Guvernul nu vrea ca saracii sa aiba copii

Luni, 17 Martie 2008, ora 12:27

Micsoreaza fontul     Mareste fontul

Guvernul nu vrea ca saracii sa aiba copii
Executivul condus de Tariceanu dezaproba cresterea natalitatii in zona saraca a societatii, iar acesta parere si-o exprima transant intr-un act oficial. Documentul poarta semnatura primului ministru Calin Popescu Tariceanu, si arata clar ca Guvernul nu este de acord cu cresterea alocatiilor pentru copii, deoarece ar putea duce la cresterea numarului de copii din familiile sarace. "Majorarea alocatiei de stat pentru copii la 200 de lei poate avea si efectul nedorit al cresterii numarului de ...
 
Rank user: x4

17.03.2008, 12:17

Pozitie rezervata

Mda

Poate ca la cate tampenii face o fi scris asa ceva, manechinul e ca si marinarul complet ***. Intrebarea simpla e insa : familiile sarace de ce vor multi copii ? Ca sa le moara de foame mai usor ? Sau ca sa-i trimita la cersit in UE ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

pilula

    raspunde:

17.03.2008, 15:06

cosmarule

cred ca ai un ego cam MARE, oricum e exagerat sa-ti rezervi prima pozitie ca sa-ti citim intrebarile la care iti dai singur raspuns.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Popa Sapca

    raspunde:

17.03.2008, 21:11

MAI BINE TACEAI !

CACI RAMÂNEAI CEL PUTIN " AMBIGEN" - UN FILOZOF REDUS ! PRIVIRILE TALE, PE SUB BORURILE PALARIEI, NU DEZVALUIE, DIN PACATE, CE DETII LA SCAFÂRLIE. PAREREA MEA ESTE SA TE DUCI LA MEDIC. E TRIST DAC-AI AJUNS LA ACEASTA VÂRSTA SI NU STII DECE-SI FAC OAMENII URMASI. PACAT ! CA ESTI TÂNAR!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

hatru

spune:

18.03.2008, 11:17

tenacitatea omului fara minte

maestre ne-ai acrit de tot.ai idei putine dar fixe. ispaimantator de fixe.ai mila si mai slabeste-ne !!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
opus 9

spune:

18.03.2008, 05:09

Un cosmar trimis la perfectionare

O scoala postliceala, era posibila in timpul dictaturii comuniste numai dupa ce teoretic macar, termilai liceul ! Cineva i-a transmis lui Gheorghiu-Dej, ca sa plictisit clasa muncitoare asteptand ca el sa-si dea bacalaurietul ! Oricum, Dej era si el un cosmar perfect si chiar purta palarie ca sa nu se vada ca are fruntea lata numai de doua degete ! In timpul lui Dej, era un fel de protocol care trebuia cat de cat respectat, dar toate pareau sa fie la o presupusa schimbare a lumii pe care multi erau inclinati sa creada ca este pozitiva ! Intelighentia franceza din care a facut candva parte si Panait Istrati, mai credea intr-un ,,sendero luminozo'' venit de la Moscova, ca pe o alternativa posibila a societatii, aflata atunci in criza ! Adevarul a foet cu totul altul ! Tatucul si armata rusa parasesc in graba primul razboi mondial pentru ca Rusia era o oala imensa de rahat care dadea in clocot ! Cand cea mai teribila organizatie terorista a profitat de vacumul puterii la Moscova, oala... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
Hitler

spune:

17.03.2008, 19:42

Pesimism...

Hai sa gindim logic. O subventie pentru procreerea a doi urmasi de familie bine intemeiata e bine venita pentru societate. Problema casatoriilor mixte (multiple) ar trebui sa framinte clasa politica. Selectia naturala a geniilor nu o stabilim prin lege, hotarire de guvern sau oronanta de urgenta.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
Rank user: x2

17.03.2008, 18:40

O exprimare nefericita

Cred ca este o exprimare nefericita si problema este ca banii sa ajunga cu adevarat la copii si nu pe bautura, tigari,etc.O solutie ar fi poate ca statul sa puna intr-un cont special pentru fiecare copil o suma de bani pe care acesta sa o poata accesa la majorat.
Un copil roman primeste o alocatie de circa 10 euro, adică de 20 de ori mai mică decat alocatia unui copil din Statele Uniunii Europene, care beneficiază in medie de 210 euro, conform datelor furnizate de către Ministerul Muncii. In timp ce, in Romania, cuantumul indemnizatiei lunare este acelasi pentru toti copiii, in tările dezvoltate, alocatia reprezintă intre 8 si 15 la sută din salariul mediu lunar al unui părinte. Dacă si in tara noastră alocatia ar fi de 10 la sută din salariul mediu lunar, asa cum se intamplă in tările dezvoltate, un copil ar primi 120 RON, mult mai mult decat cei 32 de RON actuali. In Franta, Belgia, Danemarca si Suedia, alocatia creste cu pană la 200 la sută in cazul mamelor... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
Stefan

spune:

17.03.2008, 18:24

Dus de val si cascaval

Pot sa-l injur? Copii sun de la Dumnezeu, tampitule. Poti face tu un copil singur. Cate familii nu adopta pentru ca nu pot face copii.Iar el spune cine are dreptul .(si pe stangul in fundul lui)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 
Saracutul

spune:

17.03.2008, 17:32

A avut dreptate batranul liberal.

Intr-o emisiune TV batranul DAN AMEDEO LAZARESCU (liberal convins si tatal vitreg al lui Tariceanu) zicea : "Toata lumea isi doreste copii frumosi si destepti. Al meu e numai frumos". Cat adevar ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
ARGUS

spune:

17.03.2008, 16:21

Copiii din familiile sarace, deseori, victime ale propriilor "parint"...

Asa este! Acestia sunt de fapt niste victime sigure ale propriilor parinti, daca ne gandim la acei parinti care traiesc efectiv, din alocatiile copiilor!
Sa cresti natalitatea fara discernamant, este mai rau decat sa nu o stimulezi! Este similar hai-rupului in cresterea productivitatii muncii, fara a avea in vederea ca aceasta crestere trebuie facuta DOAR in linitele in care asiguri calitatea acesteia.
Comparatia nu este deloc fortata, daca ne gandim ca cei mai multi dintre copiii din aceste familii ajung pe drumuri si inidoar o mica parte au acestia au sansa fie de a fi adoptati fie, sa intre in programul de protectie al copilului, adica, sa fie ocotiti, ingrijiti, educati, pe cheltuiala statului.

Daca luam in considrare si faptul ca acesti parinti denaturati (fiindca despre asta este vorba) nu sunt pedepsiti exemplar, prin ani grei de puscarie, atunci concluzia este ca statul nu face altceva decat sa faca parada de, pe de op parte, interesul fata de cresterea natalitatii iar pe... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
pilula

spune:

17.03.2008, 14:49

m-a deranjat

chestia cu genele superioare.
Nu e vorba de gene ci de obisnuinta de a trai pe wellfare, care se invata de mic si din care se iese foarte greu.

Canada da ajutorul social pe care si-l permite, Romania la fel. Apropo, cat de mare crezi ca poate fi ajutorul social la un salar mediu sub 200 EUR?

Exceptand ultimele cateva sute de ani (valabil numai pentru vestul si centrul Europei, unde au fost alte conditii si s-a pus problema transmiterii averii), a avea multi copii a fost milenii la rand singura solutie pentru o batranete cat de cat linistita, n-are nici o legatura cu averea. Explicatia ce o dai arata ca esti de stanga pana-n maduva oaselor.
Acum relitatea este alta: pensia asigura (ar trebui sa) un trai decent indiferent daca urmasii au sau nu grija de genitori; a disparut necesitatea familiilor cu multi copii.
Trebuie sa recunosti ca a creste 10 copii este mai greu decat a creste 2-3. Familiile cu foarte multi copii au, in ziua de azi, alte cauze: moral-religioase, materiale... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

pilula

    raspunde:

17.03.2008, 14:51

raspuns lui AP

...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Anuca

spune:

17.03.2008, 12:34

Dintr-un punct de vedere are dreptate!

Fiecare om trebuie sa gandeasca inainte de a face ceva,chiar si copii.Faci copii ca sa ti-i creasca altii, adica statul ca de la el vin banii,nu-i asa?Traim intr-o alta lume,aceea in care totul trebuie gandit,activitatea cerebrala trebuie sa atinga maximul.Si cresterea natalitatii trebuie sa se faca in functie de conditiile de trai,posibilitati materiale.Suntem egali numai in fata lui Dumnezeu ,nu si pe pamant.Imi pare rau,dar asa stau lucrurile.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 
pilula

spune:

17.03.2008, 12:16

mai frea-ti voi sa fiti

cu *** voastre cu tot!
Ce, d r a c si c u r nu sunt cuvinte romanesti? Nu exista in dictionar? Sunt obscene?
E mai civilizat po pou, anus sau ***?
Numai suturi in *** meritati!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 

pilula

    raspunde:

17.03.2008, 12:20

l-am citat pe Basescu

gao zarilor, sunteti lipsiti de orice respect fata de presedinte

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

pilula

spune:

17.03.2008, 11:51

bine face Tariceanu

odata scapati banii printr-o HG, nici ***´ nu mai poate lua masura inapoi!
Aici trebuie mult tact, nu heirupism.
Trebuie dezvoltat un mecanism care sa sprijine NUMAI copiii inteligenti si muncitori, indiferent de mediul din care provin, pentru ca nu se poate permite irosirea prin nesustinere/promovare a rezervei de inteligenta a natiunii.
Selectia prin rezultate scolare si burse este unica metoda de a indruma fondurile, indiferent de originea subiectilor, catre cei care merita.
Trebuie "irigat la picatura", numai ce-i folositor, alfel ne vor sufoca buruienile.
Aviz patronatului:
1) muncitorul roman trebuie platit astfel ca din salar sa duca o viata omeneasca, sa nu fie fortat sa bejeneasca la cules de portocale, struguri sau capsuni, la munca la negru pe coclauri.
2) selectie drastica la imigrare, ca altfel ne trezim exact cu ceea ce nu vrem: oameni fara calificare si motivatie reala de a munci.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

TTT

    raspunde:

17.03.2008, 12:06

AM 2 COPII SI EMIGREZ , SA AVETI MAI MULT LOC SI MAI MULT DE MANCAT

STERILIZATI PE CEI CARE NU AU SANGE ALBASTRU

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

pilula

    raspunde:

17.03.2008, 12:23

drum bun si cale batuta

trimite-mi si mie o casoleta cu capsuni din prima ta recolta

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

AP

spune:

17.03.2008, 11:35

Seamana a discriminare?!

Parca am fi intr-o telenovela SF despre anii 3000?!
Nu ai voie sa te inmultesti deoarece genele tale nu sunt superioare?! Poate mai bine s-ar gandi ca prin majorarea alocatiei tot mai multi romani vor face copii deoarece vor vedea ca statul ii ocroteste si nu doreste sa devenim o tara de pensionari si imigranti ...sau poate vrea?!
Cum ramane cu semnalele de alarma conform carora populatia imbatraneste iar sporul este negativ?
Vom ajunge sa importam marocani ca francezii sau turci ca germanii, etc....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

pilula

    raspunde:

17.03.2008, 12:05

AP, lasa vrajeala politica, aici nu e cazul sa te profilezi cu asa ceva

din pacate, in variante ta se vor inmulti exact asocialii: cei care in afara de f_t_t si bautura nu sunt in stare de altceva; cei care vor trai din alocatia pentru 12 puradei lasati desculti si in *** gol sa se joace in tarna, analfabetii viitorului.
Astia vor fi cei "prosti da´ multi"!
Astia, in loc sa munceasca, or sa te stranga de gat daca "nu le dai"!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
4 voturi

AP

    raspunde:

17.03.2008, 13:11

Poate ca am eu afinititati de stanga?!
Ai impresia ca prin alte tari este altfel?
De ce in Canada statul ajuta in asemenea masura familiile cu copii incat se poate chiar trai din ajutorul social?!
Deoarece din acei copii se cladeste viitorul unei tari. Bine, acolo statul vine si cu programe coerente de formare profesionala, face studii privind nevoia si nivelul de forta de munca calificata pentru urmatorii 25 de ani, etc...
Este si normal ca paturile mai sarace sa aibe mai multi copii, asa este inca din antichitate. Pana la urma cei bogati isi apara in felul asta disiparea averii pana la nivele din care nimeni nu ar putea sa mai evolueze deoarece nivelul de start ar fi prea mic. Dar ce preferam: sa imbatranim cu totii fara a mai avea cine sa ne urmeze sau sa avem de unde alege?!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

gheorghe

spune:

17.03.2008, 11:23

daca credeti ca familiile bogate vor face multi copii va inselati.rata natalitatii e mare la paturile sociale defavorizate. in stilul asta in nici un caz nu vom avea o tara de bogati si invatati dar riscam sa avem o tara si fara muncitori.
am fost timp de 15 ani PNL-ist convins. credeam ca daca vin astia la putere o vom duce mai bine. mai bine o duc ei.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 
Rank user: x5

17.03.2008, 11:13

mare ti-e gradina ta Doamne

Premierul tariceanu ar trebui sa se gandeasca la proiecte de educare nu sa scoata pe gura numai rahaturi. Se dau bani de la UE sa se faca proiecte pentru educatie.

Parlamentu',Guvernu, Presedinteeee trezeti-va si puneti osu la munca, cam ardeti gazu de pomana.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 
Un cetatean sarac

spune:

17.03.2008, 10:29

Gura pacatosului adevar graieste!

Singur si-a declarat incompetenta, cu propria gura! A avut puterea pe mana si n-a facut nimic care sa contribuie la combaterea saraciei. In viziunea acestui prim ministru de doi bani, eradicarea saraciei consta in taierea alocatiilor populatiei sarace. Unde sunt programele de educatie si instruire, de reconversie profesionala, de creare a locurilor de munca pentru categoriile defavorizate? Unde credeti ca se vor duce fondurile europene pentru combaterera saraciei si incluziune sociala? Tot in pungile baogatilor!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
Rechinul de apa dulce

spune:

17.03.2008, 10:09

Transmiterea genetica a caracterelor

Am acasa mai multe rase de caini, printre care un brac german,un pointer si un maidanez. In timp ce primii doi invata usor orice comanda , reusind sa fie folositori si sa-si castige painea , maidanezul parca-i batut in cap.Tarnsmiterea eredidara a genelor e vinovata. Nu zic ca nu sunt si exceptii , dar ce naste din pisica..... Opriti inmultirea exemplarelor necomforme , nu parazitilor!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

academia

    raspunde:

17.03.2008, 12:44

cam asta e ideea ...

http://www.creationism.info.ro/blog76/***%C5%A3a-%C3%AEntunecat%C4%83-a-darwinismului.htm

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

ion

spune:

17.03.2008, 09:55

In sfarsit!

In atatia ani, a reusit si Tariceanu sa atinga un subiect cu adevarat sensibil.Partial, are dreptate:sunt multe "familii" a caror venituri de baza sunt alocatiile copiilor, dar culmea, majoritatea dina acesti bani se duc pe bautura, tigari, pe orice dar nimic folositor copilului ori familiei.Tot atat de adevarat este si faptul ca la tara, in mediul rural adica, si mai nou chiar si la oras, sunt copii foarte buni, cu mult bun simt si cu o inteligenta sclipitoare, dar care nu sunt sustinuti pentru a merge mai departe cu studiile datorita lipsurilor financiare.Asa cum se pricep ei mai bine-parintii acestor copii se ocupa preponderent cu agricultura, agricultura care dupa cum se vede mai mult mananca bani decat sa produca.Singurul avantaj este ca reusesc sa-si produca poate 80% din hrana curenta a familiei in gospodoria proprie.Dar copii acestora, pentru a urma cursurile scolilor -gimnaziale dar mai ales liceale- le trebuie ceva bani si nu chiar putini.Liceele, dupa cum vad ca este... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
6 voturi

 

jeni

    raspunde:

17.03.2008, 11:22

parere

Cei care fac copii numai pt alocatii sunt "minoritarii". In ritmul asta peste vreo 20 ani ei vor fi mai multi decat romanii

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

Nutu

    raspunde:

17.03.2008, 17:46

@Jeni : avem si albi care fac asa ceva, asa ca hai sa nu dam vina numai pe minoritari.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

public enemy

spune:

17.03.2008, 09:39

mai, n-auzi

ai uitat sa mai adaugi o propunere, dili, si anume, nebunii ca tine sa nu mai fie lasati in libertate.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 
nic

spune:

17.03.2008, 09:31

Normal ca o ducem rau....

..ca de , pestele de la cap se impute!Cu asa guvenanti si cu astfel de idei ,normal ca nu s-a implinit prorocirea lui Brucan....aia cu 20 de ani.
Asa pentru informarea celor care conduc TARA de pe motocicleta...in tranzit...
...saracia nu e o boala...
..boala sinteti voi cei din guvern...voi nu mai trebuie sa aveti copii...
LEACUL un copil de TARAN ROMAN...

nerusinatilor!!!..

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
UNROMANMICDETOT

spune:

17.03.2008, 09:20

nu avem nevoie de copii saracilor...

...care sa ne ceara bani si iar bani de la buget , in loc sa-i cheltuim noi cu folos pe vre-o vila sau masinuta cu bibiluri si 4x4 sa le dam lor sa-si ia paine,si asa nu le ajunge...de data asta Tariceanu si guvernantii pusi de el
si-au dat arama pe fata si au scapat o perla din adevaratele ganduri care-i bantuie ...este echivalentul prezidentialului "tiganca imputita" ... este echivalentul batjocurii numita "Programului National de Sanatate Publica" sau al celui de educatie...exterminati-i pe saraci, sunt multi si ne scad PIB-ul pe cap de locuitor si la ore de varf nu ai loc de rablele lor pe sosele...pentru ce sa-ti cumperi Tuareg daca nu ai loc sa-l alegi??? "n'asa Stupid People"???

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 

Iubitorul de copii.

    raspunde:

17.03.2008, 10:01

Alocatii pentru copii.

Sint intru totul de acord cu alocatiile pentru copii. Ba chiar consider ca ar trebui marite. Dar aceste alocatii sa fie PENTRU COPII !!
Acum sint sate din Ardeal de unde au plecat Sasii si au ramas alti conlocuitori. La sosirea alocatiilor pentru copii citeva zile crismele sint pline de parintii care beau aceste alocatii.
Dupa parerea mea ar trebui luate urmatoarele masuri:
-Nici un ban sa nu fie dat parintilor.
-Copiii sa primeasca din suma dedicata lor haine,rechizite,carti si nu in ultimul loc mincare care sa le fie servita la scoala. Celor care lipsesc de la scoala sa li se opreasca alocatia pentru zilele in care au lipsit.
Daca se va continua cu sistemul actual ne vom trezi cu o gloata de copii prost nutriti ,neinstruiti si viitori someri sau cersetori.
Parintii inconstienti var imbogati crismarii fara sa-i doara in fund de soarta copiilor.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

bush

spune:

17.03.2008, 09:02

sadam

esti nebun(a) Lidia!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 
Geo

spune:

17.03.2008, 08:58

Nu neaparat nefolositori

Nu e neaparat vorba de copii nefolositori, ca nu exista copii nefolositori, toti au un rost pe lume. Dar in cazul asta, milogii aia ar trebui in primul rand sa incerce sa-si imbunatateasca situatia, asa saraci mai gasesti numai in Africa sau India.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 
Miki

spune:

17.03.2008, 08:50

Nu-i chiar asa.

Exemplul cel mai concludent este Costel Busuioc. Multe din odraslele miliardarilor sunt sub medie ca inteligenta. Marile valori ale romanilor au provenit din familii sarace. Dati-mi numai un exemplu de fiu de politician, parlamentar, ministru, din top 300 care sa fi adus romaniei o imagine macar cat a adus Costel Busuioc. Romania nu trebuie sa iroseasca resurse pentru "odrasle" bogate dar reduse mintal. Degeaba-i trimit la studii in strainatate, valori nu vor fi niciodata. Acum Tariceanu vrea votul saracilor (care-s foarte multi) ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 

jeni

    raspunde:

17.03.2008, 11:24

busuioc

Ala are voce nu minte caci termina si ei o amarata de scoala daca i-l ducea neuronul

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

bagPinjeny

    raspunde:

17.03.2008, 11:52

Jeni..nu ti place sa faci un mumu...

decit sa te pronuntzi pe aici!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Anuca

    raspunde:

17.03.2008, 12:02

Talentul inseamna si inteligenta!(pentru Jeni)

Jeni,cred nu ai nici o legatura cu invatamantul,altfel ai sti ca inteligenta este practica si teoretica.Daca acest Costel nu era si inteligent,nu ajungea unde a ajuns.S-a nascut intr-o familie saraca,fara posibilitati,a incercat sa se afirme in Romania dar nu a avut bani,a ajuns in Spania si desi a muncit ca zidar,nu a renuntat la visul lui de a ajunge cantaret de muzica clasica,nu populara;ti se pare acest lucru atat de putin? Inteligenta practica,cea a omului din popor isi spune de multe ori cuvantul.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Gogu

    raspunde:

17.03.2008, 19:21

Hai ma marsh

Sa inteleg ca si inteligenta ta e teoretica. Practic nu exista.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

hatru

    raspunde:

18.03.2008, 11:26

trist

trist e ca trebuie sa plece omul din tara pt ca altii sa-i recunoasca meritele. 2000 de ani daca statea in romanica n-ar fi auzit nimeni de el.a trebuit sa vina spaniolulul ca sa ne arate ca exista o voce ce merita pusa in valoare.si cati n-or mai fi, in diverse domenii, la fel cu acest costel

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Ioan

spune:

17.03.2008, 08:20

Om lucid

D.l Tariceanu este in acest caz om lucid. Sa sprijini familiile defavorizate sa faca copii NEFOLOSITORI societatii e o utopie.CINE-I ARE SA SI-I CREASCA. Nu platesc eu impozite si taxae sa cresc copiii altora cara au probleme psihice si nu fac altceva in viata decat +++,beau,mananca si dorm. Tara nu are nevoie de deseuri umane.Nu are ce face cu ele,selectia naturala trebuie lasata sa si faca treaba. Sa le dai bani,pe unii sa-i tii prin camine,spitale,etc si sa constati ca nu sant buni de nimic?La ce bun ? Statul sa-i ajute pe cei ce au devenit orfani din parinti din campul muncii, nu tigani si tot felul de handicapati psihici. Am fost trei frati ramasi orfani de tata de copii cruzi,am crescut PRIN MUNCA NOASTRA fara nici un ajutor dela stat sau comunitate,la tara,doar mama si noi,dar ne-an facut dim munca un CREZ si am biruit. Si acestia au doua maini,doi ochi,sa munceasca sa-sii creasca.Tot bugetul statului poate nerge la consum in felul acesta si nimic la investitii... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 

CATA

    raspunde:

17.03.2008, 09:13

SANT DE ACORD CU TINE AI PERFECTA DREPTATE,EU AMASANISTE VECINI ORICAT DE MARE AR FII ALOCATIA TOT NU AR AVEA CVOPII CEVA IN PLUS.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

public enemy

    raspunde:

17.03.2008, 09:37

absolut corect

ai absoluta dreptate....tariceanu a avut curajul sa expuna o pozitie lucida si corecta
tare as vrea sa stiu unde synt ziaristii care condamna ce a spus pm-ul atunci cand atatia copii amarati ajung in strada...de ce nu intervin ei atunci sa repare relele societatii?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot