, dupa declansarea luptei impotriva terorismului, multe dintre libertatile si drepturile naturale au fost si sunt inca incalcate sau chiar abolite.

Si totusi... doar in Romania democratia este inteleasa, de majoritatea cetatenilor, ca forma de guvernare care ar trebui sa iti permita sa faci tot ce iti trece prin cap.

Doar in Romania democratia inseamna ca poti sa faci gratar unde si cand te taie capul - in paduri, pe blocuri, in balcoanele apartamentelor, la sosea, la munca, in general oriunde vor muschii tai. Doar in Romania democratia inseamna ca poti sa injuri, sa scuipi si sa ameninti cu pistolul si chiar sa ii dai cateva palme oricui vrei tu in trafic si apoi sa iti continui drumul linistit.

Doar in Romania unii jurnalisti isi probeaza libertatea si isi apara democratia apeland la cele mai mizerabile cuvinte, cele mai contondente injuraturi si santajeaza moral politicienii, strigand totusi in acelasi timp ca ne paste dictatura. Probabil tocmai din cauza ca discursul sau deviant nu este sanctionat intr-un fel sau altul.

Romania risca insa sa devina un stat unde haosul legislativ, coruptia, disolutia autoritatii statului, pierderea controlului principalelor institutii de catre cei care ar trebui sa le conduca vor genera o corcitura intre dictatura, democratie desantate si anarhie. Criza politica se ia la intrecere cu cea economica, iar rezultatul este slabirea autoritatii statului sub limita acceptabilului si sigurantei nationale.

Intr-adevar, tot acest melanj intre criza economica si cea politica nesfarsita, intre saracia tot mai accentuata si virulenta discursurilor politicienilor, intre slabirea autoritatii statului si nervozitatea tot mai mare a cetatenilor, devine un mediu tot mai favorabil aparitiei unei formatiuni politice sau unui lider care, dupa acapararea puterii, sa se tranforme probabil intr-un fel de dictator care (din nou probabil) sa incerce sa instaureze un regim autoritar. Pana atunci ar trebui sa avem cu totii grija sa nu cadem in cealalta extrema.
Vineri, 23 Octombrie 2009, ora 00:30
Sursa: Ziare.com
Autor: Iulian Leca

Articol citit de 4339 ori

Vezi toate cele 59 comentarii
 
Rank user: x2

22.10.2009, 21:50

Pozitie rezervata

Romania ar avea nevoie de o "dictatura"...

...Romanii trebuie controlati, trebuie educati si invatati ceea ce inseamna bunul simt.
Ma refer aici in special la tanara generatie care a fost scapata de sub control, care a invatat "democratia" si "libertatea" vestica intr-un mod total gresit.
Incepand de la manelele care tipa din toate dughenele si colturile via cultura manelista si pana la emisiunile de foarte prost gust si fata scop educativ (care ma dezgusta de fiecare data cand vizitez Romania) de la tv.
Trebuie inteles ca Romania are nevoie de CENZURA!
ROmania nu este o tara minunata, este UN LOC MINUNAT!.....PACAT CA ESTE LOCUIT!
aTAT.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
88 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
90 voturi

 
Rank user: x5

22.10.2009, 23:55

Pozitie rezervata

In speta, domnule Iulian Leca, "DEMOCRATIA" de care vorbesti a fost instalata in ROMANIA dupa revolutie de Ion Iliecu si fostii activisti de partid si securisti ai regimului dictatorial securisto-comunist! De "bun simt" ati auzit ?

Democratia originala ION ILIESCU, cu crimele dupa 22 decembrie 1989, mineriadele, Tg.Mures, Piata Universitatii, ramase fara rezolvare de 20 de ani, au generat un sistem mafiot. La 20 de ani după revolutie, Romania se prezintă in afara granitelor cu oameni din timpul dictaturii ceaușiste, care au colaborat cu vechiul serviciu al securitătii. Unde sunt respectul de sine, stima se sine ? Cum putem, primii RESPECTUL celorlalte state europene prin acești mesageri compromiși? In fosta Germanie comunistă, imediat dupa revolutie, a fost interzisă numirea in functiile de conducere ale institutiilor statului de drept, in magistratura, in universităti, in trusturi de presă, la ziare, la centre culturale, a foștilor informatori și colaboratori care au lucrat pentru STASI. De aceea au reusit germanii. Au impus RESPECT. In Romania, DEMOCRATIA falsa a domnului Ion ILIESCU a impus formarea MAFIEI SI CRIMEI ORGANIZATE.
Membrii mafiei gulerelor albe provin din randul expertilor in... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
73 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
69 voturi

 
Rank user: x4

22.10.2009, 18:14

Trebuie ca esti scula mare la ziare.com daca un articol de 2 bani apare asa

Daca esti nemultumit asculta niste rap.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
157 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
163 voturi

 

kuimave

Rank user: x5

22.10.2009, 18:35

Domnul Leca a depasit limita bunului simt cu acest articol !

Domnul Leca e din ce in ce mai "slab de ingeri" - cum e posibil un asa zis jurnalist sa terfeleasca, in cuvinte aiurea, intentiile cele mai bune si sincere ale Presedintelui Traian Basescu !
Nu exista nici cea mai mica urma de dictatura si nici democratie desantata in tot ceea ce vrea presedintele pentru Romania si romani !

Pro / Contra
3
Si da, si nu
156 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
167 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 18:48

“Majoritatea absoluta" PSD/PNL are TOATA Puterea in parlament si a cumparat si TOATA Presa din Romania

Din cauza ei Romania se sufoca !

Daca inlaturam dictatura din Presa si daca politicienilor PSD/PNL si caporalilor lor din Presa ar incepe sa le fie frica de concurenta - atunci Romania s-ar linisti.

Pana cand "majoritatea asta absoluta" nu va avea un rival la fel de puternic ca si ea, in Rom naia NU VORBIM DESPRE DEMOCRATIE.


NU inlaturarea lui Basescu e solutia pentru ca "majoritatea absoluta" de 90%+1 din Presa sa ne lase in pace

Solutia este spargerea monolitului acestei Majoritati PSD/PNL, care de 20 de ani face razboi TOTAL impotriva romanilor si acapareaza sau cumpara TOT ce este important in Romania

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
116 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
128 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 18:58

ACARUL PAUN -

D-le Leca,nu ne paste nicio dictatura, poate cea a lipsei de bun simt, care nu trebuie sa se mai instaleze, ca doar exista deja...Te uiti la televizo si ramii, tu cetatean inlemnit : Apar oamenii politici, unii cu clabuci la gura, care arunca unii asupra altora tot felul de acuze...In acest timp, dl.Flutur ne "flutura" steagul postocaliu, amenintind sau promitind, dupa caz, ca toata Moldova va fi..portocalie..Dl.Basescu, ca tot incepe campania prezidentiala, neavind alt program, o sa ne intoxice cu...parlament unicameral si cu mogulii de la GRIFCO (nu se gaseste nimeni sa-i atraga atentia ca folosit prea des acest cuvint isi pierde din valoare)...Ceiialti candidati apar si ei si ne promit, unii ca va fi liniste in tara, altii ca vom gasi in sfirsit...bunul simt...Si uite asa, nimeni nu spune ce va face ca tara asta sa nu mai fie ultima in Europa ca stare a sanatatii, agricultura, cultura, invatamint...etc.Dovada de lipsa de bun simt da in primul rind cel care, prin functia detinuta... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,3
Impotriva
141 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
141 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 19:14

Daca aveau "bun-simt" mai aveau nevoie sa cumpere TOATA Presa ???

