Campanie electorala prezidentializata

   

Campanie electorala prezidentializata
Asistam probabil la cea mai lipsita de substanta si, in acelasi timp, cea mai palpitanta campanie electorala din ultimii ani, o campanie in care temele se succed rapid, fara vreo mare contributie a candidatilor insisi.

Am inceput sub semnul salariilor si al banului public. Zile de-a randul nu s-a discutat decat despre lefurile dascalilor. Pot sau nu fi majorate? Cu cat? De cand? Intra Romania in colaps din aceasta cauza sau nimic nu ne poate atinge pe insula noastra de bunastare?

Aceste salarii au fost singurul criteriu de pozitionare a partidelor care au uitat si de stropul de ideologie pe care-l mai aveau. Premierul si presedintele s-au asezat si ei pe pozitii, cum altfel decat contrare, jucand cartea electorala a temei cat s-a priceput fiecare.

Premierul l-a lovit pe presedinte peste promulgare cu responsabilitatea, pe care insa presedintele i-a strivit-o cu dezvaluirile referitoare la banul public. Palpitant, la TV, in direct, la ore de maxima audienta!

Atat doar ca subiectul a divizat si societatea, in adepti si contestatari. Destul de egal impartiti, asa ca, deocamdata, cel putin, potrivit sondajelor, nu exista un invingator cert pe tema lefurilor.

Vazand asta, Traian Basescu a deschis o noua pista - lovitura de stat prin suspendarea presedintelui daca acesta nu va numi premierul dorit de PSD-PC-PNL. Foarte credibil, de altfel.

Reactile celor vizati, mai ales a lui Adrian Nastase care a muscat momeala din plin, arata clar ca o conspiratie antiprezindentiala exista, indiferent daca este vorba intr-adevar de suspendare sau de boicotarea numirii noului guvern sau de amandoua.

Si uite asa campania parlamentara s-a "prezindentializat". Intr-un fel, romanii vor merge la urne pentru a vota pentru sau impotriva suspendarii presedintelui. In acest fel, Traian Basescu redevine, printr-o miscare abila, locomotiva de care PD-L are nevoie ca de aer.

Si uite asa, Teodor Stolojan este din nou scos usurel catre tusa, pentru ca nu reuseste sa traga partidul peste 36% la suta. Dragului Stolo ii ramane doar speranta, rostita usor patetic, ca va ramane alesul lui Traian Basescu la nominalizarea viitorului premier, desi pare cam departe de nou portret robot.

Si numai ce ne angajasem pe aceasta noua tema, ca una si mai noua ne ia respiratie. In timp ce ne bateam pe salarii si in scenarii postelectroale, criza a ajuns in Romania.

Aproape in fiecare zi aflam ca macar o societate mare isi trimite cel putin o parte dintre salariati in somaj tehnic din lipsa de comenzi. In mod normal, tema avantajeaza stanga pentru ca in aceste perioade tulburi oamenii cauta cat mai multa protectie sociala.

Premierul cel de dreapta a contraatacat insa cu o frumusete de program electoral de guvernare, de parca numai ce s-ar pregati de investire, nu de golirea biroului. Daca-i criza, macar s-o exploatam cum se cuvine!

Din pacate, de aceasta tema probabil ca nu vom mai scapa nici dupa alegeri. Si niciunul dintre partidele angajate cu toate fortele in campanie nu pare sa stie exact ce e de facut in pofida declaratiilor bombastice cu care abordeaza subiectul.

In aceste conditii, chestiunea viitorului premier devine chiar mai importanta decat pana acum. In urmatoarea perioada el trebuie sa conduca o corabie pe a carei punte e mereu scandal, ci sa o si treaca furtuna despre care multi spun ca nci macar nu a inceput.
Vineri, 14 Noiembrie 2008, ora 12:24
Sursa: Ziare.com
Autor: Ioana Ene

Articol citit de 2352 ori

Vezi toate cele 45 comentarii
 
Rank user: x3

14.11.2008, 07:47

Pozitie rezervata

La asa probleme, asa solutii.

Noi nu suntem obisnuiti sa ne punem si altfel de probleme pe masa, decat cele economice. Acuma ca problema economica nu mai e atat de presanta ca in ultimii 20 de ani, nu stim cum sa mai iesim cu ceva negativ despre "celalalt". Si deci inventam probleme: autostrada, salariile, etc. Nu vrea sa spun ca acestea nu ar fi probleme reale - doar ca pana acum nu a interesat pe nimeni in mod real, si cred ca nici nu intereseaza.

Nu exista politicieni perfecti, intotdeauna avem de ales raul cel mai mic. Si deocamdata se pare ca asta se numeste PDL si Basescu.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
38 voturi

 

Cristas

    raspunde:

14.11.2008, 10:13

daca esti

corect: ce cauta basescu la pd-l? asa trebuie sa fie in demaocratie? sau suntem democrati numai atunci cand vrem? asa natuina asa bunastare

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
13 voturi

Iordan

Rank user: x2

14.11.2008, 11:45

Crin Antonescu: "Pentru PNL, răul mai mic este PSD“

ORICE VOT DAT PNL = UN VOT PENTRU PSD


Crin Antonescu: "Pentru PNL, răul mai mic este PSD“

Crin Antonescu l-ar prefera chiar pe Dan Voiculescu in postul de presedinte al Senatului decat să voteze un om de-al lui Traian Băsescu

Crin Antonescu, vicepresedintele PNL: "PSD si PNL sunt rele egal de mari pentru Romania."

EVZ, Vineri, 14 Noiembrie 2008

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
11 voturi

Seaffra

Rank user: x2

14.11.2008, 12:01

PSD a vrut suspendarea lui Traian Basescu din prima luna a presedentiei lui (ianuarie 2005)

Altfel spus, nu-i interesau faptele lui basescu - constitutionale sau nu, pt. ca in ianuarie 2005 Traian Basescu nu apucase nici sa se instaleze bine in fucntie.
Adevarul, ianuarie 2005

PSD vrea sa-l suspende pe Basescu daca nu se cuminteste

PSD a inceput sa supravegheze toate miscarile presedintelui Basescu, considerand ca acesta a avut in ultima perioada o serie de demersuri neconstitutionale. Intr-un comunicat de presa, fostul partid de guvernamant enumera acele gesturi pe care le apreciaza in afara legii, cum ar fi "deturnarea vointei populare exprimate la 28 noiembrie", "amestecul nepermis in viata partidelor politice", "amestecul in activitatea si competentele Legislativului si dirijarea actiunii parlamentare pentru revocarea presedintilor celor doua Camere", "amestecul in activitatea magistratilor", "hartuirea permanenta a opozitiei si a liderilor ei". PSD afirma ca, daca Traian Basescu va continua astfel, va declansa procedura de suspendare a presedintelui Romaniei.... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
11 voturi

gelu

14.11.2008, 14:34

Au exista politicieni perfecti, cei care au construit Romania Mare!!!

Au fost politicieni perfecti deoarece s-au bazat pe dreptate, adevar si iubire de neam si aceasta tara. Multi dintre acesti titani ai Romaniei fiind ucisi in anii dictaturii proletare tocmai pentru ca ei reprezentau coloana vertebrala a acestei natii. Cei care fac acum pe politicienii anilor tranzitiei sunt securistii,informatorii si activistii care au nenorocit aceasta tara incepind din 1947 incoace. Si chiar daca ei s-au adaptat ca, cameleonii la economia de piata mimind politicienii unei lumi libe tot aceeasi banda de ciumati au ramas deoarece reperele lor morale sunt crima, minciuna si hotia. Si fara Legea Lustratie batunta-n cuie si deschiderea totala a Arhivelor Securitatii din pacate Romania va fi condusa de aceeasi indivizi care joaca acum piesa politicienilor tranzitiei.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
6 voturi

Rank user: x2

14.11.2008, 14:40

Astazi PNL a salvat PSD-ul de la disparitie

Patriciu DECIDE pentru tine: : ORICE VOT DAT PNL = ADUCE PSD LA GUVERNARE

ORICE VOT DAT PNL = UN VOT PENTRU PSD

orice vot dat pentru un om bun de la PSD+PNL >>> aduce PSD-ul la guvernare

OMUL conteaza numai cand pe un astfel de OM il vezi la varful unui partid - nu, ca in PSD+PNL - ascuns cat mai bine si pus sa lustruiasca cizmele sefilor.

