Articol citit de 3335 ori
xox_oxo.ral
raspunde:
28.05.2008, 13:55
Pentru gelu
cand afirmi ceva (cu atata inversunare) ai cumva probe ?!
Ai dreptate Mita de Blaga e cel mai cinsit dintre paminteni !!!
"Vasile Blaga candidat PD-L
După Adriean Videanu, democrat-li-beralii merg tot pe mana unui om cu avere la Primăria Capitalei. Conform declaratiei publicate pe site-ul Senatului la sfarsitul anului trecut, Blaga este, la prima vedere, cel mai instărit dintre candidatii la Primăria Bucurestiului.
Impreună cu sotia sa, Violett, detine două terenuri arabile si două terenuri intravilane in judetul Bihor, respectiv in Oradea, o casă de locuit in acelasi oras, cu o valoare de impozitare de 170.000 de lei, un autoturism BMW si o motocicletă Honda. Anul trecut a vandut actiuni la bursă de 330.000 de lei.
Familia Blaga avea anul trecut in conturi mai bine de un milion de lei, actiuni la mai multe so-cietăti si bănci. Candidatul PD-L avea si datorii: circa 1,1 milioane de lei către persoane fizice, cu scadenta in 2017. Anul trecut, Blaga a cumpărat o casă din Bucuresti cu 860.000 de euro, o parte din acesti bani urmand a fi achitati in acest an fostilor proprietari." E asa...
(arata tot comentariul)
Scrie pe Google in motorul de cautare!!!
Blaga+contrabanda cu tigari si documenteaza-te si constata cit de cinstit si corect e Mita de Blaga.
GINU
raspunde:
28.05.2008, 14:54
Hotziile PSD patronate tacit de cinstitul ILIESCU!!!!
...25 de miliarde de euro pierdute in escrocherii!
1.Afacerea “Jimbolia": Nicolae Vacaroiu, Virgil Magureanu, Doru Ioan Taracila, Adrian Costea.......contrabanda cu petrol: 8 miliarde de euro !!!
Cele mai mari tunuri financiare au fost date intre 1992-1995, prin incalcarea embargoului impus IugoslavieiExact in perioada de trista amintire cand presedinte era Ion Iliescu si prim ministu Nicolae Vacaroiu!!!In contrabanda Jimbolia" au fost implicate structurile statului reprezentate de Nicolae Vacaroiu -premier, Virgil Magureanu - seful SRI, Aurel Novac - ministrul transporturilor, Doru Ioan Taracila - ministru de interne.
2.Devalizarea bancilor de unde au luat credite de 7 miliarde de euro, ce nu le-au mai inapoiat niciodata: fratii Paunescu, Adrian Costea, MegaPower, Sanca toti lingai PDSR....transformat pentru prosti in PSD.
3.Contrabanda cu tigari-alcool,jecmanind statul de 5 milioane de euro avandu-i in prim plan pe Trutulescu si Zaher in afacerea... (arata tot comentariul) 25...
(arata tot comentariul)
GINU
raspunde:
28.05.2008, 14:58
PSD...partid de hotzi si pungasi
PROIECTELE BLOCATE DE PSD TIMP DE 4 ANI INTRE 2001 SI 2004
DESI AVEAU FINANTARE EXTERNA (de la B.E.I. - Banca Europeana de Investitii)
● Parcarile subterane de 3000 de locuri fiecare
● Fluidizarea traficului si soselele de centura
● Pasajul Basarab esential pentr fluidizarea traficului.
● Reabilitarea strazilor si a sistemului subteran de retele utilitare de apa potabila, gaz si canalizare,vechi de 100 de ani
● Reabilitarea a scolilor : PSD a 106 scoli in toate sectoarele bucurestiului
● Statia de epurare Glina - pentru Bucurestiul nu are statie de epurare, desi este oras aproape industrial, toate reziduurile se varsa in Dunare.
Mai Ginule si Basescu a fost sub patronajul lui Iliescu, ca doua jigodii ce sunt!!!
Mai Ginule!!!
Ia vezi cit fosti securisti sunt si-n PD-L. In fapt intre PSD si PD-l mare diferenta nu e, amindoua partidele fiind doua surori rupte din FSN. Si atit cei din PSD cit si cei din PD-L au dat tunuri de tunuri in toti acesti 18 ani de zile. Asa ca nu vad ce tot le tii partea jigodiilor din PD-L??? Stolojan, Mita de Blaga, Berceanu, Bordura de Videanu, Basescu, Udrea, Flutur, Stoica, Frunzaverde sunt tot mafioti care s-au umplut si ei la greu buzunare tot asa cum au facut-o si Nastase, Mitrea, Vacaroiu,
PSD+PD-L=FSN, partid de javre politice si criminali!!!
Mai Ginule!!!
Ia vezi cit fosti securisti sunt si-n PD-L. In fapt intre PSD si PD-l mare diferenta nu e, amindoua partidele fiind doua surori rupte din FSN. Si atit cei din PSD cit si cei din PD-L au dat tunuri de tunuri in toti acesti 18 ani de zile. Asa ca nu vad ce tot le tii partea jigodiilor din PD-L??? Stolojan, Mita de Blaga, Berceanu, Bordura de Videanu, Basescu, Udrea, Flutur, Stoica, Frunzaverde sunt tot mafioti care s-au umplut si ei la greu buzunare tot asa cum au facut-o si Nastase, Mitrea, Vacaroiu,
Ginu
raspunde:
28.05.2008, 15:07
TZIGARETA 1,2,3,4,5 au fost hotzii PSD-iste...CE A FACUT JUSTITIA....NIMIC!!!!
Gelule,baiete,contrabandele cu tzigari si alcool au fost patronate cu succes de Vacaroiu...Si nu numai tzigari.
Ai uitat de scandalul traficului de combustibil in fosta Iugoslavie,incalcand cu nesimtzire embargoul impus de SUA???
In aceeasi afacere...tzigareta,a cazut victima si fiul lui Constantinescu,distrugand cariera politica a tatalui.
De ce crezi ca dom.Emil a zis ca se retrage din politica ...pentru ca l-au invins structurile in lupta cu fosta securitate.
Tzigareta este afacerea fostilor securisti,banii fiind varsati direct in conturile pesediste.
Blaga e pesedist????
Mai Ginule intreaba-l pe Basescu, ha, ha, ha!!!
Care s-a razboit cu liberali tocmai pentru a-i face scapati pe fratii de hotii din PSD de cind a ajuns presedinte la Cotroceni. Nu inteleg de ce nu vrei sa recunosti ca intre hotii din PSD si PD-l mare diferenta nu e???
GINU
raspunde:
28.05.2008, 15:16
PSD-ul va fi un partid de stanga de care are nevoie societatea romaneasca.
Dar pana nu scapa de fantomele trecutului,de bufnitza iliesciana si de toata coruptia ce trage partidul in jos...nu are nici o sansa sa devina ceea ce trebuie:garantul democratiei si a protectie sociale.
Poate Ponta va reusi vreodata!
Diaconescu este tipul tehnocratului.
GINU
raspunde:
28.05.2008, 15:37
INVERS,Peneleii au tradat aliantza DA ca sa "spele"coruptzia din PSD si PNL
Nu sunt PDL-ist.
Respect oamenii care lupta cu adevarat pentru democratie.
...Sunt pro Basescu,pro Monica Macovei,pro Monica Musca.
Monica Macovei a fost "lucrata"de PNL-isti pentru o nota semnata de ea la ordinul fostei securitati.
Cei pe care-i aperi astazi...fosta securitate...au distrus vietzile si carierele multor oameni de valoare.
Toti au semnat si n-au facut nimic.
Cazul cel mai elocvent este al lui Stefan Augustin Doinas.
Iar cei ce au facut politie politica au fost sau sunt bine mersi in parlaqment.
De ce Ristea Priboi,fost senator PSD si apropiat afacerilor lui Nastase nu a fost judecat pentru maltratarea revolutionarilor brasoveni???
Se compara "activitatea"lui Priboi cu obligatia de a semna o hartie fara valoare de catre Doinas si Musca???
Daca sunt atat de cinstiti penelistii de ce n-au sarit in apararea MONEI MUSCA?
ITI SPUN EU DE CE...CORECTITUDINEA SI POPULARITATEA EI...puneau in pericol scaunul lui Tariceanu,protectorul lui Catarama si Patriciu.
picolina
raspunde:
28.05.2008, 17:18
oaaaaaaaaaaaa
buldogul de blaga este mana in mana cu oprescu ,,,perversiii ....auzi tu ,,,cica votati blaga :))) ma faci sa rad...pe vamesul ala nenorocit ????????? inseamna ca si tu asti mana in mana cu ei ...clar
silica
raspunde:
28.05.2008, 17:20
Diaconescu
dnu gelu ,,,daca va intereseaza, votez diaconescu, adevartul candidat care merita sa fie votat !
George
raspunde:
28.05.2008, 18:12
HA HA
Am dat cautare pe google cum ai spus tu si tot ce am gasit a fost legat de Ciuvuca sau cum *** il mai cheama si pe papitoiu asta. Ce varsa pe gura acest ciuvuca este numai voma
Au o singura realizare Ginule,
"Minunatele" sali de sport ,facute la "pariu" in care ploua de cand s-au receptionat. Dar a castigat un "mertan".Altfel se numea mita.
George ai dreptate, mai citeste incaodata poate pricepi!!!
"Grupul de investigatii politice (GIP) a dat, ieri, publicitătii transcrierile unor convorbiri telefonice inregistrate de Serviciul Roman de Informatii – U.M. 0653 Resita, la cererea Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizată si Terorism (DIICOT) din Parchetul General, in dosarul "Contrabandei cu tigări de pe Clisura Dunării", in care apar numele secretarului general al PD, fostul ministru de Interne Vasile Blaga si al vicepresedintelui democrat Sorin Frunzăverde. Presedintele GIP, Mugur Ciuvică, este de părere că aceste documente demonstrează că PD este tratat preferential de Politie si Parchet, "anchetele referitoare la membrii partidului lui Traian Băsescu oprindu-se la nivelul primarului de comună".
"Potrivit documentelor pe care le publicăm, contrabandistii, in convorbirile telefonice inregistrate de Parchet, si martorii, in declaratiile date in fata anchetatorilor, sustin că Vasile Blaga, Constantin Duvac si Sorin Frunzăverde i-au...
(arata tot comentariul)
TONOMAT PDL
raspunde:
28.05.2008, 21:00
TOATA LUMEA LA VOT.....
TOATA LUMEA LA VOT.....
NIMENI NORMAL,NU VOTEAZA ALTCEVA DECIT BLAGA.....DEOARECE TOTI CEILALTI VOR SA VA MUTE IN SPATIU CU ORASE SI AUTOBENZI SUSPENDATE.....ORI AU PLANURI PREA MARETE CE NU POT FI INTELESE....VOTATI BLAGA ! E MAI MODEST ,MAI REALIST....VOTATI PDL-ISTI ,EI NU VA MINT.....
STRIGATI CIT PUTETI DE TARE :
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
TONOMAT PDL
raspunde:
28.05.2008, 21:06
LASATI VRAJEALA ASTA IMPUTITA CU SECU....E CAM TIRZIU....
TOATA LUMEA LA VOT.....
NIMENI NORMAL,NU VOTEAZA ALTCEVA DECIT BLAGA.....DEOARECE TOTI CEILALTI VOR SA VA MUTE IN SPATIU CU ORASE SI AUTOBENZI SUSPENDATE.....ORI AU PLANURI PREA MARETE CE NU POT FI INTELESE....VOTATI BLAGA ! E MAI MODEST ,MAI REALIST....VOTATI PDL-ISTI ,EI NU VA MINT.....
STRIGATI CIT PUTETI DE TARE :
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
Croco
raspunde:
28.05.2008, 21:10
Oricat te vei zbate,electoratul PDL-ist isi va apara valorile de incercarile voastre de ai discredita.
Sa vedem ce o sa mai urlii...dupa a;legerile parlamentare,cand n-o sa mai aveti unde pune capul.
Croco
raspunde:
28.05.2008, 21:13
Vreti un candidat bun???
Il aveti deja,este carcotasul lui Iliescu si se numeste Oprescu
PDL-IST
raspunde:
29.05.2008, 01:27
CANDIDATI FARA SANSE...
SI DIACONESCU ESTE LA FEL DE BUN SI DEVOTAT PARTIDULUI SAU, ESTE LA FEL DE BINE PREGATIT CA OPRESCU... DEACEEA BUCURESTENII VOR FACE SLALOM PRINTRE EI SI COLEGII LOR.....
Marea batalie prntru marele NIMIC!
"Marea batalie" din PSD poate sa aiba loc, sau, din motive de oportunitate, sa fie amanata pana dupa alegerile generale!
Daca va avea loc, aripa Iliescu va castiga fara probleme, si vom avea iarasi PSD-ul din 1999, fara catziva oameni , ca Iorgovan si D. I. Popescu. Miza luptei va fi exclusiv postul de presedinte al partidului, pentru ca, pe linie de administratie locala, batalia finala e deja pierduta!
Indiferent daca ajunge sau nu in turul doi, dl. Oprescu NU va convinge peste 50% dintre bucuresteni sa-l voteze! Orice adversar ar avea, fie Blaga, fie Orban, acesta va castiga, adunand si voturile celor care in primul tur au optat pentru diversi altzi candidatzi!
Pesedeii se vor bate, dar nu vor avea primar! Si, deocamdata, asta conteaza!!
CROCO
raspunde:
28.05.2008, 16:17
Sa votam pe excrocul....Oprescu????
Daca mai avea cineva indoieli,acum cred ca si le-a risipit dupa publicarea listelor de semnaturi de sustinere a "candidatului"Oprescu.
Nici macar 1 % din cei intrebati nu au semnat pentru sustinerea candidaturii lui Oprescu la primaria capitalei.
SCANDALOS!!!
Toata justitia este pe mana PSD-ista.
Au distrus aceasta tara timp de 18 ani si nu vor sub nici o forma sa renunte.
VOTUL NOSTRU POATE ELIMINA CANCERUL SOCIETATII ROMANESTI:out cu PSD!!!
Hai sa le dam o sansa reala celor de la PDL,care au fost tradati de PNL in alianta DA...votandu-.
Sa ne prezentam toti ce-si doresc democratie la vot si sa le dam increderea PDL-ului.
Ei ne vor scapa de ciuma rosie a PSD ce a acaparat si PNL.
Dar au nevoie de minim 55%,altfel vor bate iarasi pasul pe loc.
PDL-IST
raspunde:
29.05.2008, 01:46
LUATI-VA BUNICII-N SPATE SI MERGETI LA VOT
TOATA LUMEA LA VOT.....
NIMENI NORMAL,NU VOTEAZA ALTCEVA DECIT BLAGA.....DEOARECE TOTI CEILALTI VOR SA VA MUTE IN SPATIU CU ORASE SI AUTOBENZI SUSPENDATE.....ORI AU PLANURI PREA MARETE CE NU POT FI INTELESE....VOTATI BLAGA ! E MAI MODEST ,MAI REALIST....VOTATI PDL-ISTI ,EI NU VA MINT.....
STRIGATI CIT PUTETI DE TARE :
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
spune:
28.05.2008, 12:49
regretabil
cu regret spun ca este o campanie pt un popor prost in totalitate.daca am ajuns sa ne alegem k primar un pesedist,inseamna k suntem niste idioti indoctrinati.niste pensionari cu 2 clase care nici nu stiu sa semneze.si asa ne prezentam toti,pt k ei sunt majoritari.
Mie
raspunde:
28.05.2008, 13:27
Bucuresti
Incetati sa mai alegeti primarul politic.Asa au fost alesi pana acum si uite cum a ajuns sa arate Bucuresti-ul.Haideti sa nu ne mai uitam la clasa politica si sa facem ce este bine pentru noi,bucurestenii.Ca au fost atatia primari in Bucuresti veniti de prin toate colturile tarii,de parca noi,cei din BUCURESTI,SANTEM HANDICAPATI.de asta a spus Cezar Preda ca "bucurestenii au nevoie de un primar ardelean sa le puna ordine in Bucuresti".Votati un bucurestean!
ga_wab_it
raspunde:
28.05.2008, 13:54
poporul nu e prost ... poporul a fost prostit de cei ce sunt la conducere si l-au ignorat si furat !!!
carina poporul nu e prost, poporul a fost prostit de catre cei ce sunt la conducere - nu se mai poate rezolva ceva decat protestand pasnic in strada ... atentie la exprimare. Jurnlaisti din toata lumea vor fi prezenti si asta poate ajuta poporul roman numit p... cu nerusinare de unii din voi care aveti computer si scrieti orice ... nu aduceti crititci constructive sau ceva solutii la problemele existente.
...
raspunde:
28.05.2008, 13:58
rect.
... jurnalisti ...
spune:
28.05.2008, 12:56
cine nu isi da seama ???
cine nu isi da seama ca aceste replici in presa sunt doar de ochii lumii? acum geaona evident ca e in dubii , nu il sustine pe oprescu in eventualitatea turului doi , dar atunci probabil nici lui oprescu nu ii va veni sa creada cum va fi sustinut de psd ...
spune:
28.05.2008, 12:59
am o curiozitate
am si eu o curiozitate.daca Geoana se bate atat cu pumnul in piept ca PSD nu il sustine pe Oprescu ci pe Diaconescu atunci de ce campania lui Diaconescu este ca inexistenta?de ce nu se oboseste nimeni sa-l sustina si de ce nu se oboseste nimeni sa-l ridice in sondaje?asta este o prostie cat capul lor de mare.sunt niste ipocriti cu zambetul pe buze.
spune:
28.05.2008, 13:10
castig garantat
Ziua decisiva de duminica i-l va aduce pe Oprescu in batalia din turul 2..vom vedea daca psd ii va da voturile, dar insa asta nu cre ca conteaza asa mult deorece ajungand in turul 2 castigul este garantat.
spune:
28.05.2008, 13:12
PSD- nu te vrem
PSD-ul face gura degeaba. se stie ca este o mare alianta intre PSD si oprescu. pacat ca nu au sanse nici la primarie cu tot cu blatul lor. nu mai avem nevoie de comunistii astia. PNL-ul este cel mai potrivit pentru bucuresti si romania
spune:
28.05.2008, 13:20
Oprescu primar
Oprescu doreste sa ajunga primar,cred eu,ca un raspuns al anilor trecuti cand a fost furat,mintit,chiar de catre ai lui si,poate,pentru a-si dovedi siesi ca poate face mult mai multe lucruri bune decat cei dinaintea lui.La spit.Universitar,inaintea lui au fost cativa directori care nu au facut nimic.Dar Oprescu a facut toate modernizarile care pot fi vazute la Universitar si Elias.Asta inseamna sa fii un bun gospodar.Iar Blaga de ce nu candideaza pentru primaria din Oradea?
alegatorul turmentat
raspunde:
29.05.2008, 09:47
DOCTORUL-MANAGER
Afacut.... cum de nu ! Ca altfel nu putea lua spaga ! 10% din valoarea lucrarilor. Tu n-ai face ?! Poate ca dadea ceva si la partid, ca altfel nu i-ar fi aprobat fondurile !
Ce copii sunteti , chiar credeti ca un vulpoi batran si uns cu toate alifiile cum e Oprescu isi doreste postul de primar ca sa faca ceva pentru voi ? Ce ziceti de cat a strans Videanu in doar 3 ani ?! Vor si PSD-istii partea lor - ce le-a mai ramas !
spune:
28.05.2008, 13:24
e bine!
O sa avem psd-ul din 2004! ura!Ce dor imi era de ei.Sa schimbe si Constitutia sa mai poata avea ilici doua mandate,ba nu,inca 4 sa fim siguri ca pana atunci moare si nu mai trebuie s-o modificam iar ca asta tot n-o sa se sature.
spune:
28.05.2008, 13:29
Oprescu
un bun manager va fi si un bun primar. Oprescu se va descurca cu siguranta. este cel ma bun candidat, nu poate fi comparat cu Blaga, insa Blaga este pe locul 2 deoarece ei se folosesc d frauda ca sa ajunga la conducere.
spune:
28.05.2008, 13:33
ADICA ISI BAT JOC DE BUCURESTENI
Folosind "primaria" pt. luptele de putere din interiorul PSD
Niste nemernici
asta au fost dintotdeauna si asa o sa ramana
spune:
28.05.2008, 15:05
HAI-DE-HAI
Dragii si scumpii mei Mitici !Si buninteles si sotiile voastre !Vreau sa ma alegeti primarul vostru ca sa va arat ce inseamna o mina harnica de ardelean(mai lent cu capu'ce-i drept ii drept)in curtile voastre puturoase de bucuresteni !n-am fo' capabil de primaria Oradea deoarece pe aceia nu-i puteam pacali ,in plus va spun drept,nici nu traba' sa acopar acolo oarece murdarii d'ale lui Videanu,ca no fost !Eu sunt HOTARIT cu solutii de dizolvare mult mai rapida a banilor decit a facut-o colegul Bord, pardon Videanu,si ca la ministerul de interne va promit ca va veti lustrui bocancii la ordin !Va mai promit solemn ca nu va mai ramine nicio urma din zona verde si vom construi maret ,eu mai putin dar oamenii de afaceri din spatele meu,muuuult mai mult !Va mai promit ca daca imi dati camasa,sigur va voi lua si haina(+paltonul)La iarna in timpul zapezilor va promit solemn sa fiu aici !cu inima si gindul!in fapt voi fi pe la schimburi de experienta cu bastinosii si bastinoasele din Papua... (arata tot comentariul)
TONOMAT PDL
raspunde:
28.05.2008, 21:09
LA VOT....
TOATA LUMEA LA VOT.....
NIMENI NORMAL,NU VOTEAZA ALTCEVA DECIT BLAGA.....DEOARECE TOTI CEILALTI VOR SA VA MUTE IN SPATIU CU ORASE SI AUTOBENZI SUSPENDATE.....ORI AU PLANURI PREA MARETE CE NU POT FI INTELESE....VOTATI BLAGA ! E MAI MODEST ,MAI REALIST....VOTATI PDL-ISTI ,EI NU VA MINT.....
STRIGATI CIT PUTETI DE TARE :
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
MERGETI LA VOT ! MERGETI LA VOT !
spune:
28.05.2008, 15:47
zambesc amar
ma fac sa zambesc amar comentariile postate...sa inteleg ca singura solutie a bucurestenilor este sa oteze incompetenti? unde este corectitudinea domnule Blaga? unde este salvarea domnule Oprescu? dar stabilitatea domnule Orban? este rusinos ce se intampla in momentul de fata intr-o capitala europeana...
Miron
raspunde:
28.05.2008, 18:17
nu cred ca e bine
sa gandesti in alb/negru. Nuanteaza putin si cantareste intre candidati : ce a facut fiecare, cat si-a respectat cuvantul, cat e de serios, cat e de credibil, cat e de gospodar si cum apreciezi proiectul prezentat de fiecare candidat. Mai cantareste si ce vezi si auzi, ca nu e suficient ca un alde Oprescu sa zica : eu sunt pur si bine intentionat si independent ... mai vezi si singur cat de pur, independent etc este. Personal, cred ca docturul trebuie exclus din cursa, ca e prea, prea nociv. Dar restul candidatilor cu proiectele lor merita analizati. Nu e o solutie sa te lasi manipulat de presa in ideea ca toti sunt o apa si-un pamant si sa nu mergi la vot. Asta si vor cei mai rai, cei mai murdari, cei care n-ar avea nici o sansa daca prezenta la vot ar fi buna. Pe asta conteaza tocmai cei mai rai, cai mai corupti si mafioti. Nu le face jocul !
spune:
28.05.2008, 16:14
Votand
Daca mai avea cineva indoieli,acum cred ca si le-a risipit dupa publicarea listelor de semnaturi de sustinere a "candidatului"Oprescu.
Nici macar 1 % din cei intrebati nu au semnat pentru sustinerea candidaturii lui Oprescu la primaria capitalei.
SCANDALOS!!!
Toata justitia este pe mana PSD-ista.
Au distrus aceasta tara timp de 18 ani si nu vor sub nici o forma sa renunte.
VOTUL NOSTRU POATE ELIMINA CANCERUL SOCIETATII ROMANESTI:out cu PSD!!!
Hai sa le dam o sansa reala celor de la PDL,care au fost tradati de PNL in alianta DA...votandu-.
Sa ne prezentam toti ce-si doresc democratie la vot si sa le dam increderea PDL-ului.
Ei ne vor scapa de ciuma rosie a PSD ce a acaparat si PNL.
Dar au nevoie de minim 55%,altfel vor bate iarasi pasul pe loc.