Ziare.com

Turul al doilea cu PSD si fara ipocrizie

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Joi, 18 Iulie 2019, ora 08:56

   

Turul al doilea cu PSD si fara ipocrizie
Ca ne place sau nu ne place, politica are logica, regulile si matematica ei. Si oricat ne dam cu fundul de pamant, din reala neintelegere sau manipuland, aceste reguli nu pot fi eludate. Iar in logica, regulile si matematica acestor alegeri prezidentiale, ele nu pot fi castigate fara alegatorii PSD.

E clar ca in primul tur de scrutin ii vom avea sigur pe Klaus Iohannis, pe candidatul USR - PLUS (voi spune Dan Barna doar pentru ca deocamdata este singurul validat din directia aceea, nu pentru ca va fi 100% candidatul final al Aliantei 2020) si candidatul PSD.

Mai sunt posibili candidati care vor intra fie din orgoliu personal, precum C. Popescu Tariceanu, candidati care sa vrea doar sa ridice partidul, de exemplu al Pro Romania, sau exotici marginali precum blonda lui Voiculescu sau Liviu Plesoianu.

Exista, asadar, trei finale teoretic posibile si le voi enumera in ordinea probabilitatii, in opinia mea: Iohannis - Barna, Iohannis - PSD, Barna - PSD.

Variantele 2 si 3 ar fi ideale pentru candidatul non PSD, pentru ca el ar capta aproape automat majoritatea voturilor non PSD, adica si ale celui de-al treilea candidat, iesit din cursa.

Deci atat Klaus Iohannis, cat si Dan Barna ar avea tot interesul sa aduca in turul al doilea alaturi de el candidatul PSD. Este insa o miscare dificil de facut fatis, pentru ca ar insemna lezarea electoratului propriu anti-PSD, mai ales in cazul USR-PLUS.

Si spun asta pentru ca PNL are totusi un trecut de aliante cu PSD, atat la nivelul PDL, cat si si al vechiului PNL.

Prin urmare, singura tactica pe care o pot folosi atat Iohannis-PNL, cat si USR-PLUS pentru a ajunge la finala dorita este sa se atace reciproc, una insa extrem de riscanta daca va fi sarit calul agresivitatii, avand in vedere ca, dupa prezidentiale, aceleasi partide ar trebui sa reuseasca cumva sa preia guvernarea printr-o alianta, dupa alegerile parlamentare.

Daca finala va fi, dupa cum e si cel mai probabil, una Iohannis - Barna, matematic, castigatorul va fi dat de voturile electoratului PSD. Sigur ca o parte, nucleul dur, va sta acasa, dezamagit.

Dar niste procente vor fi totusi in joc. Asa cum vor fi si procentele lui Tariceanu, si procentele Pro Romania. Multe sau putine, prezidentialele se castiga in general la diferente mici, deci orice vot poate conta.

Trebuie sa fii total lipsit de inteligenta politica sa nu te gandesti de pe acum la felul in care vei putea accesa acest electorat, atunci cand vei avea nevoie de el. Ba eu zic ca este chiar mai rau sa nu te gandesti de pe acum, sa nu incerci sa creezi niste strategii pentru electoratul PSD, repet, nu pentru PSD insusi, astfel incat sa nu fii nevoit atunci la salturi derutante si foarte costisitoare politic.

Si eu cred ca asta fac si Klaus Iohnnis, si Dan Barna, mai degraba prin intermediari, cu mai multa sau mai putina abilitate.

Am mai vorbit despre schimbul de amabilitati intre Rares Bogdan si Carmen Avram la Antena 3. Dl Iohannis a promulgat Legea pensiilor fara niciun comentariu, declarandu-se convins de simpla asigurare a dnei Dancila ca sunt banii necesari, sustinerea pentru LCK a fost extrem de moderata. Sunt fapte, nu speculatii.

Pe partea cealalta, dl Barna a fost la Antena3 pentru a se adresa electoratului PSD si ALDE, iar dl Nasui a recunoscut deschis care va fi matematica turului al doilea.

Din punctul meu de vedere, nu incercarea de a accesa si din electoratul PSD este o problema. Acesta este un demers politic firesc. Marea problema mi se pare daca va fi sau nu facuta o intelegere cu PSD insusi.

Nu pentru ca Viorica Dancila sa anunte explicit sustinerea unuia dintre cei doi. Acesta ar fi sarutul mortii pe care i-l dai celui care vrei sa piarda, pentru ca ar deveni un ciumat pentru tot electoratul antiPSD.

Miza ar fi ca PSD sa nu mai atace public un candidat, iar masinaria sa primeasca o anumita directiva. Dna Dancila poate sa taca, dar primarii PSD pot primi indicatii si pot da o anumita directie, mai ales in mediul rural.

Iar acest sprijin, care poate fi decisiv, va avea, nu ma indoiesc, un pret constand in ceea ce intereseaza PSD, adica guvernarea.

Am mai spus-o: eu cred ca PSD are o singura miza in privinta acestor prezidentiale. Cum sa continue guvernarea si dupa ele. Ori acest scop poate fi atins cu mult mai eficient arbitrand finala intre doi candidati nonPSD si negociind sustinerea implicita, decat avand un candidat fara absolut nicio sansa sa castige.

Cand nu ai o solutie de victorie directa, poti gasi o solutie care sa transforme infrangerea intr-o victorie chiar mai mare.

Asa ca eu as propune sa terminam cu ipocrizia, sa intelegem ca fara electoratul PSD, matematic, nu se prea poate, dar sa fim extrem de atenti ce pret este dispus fiecare sa dea ca sa obtina acest electorat.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre alegeri prezidentiale 2019
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 16288 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
35 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

IED: un articol degeaba, "Matematica IED" e total aberanta...Atat!

Salve!

Cum sa decida PSD ce voteaza antiPSD-istii?

Si daca in finala ajung KWJ si Barna, PSD/Ciuma Rosie pot vota pentru unul sau pentru altul, sau pot sa nu se prezinte. Ce conteaza? Or KWJ or Barna castiga!
Cum sa incluzi Mafia Rosie in aceasta ecuatie? Va fi dezastru electoral si de imagine! Plus ca Mafia Rosie vrea la schimb ceva puternic! Daca unul din ei (KWJ , B.) vor lupta unul impotriva celuilalt avand aliat PSD , atunci acela e cretyin si corupt! Si ma astept la PNL-ul USL-ist sa faca aceasta! Atentie cetateni!!!
PNL pana azi nu a condamnat USL la a carei constructie a contribuit ca si fondator , pentru ca sufereau vazand cat fura Ciuma Rosie si ei nu pot ,asa ca li s-a alaturat facand USL:. Numai dobyitocii din aceasta tara au crezut si cred ca USL a fost impotriva lui Base! Ce treaba avea Marinarul? S-a vazut si se vede ca sustine si acesta hotii , desi nu foarte consecvent ,dar o face!!!
UDMR si ALDE sunt doar PSD-uri mai mici, la fel si minoritatile, ProRomania si toate celelalte. Singurul pArtid autentic , cu etica, justitie, moralitate, profesionism, cu experienta si carte, TINERETE si valoare, onoare e USR. Au avut si ei scursori dar au fost eliminate, iar cele care mai apar nu rezista mult. Nu spun ca USR e "lapte si miere" , dar NU A FURAT SI NU FURA cum fac toate celelalte, mai mult chiar LUPTA IMPOTRIVA HOTIEI SI A CORUPTIEI , impotriva LIPSEI DE EDUCATIE! Vezi Nicusor Dan, etc...PNL e definitv compromis dupa crearea USL cu PSD. Cum au putut nemernicii de "liberali" sa faca aceasta? Ati observat ca nici macar nu deschid subiectul? De condamnat nici vorba! Si de aceea am spus si spun cate zile voi avea:pentru oamenii curati , inteligenti, onorabili si profesionisti din aceasta tara, PNL e doar un *** mai putin imputit! ATAT!!
Apropo IED , ca intrati in math, stiti ce e "zero sum game" ? NU intrati in matematica ca nu o stapaniti...
Scrieti foarte bine si "dibuiti" esentele, dar se intampla sa aveti si articole "degeaba"...

