Articol citit de 1936 ori
Aceasta masura,ar trebui luata in toate orasele patriei.Asa am deveni mai ordonati,cu simt civic si ecologic.Romanul,fara constrangere,nu discerne,BINELE de RAU,CURATUL de MURDAR,ORDINEA de DEZORDINE,etc..Cat de sanatosi am fi,cat de frumos si bine am trai,cat respect am capata,DACA,am pastra CURATENIA si MACAR AM INTRETINE-O,cand este facuta de altii,daca ne-am controla atitudinea civica si am respecta[cu totii],anumite reguli si legi.Comentariile facute[in mare parte],sunt pertinente,dar,sunt destui si dintre cei care,asociaza imediat,o masura adusa in folosul comunitatii,cu una COMUNISTA.GANDITI..MAI PROFUND si ACTIONATI in cunostinta de cauza!!!
e bine sa dea ei exemplu
raspunde:
19.09.2008, 16:03
vorbesti ca la sedintele de partid
vreau bani pentru orele pe care primarul independent ma obliga sa le petrec spalind trotuarele.
vreau bani pentru apa folosita, pentru matura folosita, pentru detergentul folosit.
bucurestentii platesc pentru salubritatea orasului. Daca primaria nu are firma sa efectueze, contra cost, operatiunile, desigur ca este bine venit un ban pentru curatenie la orice bucurestean.
vreau sa vad pe primarul independent PSD-ist cum spala, saptamina de saptamina trotuarul. Nu vreau sa vad pe femeia de serviciu de la primarie ci pe primarul independent si pe directorii directiilor cum spala, saptamina de saptamina, trotuarul cu bordurile lui videanu sau trotuarele pe care este scris "aici sunt banii dumneavoastra". poate asa isi vor aduce aminte ca sunt niste fapte de cercetat.
aceasta munca propusa de primarul PSD-ist independent va fi constientizatoare si benefica pentru toata lumea.
opus 9
raspunde:
17.09.2008, 16:13
Toate vechi si noua, toate !
Cu 7o de ani in urma, negustorii isi spalau intr-adevar trotuarul din fata pravaliei, dar obligatia clara era a primariei ! Ideia asta cu toate aspectele ei, este un abuz din punct de vedere legal !
unul
raspunde:
18.09.2008, 20:52
WTF ?
Sunteti incapabili sa ganditi cred. Asta e un abuz din partea primariei pt ca NOI, cetatenii platim o gramada de taxe pt a intretine inclusiv bugetul local. De ci e treaba primariei de a curata trotuarul, nu a mea.
spune:
17.09.2008, 15:11
De acord
Daca se va scade pretul apei folosite din impozitul pe cladiri.
spune:
17.09.2008, 15:16
idiotenie
asta mai lipsea. credeam ca Oprescu este mai breaz, dar m-am inselat amarnic. la el acasa va face la fel??
Basescuuuuuuuuuus
raspunde:
17.09.2008, 15:24
de mult trebuia sa fei legea asta
Foarte bine ...dar trebuie sa o si aplice cineva !!!!!!!!!......vreau sa vad ca cineva urmareste aceasta dispozitie si amendeaza pe cei care nu respecta legea !!!!!!!!!!
spune:
17.09.2008, 15:18
s-o vedem si pe asta
In 2004, cand eram in CGMB, am votat o Hotarare prin care se prevedea exact acest lucru si de asemenea, ca masinile grele trebuie sa iasa din santiere cu rotile spalate iar incarcatura acestora trebuie sa fie acoperita pentru a nu se imprastia in timpul transportului. Ne-au injurat pentru asta toti bucurestenii, toti constructorii si au acuzat Primaria ca incalca dreptul cetatenilor de a nu face nimic in loc sa se ocupe administratia sau firmele de salubritate de curatenia din fata propriei case. Asa ca aceste masuri nu au fost impuse niciodata.
fara
raspunde:
17.09.2008, 21:19
...
Domnule fost consilier general,
De cand firmele (si care sunt acelea) sunt obligate la intretinerea semnelor de circulatie, indicatoarelor si a semafoarelor? Primaria ce mai face? Adica oricine poate sa-si permita sa repare semaforul (ca intretinere inseamna si reparare, nu?) sau sa dea jos semnul de circulatie sub pretextul ca l-a luat sa-i "intretina"? In rest este bine ca se iau masuri pentru curatenie. Un mic amendament: poate ar fi fost bine sa se scrie ca trotuarele trebuie mentinute in stare de curatenie si ca trebuie spalate saptamanal. Totusi, unele persoane mai lucreaza si sambata si poate ca daca matura trotuarul este suficient si nu mai trebuie consumata tata apa.
Numai bine.
poate mai bine ar fi fost sa se scrie ca per
Nalu
raspunde:
18.09.2008, 13:07
Ce spune omul ala si ce intelegi tu !
dar iti ramanem pe veci recunoscatori , mai "fara" ca ne dai voie sa fim curati !
Ca nu puteam fara aprobarea ta !
Ocazie mare!
Cu ocazia ast i-si vor spala si lenjeria, nu de alta - dar miroase a Bucuresti...!
Hai Mitica, da negative cat te tine capul...
Ivan Turbinca
raspunde:
17.09.2008, 19:01
"neamtule"...
...mitica esti tu...ti-am dat un negativ ca-mi placi...esti de regiune superioara.
spune:
17.09.2008, 15:50
Niste dobitoci incompetenti!
Nu s-a intrebat oare primarul ce fac cei care lucreaza sambata? Sau cum stim ca se va forma polei?
Hotararea asta vrea sa acopere incapacitatea primarilor de a administra si de a controla aplicarea legii. N-a fost nimeni amendat ca si-a lasat animalul sa se c..ce pe trotuar, ca la fiecare furtuna mai cad cativa copaci si mai mor cativa oameni striviti. In schimb ne ameninta cu amenzi pentru ca nu spalam Bucurestiul, fie ca trebuie, fie ca nu, sambata de la 7 la 12, cand unii sunt la serviciu!
nemtalau
raspunde:
17.09.2008, 15:56
ai dreptate
ai mare dreptate, nu stiu cum va sti oprescu ca se va face polei sau nu. in plus sint multe firme de constructii care umplu bucurestiul de praf. ele de ce nu sint obligate sa respecte curatenia?
OLY
raspunde:
18.09.2008, 05:40
si cand esti plecat din localitate ?
de ce sambata ? De ce nu atunci cand e nevoie ? De ce, de exemplu, toamna intre doua ploi ?
Cred ca oprescu o s-o si zaplice ca sa scoata bani din amenzi. impusca doi iepuri : degreveaza municipalitatea de obligatii legate de curatenia orasului si, in acelas timp, mai aduna si ceva bbani din amenzi. Baiat practic si smecher !
Mie mi se pare mai logic ca municipalitatea sa se ocupe de curatenia si higiena orasului (cetatenii platesc taxe pentru asta), dar sa se puna amenzi pentru cei care n-o respecta.
spune:
17.09.2008, 15:55
spalare trotuare
Bun si daca persoanele juridice, care au spatii comerciale la parter de bloc, fac curat si spala trotuarele si "locatarii binevoitori" de la etajele superioare isi arunca cosul de gunoi peste geam ce se intampla?
Stau in sectorul 4, pe str Emil Racovita, si iau masina 312 din statia "Raul Targului": REBU ar trebui sa mentina pe strada curatenia si in statia de autobuz, dar nu le-am vazut niciodata pe femeile care fac curat sa dea cu matura pe sub bancile din statia de autobuz! In acest sens dl Primar General ce masuri ia?
spune:
17.09.2008, 16:09
stupid
trotuarele, ca si carosabilul, din cite stiu, apartin domeniului public. deci nu proprietarii de imobile sau firmele au aceasta obligatie ci primaria. asta e un regulament abuziv dat tocmai de cei care ar trebui sa asigure salubritatea domeniului public si care vor sa scape de aceasta obligatie aruncind-o pe umerii altora. primaria va putea amenda intr-o veselie cind de fapt ea ar trebui amendata...!
FR
raspunde:
18.09.2008, 15:11
absolut de acord cu tine !
asa e !
spune:
17.09.2008, 16:46
in virutea aceluias rationament
in virutea aceluias rationament ar trebui ca noi, cetatenii, sa amendam edili pentru soselele de *** t pe care suntem obligati sa circulam, desi platim taxe si impozite de ne sar ochii; sa amendam edilii pentru faptul ca ratb-ul functioneaza ca d r a c u (in ideea ca lasi masina acasa, sa eviti traficul infernal); sa amendam functionarii publici pentru ca nu-si fac datoria si fac erori in urma carora trebuie sa umbli de-ti ia chful de viata; sa amendam edilii pentru haosul asta din romania; pentru faptul ca au redus zona verde aproape de zero; sa amendam edilii pentru faptul ca nu sunt gradinite, iar mamele sunt disperate (acasa cu copii nu pot sta, pentru ca nu mai au cu ce sa-i intretina, in strainatate nu mai pot pleca ca sunt amendate etc); sa-i amendam pe guvernanti pentru lehamite cu care-si desfasoara activitatea (adica o zi da, restul saptamanii ba) si lista poate continua.
Ce de bani s-ar strange la bugetul statului - si pentru pensionari, si pentru gradinite, si pentru...
(arata tot comentariul)
elenutza
raspunde:
18.09.2008, 14:06
BINGO
Ai dreptate! Pe Guvernanti cine ii amendeaza? ptr ca in tara asta totul merge ca dracu! Dar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!
spune:
17.09.2008, 18:37
fraier
Oare este legal sa obligi pe cineva sa munceasca fara sa il platesti? Parca imi aduc aminte de nu stiu care lege in care se specifica ca nu poti obliga pe cineva sa munceasca fortat si fara remuneratie. Pentru ce platim impozit la Primarie, nu si pentru curatenia orasului? Eu sunt obligat sa-mi fac ***ătenie pe terenul meu, iar trotuarul nu este proprietatea mea. Sau daca este si nu am stiut, atunci il imprejmuiesc...
spune:
17.09.2008, 21:59
As vrea sa asist la epidemie
Daca Bucurestiul incepe si se tine de lege si ordine ,ca sa vedem ca nu avem doar drepturi,poate ca se va intinde contagiunea in toata tara . Poate Oprescu va reusi sa dea tonul curateniei...nationale nu doar administrativ ,ci si in asanarea nepasarii si impietririi in ideea falsa ca cetateanul trebuie sa primeasca tot si sa nu faca nimic..Doamne ajuta briza curateniei...!!!!
spune:
18.09.2008, 12:42
Dar cu cainii cum ramane?
Dupa promulgarea, in 2004, a hotararii respective a C.G.M.B., s-a pus problema amendarii persoanelor care-si plima cainii fara a avea, in dotarea lor, sac, foras si matura pentru a curata excrementele cainilor pe care-i plimba. Principala mijerie de pe trotuare in asta consta. Or, aceste excremente contine microbi ai unor boli grave pentru oameni. Noul primar general, ca medic, stie aceste lucruri, dar, in mod surprinzator, iterarea hotararii anteriaore nu face vorbire si despre amenzice care trebuie aplicate, in primul rand, respectivilor purtatori de caini. Cu asta trebuie inceput, ca sa se mentina trotuarele curate.