Articol citit de 2981 ori
Sarut mana Parinte.
Cand Popa imi spune la predica ca noi suntem facuti din pamant, asta nu-mi afecteaza demnitatea?
Ex-Antonescu
raspunde:
29.01.2009, 00:41
Ioane, ce sa-ti mai spun...
Iti repet, sper sa nu fi fost inginer in viata profesionala a lu' ma'tale, ne-ai fi facut pe toti noi ceilalti de ras, dar avand in vedere varsta pe care o ai, nu prea cred ca ieseau asemenea nu'litati ingineri in vremea ma'tale...In rest Dumnezeu cu mila !
Nampraz Sulanpahar
raspunde:
29.01.2009, 03:41
Nu vad ce treaba are biserica ortodoxa cu lupta contra criminalitatii
Desi sint ortodox, consider ca pasapoartele si ID biometrice ne vor apara de gunoaiele umane.
Daca vor mentiona si circumcizia, vom avea prioritate la controalele la vama si la aeroport.
cofar
raspunde:
29.01.2009, 06:07
Este prima data cand sunt de acord cu patriarhia, sau poate a doua oara sa
fiu complet sincer.
Sa incerce oare fostii secu sa ne avertizeze de dictatura cumplita care se asterne peste omenire?? Chiar nu-i credeam cababili de fapte bune.
cum va arata viitorul... (partea a IIa)
Clientul - ***
Telefonista - V-as sfatui sa fiti atent cu vocabularul ca sa nu o patiti din nou. Vad ca ati fost arestat pentru ca ati injurat un politist, apoi judecatorul cu care v-ati certat v-a dat 90 zile de puscarie. Vad ca de-abia v-ati intors in societate de cateva zile si asta este prima pizza pe care o comandati.
Clientul - (fara cuvinte)
Telefonista - Mai doriti altceva, domnule?
Clientul - Da, am un cupon pentru o sticla de 2 litri de Cola, gratis.
Telefonista - Imi pare rau, dar trebuie sa cititi mai bine. Pe cupon si in reclama noastra scrie ca persoanele care sufera de diabet nu se califica....
cum va arata viitorul...
Clientul - Alo, buna ziua, doresc sa comand doua pizza.
Telefonista - Multumim ca ati sunat la Pizza Hut. Puteti sa-mi dati numarul dvs. de identitate (NIDN - national ID number), domnule ?
Clientul - Numarul meu de identitate nationala... da, un moment. 6102049998-45- 54610.
Telefonista - Multumesc, dle X. Vad ca locuiti la1742 Meadowland Drive si aveti tel. 494-2366. Telefonul dvs. de la serviciu la Lincoln Insurance este 745-2302 iar numarul de celular este 266-2566. Adresa de e-mail este xson123@.... Corect?
Clientul - Mmda.. Da' de unde aveti toate informatiile mele?
Telefonista - Suntem legati, ca orice companie, de HSS.
Clientul - HSS, ce dracovenie mai este si asta?
Telefonista - Suntem legati electronic de Homeland Security System, domnule.
Clientul - (oftand) Asta e. Vreau sa comand doua pizza, Specialul All-Meat.
Telefonista - Nu cred ca este o idee prea buna, domnule.
Clientul - Cum adica? Este vreo problema cu pizza cu carne?
Telefonista - Domnule, analizele dvs....
(arata tot comentariul)
Ex Antonescule.Tu stii ce inseamna cuvantul Ortodox?
Nu raspund la cei nelogati. Inteleg ca esti inginer dar nu inteleg cu ce te fac eu de ras. Eu am citit mult despre cele doua teorii, evolutionista si cea care sustine ca suntem creati de Dumnezeu. Felul cum Biserica explica aparitia mea, a ta, a multor oameni de stiinta este depasita de mult timp, Aceasta explicatie "analfabeta" tinea acum 100-200 de ani sau mai poate fi crezuta in comunele unde oamenii nu au mai mult de 4 clase si nici nu stiu ce sunt pasapoarte biometrice. Dar un preot scolit cu doctorat ,care in fata ta un om cult, citit ,inginer cum spui ,vine si-ti spune ca esti facut din pamant, iar pe de alta parte se opune pasapoartelor biometrice ma intreb , cui se adreseaza acest Popa. Celor ca tine care cred ca suntem facuti din pamant sau celor ca mine care sustinem teoria evolutionista?.Si ca sa nu ma lungesc prea mult,pentru ca subiectul este foarte vast.El Popa ar fi trebuit sa fie ultimul care sa se supere pe aceste pasapoarte biometrice daca trebuie sa tin cont si... (arata tot comentariul)
from canada with love
raspunde:
29.01.2009, 01:57
VEZI CATE MINUSURI AI?
...daca ai avut indoieli cand ti-ai parasit tara acum cel putin te-ai lamurit ca a fost un lucru bun.in Romania de azi nimic nu misca pana "un sobor de preoti"isi da cu parerea.se creste o generatie de mistici(religia predata in scolile publice?)pe sub sutanele popilor.in concluzie:BOUL SI TRICOUL=POPII SI CIBERNETICA.
Curiosul de tot
raspunde:
29.01.2009, 02:20
Demnitatea ortodoxa?
Dar bisericile pe care le-au obtinut prin furt si crima de la Biserica Greco-Catolica nu le afecteaza demnitatea si constiinta de crestini la distinsii somni securisti cu barbi?
Atata scandal pe tema cipurilor, cand pe de alta parte ei pregatesc un jaf. Cititi aici:
http://www.greco-catolica.org/a436-Scrisoare-adresata-domnului-Emil-Boc-cu-privire-la-proiectul-legislativ-368-2007-care-de-facto-reprezinta-o-noua-suprimare-a-Bisericii-Greco-Catolice.aspx
Mai Ioane, nici eu nu sunt credincios, dar chiar sa fiu amprentat si verificat...
Aici sunt de acord cu oamenii bisericii. Declaratia universala a drepturilor omului (adoptata de ONU la 10 sept. 1948 - vezi art. 13) zicea ca fiecare om este liber sa calatoreasca unde vrea, fara oprelisti. De cand a fost adoptata aceasta declaratie, vad ca deplasarea persoanelor este tot mai mult ingreunata. Atentate au fost si vor fi in ciuda acestor masuri. De ce? Pentru ca toti se concentreaza in locul gresit: verificari peste verificari in loc sa asigure siguranta la bord, cockpit-uri securizate etc., daca nu pot asigura o lume echitabila!
Si stii ceva? Cei care vor sa faca rau, vor gasi mereu brese. Teroristii, pun pariu, vor avea pasapoarte biometrice perfecte. Orice lucru facut de mana omului poate fi facut de alta mana a altui om.
Si mai vrei sa stii altceva? Cei care vor suferi vor fi tot oamenii corecti.
P.S.: chiar tzarana esti!
Nici o problema
raspunde:
29.01.2009, 06:58
Asta e la inceput dupa aia se mai potolesc, se adapteaza la situatie. Sita cat e noua sta in cui cand se invecheste sub pat e locul ei.
daca interpretatzi "mot-a-mot"
e normal sa va deranjeze.
Eu prefer"pamantul" in loc de ..."bata" (a da cu bita in balta)
Ba moustilor care doriti sa va bagati cipuri in cour...
Ia explicati voi nitel care ar fi avantajele mouilor voastre daca vi s-ar baga un cip in courul vostru de jidani rapanosi?
Vreau sa aud niste pareri pertinente sa pot spune si eu, uite frate o idee superba a jidovilor, doresc binele.
Lua-mi-ati ca.catul la ros de viermi. Imi ajunge deja ca datele imi raman stocate 6 luni intr-o baza fara acordul meu, imi mai trebuie si un sistem de urmarire non-stop a persoanei mele stiindu-se deja ce am discutat cu cine am discutat, ce datorii am , ce jidani am foutut in cour si tot asa. Toate astea pentru combaterea terorismoului? Hai ca mi se face scarba.
Daca doriti o viata de leguma, tineti partea acestor mizerii de actiuni privatoare de libertati.
Lua-i-as neamul in *** lui pishinger, o sa iasa razboi pana la urma , nu va rezista lumea sub un asemenea regim. De abia astept!!!
Edu
raspunde:
29.01.2009, 10:24
scursura societatii,
un gunoi. asta esti... daca ai ceva de comentat si o parere la articol, fa-o frumos, ca un om civilizat, fara cuvinte urate si jigniri. comportamentul tau si modul tau de a gandi dovedesc ca e nevoie sa fii tinut nitel in lesa.
rios
raspunde:
29.01.2009, 10:41
souge-mi-o delicat jidane!
e bine acum?
spune:
28.01.2009, 23:33
Prea fericite parinte !
Va simtiti in pericol DEMNITATEA ? Nu va speriati,dosarul d,voawstra de securitate e....disparut. A ramas in schimb micro-filmul sau.Pazea la frontiera !. Dar si altii din BOR !
Sireteanu
raspunde:
28.01.2009, 23:43
Sinodul se baga in seama fara sa-l intrebe nimeni. Pasapoartele sunt o problema astatului si nu a colivarilor de popi. Aceasta categorie a turnat la securitate credinciosii si acum se face frate cu oricine pentru huzurul lor. Trebuie initiat la nivel cetatenesc sa se ia salariile de la stat popilor ca nu au nici un aport la dezvoltarea societatii. Politicienii creduli nadajduiesc zadarnic ca aceste boaite ii sustin.
Un pesimist
raspunde:
29.01.2009, 02:49
Te inseli
Noile masuri ce se profileaza (nu neaparat pasapoartele) sunt problema romanilor. Statul ii reprezinta, dar trebuie sa tina cont de parerile lor in luarea unor hotarari. Dar cred ca biserica ii reprezinta mai bine pe romani, decat statul. Dupa sondaje increderea in biserica este uriasa comparativ cu aceea in guvern. Daca nu este asa, inseamna ca sondajele mint in totalitate.
spune:
28.01.2009, 23:59
TOTALITARISM
Poate e prima data and fac ceva corect. Acuma POPI au dreptate " Pasapoartele Biometrice" sunt drumul spre totalitarism !
spune:
29.01.2009, 00:01
de ce nu-si vad de treaba lor!?
se baga si ei "ca musca-n lapte", cum spune proverbul ardelenesc
spune:
29.01.2009, 00:54
parerea mea !
Pe cuvant daca nu ar trebui sa ii rugam sa convinga si pe restul lumii de aceeasi problema , sa se scoata orice forma de identificare !
spune:
29.01.2009, 02:09
intr-un magazin universal
http://www.youtube.com/watch?v=_V4c6gAjq8g
cum va arata viitorul...
Clientul - Alo, buna ziua, doresc sa comand doua pizza.
Telefonista - Multumim ca ati sunat la Pizza Hut. Puteti sa-mi dati numarul dvs. de identitate (NIDN - national ID number), domnule ?
Clientul - Numarul meu de identitate nationala... da, un moment.6102049998-45- 54610.
Telefonista - Multumesc, dle X. Vad ca locuiti la1742 Meadowland Drive si aveti tel. 494-2366. Telefonul dvs. de la serviciu la Lincoln Insurance este 745-2302 iar numarul de celular este 266-2566. Adresa de e-mail este xson123@.. Corect?
Clientul - Mmda.. Da' de unde aveti toate informatiile mele?
Telefonista - Suntem legati, ca orice companie, de HSS.
Clientul - HSS, ce dracovenie mai este si asta?
Telefonista - Suntem legati electronic de Homeland Security System, domnule.
Clientul -- (oftand) Asta e. Vreau sa comand doua pizza, Specialul All-Meat.
Telefonista - Nu cred ca este o idee prea buna, domnule.
Clientul - Cum adica? Este vreo problema cu pizza cu carne?
Telefonista - Domnule, analizele dvs. medicale...
(arata tot comentariul)
spune:
29.01.2009, 14:13
TULBURARE MAXIMA
Patriarhia a facut foarte bine ca s-a implicat, si si-a manifestat opozitia fata de acest tratament, cu cipuri atasate la buletin sau injectate in corpul uman, primele aducand atingere demnitatii umane, desi sunt necesare, iar cipurile injectate aduc atingere direct Bisericii, pentru ca trupurile noastre, ale celor care il cinstim pe Dumnezeu, sunt "Madulare ale lui Hristos, iar Biserica este Trupul lui Hristos", dar mai sunt si "Temple ale Duhului Sfant", si nimanui nu-i este permis sa se atinga de ele, de aceste Temple, nici macar posesorului acelui trup!
Patriarhia avertizeaza, nu atat statul, sau comunitatea internationala, care se face vinovata de gestionarea haotica si falimentara a resurselor umane, pe care le conduce, incet dar sigur spre Antihrist, cat ea doreste sa aplaneze discutiile aprinse in jurul acestei probleme foarte gresit intelese, si aici au dreptate oamenii de stiinta, dar si propovaduite dezastruos, in pofida faptului ca multi ierarhi cunosc bine substratul,...
(arata tot comentariul)
spune:
29.01.2009, 15:05
DECODAREA CORECTA A APOCALIPSEI
Iubitilor,
Apocalipsa este o scriere plina de simboluri, metafore si alegorii, si reprezinta o viziune fantastica a Sfantului Ioan Teologul si Evanghelistul, iar interpretarea, talmacirea sau decodificarea ei necesita cel putin un doctorat, sau sa fii cel putin pustnic renumit, ca sa o interpretezi, dar si atunci te-as face atent, ca pot exista mai multe intelesuri. Ca sa fiu mai limpede, este o scriere in care isi pot rupe gatul, foarte usor, intr-o clipa, milioane de "cugetatori"!
O sa zica cineva: Bine, dar dupa dumneata, cum ar trebui talcuita Apocalipsa? Raspunsul este foarte simplu. Nu va asteptati la asa ceva! Exista o carte, al carei titlu vi-l ofer cu placere, si cred ca gasiti referiri si in siturile ortodoxe (recomandate) despre acest subiect, iar cartea se numeste chiar asa:
Talcuirea Apocalipsei, o Talcuire la Apocalips a Sf. Andrei Arhiep. Cezareei Capadociei si Comentariu extras la Apocalipsa a Sf. Ambrozie Episcopul Milanului, de Diacon Gheorghe Babut, Ed. Pelerinul...
(arata tot comentariul)
spune:
29.01.2009, 17:18
ptr. wall
Alta panarama de om , pana mai ieri , erau 2 unul radu nicolae si cu alt onanist ,prieten de *** , acum a mai aparut unul ! De unde apare-ti ma frecatori de scula ? Unul mai 'intelectual' ca altu ! Hai *** cu glumele tale idoate ! ateule !!!
spune:
29.01.2009, 18:13
ptr. radu nicolae !
Nu mai spui nimic mancatorule de fecale ? ve-zi ca eu sant aght 8 si te astept , libidinosule , poti sa-l iei si pe prietenul koko sau cum dracu il mai cheama ! Radule ,mai stai inca in sectorul 2 ? Vezi ca au inceput si aght7 si aght6 sa te caute ,sar putea ca pc-ul tau[ care ne-a spus cineva ca nu ar fii al tau ***] sa intre in blocaj !
spune:
29.01.2009, 19:15
..........
vaind ca ziarele dau din ce ince mai putina importanta BISERICI prea slavitii nostri au gasit si ei o portita sa rezolve aceasta problema. ce treaba are slujirea unei biserici cu emiterea unui document personal iar mai MIKY i ti mai spun o data ... cipurile sint atasate de pasaport nu de corpul uman as cum ai mai spus o si in comentarile anterioare...iara ai inceput sa bati apa in piua cu APOCALIPSA...daia o sa ne ia DUMNEZEU pe noi ca ne facem pasapoarte biometrice
spune:
29.01.2009, 23:20
Bravo
Foarte bine face Patriarhia Romana,nu avem nevoie de pasapoarte biometrice,de ce sa fim controlati de francmasoni???Ne mai lipseste un microcip pe mina sau pe frunte si sa apara Conducatorul mondial-Lucifer.
malik al masr
raspunde:
01.02.2009, 15:33
saddam 3
Popa,numele tau e Diavol!Tapii astia sa mearga undeva,sa ne lase,mama lor de turnatori si ipocriti.Haideti cu minusuri,indoctrinatilor!Bagati mare!Religia este opiu pentru oameni!Daca ar disprae,ar face un bine omenirii.
constiinta
raspunde:
27.02.2009, 09:16
pax
A te pune impotriva preotilor e un semn de prostie... si dacă pană la urmă se va demonstra că aveau dreptate?!