Stima,

gg

 

Fiti mandri Manelisti Sudisti, Alfabeta Dracila o sa va reprezinte

La Presidential!!
Ce ar fi mai frumos ca o Blonda vopsita de Videle fara cap si fara gat sa va reprezinte pe voi Pisdistii???
VA doresc mult🍋🍋🍋🍋🍋

 

Si eu care credeam ca doamna Ene ne va spune ca diaspora va inclina

balanta la alegeri.

Dar nu-i nici o suparare atita timp cind cineva spune acest adevar.

Nu va intrebati de ce Erdogan isi face mereu campanie electorala in Germania.

 

Doamna Ene Dogioiu, nu va dispretuiesc defel minutiozitatea...

...analizei despre alegerile Prezidentiale.
Va citesc randurile cu luare-aminte si din atentia mea asupra atentiei domniei-voastre, ma navaleshte subit si de neretinut gandul ca aceasta natiune trebuie sa ajunga din nou la strafundurile abjectiei cotidianului, e musai sa se aleaga praful de cel aspera ad astra, sa ne rescufundam in taul cel fara de ecou, in haul cel fzra de ecou, fiindca singura libertate pe care o indragim este lipsa raspunderii propriilor acte fireste indusa de conditia de om liber, altfel spus, preferam sa spunem "Daca m-a trimis?!"; "Daca nu eram eu, era altul !"; "Eram doar un executant."
Pai formele acestea de detasare fata de propriile acte, le da singura Dictatura.
Uitati-va atent si cu luare-aminte la PSD, si veti vedea ca el este depozitarul acestei forme de libertati conjucturale, ca in intreaga sa ierarhie si telefon fara fir (joc din copilarie) defineste aceasta supusenie inepta si statornica, unde mesajul este executat intocmai si la timp, dar aidoma jocului amintit, ajunge jos altfel decat enuntul dintai si de sus, cu chiar pzrticularitatea ce nu mai stie nimeni, nici chiar decidentul, cel enunt al injonctiunii dintai.
Repet, telefonul fara fir.
Inept profund, neica nime nu se impiedica, ci chiar aduleaza traiiul din adagiul acela cumplit unei ierarhii eficiente, devreme ce toata lumea se dezice oricand.
Dar iata oogosul respectivului adagiu mult drag scaparii de ce am zis, fost, comis, sau distrus :
"Intre ce am gandit, chitit sa zic, formulat, pronuntat si ceea ce s-a crezut auzi, intelesul pretins, analiza celor spuse, formularea raspunsului sa nu deranjeze pe nimeni, raspunsul articulat, balbaiala care iese din frica de shefu' dublata de iluzoriul posteriori al relatarii lui "Mama, ce i-am zis-o", se desfasoara sociologic, Romania cu precaritatea destinului sau.
Mai adaug doar aceea ca decalajul intre inactiune si profit, se numeste oda, radacina abjectiei insasi dintre talhar si haiduc.
In termeni morali macar, Romaniacnu se poate scoate fara apriori o reforma profunda, sau fara posteriori prapadul, dezastrul absolut, ruina fumeganda.
Nu sunrem deloc departe afectiv de voluptatea prapadului ce entuziasma pe Alexis Zorba spunand la sfarsitul cartii sau filmului ce i-a urmat "Stapane, ai mai vazut asa dezastru ?!".
Izbandea in sufletul sau de sluga nevolnica la urma urmei, iar din esec, facea, (a cata oara ?!) o memorabila zadarnicie.
Ba chiar, din cel esec, inventa un dans si facea din el folclor cu totul nou aceleiasi pardalnice inimi, dintotdeauna fericite in nefericire.
"Danseaza cu mine, stapane, danseaza !"

Jos ciuma RED

Doamna Dogioiu, dar ziare.com cu cine votează, nu s-a primit incă Ordinul🤣🤪😇✌️?
P.S. Salutări de la Simona Halep, cea care este mandră că s-a născut in Romania!

Jos labele de pe Simona Halep !

Puturosilor !

Cum vad eu "aritmetica"

Este evident ca Barna si Iohannis se bat cam pe acelasi electorat si e putin probabil ca vor intra ambii in turul al doilea. Doar daca Tariceanu candideaza, iar PSD va avea alt candidat.
In cazul in care PSD, ALDE, PRO Romania vor ava un candidat comun, atunci obligatoriu PNL si USR-PLUS trebuie sa negocieze serios, sa ramana un singur candidat, care sa accepte conditiile celui care renunta.
Din motivul acesta, pana vor sti cum stau, nu trebuie sa se atace prea mult intre ei.

pentru prima data in istorie

trebuie ca PSD sa nu ajunga in turul 2. Si in lipsa unor candidati seriosi (care nu vor sa se asocieze cu PSD), asta pare sa fie plauzibil. Cat timp Tariceanu va fi disperat sa-si salvaze partidul obtinand un procent mai mare de 4%, electoratul alientei e din start divizat.
Nici ProRomania nu sta pe roze, nimeni nu pare sa observe ca au obtinut 6,6% la europarlamentare, foarte aproape de prag. Asta ii obliga si pe ei sa candideze, fractionand si mai mult electoratul aliantei.
Mai sunt si tabara nemultumitilor alde Plesoianu, Firea, etc, care ar putea intra si ei in cursa pentru un impuls de notorietate. Si asta ar cobora procentele celor din alianta de guvernare.
E foarte plauzibil sa ramana Iohannis si USR-PLUS in cursa, iar procentul din turul 2 pentru USR-PLUS va fi peste ce au obtinut la europarlamentare, ridicand si mai mult potentialul partidului, indiferent daca pierd.
E o sansa istorica de a obtine suficiente votui pentru reforma constitutionala, fara de care orice legi ar putea fi macelarite din nou de o urmatoare guvernare.
USR-PLUS trebuie sa se concentreze pe votantii nemultumiti, indiferent din ce partid sunt: UDMR (votamti care nu doresc asocierea cu PSD), ALDE (votanti care nu agreaza PNL, dar isi inchipuie ca sunt liberali), ProRomania (votanti care sunt de stanga, dar nu considera PSD un partid de stanga autentic). Impingeti astea 3 partide sub pragul electoral, asta ar trebui sa fie scopul. O scena politica simplificata va face o tradare sau cumparare de parlamentari (specialitatea PSD) mult mai dificila.

Tanti Dogioiu ne baga un pic pe gat sobolanii

rosii, in turul 2 :) Si daca se poate, cu puie monta ca arbitru al excelentelor sale veorica si tradiceanu :) Doamna Dogioiu, chiar ne luati drept neajutorati? Pareti sa ignorati cine este SINGURUL arbitru al alegerii presedintelui tarii. O sa vi-o aducem aminte in curand. Poate chiar pe 10 august, ca souvenir al amabilitatii si dragostei cu care ne-au primit draknea, dancila, carmen dan si toata jandragneria romaneasca cu sindrila in frunte.

Eu sunt de acord cu Iohannis presedinte,

fiindca pe moment nu vad altul mai bun pentru relatiile externe la nivel inalt, iar pe partea asta a facut treaba buna. In plus pe plan intern a respectat constitutia. Punct. Atat s-a putut face, atat a facut.
Pe de alta parte cred totusi ca PNL ul vrea sa puna mana pe putere pentru ca e dornic de muls ceva.
Cred ca USR ul este optiunea cea mai buna pentru tara atat la locale ca si la parlamentare, cand va fi sa fie.
Insa sunt de acord cu tine ca mai ales PNL ul ar trebui sa negocieze cu USR ul, iar Barna si Ciolos sa nu se incapataneze de data asta pentru prezidentiale pentru ca risca sa isi dea cu stangu' in dreptu'. Ar trebui sa o ia usor, sa analizeze situatia din toate unghiurile si sa incerce sa colaboreze totusi pentru eliminarea completa a pesedistilor de la putere si la decapusarea institutiilor.

In primul tur, "blonda lui Voiculescu" va ciupi ceva din electoratul

... PSD. Logic - simpatizanții PSD sunt, de regulă, fani Antena 3 și, nu se poate ca o parte din aceștia sa ramană insensibili daca Dan Voiculescu le cere sa-i voteze propusa lui. De data asta, Antena 3 nu ajuta PSD, ii da in cap.

