Articol citit de 1720 ori
Trebuie, dar nu stiu daca se va realiza!
Domnul Boc, chiar crede, ca parlamentarii vor fi de acord cu aceasta prevedere, mai ales cei care sunt in prezent pensionari, adica sa-si voteze o lege care sa le interzica un asemenea privilegiu si indemnizatie de parlamentar si pensie.
Toti o sa spuna ca sunt de acord,dar cand va fi la vot, votul fiind secret, va iesi asa cum vor dori ei.
Nu trebuie uitat ca in legislatura trecuta, toti distinsii parlamentari si-au votat cu unanimitate de voturi,toate drepturile care considerau ei ca li se cuvin, cresterea indemnizatiilor si a salariilor si a altor facilitati, fara sa tina cont de formatiunea politica din care fac parte.
Subscriu...
La cele de mai sus.
Sireteanu
raspunde:
17.01.2009, 18:26
Daca PDL reuseste sa se tina de cuvint atunci mai merita apreciere.
Bocuta cere si iar cere scheunind in regim populist !!!
Ciuaua politicii pedeliste da mai o lege prin care sa se reduca pensiile criminalilor oligrofeni din anii dictaturii proletare s-ai epocii de aur adica a securistilor, informatorilor si activistilor, frati de singe cu Plesita, care au umplut tara asta de gropi comune si ucis tineri nevinovati in Dec. 89 si Iunie 90 ce isi duc batrinetile la umbra pensiilor grase in tara sau strainatate. Si avind in vedere ca securistii, ieseau la pensie cam pe la 45 de anii sunt multe generatii de oligrofeni criminali care au iesit la pensie incepind cu anii 60. Ia calculeaza tu si vezi ce economii importante de la bugetul de stat se pot face prin reducerea pensiilor oligrofenilor la nivelul minim pe economie. Si dupa aceea poti sa reduci si pensiile parlamentarilor cu zimbetul pe buze.
PYF si PAF
raspunde:
17.01.2009, 17:05
&*&*&
Asa este, si-au votat aceste drepturi nesimtite si ca sa nu bata la ochi, au dat si acele legi care au facut posibil ca o anumita categorie de bugetari sa castige sume fabuloase si nesimtite! Acum sa vedem cum o sa "dreaga busuiocul"?
Pupica
raspunde:
17.01.2009, 18:34
Si Pensiile de serviciu ale MAGISTRATILOR , si ale Armatei si POLITIEI
nu doar cele ale parmamentarilor!
Gica Contra
raspunde:
17.01.2009, 20:08
BASME pentru copii !!!!
Pentru a schimpa legea pensiilor parlamentare {lege organica} trebuie sa voteze 50% din numarul total al deputatilor si a senatorilor. Este suficient sa lipseasca din sala si legea nu trece, Este foarte greu ca BOC sa obtina la legea pensiilor 50% din numarul total ,mai ales ca parlamentarii ies la 63 ani la pensie !!!
BOCeste degeaba
Iti trebuie memeorie buna ca sa tii minte tot ce a promis Boc in ultimele luni.Asta cu pensiile parlamentarilor este tot pentru public, poate se mai salta PDLul in sondaje... Cand cazi , uneori iti vine sa opresti bicicleta bagand piciorul in spitele rotii.
Vor mai fi scoase si alte promisiuni de la lada prafuita a alegerilor.
spune:
17.01.2009, 15:34
E un inceput!
Nu pot sa va acord toata stima si respectul dar este un inceput promitator,datator de sperante.Nu va faceti iluzii sa incepeti sa ma injurati,nu sunt membru de partid de nicio culoare si deci nu tin cu PDL.Consider ca prima activitate la intrarea in program,toti ministride ambele culori sa-si citeasca promisiunile cu care au ametit electoratul si sa incerce aplicarea lor.Numai asa vor mai fi credibili pentru ca s-au cam terminat variantele de concurs.Atat.
...
raspunde:
18.01.2009, 00:01
rectificare
Nu pot decat sa va acord toata stima si respectul
Doar atat ?
Numai pensiile parlamentarilor ?
Ar trebui eliminat si penesile speciale din armata, politie, SRI si magistratura.
Corect este ca fiecare sa primeasca o pensie in conformitate cu cat a contribuit la stat pe tot parcursul anilor de munca si nu calculata dupa ultimul salariu ( si ala marit cu bonusuri si prime ) cum au categoriile de mai sus.
cineva care te citeste de mult
raspunde:
17.01.2009, 15:59
jerome
esti un bou
pt "cineva care te citeste de mult"
Tu nu realizezi ca porti un razboi pierdut?
Mesajele tale repetate devin deranjante pt ceilati useri, pt ca Jerome face ceeea ce trebuie sa faca orice user, sa te ignore cand jignesti.
Iti promit ca te voi mai deranja.
Erata
trebuia sa apara: Iti promit ca nu te voi mai deranja.
PRISTANDA
raspunde:
17.01.2009, 16:12
Mai sarlatanule, care te citeste de mult.
Tu in ce categorie , amintita de Jerome te incadrezi ?. Scarba comunista.
Banu Maracine
raspunde:
17.01.2009, 20:37
De ce!
Cum poti caracteriza pe cineva care hodoron-tronc,fara sa aiba posibilitati de a te cunoaste iti adreseaza un cuvant urat?Aici toti cititorii pot sa-si exprime conceptii,idei,pasiuni,pareri,etc.si nu neaparat trebuie sa ne jignim unii pe altii cand la situatie noastra care este destul de albastra contribuie unii alesi de noi.In "Parteneriat cu Jerome s.a."am putea si noi sa ne exprimam nu tocmai academic la postarile unora care citesc ceva si posteaza altceva.
spune:
17.01.2009, 15:56
Cu jumatati de masura nu se face dreptate .
Nu numai pensiile parlamentarilor trebuie eliminate. Toate pensiile speciale ale magistratilor, politistilor, militarilor, securistilor,etc trebuiesc eliminate si recalculate "punctajele" ca la majoritatea romanilor. Acestea sunt neconstitutionale. Cetatenii romani au drepturi egale , fara privilegii. Asa spune constitutia. Pensiile "sub acoperire" creeaza mari nemultumiri pentru contribuabilii la bugestul de stat. Sa presupunem ca un magistrat s-a plimbat toata viata si nu a facut nimic bun si util iar cu un an inainte de pensionare a primit un "job gras" pe criterii clientelare. Conform "procedurilor speciale" de pensionare, acesta va consuma resursele care de drept reveneau celor care au muncit si contribui cu adevarat la sistemul public de pensii.
spune:
17.01.2009, 16:21
tov colonel ,
ciocu mic ca ti-a ramas urma de la cosorog pe frunte...Intreaba-te mai bine ce-ai facut atat de special pentru tara asta ca sa meriti asa pensie...
Bocuta cere si iar cere scheunind in regim populist !!!
Ciuaua politicii pedeliste da mai o lege prin care sa se reduca pensiile criminalilor oligrofeni din anii dictaturii proletare s-ai epocii de aur adica a securistilor, informatorilor si activistilor, frati de singe cu Plesita, care au umplut tara asta de gropi comune si ucis tineri nevinovati in Dec. 89 si Iunie 90 ce isi duc batrinetile la umbra pensiilor grase in tara sau strainatate. Si avind in vedere ca securistii, ieseau la pensie cam pe la 45 de anii sunt multe generatii de oligrofeni criminali care au iesit la pensie incepind cu anii 60. Ia calculeaza tu si vezi ce economii importante de la bugetul de stat se pot face prin reducerea pensiilor oligrofenilor la nivelul minim pe economie. Si dupa aceea poti sa reduci si pensiile parlamentarilor cu zimbetul pe buze.
spune:
17.01.2009, 18:26
A uita sa spuna ce pune in loc!
Individul asta crede ca e tot la primarie - fleasca, fleasca sa dea din gura.
As fi interesat sa aud si eu cu ce propune sa inlocuiasca pensiile parlamentarilor? Ca doar nu s-o aplica legea generala a pensiilor! In toata lumea civilizata, presedintele, parlamentarii, serviciile speciale; armata; au pensii speciale. Eu nu vad nimic rau in asta daca totul nu ar lua caracteristicile absurdului. Poate ca decat sa elimine aceste pensii, mai curand le ar conecta de un anumit procent din PIB, sau din pensia minima generala. Asta s-ar traduce ca odata cu bunastarea generala, ar putea creste si retribuirea categoriilor mai sus amintite. Si o alta observatie: parlamentarii nu ar tb sa poata sa-si voteze mariri de pensii si salarii ptr ei; aceste mariri ar tb sa intrate in vigoare in urmatoarea legislatura dupa cea in care s-au votat maririle.
