Ziare.com
Replica unui liberal pentru Citu: Sunt de acord sa mai taiem de la bugetari, dar e obligatoriu sa incepem cu noi

Joi, 22 August 2019, ora 10:16

Replica unui liberal pentru Citu: Sunt de acord sa mai taiem de la bugetari, dar e obligatoriu sa incepem cu noi

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu (PNL) e de acord cu colegul sau de partid, senatorul Florin Citu, in ce priveste "taierea de la bugetari", insa este obligatoriu sa se inceapa in Parlament. "Draga Florin, Sunt de acord cu tine sa mai taiem de la bugetari. Dar moralmente e obligatoriu sa incepem cu noi, ca sa fie un demers credibil si sa functioneze. De la faptul ca majoritatea zdrobitoare a parlamentarilor nu lucreaza mai mult de trei zile pe saptamana, pretextand ca in restul timpului sunt "in teritoriu". Sa fim seriosi. Primii care stiu ca nu fac nimic in teritoriu sunt chiar electorii. Apoi tot felul de calatorii in strainatate, fara alta finalitate decat placerea plimbarii, deconturi aberante. Ar trebui, zic, sa incepem cu o lista de cheltuieli inutile ale bugetarilor parlamentari si abia apoi sa ne apucam de ceilalti bugetari, cu metoda, cu argumente, pe categorii. Ce spui?", a scris Adriana Saftoiu pe contul ei de Facebook....

8 comentarii
Adriana Saftoiu, despre cazul Caracal: Exista o complicitate intre autoritati si traficantii de persoane, iar aceste lucruri se stiau

Vineri, 02 August 2019, ora 12:24

Adriana Saftoiu, despre cazul Caracal: Exista o complicitate intre autoritati si traficantii de persoane, iar aceste lucruri se stiau

Stiri / crima

Autoritati ale statului sunt in complicitate cu retelele de trafic de persoane, sustine deputatul PNL Adriana Saftoiu, care nu exclude ipoteza unei musamalizari in cazul Caracal. Adriana Saftoiu aminteste in contextul presupuselor crime din Caracal ca "in primele zile, singurul lucru pe care-l faceau institutiile statului, mai ales in acel moment, STS si MAI era sa ne convinga ca au actionat...

5 comentarii
Cazul Caracal. Saftoiu: Nu cred nimic din ce ni se serveste public. Acel monstru nu e singur!

Marti, 30 Iulie 2019, ora 20:29

Cazul Caracal. Saftoiu: Nu cred nimic din ce ni se serveste public. Acel monstru nu e singur!

Adriana Saftoiu / PNL

Deputatul PNL Adriana Saftoiu, care a ascultat inregistrarile convorbirilor Alexandrei la 112, in Comisia de aparare a Camerei Deputatilor, spune ca "acel monstru nu e singur! Si cineva incearca sa ne convinga ca e singur". "Wow! Au aparut stenogramele?! Oameni buni! Ferice de voi ca nu ati auzit vocile! Eu, dupa ziua de ieri, sunt doar nimic. Sa auziti vocea Alexandrei si vocile celor care...

6 comentarii
Opozitia strange randurile la o dezbatere organizata de GDS: Ce sanse are o motiune de cenzura

Miercuri, 21 Noiembrie 2018, ora 23:54

Opozitia strange randurile la o dezbatere organizata de GDS: Ce sanse are o motiune de cenzura

Dacian Ciolos / Miscarea Romania Impreuna

Deputata liberala Adriana Saftoiu a declarat miercuri ca PSD va castiga alegerile europarlamentare de anul viitor deoarece "masinaria" partidului "inca merge", in timp ce liderul Miscarii Romania Impreuna (RO+), Dacian Ciolos, a apreciat ca romanii au nevoie de oameni politici care "sa le inspire nu doar ca pot da jos PSD". Declaratiile au fost facute in cadrul dezbaterii "Opozitia,...

4 comentarii
Mai multi liberali il ataca pe Orban dupa referendum: Ne-a rupt de 70% din electoratul liberal

Duminica, 07 Octombrie 2018, ora 21:24

Mai multi liberali il ataca pe Orban dupa referendum: Ne-a rupt de 70% din electoratul liberal

referendum Constitutie familie / stiri referendum Constitutie familie

Liberalii Catalin Predoiu, Adriana Saftoiu, Alina Gorghiu, Mihai Voicu, Iulia Scantei si Mara Calista au postat duminica seara, pe Facebook, un mesaj comun impotriva presedintelui PNL, Ludovic Orban, despre care spun ca dezbina si propune o politica retrograda. "Conducerea PNL a aruncat partidul intr-o noua aventura si catre un nou esec politic care ne-a rupt de 70% din electoratul liberal....

14 comentarii
Adriana Saftoiu, deputat PNL: Nu merg la referendum, boicotul este tot o atitudine civica. Eu si copilul meu nu suntem o familie?

Luni, 01 Octombrie 2018, ora 12:57

Adriana Saftoiu, deputat PNL: Nu merg la referendum, boicotul este tot o atitudine civica. Eu si copilul meu nu suntem o familie?

referendum Constitutie familie / vot

Deputatul PNL Adriana Saftoiu spune ca nu va vota la referendumul pentru familia traditionala, boicotul fiind "tot o atitudine civica". Aceasta precizeaza ca, in opinia ei, campania pentru consultarea populara este una plina de "mesaje agresive si irationale". Intrebata cum i se pare ca decurge campania pentru referendum, Saftoiu a raspuns: "Cu mesaje foarte agresive, lipsite de ratiune, cu...

9 comentarii
Saftoiu (PNL), despre referendum: E o manipulare politica ticaloasa

Sambata, 29 Septembrie 2018, ora 11:44

Saftoiu (PNL), despre referendum: E o manipulare politica ticaloasa

referendum Constitutie familie / vot

Deputatul PNL Adriana Saftoiu a anuntat ca nu va merge sa voteze la referendumul pentru familie, despre care afirma ca este "o manipulare politica ticaloasa". Ea a apreciat ca nu exista nicio dovada ca asupra familiei "traditionale" planeaza pericolul iminent de a fi atacata. "E o manipulare politica ticaloasa. Si pentru a avea succes, organizezi doua zile de referendum, cu ziua de vineri...

10 comentarii
Limbajul semnelor ar putea deveni limba oficiala in Romania

Sambata, 03 Februarie 2018, ora 09:04

Limbajul semnelor ar putea deveni limba oficiala in Romania

Politica / lege

Limbajul semnelor ar putea deveni limba oficiala, ceea ce inseamna ca fiecare autoritate publica trebuie sa asigure un interpret care sa ajute persoanele in nevoie sa se faca intelese. Totul face parte dintr-un proiect de lege, care urmeaza sa fie depus luna viitoare de catre deputatul PNL Adriana Saftoiu. Pentru ca legea sa raspunda tuturor nevoilor, parlamentarul a avut mai multe intalniri...