"Cum sa continue guvernarea si dupa ele" ! Adica psd dupa alegerile

la presedintie ... Este o varianta, dar ma tem ca varianta mafiei psd este de a ceda guvernarea dupa ce a adus Romania intr-o stare economica proasta ! Scopul ar fi sa castige parlamentarele de peste un an si jumatate ... Ar fi singura cale a mafie psd-iste sa mai ramana in politica "mare". Daca nu castiga alegerile parlamentare de la sfarsitul anului 2020, atunci psd se inscrie definitiv pe panta disparitiei politice ! Spre norocul romanilor cinstiti !

 

Sekuristii "patrihoti" se pregatesc sa schimbe macazul...

...Macron, Ciolos-micron, Naval Group (nu ati uitat de momentul in care Ciolos voia sa dea corvetele la olandezi) toate sunt semne ale unei reorientari a sekuristilor dinspre aripa germanica inspre cea franceza .
Deviza lor - Un pic mai bine pentru tara. Si muuuuult mai bine pentru ei...

in 2016,ciolos a vrut sa construiasca corvetele

la damen-galati,deci in romania.

psd n-a vrut,ca nu cistigau nimic hotoii socialisti.
nu conta ca muncitorii romani ar fi avut de cistigat,
i-a interesat pe psdisti vreodata ca romanii sa aiba
ce pune pe masa ?
deviza psd a fost umplerea buzunarelor proprii,
ceilalti sa ceara de la ei,

Iar a dat coana Dogioiu in bobi!

Ca sa vezi, ca o sa fie, o sa pateasca...
De unde mama zmeului stie tanti Dogioiu ca voturile castigatoare in turul 2 vor fi de la electoratul PSD?
Poate ne explica dansa.
Speculatia dansei ar fi valabila daca si in primul si in al 2-lea tur prezenta la vot ar fi undeva pe la 98-99%
Dar daca prezenta la vot va fi intre 55 si 65%, inseamna ca tanti Dogioiu cam bate campii (deloc cu gratie)

 

mai citeste odata articolul

observatia ta nu e corecta decit intr-o finala
in care e si psd,dar atunci e suficienta o prezenta
de 60% ca psd sa piarda,remember 2014.
intr-o finala fara psd,conteaza f mult alegatorii
propsd,ce e asa de complicat ?
pnl si usr plus vor fi relativ apropiate,psdistii
nu conteaza decit in ipoteza improbabila ca 90%
dintre ei nu vor vota,lucru care e greu de crezut.

ps
eu cred ca tanti vasilica va cistiga la 11m :)

Sa se termine odata, sa stim cui dam tainul...

La nemti, la olandezi, la francezi, la austrieci si unguri, la licurici sau la toti, ca pana acum?

ingrid,nu stii ca tainul se da bosului ?

du-te la rahova si te vei lumina,copila.

Doamna IED scrie odata bine, odata rau. Acum e rau.

Devine obositor.

 

Dimpotriva,

este un articol realist. Pentru comparatie - ce face UDMR la inceputul fiecarei legistaturi ? Acest lucru va incerca sa faca si PSD-ul in confruntarea dintre Barna si Johanis.
Insa PSD-ul va sustine in final prima sa iubire din cadrul USL - Johanis. L-au mai sustinut odata.

 

La fel,

mi se pare un articol realist, corect.
In prezent electoratul este impartit intre 3 mari: USR+, PNL, PSD, aproximativ egal, dupa cum au aratat si alegerile euro.
USR+ este un partid nou, de care se leaga acum sperantele romanilor de mai bine.
PNL il are pe Iohannis, un bun deosebit de important, cu posibilitati imense.
Cine va ocupa primul loc, Iohannis sau reprezentantul USR+ ramine inca un mare semn de intrebare.
Referitor la ce loc va obtine reprezentantul PSD, 2 sau 3, depinde de ce va face acest partid in perioada urmatoare. Daca PSD va reusi sa prezinte un candidat comun - PSD, ALDE, Pro Romania -, fara alte aripioare, gen Plesoianu, si abandoneaza politica fruntasilor trogloditi, a caror reprezentant de frunte este deputatul Mitraliera, dovedind preocupari serioase si nu mimate pentru dezvoltarea tarii, ar putea deveni un concurent serios pentru ocuparea locului 2.
Nu cred ca PSD va reusi sa se reinventeze, sa arate o fata umana. Ca urmare este condamnat sa ocupe locul 3.
In aceste conditii, doamna D apreciaza corect: voturile pesedistilor ar putea deveni hotaritoare. Depinde ce politica in acest sens vor adopta PNL - Iohannis si USR+ impreuna cu candidatul aliantei. Corect ar fi ca aceste doua forte politice si candidatii lor sa nu faca intelegeri subterane cu PSD. Nici ele, nici tara nu are nevoie de asa ceva. Dar, cui poti sa ceri un comportamet onest in scumpa noastra tara? Greu de crezut ca dracul, sub multiplele lui forme, n-si va viri coada, ceea ce ar fi un dezastru previzibil pentru tara.

