Bara sus header
Click aici pentru a te intoarce in prima pagina Ziare.com
Alege un alt profil Buton semnul intrebarii
 

Alegeri - Exit poll-uri Bucuresti: Blaga il devanseaza pe Oprescu Luni, 02 Iunie 2008, ora 07:00

TEXT SIZE:  Micsoreaza fontul Mareste fontul

Articole similare:

REACTII

La ora 21, au fost date publicitatii primele informatii, obtinute prin sondaj, privind rezultatele alegerilor locale de duminica. Insomar si CCSB au realizat in Bucuresti exit poll-uri in preajma sectiilor de votare, iar potrivit ambelor institute Vasile Blaga l-ar fi devansat pe Sorin Oprescu in lupta pentru sefia Capitalei.

Potrivit Insomar, Vasile Blaga a obtinut 31,5% din voturi, respectiv 33% conform CCSB. Sorin Oprescu intra in turul II cu 30,5%, conform Insomar, iar CCSB il coteaza cu 30%, tot in spatele lui Vasile Blaga. Situatia exit poll-urilor reflecta datele inregistrate pana la ora 19:00.

Cristian Diaconescu si Ludovic Orban nu au prins turul II al alegerilor locale din Bucuresti.

Neculai Ontanu si Liviu Negoita au castigat primariile de sector, 2 si 3, din primul tur, potrivit exit poll-urilor.

INSOMAR. Bucuresti - Primaria Generala
Vasile Blaga: 31,5%
Sorin Oprescu: 30,5%
Ludovic Orban: 13,7%
Cristian Diaconescu: 9,9%
Cozmin Gusa: 5,1%
Daniel Fuciu: 2,3%
Aurelian Pavelescu: 2,1
Codrin Stefanescu: 2,1

INSOMAR. Bucuresti - Consiliul General al Municipiului Bucuresti
PDL: 36,5%
PSD: 25,7%
PNL: 15,5%
PNG-CD: 5,7%
PIN: 4,3%
PC: 3,9%
PRM: 3,1%
PNTCD: 1,6%
Alte partide: 3,7%

INSOMAR. Bucuresti - Primaria Sectorului 1
Andrei Chiliman: 38,6%
Razvan Murgeanu: 35,5%
Daniel Tudorache: 15,6%

INSOMAR. Bucuresti - Primaria Sectorului 2
Neculai Ontanu: 52,8%
Dan-Cezar Ionescu: 22,1%
Robert C-Tin Ionescu: 10,3%

INSOMAR. Bucuresti - Primaria Sectorului 3
Liviu Negoita: 75,2%
Mihai Doru Giugula: 10,2%
Theodora Bertzi: 5,6%

INSOMAR. Bucuresti - Primaria Sectorului 4
Cristian Piedone Popescu: 35,8%
Radu Silaghi: 28%
Vasile Mihalache: 12,3%

INSOMAR. Bucuresti - Primaria Sectorului 5
Marian Vanghelie: 41,5%
Sebastian Bodu: 22,5%
Mihai Bogdan Becheanu: 15,9%

INSOMAR. Bucuresti - Primaria Sectorului 6
Cristian Poteras: 34,2%
Dan Darabont: 31,1%
Antonel Tanase: 17.9%

CCSB. Bucuresti - Primaria Generala
Vasile Blaga - 33%
Sorin Oprescu - 30%
Cristian Diaconescu - 11%
Ludovic Orban - 13%
Cozmin Gusa - 6%
Aurelian Pavelescu - 1%
Daniel Fuciu - 3%
Codrin stefanescu - 1%
Virginia Vedinas - 1%

CCSB. Bucuresti - Consiliul General al Municipiului Bucuresti
PD-L - 39%
PSD - 25%
PNL - 15%
PNG-CD - 5%
PIN - 4%
PRM - 3%
PC - 3%
PNTCD - 2%

CCSB. Bucuresti - Primaria Sectorului 1
Andrei Chiliman - 38%
Razvan Murgeanu - 37%
Dan Tudorache - 16%
Anca Petrescu - 2%
Marian Oprea - 2%
Paul Tanasescu - 1%

CCSB. Bucuresti - Primaria Sectorului 2
Necolai Ontanu - 57%
Daniel Cezar Ionescu - 21%
Robert Ionescu - 10%
Dragos Dinca - 7%
Alexandru Anastasescu - 1%
Danut Saulea - 1%

CCSB. Bucuresti - Primaria Sectorului 3
Liviu Negoita - 84%
Theodora Bertzi - 4%
Doru Giugula - 8%
Valeriu Cristian Buzea - 1%
Valentin Biber - 1%
Victor Adar - 1%

CCSB. Bucuresti - Primaria Sectorului 4
Cristian Popescu Piedone - 35%
Radu Silaghi - 26%
Vasile Mihalache - 14%
Andrei Petrescu - 7%
Adrian Inimaroiu - 7%
Ruxandra Florina Jipa - 1%
Ioan Gaf-Deac - 4%

CCSB. Bucuresti - Primaria Sectorului 5
Marian Vanghelie - 40%
Sebastian Bodu - 27%
Mihai Bogdan Becheanu - 15%
Cristian Banu - 10%
Adrian Stoica - 1%
Mihai Coanda - 1%

CCSB. Bucuresti - Primaria Sectorului 6
Cristian Poteras - 39%
Dan Alexandru Darabont - 28%
Antonel Tanase - 17%
Cristian stefan Ene - 4%
Ioan Baldea - 2%
Marcel-Octavian Nicolaescu - 2%


Articol citit de 10952 ori


Sursa: Ziare.com
Autor: Ovidiu Draghia
RSS Newsletter
Comunitate
Ordoneaza dupa data postarii:  Crescator | Descrescator
Intre doua" rele" alegi PDL-ul.

PSD-ul ,asa cum era de asteptat, s-a "sinucis" singur prezentand doi candidati. In turul doi Oprescu, daca ramane cu ce- a "furat" in primul tur, mai poate lua maxim cateva procente ,de la Diaconescu daca votanti PSD-stului nu-l vor pedepsi ,pentru jocul murdar. Restul la Blaga ,pentru pedepsirea lui Iliescu. Categoric intre doua rele alegi, PDL-ul. P.S. Iliescu , "inconstient' a dat o lovitura sub centura PSD-lui.

public enemy
raspunde:
01.06.2008, 23:05
te provoc, ioane

cele mai multe voturi de la orban si diaconescu vor merge spre oprescu, iar acesta va castiga turul 2.
pnl-istii si psd-istii care nu voteaza oprescu nu vor merge la vot, in niciun caz nu vor vota blaga.
abia astept sa ne confruntam predictiile pe 15 iunie, la ora 21.00.
numai bine!

Ioan din Chicago
02.06.2008, 00:51
Enemy de acord.

Am notat clculul tau .Daca urmaresti ,media Psd ,la prima vedere pe Bucuresti este ca 30 % plus sau minus .Diaconescu are 10- 11% si pot sa afirm ca sunt si simpatizanti lui Geoana .Putini pentru ca daca scadem din 30% media pe Buc. raman 19-20 % simpatizanti lui Iliescu care au votat pentru Oprescu. Geoana este in "galeata". Diferenta de 10- 11% pana la 30% oprescu a luat-o de la toti. Mergand pe ideea ca bucuresteni nu au votata niciodata cu Psd-ul este putin probabil ,ca simpatizantii altor partide sa-l sustina pe oprescu omul lui Iliescu .Iliescu este mai urat in Bucuresti decat Oprescu. Lui Blaga ii trebuie un 15% sa culeaga de la alte partide ,lucru realizabil. Oprescu ar avea nevoie de 18-19% ca sa castige, lucru imposibil .Vine 13% iunie si ai sa vezi ce manifestatii anti Iliescu vor fi in Bucuresti .Crima nu se uita usor. Cu respect Ioan.

Ioan din Chicago
02.06.2008, 00:56
Enemy ,

De acord .pe 15 iunie ora 21. Te salut.

Ioan din Chicago
02.06.2008, 01:04

scuzati greselile de ortografie .

ale-gat-uri
raspunde:
02.06.2008, 04:44
legaturi

Mai puilor sunteti vai si amar de capul vostru. Prin comentariile voastre aratati ca sunteti atit de departe de realitatea din Romania.
este oricum bine ca citim romaneste si sunteti chiar distractivi cu partizanatul vostru politic care nu prea mai intereseaza pe multa lume. Dar voi astia ioan, vasi, gelu si altii continuati lupta de clasa daca altceva mai bun nu aveti de facut. SUCCES

ilie0001
02.06.2008, 07:56
Participare...

Prin neimplicarea in alegeri a romanilor se vede inca o data(daca mai era nevoe) ca ne pricepem cel mai bine la critica si la exprimarea nemultumiri de toti si de toate dar cand vinee vorba sa punem umarul, sa fim responsabili si sa ne gandim si la binele celorlalti, la viitorul copiilpr nostri nu faqcem nici cel mai mic gest democratic:VOTUL
In mod sigur dupa terminarea alegerilor o sa spuna toti..."v-am spus eu" si osa afisam iar nemultumirea..."in toate cele" si nu va recunoaste nimeni ca de vina sunt tocmai ce NU au mers la vot tocmai pentru a putea sa fie in continuare carcotasi si nemultumiti.
Toti cei care nu se implica au doleantele si frustarile cele mai...zgomotos exprimate si nu vor recunoaste nicidata ca tocmai atitudinea lor este de vina.

public enemy
raspunde:
02.06.2008, 09:12
13 iunie

in '90 blaga era parlamentar fsn si a achiesat la justificarea represiunii minerilor, iar bucurestenii stiu asta...cei care nu stiu vor afla in curand.
oprescu nu a avut nicio legatura cu 13 - 15 iunie 1990, mai implicat de partea lui iliescu a fost basescu in calitatea lui de membru al guvernului care a pus treburile la dispozitia minerilor.
liberalii il urasac astazi mai mult pe basescu decat pe iliescu, asa ca ar trebui sa iei in calcul si voturile lor sau i-ai uitat?
problema nu este ca bucurestenii il iubesc pe iliescu sau pe oprescu, ci ca se simt tradati de basescu si pd-l.

BH
raspunde:
02.06.2008, 09:50
Las-o naibi de slugareala!

Peste tot dai peste Ion cel tembel. Intr-un loc vorbeste vorbe despre cum sa votam noi cu ratatul profesional, Blaga, care a ajuns prin "merite personale" de la o potae de pripas (somer la o intrprindere mecanica din Beius) la ditamai buldogul din ministerul de interne unde sa facut de ras scapandu-l pe Haisam. "Profesionismul" acestui individ impresioneaza multimea cacanarilor si a tinerelor cacanarite, dovada ca in ultima vreme s-a obtinut prea usor buletinul de Bucuresti. Alogenii vor sa-si aleaga un reprezentant care sa nu-i eclipseze pe nici un plan. Singura sansa e sa mutam capitala , si sa-i lasam pe provincialii ratati sa faca singuri ce stiu ei mai bine : sa sape ! Hai Ioane acasa si sapa aici, ca aici e de tine, iar experienta dobandita prin canalele din Cicago, o vei valorifica "superior" schimbandu-ti numele in Manole.

vaporul vandut
raspunde:
02.06.2008, 11:31
dr in falsuri e 'alesu'...

si sa vedeti atunci demostratii ale paralelismului cercului (acolitilor) cu drepta (cat o fi de stramba) intr-o noapte de spital (de nebuni)!

mai aveti 2 saptamani sa declarati razboi "statului" Stefanesti... si astfel sa-l convingeti pe Videanu sa ramana prea intelepti alegatori de bucuresti!

public enemy
raspunde:
02.06.2008, 11:59
videanu?

care bucurestean ar fi atat de t.ampit incat sa ii ceara lui videanu sa mai ramana primar?
poate doar un masochist incurabil!

boboc
raspunde:
02.06.2008, 15:26
ALEGERI

Daca Bucurestiu nu sa convins unde sunt cei mai mari smecheri,sa-i voteze pe cei mai mici!!!...nu vad ca li s-a intins o capcana,numita S.Oprescu?!!!

gelu 01.06.2008, 22:05 Pozitie rezervata
Si nu uitati ca estimarile sunt ISOMAR si sunt trucate!!!

Tocmai pentru a avea posibilitatea ca la numaratoarea voturilor sa se fure in draci in defavoarea lu Oprescu, Orban, Gusa !!!!

Patryc
raspunde:
02.06.2008, 02:17
Gelule

Ce bine e ca prostia nu doare.

Ginu
raspunde:
02.06.2008, 02:17
Da,atat cele dinaintea votarii cat si cele actuale!!!

Asa este,Oprescu nu putea sa aiba peste 15-19%!!!
Orban se pare ca este marele perdant ale sondajelor prefabricate de INSOMAR...la cererea solemna a lui Sorin Ovidiu Vantu,prin Realitatea TV,post supranumit si...
inamicul nr.2 al lui Basescu,dupa Antenele lui Voiculescu
Se pare ca s-a facut un troc:tergiversarea dosarelor penale ale lui Vantu...contra propulsarea lui Oprescu pe cele mai inalte culmi ale sondajelor.
Dovada si diferenta de peste 15% intre sondaje si hai sa-i zicem realitate.Asta este,traim degeaba in Romania.

kancy
raspunde:
02.06.2008, 03:11
Prefer Antenele

Faci o greseala. Antenele stim clar ce vor, cum vor si cum injura, Realitatea e mult mai perfida, as putea spune ca este inamicul nr. 1 al lui basescu, detasat.

kancy
raspunde:
02.06.2008, 03:14
Hai Dinamo !

Pariez ca dupa toate minusurile astea ai mai strans vreo mie de plusuri la total. Faptul ca te injura toti nu te deranjeaza? PS Sa ma scuze "cainii" adevarati pentru comparatie.

vaporul vandut
raspunde:
02.06.2008, 11:21
fii linistit gelule... de acum indiferent cu cine votezi... securitatea invinge!

un singur lucru pozitiv... "serviciile" in fine il abandoneaza pe mahalagiu... ca doar nu credeai ca vamesul bleaga conteaza ca entitate mai mult ca un afis de campanie pe hartie facuta sul...

"dr"-ul e plin de "fapte" pe care orice "expert" le poate folosi imediat spre a-l santaja... asa ca, era omul ideal de scos pe afis... exact cum i se va dicta va juca viitorul "arhitect" al capitalei... cel ce nu deosebeste un cerc de o linie drepta... dar e gata de "a infaptui totu"...

alt betiv, afemeiat, orgolios, mahalagiu, infumurat, dezechilibrat, "cu studii" luate dupa grad... parca mai era cineva cu profil asemanator... doar ca a ajuns presedinte... imi scapa numele... doar ca majoritatea alegatorilor, dupa o sticla, "traiesc bineeeee"!

BOBOC
raspunde:
02.06.2008, 15:27
????

Esti cumva P.R.M-IST?

gelu
02.06.2008, 16:15
Ba im..be..cile ia vezi care e raporutl Oprescu Blaga acum???

Si tu ca cre..ti..nii sut deranjati de adevar tocmai ca sunt cre..ti..ni.

Fany
spune:
01.06.2008, 21:04
ma tot intreb

cine sunt aia care voteaza doctorul sarlatan si fara de program, dar cu ilici in spate ?! Poate ma ajuta cineva sa inteleg.

ala care nu voteaza buldogi baloshi
raspunde:
01.06.2008, 21:24
in turul 2

sa vezi ce o sa intelegi in turul 2, cand oprescu va castiga primaria bucuresti.

Loco
raspunde:
02.06.2008, 02:30
in turul 2

Dar trebuie sa dublatzi numarul de buletine de vot tiparite,ca sa tzina figura.
Si multe voturi anulate de cealalta parte.
Crezi ca va mai merge,ca'n 90????
Acush' vine aniversarea batelor securishtilor comandate de Iliescu.
Chiar asa de proshti ii crezi pe bucureshteni???

kancy
raspunde:
02.06.2008, 03:16
Raspuns

PNL-ul si poate o parte din PSD.