4 comentarii
Adriana Saftoiu confirma demisia: PDL si PNL au ajutat PSD sa revina la putere. Si nu oricum

Luni, 12 Decembrie 2016, ora 21:55

Adriana Saftoiu confirma demisia: PDL si PNL au ajutat PSD sa revina la putere. Si nu oricum

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu a confirmat, luni seara, ca a demisionat din functia de prim-vicepresedinte al PNL, dupa ce informatia aparuse la amiaza in presa. "Voi face tot ce tine de mine sa nu dezamagesc, dar e o victorie trista! Nici macar nu ma pot bucura. Cel mai mare regret e ca atat PDL cat si PNL au ajutat PSD sa revina la putere si nu oricum. (...) Altfel, mi-am dat demisia din functia de...

6 comentarii
Adriana Saftoiu: E foarte important sa nu fii corupt, dar trebuie sa fii si competent, profesionist si sa ai si bun simt Interviu

Marti, 06 Decembrie 2016, ora 06:40

Adriana Saftoiu: E foarte important sa nu fii corupt, dar trebuie sa fii si competent, profesionist si sa ai si bun simt Interviu

Adriana Saftoiu / stiri Adriana Saftoiu

Cel putin 6 ore de munca pe zi, votul la vedere, cererile venite de la Justitie votate in maximum 48 de ore, fara vot cu cu mana pe sus si sanctiuni care pot incepe cu suspendarea indemnizatiei timp de 3 luni. Sunt cateva elemente din reforma Parlamentului pe care o propune PNL, a aratat Adriana Saftoiu, cadidata liberalilor pe lista pentru Camera Depuatilor in Bucuresti. Intr-un interviu...

35 comentarii
PNL vrea sa reformeze Parlamentul: Alesii sa lucreze mai mult, sa nu mai voteze la secret, iar daca gresesc, sa li se ia din bani

Vineri, 11 Noiembrie 2016, ora 19:11

PNL vrea sa reformeze Parlamentul: Alesii sa lucreze mai mult, sa nu mai voteze la secret, iar daca gresesc, sa li se ia din bani

Adriana Saftoiu / PNL

Liberalii promit ca dupa alegeri vor sustine mai multe masuri de reforma a Parlamentului, printre care si utilizarea votului secret doar la investirea Guvernului si la motiunea de cenzura, nu si la solicitarile venite din partea DNA. Anuntul a fost facut cu prilejul lansarii candidatilor PNL la alegerile parlamentare in Bucuresti, in conditiile in care Senatul si Camera Deputatilor au...

18 comentarii
Marian Godina despre incidentul din trafic al Adrianei Saftoiu: Persoane publice isi etaleaza ignoranta

Duminica, 25 Septembrie 2016, ora 16:55

Marian Godina despre incidentul din trafic al Adrianei Saftoiu: Persoane publice isi etaleaza ignoranta

Marian Godina / politist

Politistul Marian Godina a vorbit duminica, in stilul direct cu care ne-a obisnuit, despre incidentul cu Politia Rutiera povestit de Adriana Saftoiu, purtator de cuvant al PNL, pe pagina sa de Facebook. Mai exact, Saftoiu a scris sambata seara pe reteaua sociala ca a fost oprita de Politie in timp ce conducea pe Soseaua Nordului, iar un agent rutier i-a cerut actele. Disputa a inceput in...

34 comentarii
Adriana Saftoiu, incident cu Politia Rutiera: Mi-e lehamite ca statul are un singur scop, sa te prinda, sa te arda!

Duminica, 25 Septembrie 2016, ora 14:00

Adriana Saftoiu, incident cu Politia Rutiera: Mi-e lehamite ca statul are un singur scop, sa te prinda, sa te arda!

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu, purtator de cuvant al PNL, a trecut printr-un incident neplacut cu Politia Rutiera - dupa cum a povestit aceasta pe pagina sa de Facebook -, care a determinat-o sa spuna ca statul roman "are un singur scop: sa te prinda, sa te arda!". Saftoiu a scris sambata seara pe Facebook ca, in timp ce se intorcea de la o prietena internata in spital, a fost oprita de Politie pe Soseaua...

21 comentarii
Alegeri cu scandal la PNL Sector 2; Saftoiu: Un spectacol dizgratios, rusinos, aratam ca fuziunea nu a avut loc!

Miercuri, 07 Septembrie 2016, ora 22:36

Alegeri cu scandal la PNL Sector 2; Saftoiu: Un spectacol dizgratios, rusinos, aratam ca fuziunea nu a avut loc!

Adriana Saftoiu / PNL

Alegerile pentru sefia PNL Sector 2 s-a transformat, miercuri seara, intr-un scandal, prim-vicepresedintele Adriana Saftoiu afirmand ca ceea ce se intampla e un "spectacol dizgratios", care arata ca fuziunea celor doua partide nu a avut loc. Sedinta de alegeri a organziatiei PNL Sector 2 a inceput cu o intarziere de o ora si jumatate, dupa ce accesul in Palatul Parlamentului a fost ingreunat...

5 comentarii
Adriana Saftoiu se arata deranjata de gramatica din dotarea unor liberali. Diana Tusa ii raspunde ca nu sunt agramati sau redusi mintal

Miercuri, 17 August 2016, ora 11:08

Adriana Saftoiu se arata deranjata de gramatica din dotarea unor liberali. Diana Tusa ii raspunde ca nu sunt agramati sau redusi mintal

Adriana Saftoiu / PNL

Prim-vicepresedintele PNL Adriana Saftoiu afirma ironic ca, daca ar putea, i-ar pune pe liberalii care vor sa fie pe listele la parlamentare sa scrie un eseu despre motivul pentru care vor sa candideze, folosind "gramatica din dotare", fara a fi ajutati de consilieri sau de "goagal". In replica, deputatul Diana Tusa i-a raspuns ca liberalii nu sunt "agramati, redusi mintal sau asistati...

4 comentarii
Alegerile, testul electoratului

Luni, 08 August 2016, ora 07:02

Alegerile, testul electoratului

Adriana Saftoiu / PNL

Mare tulburare au starnit in PNL vorbele Adrianei Saftoiu: "Stiu ca e destul de greu sa renunti la un moment dat la ideea ca esti parlamentar, mai ales dupa ce ai trei-patru mandate, dar eu cred ca ar trebui sa fie si o alegere a unor colegi care se afla deja la al patrulea mandat si cand spun lucrul acesta ma refer la faptul ca, zic eu, 16 ani pe care i-ai avut, uneori chiar 20 la...

22 comentarii
A. Saftoiu despre greselile liberalilor, guvernul de uniune nationala si premierul PNL: Putem sa il asteptam si pe Ciolos Interviu

Joi, 14 Iulie 2016, ora 07:07

A. Saftoiu despre greselile liberalilor, guvernul de uniune nationala si premierul PNL: Putem sa il asteptam si pe Ciolos Interviu

Adriana Saftoiu / PNL

PNL isi va anunta oferta de premier in luna octombrie, spune Adriana Saftoiu, prim-vicepresedinte PNL si al organizatiei de Bucuresti, in opinia careia, dupa alegeri, e necesar un guvern politic, condus de un premier politic, iar "un guvern de uniune nationala cu PSD e de neacceptat". "Cred ca dl Ciolos face bine ca in momentul de fata isi respecta mandatul, dar trebuie sa o spunem cinstit,...

8 comentarii
PNL decide azi pe cine pune sef la Bucuresti: Va fi iarasi o conducere cu doua capete?

Luni, 11 Iulie 2016, ora 12:59

PNL decide azi pe cine pune sef la Bucuresti: Va fi iarasi o conducere cu doua capete?

PNL / stiri PNL

Liberalii decid luni cine va conduce filiala din Bucuresti. Principalul nume vehiculat pe surse pentru functia de presedinte este Cristian Busoi, care ar putea fi secondat de Adriana Saftoiu care ar urma sa fie prim-vicepresedinte coordonator. Aceleasi surse citate de agentiile de stiri sustin ca Ovidiu Raetchi ar urma sa fie prim-vicepresedinte. Contactat de Ziare.com, acesta a spus ca...

1 comentariu
PNL, criticat din interior: Noi suntem de vina! Una am spus si alta am facut

Luni, 06 Iunie 2016, ora 10:29

PNL, criticat din interior: Noi suntem de vina! Una am spus si alta am facut

Adriana Saftoiu / PNL

Catalin Predoiu, candidatul liberal la Primaria Capitalei, nu este singurul responsabil pentru scorul prost obtinut in Bucuresti, sustine prim-vicepresedintele PNL Adriana Saftoiu, in timp ce deputatul Diana Tusa spune ca liberalii sunt singurii vinovati pentru esecul de duminica. Asta dupa ce Catalin Predoiu a anuntat deja, duminica seara, ca isi va da demisia de la conducerea PNL...

5 comentarii
Saftoiu ar fi vrut sa candideze la Primaria Capitalei: Nu impartasesc ideile lui Marian Munteanu

Joi, 14 Aprilie 2016, ora 16:13

Saftoiu ar fi vrut sa candideze la Primaria Capitalei: Nu impartasesc ideile lui Marian Munteanu

Adriana Saftoiu / PNL

Prim-vicepresedintele PNL Adriana Saftoiu a declarat, joi, ca, dupa retragerea lui Ludovic Orban din cursa electorala, ea a acceptat sa candideze la Primaria Capitalei, dar ca in final s-a optat pentru Marian Munteanu. Saftoiu a relatat la Digi 24 ca, in luna februarie, cand Cristian Busoi s-a retras din postura de candidat al PNL, atat ea, cat si Catalin Predoiu au declinat inivitatia de...

19 comentarii
Quintus confirma ca doi liberali de marca au refuzat sa candideze la Primaria Capitalei

Miercuri, 13 Aprilie 2016, ora 11:15

Quintus confirma ca doi liberali de marca au refuzat sa candideze la Primaria Capitalei

PNL / Primaria Capitalei

Mircea Ionescu Quintus a confirmat ca Adriana Saftoiu si Catalin Predoiu au refuzat sa candideze la Primaria Capitalei. Totodata, presedintele de onoare al PNL a declarat, intr-un interviu pentru RFI Romania, ca este vina conducerii partidului ca nu a avut "cel putin doua-trei candidaturi importante" de rezerva pentru functia de primar general. Marian Munteanu, candidatul PNL la Capitala...

4 comentarii
Catalin Predoiu si Adriana Saftoiu, vehiculati la Primaria Capitalei dupa ce Orban a renuntat (Surse)

Luni, 11 Aprilie 2016, ora 21:28

Catalin Predoiu si Adriana Saftoiu, vehiculati la Primaria Capitalei dupa ce Orban a renuntat (Surse)

Ludovic Orban / PNL

PNL mizeaza pe Catalin Predoiu sauAdriana Saftoiu pentru a-l inlocui pe Ludovic Orban,la Primaria Capitalei,in contextul in care cei doi au fost masurati in sondajul realizat in luna februarie si au obtinut procente apropiate de al lui Ludovic Orban, au declarat, luni, surse din PNL. Potrivit acestora, numele presedintelui PNL Bucuresti Catalin Predoiu si al prim-vicepresedintelui PNL...

19 comentarii
Gabriela Firea e in fata lui Ludovic Orban in sondajele PNL (Video)

Marti, 22 Martie 2016, ora 11:19

Gabriela Firea e in fata lui Ludovic Orban in sondajele PNL (Video)

Adriana Saftoiu / PNL

Diferenta dintre PNL si PSD in Bucuresti in sondajele interne ale liberalilor e de doua-trei procente in favoarea PSD, declara prim-vicepresedintele PNL, Adriana Saftoiu. Ea mai precizeaza ca nu crede ca va candida la Sectorul 6. "In acest moment, sondajele reflecta pe de o parte si procentele partidelor, respectiv diferenta dintre PNL si PSD pe sondajele noastre e de doua-trei procente in...

16 comentarii
Pe cine pun liberalii candidat pentru Sectorul 6: Adriana Saftoiu sau Andreea Paul?

Vineri, 11 Martie 2016, ora 17:08

Pe cine pun liberalii candidat pentru Sectorul 6: Adriana Saftoiu sau Andreea Paul?

Alegeri / alegeri locale 2016

Surse din PNL au declarat, vineri, ca prim-vicepresedintele PNL Andreea Paul ar putea candida la Primaria Sectorului 6, daca Adriana Saftoiu va refuza propunerea partidului de a intra in aceasta cursa. Potrivit unor surse din PNL, Andreea Paul este interesata sa candideze la alegerile locale, anuntandu-si in acelasi timp sustinerea pentru Adriana Saftoiu si aratand ca asteapta decizia...

2 comentarii
Ciolos, discutii pentru alegerea primarilor in doua tururi: PNL a stabilit delegatia, Zgonea si UDMR se opun

Duminica, 31 Ianuarie 2016, ora 17:03

Ciolos, discutii pentru alegerea primarilor in doua tururi: PNL a stabilit delegatia, Zgonea si UDMR se opun

Alegeri / alegeri locale 2016

Copresedintele PNL Vasile Blaga, secretarul general al partidului, Ilie Bolojan, si prim-vicepresedintii liberali Ludovic Orban, Adriana Saftoiu si Gheorghe Flutur formeaza delegatia liberala care va merge, luni, la discutiile cu premierul Dacian Ciolos pe marginea modificarii legii alegerilor locale. Prim-vicepresedintele liberalilor Adriana Saftoiu a precizat, duminica, pentru AGERPRES,...

10 comentarii
Adriana Saftoiu: Reformarea clasei politice nu inseamna doar oameni noi

Luni, 23 Noiembrie 2015, ora 09:59

Adriana Saftoiu: Reformarea clasei politice nu inseamna doar oameni noi

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu, prim-vicepresedinte al PNL, este de parere ca un guvern de tenocrati nu este un lucru bun pentru societate, pentru ca politicienii trebuie sa conduca fiind alesi prin vot. Fostul deputat PNL subliniaza ca reformarea clasei politice inseamna doar oameni noi. "Nu consider ca e un atentat la democratie un guvern de tehnocrati, dar consider ca nu e un lucru bun pentru societate....

1 comentariu
Se cer functii, se ofera voturi. Nu presedintele e de vina pentru greselile noastre Interviu cu Adriana Saftoiu

Joi, 22 Octombrie 2015, ora 07:02

Se cer functii, se ofera voturi. Nu presedintele e de vina pentru greselile noastre Interviu cu Adriana Saftoiu

Adriana Saftoiu / PNL

La un an de la prezidentiale, PNL are un minus pentru ca nu a preluat guvernarea, dar prefera sa si-l asume decat sa repete greseala de a ajunge la putere oricum. "E foarte important cat teren creezi ca sa fii santajabil", afirma prim-vicepresedintele PNL, Adriana Saftoiu. Intr-un interviu acordat Ziare.com, Adriana Saftoiu a aratat ca PNL nu a renuntat la ideea de a guverna inainte de 2016,...

14 comentarii
Adriana Saftoiu si "Cronica de Cotroceni": Cea mai mare greseala e sa ne indragostim de politicieni

Duminica, 24 Mai 2015, ora 15:20

Adriana Saftoiu si "Cronica de Cotroceni": Cea mai mare greseala e sa ne indragostim de politicieni

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu considera volumul "Cronica de Cotroceni", lansat duminica la Bookfest, mai degraba o marturisire si atentioneaza asupra unei greseli, aceea de a ne indragosti de politicieni. "Sa stiti ca a fost foarte greu sa ma decid sa public aceasta carte. Nu e o carte care a inceput ieri, sau alaltaieri sau acum un an. E o carte care a inceput exact acum sapte ani de zile. Nu-i o carte...

11 comentarii
Preia PNL guvernarea? La Cotroceni inveti cel mult de unde sa aprinzi lumina Interviu cu Adriana Saftoiu

Miercuri, 03 Decembrie 2014, ora 11:59

Preia PNL guvernarea? La Cotroceni inveti cel mult de unde sa aprinzi lumina Interviu cu Adriana Saftoiu

Adriana Saftoiu / PNL

Alegerile anticipate ar fi cea mai curata si mai cinstita solutie pentru schimbarea Guvernului, dar e nevoie de vointa politica. Intr-un interviu acordat Ziare.com, Adriana Saftoiu atrage atentia ca noul PNL nu are dreptul sa revina la greselile pe care le-au facut si PNL, si PDL: "Ideea e sa nu ajungi la guvernare folosind aceleasi instrumente discutabile, sa iti creezi majoritatii cu...

43 comentarii
PDL ameninta Guvernul cu o motiune de cenzura sprijinita de PNL

Joi, 24 Octombrie 2013, ora 22:26

PDL ameninta Guvernul cu o motiune de cenzura sprijinita de PNL

Adriana Saftoiu / PDL

PDL cere Guvernului sa nu majoreze cota unica de impozitare, altfel va incerca sa introduca o motiune de cenzura cu ajutorul PNL, a declarat purtatorul de cuvant al democrat-liberalilor, Adriana Saftoiu. "In legatura cu intentia de majorare a cotei unice de impozitare de la 16% la 22% si reducerea TVA de la 24% la 22%, din informatiile noastre aceasta este varianta de lucru a Guvernului...

9 comentarii
Adriana Saftoiu: Nu-l votam pe Crin sef PNL daca stiam ca asta e stilul lui

Sambata, 23 Februarie 2013, ora 14:43

Adriana Saftoiu: Nu-l votam pe Crin sef PNL daca stiam ca asta e stilul lui

Crin Antonescu / presedinte PNL

Politicienii aflati in opozitie si reprezentantii societatii civile catalogheaza congresul PNL ca fiind o actiune menita sa fortifice puterea lui Crin Antonescu in randul liberalilor si, implicit, sa suprime vocile disidentilor din partid. Cat despre rolul pe care Klaus Iohannis il va avea in PNL, unii cred ca prezenta lui va ajuta USL in relatia cu Germania, in timp ce altii sustin ca PNL...

2 comentarii
Mihai Voicu: Adriana Saftoiu a venit pe o cale mai bizara in PNL

Marti, 15 Ianuarie 2013, ora 12:42

Mihai Voicu: Adriana Saftoiu a venit pe o cale mai bizara in PNL

Mihai Alexandru Voicu / PNL

Tensiunile din PNL, unde mai multi membri critici la adresa conducerii partidului sunt amenintati cu excluderea, a prilejuit un schimb taios de replici si in studioul Digi24. Protagonisti au fost secretarul general al PNL, Mihai Voicu, si Adriana Saftoiu, fost deputat si membru PNL, in prezent consultant politic. Saftoiu a fost exclusa din PNL la sfarsitul anului trecut, iar Mihai Voicu...

5 comentarii
Partidul Poporului - Crin Antonescu (Opinii)

Joi, 03 Ianuarie 2013, ora 07:39

Partidul Poporului - Crin Antonescu (Opinii)

Crin Antonescu / PNL

N-au mai avut loc excluderi din Partidul National Liberal din anii '90, din perioada in care Radu Campeanu spera sa il faca presedinte pe Regele Mihai. Cel mai deschis si mai liber partid a ajuns acum intr-un nou episod penibil al existentei sale, incuviintand slugarnic ratacirile conducatorului precum fauna din studiorile OTV, care cade insistent in extaz in fata aiurelilor "presedintelui...

44 comentarii
Adriana Saftoiu. Punct

Duminica, 23 Decembrie 2012, ora 19:27

Adriana Saftoiu. Punct

Adriana Saftoiu / PNL

O vreme, cititorii si telespectatorii i-au admirat tenacitatea si i-au respectat judecatile de valoare asupra fenomenelor politice, deoarece, intr-o multime galagioasa de analisti si comentatori care de care mai vocali, era unul dintre putinii posesori de ideologie. Buna cunoscatoare din interior a dedesubturilor politicii romanesti, a incercat sa imite modelul politic in voga pana la...

13 comentarii
Liberalii in epoca Antonescu (Opinii)

Duminica, 23 Decembrie 2012, ora 14:54

Liberalii in epoca Antonescu (Opinii)

Crin Antonescu / presedinte PNL

Greu de imaginat ceva mai neliberal decat o excludere din Partidul National Liberal pe motiv de delict de opinie. Si totusi este exact ceea ce i s-a intamplat Adrianei Saftoiu, data afara din PNL cu o motivatie de un bolsevism perfect: "Cel mai mult ne-a deranjat ca (Adriana Saftoiu - n.red.) merge la anumite televiziuni in numele PNL si exprima idei in contrast cu cele ale partidului", a...

67 comentarii
Schimb de replici intre Adriana Saftoiu si seful PNL Prahova

Sambata, 22 Decembrie 2012, ora 19:14

Schimb de replici intre Adriana Saftoiu si seful PNL Prahova

Adriana Saftoiu / PNL

Liderul PNL Prahova, Mircea Rosca, a explicat ca "motivul principal" pentru care a fost exclusa, sambata, Adriana Saftoiu din partid este ca "nu mai are niciun fel de contact cu partidul". El a declarat ca este surprinzator sa o vada invitata in emisiuni de televiziune in calitate de membru PNL, dar care emite pareri ce vin in contradictie cu cele ale partidului. "Nu ne-a consultat...

20 comentarii
Excluderi pe banda la PNL Prahova: Dupa Adriana Saftoiu, toti consilierii locali din Baltesti

Sambata, 22 Decembrie 2012, ora 17:31

Excluderi pe banda la PNL Prahova: Dupa Adriana Saftoiu, toti consilierii locali din Baltesti

PNL / Crin Antonescu

Noua consilieri locali ai PNL din comuna prahoveana Baltesti au fost exclusi din partid, iar primarului liberal al localitatii i s-a retras sprijinul politic, ei fiind acuzati ca in campania electorala pentru Parlament l-au spriinit pe candidatul ARD Gabriel Sandu, fost ministru in Guvernul Boc. Conducerea PNL Prahova a anuntat, sambata, intr-o conferinta de presa, ca in Delegatia Permanenta...

18 comentarii
Adriana Saftoiu: Nu am vocatie de sluga. PNL a ajuns mai rau ca PCR

Sambata, 22 Decembrie 2012, ora 15:51

Adriana Saftoiu: Nu am vocatie de sluga. PNL a ajuns mai rau ca PCR

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu a comentat excluderea sa din PNL spunand ca e un semnal pentru toti cei care au opinii critice in acest partid, care a ajuns mai rau decat fostul Partid Comunist, pentru ca nu le permite celor acuzati sa se apere. "Nu imi ramane decat sa constat ca PNL a ajuns mai rau decat Partidul Comunist. Acolo se chemau cei acuzati in sedinta, macar sa te infiereze de fata cu oamenii...

21 comentarii
Adriana Saftoiu a fost exclusa din PNL (Video)

Sambata, 22 Decembrie 2012, ora 14:13

Adriana Saftoiu a fost exclusa din PNL (Video)

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu a fost exclusa din PNL. Decizia a fost luata de organizatia PNL Prahova, a anuntat presedintele filialei, Mircea Rosca. Acesta a precizat ca in urma sedintei Delegatiei Permanente s-a luat decizia excluderii Adrianei Saftoiu, pe motiv ca de foarte mult timp aceasta nu a mai avut contact cu filiala judeteana, informeaza phon.ro. Intr-o conferinta de presa, Rosca i-a...

42 comentarii
Adriana Saftoiu: PNL si PSD incep sa aiba mize si obiective diferite

Joi, 20 Decembrie 2012, ora 23:31

Adriana Saftoiu: PNL si PSD incep sa aiba mize si obiective diferite

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu este de parere ca PNL si PSD incep sa aiba mize si obiective diferite, iar in cazul PNL plus PC este vorba si despre suspendarea lui Traian Basescu. "Ponta ar fi putut sa discute cu Antonescu, dar ce se intampla este previzibil. Nu am sustinut aceasta alianta si iata ca acest guvern nu a trecut macar", a declarat Adriana Saftoiu, la Digi24. "Alegerile i-au tinut uniti....

4 comentarii
Saftoiu: Crin Antonescu a reactionat visceral. Traian Basescu e locomotiva USL

Luni, 26 Noiembrie 2012, ora 12:44

Saftoiu: Crin Antonescu a reactionat visceral. Traian Basescu e locomotiva USL

Adriana Saftoiu / PNL

Fostul deputat PNL Adriana Saftoiu remarca faptul ca nu Crin Antonescu este in masura sa il excluda pe Calin Popescu Tariceanu din partid, ci forurile de conducere. In opinia sa, Crin Antonescu a reactionat "visceral" si a cazut "intr-o capcana retorica", atunci cand l-a amenintat pe Tariceanu cu excluderea. "Crin Antonescu pune un semn de egalitate intre dorinta lui si decizia partidului....

33 comentarii
Limba lui Becali, biciul lui Antonescu (Opinii)

Sambata, 17 Noiembrie 2012, ora 08:42

Limba lui Becali, biciul lui Antonescu (Opinii)

Gigi Becali / candidat PNL

Adversarii lui Crin Antonescu nu mai au nicio sansa. Nici nu apuca sa deschida bine gura ca ecranele televizoarelor se acopera de figura unui aprig liberal, care stie sa-si apere seful in functie de sexul interlocutorilor si de modul in care se imbraca. Efectul este nimicitor. Crin Antonescu isi desavarseste "revolutia bunului simt" prin legitimarea mahalalei ca voce autorizata in politica...

30 comentarii
Becali, nou atac la Adriana Saftoiu: Daca as avea o femeie ca tine, as exila-o

Joi, 15 Noiembrie 2012, ora 22:57

Becali, nou atac la Adriana Saftoiu: Daca as avea o femeie ca tine, as exila-o

Alegeri / alegeri parlamentare 2012

Proaspatul liberal Gigi Becali, candidat pentru un mandat de parlamentar sub sigla USL, continua seria scadalurilor televizate. Tinta a fost, din nou, colega sa de partid, Adriana Saftoiu. Invitat la Romania TV pentru a raspunde unui atac lansat de purtatorul de cuvant al ARD, Traian Razvan Ungureanu, Gigi Becali a ajuns s-o jigneasca pe Adriana Saftoiu. TRU a vorbit, joi, de...

22 comentarii
"Liberalul" Becali: Daca ii spuneam, Adriana Saftoiu se dezbraca in 30 de secunde!

Marti, 16 Octombrie 2012, ora 22:06

"Liberalul" Becali: Daca ii spuneam, Adriana Saftoiu se dezbraca in 30 de secunde!

Gigi Becali / candidat PNL

La o zi dupa ce l-a determinat pe Laszlo Borbely, vicepresedintele UDMR, sa plece dintr-o emisiune TV in direct, Gigi Becali a facut, din nou, scandal la televizor, cu remarci misogine la adresa liberalei Adriana Saftoiu, noua sa colega. Aceasta criticase anterior decizia liderului PNL, Crin Antonescu, de a-l sustine pe Gigi Becali pentru alegerile parlamentare, intrebandu-se, ironic, de nu...

14 comentarii
Adriana Saftoiu: Ma astept ca Becali sa devina si candidatul PNL la presedintie! (Video)

Marti, 16 Octombrie 2012, ora 14:32

Adriana Saftoiu: Ma astept ca Becali sa devina si candidatul PNL la presedintie! (Video)

Gigi Becali / candidat PNL

Adriana Saftoiu, membra a PNL, critica intentia liberalilor de a-l sustine pe omul de afaceri Gigi Becali in alegerile parlamentare din decembrie. "De ce sa nu fie si candidatul PNL la presedintie?", se intreaba ironic Saftoiu. Aceasta spune ca Becali nu are "nici o legatura cu liberalismul" si va aduce USL un electorat de cel mult 2 la suta. Adriana Saftoiu declara, pentru RFI Romania, ca...

8 comentarii
Adriana Saftoiu, catre Crin Antonescu: Respectul se castiga, nu se impune

Marti, 09 Octombrie 2012, ora 22:20

Adriana Saftoiu, catre Crin Antonescu: Respectul se castiga, nu se impune

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu, fost deputat, in prezent membru PNL, ii da replica lui Crin Antonescu la scurt timp dupa ce acesta s-a facut ca nu stie prea bine cine e si daca fosta sa colaboratoare la alegerile prezidentiale din 2009 mai este membru PNL. "Nu sunt pe liste si nu am cerut nimanui vreun colegiu. Au existat doua propuneri de a candida, pe care le-am tratat cu discretie. Stiam la ce riscuri...

15 comentarii
Adriana Saftoiu: Monopolul USL nu e un lucru sanatos

Vineri, 27 Iulie 2012, ora 15:26

Adriana Saftoiu: Monopolul USL nu e un lucru sanatos

Adriana Saftoiu / Crin Antonescu

Fostul deputat PNL Adriana Saftoiu se arata ingrijorata de perspectiva ca USL va ajunge sa domine intreg spectrul politic, dupa o evetuala demitere a lui Traian Basescu. "Fara Traian Basescu, cel putin pana la alegerile parlamentare si prezidentiale, USL se afla la aproape toate butoanele. Ia locul PDL-ului si lui Traian Basescu. Acest lucru ar putea sa nu ne ingrijoreze daca am fi avut...

6 comentarii
Adriana Saftoiu: Carierea mea de succes se datoreaza lui Traian Basescu

Miercuri, 23 Mai 2012, ora 21:16

Adriana Saftoiu: Carierea mea de succes se datoreaza lui Traian Basescu

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu a declarat miercuri, la lansarea cartii "Cariera - substantiv feminin", ca, daca se gandeste la "cariera de succes", isi spune ca ar trebui sa-i multumeasca "chiar si lui Traian Basescu" pentru ca a obligat-o sa se forteze si sa arate ca poate mai mult. Adriana Saftoiu, una dintre protagonistele cartii "Cariera - substantiv feminin", a declarat ca atunci cand se gandeste la...

15 comentarii
Adriana Saftoiu: PNL ar fi castigat mult mai mult, daca nu s-ar fi aliat cu PSD

Joi, 08 Martie 2012, ora 14:40

Adriana Saftoiu: PNL ar fi castigat mult mai mult, daca nu s-ar fi aliat cu PSD

Adriana Saftoiu / PNL

Fostul deputat PNL Adriana Saftoiu considera ca partidul din care inca face parte nu ar fi trebuit sa se alieze cu PSD, indoindu-se ca Uniunea Social Liberala va obtine la alegeri un scor de 50+1. "Sunt destul de sceptica in ceea ce priveste cifra aceea de 50 plus 1, care asigura, garanteaza o guvernare in favoarea cuiva. Mi-e teama ca toate partidele aflate pe scena politica vor fi puse in...

17 comentarii
Adriana Saftoiu: USL ofera munitie Puterii, greva parlamentara nu-si atinge scopul

Joi, 08 Martie 2012, ora 13:12

Adriana Saftoiu: USL ofera munitie Puterii, greva parlamentara nu-si atinge scopul

Adriana Saftoiu / PNL

Greva parlamentara a USL "nu-si va atinge foarte bine scopul", spune fostul deputat PNL, Adriana Saftoiu, precizand ca Opozitia nu face decat sa ofere "munitie" Puterii prin aceste proteste parlamentare. "Cred ca nimeni nu contesta pana la urma aceasta forma de protest a Opozitiei. Al doilea aspect este insa urmatorul: care a fost motivatia? Cred ca aici, in acest moment, USL-ul are o...

7 comentarii
Lectie de democratie pe "sufletelul" lui Traian Basescu (Opinii)

Marti, 28 Februarie 2012, ora 19:50

Lectie de democratie pe "sufletelul" lui Traian Basescu (Opinii)

Teodor Melescanu / SIE

Traian Basescu l-a pus sef la SIE la un moment dat pe sotul de atunci al doamnei Adriana Saftoiu. Nu a rezistat Claudiu decat vreo doua luni in fruntea institutiei, pentru ca l-a luat gura pe dinainte si deodata s-a trezit vorbind despre ascultarile ilegale pe care le faceau ofiterii SIE. Asa ceva nu se mai pomenise de cand lumea si pamantul - nu ca serviciile asculta, ci ca seful lor sa...

52 comentarii
Saftoiu a demisionat din Parlament: Refuz sa ma amagesc si sa-i mint pe oameni

Miercuri, 01 Februarie 2012, ora 18:59

Saftoiu a demisionat din Parlament: Refuz sa ma amagesc si sa-i mint pe oameni

Adriana Saftoiu / PNL

Deputatul Adriana Saftoiu a anuntat oficial, miercuri, in sedinta de plen de la Palatul Parlamentului, ca isi depune demisia, justificand ca "renunt la mandat refuzand sa ma amagesc si sa ii pacalesc pe oameni". "Mi-am depus demisia cu multa amaraciune. Nu mi-a cerut-o partidul si nu pot sa-mi retrag demisia invocand disciplina de partid", a declarat, de la tribuna, Saftoiu. "Parlamentul...

6 comentarii
Miscari de trupe la deputati: Morega pleaca din UNPR, Jolta din PNL

Miercuri, 01 Februarie 2012, ora 15:24

Miscari de trupe la deputati: Morega pleaca din UNPR, Jolta din PNL

Politica / deputat

Doi deputati si-au anuntat miercuri, in prima zi a noii sesiuni parlamentare, demisiile din partide si trecerea la noi grupuri parlamentare. Astfel, deputatul de Gorj Ilie Morega (foto stanga) a demisionat din UNPR si a anuntat ca va activa ca independent. In schimb, deputatul bihorean Nicolae Jolta (foto dreapta) a decis sa demisioneze din PNL si sa se inscrie in grupul parlamentar al PDL....

13 comentarii
Antonescu: Demisia Adrianei Saftoiu nu are legatura cu PNL sau USL

Marti, 31 Ianuarie 2012, ora 23:11

Antonescu: Demisia Adrianei Saftoiu nu are legatura cu PNL sau USL

Crin Antonescu / presedinte PNL

Demisia deputatului PNL Adriana Saftoiu din Parlament nu are legatura nici cu PNL si nici cu USL, a tinut sa clarifice, marti, presedintele PNL, Crin Antonescu, precizand ca este o decizie unilaterala a acesteia. Intrebat cum apreciaza gentul lui Saftoiu de a demisiona din Parlament, chiar daca partidul a renuntat la idee, presedintele PNL a subliniat ca "este o decizie unilaterala care nu...

7 comentarii
Orban s-a razgandit: Respect decizia Adrianei Saftoiu, dar nu-mi dau demisia

Marti, 31 Ianuarie 2012, ora 17:06

Orban s-a razgandit: Respect decizia Adrianei Saftoiu, dar nu-mi dau demisia

Ludovic Orban / PNL

Deputatul PNL Ludovic Orban a declarat, marti, ca respecta decizia Adrianei Saftoiu de a demisiona din postul de deputat, el precizand ca se va conforma hotararii partidului privind retragerea din Parlament, cu pastrarea mandatului de ales. "Este hotararea ei si o respect. Eu respect decizia colegilor mei, chiar daca m-am aflat in minoritatea care a votat in favoarea demisiei. Am inteles ca...

6 comentarii
Adriana Saftoiu: Demisia mea e un gest de minima demnitate

Joi, 26 Ianuarie 2012, ora 12:47

Adriana Saftoiu: Demisia mea e un gest de minima demnitate

Adriana Saftoiu / PNL

Adriana Saftoiu nu se razgandeste in privinta demisiei si afirma ca, in prima zi a sesiunii parlamentare care incepe la 1 februarie, isi va anunta in plen demisia. Deputatul PNL a declarat la Rfi ca nu are ce sa negocieze in privinta demisiei, pentru ca e un gest de "minima demnitate si onoare". Adriana Saftoiu povesteste cum a ajuns sa-si dea demisia din Parlament: "Luni seara a avut loc...

9 comentarii
A.Saftoiu: Traian Basescu i-a cerut demisia lui Boc, dar premierul il infrunta

Joi, 26 Ianuarie 2012, ora 11:21

A.Saftoiu: Traian Basescu i-a cerut demisia lui Boc, dar premierul il infrunta

Adriana Saftoiu / PNL

Deputatul PNL Adriana Saftoiu spune ca presedintele Traian Basescu a reusit miercuri seara performanta de a vorbi 45 de minute, fara sa spuna nimic. Totodata, ea crede ca presedintele i-a cerut demisia premierului, dar Emil Boc il infrunta si refuza sa plece. "Traian Basescu a reusit o performanta pe care eu n-as fi crezut ca poate sa o atinga: sa vorbeasca 45 de minute, fara sa spuna nimic!...

41 comentarii
Adriana Saftoiu: Nu imi retrag demisia indiferent ce decide USL - Interviu

Marti, 24 Ianuarie 2012, ora 19:54

Adriana Saftoiu: Nu imi retrag demisia indiferent ce decide USL - Interviu

Adriana Saftoiu / deputat

Deputatul PNL Adriana Saftoiu declara ca decizia sa de a demisiona din Parlament ramane definitiva, chiar daca ceilalti colegi din USL vor hotari altfel. "E un gest de demnitate si onoare fata de cetatenii care cer alegeri anticipate", a explicat aceasta intr-un interviu acordat Ziare.com. Totodata, deputatul PNL spune ca nu are de gand sa mai candideze daca se organizeaza alegeri partiale...

22 comentarii
Adriana Saftoiu: Nu cred ce spune Lazaroiu, nu vad de ce USL s-ar putea rupe

Sambata, 07 Ianuarie 2012, ora 16:47

Adriana Saftoiu: Nu cred ce spune Lazaroiu, nu vad de ce USL s-ar putea rupe

Adriana Saftoiu / deputat

Deputatul PNL Adriana Saftoiu considera ca nu exista motive destul de solide pentru care USL s-ar putea rupe, asa cum a declarat fostul consilier prezidential Sebastian Lazaroiu. "Daca afirmi ca USL se va dezbina, ar trebui sa precizezi si de ce se va intampla acest lucru", a precizat Adriana Saftoiu, sambata, la Realitatea TV. Ea a declarat ca ar exista mai multe motive pentru care...

12 comentarii
Adriana Saftoiu: Caderea USL in sondaje, un semnal de alarma benefic

Joi, 29 Decembrie 2011, ora 12:28

Adriana Saftoiu: Caderea USL in sondaje, un semnal de alarma benefic

Adriana Saftoiu / deputat

Deputatul PNL Adriana Saftoiu considera ca scaderea USL in sondaje este benefica, ea fiind un semnal ca Opozitia nu trebuie sa mizeze pe votul negativ la alegerile din 2012, ci sa isi adapteze discursul si sa fie convingatori in fata electoratului. Ultimul sondaj IMAS, publicat recent de Adevarul arata ca USL a ajuns pentru prima data sub pragul de 50%. Adriana Saftoiu considera ca e un...

17 comentarii
Invitatii Ziare.com Adriana Saftoiu: Smecheria politica a comasarii alegerilor

Marti, 13 Decembrie 2011, ora 09:21

Invitatii Ziare.com Adriana Saftoiu: Smecheria politica a comasarii alegerilor

Adriana Saftoiu / PNL

Adevarata miza a comasarii alegerilor nu e nicidecum "un ban economie la buget", ci consolidarea actualei configuratii politice si pastrarea puterii. PDL compromite separarea puterilor in stat, printr-un amestec revoltator al candidatilor, si totul dintr-un interes meschin de partid, caci de natie, patrie, cetatean nici nu poate fi vorba. La care se mai adauga si eliminarea sanselor oricarei...

30 comentarii
Invitatii Ziare.com Adriana Saftoiu: Romania subtila si spirituala

Joi, 01 Decembrie 2011, ora 12:46

Invitatii Ziare.com Adriana Saftoiu: Romania subtila si spirituala

Adriana Saftoiu / PNL

Am descoperit importanta Zilei Nationale a Romaniei prin intrebarile fiului meu. Sunt mostenitoarea unei atitudini pline de prejudecati in a aniversa aceasta zi. Undeva, intr-un subconstient nereparat, asociez orice forma de patriotism cu vacantele intrerupte obligatoriu pentru a face repetitii pe stadioane. Se sarbatorea ziua de 23 August. Memoram poeziile lui Goga, pentru ca si ele erau...

12 comentarii
Cristian Preda: Singura voce lucida din PNL e Adriana Saftoiu

Duminica, 13 Noiembrie 2011, ora 14:06

Cristian Preda: Singura voce lucida din PNL e Adriana Saftoiu

Cristian Preda / stiri Cristian Preda

Europarlamentarul Cristian Preda este de parere ca liderul PNL Crin Antonescu a cazut in capcana intinsa de pesedisi, nefiind in prezent decat o reincarnare a lui Guta Tatarescu, si ca singura singura voce lucida din PNL a ramas Adriana Saftoiu. "Desi l-a sustinut cu entuziasm pe Mircea Geoana in turul al doilea al prezidentialelor din 2009, Crin Antonescu a devenit acum un infocat critc al...

7 comentarii
Adriana Saftoiu: Crin Antonescu ridica la nivel de filozofie de partid propriile umori

Vineri, 11 Noiembrie 2011, ora 14:10

Adriana Saftoiu: Crin Antonescu ridica la nivel de filozofie de partid propriile umori

Adriana Saftoiu / PNL

Deputatul liberal Adriana Saftoiu ramane la opinia ca PNL ar fi facut un scor mult mai bun daca participa singur la alegeri si spune ca este "trist" ca liderul partidului, Crin Antonescu, "ridica la nivel de filozofie de partid propriile umori". "Sondajele arata ca USL se afla in fata actualei Puteri. E relativ firesc cand ai ca adversar o guvernare care are o singura viziune: austeritate....

26 comentarii
Antonescu: Autoritatea cuiva in politica nu tine de cantitatea de injuraturi

Luni, 17 Octombrie 2011, ora 20:00

Antonescu: Autoritatea cuiva in politica nu tine de cantitatea de injuraturi

Crin Antonescu / presedinte PNL

Presedintele PNL, Crin Antonescu, considera ca "autoritatea cuiva in politica nu tine de cantitatea de injuraturi pe care o dobandeste", drept urmare atacul Adrianei Saftoiu la adresa sa, "chiar nu mai conteaza". "Draga domnule, Partidul National Liberal are cateva caracteristici si tine de farmecul sau faptul ca un deputat, care intamplator nu a gasit nici un prilej sa atace pe domnul...

16 comentarii
Antonescu: Melescanu coabiteaza cu cine vrei si nu vrei

Vineri, 14 Octombrie 2011, ora 21:28

Antonescu: Melescanu coabiteaza cu cine vrei si nu vrei

Crin Antonescu / PNL

Liderul PNL Crin Antonescu i-a ironizat, vineri, in cadrul Ligii alesilor locali ai partidului, pe Adriana Saftoiu pentru ca l-a criticat la televizor si pe Teodor Melescanu pentru afirmatiile privind coabitarea cu Traian Basescu. "O alta colega (n.r. Adriana Saftoiu) poate sa se duca la televizor si sa afirme ca sunt mai rau decat Basescu. Pe Basescu il cunoaste bine, pe mine mai putin. Nu...

29 comentarii
Adriana Saftoiu: Proiectul Rosia Montana ar trebui supus unui referendum

Vineri, 09 Septembrie 2011, ora 11:39

Adriana Saftoiu: Proiectul Rosia Montana ar trebui supus unui referendum

Adriana Saftoiu / deputat

Proiectul aurifer de la Rosia Montana ar trebui supus cel putin unui referendum local, spune deputatul PNL, Adriana Saftoiu. Ea militeaza si pentru o dezbatere publica, dar nu in Parlament, unde asistam la "un dialog al surzilor", ci in spatiul societatii civile. Saftoiu crede ca trebuie discutat "altfel decat cu pasiune si cu patima". Adriana Saftoiu nu se declara nici pro, nici contra...

16 comentarii
Vezi ce credea Basescu despre regele Mihai acum 6 ani

Vineri, 24 Iunie 2011, ora 10:00

Vezi ce credea Basescu despre regele Mihai acum 6 ani

Regele Mihai / Casa Regala

Deputatul PNL Adriana Saftoiu a comentat pe marginea declaratiilor facute miercuri seara de presedintele Traian Basescu referitoare la regele Mihai, pe care l-a acuzat de tradare pentru abdicarea din 1947. Fostul consilier prezidential sustine, intr-un comentariu aparut pe Voxpublica, ca acuzatiile aduse de seful statului la adresa Casei Regale nu reprezinta o premiera. Adriana Saftoiu a...

16 comentarii
Proiect de lege a lobby-ului, depus de Saftoiu si Voinescu la Parlament

Vineri, 29 Aprilie 2011, ora 17:51

Proiect de lege a lobby-ului, depus de Saftoiu si Voinescu la Parlament

Politica / lege

Deputatii Carmen Moldovan (PSD), Sever Voinescu (PD-L) si Adriana Saftoiu (PNL) au depus saptamana aceasta in Parlament o lege privind reglementarea activitatilor de lobby, considerand ca aceasta este "imperativ necesara" pe fondul "confuziei" create de activitatile generic numite de lobby. Proiectul de lege este al saselea de aceasta natura depus in Parlament din anul 2000 incoace, primul...

Antonescu: Saftoiu nu are calitatea morala sa vina ca Maica Tereza sa critice PNL

Joi, 24 Martie 2011, ora 18:49

Antonescu: Saftoiu nu are calitatea morala sa vina ca Maica Tereza sa critice PNL

Crin Antonescu / presedinte PNL

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat joi, la Pitesti, ca Adriana Saftoiu "nu are calitatea morala sa vina ca Maica Tereza sau ca una dintre surorile Coposu" sa critice PNL de inconsecventa morala, de renuntare la principii. "Din punctul meu de vedere, doamna Saftoiu nu avea nicio calitate, nu sa aiba o parere, ca pe aia a avut-o si nu i-a zis nimeni nimic, dar sa acuze in mod public,...

49 comentarii

 1 2
 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor