Articol citit de 1746 ori
Gestul lui Mantoc arata pur si simplu nivelul de seriozitate la care fac oamenii din PDL politica .Bascalia a fost cuvantul de ordine in cei 4 ani scursi sub Basescu.Arata cum stiu sa se faca de ras.RUSINE !
Lasati copii sa fie copii !
In urma cu aproximativ 12 ani am auzit in metrou un capil de 5 ani spunand "noi votam cu Emil, domnule" glasul lui subtire a starnit in metrou, sopote de aplauze. Am fost oripilat desi atunci votem si eu cu "conventia democratica" . Astapentru ca am fost si eu pionier si am purtat la gat "un crampei din steagul partidului" ! Cand in clasa a treia, Sarica, o micuta evreica cu parul negru ca pana corbului si ochii ca albastrul cerului "nu a reusit sa-si convinga parintii" sa nu paraseasca Romaniea, plangea in spatele scolii ca ii fusese smulsa in "careul pionieresc" cravata rosie de la gat ! Ceilalti copii radeau si scoteau sunete nearticulate ! Eu mi-am scos cravata si i-am pus-o la gat ! Copiii s-au imprastiat oarecum speriati si nedumeriti ! Dupa multi ani am aflat ca invatatoarea mea vazuse de sus din cancelarie scena si a izbucnit in lacrimi ! In acel moment a inceput sa nicga pentru prima data in acel an, cu fulgi mari si adevarati ! Nu am sa uit nici odata primii fulgi de nea,... (arata tot comentariul)
Anuca
raspunde:
07.11.2008, 14:57
M-ati impresionat pana la lacrimi!
Au procedat corect cu acel copil! Nu trebuie sa uitam sa fim copii! Mesajul sincer al acestui copil inseamna ceva, chiar daca noua ni se pare a fi o joaca...culoarea portocalie este calda si impresioneaza. Nu costa nimic, mai rau cu cei care sunt platiti si nu fac nimic!
Maturu'
raspunde:
07.11.2008, 16:19
daca se folosesc pana si de copii
Se vede practic lipsa de morala si creativitate, precum si nesimtirea clasei politice. Au ajuns sa se folosesc de copii (care nici macar nu stiu ce inseamna ceea ce fac)....ca sa nu mai vorbesc de presa, care pune gresit problema in acest caz!!
Pritenul vostru analistul
raspunde:
07.11.2008, 19:51
Mai opusule,
nu vrei tu sa fie facut pdl-ist in burta masii ca poate asa umplem tara de ***.Tu ai mai mult de 12 ani??Dupa cum gandesti nu se VD.Mergi cumva si cu metroul?Cine te insoteste?
O mama
raspunde:
07.11.2008, 12:42
De unde stiti ca nu este un copil supradotat?
Imediat sariti,tipati,judecati pripit.Poate acest copil foloseste 50% din capacitatea creerului lui nu doar 5% cat folosesc majoritatea locuitorilor globului,inclusiv noi cei care ne spunem parerile.Un carnetel in buzunar si o esarfa la gat nu au nicio legatura cu Protectia copilului.Din contra ii influenteaza pozitiv personalitatea.
Unul ... care nu stie cu cine voteaza
raspunde:
07.11.2008, 14:11
@ O mama
Cred ca TU mamico stii ce este mai bine. Ai dreptate "Un carnetel in buzunar si o esarfa la gat nu au nicio legatura cu Protectia copilului.Din contra ii influenteaza pozitiv personalitatea." UITE ASA APAR LIDERII DE PARTID.
Xaver
raspunde:
07.11.2008, 13:11
Propaganda
O Propaganda de PROST GUST !!
- Un Copil deci Minor de sub 18 ani, nici nu ar avea voie sa aiba Apartenenta Politica, sau e al de " Soimul Patriei "?? H...mmm ,oare asta vrea sa oglindeasca Seriozitatea acestui Partid ???? JALNIC !!!!!
Pe ei
raspunde:
07.11.2008, 13:58
Fiu de tzigan ! Altfel nu se poate ! Romanii isi lasa copii la joaca impreuna cu alti copii!
Tziganii se gandesc numai la prosti !
Pot sa pun pariu ca este fiu de manelist !
Nu e membru, e simpatizant
Domnilor, un minor nu poate fi membru al nici unui artid politic. Pentru a fi membru al unui partid politic este obligatoriu sa fi major ( 18 ani ) si sa ai facultatile mintale.
Nu stiu ce reprezinta ptr protectia copilului aceasta interventie
Protectia copilului exagereaza cu aceasta interventie. Este ca si cum ar spune ca, un copil de varsta aceasta nu are voie sa se implice in sport in arta sau alta activitate. Este adevarat ca in acest domeniu este prematur sa se creada in ceia ce copilul doreste, totusi este optiunea copilului, chiar daca varsta lui frageda nu-i permite sa se impuna. Mama lui nu are vreo vina in acest sens, asa ca vad interventia protectiei copilului nefondata. Am zis.
Unul ... care nu stie cu cine voteaza
raspunde:
07.11.2008, 11:33
Cred ca este exagerata interventia D.P.C. Gorj?
Sunt de acord cu faptul ca micutul are dreptul la o imagine. Totusi stau si ma gandesc daca nu este exagerata opinia D.P.C. Gorj? Am o intrebare pentru dansii: nu este aceeasi situatie, daca parintii se duc cu copilul in parc?
Nu e chiar acelasi lucru
cum poti sa compari politica (care cel putin teoretic presupune o pregatire si experienta temeinice) cu sportul si/sau arta ? E pacat de copil, nu are cum sa fie alegerea lui in mod serios.
Unul ... care nu stie cu cine voteaz
raspunde:
07.11.2008, 11:46
Imi pare rau,
daca cineva crede ca un copil la 4 ani face politica, cred ca este COPIL.
lejionaru'
raspunde:
07.11.2008, 12:17
Bravo, pionier de frunte!
Oare nu ne-am saturat de inregimentari politice la varste fragede, gen pionier sau soim al patriei? Chiar atat de nemernici au devenit unii, incat sa profite de inocenta unor copii, numai si numai pentru a-si face propaganda de partid desantata? Cum sta treaba, KOKO, tu care zici ca ti-ai ars carnetul de UTC-ist chiar a doua zi de la decernare? Cand ai fost oare sincer, atunci sau acum, ori niciodata! Esti asa cum te-am ghicit din prima clipa, un securist ordinar, care incearca sa influenteze opinia publica prin comentarii jalnice calitativ, dar care nu cred ca mai au pe cine a influenteze! Adio, fraiere!!!
Basarab
raspunde:
08.11.2008, 13:32
Gresit domnule KOKO51955
Cei de la protectia copilului chiar au dreptate . un copil de 12 ani (fie el si renumit )ramane un copil .legea spune clar ce au voie sau nu copii.Dcaca ar fi sa ne luam dupa rationamentul dv. atunci ar trebui sa le dam voie copiilor sa se casatoreasca pana la majorat sa faca filme porno sa candideze pt un colegiu sau sa deschida o firma ,si ata "numai ca este optiunea copilului "?Parintii copilului poatra toata vina ca s-a ajuns aici la fel de tare ca si conducerea PD-L Gorj. Acum ar fi momentul ca domnul BOC sa ia masuri impotriva celor vinovati .Sper sa nu fie acest eveniment inceputul formarii "corpurilor "de copii de partid dupa modelul copiilor de trupa sovietici .AM ZIS !
STEFAN CEL MARE
raspunde:
09.11.2008, 14:14
koko si legile?
De unde sa stie koko-riko legile? Legea lui este sa injure pe oricine in afara de pdl(un partid respectabil dealtfel)
El nu este in stare sa invete regulile gramaticale, dar legi.
spune:
07.11.2008, 11:07
Pustane.....
Pustane,cu politicienii de acum din Romania o sa traiesti si tu mai bine,tot la modul.....cel mai simbolic.Asa ca,politicianul ala a facut doar bascalie de tine...tu,copil nevinovat.In rest,sa fii sanatos si sa invati bine ca sa poti ajunge cineva.
spune:
07.11.2008, 11:16
Este bine foarte bine cand stii de mic ceea ce vrei!
Uite asa, a mai crescut capitalul electoral al PD-Lului cu un vot. Parintii nu trebuie decat sa-i arate casuta pe care trebuie sa puna stampila. Sa nu incurce copilul insemnele electorale, asa cum face cu jucariile.
Unul ... care nu stie cu cine voteaza
raspunde:
07.11.2008, 11:44
Completare
Uite asa, PD-Lul va avea 50%+1 la alegeri. Este exact votul care ii trebuia partidului, pentru a avea majoritatea in parlament.
ai dreptate daca se coboara stafeta de drept la vot la 4 ani or sa faca si PDL-ul 50+1 % ca sa poata juca cum li se canta de la Cotroceni.Numai asa este posibil sa ajunga Stolo premier.
Se aude nea Vasile si la Modrogan?
Nici comunistii nu faceau, nici macar in joaca, membrii de partid la varsta copilariei.
Nesimtirea si foamea de voturi a luat mintile politicienilor.
Se aude nea Vasile si la Modrogan?
Unul ... care nu stie cu cine voteaza
raspunde:
07.11.2008, 11:35
Cred ... ca gresesti!
Ii faceau SOIMI AI PATRIEI!
spune:
07.11.2008, 11:34
Infantilism politic
Si cat de blamat era Ceausescu pe la Europa Libera/Vocea Americii pt. ca ii ofereau copiii flori, ii recitau poezii si ii cantau cantece, sau ce mai faceau ei in zona politicului!:))
Situatia asta nu e tot o dovada de infantilism politic?!:(
Cine *** crede ca, copilul asta, chiar asa, nu e al niciunui mafiot de prin Gorj care vrea sa-si faca reclama?!
Si eu am un copil de 3 ani ...acest copil e o victima a parintilor sau vreunei rude cu mintea prea odihnita de atata huzur.Autoritatile dintr-o tara normala ar trebui sa ia masuri privind expunerea publica a baietelului si sa amendeze parintii. In America nu cred ca ar fi permis asa ceva. Chiar am sa ma interesez sa vedem daca aici este o.k. sa expui copilul in politica asa, de la o varsta atat de frageda. As invita si ziaristii sa faca la fel.
Unul ... care nu stie cu cine voteaza
raspunde:
07.11.2008, 14:02
@ de departe
Vorbesti de parca ai expune copilul la gripa aviara. Pana la urma care este problema? Ca s-a inscris la PD-L? EU cred ca este un lucru bun. Deoarece PD-L a fost un partid de stanga si a trecut la dreapta, EL va trece de la dreapta la stanga. Problema este sa nu se intalneasca cu VADIM pe traseu, sa devina nationalist.
spune:
07.11.2008, 11:49
OK!
Daca omu' este suficient de matur pentru a face politica in cadrul PD-L, de ce sa mai piarda vremea? Alegerile se apropie si sunt convins ca noul membru poate avea idei si sugestii dintre cele mai utile pentru completarea ofertei electorale a PD-L, care sa conduca partidul, neabatut, spre noi culmi ...
Unul ... care nu stie cu cine voteaza
raspunde:
07.11.2008, 12:05
Sunt de acord!
Si uite asa PD-Lul va castiga alegerile. Oamenii noi aduc un suflu nou. Uite asa se schimba mentalitatea vechilor membrii de partid. Asa ca trebuie sa schimbam lozinca PD-Lului din campania electorala. Din EI cu EI si NOI cu NOI in "Noi cu mana pe fundita si cu f u n d u l pe olita, hai sa facem o t r e a b a mare pentru clasa muncitoare!"
Analistul
raspunde:
07.11.2008, 19:58
Esti
TARE!!!Nu-si mai au loc alte comentarii.Totusi ma intreb:Cum poti oare sa-i votezi pe unii,care au dat in mintea copiilor!!!Ca sustinatorii lor nu au nici mintea copiilor(vezi koko**)nu-i nicio problema,doar nu ei intra in parlament.
spune:
07.11.2008, 12:31
copilul
in mod sigur acest copil cind va ajunge la 22- 25 de ani va fi un mincinos , hot, puscariabil, tepar . pt ca are profesori buni BLAGA, VIDEANU, FLUTUR, *** IN VACANTA ZIS STOLOJAN .
spune:
07.11.2008, 13:05
soim sau embtion
Comunistii PD-listi nu se dezmint.
Sunt indoctrinati dew modelul comunist pina in maduva oaselor.
Tov-ilor din PD-L ati inceput cu SOIMII PD-L, azi miine incepeti cu EMBRIONUL PD-L( copii in faza intrauterina - nenascuti inca)
spune:
07.11.2008, 13:22
Titanii politicii romanesti
Fiindca-i de statura mic
Adjunctul LUI e un PITIC...
Tara-i plina de voinici
Dar condusa de PITICI!
P.S.Incep sa devina din ce in ce mai mici ,pana vor disparea de tot. E un semn bun. Asta nu inseamna ca CEILALTI sunt mai breji!La noi politica face cine VREA,nu cine TREBUIE!
spune:
07.11.2008, 13:22
Titanii politicii romanesti
Fiindca-i de statura mic
Adjunctul LUI e un PITIC...
Tara-i plina de voinici
Dar condusa de PITICI!
P.S.Incep sa devina din ce in ce mai mici ,pana vor disparea de tot. E un semn bun. Asta nu inseamna ca CEILALTI sunt mai breji!La noi politica face cine VREA,nu cine TREBUIE!
FANTEZII ELECTORALE
In faza urmatoare, partidle isi vor cauta membrii chiar in burta la mamica, pe baza de examen ecografic.
Unul ... care nu stie cu cine voteaza
raspunde:
07.11.2008, 13:47
Ai dreptate!
Obligativitatea embrionilor va fi sa tina in manuta cate un stegulet cu insemnele partidului din care doresc sa faca parte. Daca vor putea sa fluture si steagul, vor ajunge lideri de partide. Medicii ginecologi vor avea ca sarcina sa faca sondajele electorale.
spune:
07.11.2008, 14:58
Asa partid...asa mama !
"Sunt politicianul de 4 ani. Basescu al mic"
Cita asemanare sa fie oare : Basescu de azi cu cel de prin '55 , cind avea tot 4 ani? (carnetul acela simbolic, oare il mai pastreza?)
Dar Boc de azi n-are cumva si el pe boc al mic? Timp ar mai fi pina la alegeri sa ni-l arate.
Un asa partid, o asa mama! E criza mare de simpatizanti,dar rabdare sa aveti: se zvoneste ca va fi o avalansa de nasteri in luna aceasta, asa ca faceti economie la hirtie, sa va ajunga pentru carnetele simbolice.
spune:
07.11.2008, 20:50
eeeeeeee
micul rromuletz,are ce trebuie ptr reusita sociala in RO:Tupeu.In rest,am crezut ca s-a rasturnat carutza de prosti la Caracal! Se pare ca nu..