Cosmin-Gusa-Gadea-Ciutacu-Valentin-Stan-Lavinia-Sandru-Mircea-Badea-Hurezeanu-Adrian-Ursu-Ghise-Oprescu-Diaconescu-Mariana-Buruiana-Crin-Antonescu-Pavelescu-Codrin-Stefanescu-Bolcas-Codrin-Stefanescu-Serban-Nicolae-Razvan-Dumitrescu

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
112 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
113 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 19:27

Articolul ca articolul....

Dar poza care-l insoteste e super tare!!!!

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
67 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
67 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 19:54

Da ,domnule Iulian Leca,esti in ...,,SCHIMBUL DOI,,....

....ca de obicei,cu comentarii care sa umbreasca activitatea politica din,,SCHIMBUL UNU,,. Treaba este ca nu mai ai trecere,ca ni se face lehamite de gogosile matale alarmisto-pesimiste cu scopul manipularii politice a opiniei publice. Sistemul matale este cunoscut,banalizat si ca atare interesant pentru LIBERALI si ata. Ei se tem de dictatura dar nu se tem de hoti. Mersi !

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
88 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
88 voturi

22.10.2009, 20:58

Basescu duce tara spre dictatura si cu ajutorul formatorilor din mass-media romanesti care-i cinta in osana!!!

La ora actuala securistul Basescu are la picioare CSAT, SRI, SIE, DNA, MAN, MAI, Guvernul cu bugetul statului, Prefectii si mai are nevoie doar de un Unicameral obedient care sa-i mareasca numarul de mandate de la 2 la 3 si durata lor de la 5 ani la 7 ani sau chiar 9 ani. Iar daca sanatatea ii va permite il vom avea in frutea tarii pe acest securist bisnitar pina in 2023-20027.

Pro / Contra
2,4
Impotriva
100 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
106 voturi

22.10.2009, 21:14

CAUZA TUTUROR MIZERIILOR DIN POLITICA ROMANIEI- CUMPARAREA MASSMEDIEI DE CATRE APARATUL DE PARTID BOLSEVIC AL LUI CEAUSESCU!

Asta ar trebui sa fie singua tema de reflectie a tuturor romanilor!
IN REST TOATE ANALIZELE,COMENTARIILE,OPINIILE SUNT ZERO BARAT!
In al doilea mandat sper ca Basescu sa obtina prin intermediul guvernului promulgarea LEGII LUSTRATIEI- NECESITATEA SUPREMA A CONCILIERII IN POLITICA ROMANEASCA

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
62 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
58 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 21:31

"Poti sa pacalesti cativa oameni tot timpul , poti sa pacalesti toti oamenii o perioada , dar nu poti sa pacalesti toti oamenii tot timpul . - Abraham Lincoln "

.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
93 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
89 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 22:11

Mai avem 30 de zile

si putem inlatura pericolul dictaturii

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
108 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
107 voturi

22.10.2009, 22:13

Activistii de partid sunt sub orice critica

Se pare ca sclavii presedintelui isi fac datoria mereu raspunzand intentiilor "cele mai sincere" ale acestuia! M-am saturat sa vad cum jurnalistul Iulian Leca este terfelit de diversi analfabeti si nesimtiti, care habar nu au ce inseamna democratie, dar jongleaza cu acest termen ca si cand ar fi cunoscut idealul oricarui om civilizat! Bravo domnule Leca! Este mizerabil acest joc al activistilor de partid care isi lauda neincetat idolul, zeul lor suprem, caruia trebuie sa-i aduca o jertfa zilnica! Traian Basescu nu este un dictator pentru ca nu-l duce mintea sa gandeasca ca unul! Mi se intoarce stomacul pe dos cand vad laude la adresa lui Basescu si a ilustrei Elena Udrea! Rusine!

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
83 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
79 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 22:18

Am auzit ca Patriciu a cumparat National . Asa sa fie !?

Am vazut astazi la iRealitatea o emisiune cu cei doi maestri in manipulare si in grobianism Prelipceanu si mumia care , plini de avant al nesimtirii jurnalisticii , il intrerupeau intr-una in bataie de joc pe consilierul prezidential care fusese invitat la emisiune .
Acolo asa se face : te invita ca sa-si bata joc de tine .
Consilierul aproape ca nu a reusit sa vorbeasca de cei doi ; si mai fac si spoturi cu "respect" si mai este si Rebenciuc in ele .

In Romania este Dictatura nesimtitilor ; te agreseaza cu marlania lor .
Din cate am aflat , Voiculescu a imprumutat bani sa-si plateasca salariatii ; sper sa dea faliment . La fel sper sa ajunga pe drumuri si toti aia de la Realitatea , ca prea au depasit orice limita .
Habar nu au ei ce inseamna dictatura .

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
74 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
76 voturi

Rank user: x3

23.10.2009, 02:24

acum un an am intrebat un academician roman: Stimate domn profesor spuneti0mi si mie un scriitor roman contemporan vizibil pe plan mondial, raspunsul a fost Cartarescu.

citesc apoi evz si raman perplex , marele scriitor face apologia unui candidat.... nu este normal! argumentele sunt subiective dar vin din gura unui etalon...e de rau caci fata ratiune ...

Pro / Contra
2,4
Impotriva
53 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
58 voturi

giv

Rank user: x5

22.10.2009, 20:59

Domnule te felicit pentru remarca

Bravo!

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
44 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
50 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 18:17

exista fel si fel de dictaturi...

Una dintre dictaturi este cea a bunului simt care a cam disparut din Romania mai ales in sfera politicului iar o alta este in mod sigur cea instaurata odata cu venirea la noi a tancurilor rusesti si care nu se da inlaturata cu una cu doua....

Pro / Contra
3,7
De acord
112 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
122 voturi

 

Vantu-Patriciu-PRESEDINTE

Rank user: x2

22.10.2009, 18:51

Iulian, nu "democratia" le permite jurnalistilor sa calce orice bun-simt in picioare

ci dimpotriva, DICTATURA sefilor lor care-au cumparat TOATA Presa si in conditiile astea ei NU MAI AU DE ALES decat sa le faca pe plac,
Pentru ca altfel zboara si raman fara salariu

Asta e DICTATURA a celor putini, nu democratie

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
103 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
105 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 23:42

NOSTALGIA...BAT-O VINA.!

adevarul este ca multa lume ofteaza dupa "adevarata" dictatura,national-socialista,unde multe starpituri n-aveau vre-o sansa...iar identitatea nationala nu era terfelita!!

Pro / Contra
3,5
De acord
46 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
51 voturi

 

Y.O

Rank user: x5

22.10.2009, 19:17

cred ca esti Gelu

ca prea ai postat acelasi comentariu de 5 ori pina acum, la 5 articole diferite....nu prea ai facut compuneri cind erai mic?

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
88 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
95 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 19:37

Aveti dreptate!

Articolul se repeta de 6 ori!
Mesajul fost deja raportat ca inadecvat dar, se pare ca la ziare.com nu se mai tine cont de "repetarea obsesiva a mesajelor" de catre utilizatorii tip gelu.
Nu ar fi rau daca ati incerca sa raportati aceste mesaje.

Acesta este comentariul meu la articolul "Dictatura romaneasca si democratia desantata".

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
91 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
100 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 20:40

Interesant cum unii analizeaza tot pana la virgula nume etc,cu unsarg care nu ascunde profesia.

Concluzia se trage de la sine .
Si aici sunt mercenari care vand clisee !
De fapt asta e societatea romaneasca "si ca dansa suntem noi!"
Prin urmare ne meritam soarta !:-(

Pro / Contra
2,3
Impotriva
94 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
92 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 21:56

Foarte rar se intimpla ca gelu sa spuna adevarul si sa nu injure... !

Trebuie sa apreciem acest moment dar si faptul ca intr-unul din comentariile sale mai vechi el sustine ca nu posteaza sub pseudonim. Asta inseamna ca gelu e numele lui real, deci merita 10 puncte (gelu esti un 10Bell !)

@Nicolae30 - S D M S M F!
Trebuie sa maninc si eu o piine, nu?
Lui gelu i-am dat de inteles cit de rea e piinea pe care o maninc eu...dar el tot nu vrea sa priceapa !

Pro / Contra
3
Si da, si nu
61 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
75 voturi

Rank user: x5

23.10.2009, 00:53

Gelule , esti mai simpatic asa .

Lasa-te de blesteme si fii mai rational , ca nu strica .
Si nu mai ... stii tu ....

Ca acusi dam diktatura jos din pod ; ii trimitem lui Basescu niste carti cu Franco , cu Salazar , cu "Coloneii" din Grecia .... sa se inspire .
O sa faci curatenie si dupa aerul pe care il respiri . Si daca se aliaza cu Oprescu , vei spala in fiecare sambata trotuarul cu detergent parfumat .....
YIiiii........haaaaaa !

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
54 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
64 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 18:32

Domnule jurnalist, este dictatura mafiei securisto-comuniste, iar comportamentul ciudat al tonomatelor este efectul acestei dictaturi.

După ce au furat totul din Romania, gangsterii securisto-comunisti cumpără si vand oameni din Mass-Media cum fac geambasii tuciurii cu caii.
Un intelectual rus a spus că Romania are mai multe cozi de topor decat cate topoare au rusii. Este adevărat, este o inflatie formidabilă de lichele in Romania. De aceea si dictatura caracatitei rosii este foarte usurată si bine camuflată.

Pro / Contra
3,9
De acord
127 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
128 voturi

 

next777

Rank user: x2

22.10.2009, 18:41

BAI MICKEY

BUN ARTICOLUL,DAR SA NU SPUI CA IN FOTOGRAFIA AI NU ESTE ILIESCU.SEAMANA PERFECT CU PRESEDINTELE DE ONOARE A PSD-ULUI.DACA O AFISAI MAI INAINTE CRED CA ERA SIGLA DE CAMPANIE LA PREZIDENTIALE A LUI PROSTANAC.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
91 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
90 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 20:06

Next !

Fotografia articolului este un instantaneu de la frontiera dintre cele doua Corei.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
69 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
65 voturi

DORIAN2

23.10.2009, 03:50

ce'e,vitamina

Ba,cate tevi au bagat comunistii pe sub pamant si cate tu?Comunistul striga Jos comunistii, mai taci, nu vezi ca macane?

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
30 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
30 voturi

22.10.2009, 18:32

BAH PSD-ISTULE

MARSH MAH DE AICI LA MOSCOVA SAU IN COREA DE NORD, COMUNIST NENORICIT CE ESTI: pai unde vezi tu la Basescu Dictatura? El tot ce face este in liteara Pai nimeni nu a avut Dictatura lui Ilici Iliescu si a partidului lui de sobolani trantori si paraziti comunisti.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
112 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
122 voturi

 

22.10.2009, 18:37

Democratie

Cetatenii tarilor cu adevarat democratice au inteles un principiu simplu: Libertatea ta se termina unde incepe a celuilalt! Dupa ce si locuitorii acestei tari vor intelege aceasta notiune de baza a liberatatii vom putea vorbi de bun simt si alte derivate.

Pro / Contra
3,6
De acord
56 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
59 voturi

 
Rank user: x2

22.10.2009, 18:54

DICTATURA IN SINE N-AR FI O PROBLEMA PENTRU ROMANIA

DAR NOUA NE TREBUIE O DICTATURA A LEGII SI ORDINII, NU UNA UNIPERSONALA, EMANATIE A UNUI GRUP DE INTERESE CEL PUTIN LA FEL DE CORUPT CA ORICARE ALTUL. DE ACEEA, DISCURSUL ANTICORUPTIE AL PRESEDINTELUI SUNA TOTAL FALS IN URECHILE ROMANILOR SI NIMENI NU-L MAI CREDE CA SE VA LUA LA TRANTA CU BALAURUL. PACAT, CA INCEPUSE BINE.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
88 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
86 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

22.10.2009, 19:02

CU BOC SI UDREA-N FRUNTE, am avut victorii multe !

Este simplu : In 2006 avea ca motto :"Draga Stolo" si "La tepe baieti, in Piata Victoriei", acum si-a gasit alt cal de lupta : Parlamentul...Eu as vrea sa-mi spuna dl.presednte ce-a facut in ultimii cinci ani (ce valabila este aceasta intrebare, acum, dupa 20 de ani de la revolutie), si ce are de gind sa faca practic mai departe...De vorbe, lozinci si "Tepe", ne-am lamurit...Cu BOC si Udrea-n frunte, am avut victorii multe".

Pro / Contra
2,3
Impotriva
126 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
130 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 19:11

...

DL BOC NU ESTE CORUPT, ESTE NUMAI INCOMPETENT SI SLUGARNIC. IN CE O PRIVESTE PE DNA UDREA: DA, AVETI DREPTATE, ESTE CORUPTA SI EA, SI SOTUL EI.

Pro / Contra
2,4
Impotriva
112 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
118 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 20:13

Boby ! Ei,na, lozincarule !

Nu ti-ai uitat meseria de sluga la comunisti. Ti-ai schimbat doar optiune,din comunista in cea pro-liberala,dar obiceiul de lozincar nu te paraseste, Dai inainte ca podu-i rupt !

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
74 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
70 voturi

ORD

Rank user: x5

22.10.2009, 20:21

Da, Boby !

Intreabal pe d.l Basescu ce a facut in ultimii 5 ani caci unul care a hoinarit prin PATAGONIA nu a avut ocazia sa afle. Mama doamne,ce ridicol esti,omule !

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
69 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
66 voturi

Rank user: x5

22.10.2009, 23:13

chiar, in afara de

SA TRAITI BINEEEHEHEHEEEEE, ce-a facut Base?
- A starpit coruptia?
- A starpit-o danfas!
- A imnormantat dosarul "Flota"?
- L-a imnormantat!
- A facut macar 10KM de autostrada pe an in Romania?
- A facut, da´ pe lula!
- L-a "rezolvat" pe Patriciu?
- L-a "rezolvat" dandos!
- A introdus *** in limbajul literar?
- A introdus si tiganca imputita, nu numai ***!
- A etc., etc., etc?
- Desigur, a etc., etc., etc.

Pro / Contra
2,3
Impotriva
71 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
79 voturi

Rank user: x5

23.10.2009, 11:41

rectificare

astia iar taie ga oaza, de parca n-ar fi un cuvant prezidential!

Pro / Contra
2,4
Impotriva
34 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
37 voturi

22.10.2009, 19:09

Ieftin..

Prietene Leca...campania electorala incepe maine..incearca sa te abti. Chiar mai poate cineva sa creada ca intr-o Romanie a anului 2009 ,care e in NATO si in UE, se mai poate instaura dictatura politica? Trebuie sa inlaturam o dictatura ..dictatura spagii si a grupurilor de interese din Parlament care conduce Romania din 1990 incoace.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
87 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
98 voturi

 

daliacrisb

Rank user: x2

22.10.2009, 21:52

Bine punctat

Asa e deja sunteti penibili cu dictatura... singura dictatura e cea a grupului de la Grivco care refuza sa respecte legea si constitutia... a si care acum sunt foarte deranjati ca cineva vrea modernizarea statului, vrea un parlament eficient nu o cloaca de hoti pe bani publici, deranjeaza domnule deranjeaza reforma reala

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
59 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
65 voturi

22.10.2009, 19:16

Absolut adevarat

Sint total de acord cu opinia domnului Leca.
In Romania de acum e o democratie "originala".
Din privinta domnului Basescu ce va tot agitati, alegerile sint in mai putin de o luna, unde e problema?
Ei se propun, dumneavoastra alegeti.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
85 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
93 voturi

 
Rank user: x2

22.10.2009, 19:22

Din unele puncte de vedere, democratzia desantzata este mai rea chiar si decat dictatura. Aproape toti dictatorii au tzinut la tzara lor, si nu cred ca s-a gandit vreunul sa fure. Dictatorii au facut si lucruri bune pentru tzarile lor.

In regimul basescian toata lumea face ce vrea, fura toti de la toti, Romania nu mai produce nimic, se fac cativa kilometri de autostrada in cativa ani, oameni ca Boc stau cocotzatzi in functii mari fara sa li se vada atzele la capatul carora sta Basescu. E simplu. Ce face Basescu este chiar mai rau decat dictatura, e haos curat! Nu trebuie sa lasam se se intample asta, nu vrem ca haosul sa se simta in Romania ca la el acasa! Orice vot in minus pentru Basescu este o sansa in plus pentru Romania, si orice vot in plus pentru Oprescu este o sansa in minus pentru coruptzie si pentru democratzia haosului basescian! Noi vom purta o lupta in care armele noastre vor fi shtampilele de vot! Si vis pacem, para bellum!

Pro / Contra
3
Si da, si nu
119 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
118 voturi

 

22.10.2009, 19:53

BASESCU SI PORTOCALII PICA !!!

Ma bucur in sfarsit sa vad un sondaj adevarat care alunga dictatura lui Napoleon ( Boc ) si a lui Basescu , si asta pentru ca au umilit si ultimul nesimtit din Romania . Si cel mai jegos roman se simte lezat de discursurile dictatoriale si cripto-comuniste ale celor doi demagogi .
Bravo de la ultimul jegos pana la varf .

Pro / Contra
2,3
Impotriva
96 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
96 voturi

 

ORD

Rank user: x5

22.10.2009, 20:30

Neica !

Basescu si portocaliisunt ca "HOPA-I MITICA , CADE JOS SI SE RIDICA" nu pica. HAI BASESCU SI PD-L !

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
76 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
74 voturi

22.10.2009, 20:59

hopa mitica ...cade boc si suie oprica ...

popor de versenauti...ce zici de neo ologismul meu este demn de versurile false ale solistului principal de la DIVERTIS care si a ucis mama in direct nelasand nici o sansa bietului marinar care abia venit acasa a trebuit sa mearga la cimitir si nu la ... bordel...
ps> a plans dupa stolo...ala cu tovarase maikale...a plans la divertis... am aflat in sfarsit un nou IURES in devenire la teatru national ... poate l vinde si pe asta...

Pro / Contra
2,4
Impotriva
68 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
76 voturi

Rank user: x2

22.10.2009, 20:29

Care democratie?

Democratia romaneasca este defecta. Ca un mar ce straluceste pe dinafara si e putred pe dinauntru. Asta vor sa ne faca mereu sa creada.. ca marul nu e stricat, ca putem sa muscam cu incredere. Basescu si altii de teapa lui au tot interesul din lume sa ne vanda gogoasa pe care scrie 'democratie'. Noi nu mai vrem s-o cumparam.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
92 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
94 voturi

 

ORD

Rank user: x5

22.10.2009, 20:37

Da ,Grissarte !

Hai sa aruncam democratia la gunoi. Bine ? . Ce ramane in loc ? Dictatura sau LEGEA PUMNULUI ce domina jungla umana.Matale ce propui ?

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
65 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
74 voturi

22.10.2009, 20:48

...domnule iulian leca deosebita stima pentru aceasta analiza ...sunteti mai aproape de sorin rosca stanescu decat nivelul de !! tiganca imputita !! atribuit generos de presedintele tuturor romanilor ...

...domnule leca nu mai am sincer nimic de adaugat la calitatea exceptionala a articolului ... pacat ca nu avem si un dictator adevarat sa l merite ...
...as adauga ca OMUL este GOL asa a fost mereu si se inchipuie ceausecu 2 , care daca era asa ajungea sa cerseasca gloantele de la targoviste ...

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
59 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
60 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 59 comentarii