Articol citit de 1729 ori
N-au oameni domnule ...Asta-i adevarul .Daca nu erau liberalii nu vedea el Basescu Cotroceniul decat in poza .Sa le multumeasca liberalilor pentru ocazia oferita sa aibe o trompeta sus pusa si asa au avut carne de tun sa poata creste in sondaje de la 8% cat aveau in 2004 la 28& cat au acum .Dar....nu se stie niciodata cine de cine o sa aibe nevoie pentru formarea unei majoritati.
cerebelita
raspunde:
18.10.2008, 22:54
Intre dorinta si putinta e o distanta considerablia uneori
Corect magititel, PD a ajuns la guvernare in 2004 datorita PNL (pe care l-am votat) !! Insa in acel moment nu mi-a trecut prin cap ca votez un partid mai corupt si mai "smecher" ca PSD-ul. Poate cu uninominalul dezamagirea va fi mai mica; dar.... politicianul tot politician ramine fie el din PD-L.
E timpul sa lasam prejudecatile deoparte si sa-i taxam definitiv pe comunisti din PSD si PC....NEVOTANDU-I!!!
Sa nu uitam ca a fost totusi si este o guvernare mult mai performanta decat cea a lui Vacaroiu si Nastase.
Guvernare,care a fost nevoita sa indure bobarnacele social democratilor,dar mai ales ale conservatorilor.
Alegerile ce urmeaza ne ofera sansa intaririi curentului liberal,indiferent ca vine dinspre PNL sau PDL.
Curent ce ne va scapa de umbra comunista ce bantuie inca in parlamentul romanesc,dominat de securisto-comunistii din PSD ci PC.
BRAVO FETELOR !!CONTINUATI IN COMENTARII CA ASA POATE CONVINGEM CA BULGARELE LIBERAL A INCEPUT SA SE ROSTOGOLEASCA ADUNAND DUPA EL CAT MAI MULTI SIMPATIZANTI.
oamenii liberalilor
Uite cine vorbeste de oameni!pnl nu are oameni nici pt ministri , dar pt parlamentari.chiuariu, cioroianu, david, adomnitei, vosganian, atanasiu, norica, orban, olteanu, anton, etc, sunt deja niste caricaturi de trista amintire.
Ghilotina
raspunde:
19.10.2008, 00:57
Nu iti fa griji !
Daca nu au oameni , or sa ia de la liberali !
Sau de la PNG !
Oricum trebuie sa treaca de Parlament .
De la liberali , pe cine recomanzi ? Ca poate se va tine cont !
Frunza
raspunde:
19.10.2008, 09:50
****
Esti un gunoi de pd-list.
Boboc
raspunde:
19.10.2008, 09:58
pentru frunza
iar tu, oi fi cumva vreun diamant de comunist ?
cand n-ai ce spune iar ideile nu-ti sunt clare, insulti? Esti jalnic .
kancy
raspunde:
19.10.2008, 01:49
Chiar orice liberal trebuie sa fie badaran?
Nu se putea stimabile liberal sa postezi ceva fara sa folosesti cuvantul kur? Inteleg ca in afara de injuraturi si probabil sa dai cu pulanu altceva n-ai invatat dar incearca sa te mai civilizezi, liberalule ! Daca poti.
neli
raspunde:
19.10.2008, 10:01
nu !
adevaratii liberali cei cu morala si doctrina liberala nu-s. Mitocania o manifesta penelistii, mercenari oportunisti care vau uzsurpat numele partidului istoric.
kancy
raspunde:
19.10.2008, 14:48
ce metode
In comentariul meu aratam ca limbajul celui ce se da drept sustinator al pnl, magititel, este nepotrivit, prin folosirea unui cuvant trivial, in expresia "...sa-i muste de kur pe liberali...". Urmarea? Dispare comentariul respectivului, adica proba, dar ramane reclamatia, adica comenatariul meu. Adresata, pentru cine citeste acum, nimanui. Cu alte cuvinte, vorbesc aiurea, bat campii acuzand pe nedrept, ceea ce arat ca fiind nepotrivit neexistand. Cu aceasta ocazie, imi autoreclam ca nepotrivit raspunsul, pentru utilizarea substantivului "kur". Sunt curios daca apare.
Kim
raspunde:
19.10.2008, 15:08
mi s-a intamplat si mie, kancy !
pe ziare.com sunt unii simpatizanti PNL care filtreaza. Iti amintesti de cenzurarea severa a oricarei postarii care o critica pe Oana Dobre ? Se practica mai putin astati, dar se cenzureaza din cand in cand pe criterii politice sau de persoana. Confirm
kancy
raspunde:
19.10.2008, 16:25
@ Kim
Numai pe ziare.com? Unii?
MINCIUNELE!
Tariceanu este un mincinos.Mare mincinos.Promite romanilor, chiar la Iasi, da, ca Romania va deveni a 7-a putere economica a Europei. Si tu crezi minciunoiul asta?
Hai sa-ti explic. Romania are un PIB de 166 de miliarde de dolari si se afla pe locul 21(douazeci si unu) in Europa.
Clasificata de pe locul 7, careia ar trebui sa-i luam locul deci, este...Olanda cu un PIB de....769 de miliarde de dolari, deci de vreo 6 ori mai mare. Intre Romania si Olanda mai sunt urmatoarele tari pe care trebuie sa le depasim, in ordine crescatoare de la 20 la 8: Republica Ceha, Portugalia, Finlanda, Irlanda, Danemarca, Grecia, Austria, Norvegia, Polonia, Elvetia, Belgia, Suedia, si Turcia.
Sursa: Fondul Monetar International, aprilie 2008!
Daca tie-ti place sa fii mintit in halul asta ca sa te simti bine, e treaba ta, eu mai bine folosesc un wiskey de calitate, cel putin a doua zi imi trece!
XXXX
raspunde:
22.10.2008, 01:26
Corneliu Nicholson
Iti dau dreptate in privinta lui Tariceanu dar nu poti compara Turcia cu Romania care nici macar nu face parte din Uniunea Europeana pe cand Romania da.Iar tari ca Polonia,Replublica Ceha,Ungaria Portugalia si Grecia nu sant tari de nedepasit
Pt. Magititel
Cat oi fi eu de liberal, sunt convins ca PNL singur n-ar fi avut aceeasi reusita ca aceea rezultata din alianta cu PD. A fost un moment de inspiratie politica incontestabila.
Dar in acelasi timp, daca PD ar fi intrat singur in alegerile din 2004 ar fi fost mult in urma PNL; cu tot cu Basescu.
Acea conjunctura, irepetabila, a fost destrucurata pentru un ideal astazi greu de atins pentru PD-L: pozitia de partid dominant pe scena politica romaneasca.
Un deziderat similar a pretins si PSD, ca orice pui al defunctului PCR?FSN: partidul unic sau macar "al mai tare din parcare". Ei sa centreze, ei sa dea cu capul!
Acum , revenind la prima propozitie din comentariul tau: "N-au oameni domnule ..." PD-L are oameni, nu asta-i problema, ci distribuirea acestor oameni pe colegii. Toti vor sa fie alesi fara emotii, in colegii cu contracandidati de paie. Li-este frica sa batalie, sunt fie lenesi, fie incapabili. Au ramas la mentalitatea numirii de la centru pe un loc eligibil, adica taman...
(arata tot comentariul)
Am zis
raspunde:
19.10.2008, 11:28
Nu esti
da,nu esti liberal,esti o hahalera
pt un liberal disperat
andronic, un jalnic raspandac platit cu bani grei de gasca lui patriciu, pune in gura altora ceeace vor de fapt liberalii, care se afla in momentul de fata intr-o fundatura, dupa ce s-au innecat cu pomenile electorale si cu loganurile de 70.000 euro.pnl a devenit ce a dorit patriciu , un partid balama, fara doctrina si ideologie, care vrea sa guverneze cu oricine, numai sa guverneze.pnl a ajuns sa-si dispute cu psd electratul rural si mai putin informat, tinta pomenilor electorale.
spune:
18.10.2008, 22:57
Tonomatelor
Nu va lasati, o sa vedeti ca o sa fie la timp si ca voi veti disparea...
spune:
18.10.2008, 23:04
Tot eu...
Internetul, baza de date ptr oamenii de rand spune conform Cotidianu, 31 Mar 2008
"Dan Andronic, principalul sponsor al PNL in 2007"
Intrati in articol si veti intelege si ce-i cu acest lin.gau zis Andronic...
spune:
18.10.2008, 23:14
Ca sa nu va obositi
Iata ce scrie articolul cu pricina, despre tonomatul Andronic, reamintesc Cotidianul 31 martie 2008
"In 2007, PNL a primit donatii in valoare de 9.025.338 lei de la 94 de firme sau companii si 239 de persoane fizice. 12 firme a donat intre 100.000 si 190.000 lei. Surprinzator, suma cea mai mare donata - 190.638 lei (aproximativ 50.000 de euro) - apartine firmei D.A. Comunication&Media SRL, care este a lui Dan Andronic (foto). Este adevarat, Andronic nu a scos din buzunar nici un leu, donatia fiind facuta "in natura“.
Dupa cum se stie, firma lui Dan Andronic are contract de consultanta cu PNL si, practic, suma donata s-a scazut din drepturile banesti pe care aceasta le primeste de la liberali. Contactat de Cotidianul pentru a ne lamuri de ce a sponsorizat partidul, Andronic ne-a spus in prima instanta ca "asta a fost optiunea mea“. Dupa care a mai precizat: "Banii nu au legatura cu sumele pe care le incaseaza firma de consultanta de la PNL. Sint banii mei de pe firma de...
(arata tot comentariul)
Ilie(fara)escu
raspunde:
18.10.2008, 23:25
Antonescule
Te surprinde ca nu apare ca sponsor ofical...Dinu Patriciu!?
El,impreuna cu Catarama si Vantu,hotaresc aplele in partid.
Patriciu este un simplu executant.
Cum ai vrea sa apara maharii pe listele oficiale ca sponsori principali?
PR
raspunde:
19.10.2008, 03:22
Patriciu....
.....este specialist in sonsorizari.El finanteaza persoane,Organizatii Non -guvernamentale in special dar si guvernamentale ca cea pentru Romanii de Pretutindeni,in subordinea DIRECTA a primului ministru, cu delegatie pentru ministerul de externe.Despre aceste sume nu se dau rapoarte,nu se controleaza. Si Loteria Romana doneaza,si BNR,CEC.
Vrem sau nu sa recunoastem...PDL este la ora actuala de neinvins!
Sa ne amimntim de recentele alegeri locale:
"PDL a obtinut singur mai mult decat Alianta D.A.
in 2004 si a obtinut cel mai bun rezultat la votul politic, ceea ce confirma cresterea exploziva de la 15 la suta in 2004, la 31,16 la suta in 2008".
Observam ca PDL a castigat mai mult cu un milion de voturi fata de alegerile locale trecute, iar PSD a pierdut un milion de voturi.
Deci PDL invinge, pentru prima data PSD in alegerile locale, un PSD care nu a fost invins niciodata in alegerile locale, nici de coalitii, nici de aliante, dar este invins de un singur partid, PDL.
sursa:"Bild-Zeitung"
Om normal la cap
raspunde:
19.10.2008, 00:50
se vede
ca esti mameluc!!!!
De la PSD
raspunde:
22.10.2008, 01:33
Pentru om normal la cap
Si tu esti anormal la cap
Fara
raspunde:
19.10.2008, 09:56
****
Toti sint rai,corupti,prosti,smecheri,perversi etc.etc.,numai Basescu si oamenii lui sint buni.Hai mai lasati-o,nene!
spune:
19.10.2008, 00:50
Nu se vor amana
Iar PDL -ul va fi vioara 1 ... cu toate ca premier va fi Dl Mugur Isarescu ... da .. da .. nu rade
spune:
19.10.2008, 11:26
***
Toti sint niste lichele,niste corupti,niste prostii, nemernici,jagardele,smecheri,betivani,perversi,etc.,etc. ... numai Basescu si ai lui sint "soarele care straluceste pe cer".Mai la-ma nene,ca m-am saturat.Puneti-o in rama pe aia care a zis:"ciocu mic,acuma noi sintem la putere",ca reprezinta chintesenta a tot ce inseamna PD-L-ul.
curiosu
raspunde:
19.10.2008, 13:09
antipnlpsdpc
O.K. si cine-i Dan Andronic? De unde stie d-lui ce se aude dinspre PDL???