Vadim nu are bani de campanie electorala

   

Vadim nu are bani de campanie electorala
Cu putin timp inainte de startul campaniei electorale pentru alegerile prezidentiale, Corneliu Vadim Tudor se confrunta cu o problema majora: lipsa sponsorilor.

Jurnalistii de la Inpolitics sustin ca niciun afacerist nu si-a manifestat pana acum disponibilitaea de a finanta partidul lui Vadim Tudor.

De fapt, se pare ca cele cateva oferte timide de sponsorizare au fost refuzate de conducerea partidului, pentru ca veneau din partea unor personaje considerate dubioase, iar Vadim nu a dorit sa riste.

Mai mult, conform unor surse din partid, in acest moment, in fondul de campanie exista zero lei, zero bani si nicio perspectiva.

In aceste conditii, nu se stie nici cate afise si bannere vor putea fi tiparite, iar de aparitii televizate nici nu se pune problema, singura varianta de campanie ramanand deplasarile electorale, adica o campanie tip om la om.
Joi, 06 August 2009, ora 19:50
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 1870 ori

Vezi toate cele 50 comentarii
 
Rank user: x5

06.08.2009, 20:04

Pozitie rezervata

Vadim este suficient doar sa candideze .

Daca Basescu nu va candida - si , dupa interviul de la TVR este foarte probabil sa nu candideze - , va castiga in fata tuturor .
Atentie la Vadim .
Va fi viitorul Presedinte .
Va face instructie si cu liberalii si cu PSD istii .
Vor intra multi la puscarie , cu riscul izolarii Romaniei .
Dar se va face DREPTATE .


Daca nu candideaza Basescu ,

VOTEZ VADIM !

Pro / Contra
2,3
Impotriva
80 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
79 voturi

 
Rank user: x5

06.08.2009, 20:44

Pozitie rezervata

SALUTARE, CLONEI - si un gind despre Vadim Tudor

In primul rind, tin sa salut noua mea CLONA ! Dar ramine intrebarea pe care am mai pus-o : Mai copii ai durerii, nu aveti imaginatie, sau va place pur si simplu de felul in care eu comentez anumite articole ? In al doilea rind, sint convins ca Vadim Tudor nu are sponsori. El este un tip care nu se-ncurca cu oricine (a avut destule experiente nefericite). Oricum, cu fonduri, fara fonduri, cine il vrea, il va vota.

Pro / Contra
2,1
Impotriva
57 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
56 voturi

 
Ilie Butelie

spune:

06.08.2009, 20:01

Patetic pentru latifundiarul de la Butimanu

Sa ii dau eu tzitza sau sa ceara bani de la Tiraspol

Pro / Contra
3,5
De acord
50 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
52 voturi

 

B0by23

06.08.2009, 20:09

VADIM TUDOR CORNELIU

Corneliu Vadim Tudor este o figură singulară in politica autohtonă. S-a detasat in primul rand prin discursul său violent, atacarea tabuurilor si predilectia pentru DREPTATE SI ADEVAR.
Exponent al extremismului de dreapta, Vadim Tudor si-a inceput cariera politică in fruntea grupului de jurnalisti de la Romania Mare. Ulterior, după o perioadă de apropiere de FDSN, PRM a inceput să isi construiască o identitate politică proprie.
Apogeul politic al liderului PRM a fost atins in 2000, după esecul guvernării CDR. La alegerile din toamna acelui an, Vadim a reusit un scor electoral de peste 20%. Insă, a fost invins in al doilea tur de scrutin de Ion Iliescu.
Inainte de alegerile din 2004, Vadim a arătat că este din ce in ce mai sensibil la imaginea sa externă. Noul Vadim a tinut lungi discursuri filosemite si a accentuat nevoia de integrare europeană a Romaniei.
In noiembrie 2005, Vadim a fost reales in functia de presedinte al partidului si a dat semne că se va... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,2
Impotriva
57 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
60 voturi

CRĂISORULUI DE GHINDĂ SI JIR Boby23

    raspunde:

06.08.2009, 20:21

Se vede treba că esti coleg de cămasă de fortă cu Vadim!

