Basescu o-ntoarce cu dizolvarea Parlamentului: A fost o eroare de exprimare

   

Basescu o-ntoarce cu dizolvarea Parlamentului: A fost o eroare de exprimare
Presedintele Traian Basescu a recunoscut ca a facut o greseala cand a spus ca va semna decretul de dizolvare a Parlamentului pe 7 decembrie, a doua zi dupa turul doi al alegerilor prezidentiale.

Fiind vorba de o masura pe care Constitutia nu i-o permite sefului statului in ultimele sase luni de mandat, Traian Basescu a explicat in emisiunea "Dupa 20 de ani" de la Pro TV ca prin "7 decembrie" se intelege ca o va face in viitorul mandat.

"A fost o eroare de exprimare. Nu am spus nici 5, nici 6, nici 4. Am spus 7. Adica dupa validarea presedintelui", a precizat seful statului la Pro TV.

Presedintele Basescu a afirmat ca dizolvarea Parlamentului este o masura extrema, dar este prevazuta in Constitutie in cazul unui blocaj politic in care e singura solutie.

"Atunci cand partidele nu gasesc o solutie, se apeleaza la electorat. Cel care castiga alegerile da solutia", a spus Traian Basescu.

In ceea ce priveste refuzul de a desemna premierul propus de PNL, PSD si UDMR, Traian Basescu i-a reprosat lui Klaus Johannis ca astepta sa fie pus in functie fara sa aiba o discutie si cu seful statului.

"Pana unde sa mergi cu sfidarea presedintelui. Sa iesi sa spui ca esti premierul Romaniei fara sa il suni pe presedinte sa il intrebi? Pana la urma l-am cautat eu. Sau a crezut ca vine la mine domnul Voiculescu si spune "il pui pe Johannis" iar eu execut?", a mai spus presedintele la Pro TV.

El a afirmat ca actuala situatie politica declansata in plina criza economica este un vis urat si i-a acuzat pe politicienii ca au inchis ochii "sa nu vada interesul national, ci doar pe cel al partidelor politice".

Seful statului a adaugat ca adversarii lui politici au fost orbiti de ura si ca au lovit de fapt in romani, referindu-se la amanarea evaluarii FMI in urma careia Romania trebuia sa primeasca restul imprumutului de care are nevoie.

Basescu a reiterat ca fara banii care trebuiau primiti in noiembrie si decembrie, Guvernul va avea de ales ce sa nu plateasca: salariile, pensiile sau obligatiile catre companiile care au investit in Romania.

"Nu spun de toate trei. E un set de alternative pe care nu le vom putea onora fara cele 2,5 miliarde de euro. Guvernul poate decide sa nu plateasca obligatiile catre companii si asta ar avea efecte indirecte asupra salariilor muncitorilor."

"Nu putem spune ca Guvernul Boc nu a stiut si nu a planificat. Ce nu a planificat Boc a fost inconstienta parlamentarilor care inainte de data de evaluare au introdus o motiune si a cazut Guvernul. Fondul Monetar nu discuta decut cu guverne capabile sa negocieze", a adaugat Traian Basescu.

Seful statului a explicat si de ce candideaza pentru un nou mandat la Cotroceni. El sustine ca este nemultumit de primii cinci ani si are un sentiment de frustrare deoarece mandatul i se termina in plina criza economica.

"Sunt nemultumit de ce nu am reusit sa fac. Pe unele am reusit sa le fac, dar in sufletul meu sunt nemultumit. Nu vreau sa spun m-a infrant sistemul. Simt ca am obligatia sa continui. (...) Acum inteleg de ce a spus Constantinescu ca l-a infrant sistemul. Eu nu vreau sa ma las infrant de sistem. Eu nu l-am infrant, dar nici nu ma las infrant", a conchis el.

In cazul unui esec la alegerile prezidentiale, Traian Basescu a afirmat ca va pleca pe mare timp de un an.
Sambata, 17 Octombrie 2009, ora 11:30
Sursa: Ziare.com
Autor: Alexandru Toreanik

Articol citit de 4217 ori

Vezi toate cele 52 comentarii
 
Rank user: x5

17.10.2009, 12:22

Pozitie rezervata

O eroare ( platita scump ) a fost ca a ajuns Basescu presedinte

Mai avem insa mai putin de 2 luni si eroarea de acum 5 ani se va repara.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
181 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
191 voturi

 
Rank user: x5

17.10.2009, 11:49

Pozitie rezervata

Am inteles perfect ce-a vrut sa spuna

Normal ca dupa ce va fi validat isi va impune oamenii cu care sa faca treaba.Trebuiesc organizate alegeri anticipate, in spiritul Constitutiei bine-nteles, dar mai mult decat atat, trebuie explicat poporului ca cei care sunt reformisti cu adevarat trebuiesc ajutati de populatie sa obtina o majoritate parlamentara.Altfel vom suporta tot felul de gainarii de la SRS, Corneliu Nistorescu, CTP, oameni adanc patati.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
154 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
166 voturi

 
Rank user: x2

17.10.2009, 11:40

sfarsitul erei basescu

era basescu a apus. e bolnav de putere. e hidos de ahtiat sa fie presedinte. are judecata intunecata doar la ideea ca o sa piarda. e in stare sa arunce tara in haos, doar sa fie el presedinte.

sansa pentru Romania: Crin Antonescu - Klaus Johannis.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
199 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
202 voturi

 

DR.STRANGELOVE

Rank user: x2

17.10.2009, 11:43

...

si cautatura parca i s-a schimbat in ultimul timp... acum priveste piezis, cu ura amestecata cu frica...

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
172 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
174 voturi

17.10.2009, 12:35

Basescu a facut-o nu din gresala, ci intentionat

pentru a speria parlamentarii cu dizolvarea parlamentului, nu acum, si prin aceasta de ai determina sa voteze un guvern propus de Basescu.
Nu acum caci Basescu a provocat aceasta criza deliberat pentru a mentine guvernul Boc in functiune cu controlul MI pana la alegeri si pentru a distrage atentia de laadevarata tema de campanie-dezastrul celor 5 ani ai Lui Basescu.
Prostii, sau unii dintre ei nu vad minciuna.Dealtfel boborului portocaliu poti sa le treci trenul prin fata, ei vad tot un vapor cu Popy Marinarul pe punte. Asa este romanul:inteligent, frumos, destept, smecher, cult, manierat, educat, competent in toate.
Tonomat ziare.com poti sa-mi torni minusuri cate vrei, nu ma intereseaza acest lucru.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
110 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
119 voturi

Rank user: x5

17.10.2009, 14:51

Mai devreme sau mai tarziu, indiferent ca a gresit sau nu, presedintele Basescu va dizolva parlamentul !

Din doua camere nedecomandate, presedintele Basescu va face o simpla garsoniera !

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
76 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
84 voturi

Rank user: x3

17.10.2009, 16:49

deci iata faptele

TOT CEI RAU in Romania ii datorat tradatorilor si hotilor Vantu Patriciu Voiculescu si aia de la GRivco... ei sunt niste coropisnite care au "supt" seva creatoare a poporului roman dand de munca impreuna la vreo 20 000 de oameni... si contributiile lor la PIB ii undeva la 7---8 % ... o nimica toata... ei is doar niste neprofesionisti fara viitor care au idei fixe si putine... TOata lumea greseste Domnul Basescu ii detinatorul adevarului suprem!

Pro / Contra
2,1
Impotriva
30 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
43 voturi

Rank user: x4

17.10.2009, 18:19

Domnule Presedinte,

Numai simpla afirmatie "Pana unde sa mergi cu sfidarea presedintelui. Sa iesi sa spui ca esti premierul Romaniei fara sa il suni pe presedinte sa il intrebi?" reprezinta faptul ca promovati cultul personalitatii. O democratie este participativa pe mai multe paliere; nu este un razboi intre institutiile statului. Democratia este un concept care putini il cunosc si il inteleg. este foarte greu sa spui ca si ala de langa tine are dreptate. Noi ca oameni suntem programati sa nu acceptam parerile celorlalti, asta este motivul pentru care trebuiesc alesi in organele de conducere oameni care sa stie sa asculte si sa ia decizii.
CHINTESENTA DEMOCATIEI ESTE PARLAMENTUL. PARLAMENTUL ESTE CEL CARE VOTEAZA GUVERNUL, DATORITA MAJORITATII CREEATA IN PARLAMENT. ASA CUM PARLAMENTUL POATE FI DIZOLVAT SI PRESEDINTELE POATE FI SUSPENDAT. DAR SUNT OAMENI CARE NU INTELEG CA DEMOCRATIA ESTE DATA DE CONSENUL SI DE LEGATURA DE FUNCTIONALITATE INTRE INSTITUTIILE STATULUI.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
56 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
66 voturi

Rank user: x4

17.10.2009, 18:48

Domnilor se pare ca marinarul a citit NUVELA ISTORICA ALEXANDRU LĂPUSNEANUL

Cred ca tot discursul electoral se va limita la trei mesaje:

"Capul Iui Motoc vrem..." - sunt cuvintele multimii de tărani, veniti la Curtea domnească să se plangă de asuprirea boierilor, de sărăcie, de foamete, de viata lor devenită insuportabilă.

"Dacă voi nu mă vreti, eu vă vreu..." - cuvintele apartin lui Alexandru Lăpusneanul, ca răspuns la indemnul de a renunta la tron.

"De mă voi scula, pre multi am să popesc si eu..." - sunt cuvintele lui Alexandru Lăpusneanul, aflat pe patul de suferintă, ca o amenintare impotriva celor care-l călugăriseră.

Pro / Contra
2,1
Impotriva
40 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
49 voturi

Roro

Rank user: x2

17.10.2009, 11:45

sansa

pentru Crin, poate se muta si el de la bloc...la palat.Prea mare salt, si cam abrupt, fara antrenament cam greu...sau poate verificam putin strainataturile, cine stie descoperim vreo locuinta Rompetrol in custodie...

Pro / Contra
3
Si da, si nu
104 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
111 voturi

fdan

17.10.2009, 12:11

Are dreptate!

"Atunci cand partidele nu gasesc o solutie, se apeleaza la electorat. Cel care castiga alegerile da solutia", a spus Traian Basescu.
Dar partidele au gasit o solutie. Se pare ca nu aude.. nu vede... decat ce vrea.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
78 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
88 voturi

Rank user: x2

17.10.2009, 12:19

solutia

pana la alegeri, dar dupa aia, garantezi tu pentru aceasta covarsitoare majhororitate?

Pro / Contra
3
Si da, si nu
45 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
56 voturi

17.10.2009, 12:32

Pentro RORO

Despre legatura cauza-efect ai auzit: Cauza= Partidele nu au solutia => Efectul: se organizeaza alegerile. Efectul este rezultatul cauzei. Nu exista cauza => nu apare efectul. Mai citeste!!!

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
48 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
51 voturi

Rank user: x5

17.10.2009, 12:37

Electoratul va decide ; daca nu le convine progresul , reforma , vor vota PSD-PC si PNL .

Iar daca sustin ce spune Presedintele , vor vota Basescu PD-L .

Trebuie sa stiom cum stam , sa putem sa ne alegem drumul .
Daca mai exista o sansa de aface ceva in Romania sau daca plecam .

Pro / Contra
3
Si da, si nu
84 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
90 voturi

Rank user: x2

17.10.2009, 12:47

ai dreptate

mai am de citit recunosc, merg chiar acum sa cumpar niste almanahe, sigur o sa mai adaug un pic la cel putin care-l am.Ce pot vedea eu e doar ca avem o cauza=defect.
Base e chel, e spanchi, nu e voinic deci eplin de defecte, oare cum l-au ales astia pe uratul asta.Pai daca partidele tot au SOLUTIA de ce nu-si fac frectie cu ea, poate le mai trece reumatismul electoral...

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
45 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
54 voturi

Rank user: x2

17.10.2009, 12:49

inca o data ai dreptate

Ca daca as fi citit, nu as pierde timpul postan aici.JOS PALARIA!

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
37 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
45 voturi

Rank user: x5

17.10.2009, 15:30

Logica de marinar.N-am facut nimic in primul mandat si mai vreau sa candidez.

Tot timpul greseste si ne spune a doua zi cu seninatate de bula ca si cum se trezeste din betie. Un om pe care nu poti sa pui nici o baza. Basescu citat :" Eu nu l-am infrant, dar nici nu ma las infrant". Este treaba ta, dar lasa-ne pe noi in pace. Pleaca maine pe mare si sa te intorci cand te-oi chema eu.P.S. Sincer compatimesc pe cei care-l admira si sun obligati sa-i comenteze ineptiile favorabil. Am scris acum cateva zile si repet: Rusine, rusine, rusine.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
51 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
62 voturi

Rank user: x5

17.10.2009, 15:37

Ghilotina lasa-o mai moale.

Ai uitat ce scriai ieri? Esti baiat destept si este pacat de Dumnezeu sa te compromiti pentru basescu. Eu te-am rugat sa te loghezi si astazi te rog sa reflectezi mai mult. Acelasi lucru am facut si cu prapangel ,dar vad ca a disparut in ultimul timp.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
41 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
51 voturi

gelu

17.10.2009, 12:13

Basescu nu minte, a fost prea ametit de microfon si l-a luat gura pe dinainte!!!

Daca mai cistiga inca un mandat prin fraudarea grosolana a alegerilor cu sprijinul internistului sef Vasile Blaga, Traian Basescu v-a dizolva Bicameralul iar tot cu sprijinul aceluiasi Vasile Blaga in noul Parlament Bicameral vor intra in proportie de 60% numai pedelisti cu ajutorul carora se va modifica Constitutia Romaniei si se va trece la Parlamentul Unicameral care va deveni fauritor de dorinte legistrative la ordinul lui Traian Basescu care va indrepta Romania spre dictatura cu atit mai mult cu cit Traian Basescu acum are la picioare CSAT, SRI, SIE, DGIPI, DNA, MAI si MAP. Un Parlament Unicameral care va modifica numarul de mandate ce pot fi detinute de un presedinte la 3 sau chiar la 4 si durata lor de la 5 al 7 sau chiar 9 ani. Acestea sunt visele de marire dictatoriala a securistului bisnitar Traian Basescu care din pacate cu sustinerea celor 2000 de securisti reciclati in SRI.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
93 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
103 voturi

Rank user: x2

17.10.2009, 12:24

si dupa 4 ani

Daca e asa cum zici tu, poporul va sanctiona sloada de pd-lei, si nu o sa mai ia nici 5% sa intre in parlament, ca doar va fi uninominal pur, nu uninominal de 2 lei cand de pe locul 3 iei locul socrului de pe locul 1, dar din colegiu gresit, Tu chiar mai crezi ca la ora actuala poti vorbi de dictatura, de lipsa democratiei, uiti ca UE mai si da bani nu doar primeste, si vorba Unui filosof contemporan (Becali)cand ii banu tau cam dirijezi putin... NU?

Pro / Contra
3
Si da, si nu
41 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
51 voturi

17.10.2009, 12:40

Roro, pai ce a facut UE la toate derapajele constitutionale ale lui Traian Basescu de pina acum???

Va sactiona si nu va optine nimic atita timp cit La comanda tarii se vor afla presedintele Basescu si portocalii care vor fura e putere ale statului fiind in miinile lor.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
69 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
79 voturi

Rank user: x2

17.10.2009, 12:52

gelu

Daca chiar erau derapaje, fii sigur ca se autosesizau.Avem multe alte probleme noi ca natie, decat constitutia. Care oricum ar trebui putin schimbata si poate putin clarificata, cu mai putine lacune ce dau dreptul la interpretari, ca doar e legea legilor.
Exista si tari in care nu e o constitutie scrisa si treburile merg bine...

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
40 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
47 voturi

Ernesto

Rank user: x2

17.10.2009, 13:51

Adevarul acesta este,

Constitutia prevede posibilitatea ca Presedintele sa dizolve parlamentul daca nominalizarile sale pentru Primul Ministru sunt respinse. Este greu sa spui despre cineva ca este dictator, atat timp cat face numai ceea ce ii permite Constitutia. Daca n-ar fi prevazut Constitutia, atunci da - de acord.
Si tot adevarat este ca, pe cat de "dictatoriala" si intransigenta a fost actiunea Presedintelui, tot asa a fost si cea a "majoritatii" parlamentare formata ad-hoc, peste noapte, cu alte cuvinte: "daca nu nominalizezi pe cine vrem noi, nu votam ce propui tu!" De ce aceasta sentinta inainte de judecata? Sa vedem mai intai cabinetul propus de Croitoru. Daca va fi format cu ministri unul si unul, oameni recunoscuti ca fiind de mare valoare?

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
40 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
46 voturi

alcool

Rank user: x2

17.10.2009, 14:40

q

asta in capul tau. era de normalitate va incepe cu un parlament unicameral de max 300 de parlamentari si cu basescu presedinte.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
22 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
32 voturi

acazutguvernu

Rank user: x2

17.10.2009, 14:55

O erore de exprimare

Eu de fapt a vrut sa spun ca pe 7 decembrie sunt in Kyrgyzstan - o ieu si pe Udrea si Ridzi la mine acolo, pasaportu e pregatit - multe succesuri la poporu roman

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
37 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
44 voturi

daliacrisb

Rank user: x2

18.10.2009, 00:38

Domnul Antonescu ar trebui sa isi gaseasca timp....

Sa isi gaseasca timp sa mearga la intalnirea cu premierul desemnat
Sa isi gaseasca timp sa isi faca treaba de parlamentar
Sa isi gaseasca timp si sa faca alceva decat campanie
Insa in mod sigur nu o sa isi gaseasca timp sa ajunga la Cotroceni!

Pro / Contra
4,1
De acord
9 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
13 voturi

ghergheataelis

Rank user: x5

18.10.2009, 03:46

SFARSITUL EREI ..PARLAMENTULUI RUSINII

ARTICOLUL 89
Dizolvarea Parlamentului

(1) Dupa consultarea presedintilor celor doua Camere si a liderilor grupurilor parlamentare, Presedintele Romaniei poate sa dizolve Parlamentul, daca acesta nu a acordat votul de incredere pentru formarea Guvernului in termen de 60 de zile de la prima solicitare si numai dupa respingerea a cel putin doua solicitari de investitura.
(2) In cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singura data.
(3) Parlamentul nu poate fi dizolvat in ultimele 6 luni ale mandatului Presedintelui Romaniei si nici in timpul starii de mobilizare, de razboi, de asediu sau de urgenta.
PSD-PC, PNL luati-va ramas bun de la fotoliile Parlamentului. Dupa 20 de ani NOI VREM RESPECT. Il vom impune la alegerile prezidentiale. Nu admitem sa va bateti joc de presedintele ales direct al Romaniei.
La alegerile anticipate parlamentare, care vor fi cu siguranta, societatea civila va spulbera partidele PSD-PC care pentru tot circul produs in plina criza, NU VA MAI... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4
De acord
8 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
10 voturi

Rank user: x2

17.10.2009, 11:40

chiorul

partidele ti-au dat o solutie, dar puterea orbeste !!!!!

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
101 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
109 voturi

 

Roro

Rank user: x2

17.10.2009, 12:27

tot aceleasi partide

au girat o solutie acum 9 luni, sau ma rog, 1/2 din majoritatea actuala. Cam largut jobenul cu iepurasi...

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
27 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
38 voturi

Rank user: x2

17.10.2009, 11:42

bravo

Oricine poate gresi, important este cum repari greseala, si mai ales asumarea ei...Restul e doar tacere

Pro / Contra
3,6
De acord
71 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
80 voturi

 
Rank user: x3

17.10.2009, 11:42

adevaru-i

ca eu asta am inteles cand a spus "imediat dupa turul doi"...in al doilea mandat de presedinte....Dar no, le-a ridicat-o la fileu si s-au bucurat putin si ei!!! Poti sa nu-i intelegi?...si ei sunt oameni!....

Buuun!!! Sa trecem la urmatorul conflict! Mai e cale lunga pana la alegeri....

Pro / Contra
3,9
De acord
63 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
76 voturi

 
Rank user: x3

17.10.2009, 11:44

Eu am inteles ce ati vrut sa spuneti, domnule presedinte

Dar tonomatele si carcotasii s-au facut ca nu inteleg si v-au rastalmacit vorbele. Imi place foarte mult tactica dumneavoastra. Le dati in fiecare baietilor de mingii, Geoana si Antonescu, cate o o tema. Ei preiau tema o dezbat la tonomate si ameninta cu Curtea Constitutionala. I-ati bagat in cusca si astept cu mare interes sa vad cum se vor sfasia intre ei.

Pro / Contra
3,6
De acord
92 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
96 voturi

 

kuimave

Rank user: x5

17.10.2009, 12:08

Domnul Basescu super- presedintele care salveza Romania si romanii de umilinta !

Greseala se scuza; am inteles foarte bine, la al doilea mandat - veti fi presedintele Romaniei pentru inca 5 ani !
Dar nu putem scuza pentru nimic in lume ce au facut romanilor si tarii perfidele psd si pnl - asta nu !
Domnul Basescu super-presedintele care salveaza Romania si romanii de cei ce ne mint si ne fura fara jena.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
66 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
75 voturi

Rank user: x5

17.10.2009, 15:44

Marele comandant.

Daca eram in "razboi" si dadea un astfel de "ordin" omora toata armata. Mare tupeist.

Pro / Contra
2,1
Impotriva
46 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
54 voturi

17.10.2009, 11:44

ha, ha, ha... cica EROARE ?:))) Portocalele si Crinii s-au vestejit. Bate vantul schimbarii : OPRESCU< PRESEDINTE

E DE SPERIAT bASESCU ASTA. Uns cu toate alifiile, incearca sa ne dea la intors, de parca am fi al o masa de poker si jucam la cacialma.

Pro / Contra
2
Impotriva
75 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
82 voturi

 
Rank user: x5

17.10.2009, 11:57

neatza

stimabile nu iti este permis sa transmiti mesaje eronate... una-i sa vorbeasca Traian Basescu alta-i cand vorbeste Presedintele Romaniei in exercitiu. De ce sunt platiti toti acei consilieri ai dumneavoastra?

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
68 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
81 voturi

 

17.10.2009, 11:59

ASTA FACETI DE CINCI ANI DOMNULE BASESCU ?

Intai trageti la intamplare fara sa ochiti apoi somati.
Dragostea de putere o au numai dictatorii.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
71 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
86 voturi

 

17.10.2009, 12:16

legacy

Alegeri Parlamentare anticipate, dupa prezidentiale asta e cu adevarat solutia pentru a scapa de ciuma portocalie ! E ceea ce trebuia sa faca PNT-ul in 1997. Daca aveau putin curaj, basescu facea si acum bisnita printre containerele din port.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
41 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
56 voturi

 
Rank user: x3

17.10.2009, 12:20

Mi-as fi dorit sa nu fie o gresala

Dizolvarea parlamentului e necesara.Pana la noile alegeri poate mai crapa din ei.....de dorul dormitului in parlament.

Pro / Contra
3,7
De acord
55 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
69 voturi

 

Roro

Rank user: x2

17.10.2009, 12:29

sondaj

Dom'IO, de ce nu comandati un INSOMAR sa vedem daca lumea e de acord sa se dizolve parlamentul?

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
31 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
35 voturi

17.10.2009, 14:12

Too late!

Te-ai trezit prea tarziu si nu mai poti repara greseala,te-a luat gura pe dinainte,asta gandesti,"n-ai mama,n-ai tata",te doare-n fund de romani si de Romania,vrei totul,vrei sa fii DICTATOR.Totul pentru unul,toti pentru unul,asta vrei,dar s-ar putea ca romanii sa se fi desteptat si sa nu-i mai poti pacali cu campanie electorala de lumea a patra(pe vremea lui Ceausescu,eram in lumea a treia,dar aveam un sef de stat DEMN,nu se cobora la atatea maimutareli pentru un vot in plus,era PRESEDINTE).

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
33 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
40 voturi

 
Rank user: x2

17.10.2009, 14:42

q

stiu un lucru : actualul parlament nu apuca anul nou.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
39 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
50 voturi

 
Rank user: x5

17.10.2009, 15:39

o intoarce k la PLOIESTI

am ascultat interviul luat PRESEDINTELUI de catre cei de la RADIO ROMANIA!chiar am facut o mica pauza ,fara prea mare importanta pt economia romaneasca care "duduie" ,pt a-MI asculta presedintele,k un bun roman ce cred k sunt!!dar , vorba lui clinton- cu deja ,celebra sa aventura cu monica lewinschi-NU AM MINTIT!am spus doar "ADEVARUL"!sa traim "BINE"si turturi cat mai mari ,la iarna!

Pro / Contra
2,2
Impotriva
36 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
48 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 52 comentarii