Justitia si ministrii care au avut-o in grija

   

Justitia si ministrii care au avut-o in grija
Singura solutie pentru a scapa definitiv de amenintarea clauzei de salvgardare este accelerarea reformelor si finalizarea lor, a declarat ministrul Justitiei Catalin Predoiu, in timp ce fostii ministri acuza ca lupta anticoruptie este vizibil ingreunata.

Ministrul justitiei, Catalin Predoiu, recomanda asteptarea cu calm a raportului Comisiei Europene care va fi publicat in data de 23 iulie. "Cred ca progresele inregistrate in ultima perioada au indepartat pentru moment discutiile legate de aplicarea unor masuri de salvgardare prevazute in Tratatul de Aderare. Singura solutie pentru indepartarea deplina a aplicarii masurilor de salvgardare este accelerarea reformelor si finalizarea acestora", a declarat Catalin Predoiu, transmite NewsIn.

Raportandu-se la ultimele luni, ministrul considera ca reformele din justitie sunt sprijinite de politicieni si ca s-a revenit pe un "drum bun".

"Exista vointa politica in sprijinul reformelor din justitie si resurse tehnice pentru realizarea acestora, iar rezultatele din ultimele luni demonstreaza acest lucru. Exista inca probleme nerezolvate, dar cred ca am revenit pe un drum bun, drumul implementarii reformelor in sistemul judiciar", mai arata Catalin Predoiu.

Catalin Predoiu a evitat sa comenteze opiniile emise pana acum de reprezentanti ai Comisiei Europene referitoare la Directia Nationala Anticoruptie (DNA), Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) sau Parlament, pe motiv ca speculatiile cu privire la evaluarile de detaliu ale raportului sunt premature. "Orice speculatii privind evaluarile punctuale sunt contraproductive", a precizat Predoiu pentru NewsIn.

Ministrul a afirmat ca fiecare dintre fostii ministrii de justitie a contribuit la lansarea si implementarea unor reforme, cu precizarea ca este importanta continuarea acelor progrese si lansarea proiectelor cerute de reforma.

Tudor Chiuariu, fost ministru al justitiei in perioada aprilie-decembrie 2007, se arata, de asemenea, optimist in ceea ce priveste neactivarea clauzei de salvgardare si sistarea unor fonduri europene in cazul Romaniei. "Este exclusa clauza de salvgardare, iar discutia asta cu blocarea fondurilor n-are nicio legatura. Si acest raport, ca celelalte rapoarte, o sa spuna ca este apreciata activitatea Departamentului pentru Lupta Antifrauda. Discutia de pe raportul pe justitie nu are nicio legatura cu fondurile europene", a declarat Tudor Chiuariu.

"Nu am nimic sa-mi reprosez, in calitate de fost ministru al Justitiei", a mai spus Chiuariu, precizand ca a insistat pentru adoptarea legii ANI si eficientizarea luptei impotriva coruptiei. "Eu am incercat macar sa fac ceva, anume sa nu mai avem la conducerea unor structuri, cum e DNA-ul, procurori neprofesionisti, partinitori si care primesc comenzi politice", a afirmat Chiuariu, el insusi cercetat de DNA.

Monica Macovei, fost ministru al justitiei in perioada 29 decembrie 2004 - 5 aprilie 2007, nu a dorit sa dea nume si sa faca declaratii detaliate privind raportul de tara ce va fi publicat de Comisia Europeana in data de 23 iulie. "Raportul indica extrem de clar cine este vinovat si cine este premiant, asa ca parerea altora nu este relevanta. Cred ca oamenii trebuie sa stie exact ce spune raportul; asta sa li se spuna", a declarat Monica Macovei.

Ea a anticipat cu ironie reactiile la prezentarea raportului. "Parca vad ca isi dau cu parerea pe la televizor exact cei vinovati, care ar trebui dati afara de pe unde sunt, nu plimbati prin studiouri sa isi dea cu parerea", a afirmat Macovei, ca singura referire la starea justitiei.

Monica Macovei este considerata vinovata de ce se intampla acum in justitie de catre un alt fost ministru al justitiei. Rodica Stanoiu, cea care a condus ministerul in perioada decembrie 2000 - martie 2004, considera ca problemele nu sunt la DNA sau la Parlament, ci la CSM, "din cauza doamnei Macovei".

"DNA a facut dosarele intr-un fel in care ele n-au rezistat pe procedura si nu neaparat din cauza procurorilor, ci din cauza ca s-a schimbat legislatia. Si asta din cauza doamnei Macovei, care s-a grabit sa modifice legea raspunderii ministeriale, de aceea s-a blocat toata chestiunea. Nu Parlamentul a blocat dosarele", a mai spus Rodica Stanoiu. "Blocarea mare este CSM-ul. Dar intrebati-o pe doamna Macovei, nu pe mine, pentru ca eu am vrut o reforma echilibrata intre MJ si CSM si mi s-a spus ca vreau sa pastrez eu puterile ministrului, ca si cand eu as fi vrut sa raman o viata intreaga la MJ", a declarat fostul ministru.

"Ministrul actual mi se pare un om deosebit, sobru, la locul lui, pe care eu il apreciez, numai ca nu mai poate face nimic, pentru ca nu mai are cum.

Valeriu Stoica, fost ministru al justitiei in perioada 1996-2000, crede, insa, ca problemele au inceput odata cu inlaturarea Monicai Macovei din Ministerul Justitiei si ca procesul de reforma a fost blocat in momentul instalarii guvernarii cabinetului Tariceanu 2.

"Cat timp a fost Monica Macovei ministru de justitie, ea a contribuit la integrarea Romaniei in Uniunea Europeana, tocmai prin indeplinirea obiectivelor care erau legate de reforma justitiei. Dupa ce Monica Macovei a fost inlaturata din functia de ministru al justitiei, din acel moment au inceput marile probleme", a declarat Valeriu Stoica.

De asemenea, el considera ca "principala responsabila pentru aceasta situatie este clasa politica si, in principal, coalitia dintre Partidul Social Democrat (PSD) si Partidul National Liberal (PNL) de anul trecut, cand s-a instalat Cabinetul Tariceanu 2. De atunci, practic, a fost blocat procesul de reforma pe justitie", mai sustine Valeriu Stoica.

Fostul ministru vede continuarea monitorizarii ca o "bila neagra pentru Romania" si culpabilizeaza parlamentarii pentru acest lucru. "Se stie ca in raportul pe tara va fi criticata situatia incerta a justitiei din Romaniei, consecinta fiind continuarea monitorizarii. O astfel de solutie este, dupa parerea mea, o bila neagra pentru Romania. Este adevarat ca si unii magistrati au o culpa, dar principalii responsabili sunt parlamentarii, care au blocat procesele, au blocat urmarirea penala a unor demnitari, au adoptat reglementari care au impiedicat functionarea normala a justitiei sau, dimpotriva, nu au facut reglementarile care trebuiau sa ofere cadrul corect pentru functionarea justitiei", a mai afirmat Valeriu Stoica.

Fostul ministru regreta ca CSM-ul a ignorat problemele aparute in procesul de reforma in justitie. "Din pacate, CSM-ul a avut o atitudine ezitanta, iar in momentele hotaratoare a preferat sa bage capul in nisip, ca strutul", considera Stoica.

De asemenea, fostul ministru crede ca initiativele legislative ale Parlamentului sunt un obstacol pentru DNA si parchet. "Cat timp Parlamentul a introdus tot felul de blocaje legislative, parchetul si mai ales DNA-ul nu au cum sa fie eficiente in aceasta batalie", arata Valeriu Stoica.

Romania asteapta, pe 23 iulie, raportul de monitorizare privind starea jutitiei. Ministrul justitiei, Catalin Predoiu, a declarat, pe 11 iulie, ca Romania nu se poate astepta acum la ridicarea monitorizarii pe justitie. Declaratia sa vine dupa ce presedintele Traian Basescu a afirmat, pe 6 iulie, la Mamaia, de Ziua Justitiei, ca Romania va continua sa fie monitorizata si dupa raportul Comisiei Europene din 23 iulie.

Aderarea Romaniei la spatiul Schengen si grupul Euro ar putea fi amanata, daca nu se obtin condamnari in cazurile de coruptie la nivel inalt, iar clasa politica romaneasca nu sprijina ferm si "fara echivoc" reforma justitiei, avertizeaza proiectul de raport al CE obtinut de NewsIn.

Comisia a stabilit in 2007, in cazul Romaniei, patru obiective de referinta care vor fi evaluate in raportul din iulie, prin mecanismul de cooperare si verificare. Astfel, Romania trebuie sa asigure un proces judiciar mai transparent si mai eficient, printr-o responsabilizare crescuta a Consiliului Superior al Magistraturii si printr-o marire a capacitatii acesteia. Romania trebuie sa raporteze si sa monitorizeze impactul aplicarii noilor coduri de procedura civila si penala. Al doilea obiectiv de referinta atrage atentia asupra necesitatii infiintarii ANI, care sa poata verifica averile, incompatibilitatile si potentialele conflicte de interese ale demnitarilor, ca apoi sa emita hotarari obligatorii in baza carora pot fi aplicate sanctiuni. Al treilea obiectiv face referire la consolidrea procesului de lupta anticoruptie, prin continuarea investigatiilor profesioniste si nepartizane a faptelor de mare coruptie. Pe langa consolidarea procesului existent, Comisia Europeana cere luare unor masuri sporite de lupta si prevenire a coruptiei, mai ales la nivel de autoritati locale.
Marti, 22 Iulie 2008, ora 11:40
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 979 ori

Vezi toate cele 19 comentarii
 

22.07.2008, 12:18

Pozitie rezervata

Inca un pitigoi care vorbeste discutii!!!

Dupa ce i-a dat NUP socrului in cazul devalizarii de banci, acum don ministru de justitiune da lectii de moralitate.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
7 voturi

 

gelu

22.07.2008, 12:28

Si a primit NUP doar Morar e baiat bun cu unii!!!

"In paralel insă, Călin Zamfirescu, presedintele Uniunii Avocatilor si asociat de cabinet al viitorului ministru, are probleme in Justitie. Zamfirescu este urmărit penal in dosarul Băncii Internationale a Religiilor, unde, alături de mai multe persoane, este acuzat de falimentarea băncii. Infractiunile pentru care si Călin Zamfirescu se află in atentia DNA sunt luare de mită, abuz in serviciu si alte infractiuni din legea privind prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie."

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

Victor Pitigoi

Rank user: x5

22.07.2008, 13:36

N-AM INTELES.

N-am inteles, este o aluzie?
Sunt pregatit sa primesc oriced observatie, dar sa o inteleg.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

gelu

22.07.2008, 14:26

A fost urmarit dar DNA a dat NUP in acest caz!!!

"Calin Zamfirescu, presedintele Uniunii Avocatilor si asociat de cabinet al lui Catalin Predoiu, are probleme in Justitie, informeaza Gandul.

Potrivit publicatiei, Zamfirescu, socrul noului ministru al Justitiei, este urmarit penal in dosarul Bancii Internationale a Religiilor. Acesta este acuzat, alaturi de mai multe persoane, de falimentarea bancii.

Infractiunile pentru care si Calin Zamfirescu se afla in atentia DNA sunt luare de mita, abuz in serviciu si alte infractiuni din legea privind prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie."

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

Victor Pitigoi

Rank user: x5

22.07.2008, 23:34

RASPUNS DLUI GELU

Am inteles problema expusa, sunt de acord, o stiam, dar altceva nu intelegeam eu: ce amestec are numele meu in aceasta afacere?

Imi cer scuze, daca am insistat.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

gelu

23.07.2008, 11:07

Scuza-ma!!!

N-am facut-o intentionat, intre pitigoiul Catalina Predoiu care se lupta si el cu coruptia altora si pseudonimul folosit de tine nu exista nici o legatura. Am vrut sa folosesc termenul de papagal, dar cum articolul nu face referire la Boc....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

ruginitu

spune:

22.07.2008, 12:17

Predoiu"Limba de Lemn"

Dle ministru nu va spun ca sunteti un MM(manipula.tor si minci.nos), dar DECE tot INSISTATI cu "reformele"? CHIAR NE CREDETI KRETINI? Este destul loc la Puscarie pt. Criminalii Comunsti Ucigasii din '89 si pt. Gangsterii Noi-acesti Copii de Comunisti care au distrus Patria prin Furt!
Presa URLA, Probe SUNT, dece asteptati "reforme"?
Asta este o MINCIUNA MINISTERIALA!
Este adevarat zvonul cu socrul dvs.?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
7 voturi

 

Franc

    raspunde:

22.07.2008, 13:50

te aprob !

cum sunt de acord cu tot ce spune dna Macovei.
Trebuie ca acest raport sa fie facut public si sa judecam si noicele consemnate, nu se le inghitim masluite de presa scrisa si antene.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

Yes

    raspunde:

23.07.2008, 07:37

Si mai zice

dl ministru ca s-au facut progrese in timpul ministrilor PNL. L-as intreba : progrese in ce directie ? spre bine NU !
Ma-ntreb ce minuni de vitejie ar fi facut norica la MJ ?
Guvernul si parlamentul au intreaga responsabilitate a situatiei actuale din justitie.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

gh.

spune:

22.07.2008, 12:28

CE SE ASTEAPTA

Se asteapta trecerea timpului ( circa 17 luni ) si dupa aceasta perioada sa vedeti condamnari. PSD + PNL + PC + UDMR sigur vor definitiva repede dosarele ,, BASESCU, VIDEANU, BOC, BLAGA,PRIGOANA,NEGOITA,POTERAS,etc. ce o sa mai zica atunci CONSILIU EUROPEI. Sigur, o sa recunoasca ca Romania a facut progrese, coruptia in aceasta tara e de domeniul trecutului si ca totul e in regula. Vom intra nestigheriti in spatiul shengan si zona euro. Aceste date se prevad in raportul de tara pe domeniul justitiei al CE prezentat de V.Ponta azi 22 iulie 2010.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

 
IL VALACHO

spune:

22.07.2008, 13:28

NERUSINARE,NUMELE TAU ESTE PNL!

NE RACIM GURA DE POMANA!NE CERTAM CA NEBUNII,IAR NEMERNICII ASTIA DIN GUVERN NU FAC ALTCEVA DECIT SA CONTINUE SA MINTA,SA INSELE,SA FURE,SA CEARA SI SAPRIMEASCA SPAGA,SI MAI MULT DECIT ORI CE,SA NE CONSIDERE SI TIMPITI: IA UITATI-VA CE SPUNE **** ASTA DE MINISTRU "progresele inregistrate in ultima perioada ". VORBA LUI NENEA IANCU "CARE PROGRESE SINT SUBLIME,DAR LIPSESC CU DESAVIRSIRE".
PAI NASTASE NU A FOST ARESTAT,NICI MACAR JUDECAT.FOSTUL MINISTRU AL AGRICULTURII CU TOTI ACOLITII LUI,NU AU FOST PEDEPSITI,DE ILIESCU,CEL CARE A INSTIGAT MINERIADA DIN '90 SI APROVOCAT ASASINAREA A 6-7 PERSOANE,NICI VORBA! SI ASTA INSEAMNA DUPA PAREREA LUI PREDOIU ASTA,CA AR EXISTA "PROGRESE".
BAI "NEA ZAPADA", VOI ASTAI DE SINTETI ACUM IN GUVERN, VA CREDETI DESTEPTI TARE,IAR NOI PROSTI.N-O SA MAI RAMINETI MULT TIMO,VA PROMITEM!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
6 voturi

 

ruginitu

    raspunde:

22.07.2008, 14:31

Nea' Valahule!

Nu e bine cum ai scris ! Se poate? esti de-al nostru!
Cei ce scriu PNL, PDL, PNTCD,nu stiu ca hainele respectivelor Partide le-au imbracat Copii Criminalilor Comunisti?
Nea' Vlahule! Vei pierde citeva SECUNDE in plus, dar scrie TE ROG "Copii Criminalilor Comunisti" din...PNL PDL, etc.
Pentru ca Adevaratele Partide si Patriotii din perioada pre-comunista au fost UCISE de Criminalii lui Dej, Ceausescu si chiar si Iliescu; inseamna ca nu mai avem astfel de formatiuni decit cu numele!
Si te rog, alterneaza cu Majuscule,nu le folosi in tot textul!
Scuza-mi interventia! Si vezi ce faci la vot!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

IL VALACHO

    raspunde:

23.07.2008, 14:38

PTR. RUGINITU'

NU ESTE FOARTE GREU SA TE CURETI COMPLET DE RUGINA,MAI ALES CA PREZINTI O OARECARE INCREDERE DUPA CELE SPUSE.MAI CITESTE !
MAJUSCULELE SINT MAI USOR DE CITIT.EU SINT UN TIP IN VIRSTA(SANCHI!) SI DE ACEEA SCRIU ASA.
DE VOTAT AM RENUNTAT SA VOTEZ DIN CAUZA LUI CONSTANTINESCU. ERAM PE VREMEA ACEEA LA MONTREAL,LOCUIAM,MUNCEAM,INTR-UN CUVINT,TRAIAM ACOLO.COADA LA CONSULAT IN ZIUA VOTARII ERA PE 4 RINDURI SI NU I SE VEDEA CAPATUL.AM SPERAT(TOTI ROMANII) ATUNCI CA NICIODATA.TOTUL A FOST CA SI CIND N-AR FI FOST,SI MAI BINE AR FI FOST SA NU FI FOST.CRED CA M-AI INTELES. ESTE CUMPLIT CE SE INTIMPLA!EU SINT ANALYST DE SISTEME,VORBESC PATRU LIMBI DE CIRCULATIE EUROPEEANA, SI SINT FERM CONVINS CA VAD LUCRURILE MULT MAI IN PROFUNZIME CA TINE.IN TARA NOASTRA NE SE VOR INDREPTA LUCRURILE DECIT IN CCA40-60ANI.AR MAI FI O SINGURA POSIBILITATE CA ROMANIA SA FIE REPUSA MAI REPEDE PE DRUMUL CEL BUN. DACA S-AR CREA UN NOU PARTID,DE LA ZERO-CU OAMENI IN CONDUCERE CARE SA NU FIE ACTUAL IN NICI O CLICA,... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Dornicul de adevar si eficienta in justitie

spune:

23.07.2008, 13:10

Justitia inca merita BILA NEAGRA si e pacat. Inca ne justificam cu proiecte contradictorii ?

Lansam de 18 ani proiecte noi dar...in practica domin metehne vechi, impuse de seniori sau interese obscure.Magistratii onesti nu sunt bine vazuti daca nu au spirit colegial, in sens negativ,si dau solutii corecte care contrazic musamalizantele motivatiiale nelegalitatilor anterioare ale mai greilor din sistem. Ex. la capitolul Revendicari- drepturi de proprietate, si datorita haosului legislativ sunt vizati a pierde procese, justitiabilii care au respectat legislatia interna valabila inca . Astfel se explica multele plangeri la instantele internationale.S-a dus "buhul" despre instabilitatea legilor noastre , lipsa imbunatatirilor si cadrului pentru eficienta, aplicarea nepartizana a textului legii si solutii corecte, pentru situatii asemenea.Independenta neverificabila pentru unii magistrati pe functii in institutie sau si in CSM lasa loc unor opinii neunitare, pentru hotarari irevocabile partinitoare nu numai in randul demnitarilor. In coduri scrie inca:"Instanta... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

Justitiabilul nemultumit

    raspunde:

23.07.2008, 14:13

De ce se ponegresc si nu se imbunatatesc faptic proiectele anterioare?

Oricum s-au facut progrese.Sunt si realizari. Mai mult tehnice decat in gandirea justitiarilor care ar trebui sa sustina tot ce-i bun ,indiferent dinspre care ministru vine o idee.Este greu de schimbat convingeri ce le credeam apuse, spre atitudini conform europenelor proiecte.Asta pentru ca nu se vrea solutii corecte pentru toate dosarele,indiferent cine si ce rang au partile implicate.
Prea multa galceava pe fondul careia sunt obstructionate
proiecte ,sunt deviate si intarziate realizarile care sa eficientizeze, continuu, actul de justitie.Reformele sprijinite de politicieni, sunt respinse de la Cotroceni, din ambitii politice, electorale ,interese de grup musamalizatoare ale pagubitoarelor fapte, tolerate de autoritatile statului.Vorbim prea mult si nu muncim.Reciclarea si formarea omului pentru aplicarea unor proiecte noi este cu mult in urma evolutiei tehnico-stiintifice, in urma comenzii actualei societati europene. Contraproductive sunt nepasarea, ritmul lent al... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Mai multi patiti, tinuti la poarta Justitiei, interpretandu-se partizan textele "care este"

    raspunde:

23.07.2008, 15:37

In justitie, " CATE BORDEE, ATATEA OBICEIURI" !?

Uneori abrogarea ,inlocuirea, modificarea si reala imbunatatire a legislatiei romanesti se semneaza si devine aplicabila dupa ce RAUL s-a produs, la scara larga.
REVENIREA (considerata de ex."renationalizare" pentru unii) nu-i permisa.Ne miscam ca intr-o spirala ,neajungand la masuri reparatorii sau imbunatatitoare a situatiilor perturbante, ci la noi victimizari si mai dureroase, destabilizatoare a ceea ce se realizase sub proiectele anterioare din justitie.Mai repede se demoleaza ceva inceput bine, intr-o guvernare, decat s-ar imbunatati si crea ceva mai spre bine.Gastile pe criterii politico-financiare,se conduc dupa principiul: "Atat cat guvernam cat mai multe sa furam"? Cu acest scop se intarzie eficientizarea reformelor si in Justitie. Noile coduri, Legea 36/1995(imbunatatita in 2007, pentru cine??), Legile speciale privind proprietatea,NU PUTEM SPUNE CA AU FOST MODIFICATE spreCORECTITUDINE , daca nu au tinut cont de cazurile cu mari necazuri in fata instantelor pentru... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Nedreptatitii prin legi periculoase si coruptie nestavilita

    raspunde:

23.07.2008, 16:49

Ce se intampla in instante?

TERTILOR - fosti chiriasi ai statului sau inca proprietari in baza Legii 112, le sunt RESPINSE Actiunile prin care, in baza Codului civil,a Codului de procedura civila,cat si a a art. 88,99,100 din Legea 36/1995( a NOTARILOR PUBLICI,)au solicitat: Constatrea NULITATII ABSOLUTE a TESTAMENTULUI OLOGRAF/1941 dar... nescris si nesemnat de banuitul testator,a PROCESULUI-VERBAL prin care s-a constatat doar starea materiala/1941, nu si recunoasterea testamentului invocat,spre validare,LIPSIND pronuntarea notarului sau instantei despre indeplinirea intocmai a conditiilor legale privind autenticitatea, credibilitatea continutului acestora si a legalitatii afirmatiilor beneficiarului, motiv pentru care nu si-a produs efectele scontate pana-n nationalizare;CERCETAREA sub aspectul legalitatii CERTIFICATELOR de MOSTENITORI/1992 abia, emise cu nerespectarea dispozitiilor imperative ale legii,IN BAZA ACELUI TESTAMENT/1941, NUL DE DREPT,cu declaratii MINCINOASE de "martori" care sigur NU l-au... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Reprezentantul pacalitilor prin legi inperfecte si nerespectate

    raspunde:

23.07.2008, 18:54

DEZVALUITI CORUPTII facand publice actele lor nelegale si beneficiarii

Cum au fost adusi la tacere majoritatea pagubitilor, prin legi instabile,care au pua in pericol securitatea circuitului civil ? Legi si maniere de aplicarea lor,care au creat partie libera actelor nelegale in baza carora
niste nedemni "oameni" au fost acceptati in categoria "persoane indreptatite" a revendica proprietati nationalizate care nu au apartinut sigur cu titlu de proprietate sau de mostenire, nici unui " neam al neamului Lor", nici pana-n preluare de catre stat, nici pana-n 1998-2001 cand s-a realizat uimitoarea improprietarire prin cadorisise, aparent legala , considerand PMB valabile niste scte vitibilanulabile, de la prima lecturare si de catre cititorii care nu au absolvit Facultatea de Drept.
Ce sa credem despre deciziile NOTARILOR , AVIZARILE FAVORABILE ALE JURISTILOR dela PMB, despre ex.primarii semnatari? Dar despre justitiarii musamalizatori prin refuzul de a cerceta asemrnea acte ? Cine vrea sa se convinga despre adevarzl comentariilor serioase, referitoare la... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Un pacalit luptator inca

    raspunde:

23.07.2008, 21:00

Continuarea dezvaluirilor incredibile

Instantele corecte au suspendat pana la solutionarea irevocabila a dosarelor prin care s-a solicita anularea actelor nelegale ale nemostenitoarei,ACTIUNILE de evacuare ale celor care mai sunt in imobil,ACTIUNILE prin care s-a solicitat inimaginabile pretentii de la cei evacuati deja cat si ACTIUNEA prin care pe aceleasi acte anulabile, invocand recunaoasterea calitatilor la primarie, s-a solicitat pe legea 10 in 2003 abia, Constatarea nulitatii absolute a Contractului de V-C- al ap.2/1996.Acestea dupa ce i-au fost respinse actiunea in constatarea dreptului ei de proprietate si anulare a nationalizarii cat si actiunile in revendicare pe drept comun si constatarea nulitatii aceluiasi C de V-C al ap.2."CA LA NOI, LA NIMENI ALTII" ( nici in Romania ,nici inalte tari)
Cum putem vorbi de eficienta legilor si activitatii Justitiei, daca viata a 12 familii a fost inuman si nelegal, distrusa, fiind carati 12 ani prin salile de nedreapta judecata?Au murit intre procese fara ase consemna... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi



Vezi toate cele 19 comentarii