.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
61 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
57 voturi

Rank user: x5

06.08.2009, 20:26

Intrebare:

De ce consideri ca Vadim e de "dreapta"?
Prin ideile sale mie personal mi se pare undeva in extrema stanga. Ba chiar pare consecvent ideilor de stanga. Daca nu ma insel, si el se declara "de stanga", "social-democrat" etc.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
33 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
35 voturi

06.08.2009, 20:29

Eu si Ghilotina

Desi in alte privinte suntem pe baricade total opuse, aici trebuie sa fiu de acord cu Ghilotina. Vadim este solutia. Vadim spune multe, dar este cinstit. Este de dreapta datorita actiunilor intreprinse, datorita mesajelor si programului partidului. Va fi presedintele nostru!!

Pro / Contra
2
Impotriva
47 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
47 voturi

Rank user: x5

06.08.2009, 20:48

Greu cu doctrinele la noi in tara

Draga CLONA, Vadim este, prin constructie, comportament si educatie, un om de centru-dreapta. De fapt, fiind istoric, poet, jurnalist, pamfletist, dr.in stiinta religiilor, ar trebui sa fie de stinga. De fapt, chestia asta cu doctrinele nu s-a asezat bine la noi in tara. Toti fluctueaza, cind la dreapta, cind la stinga, functie de interesele lor politico-economice. Cind sint in campanie electorala, TOTI sint de stinga...Dupa aceea se pliaza... Vadim este, orice s-ar spune, un umanist.

Pro / Contra
2,1
Impotriva
44 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
43 voturi

B0by23-Boby23=0-o

    raspunde:

06.08.2009, 21:02

Boby23, tu esti clovna lui B0by23?

.

Pro / Contra
2,2
Impotriva
31 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
31 voturi

Rank user: x5

06.08.2009, 21:08

@Boby "originalul"

Boby, nu numai la noi in tara. Faptic, in momentul de fata, cred ca nici un om cu "capul pe umeri" nu se poate declara DE STANGA sau DE DREAPTA. Practic, ambele doctrine au si plusuri si minusuri. De fapt, eu personal, consider ca o tara NU se poate guverna exclusiv utilizand politici "de stanga" sau exclusiv "de dreapta".
Hai sa iti dau cate un exemplu marcant pentru ambele ideologii.
"Dreapta" sustine "libertatile", drepturile cetatenesti. Le poate denigra cineva? Nu cred.
"Stanga" sustine politicile de asistenta sociala. E cineva (cu bun simt) care sa nege OBLIGATIA statului de a ajuta categorii defavorizate? Nu cred, iarasi.
Pe de alta parte, extremismul lui Vadim nu vine (cred) din abordare radicala a ideologiei. Mai degraba as spune ca vine din "extremicitatea" (radicalismul) unor solutii propuse, de genul "mitralierii pe stadion". Oricum, sunt convins ca aceste idei, chiar daca ar ajunge presedinte, NU le-ar pune in practica. Oricum, in ultimul timp s-a constatat... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,3
Impotriva
25 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
28 voturi

Rank user: x5

06.08.2009, 21:18

e extremist

este prea extremist pt un presedinte, va aduce razboiul civil...chiar daca in unele priviinte are dreptate.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
32 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
32 voturi

Malutan BROSCAUTANU

    raspunde:

06.08.2009, 21:52

Corneliu VA.gIM TUDOR

Este un caz tipic perioadelor tulburi post dictatoriale
I s-a dat in Apr 1990 , conform unei legi de atunci , suma de 500 000 lei pentru a pune pe piciore
....O PUBLICATIE.....
special
....SA DENIGREZE OPOZITIA DE ATUNCI...
Istoriceste Vadim provine dintr-o familie modesta de olteni . Tatal sau , la fel ca multi soldati romani , s-a convertit la protestantism , mai concret Cultul Crestin Dupa Evanghelie pe frontul din Ucraina Tatal lui Vadim era un om de mare probitate morala , modest , credincios si un tata preocupat de copii , la fel si mama sa . In perioada studentiei si dupa CORNELIU s-a dezis de parinti sai pentru faptul ca tatal sau imbratiseaza convingeri religioase retrograde si anacronice cu descoperirile stiintifice si cu ateismul
Activitatea sa a pendulat in perioada dictaturi ceausite intre suburban si penal , sa le enumar... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
38 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
37 voturi

Rank user: x5

06.08.2009, 22:04

Doctrine politice ... poate la altii .

In numele carei doctrine politice au facut liberalii ce au facut ?
In numele carei doctrine politice face PSD ceea ce face ?
In numele carei doctrine politice se impotrivesc TOTI reformelor , aducand un stat in pragul falimentului ?
Nu avem aici decat o imensa manipulare cu un singur scop : cu cat se intarzie mai mult reformele , cu atat mai mult e bine pentru "specialistii" astia in relatii , coruptie , smecherii ...
Chiar daca Romania va fi izolata pe plan international , rau va fi exact pentru prostalaii care ii voteaza .
Chiar si astia care ii sustin de dimineata pana seara pe aici sau aiurea , platiti cu te miri ce sau momiti cu vreo functie , in caz de situatie extrema , spera ei cumva ca vor fi privilegiati !?

Dobi tocul PSD ului , Geoana , a intaratat lucrurile in asa hal , incat oamenii deja au devenit extremisti : ori - ori .

Niste idi oti .

Pro / Contra
3,5
De acord
32 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
33 voturi

sergiuu

    raspunde:

06.08.2009, 22:56

ce am vazut eu

cum statea la masa maestrul a tras un part si omu s-a speriat si a tipat : nu trage dom semaca sunt eu lascarica !

Pro / Contra
2,1
Impotriva
11 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
12 voturi

poate oierul

    raspunde:

06.08.2009, 23:48

Vadime, tu esti vinovat

Daca aveai niscaiva pipite prin guvernul Romaniei le trimiteai si tu la "produs".

Pro / Contra
1,8
Impotriva
16 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
15 voturi

urzicuta

    raspunde:

07.08.2009, 02:18

Vadim, te sustinem...daca nu vrea Baselu...

Vadim, nu fii suparat...Daca le dai in cap la PSD/PNL/PC si ii bagi la zdup pe infractorii de acolo (ex. Bonbonel, Ilici, Patriciu, etc) te iertam pt gura ta rea...

Pro / Contra
3,8
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
17 voturi

OD

    raspunde:

07.08.2009, 02:48

Evitati-l pe VADIM !

Omul nu are nici-o convingere demna de apreciat.A invatat mult si....de aici i-se trage. Cautati-va domnilor un om macar ca Basescu,daca gasiti,daca nu mai candideaza.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
22 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
24 voturi

Rank user: x5

07.08.2009, 05:40

Citate din gindirea peremista

Ii vom arde un upercut la pateu si o castana la occipital cand o sa-i fie lumea mai draga. Mai, Badea, stai cuminte, pustiule, ca e foarte urat ce faci. Ai o mama batrana. Ai o sora. Ai o prietena, Carmen Bruma.
Bine-ai facut ca ai dat adresa acestui nesimtzit ! Sa vada si el cum este sa nu poti dormi noaptea. Cartane, cum de nu te-a lovit vreun cancer pana acuma (ori poate pe copiii tai) ?Asta are moaca de criminal,cum de nu ia spart nimeni moaca pina acum?Deci in final,nu la schilodit nimeni pe plutonerul asta amarit din poza?Nu ia spart nimeni moaca?Poate ca ar fi timpul sa mai fie si cite un Roman brav,si sa ii execute oasele din el,sa stea restul zilelor prin spitale,la reparat de oase,*** ce este privighetoarea de la usa cortului Bai tigane,Oi fi tu "artist" ca toti din gasca ta, ca fugiti de munca ca drakku de tamaie dar cat de imputit sa fii sa vii cu povesti de bulibasa ? *** gatul ma.tii ca aveau dreptate sa te lichideze ! Tiganul tot tigan !Se vede la o posta goliciunea... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4,1
De acord
18 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
18 voturi

F Stropitoru

    raspunde:

07.08.2009, 10:16

NEBUNELE PRESEDINTE DE COTET LA ORATANII

Trebuie sa fim alaturi de marele trambulina,scuzati tribun si sa ne unim fortele sa strangem cate 10 lei.de cap de bou s-au tap.Dar mai intai sa-l rugam pe marele fraer sa faca la tv cum facea M.Crisan ca magaru,ca trenu,ca papagalu,ca urangutanu,ca pisoiu,ca cacainele,ca elefantu etc.De altfel se cam integreaza in toate animalele enuntate.In afara de tren sa mai faca ca masina s-au ca avionul si noi il sponsorizam.
Sa nu faca ca ca cel cu buza unflata ca asa arata de cand i-a dat cu flit boucali-cacareaza dupa ce s-a folosit de el.
Cinste cu matraguna celor ce i-au votat pe cei doi NIMENI in P.E.unde ei nu sunt bagati in seama nici macar la nivelul unui banal w.c.

Pro / Contra
1,7
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

otto

    raspunde:

06.08.2009, 20:47

PRO DOMO

Daca tot e sa se aleaga praful, mai bine sa se intimple cu VADIM PRESEDINTE ,ca asta macar e simpatic, si poate face ceva din ce a promis, asa incit din averile furate sa ne mai ajunga o vreme pentru salarii .

Pro / Contra
2,2
Impotriva
44 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
43 voturi

Rank user: x5

06.08.2009, 21:54

Otto,

De unde ai tu certitudinea ca va face ce-a promis? Stii vreun politician care a facut ce-a promis? Si daca e asa, nu uita c-a promis si o gramada de aberatii cu tenta extremista. Si, nu uita, s-a aliat cu hotii ca sa-i fie bine, cu ani in urma. Tot cu ani in urma s-a impotrivit cat a putut intrarii Romaniei in NATO si UE, ca sa schimbe directia, deindata ce i-a batut vantul in panze. Aparatorul comunistilor si securistilor sa ne scape de sobolanii rosii, care-s longevivi si rod tot ce intalnesc? Un cameleon politic vrei?

Pro / Contra
4,1
De acord
34 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
34 voturi

i.mardan

    raspunde:

07.08.2009, 10:59

AMBIGUO,VADIM FACE CE PROMITE

A dat afara din PRM pe Daniela Buruiana pentru ca a furat 100.000 de euro de la Senatul Romaniei.Ce partid a mai facut acest lucru cu ,,amazoanele''hoate din bugetul public?A desfiintat filiale PRM unde a aflat ca se practica coruptia.A dat afara un primar din Maramures care se ocupa cu traficul de tigari transfrontalier.CELELALTE PARTIDE NU NUMAI CA NU FAC ACEST LUCRU,DAR ISI PROMOVEAZA CORUPTII,II FAC ,,PUSCULITA''DE PARTID.Sa nu mai vorbim de conturile liderilor de gen Dan Rusanu,A.Videanu,A.Nastase,V.Blaga,T.Basescu,a caror bani furati de la gura sarmanului popor roman sunt ascunse la banci din Elvetia,Cipru,Londra,Austria si tot felul de paradisuri fiscle.Zici ca Vadim e ,,extremist''?A fi virulent impotriva jafului si coruptiei institutionalizate este,,extremism''?A expune adevarul e ,,extremism''?A vota impotriva privatizarilor frauduloase care au alienat resursele energetice,minerale,tot ce era productiv este,,extremism''?A te opune jafului din armata si achizitilor de fiare... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
9 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
9 voturi

Rank user: x5

07.08.2009, 14:54

I.mardan

Tu cunosti doar actiunile, nu si motivele. Cine-l cunoaste pe Vadim si tendintele sale dictatoriale, dorinta sa de a fi in fata si neumbrit de nimeni, nu gandeste ca tine. Intr-un fel, are personalitatea lui ceausescu, nu degeaba l-a slujit si l-a admirat atata, iar la condamnarea comunismului in Parlament striga ca "Ceausescu a fost un om mare". Ca el vrea sa ajunga. Daca vrei un Ceausescu redivivus, voteaza-l!