OAMENII care conteaza pentru PSD+PNL sunt activistii PCR SALVATI de Bogdan Olteanu prin ne-adoptarea legii lustratiei:
Primii 100 de lustrabili
EVZ, 27 Aprilie 2006
Mihail Bumbes, Mihai Burcea


Crin Antonescu: "Pentru PNL, răul mai mic este PSD“

Crin Antonescu l-ar prefera chiar pe Dan Voiculescu in postul de presedinte al Senatului decat să voteze un om de-al lui Traian Băsescu

Crin Antonescu, vicepresedintele PNL: "PSD si PNL sunt rele egal de mari pentru Romania."

EVZ, Vineri, 14 Noiembrie 2008

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

Alupigus

    raspunde:

14.11.2008, 15:10

Ce ai patit Gelule ?

Este prima data cind nu vorbesti prostii, ce ai patit ?
Si tot prima data cu speranta ca ti-a venit, in sfirsit mintea la cap iti pun un plus.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

14.11.2008, 15:43

Seaffra, ha, ha, ha!!!

PSD+PD=FSN si FSN=PSD+PD. In rest e numai bla, bla, bla. PSD a fost salvat de Basescu care in momentul cind a ajuns la presindentie s-a facut o datorie de onoare de a ataca din toate pozitiile si in toate directiile doar PNL. Si asta pentru ca, Basescu in adincul lui a ramas acelasi securist cameleonizat in politician al tranzitiei la repezeala.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

Rank user: x5

14.11.2008, 08:34

Pozitie rezervata

Miza alegerilor ce urmeaza

depasesste cu mult intelegerea electoratului bazic, fara instructie, fara orizont si razbit de mizerie si asteptare. Repetam de 20 de ani cu obstinatie acelasi scenariu nenorocit din care credeam ca vom iesi macar prin stingerea naturala a unor generatii si amplificarea numarului experientelor calatoriei - sa-i zic initiatice: Zic cei ce gandesc "Punctul 8 de la Timisoara? Scoate si Iliescu tot shutul din schimbul trei cu agitatori profesionisti si striga "Nu, vantorii de vrajitoare". Iese Coposu si incearca sa-si salveze de la bolsevism poporul, telviziunea mi-l da in bucla coborand din TAB cu cusma intr-o parte si astfel asocierea cu Ceausescu e facuta: "n-a mancat salam cu soia". Adevarat, mancase turtoiul si terciul puscariilor comuniste. Striga Bucurestiul jos comunismul, Iliescu il scoate in afara legii si, deindata il pune inapoi in fata multimilor ce privesc incordat precum pisicile miscarea degetelor vioristului, in loc sa asculte muzica. Face Piata Universitatii greva... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
19 voturi

 

Mandarina

    raspunde:

14.11.2008, 09:33

Domnule Basilic,adauga si sinteza privatizarilor/hotiilor din avutia nationala a tuturor romanilor

Prin simple Ordonante de Urgenta emise de fostii premieri Nastase si Tariceanu au fost vandute/cedate pe nimic , am ramas fara petrol,aur,argint,copacii Carpatilor,fara industrie de tot felul,fara caldura si lumina,fara salarii si pensii minime decente transformandu-i pe romani in simpli consumatori de produse din alte tari.Doar prin saracirea si dezbinarea majoritatii populatiei se poate conduce o natie dupa bunul plac a catorva personaje care se cred eterne in politica si in conducerea Romaniei.
Dl Basescu s-a dovedit pana in prezent cel mai corect si capabil politician al Romaniei.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
19 voturi

duma

    raspunde:

14.11.2008, 11:47

SA nu uitam

Ca Nastase si Tariceanu au praduit FRIMITURILE ramase de la domni ROMAN si STOLOJAN (PD -aripa a FSN)Nu inteleg de ce trebuie sa alegem mereu intre 2 rele!Ar trebui ca alegerea si numirea intr-o functe publica de inalt demnitar(de la ministru in sus,inclusiv parlamentar) sa fie limitata la un singur mandat!Oricum,adevaratele creere sunt in spatele maimutoilor pe care ii vedem de 2 decenii!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

duma

    raspunde:

14.11.2008, 11:47

SA nu uitam

Ca Nastase si Tariceanu au praduit FRIMITURILE ramase de la domni ROMAN si STOLOJAN (PD -aripa a FSN)Nu inteleg de ce trebuie sa alegem mereu intre 2 rele!Ar trebui ca alegerea si numirea intr-o functe publica de inalt demnitar(de la ministru in sus,inclusiv parlamentar) sa fie limitata la un singur mandat!Oricum,adevaratele creere sunt in spatele maimutoilor pe care ii vedem de 2 decenii!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
6 voturi

Sneezy

Rank user: x5

14.11.2008, 09:43

Felicitari, T. Basilic,

Desi plin de amaraciune, excelent scris comentariul tau!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
13 voturi

RO

    raspunde:

14.11.2008, 09:54

Inca o data, JOS PALARIA ! pentru postarea ta, TB !

Lucida si sensibila in acelas timp, amara si dureroasa cat cuprinde. Jale in suflet la lectura, dar o privire mai realista in oglinda, deci un pas inainte. Multumesc !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
10 voturi

Seaffra

Rank user: x2

14.11.2008, 12:08

JOS PALARIA, T. Basilic !

Felicitari !

pentru cei care vor sa vada un tablou sintetic al guvernarii PSD, si apoi PSD+PNL, aici puteti vedea lucrurile spuse in cufre si pe intelesul tuturor:

PSD A "CONSTRUIT" 18 ANI DE JAF
http://axum6.wordpress.com/

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
7 voturi

Hera

    raspunde:

15.11.2008, 09:20

dle Basilic,

o rugaminte : nu pierdeti opiniile postate, pastrati-le si adunati-le cu grija. Sunt frumoase, profunde, subtile si autentice. Cred ca in timp vor "rotunji" un volum valoros. O zi buna !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Nici o sperantza

spune:

14.11.2008, 07:49

Asumarea responsabilitatii

Toti politicienii sa isi asume responsabilitatea mandatului repectiv.Sa prezinte situatia,promisiunile,realizarile,inventarul si visteria l-a sfarsit de mandat.Incepand cu presedintele.In fata legii

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
22 voturi

 

Prudentul

    raspunde:

14.11.2008, 08:12

N-ar fi rau...

Bine spus, greu de realizat!Deocamdata nu avem o lege care sa sanctioneze un candidat sau un partid pentru neindeplinirea promisiunilor. Cel putin nu o lege scrisa.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
15 voturi

Analistul optimist

spune:

14.11.2008, 07:49

Comentariu accepabil

Dupa ce-l citesti iti dai seama ca totul este cunoscut si ca nu stim ce ne asteapta dupa 30 nov.Avem o Zi Nationala plina de suspans.Incep sa curga rezultatul alegerilor.Cine a castigat din primul tur??Se va afla f. RPD.Chestia cu redistribuirea va fi mai grea.Trebuiesc centralizate rezultatele la nivel national si asta se intampla dupa terminarea numararii voturilor.Dar am vazut astazi la "Firea"pe viitorul NePM.Draga Stol..L-a bagat in "pamant "pe bietul Tariceanu.Nimic nu a facut bun.Nimic nu-i bun din programul nici al lui nici al lui Geoana(PSD).Totul este bun numai la PDL.Au facut variante peste variante:cu criza numai la ei(West); cu criza la granita si cu criza si la noi.Nu-mi venea sa mai despart de ecran cat de precis a fost D-l Stolojan.In sfarsit multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat zile sa traiesc si eu minunat cel putin urmatorii 4 ani.Nu mai spun ca daca va fi reales si D-l Basescu la al II-lea congres o voi duce-o asa pana in 2014,zile sa am ca sant pensionar,dar... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
28 voturi

 
RNR

spune:

14.11.2008, 07:53

Basescu a fost si este intr-o continua campanie electorala.N-a facut nimic bun pentru romani si pentru Romania.Si voi,mari "ziaristi"va straduiti sa-l ajutati sa iasa in fata,sa mai castige cateva voturi pentru caricatura de partid pe care a creat-o.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
40 voturi

 
Analistul

spune:

14.11.2008, 07:58

Alooo,

ziare .com!!Am facut un comentariu si au trecut trei minute.Dar, daca tot m-ati intors la articol, ceva despre poza:Are o privire sugubeata,numai ca pungile de sub ochi tradeaza fie o oboseala,datorita campaniei electorale fie o mahmureala.Dar,oricum este peresedintele nostru.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
31 voturi

 

Tovarasului Analistul

    raspunde:

14.11.2008, 08:10

Analist ?

De care ? Avo.rtat viu de gaina sursei Coroiu ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
16 voturi

Traiann

spune:

14.11.2008, 07:59

Credeai cumva d-na Ene, ca Presedintele cauta altceva decat samanta de scandal si pretext de se amesteca NECONSTITUTIONAL in campanie

Iata ca a inceput sa calce si incalce Constitutia, desi ma indoiesc ca a incetat vreodata sao faca pentru ca foarte des Constitutia devine prea ingusta penrtu el. El stie ca daca alegerile vor fi nefavorabile pentru PD-L, O VA INCALCA DIN NOU , asa ca ia sarba 'nainte cu COMPLOTUL SI LOVITURA DE STAT.
Pana atunci insa, programul lui Tariceanu este perfect valabil si in armonie cu ce se intampla in UE, chiar daca dupa alegeri nu vor mai fi liberalii la guvernare, un guvern responsabil va TREBUI sa ia aceste masuri, libertate de miscare avand in masura insignifianta.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
34 voturi

 

Iordan

Rank user: x2

14.11.2008, 11:49

Decizia Curtii Constitutionale a Romaniei nr.53 din 28 ianuarie 2005

Decizia CCR nr.53 din 28 ianuarie 2005

Conflictul juridic de natura constitutionala intre autoritati publice presupune acte sau
actiuni concrete prin care o autoritate sau mai multe isi aroga puteri, atributii sau
competente, care, potrivit Constitutiei, apartin altor autoritati publice, ori omisiunea
unor autoritati publice, constind in declinarea competentei sau in refuzul de a indeplini
anumite acte care intra in obligatiile lor.
...
... orice candidat la functia de Presedinte al Romaniei propune
electoratului o doctrina politica, un program, pentru a carui realizare va actiona, in
cazul in care va fi ales, pe perioada mandatului sau. Art. 84 alin. (1) din Constitutie
prevede ca, "In timpul mandatului, Presedintele Romaniei nu poate fi membru al unui
partid si nu poate indeplini nici o alta functie publica sau privata".
Aceste interdictii
NU EXCLUD INSA POSIBLITATEA EXPRIMARII, in continuare, a opiniilor, a angajamentelor si a
scopurilor prezentate in programul sau... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

Traiann

    raspunde:

14.11.2008, 12:59

Si unde se incadreaza luarile de pozitie in favoarea PD-L, mai ales in emisiunea dela B1Tv

Sa nu UITAM ca amenintarile din partea celorlati au venit in URMA PROVOCARILOR LANSATE DE LA COTROCENI. NU SUNTEM inca in DIKTATURA pentru ca indiferent de REZULTATUL ALEGERILOR ( niciodata nu au precizat conditiile in care presedintele va numi un apropiat al sau) TOV Ba-SECU sa numesca pe cine vrea el ca premier.
Iar variantele de raspuns, SUNT PERFECT CONSTITUTIONALE.
Personal nu agreiez stanga in general si pe cei doi in SPECIAL, dar au DREPTATE.
Si daca Basescu procedeaza constitutional(desi ma indoiesc ca in cazul castigarii cu 50%+1 ) si alternativele celor doi sunt tot constitutionale.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
5 voturi

Rank user: x2

14.11.2008, 14:44

Nu exista asa ceva AICI LINK-ul :

http://www.monitoring.ro/index.php/b1-tv/403-qnaulq-10112008-invitat-traian-bsescu
"Nasul" - 10.11.2008 - invitat: Traian Băsescu
Marti, 11 Noiembrie 2008 10:03


Presedintele a raspuns afrimatiilor lui Voiculescu, Vacaroiu si Nastase.
PSD a dorit sa-l suspende pe traian din ianuarie 2005, fara nicio provocare.

PSD vrea sa-l suspende pe Basescu daca nu se cuminteste
17 ianuarie 2005
PSD a inceput sa supravegheze toate miscarile presedintelui Basescu, considerand ca acesta a avut in ultima perioada o serie de demersuri neconstitutionale. Intr-un comunicat de presa, fostul partid de guvernamant enumera acele gesturi pe care le apreciaza in afara legii, cum ar fi "deturnarea vointei populare exprimate la 28 noiembrie", "amestecul nepermis in viata partidelor politice", "amestecul in activitatea si competentele Legislativului si dirijarea actiunii parlamentare pentru revocarea presedintilor celor doua Camere", "amestecul in activitatea magistratilor", "hartuirea permanenta a... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

Traiann

    raspunde:

14.11.2008, 15:24

Provocarile au inceput inca din septembrie ,prin delaratiile conslierilor prezidentiali si ale Elenei Udrea.

...................................

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
3 voturi

Iordan

Rank user: x2

14.11.2008, 11:52

Nastase si PSD au amenintat cu suspendarea din Ianuarie 2005

Adevarul, ianuarie 2005:

Amintiri din vremea cand se credea "urs"

Nastase se ia la tranta cu Basescu folosindu-se de Curtea Constitutionala

Presedintele Traian Basescu pretinde partidelor parlamentare conduite contrare Constitutiei, se arata in sesizarea adresata Curtii Constitutionale de Adrian Nastase, in care presedintele Camerei Deputatilor cere "solutionarea acestui conflict juridic de natura constitutionala". Nastase a transmis Curtii Constitutionale, in calitate de presedinte al Camerei Deputatilor, o cerere de solutionare a "conflictului juridic de natura constitutionala creat de presedintele Traian Basescu, intre aceasta autoritate publica si Parlamentul Romaniei", conform unui comunicat al Camerei Deputatilor remis, duminica, agentiei Mediafax. In cerere se mentioneaza ca, in interviul din cotidianul Adevarul, presedintele Basescu a facut, in ceea ce priveste Parlamentul, inclusiv partidele cu prezenta parlamentara, "afirmatii care depasesc atributiile sale... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

DESTEAPTA-TE ROMANE !!!!!

spune:

14.11.2008, 08:07

ROMANIA RUINATA DE BORFASII POLITICI

Imaginati-va o gloata de borfasi care bantuie tinuturile sa prade tot ce le cade : lucruri din locuinte si ograzi , paduri , roade de pe campuri , zacaminte din subsol , chiar si obiecte cu valoare de atestare documentara a poporului roman, scormonite prin ruine . Ei bine , aceasta gloata pune o clipa la cale sa faca bine celor pe care-i praduiesc ? Este cineva sanatos care sa creada asa ceva ?
Daca totusi ar vrea cineva sa faca ceva , unde sa faca domnule si de ce sa se apuce ? Si…stie sa faca ce trebuie daca nu si-a depasit conditia de activist tamp , dar doctor in stiinte facut cu 100-200 $ , bun de folosit la lamurirea oamenilor sa se inscrie in C.A.P. ?
Vede oare cineva ca Romania este in mana unei plevi umane cum nu a fost nici chiar pe vremea ceausismului si ca mai rau nu se poate ?
Asta-i tara care dupa resursele care revin unui locuitor a fost situata cu foarte putin in urma Frantei , prima in Europa ? Asta-i tara care fara a suprasolicita agricultura , poate asigura... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,8
Excelent
19 voturi

 

Ernesto

    raspunde:

14.11.2008, 08:50

Pentru ca sa fim exacti

Aceasta pleava este exact urmarea comunismului.
Ce pleava ne-a condus in timpul comunismului am simtit cu varf si indesat in toti acei ani si mai ales in anii '80. Resimtim acum urmarile dereglajelor economice si sociale provocate de comunism si inca vom mai simti multi ani.
Cineva spunea ca o rampa se urca cu aceeasi viteza cu care se coboara panta. Cel mai probabil avem nevoie de 45 de ani ca sa inlaturam cat de cat urmarile catastrofale ale comunismului, mai ales in ceea ce priveste etica, moralitatea si spiritul civic al oamenilor in general si al politicienilor in special.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
15 voturi

Connstantinopolitanovicescovici

spune:

14.11.2008, 08:13

Campanie electorala prezidentiala

Minciuna,smecheria si necinstea sunt la ordinea zilei promovate si intretinute de PSD,PNL,PC.Hoti comunisti ordinari ce sunteti la fiel ca idiologie nu va diferentiaza cu nimic ,ramaneti niste mafioti hoti.Ne-ati luat totul prin furt ,minciuna,dezinformare.Nu numai banii din buzunare,dar ne-ati distrus istoria,cultura,ne-ati vandut pe nimic.Consider ca oamenii ,care vor binele Romaniei este Traian Basescu si P.D.L..Monica Macovei Ministru Justitiei fost a fost data afara din postul de ministrul a justitiei de Tariceanu si clica PSDista ,PNL si PC ca sa poata fura si sa-si protejeze mafiotii si hotii din guvern parlament ,si clientela lor politica .PSD si PNL s-au agatat de putere sa FUREEEE ROMANIA ,iar noi cei peste 70 la suta sa rabdam de foame.Romani votati PDL sa aiba o majoritate in Parlamentul Romaniei si sa scapam de aceste partide care ne-au jefuit respectiv PSD ,PC si PNL.Dumnezeu sa ne ajute sa scapam de PSD,PC,PNL cu conducetri de hoti si mafioti.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
28 voturi

 

Traiann

    raspunde:

14.11.2008, 08:34

Bati cammpii cu prea multa ura, sau URA te orabeste

Poti vorbi de cardasie PNL-PSD, dar nu poti spune caau aceeiasi DOCTRINA POLITICA.
APROPO, poti sa-mi spui te rog care este DOCTRINA PD-L ?
pentru ca vad ca-i apreciezi foarte mult,ba chiar TOTAL.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
24 voturi

constantinopolitanovicescovici

    raspunde:

14.11.2008, 10:12

Basescu....

Vorbesti de doctrina ............cred ca esti ***

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
7 voturi

Ego

    raspunde:

14.11.2008, 09:59

nu Traziannnnneee ! dl Connstantinopolitanov are dreptate !

subscriu fara rezerve la opinia domniei sale.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

Cristas

    raspunde:

14.11.2008, 10:22

DAR

RASPUNDE LA INTRBARE: CARE ESTE DOCTRINA pdl?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
7 voturi

Traiann

    raspunde:

14.11.2008, 13:51

Acestea sunt intotdeauna ultimele argumente ale PD-basistilor in conversatiile cu mine

Multumesc pentru sprijn Cristas !

P.s. Sunt persoana nongrata si pentru altii, de aceea imi scriu numele cu doi N ; altfel nu intra in pagina.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
6 voturi

Rank user: x5

14.11.2008, 08:43

DA,DOAMNA ENE,DESI MA SITUEZ DE O PARTE A BARICADEI,

ATI SCRIS POATE MAI CLAR, ADEVARAT SI MAI...DUREROS,CA NICIODATA!
IN VIATA,CAND AI UN ADVERSAR LIPSIT DE SCRUPULE,ESTI OBLIGAT SA LUPTI CU ACELEASI ARME!
CAND GEOANA,CU LIMBAJUL LUI LEMNOS,DAR ...MIEROS,SCHIMBAT ...TACTIC PESTE NOAPTE,PROMITE CU NEMILUITA IN STANGA SI DREAPTA UNEI AUDIENTE IMBATRANITA SI NAIVA,MACINATA DE ASTEPTARI SI SATULA DE INABILITATEA ROMANILOR POLITICIENI,RAMANE O MISIUNE EXTREM DE DIFICILA PENTRU ADEVARATII POTENTIALI...SALVATORI AI DESTINELOR UNUI POPOR BATUT IN SOARTA DE MOLIMA ROSIE CARE A DISTRUS SOMATIC SI MAI ALES SPIRITUAL FUNDAMENTUL NATIEI!
DACA LA 30 NOIEMBRIE ROMANII NU VOR REUSI SA SEPARE OILE DE CAPRE,GALCEAVA DIN PIRAMIDA POLITICA SE VA AMPLIFICA GEOMETRIC!
FRATII NOSTRI AR TREBUI SA FIE CONSTIENTI IN CEASUL XII,CA TOATA MASCARADA CLASEI CONDUCATOARE A FOST PROVOCATA DE ACEIASI ROMANI STRAINI DE DUMNEZEU SI SEMENI,CARE AU TRECUT FARA VOIA LOR SI SA STIE,INTR-O ALTA ORANDUIRE ISTORICA DE CARE AU PROFITAT DIN PLIN DATORITA VALIZELOR CU BANI,FURT... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
56 voturi

 
Ion D

spune:

14.11.2008, 09:08

Esti pe langa

no comment

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
10 voturi

 

Nostradamus

    raspunde:

14.11.2008, 10:25

previziuni...

Basescu l-a luat in calcul pe Sorn Oprescu?A facut si face ofigura frumoasa.Cel putin asa vad eu de aici,de departe.Sa gandim si varianta Oprescu,numai sa doresca,daca nu l-o fi apucat si pe el lehamitea balciului.Mai nou,Basescu l-a luat in brate pe Patapivici.Oare ce ganduri are?Este imprevizibil matrozul.Asa o fi?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

Ernesto

    raspunde:

14.11.2008, 11:36

Oprescu tinteste mai sus

Parerea mea este ca in 2009 Basescu nu va avea contracandidat, dar, daca acesta ar exista, el nu ar putea fi decat Oprescu, prezentat intr-un anume fel, sub masca neutralitatii (chipurile a divortat de PSD).

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
6 voturi

Pricajitul

spune:

14.11.2008, 10:05

Nu votati pe cei ce se lupta pentru ciolan!

Actualii conducatori ai tarii, fosti comunisti, securisti si oportunisti, se bat pe "ciolan",in loc sa se axeaze pe pe rezolvarea urgenta a marilor probleme ale Romaniei.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
9 voturi

 

Nostradamus

    raspunde:

14.11.2008, 14:41

Bravo Ernesto...

S-ar parea ca am dreptate.Incet,incet se poate gasi un contracandiat lui Base.Altul mai bun nici ca se poate.Oprescu,net superior din tote punctele de vedere, cu educatie solida in sprijinul omului ar putea raspune,infinit mai mult problemelor cu care se va confrnta tara.Sa ne imaginam ce solutii ar fi gasit el la prblemele actuale,in special, la dialogul si apropierea fata de toti cei care ar putea schimba fata si soarta acestei tari.Am scris aici,in timpul campaniei, cu afirmatia ca Bucurestiul nu a avut un primar ca Oprescu.S-ar parea ca am avut dreptate.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
4 voturi

Class

spune:

14.11.2008, 11:50

Palpitant?

Lipsit de substanta - da! Palpitant - in niciun caz!! O demagogie si un populism duse pe culmi de disperare pt noi ce trebuie sa alegem "omul", nu lista! Un presedinte jalnic pt care dorinta lui este mai presus de lege! "Cand aud de cultura pun mana pe pistol"... Acest citat pus de el in seama guvernului, pe cand mai curand el este prototipul unei asemenea specii. Vezi declaratiile despre scoala. Criza uriasa nu-i afecteaza pe acesti domni! Cat despre bobor....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

14.11.2008, 14:35

Au exista politicieni perfecti, cei care au construit Romania Mare!!!

Au fost politicieni perfecti deoarece s-au bazat pe dreptate, adevar si iubire de neam si aceasta tara. Multi dintre acesti titani ai Romaniei fiind ucisi in anii dictaturii proletare tocmai pentru ca ei reprezentau coloana vertebrala a acestei natii. Cei care fac acum pe politicienii anilor tranzitiei sunt securistii,informatorii si activistii care au nenorocit aceasta tara incepind din 1947 incoace. Si chiar daca ei s-au adaptat ca, cameleonii la economia de piata mimind politicienii unei lumi libe tot aceeasi banda de ciumati au ramas deoarece reperele lor morale sunt crima, minciuna si hotia. Si fara Legea Lustratie batunta-n cuie si deschiderea totala a Arhivelor Securitatii din pacate Romania va fi condusa de aceeasi indivizi care joaca acum piesa politicienilor tranzitiei.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
ZORRO

spune:

15.11.2008, 06:32

Basescu, Tariceanu, Boc+Bleaga, Stolojalnicul, Udrea, Stoica, Geoana, Iliescu, Hrebenciuc, Patriciu, Vantu....

Basescu, Tariceanu, Boc+Bleaga, Stolojalnicul, Udrea, Stoica, Geoana, Iliescu, Hrebenciuc, Patriciu, Vantu... toti o apa si-un c.a.c.a.t.
Va vand eu un pont: EMIGRATI cat mai repede din rahatul ala de tara canceroasa. Nu se va schimba nimic in vecii vecilor AMIN! Vin ai nostri, pleaca ai nostri, noi ramanem tot ca prostii!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 


Vezi toate cele 45 comentarii