Dar se pare ca Boc nu are timp ptr masuri logice si normale; el o ocupat cu o continua gargara. Mare panarama!
spune:
17.01.2009, 18:49
MACAR !
In rest,e totul un bluf ca si cum te-ai lauda ca o sa ajungi si presedinte ales...doar de Basescu !
spune:
17.01.2009, 20:55
Bravo!!!
De cate ori d-le Prim-ministru vei face o actiune in spiritul democratiei occidentale si americane te voi saluta.
Jos cu palaria!
Sa te tina Dumnezeu! cum zice o vorba din Ardeal
Dar indraznesc din nou sa spun ca trebuie regandit sistemul de pensionari din Romania in totalitate.
De altfel si sistemul de alocatii pentru cei mici.
Va salut!
Luati exemplul provinciei Quebec.
A-ti auzit de Jean Charest?
Ar fi timpul!!!
misulica canadianul
raspunde:
17.01.2009, 21:40
?
Noi fi si tu vreunul din aia care stau pe welfare pe acolo? Si chiar daca ar fi asa, cred ca gasesti ceva timp sa te interesezi si sa afli ca parlamentarii federali canadieni si cei provinciali au pensii. Si cu ocazia asta ai putea afla si ce pensii au, si cum suna legea pensiilor ptr ei. Numai asa ai putea sa dai o mana de ajutor in tara, nu sa aplauzi ca tantalaul ce face un *** in Romania.
spune:
17.01.2009, 23:29
jmecherii au o vorba "eu iau, nu dau"
Vad ca boc se tine de promisiunile "de luat", dar cu promisiunile "de dat" ce face?
spune:
18.01.2009, 01:57
Minune !
Domnul Boc i-si aminteste de promisiuni ....Oare in cine mai tinteste "OCHILA"de la Cotroceni ?
Am sa ma las convertit de Evangelistii americani,eu care ma c.a.c.a.m. pe mine de ris cind colegii de servici canadieni se minunau de revenirea handi-capatilor la o simpla atingiere a predicatorului.I-mi spuneam ca asa timpenii nu ar putea niciodata fi crezute de un romin,fie el si needucat.
Ei bine,"PREDICATORUL" PD-L ului intrece toate asteptarile,el intelege mai bine decit cei din Con.Sup. a Magistraturii,problemele de constitutionalitate,fata peste noapte ordonante de urgenta, tae pensii si beneficii "nesimtite" etc.
Acest super-man a ajuns sa se creada binefacatorul "OBLIGAT"al natiei.
Nu mai e de ris,e de plins.Oare acest gang de scamatori se cred EVANGHELISTI ?,intrunidu-se pe banii nostri la Poiana Brasov,promitind marea cu sarea si neocupindu-se de treburile urgente la acest inceput de criza ? Unde sunt actiunile de blocare a INFLATIEI ?,unde sint actiunile de revigorare a...
(arata tot comentariul)
Practic se intra intr-un cerc vicios care omeneste vorbind, este greu de depasit !
Parlamentarii, in mod fisesc au un venit si niste beneficii de care trebue sa dispuna si unde dupa parerea mea trebue umblat in afara vointei celor direct implicati ! In mod firesc executivul ar fi indtreptatit sa stabileasca grila de salarizare a legislativului, pentru simplul motiv ca cei din legislativ sant si ei bugetari !
sa auzim numai de bine, va spune al dumneavoastra Opus9 !
spune:
18.01.2009, 11:30
Cumulul salar (de la stat) cu alt salar (tot de la stat) se poate?
Va prezint un exemplu concret. Angajata cu contract individual de munca pe functia de contabil sef la un serviciu din cadrul Consiliului judetean. (Exemplu:Ar putea fi Salvamont)si tot cu contract individual de munca la alt serviciu din subordinea Consiliului Local (aici doar sef de birou). Mentionez ca perioada timpului de lucru este aceeasi la ambele servicii, adica program normal intre orele 8,00 - 16,00. Acest gen de cumul nu se poate opri?!. Se afirma ca legea nu interzice sa ai mai multe locuri de munca. De acord dar nu in conditiile prezentate mai sus. Cand se emite un amendament la legile existente ca aceste lucruri sa nu mai fie posibil de realizat????????