Articol citit de 1491 ori
Basescu si Tariceanu - doi oameni mediocri!!
N-au avut capacitatea de a tempera problemele ce-i despart, sau macar de a nu face din ele o problema publica!
Personal, consider ca Basescu a fost acela care, de trei ani si jumatate otraveste atmosfera si intretine o stare de conflict cu primul ministru, dar nici Tariceanu nu s-a dovedit radical deosebit, s-a complacut in aceasta atmosfera de mahala politica!
A pierdut enorm Romania, care, beneficiind de una dintre cele mai faste perioade din istoria sa, ar fi putut realiza infinit mai multe, daca ar fi avut la conducere doi oameni de buna calitate!!
Fermieru
raspunde:
08.11.2008, 11:28
Oamenii mai intii
Ne-a mai dus unul de calitate in groapa. Numai investitii avea in cap si poporul murea de foame... Vad ca numai o mina se imbogatesc si altii crapa pe strazi.
buba
raspunde:
08.11.2008, 13:48
vezi...
vezi bine.bafto delodelo
Peste numai 3 saptamani, Catin Popescu Tariceanu va fi istorie !
El nu se intoarce nici macar in propriul partid cu bateriile imcarcate ! In numai 3 saptamani va intra inevitabil in colectia de jucarii stricate ale mult prea rezistentului Ion Ilici Iliescu, alaturi de petre Roman Roman, Emil Constantinescu si Adrian Nastase !
al dumneavoastra Opus9, va spune, sa auzim numai de bine !
buba
raspunde:
08.11.2008, 13:49
si noi....
si noi,la fel.....istoria prostiei
Traiann
raspunde:
08.11.2008, 18:43
Ce are a face s.... cu prefectura
Si-apoi ar trebui sa fii fericit ca, daca nu PNL-ul cel putin Tariceanu va trece in istorie. Numai ca el v-a ramane , spre deosebire de altii.
In atentia redactiei Ziare.com
De ce i-a fost stearsa INTREAGA ARHIVA utilizatorului Toma ? DE ce mie mi-a fost stearsa/blocata pagina a 5-a, desi eu cerusem doar sa-mi fie anulate exemplarele de prisos (in numar de 14-15), aparute, in mod stanjenitor, la unul din comentariile mele ?
Pentru Ziare.com
Multumiri pentru interventia pompta ! Lucrurile au reintrat pe fagasul normal.
VASI
Nu stiu daca sti ca Romanii nu-s adeptii taierii cozii cainelui dintr-o lovitura ei vror mai multe taieri a cozii deci mai multe dureri .Chestia cu radicalitatea a incercat-o si Radu Campeanu prin anii '90 si ai vazut cum i s-a sarit la beregata de catre securisto-comunistii din mass media.Domnule Vasi,ca sa poata fi Tariceanu mai radical trebuia schimbata toata administratia tzarii de la cel cu tzatza in gura pan la cel cu barba sura.Trebuiesc oameni noi si tineri care stiu ca a fi politician inseamna sa urmezi o scoala in sensul asta.Si in administratie ne trebuiesc tineri care stiu bine sa manuiasca un calculator si au cei sapte ani de acasa {cinste,onestitate,devotament profesional}nu ca ce intalnim in ziua de astazi o administratie imbatranita si ramasa cu conceptul Ceausist,pleaca de acasa sa aibe de unde veni avand si pretentia la salarii exorbitante.Sau poate prin neradicalitatea lui Tariceanu va referiti la faptul ca a raspuns prea tarziu la atacurile furibunde din partea... (arata tot comentariul)
Traiann
raspunde:
08.11.2008, 18:50
Ai perfecta dreptate . Dar,
cu durere'n suflet trebuie sa-ti atrag atentia ca, si tinerii politicieni sunt in marea lor majoritate contaminati de apucaturile celor batrani; unii sunt chiar mai perversi si cauta sa-i intreaca.
Haiosul
raspunde:
08.11.2008, 17:31
????
Ce sa faca si ei saracii, daca in Romanie nu e Masina de spalat sau Apa Calda Curenta 24 din 24 Ore ?
" Se Duc in Vest " !!!!!
Haiosul
raspunde:
08.11.2008, 17:58
O-hoooooooooooo
Pacat , in Romanie nu ai ce alege ! Toti sunt la fel cand ajug sus ! Uita ce au Promis, egal la care Functie !!!!
Tariceanu incearca, pe orice cale, sa demoleze
Faptul ca presedintele spune ceva, inseamna ca are informatii pe care premierul incearca sa le faca ascunse. In conditiile in care presedintele Basescu afirma ca sant bani, inseamna ca sant, numai ca premierul are alta desinatie ptr acesti bani. Dovada ca nu a stiut sa atraga fondurile europene ce ni se cuveneau, este, deasemeni, un alt impediment cu care "Tariceanu se poate mandri". Guvernul a facut multe greseli, in cei trei ani, aplicand formule incompetente, atat pe plan intern cat si pe plan extern. Nu a intervenit ptr agricultura romaneasca, incurajand importurile de produse ce le avem la producatorii nostri. Nu s-a implicat in promovarea ideilor romanesti in diferite domenii de activitate, preferand sa faca gafe cu incompetentii guvernului sau, in parte acceptand ideile PSD-PC-istilor. Nu a avut nici un fel de consultari cu PD-L, partid ce l-a adus la guvernare si care are tot dreptul sa fie consultat ca partener de coalitie, preferand sa se consulte cu opozitia si dusmanul... (arata tot comentariul)
moga
raspunde:
08.11.2008, 11:57
Catre koko cel frustrat ,ca marinaru s-a inecat!
Hoo ..cu tata pdl-istul lu' mama . Ia sezi binisor pe bancuta , bea o gura de apa , respira adinc si zi dupa mine!
NASTASE PRESEDINTE ,
NASTASE PRESEDINTE,
URA LELITA MEA ,
NASTASE PRESEDINTE.
Ia sa vezi ca-ti trec toate frustrarile si , apoi decit sa ne suparam , mai bine un cintec vesel sa cintam
Oxford
raspunde:
08.11.2008, 17:54
ha---ha--!!
Paduche la paduche si Tigan la Tigan se Trage !!!
- Replica la Fumingeni - !!!!
Chivu
raspunde:
08.11.2008, 08:52
?
dezvolta-ti afirmatia.
spune:
08.11.2008, 09:07
Intre presedinte si premier, trebuie sa fie armonie!
Domnule presedinte Basescu!Trebuie sa mai asteptati putin, ce a fost mult a trecut, de cand l-ati numit in aceasta functie pe premierul actual.Sper ca dupa 30 noiembrie, poporul care v-a ales sa fie multumit si in acelasi timp bucuros, ca v-ati ales un premier cu care sa va fie drag cand iesiti cu el in lumea buna, un om adevarat, nu ca cel actual, care a ales "baietii destepti", in loc sa fie alaturi de dvs.
Iuliana
raspunde:
08.11.2008, 09:25
Parpangel,
sunt de acord cu opinia ta. Cred insa ca te lasi influentat de titlu. Eu nu vad care rufe sunt "spalate la Buuxelles" ?! Sa privim altfel, dincolo de perspectiva in care ner-am format privirea (adica orice opinie a presedintelui = divergenta/cearta cu PM). In plus, cei de la Bruxelles nu crede ca stiu pe de rost amanuntele dezacordurilor de la Bucuresti. Din cate citesc, problema pusa acolo de presedinte este ca nu trebuie sa "catastrofizam" situatia, iar premierul intr-un elan final de responsabilitate vorbeste de austeritate legata de criza actuala. Unde este cearta si "spalatul rufelor" ?! Aceste idei nu se bat cap in cap, pot fi complementare.
Presa pune gaz peste foc din vocatie. Sa nu ne lasam prinsi in jocurile ei !
Prapangel
raspunde:
08.11.2008, 09:46
pentru Iuliana
Aveti dreptate, presa intradevar pune gaz pe foc, dar eu m-am referit in general, daca d-l presedinte Basescu avea un premier care sa-i fie alaturi si sa gandeasca cum gandeste domnia sa atat politica externa cat si cea interna, nu se ajungea in situatia care exista acum.Sper ca dupa alegeri, sa ne bucuram cu totii de acea armonie, care trebuie sa existe intre presedinte si premier.
pasarea spin
raspunde:
08.11.2008, 12:24
o BANUIALA CONFIRMATA
Eu cred ca au avut rufele murdare ,inca de la Bucuresti , deoarece au urinat putin pe ei din cauza sondajelor care dau PSD-ul cistigator majoritar la alegeri
spune:
08.11.2008, 09:59
Alegeri
Ce putem alege? Un presedinte incompetent, dar cu priza la public? Un premier care nu este capabil de nimic? Un parlament care nu stie ce voteaza? Un guvern in care predomina coruptia si nepotismul? Ce poate fi bun din asta? Ce-am putea face noi? Sa votam? Sa nu votam? La vremuri noi, ar trebui oameni noi, dar din pacate, vom fi... tot noi! Pentru ca asta este realitatea, din pacate, romanul nu se poate abtine nici chiar pe buza prapastiei sa nu-si fure singur caciula. Oricum ar fi, ne meritam soarta! Suntem un popor las, care n-are curajul sa isi ia in propriile maini viitorul. Atitudinea multora dintre noi fata de intamplarile cotidiene lasa foarte mult de dorit, sa nu spun altcumva
de data asta CLASA POLITICA e absolvita de orice vina
Pentru ca noi am avut la dispozitie un referendum pentru vot uninominal majoritar,
prin care candidatii se bateau in lupta dreapta si puteam sa-i schimbam pe TOTI (si nu doar 1/2 alesi de noi si restul 1/2 ascunsi pe liste de partide ca acum)
Dar noi NU am vrut sa votam
Asa ca, daca nu votam nici acum sa schimbam macar 1/2 din ei, va trebui sa ne multumim TOT CU EI, adica cu rapandulele din PSD+PNL.
daca nu votam ca sa schimbam macar 1/2 dintre ei, sau macar 1/4, atunci ABSENTII vor vota si se stie ca atunci cand oamenii nu voteaza IES TOT EI.
Si atunci va trebui sa stam sa inghitim tot ce se intampla, pentru ca absentii ii ales intotdeauna pe ticalosii de la PUTERE
Iar in criza economica banul de furat va fi tot mai putzin, in timp ce ei sunt la fel de multi si toti bogati - si ne-obisnuitzi sa dea vreodata drumu la ciolan pentru principii (ca PDL)