Cercetătorii britanici şi cei suedezi sunt de părere că elevii cu rezultate slabe la învăţătură sunt predispuşi la schizofrenie.
Un studiu realizat pe un grup de peste 900.000 de copii, născuţi între 1973 şi 1983, arată că notele mici obţinute în şcoală de către subiecţi sunt legate de dublarea riscului de a se îmbolnăvi de schizofrenie. ...
[citeste mai mult]
33 vizite [ Adevarul ]
Guvernul de la Stockholm poate intercepta telefoanele şi e-mailurile cetăţenilor de rând, fără ordin judecătoresc, potrivit unei legi adoptate recent
Suedia devine din 2009 prima ţară din UE unde autorităţile pot intercepta convorbirile telefonice şi e-mailurile populaţiei, fără aprobarea procurorilor.
Circa 2 milioane de petiţii au fost înregistrate pe website-ul ...
[citeste mai mult]
74 vizite [ Adevarul ]
Achiziţiile imobiliare ale unui neonazist suedez pun pe jar serviciile secrete germane
O figură marcantă a extremei drepte suedeze, Patrik Brinkmann, a cumpărat cu 3,3 milioane de euro o vilă în Berlin, punând în alertă serviciile secrete germane.
Aceasta ar putea deveni un fief al activităţilor extremiste europene, comentează publicaţia "Der Spiegel". Brinkmann a creat în 2004 ...
[citeste mai mult]
64 vizite [ Adevarul ]
Pierderea orelor destinate somnului creşte riscul apariţiei diabetului, arată un studiu al specialiştilor de la Institutul Karolinska din Suedia, citat de DailyMail.
În timpul cercetărilor, aceştia au monitorizat starea de sănătate a peste 5.000 de femei şi bărbaţi, pe o perioadă de zece ani. Niciunul dintre voluntari nu avea diabet la începutul studiului.
În urma completării unui chestionar referitor la existenţa unor simptome precum insomnia, apatia, ...
[citeste mai mult]
85 vizite [ Adevarul ]
Aero Vodochody din Cehia negociază cu AVAS preluarea uzinei craiovene
Cehii au un parteneriat strategic cu suedezii de la Saab. Un amănunt interesant în ecuaţia alegerii furnizorului de avioane de luptă pentru Armata română.
Autoritatea pentru valorificarea activelor statului (AVAS) a anunţat că a selectat oferta producătorului ceh Aero Vodochody pentru preluarea pachetului de 81% din acţiunile Avioane Craiova. ...
[citeste mai mult]
63 vizite [ Adevarul ]
Operatorul francez de telefonie France Telecom şi-a retras oferta de 40,8 miliarde de dolari făcută pentru compania nordică de telecomunicaţii, TeliaSonera, al cărui acţionar principal este guvernul suedez. TeliaSonera a spus că oferta este prea mică şi că o eventuală preluare ar diminua valoarea companiei, relatează Bloomberg. Cele două companii ar fi format împreună cea mai mare companie de ... [citeste mai mult]
68 vizite [ Adevarul ]
Fundaţia World Wildlife avertizează asupra iminenţei dispariţiei vieţii din Marea Baltică, din cauza extinderii zonelor moarte, provocate de poluarea prin apele reziduale deversate în această mare.
Fiind o mare semiînchisă, Marea Baltică a fost desemnată, încă din 2004, „zonă marină extrem de sensibilă", şi între 10 cele mai mari suprafeţe marine din care viaţa a dispărut, Marea Baltică ocupă locul şapte. Lasse Gustavsson, preşedintele filialei suedeze a ...
[citeste mai mult]
213 vizite [ Adevarul ]
Fost şef al echipei de Formula 1 Toyota, suedezul Ove Andersson a decedat ieri, într-un accident de maşină în timpul unui raliu desfăşurat în Africa de Sud, informează site-ul itv-f1.com. Andersson a participat la 28 de etape de raliuri, a reuşit o victorie, iar de şapte ori a terminat pe podium. Nu a câştigat niciodată titlul la piloţi. În momentul decesului, el lucra ca şi consultant ... [citeste mai mult]
82 vizite [ Adevarul ]
Anul trecut, cifrele de vânzări ale publicaţiilor plătite la nivel mondial au crescut cu aproape 2,57% faţă de perioada precedentă
Piaţa presei scrise din România pare să intre pe un făgaş mai bun. Vânzările de ziare la nivel mondial au crescut cu 3% în 2007 comparativ cu anul 2006.
Congresul Mondial al Ziarelor, organizat anul acesta de WAN, în Suedia, a oferit ...
[citeste mai mult]
129 vizite [ Adevarul ]
Cinci pahare de vin pe săptămână diminuează riscul apariţiei artritei reumatoide
Băuturile alcoolice cresc imunitatea corpului în faţa reumatismului. Cel puţin aşa susţin cercetătorii suedezi de la Institutul Karolinska, citaţi de BBC News.
Persoanele care obişnuiesc să bea cinci pahare de vin pe săptămână sunt cu 50 la sută mai puţin expuse ...
[citeste mai mult]
563 vizite [ Adevarul ]