Legat de a doua problema, luarea unei atitudini civice si corecte fata de hotia "cu acte" practicata sistematic la varf din '89 incoace, ea aduce castig si capital electoral imens, oricarui candidat. Nu uita ca in campania electorala toti candidatii au tunat si au fulgerat impotriva coruptiei, risipirii banului public, impotriva dezastrului din Rosia Montana, concesionarea platoului continental al Marii Negre etc. Au promis ferm dreptate, dar cand au ajuns in postura s-o faca, au uitat. De fapt, n-au uitat, dar au constatat ca nu se poate. Santaj, coruptie, dosare la... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,7
De acord
3 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

Extrema de la fotbal

    raspunde:

07.08.2009, 18:48

De unde stiti dvs asta?

Sau asta e tema data de patron?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

ruginitu

    raspunde:

06.08.2009, 21:17

Boby23 !

Crezi ca Vadim - care nu este de loc prost - ar avea CURAJUL sa se scuture de Viermii Rosii fosti si actuali securisti ?
NU ! I-a oplosit la el raminindu-le OBLIGAT ! Cind te bagi in tarite te HALESC SECURISTII !
Si nu s-a murdarit cu orice securisti-i-a bagat in PRM pe cei care au cazut de pe Tortul Copiilor de Criminali Comunisti = i-a luat la el pe Asasinii Securitatii Interne, cei mai analfabeti, cei care ASASINAU romani ! Cu miinile goale, cu aparate electrice, cu masina, cu bastonul si dece nu, cu aparate de IRADIAT sau cu substante chimice(otravuri).
Prea putini din cei "de la Externe".

Pro / Contra
4,4
De acord
31 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
30 voturi

otto

    raspunde:

06.08.2009, 22:45

LUI AMBIGUA ...

NU, categoric nu va face mai bine decit ce se intimpla acum, dar totul a imbracat o forma de extremism si de golanie, incit nu poti sai-i opui o forma civilizata de dialog .
Cine mai militeaza pentru o viata organizata in care avem drepturi si obligatii si ierarhii pe care nu le recunoaste nimeni ?
Mi-e greu sa ma gindesc la formele de extremism si nationalism, ce s-au petrecut cu anii in urma, si partidele au fost scoase in afara legii, am putea sa acceptam un surogat de democratie, exercitat doar prin puterea banului?

CEI CE AU IMPARTIT EUROPA O JUMATATE DE SECOL SI AU STABILIT FORTE DE INTERVENTIE, AU AVUT MAOTIVE SA O FACA ?
A DISPARUT COMUNISMUL PREA DEVREME ?

Pro / Contra
1,9
Impotriva
23 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
23 voturi

pericle

Rank user: x5

06.08.2009, 22:01

In sfarsit o veste buna

Printre atatea vesti proaste mai dam si de o veste care ne da speranta

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
15 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
16 voturi

Mitu

Rank user: x2

07.08.2009, 09:22

SARACU' VADIM , VREA EL MULTE DAR CU ASA OAMENI IN JURU-I

AR PRIMI SEREACU' BANI DE LA ORICINE I-AR DA , NUMA' CA NU PREA SE-NGHESUIE NIMENI ...DE CAND L-AU PARASIT ONACA , GELIL, SI CIONTU CU PRIETENII LUI CARE SE "OCUPAU" DE "SPONSORIZARI" , L-A CAM PARASIT "NOROCUL" , SI NICI "POSTURI" DE SENATOR SI DEPUTAT NU MAI SUNT PRIN CURTEA PRM CA SA TENTEZE PE CINEVA!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

cetatean zxc

spune:

06.08.2009, 20:03

alegeri

MAI bine ca nu mai are bani ca i-i risipeste inutil acum la vreme de criza ,nu alege nimeni un dezaxat!

Pro / Contra
3,9
De acord
33 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
33 voturi

 

Del Sol

    raspunde:

06.08.2009, 21:42

Priveste inapoi la ultimii 20 ani .

Cum poti sa numesti un diplomat,care ,nu a participat la guvernarea tarii,"dezaxat" ??? Pe ce bazezi ??? Probabil ca exprimarea ta este buna doar pentru un grup mic de prostanaci care primesc conserve ca sa-i voteze pe aceeia pe care tu ii simpatizezi. Nu trebuie sa-mi raspunzi ci sa dai un raspuns constiintei tale,daca ai !!

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
23 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
23 voturi

noname

spune:

06.08.2009, 20:09

Salvatore de la patria !!!....

Dati un leu pentru Vadim !!!...

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
14 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
14 voturi

 
PARTIDUL RABIA MARE

spune:

06.08.2009, 20:17

Să-i vandă prietenului Jijii niste spirocheti si virusi de rabie, dar atat cat să nu-i altereze pornirile patriotice si tăria răgetului de leu romanesc in cădere fată de euroi.

.

Pro / Contra
3,7
De acord
25 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
27 voturi

 
Rank user: x5

06.08.2009, 20:33

@Ghilotina

Nu este pentru prima oara cand spui asta. Mie personal mi se pare destul de ciudat (nu este acuza sau altceva).
"Vor intra multi la puscarie , cu riscul izolarii Romaniei.
Dar se va face DREPTATE". Atunci, daca afirmi ca Vadim ar face asta (si nu e vorba de "barbologie"), si ca asta e important pentru tine, DE CE BASESCU?
Iar daca preferatul este Basescu, de ce Vadim? Este clar ca, in eventualitatea in care nu ar candida (sau nu ar ajunge in turul 2), probabil Vadim ar fi ultimul caruia Basescu sa incerce sa-i transfere voturile.
In plus, treci de la o abordare basesciana de dreapta (doctrina liberala) la o abordare de stanga vadita (dupa mine).
Sincer, nu te acuz, nu vreau sa "fac misto", pur si simplu sunt nedumerit.
Practic primele doua optiuni ale tale sunt doua personaje ce-si poarta una dintre cele mai vechi dusmanii din politica romaneasca. De asta mi se pare ciudat.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
34 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
34 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

06.08.2009, 20:58

Da, ai dreptate, "VLADD"

Ai perfecta dreptate, "VLADD". Am observat si eu asta la "GHILOTINA". Dar, ma rog, asta este parerea lui, trebuie sa i-o respectam. Ciudat mi se pare si mie, cum e sa treci de la dreapta PD-ista, la, asa cum bine sustii, stinga lui Vadim ? Tinind cont ca oamenii isi mai schimba parerile, este posibil. Vadim, am scris si eu mai sus, este, dupa parerea mea un om de stinga (de fapt asa ar trebui sa fie toti oamenii de litere, de stinga).

Pro / Contra
1,5
Impotriva
30 voturi
Calitatea comentariului
1,6
Neimportant
31 voturi

Boby23 nu mai este Azalee

    raspunde:

06.08.2009, 21:06

Boby hotomanule,s-a sfarsit cu Azaleea?

.

Pro / Contra
2,4
Impotriva
21 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
21 voturi

Dori

    raspunde:

06.08.2009, 21:08

Oamenii de litere

Oamenii de litere ar trebui sa fie de stanga? Pe ce te bazezi? Marii ganditori si oameni de litere care au fost de stanga au regretat in final. Ceilalti ori au fost de dreapta ori n-au fost deloc.

Pro / Contra
4,6
Total de acord
28 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
28 voturi

Rank user: x5

06.08.2009, 21:15

Inclusiv Eminescu a fost "de stanga"

(plecand de la avatarul lui BoBy). Si nu cred ca regretat. Nici macar cand s-a trezit perfect sanatos, internat in ospiciu.
Repet parerea mea, ca in momentul de fata, nu mai are logica orientarea stricta (gen curtea lui Ludovic XIV). Un om "de stanga" nu are cum sa nege logica si bunul simt al unor masuri considerate "de dreapta".
De fapt, se si numeste "orientare" nu psihoza...

Pro / Contra
1,3
Total impotriva
21 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
23 voturi

 

FM

    raspunde:

06.08.2009, 22:05

Vorba D-lui Goe...

Vedeti ca amandoua sunteti... naive.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
3 voturi

corsso

    raspunde:

06.08.2009, 22:55

vc talhatas

sugaciul de la poiana tapului ar fi bun de bagat in spirt ca sa nu sa strice mai rau....

Pro / Contra
4,3
De acord
11 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
11 voturi

Vadim Intaiul

spune:

06.08.2009, 22:57

Vadim

Un n.e.norocit care nu are nici un fel de simt al masurii. Desi pare uman, apropiat de popor, cu bun simt, sa-l vedeti ce neamprostie crasa are in el, cum vrea slugi peste tot, masini, lume in jurul lui etc. Acest bibardong nesabuit vrea sa conduca romanii! Ha!la balamuc cu el!

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
20 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
21 voturi

 
titirca

spune:

07.08.2009, 03:03

Vadime daca poporul te vrea nu-i nevoie de bani si afise

E nevoie sa-i convingi ca tu vei face ordine si sa fii intr-adevar pentru popor nu gargara. Romanii nu sunt prostti dar s-au saturat de minciuna si hotie. Asa ca Vadime controleaza-ti nervii si prezinta clar ce vrei si ce propui ca sa pui tara pe linia de plutire. Restul lasa-i in pace pot cheltui miliarde au vazut oamenii ce le poate pielea nu mai pupa ei alt mandat. Totul e cine numara voturile acolo e calciiul lui Ahile.Succes.

Pro / Contra
1,8
Impotriva
16 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
18 voturi

 

asd

    raspunde:

07.08.2009, 08:08

titirca

Cand am votat, aveai noua voturi. Dupa ce am votat, apar 12 voturi automat. Doamne, cat se feresc dezinformatorii de cel pe care-l vad ca va deschide ochii acestui popor si-l va scapa de belele. Nu sunt bani pentru nimeni in campania electorala, nu numai pentru Vadim. Pentru al doilea mandat, Putin a declarat de la inceput ca iasa din campania electorala pentru a face economie bugetului Rusiei

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Unora nu le place mirosul de WCT

spune:

07.08.2009, 08:01

Vagin Tudor si Spitalul 9

Bobitza si Ghilotinatul si-au adus aminte ca au ceva in comun: WC-ul lui Tudor! Votati-l si va veti usura! Pentru lustruirea orificiului anal folositi partea mai aspra a buletinului de vot: aia cu gaina de la Avicola avand in cioclender cruciulita lui Brancoveanu!

Pro / Contra
2
Impotriva
8 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
8 voturi

 

CRUCEA DE Pàcate o purtàm in spate .

    raspunde:

07.08.2009, 22:35

Esti deplasat mintal atehule

Mai bine te-ai ruga lui DUMNEZEU ,nu sint cu Vadim ,dar nu te lua de Sfinta Cruce ,sintem pàcàtosii inaintea lui Mintuitorului ISUS CHRISTOS

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

asd

spune:

07.08.2009, 08:13

Durere

Ceea ce ii doare pe cei care de vreo zece ani incoace nu-si mai dau sanse la guvernare este diferenta dintre ei si Vadim: Vadim e intelectual, un om iubitor de tara si neam!

Pro / Contra
3,7
De acord
3 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

 
VIDIvadu

spune:

07.08.2009, 10:21

S-A INSENINAT CERUL !

Vadim nu are bani de campanie electorala???

CE VESTE BUNA !!! SPER SA SCAPAM DE ACEST VIERME !!!

Pro / Contra
1
Total impotriva
3 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
3 voturi

 

i.mardan

    raspunde:

07.08.2009, 11:13

TE-AI VAZUT IN OGLINDA?

Porti un monolog dialogat?Ti-a iesit un vierme pe nas,plecat din propria-ti ,,materie cafenie''?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

correctomundo

    raspunde:

07.08.2009, 11:26

fleacuri

singura idee cand vine vorba de liderul prm este ca are 20 de generali iesiti la pensie care-l informeaza ce se intampla in tara si in lume is rest e non sens cu el n-are sange de lider dar ceea ce apreciez mai mult decat basescu si duda este ca e familist, basescu e un ratat in toate, cu duda e si mai grav el n-a facut nici macar un copil dar se vrea lider national, stau si ma intreb cand nu esti potent la pat ce pretentii ai la nivel national? daca nu stii sa conduci in casa cum crede cineva ca poti sa conduci o tara?

Pro / Contra
4,2
De acord
5 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
5 voturi

asdfgjk

spune:

07.08.2009, 14:25

vadim salvatorul romaniei, vadim presedinte

e singurul care poate salva romania de la dezastru in care nea bagat mafia care guvernaza romania de 20 de ani

Pro / Contra
5
Total de acord
3 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

 


Vezi comentarii inadecvate
Vezi toate cele 50 comentarii