E foarte simplu

Nu exista electorat PSD ! Unde va credeti ?
Exista niste turme de indivizi analfabeti care sunt carate ca animalele din 4 in 4 ani (locale si parlamentare) sau din 5 in 5 ani (prezidentiale) la urne care voteaza dupa vointa liderului mafiei PSD local care primeste indicatii pretioase de la sediul central al mafiei PSD !
Si cum cei din mafia PSD il hulesc pe Iohannis de dimineata pana seara sunt sanse foarte mari ca ordinul de la sediul central sa indemne aceste turme sa voteze cu Barna (sau cine o fi din parta USR+).

 

PSD si PNL pot coabita

Nu ar fi prima oara.
PSD uraste instinctiv orice reforma a sistemului politic actual, PSD adora status-quoul actual, iar PNL ii impartaseste parerea.
Nici PNL, nici PSD nu doresc un nou jucator mare in politica, ar prefera sa se joace dea alternanta la putere intre ei. De aceea as putea jura ca indemnul PSD in turul 2 ar fi catre Iohannis, in caz ca sunt pe tusa.

din pacate pot chiar sa evolueze, un usl superior

si total detasat de notiunea de tara civilizata; dealtfel toate modificarile legislative inregistrate in ultimii 2 ani afirma clar si raspicat ca politicienii nostri nu se pot desprinde de chipul boierilor si baronilor traditionali candva.
In timp ce clasa de mijloc activa in orice democratie a migrat deja catre fundatiile statului care controleaza aproape totul, mai producem pe ici si colo, ne imprumutam fara discernamant, vor plati urmasii vietnamezilor romanizati de lacomia si nebunia pesedista care este. Clar ca lumina zilei pentru cine mai are ochi sa vada.

He-he:fara ipocrizie cu accente dramatice pe monumentul ipocriziei

romanesti care este, pesedismu adica, se-ntelege si cu ochii inchisi; sa razi, sa plangi, Dumnezeu mai stie.
Asa constatam, aproape firesc, ca traim intr-o cultura bipolara din care nu lipseste raul mai mic alaturi de cel traditional. Adica rationamentul care sta la baza logicii acestui articol si nu numai din pacate: foarte putini oameni pregatiti mai au puncte de vedere care nu sustin, de la inconstient sau involuntar pana la temeinicul pas cu pas, monstrisorul ideologiei care nu ne permite sa ne desprindem de trecut chiar daca ne consideram democrati. Trist pana la capat.
Capat anuntat festiv de neputinta pesedeului de a-si subordona meschin tot ce mai misca logic si natural in tara cea mai saraca si corupta de la periferia UE, care-si va anunta cu surle si trambite catindatu la presedintie in persoana mirobolantului Teodorovici care doar ca nu bubuie; dupa modelul economic care goneste romanii cinstiti sa faca loc oportunistilor. Si vietnamezilor mai saraci decat romanii. Deocamdata!

 

analiza e corecta

in 2000 iliescu a cistigat cu voturile celor care erau
antipsd dar le era greata de vadim tudor.

eu l-am votat,totusi,pe vadim,si ar fi fost ideal
ca respectivul sa cistige atunci.
un presedinte de la prm si un parlament majoritar psd
s-ar fi distrus reciproc scapind romania de 2 belele.

suporterii psd,indivizi care nu obisnuiesc sa judece
prea mult,isi vor anula voturile si atunci kwj pierde
in fata usrplus.
psd l-ar prefera pe adormit dar il si uraste,e greu
sa stim ce va decide.

 

@ORCA

diaspora are vointa multa dar,numeric,sinteti putini.
veti vota covirsitor impotriva psd dar mai mult decit
4-500.000 voturi nu vet aduce.
daca votul e strins,vor conta mult,daca nu,tot e bine
ca nu ne-ati uitat.

ps
eu cred ca tanti vasilica va cistiga :)))

 

"eu cred ca tanti vasilica va cistiga"si........ce va cistiga?

daca joaca la loto are mult mai mari sanse ca la prezidentiale!!!

@ggPushy

observ ca toti suporterii lui kwj sint foarte nervosi
ca acesta mai are un concurent nonpsd.

trecind peste acest detaliu feeric,
ce anume va deranjeaza in articolul lui ied ?
a analizat,pur si simplu,toate variantele,ce a gresit ?
o acuzi,dar omiti sa precizezi pt ce anume,
asa e moda azi,nu ?
ehei,daca l-ar fi vazut pe kwj cistigator detasat,
ar fi fost obiectiva,distinsa si patrioata :)))

asa cum pnl a tradat si a facut usl,la fel a tradat
kwj cind a demis-o pe kwj la cererea unui saltimbanc
bubos iresponsabil si a unei decizii ccr absolut
neconstitutionale.
ce putea sa-i faca psd adormitului ?
absolut nimic,nici legea nu-i impunea un termen.
din ziua aceea,eu am decis ca kwj nu va mai prinde
un mandat pentru ca nu stie ce sa faca nici macar
cu unul.

 

Ati inteles gresit:NU-I sustin neconditionat pe KWJ or Barna!

Complet gresit ati inteles.

Si IED greseste. Include un pragmatism chipurile realist , dar in fapt construit pe ipoteze false.Am aratat mai sus de ce, nu mai reiau.
DA, KWJ a gresit si eu personal am punctat aceasta mereu, obiectiv, specific si cu exemple concrete (cu LCK ,cu cedarea prerogativelor prezidentiale, cu NeSesizarea la timp a Curtii de la Venetia, CU SUTINEREA A3 la un moment dat, va amintiti cand se vaita Latrina 3 ca sunt evacuati, cu faptul ca a fost USL-ist, si multe altele), dar ii recunosc si meritele, si unul principal e acela ca "a luat taurul de coarne" adica a inceput a se lupta cu Ciuma Rosie si a inceput lupta lui sa produca efecte benefice pentru tara. Nu-mi place ca e sub umbrela PNL ,KWJ , pentru ca PNL e doar un PSD mai mascat , vezi USL,dar asta e optiunea lui KWJ. Nu sunt in slujba nimanui politic vorbind si in general nu sustin neconditionat NICIUN politician , de politruci nu mai vorbesc. Am pretentii de la liderii politici ,cum am de la mine insumi!
Mai clar acum? Nu ma includeti pro cineva ca pe orice oaie PSD-ista , ca nu e cazul cu mine...

@ggPushy, daca erai tu presedinte nu greseai......

Ce ghinion ca nu te-am ales pe tine.....erai omul providential.......Esti din categoria celor ce N-AU FACUT NIMIK in VIATA.....ii judeca pe altii, isi dau cu parerea.....parerologi....va analizati si pe voi? nu, stiu n-aveti ce analiza....da, stiu! sunteti majoritari, e singurul vostru avantaj....singurul...

"eu am decis ca kwj nu va mai prinde un mandat"da, cine esti??

DemonBanal, colegul tau de "camera" (stati cite doi in camera) e Napoleon? Cu Alexandru cel Mare te-ai impacat? Stiam ca erati certati.....

5 stele de la mine

te asigur ca,toti acei domni pomeniti de tine,
nu mi-au influentat cu nimic ratiunea.

indiferent cine/ce as fi,decizia mea este implacabila.
l-am sfatuit pe kwj sa nu cedeze,sa fie demn si puternic,
degeaba.
e un mic-burghez comod caruia i-ar fi placut sa fie
presedinte ales de parlament,nu de poporul vesnic
schimbator si foarte pretentios.
eu sint sigur ca nici nu-si mai doreste un nou mandat,
intreaba-l daca nu ma crezi insa in particular.

Imi doresc

disparitia psd-ului!

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor